#5
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Rozwój chorób i urazów

Czyli ściąga, co się dzieje w przypadku nieprawidłowego leczenia. Co przekształca się w co?

Stopień 0.Stopień 1.Stopień 2.Stopień 3.
PrzeziębienieBiały kaszelZielony kaszelCzarny kaszel
PrzeziębienieKocięcy kaszelZielony kaszelCzarny kaszel
Popękane łapyZakażenieGangrena
Lekkie zatrucieZatrucie pokarmoweZapalenie żołądka
Kleszcze (1-2)Kleszcze (3+)KleszczówkaŻółta kleszczówka
PchłySwędziawkaZakażenieGangrena
Ból stawówChybotkaBulgotka




Inna sprawa ma się z zatruciami i ranami.


Zatrucia dzielą się na:
Zatrucia trucizną/jadem są dynamiczne i od momentu zatrucia do wyleczenia są prowadzone przez Mistrza Gry i podlegają zasadom akcji z Mistrzem Gry. Gracz postaci, która zażyła truciznę, ma obowiązek zgłosić akcję w temacie Zgłoszenia do MG. Od tego momentu sesja ta przestaje się wliczać w limit 6 sesji na postać i wlicza się w limit 1 sesji z MG.



Rany dzielą się na:
  • » Rany 0. stopnia (nie wymagają interwencji medyka): poniżej 7HP
    powierzchowne zadrapania; wyrwana sierść; obicia; stłuczenia

    » Rany 1. stopnia: 7-14HP
    zadrapania gęstsze (z całej łapy) albo dłuższe (pow. 5cm długości); rany cięte głębsze, ale niezbyt rozległe; płytkie otarcia o dużej powierzchni; lekkie ugryzienia; rozcięcie ucha

    » Rany 2. stopnia: 15-30HP
    poważne rany cięte; zerwane fragmenty skóry; oderwane kawałki uszu; skręcenie łapy; proste złamania kończyn; mocne uderzenia w głowę, pierś lub brzuch; uszkodzenia gałki ocznej; niezbyt głębokie rany gardła i podbrzusza; naderwanie ogona w ostatnich kręgach; utrata ogona powyżej 50%

    » Rany 3. stopnia: powyżej 30HP
    złamania wieloodłamowe; złamania otwarte; poważne rany na brzuchu i szyi; oderwanie całego ogona; uszkodzenie kręgosłupa

Nie ma stałej listy ran i urazów. Każda rana i uraz nadawane są indywidualnie przez Mistrza Gry w prowadzonej przez niego akcji i są skutkiem odniesionych przez postać obrażeń. Mechanika leczenia jest taka sama jak w przypadku chorób i nieleczone lub poddane nieudanemu leczeniu rany i urazy, z czasem wchodzą na wyższy stopień, co w przypadku ran szarpanych wiąże się z wdaniem się i postępowaniem infekcji.
Brak leczenia bądź nieudane leczenie 3. stopnia ran szarpanych (krwawiące zadrapania, ugryzienia, rozcięcia skóry, oderwane fragmenty ciała, złamania otwarte) kończy się śmiercią postaci, natomiast pozostałych (złamania zamknięte, obicia, skręcenia, zwichnięcia) prowadzi do stałych zwyrodnień, np. w przypadku niewyleczonego złamania kości łapy, postać będzie kuleć do końca życia i statystyki jej szybkości oraz zwinności ulegną pogorszeniu.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: