Obowiązki i uprawnienia: Admini, Admini Jr i Modzi - Wersja do druku +- Artemida - Wojownicy PBF (https://artemida.webd.pl) +-- Dział: Administracja (https://artemida.webd.pl/forum-241.html) +--- Dział: Organizacja (https://artemida.webd.pl/forum-4.html) +--- Wątek: Obowiązki i uprawnienia: Admini, Admini Jr i Modzi (/thread-8194.html) |
Obowiązki i uprawnienia: Admini, Admini Jr i Modzi - Świetlistooki - 12.04.2021 Na administrację forum składają się Administratorzy i Administratorzy Juniorzy. Działania poszczególnych członków administracji są konsultowane z całym zespołem administracyjnym przed wprowadzeniem w życie. Administrator – główny zwierzchnik forum, odpowiadający zarówno za: planowanie i organizowanie rozgrywki fabularnej graczy (m.i planowanie eventów, związanej z nimi mechaniki; pisanie i otwieranie nowych miotów NPC; nadzorowanie treningów i pracy Mistrzów Gry), jak i zarządzanie stroną organizacyjno-techniczną, ściśle powiązaną z fabułą (m.i opracowywanie zasad; wykonywanie rzutów na śmierć i na choroby postaci; wprowadzanie udoskonaleń i nowości; nadzorowanie i edycja tematów takich jak np. ‘Lista Wieku’; prowadzenie dialogu z graczami, ustosunkowywanie się do ich propozycji, potrzeb). Posiada uprawnienia do edytowania całego forum, ma dostęp do pełnego Panelu Administracyjnego, obejmującego również pliki forum. Zajmuje się płatnościami za hosting i technicznymi błędami forum. Administrator Junior – zastępca głównego zwierzchnika forum, uczestniczący w: planowaniu i organizowaniu zarówno rozgrywki fabularnej graczy, jak i zarządzaniu stroną organizacyjno-techniczną, ściśle powiązaną z fabułą. Jako członek administracji bierze udział we wszystkich decyzjach i dyskusjach zespołu, ma na nie realny wpływ. Podobnie jak Administrator, wykonuje: m.i rzuty na leczenie postaci; zatwierdza punkty doświadczenia za walki i sparingi; zmienia imiona, rangi; opracowuje ‘Pogodę’; zbiera pomysły, spisuje zadania do wykonania i informacje do ‘Aktualności’; przyjmuje i weryfikuje zgłoszenia na multikonta. Przede wszystkim: przenosi konta do ‘nieaktywnych’/ ‘adopcji’; akceptuje Karty Postaci; przyklepuje awanse; sprawdza treningi i przydziela punkty doświadczenia. Posiada uprawnienia do edytowania całego forum, ma dostęp do Panelu Administracyjnego, obejmującego zarządzanie użytkownikami. Nie zajmuje się płatnościami za hosting i technicznymi błędami forum. Ma dostęp do konta technicznego ‘Chmurnookiej’ o uprawnieniach Administratora. Moderator – użytkownik (fabularnie: Przywódca lub Zastępca/Prawa Łapa danego Klanu) posiadający konkretne uprawnienia do edytowania działów lub/i subforów na forum. W przypadku Przywódców użytkownik ma uprawnienia edycji: subforum swojego Klanu w dziale ‘Informacje o Klanach’ i ‘Karty Postaci’ oraz całego działu swojego Klanu, wraz ze wszystkimi subforami. W przypadku Zastępców użytkownik ma uprawnienia edycji: subforum swojego Klanu w dziale ‘Informacje o Klanach’. Zostały one nadane w celu utrzymania porządku w tematach takich jak ‘Biosy’, ‘Spisy rang’, tematach treningowych itp. oraz dla ułatwienia organizacji fabularnego życia Klanów.
|