#2
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Samotnik, który miał zawartą w historii styczność z leczeniem oraz medykamentami, otrzymuje na początku swojej przygody:

1. Wiedza: pajęczyna, pokrzywa (medykamenty), cis, ostrokrzew, psianka (trucizny)
Ponadto, w zależności od wieku, postać może znać kilka dodatkowych, wybranych przez siebie medykamentów.
  • 1 - 19 księżyców: 2 medykamenty
  • 20 - 39 księżyców: 4 medykamenty
  • 40 - 69 księżyców: 6 medykamentów
  • 70+ księżyców: 8 medykamentów
2. Poziom
W zależności od wieku przysługują postaci następujące MedLvle:
  • 1 - 19 księżyców: 1 MedLvl
  • 20 - 39 księżyców: 2 MedLvl
  • 40 - 69 księżyców: 3 MedLvl
  • 70+ księżyców: 4 MedLvl

3. Medykamenty startowe
Początkowa pula wynosi 15 medykamentów (motki pajęczyny i liście pokrzywy w dowolnych proporcjach), jednak gracz może je dowolnie wymieniać na inne znane postaci medykamenty z uwzględnieniem, że 1 medykament na 3. poziomie dostępności jest warty 3 medykamenty na 1. poziomie dostępności, a 1 medykament na 2. poziomie dostępności jest warty 2 medykamenty na 1. poziomie dostępności. Poziomy dostępności są zaznaczone w opisach medykamentów.

Przed akceptacją w KP powinna znaleźć się informacja o znanych medykamentach oraz o podziale medykamentów startowych.



Postacie powracające również mogą skorzystać z tego systemu, z zastrzeżeniem, że znajomość dodatkowych medykamentów oraz wyższy MedLvl przysługują jedynie postaciom, które były zaginione przez przynajmniej 6 miesięcy. Czas bycia zaginionym nalicza się od momentu, w którym konto gracza trafiło do grupy "Zaginieni".
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: