#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Cienia. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.

Rodzicami są Modliszkowy Zagajnik oraz Świergot:


[Obrazek: SCVG4wP.png]

Imię: Modliszkowy Zagajnik
Płeć: Kotka
Wiek: 33

Wygląd: Modliszkę można by opisać bardzo krótko: po prostu ładna. Ale dla wszystkich tych, którzy chcieliby dowiedzieć się czegoś więcej, jest ona zgrabną, choć nie maleńką i nie wychudzoną, kotką, plasującą się gdzieś w okolicach średniego wzrostu. Porusza się wdzięcznym krokiem, z lekko uniesionym kolorowym ogonem i zawsze szeroko otwartymi zielonymi ślepiami. Jej krótkie futro jest kolorystycznie idealną mieszanką tego rodziców. Brzuch, szyja, przednie łapy i większą część mordki pokrywa śnieżna biel, resztę ciała natomiast spore czarne i rude, pokryte nieznacznie tylko ciemniejszymi wąskimi pręgami, łaty, w tym po jednej na każde oko: ruda na prawym i czarna na lewym. Jedna niesforna plamka usadowiła się również zaraz przy jej różowym nosku.

Charakter: Szylkretowa kotka jest istotą raczej dziecięco nieśmiałą i niepewną co do otaczającego ją świata. Wszystko co nieznane budzi w niej mniejszą lub większą dozę nieufności, lub nawet strachu który jednak powoli stara się przełamywać. Wyjątkiem jest otaczająca ją natura, której z pewnością jest największą fascynatką w klanie Cienia. Potrafi godzinami przyglądać się kroplom deszczu, robakom między źdźbłami trawy, czy też ptaszkom w gnieździe, na które wszak powinna polować. Potrafi nawet w trakcie spotkania z innym kotem odpłynąć do swojego własnego światka przemyśleń i fantazji. Przez długi czas po śmierci matki, Żmijowego Ogona, w ten sposób kotka zastępowała sobie brak możliwości konwersacji z innymi kotami, gdyż wskutek traumy stała się niemową. Po opuszczeniu lecznicy po trwającej kilka księżyców chorobie zaczęła jednak to przezwyciężać i, choć wciąż pozostała kocicą małomówną i cichą, jest w stanie normalnie mówić. Bardziej niż cokolwiek innego uwielbia kocięta, lubi spędzać z nimi czas i opowiadać im bajki, jest jednak gotowa do wypełniania innych obowiązków, takich jak patrolowanie granic klanu czy polowanie.

Urodzona: w Klanie Cienia.
Pochodzenie: Córka Żmijowego Ogona i Zachodzącej Łapy. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Modliszkowa Łapa była odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).

[Obrazek: jyof01Q.png]

Imię: Świergot
Płeć: Kocur
Wiek: 29

Wygląd: Nie jest tego świadom, ale wygląda łudząco podobnie do swojej zmarłej matki, oprócz tego, że jest, w przeciwieństwie do niej, silnie zbudowany i wysoki. Jest posiadaczem długiego, zadbanego futra w złocistym kolorze, które jest pokryte ciemniejszymi, prawie czarnymi pręgami, które wąskimi paskami pokrywają cały jego grzbiet, łapy i ogon, na czole zaś tworzą charakterystyczną literę "M". Na jego szyi i pysku widać jednak przebłysk bieli, podczas gdy końcówka ogona samotnika ma czarną barwę. Świergot uważnie obserwuje otoczenie przez parę bladozielonych oczu, osadzonej na delikatnie okrągłej głowie ponad ciemnoróżowym nosem i długimi wąsikami. Ma bardzo przyjemny, dźwięczny czy wręcz śpiewny głos, stąd wzięło się jego przezwisko, którego szybko zaczął używać jako imienia.

Charakter: Najogólniej mówiąc, Świergot jest włóczykijem, beztroskim podróżnikiem o odważnym, spragnionym przygód sercu. Prawdziwy lekkoduch, który nie przywiązuje się ani do miejsc, ani do kotów. Nie znaczy to jednak, że nie jest kocurem towarzyskim, wręcz przeciwnie: uwielbia czarować innych i opowiadać historie, jest zawsze pogodny, uśmiechnięty i nigdy nie narzeka. Jego pewność siebie i nadmierna wręcz swoboda w towarzystwie sprawiają jednak, że często pakuje się w kłopoty, z których zawsze udaje mu się wyjść cało dzięki charyzmie i sprawnemu posługiwaniu się słowem. Ma w sobie pewną elegancję i szarmanckość, a przede wszystkim inteligencję, którą wykorzystuje do świetnego radzenia sobie wszędzie tam, gdzie się uda, nawet jeżeli jest w danym miejscu po raz pierwszy.

Urodzony: poza klanami.
Pochodzenie: Syn samotniczki Brzask i Szuwarowego Brzegu z Klanu Rzeki. Nigdy nie dowiedział się, kim są jego rodzice. Jego matka umarła przy porodzie, a życie uratował mu kocur o imieniu Drops, który zabrał go do przyczepy pewnego dwunoga. Został przez niego nazwany Tofik. Pewnego dnia starszy kot jednak zaginął, a w wieku mniej więcej dwunastu księżyców pieszczoch zdecydował się na rozpoczęcie życia na własną łapę. Zdaje się mieć kontakty wśród kotów w całym siedlisku dwunogów, często jednak podróżuje poza jego granice i jest nieuchwytny przez całe księżyce. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Świergot był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).


Historia: Patrzą na charaktery rodziców można było spodziewać się takiego obrotu sprawy, kiedy tylko się poznali. Świergot - włóczykij i lekkoduch, Modliszka - niepewna siebie niewinna istota o sercu pełnym miłości. Poznali się chwilę przed tym, jak kocica ukończyła trening i została matką. Na jednym z patroli szylkretka zapuściła się nieco za daleko i wyszła poza tereny Klanu Cienia, zapewne rozkojarzona z powodu śpiewu ptaków, czy innych uroków natury, które rozbrzmiewały w lesie odkąd nastała Pora Młodych Liści. Los chciał, że wpadła na Świergota siedzącego sobie pod jednym z drzew rosnących na grądach i właśnie tak rozpoczęła się ich historia. Sympatyczny, szarmancki kocur o wyjątkowej urodzie urzekł Modliszkę i wręcz oczarował ją swoją osobowością. Kocica również mu się spodobała, dlatego od tamtej pory spotykali się regularnie, często kryjąc się po kątach. Pewnego razu Świergot wpadł na cienisty patrol, kiedy chciał przekroczyć granicę i zrobić Modliszce niespodziankę, ale szczęśliwie wywinął się z tego bez szwanku, zagadując Jastrzębia i okręcając go sobie wokół palca. Ba, można powiedzieć, że i z nim zaczął się kolegować, choć ukrył przed swoim nowym znajomym fakt, że z Modliszką łączy go coś więcej. Ich relacja rozwijała się dynamicznie i namiętnie. Pewnego razu niedługo po tym, jak otrzymała nowe imię dali się ponieść chwili w okolicach Pierzastego Lasu. Modliszka nie wiedziała, że od tamtej pory będzie nosiła jego kocięta. W początkowych fazach ciąży chciała spotkać się z nim znowu, jednak kocur nie stawił się na umówione spotkanie. Lekkoduch zwyczajnie zapomniał, zaafiszowany innymi wydarzeniami. Długo się nie widzieli, aż w końcu Modliszka zapytała o Świergota Jastrzębia. Niestety, sama nie mogła opuszczać już obozu ze względu na ogromny brzuch, przez który zaczęła przypominać beczułkę, dlatego Jastrząb postanowił jej pomóc, jednak bezskutecznie. Słuch po kocurze zaginął. Poród przebiegł zdecydowanie lepiej, niż w przypadku jej matki, jednak przy asyście innych matek i medyczki. Modliszka postanowiła powiedzieć swoim kociętom, że ich ojciec zginął w bohaterskiej potyczce z drapieżnikiem w obronie innego kota. Jastrząb podzielił się plotką ze swoją partnerką, ale, o dziwo, zarówno on, jak i Łasica zachowali historię tej pary dla siebie. Przynajmniej na razie. Kocica jest przede wszystkim opiekuńcza i pobłażająca. Jej potomstwo jest dla niej wszystkim i na pewno byłaby w stanie zrobić dla nich wszystko. Co jak co, ale kocięta, pomimo braku ojca, trafiły na matkę, która daje z siebie wszystko i choć brakuje jej ostrości, którą zastępuje łagodnością, to stara się wychować kocięta na dobre koty, a na dodatek bardzo zależy jej na ich szczęściu.

Jest możliwość wcielenia się w ósemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec maja: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się siódemkę rodzeństwa z miotu, a rodzicami są Modliszkowy Zagajnik i Świergot.

Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie trzech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.


Lista chętnych:
x NocListekPromyczek (już gra)
x Ziarenko (już gra)
x Cis (już gra)
x Bez (już gra)
x Ptaszek (już gra)
x Szyszka (już gra)
x Cedr (już gra)
x Koniczynka (już gra)

Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, czarne złote pręgowane, czarne złote cieniowane/szynszylowe, niebieskie, niebieskie pręgowane, niebieskie złote pręgowane, niebieskie złote cieniowane/szynszylowe*, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, czarno-rude złote pręgowane*, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe. Jeżeli pręgowane: tygrysie lub klasyczne. Te oznaczone * są wyjątkowo rzadkie i może być ciężko znaleźć zdjęcia. Mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: