Propozycje
Wygląd
Ostatnie miesiące zrobiły swoje, Pod krótkim, rudym futrem, które straciło blask, widać żebra. Najprawdopodobniej niedożywienie nie sprzyjało dorastaniu kociaka, stała się dość mała, chuda i mizerna. Sierść jest koloru jasno pomarańczowego, widać na nim lekko ciemniejsze paski. Nie dokładnie wiadomo po kim zyskała ten wygląd. Pyszczek, podbrzusze i łapki są nieco jaśniejsze. Ogólnie Pisk wygląda w tej chwili jakby mogła być powalona na ziemię jednym, niezbyt silnym ciosem. Ogon kotki jest cienki i długi, koloru takiego samego co reszta ciała, pokrywa go krótkie futro. Jej duże oczy mają niebiesko-szary kolor, który jest dość rzadki wśród kotów. Ci co znali ją za kociaka, ciężko będzie uwierzyć że to ta sama kotka którą widzieli w kociarni.
Zgadzam się z księżycem. Porzucanie postaci zazwyczaj z czegoś wynika i zasadniczo rzadko się zdarza by gracz porzucał ją z zachcianki lub słabej kreacji postaci. Otóż gra postaciami które nie mają jakiś większych szans na rozwój, zwłaszcza gdy też już nie są młode, staje się nużąca po długim czasie. Pamiętajmy że charakter i nastawienie się może ostro zmieniać z czasem i pisanie niektórymi może stać się mozolne, nudne, a nawet frustrujące i depresyjne. Czasem są też czynniki zewnętrzne, niezależne od nas. Ludzie potrafią stracić wenę na dłuższy czas bez żadnego konkretnego powodu, jednak nadal pisanie wtedy nie sprawia radości (wiem bo po raz kolejny jestem sama w takim dołku). Owszem, każdy powinien pomyśleć dwa razy zanim to zrobi. Jednak z doświadczenia wiem że wygodniej jest dla innych graczy, gdy wiadomo że postać zginęła/zniknęła z klanu, niż wiszenie na jakiś dziwnych relacjach i udawanie że postać jest. Zwłaszcza jest to problematyczne w kwestii postaci o wyższej randze lub takich które raczej nie byłyby skore do wycofywania się z życia społecznego. Cóż...osobiście się nauczyłam że lepiej jest zawiesić postać, niż całkiem porzucić. Bo jeszcze ktoś może wpadnie na powrót. Jednak nie możecie nikomu kazać pisać na siłę.
I don't want to judge
What's in your heart

But if you're not ready for love
How can you be ready for life?
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Bardzo wysoki, atletycznie zbudowany kocur o długich łapach. Krótkowłosy, rudy, klasycznie pręgowany, z białymi znaczeniami na pysku, szyi i przednich łapach. Siwe włosy zaczynają oprószać jego pysk i grzbiet. Duże, zielone oczy coraz wyraźniej pokrywa mgła. Najbardziej widoczne blizny: rozcięcia na nosie, duża blizna na lewej pięcie i grzbiecie.
ja natomiast jestem za tym, co tam wcześniej było powiedziane przez kogoś, że za pierwszą postać 3 miesiące bana, a za każdą kolejną dodatkowy miesiąc. kara będzie, ale bez ryzyka że ktoś utknie bez możliwości robienia multikont na rok :x
قالوا: تموت بها حبـاًً؟ قلـت: ألا آذكروها علـى قبـري لتحيينـي
they asked: "do you love her to death?"
I said "speak
of her over my grave and
watch
how she brings me back to l i f e"
Statystyki - lvl: 8 | S: 17 | Zr: 18 | Sz: 16 | Zm: 9 | HP: 90 | W: 80 | EXP: 530/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Kocica trochę ponad średni wzrost, umięśniona, ale sucha i raczej szczupła, trochę "kanciasta". Ma trójkątną głowę z wystającymi kośćmi policzkowymi i garbatym nosem. Jej oczy są skośne i ogniście pomarańczowe, ogon długi i cienki a pazury u przednich łap zawsze wysunięte. Jej futro jest krótkie, gęste i brudne oraz rozczochrane w kolorze popielatym, szaro-niebieskim. Jest cała pokryta drobnymi bliznami, a z tych większych ma jedną przecinającą jej nos, jedną rozrywającą jej lewe ucho, jedną wielką na grzbiecie po walce z borsukiem i dwie duże na szyi po walce z lisem. Kocica wyraźnie siwieje na pysku oraz innych częściach ciała.
Fiołkowy Świt napisałx:ja natomiast jestem za tym, co tam wcześniej było powiedziane przez kogoś, że za pierwszą postać 3 miesiące bana, a za każdą kolejną dodatkowy miesiąc. kara będzie, ale bez ryzyka że ktoś utknie bez możliwości robienia multikont na rok :x
To trochę meh. Bo wtedy można niezaleznie od pierwszej porzucić drugą postać pod koniec 3-miesięcznego bana i dostanie się tylko miesiac za nią.
<center><table><tr><td>


Gdy emocje już opadną
Jak po wielkiej bitwie kurz

Gdy nie można mocą żadną
Wykrzyczanych cofnąć słów

Czy w milczeniu białych, haniebnych flag
Zejść z barykady

Czy podobnym być do skały
Posypując solą ból
Jak posąg pychy samotnie stać


Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
┍━━━━━━━━━━━━━━━┑
N I E P O K O N A N Y M
┕━━━━━━━━━━━━━━━┙

Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas


.
</td><td>

[Obrazek: 8zVB1hn.png]


</td></tr></table></center>
Statystyki - lvl: 9 | S: 24 | Zr: 19 | Sz: 14 | Zm: 12 | HP: 105 | W: 75 | EXP: 440/900
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Sierść w kolorze piasku, zawsze czysta i lśniąca - oto znak rozpoznawszy Rzecznej medyczki. Pokryta jest niewiele ciemniejszymi pręgami, które na bokach układają się w grube zawijasy. Nie brak także mlecznobiałych akcentów, które zdobią jej mordkę, gardło, brzuch, palce oraz końcówkę ogona. Aparycja Księżyc jest zupełnie nieimponująca; przykrótkie łapy noszą smukły, nieco wydłużony korpus oraz zaokrągloną głowę, na której osadzone są nieduże uszy, orzechowe oczy i nos o barwie łososiowej. Jej skóra jest wolna od blizn, za to na brzuchu, bokach i biczowatym ogonie widać niemal łyse fragmenty - efekt zbyt intensywnego czyszczenia futra w momentach stresu. Głos Rzeczniaczki jest dość charakterystyczny; jako że transpłciową kotką musi nad nim pracować, by był wyższy i brzmiał jak głos kotki.
welp, dodatkowy miesiąc to już lepiej niż trzy. i czerwia, czemu? nie chodzi tu o postaci porzucone za jednym razem? myślałem, że o to tutaj chodzi. jakby ktoś porzucił postać pod koniec trzymiesięcznego bana, to miałby kolejne trzy miesiące. z resztą, nawet jakby miał dostać miesiąc, to... tak jakby na jedno wychodzi jakby od początku porzucił dwie.
[Obrazek: b0CQi7B.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 8 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 18 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 65/400
Stat. Med. - lvl: 7 | MED.EXP: 640/1200
Odpowiedz
Wygląd
Kocica trochę ponad średni wzrost, umięśniona, ale sucha i raczej szczupła, trochę "kanciasta". Ma trójkątną głowę z wystającymi kośćmi policzkowymi i garbatym nosem. Jej oczy są skośne i ogniście pomarańczowe, ogon długi i cienki a pazury u przednich łap zawsze wysunięte. Jej futro jest krótkie, gęste i brudne oraz rozczochrane w kolorze popielatym, szaro-niebieskim. Jest cała pokryta drobnymi bliznami, a z tych większych ma jedną przecinającą jej nos, jedną rozrywającą jej lewe ucho, jedną wielką na grzbiecie po walce z borsukiem i dwie duże na szyi po walce z lisem. Kocica wyraźnie siwieje na pysku oraz innych częściach ciała.
Chyba wyraziłam sie nieprezyzyjnie, bo pisałam posta na szybko - chodzi mi to, że różny czas bana na różne postacie może mieć wpływ na decyzje o porzuceniu (w stylu - jak porzucę ją teraz, to za nieco ponad miesiąc już i tak będę mogła grać!) natomiast taki sam ban na każdą z porzucanych postaci zmienia punkt widzenia. I nie rozumiem czemu kara za porzucenie drugiej czy trzeciej postaci miałaby być mniejsza, niż za pierwszą. To taka sama postać.
<center><table><tr><td>


Gdy emocje już opadną
Jak po wielkiej bitwie kurz

Gdy nie można mocą żadną
Wykrzyczanych cofnąć słów

Czy w milczeniu białych, haniebnych flag
Zejść z barykady

Czy podobnym być do skały
Posypując solą ból
Jak posąg pychy samotnie stać


Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
┍━━━━━━━━━━━━━━━┑
N I E P O K O N A N Y M
┕━━━━━━━━━━━━━━━┙

Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas


.
</td><td>

[Obrazek: 8zVB1hn.png]


</td></tr></table></center>
Statystyki - lvl: 9 | S: 24 | Zr: 19 | Sz: 14 | Zm: 12 | HP: 105 | W: 75 | EXP: 440/900
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Kotka ma krótką sierść w kolorze intensywnie rudym, pokrytą nieco ciemniejszymi pręgami (pręgowanie tygrysie). Charakterystycznego wyglądu dodaje jej biały pyszczek oraz ciemniejszy kolor końcówek uszu. Jest nieco większa i mocniej zbudowana niż przeciętne kotki w jej wieku. Oczy ma koloru bursztynowego. Od innych kotów łatwo można ją rozpoznać patrząc na jej puchaty ogon, który nienaturalnie przekrzywia się w lewo. Od urodzenia przeszkadzał on kotce w swobodnym poruszaniu się - został jednak naprawiony przez medyka i od tego czasu funkcjonuje prawidłowo, jednak wygląda nieco inaczej niż ogony innych kotów. W dodatku zdarza się jej być nieco niezdarną, ponieważ jej rozwój przebiegał inaczej niż u przeciętnego kociaka.
Z innej beczki - na sb był poruszany temat statystyk, chodzi o bardzo niskie wartości jednej ze statystyk. W regulaminie MG jest punkt o tym, że w przypadku obniżania statystyk ich wartość ma wynosić minimum 2. Czy w takim razie logicznym nie byłoby ustalenie, że minimalna, początkowa wartość jednej ze statystyk to 2?
Panie dzieju, ja to już nie jednych takich przeżyłam.
Panie dzieju, nie jedno widziałam, gdy się tak tu kręciłam.
Nosiłam wdechy takich, wdechy takich, wdechy takich cnych
Nosiłam gnojów jak but głupich, tych do cna, tych do cna złych.
Statystyki - lvl: 7 | S: 19 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 12 | HP: 70 | W: 90 | EXP: 240/600
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
Zgadzam się z Ogni co do statystyk. Oczywiście każdy ma prawo do rozdzielenia punktów jak chce, jednak uważam, że danie 1 w szybkości, zmysłach czy innych powinno wiązać się z jakimś uszczerbkiem na zdrowiu fizycznym kota. Co prawda w miarę zdobywania kolejnych to poziomów, zyskuje się kolejne punkty do tych statystyk, ale przecież taki kot tak czy siak pozostanie w pewien sposób "upośledzony". Uważam, że powinno się to zmienić i zezwolić na wpisywanie 1 w statystyce tylko i wyłącznie wtedy, kiedy mamy zamiar stworzyć celowo postać z takową wadą.

A teraz ja wyjeżdżam ze swoją propozycją. Nie jest ona duża, ale myślę, że będzie przydatna, jeśli administracja na nią przystanie. Chodzi mi o opcję ukrywania się na forum. Według mnie powinno się zakazać tego typu czynności głównie dla osób, które pastują wysokie stanowiska. Nie chodzi mi tu tylko o adminów/modów, ale i o Przywódców, Zastępców i Medyków. Nigdy nie wiadomo kiedy dana osoba będzie potrzebna, a zwykły user nie będzie jej widział. Ogólnie jest to wielka niewiedza, bo nie wiadomo nawet, czy ktoś pojawia się na forum czy nie. Uważam, że powinno się zupełnie usunąć tą opcję z forum, a jeśli już to chociaż ograniczyć ją dla osób o wysokich stanowiskach. To tylko propozycja, podkreślam.
Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
To dobrze zbudowana, proporcjonalna koteczka z puchatym, gęstym futrem w kolorze, hehe, jasnobrązowym przywodzącym na myśl kawę z mlekiem. Dużą ilością mleka, która w słońcu sprawia rudawe wrażenie, może dlatego, ze była posłodzona miodem. Jej oczy są intensywnie niebieskie a całe ciało jest pokryte pręgami. Ogółem to opis się nie zmieścił dlatego dla większej liczby informacji zerknij sobie do KP.
Mi by wcale nie przeszkadzało zablokowanie tej funkcji w ogóle, no ale cóż.

Ogólnie ten temat już się kiedyś pojawił, gdy Kacza Sadzawka, jako admin, siedziała na ukrytym i kilkukrotnie przewinął się problem z jej dostępnością. Ja rozumiem, że nie każdy zawsze ma czas i chęci, jednak zgoda na rangę (czy to forumową jak admin/mod czy to fabularną jak przywódca albo medyk) powinna nieść mimo wszystko za sobą dyspozycyjność.

Wolałabym widzieć, że ktoś jest na forum i mieć możliwość napisania do tej osoby (nawet, gdyby miała mi odpisać "przepraszam, dzisiaj jestem zajęta/y, załatwię tę sprawę jutro") niż całkowicie nie wiedzieć, czy ona w ogóle jest czy też nie ma jej (bo przy ukryciu nie widać w profilu ostatniej daty zalogowania).

[Obrazek: f8ea82d829a6acba4909865e7cd1b0dd-d6pm0qg.png] [Obrazek: 0ae54361a44eb5ae298f9bcafcfbc51a-d6pm1ps.gif] [Obrazek: 6761365d7cf4019bbfe10d02acf1bfb8-d6pmfz8.png] [Obrazek: 00cffa8235a5c8891b95d244e0281ca3-d6pmg7x.png] [Obrazek: b19bb85feaaef849c4968c77e9a48e73-d6pmh99.png] [Obrazek: a22e4c5f249430aa1599b1b3913f2898-d6pmhsm.png] [Obrazek: 3d749492592a884e06f06a97639cca22-d6pmigi.png]

Dziś osiem serc, w szklance na dnie....................................................
Przez lodotaflę przedrzeć się chce................................................
Ja szukam ciebie, ty szukasz mnie......................................................
A między nami sześć obcych serc.......................................................
......................................................I może miłość stopi ten lód
...............................................A ciepło sprawi, że stanie się CUD
................................................Szesnaście połówek połączy się

W osiem szczęśliwie zakochanych serc


[Obrazek: 5e8104f6582fa0ef0707188474460f0a-d6pqzdt.gif]



Głos: Shakira
Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 45/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Mini gepard, tylko w innej wersji kolorystycznej | Wysoki, liliowy, cętkowany kocur z białymi znaczeniami i bladobłękitnymi oczami || KP
Podpisuję się pod tym co napisała Ogni i Piasek na temat minimalnych statystyk.

Jeśli chodzi o ukrywanie się na forum - jestem za tym, aby admini/modzi/przywódcy zawsze byli widoczni, bo tak jak mówi Piasek czy Czerwia- nie wiadomo nawet, czy ta osoba jest czy jej nie ma, a to powoduje pewien dyskomfort i utrudnienie.
[Obrazek: NPoJ4fc.png]
Statystyki - lvl: 3 | S: 6 | Zr: 10 | Sz: 12 | Zm: 5 | HP: 70 | W: 50 | EXP: 145/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Przeżute długą podróżą ciało porzuciło nadmiar tkanki tłuszczowej, pozostałej po ciąży i porodzie. Ostre, kanciaste kontury ciała ciasno otulają dobrze rozwinięte mięśnie, pracujące ostatnimi czasy ciężej, niż zazwyczaj. Jastrzębica stąpa twardo na niezwykle długich, skocznych łapach, utrzymując lepszą równowagę dzięki biczowatemu ogonowi. Ma szeroki kark, jak na kocicę, a także masywny łeb, który optycznie wyszczuplają długie, spiczaste uszy. Szorstkie, nieprzyjemne w dotyku futro jest jednolicie niebieskie, blaknąc jedynie na brzuchu, piersi, pysku i wewnętrznej stronie łap, gdzie przybiera pszenny odcień. Gdzieniegdzie, w szczególności na bokach i grzbiecie, widać ubytki w krótkiej sierści. (KP)
Ja uważam, że opcja powinna zostać zakazana dla wszystkich, a nie tylko dla osób, sprawujących wysokie stanowiska. Tak szczerze: po co ktokolwiek miałby się tu ukrywać i robić za przyczajonego ninję? Ktoś będzie strzelał? Wypychał na środek i pokazywał palcami? Bez przesady.
Tak, jak napisała Lwi: Lepiej, żeby ktoś odpisał "jestem teraz zajęta/nie mogę" niż siedział na forum niczym monitoring i udawał, że nie istnieje.
+ Dodatkowo nie wiem, czy na artemidzie statystyki są tak samo pobierane, aczkolwiek na większości for opcja "ukrywania" psuje statystyki - obniża ilość odwiedzin i ostatnio zalogowanych, a chyba byłoby lepiej dla samego forum, gdyby takie "ninjowe konta" były wyświetlane i rozszerzały pasek ostatnio zalogowanych, ot dla wizualnego efektu.
Statystyki - lvl: 4 | S: 10 | Zr: 15 | Sz: 8 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 50/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Najmniejsza kotka w całej okolicy ( trust me, coś mniejszego nie byłoby w stanie się urodzić ), bardzo niska, o nieproporcjonalnie długim tułowiu i lodowobłękitnych ślepiach, w dodatku pokryta puchatą, śnieżnobiałą sierścią. Wibrysy ma lekko uniesione ku górze na samych ich końcach, uszy bardzo malutnkie, zaś nos i poduszki łap - jasnoróżowe. Natura nie mogła chyba wymyślić czegoś o bardziej urokliwym i niewinnym wyglądzie.
Jestem za propozycją turkucia, całkowicie.
Kiedyś płynęłam prosto, jak między liniami, teraz miotam się w kółko rozpaczliwym pieskiem.
Statystyki - lvl: 4 | S: 11 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 5/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z masywniejszych i być może największy ze wszystkich kociaków w miocie, który najprawdopodobniej sprawił matce nieco więcej katorgi przy narodzinach, aby chwilę później okazać dumnym rodzicom swoje prawdziwe wdzięki. Między innymi największy atut w postaci osobliwej sylwetki, o tęgich aczkolwiek krótkich łapkach, prężnie utrzymujących barczysty korpus. Na jakim spoczywa całkiem spora głowa z lekko wypukłym czołem oraz zaokrąglonymi policzkami, które w pewien sposób potęgują jej wielkość. Gdzie równocześnie można spostrzec parę okrągłych nad wyraz ciekawskich tęczówek koloru złotego. To wszystko zwieńcza średniej długości puszysty ogon zwężający się ku końcowy który jest zaokrąglony, oraz okrywająca go szata w postaci krótkiej, choć gęstej a także twardej sierści koloru szarego. Jednocześnie mieniącej się w blasku słońca delikatnym błękitem. Sam malec porusza się dosyć nieporadnie, wydając przy tym stosunkowo zabawny tupot, poniekąd spowodowany jego niedźwiedzią masą.
A ja chętnie odniosę się do Statystyk, skoro ich temat został powyżej poruszony. A mianowicie czy istnieje jakakolwiek szansa aby nieco bardziej je zbalansować/przebudować niż to, co teraz mamy obecnie? Bo widząc kota na 7~8~9 lvl z siłą „Pudziana” potrafiącym samotnie pokonać lisa, psa czy borsuka, nie wspominając już o innym słabszym kocie, którego taki delikwent jednym ciosem wysyła na orbitę okołoziemską. W moim odczuciu jest delikatnym przegięciem, chyba że są to poziomy SSJ, to wówczas nie było tematu =)
Po za tym wygląda to trochę komicznie, kiedy taki wielki nacisk kładziony jest na genetykę kotów, żeby przypadkiem nie wyskoczyły jakieś tęczowe potworki, jak to kiedyś miało miejsce na tego typu forach. A nikt nie dostrzega małego mankamentu że ich fizyczna budowa w rzeczywistości ma pewne ograniczenia.
Dlatego skoro mają powstać minimalne statystyki, tak samo powinny mieć miejsce maksymalne wartości, jakie koci osobnik (odpowiednio dla Wojownika, Samotnika oraz Pieszczocha) może w danej statystyce osiągnąć.
_Non est ad astra mollis e terris via_
[Obrazek: gW9Bx1V.gif]
Peace is a Lie • There is only Passion
Through Passion • I gain Strength
Through Strength • I gain Power
Through Power • I gain Victory
Through Victory • My chains are Broken
The Dark Forest shall free me
Statystyki - lvl: 3 | S: 12 | Zr: 9 | Sz: 7 | Zm: 4 | HP: 8o | W: 4o | EXP: 15|2oo
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
wracając do kwestii banów za porzucenia, osobiście mocno się zgadzam z tym:
Gradowy Podmuch napisałx:Tak, tylko jeśli ktoś doprowadza dwie postaci w jednym czasie do punktu bez wyjścia to pojawiają się pewne wątpliwości, czy z kolejną też tak nie zrobi. Sorry not sorry, ma się do takiej osoby mniejsze zaufanie i jednak jest obawa, że bez odpowiednich konsekwencji taka osoba będzie tworzyć kolejne i kolejne postaci i porzuciać je po paru miesiącach gry.

I choć może 6 miesięcy to faktycznie dłuuuugo, to jednak ktoś kto od razu porzuca więcej niż jedną postać nie powinien ponosić takich samych konsekwencji, jak ktoś kto porzuca jedną a resztę próbuje jakoś "ratować".
tak, nie można nikogo zmusić do grania niechcianą postacią, ale mimo wszystko... to są problemy fabularne dla innych graczy. dlatego uważam, że coś powinno w tej kwestii zostać zmienione.

Czerwony Mak napisałx:Chyba wyraziłam sie nieprezyzyjnie, bo pisałam posta na szybko - chodzi mi to, że różny czas bana na różne postacie może mieć wpływ na decyzje o porzuceniu (w stylu - jak porzucę ją teraz, to za nieco ponad miesiąc już i tak będę mogła grać!) natomiast taki sam ban na każdą z porzucanych postaci zmienia punkt widzenia. I nie rozumiem czemu kara za porzucenie drugiej czy trzeciej postaci miałaby być mniejsza, niż za pierwszą. To taka sama postać.
w takiej sytuacji trzeba by wymyślić coś, co by ograniczyło takie taktyki. na przykład wprowadzenie zapisu, że ten dodatkowy 1 miesiąc obowiązuje tylko jeżeli postaci zostaną porzucone w tym samym czasie albo w niewielkim odstępie czasowym, np. mniej niż miesiąc. z kolei jeżeli porzucisz jedną postać, po czym kolejną za dwa miesiące, to ci się to sumuje.

teraz tylko pytanie do was, czy w tej kwestii wolicie:
a) ban za jedno porzucone konto: 3 miesiące - każda kolejna postać porzucona w tym samym czasie/w niewielkim odstępie to dodatkowe 3 miesiące (zachowanie dotychczasowego czasu bana + sumowanie)
b) ban za jedno porzucone konto: 2 miesiące - każda kolejna postać porzucona w tym samym czasie/w niewielkim odstępie to dodatkowe 2 miesiące (zmniejszenie czasu bana + sumowanie)
c) ban za jedno porzucone konto: 3 miesiące - każda kolejna postać porzucona w tym samym czasie/w niewielkim odstępie to dodatkowy 1 miesiąc (zachowanie dotychczasowego czasu bana + dodatkowa kara za kolejne porzucone postaci)
d) ban za jedno porzucone konto: 2 miesiące - każda kolejna postać porzucona w tym samym czasie/w niewielkim odstępie to dodatkowy 1 miesiąc (zmniejszenie czasu bana + dodatkowa kara za kolejne porzucone postaci)

szczerze, boję się trochę zmniejszenia czasu bana na multi do dwóch miesięcy - wydaje mi się, że wtedy ludzie mogliby częściej porzucać postaci, szybciej tworzyć nowe konta, znowu je porzucać... dlatego mimo wszystko najbardziej przemawia do mnie opcja C.

dalej: ja też jestem za całkowitym wyłączeniem opcji ukrywania się, aczkolwiek jeżeli wypowie się więcej osób i będą mocne podzielone zdania, to można tylko wpisać do regulaminu, że z tej opcji nie mogą korzystać admini/modzi/przywódcy - tylko wtedy chyba z uwzględnieniem ich multikont.


jeżeli chodzi o statystyki, też mi nie przeszkadza dopisanie, że minimalna wartość startowa to 2. tylko w takim razie co zrobić z tymi postaciami, które teraz mają w którejś statystyce 1? nie wyobrażam sobie teraz im wszystkim dać jakiegoś kalectwa, bo i tak im w pewnym momencie te staty skoczą do 2. najczęściej są to jeszcze kocięta i upewniałam się u graczy, czy na pewno chcą mieć tyle w statach, ale z tą zmianą chyba trzeba by im pozwolić na ponowny rozdział stat.

edit:
Niedźwiedzia Łapa. napisałx:A ja chętnie odniosę się do Statystyk, skoro ich temat został powyżej poruszony. A mianowicie czy istnieje jakakolwiek szansa aby nieco bardziej je zbalansować/przebudować niż to, co teraz mamy obecnie? Bo widząc kota na 7~8~9 lvl z siłą „Pudziana” potrafiącym samotnie pokonać lisa, psa czy borsuka, nie wspominając już o innym słabszym kocie, którego taki delikwent jednym ciosem wysyła na orbitę okołoziemską. W moim odczuciu jest delikatnym przegięciem, chyba że są to poziomy SSJ, to wówczas nie było tematu =)
Po za tym wygląda to trochę komicznie, kiedy taki wielki nacisk kładziony jest na genetykę kotów, żeby przypadkiem nie wyskoczyły jakieś tęczowe potworki, jak to kiedyś miało miejsce na tego typu forach. A nikt nie dostrzega małego mankamentu że ich fizyczna budowa w rzeczywistości ma pewne ograniczenia.
Dlatego skoro mają powstać minimalne statystyki, tak samo powinny mieć miejsce maksymalne wartości, jakie koci osobnik (odpowiednio dla Wojownika, Samotnika oraz Pieszczocha) może w danej statystyce osiągnąć.
z tego co pamiętam były kiedyś rozmowy, że albo od określonego wieku, albo lvla statystyki mogłyby nie rosnąć? ale faktycznie można stworzyć też maksymalne wartości
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
To dobrze zbudowana, proporcjonalna koteczka z puchatym, gęstym futrem w kolorze, hehe, jasnobrązowym przywodzącym na myśl kawę z mlekiem. Dużą ilością mleka, która w słońcu sprawia rudawe wrażenie, może dlatego, ze była posłodzona miodem. Jej oczy są intensywnie niebieskie a całe ciało jest pokryte pręgami. Ogółem to opis się nie zmieścił dlatego dla większej liczby informacji zerknij sobie do KP.
Ja jestem najbardziej za opcją 2) :) chociaż mogłabym też rozważyć 1) i 3)

Co do statystyk, sądzę, że nie powinno być problemu z przyzwoleniem na zmianę statystyk wśród postaci kociąt/na pierwszy lvl.

edit: nie lubię motywu maksymalnych wartości, ale można spróbować to jakoś inaczej zbudować. Przy czym podwyższyłabym statystyki niektórych przeciwników i, w pierwszej kolejności, w ogóle usunęła stamtąd dzika, bo jest absurdalny.

[Obrazek: f8ea82d829a6acba4909865e7cd1b0dd-d6pm0qg.png] [Obrazek: 0ae54361a44eb5ae298f9bcafcfbc51a-d6pm1ps.gif] [Obrazek: 6761365d7cf4019bbfe10d02acf1bfb8-d6pmfz8.png] [Obrazek: 00cffa8235a5c8891b95d244e0281ca3-d6pmg7x.png] [Obrazek: b19bb85feaaef849c4968c77e9a48e73-d6pmh99.png] [Obrazek: a22e4c5f249430aa1599b1b3913f2898-d6pmhsm.png] [Obrazek: 3d749492592a884e06f06a97639cca22-d6pmigi.png]

Dziś osiem serc, w szklance na dnie....................................................
Przez lodotaflę przedrzeć się chce................................................
Ja szukam ciebie, ty szukasz mnie......................................................
A między nami sześć obcych serc.......................................................
......................................................I może miłość stopi ten lód
...............................................A ciepło sprawi, że stanie się CUD
................................................Szesnaście połówek połączy się

W osiem szczęśliwie zakochanych serc


[Obrazek: 5e8104f6582fa0ef0707188474460f0a-d6pqzdt.gif]



Głos: Shakira
Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 45/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Ciężko zaliczyć ją do najbardziej urodziwych kotek wśród czterech klanów, niemniej jednak nie jest również brzydka. Jest przeciętna i właściwie tym stwierdzeniem można by zamknąć cały opis jej wyglądu. W pewnym stopniu wydaje się być potężna, acz jednocześnie na swój sposób smukła. Widać w niej geny Łabędziej Pieśni, jednakże daleko jej do wzrostu babki. Wykracza nieco ponad przeciętność i tyle. Ma dobrze zarysowane mięśnie, dość długie łapy i kanciasty łeb. Jej futro jest mieszaniną bieli i burych plam; te drugie zajmują kawałek jej pyska - nos, usta, kawałek pod nosem i między oczami. Potem rozlewają się na uszach i lekko dookoła nich, łącząc się dopiero na karku i zajmując całą jego szerokość. Ostatnia, największa, znajduje się na grzbiecie i bokach, kawałku tylnych łap i całym ogonie. Reszta jest biała. Zostaje jeszcze nos; brązowy, z ciemną obwódką, jak i bursztynowe i dość wąskie oczy, niemalże wiecznie zmrużone. Do tego parę blizn, które głównie znajdują się na jej brzuchu.
Co do banów za multikonta - do mnie osobiście przemawia opcja D, ewentualnie C? Pierwsza opcja jest dla mnie lekkim przegięciem, a samo sumowanie do mnie nie przemawia wcale :x Ostatnia opcja jest jak dla mnie fajna, ale jeśli już bardzo chcecie karać wszystkich za porzucenie na dłuższy czas, to C też by uszło jak dla mnie.

Co do ukrywania to w sumie zgadzam się, że można by wyłączyć taką opcję, a przynajmniej dla administracji, modów i przywódców właśnie.

I tak samo jak Czerwia - nie podoba mi się za bardzo motyw "maksymalnych wartości" jakiejś statystyki. Sama kiedyś pisałam komuś? albo może nawet na forum, że ewentualnie od jakiegoś poziomu przeciwnicy mogą być silniejsi dla danej postaci? W sensie, nie wiem, jak wypadłby postaci z na przykład 5 poziomem lis, to miałby wyższe statystyki, niż ten, który wypadłby dla kogoś z niższym poziomem? Żeby te wymaksowane postaci nie miały aż tak łatwo i też musiały się nieco namachać, ale żeby też przy tym słabsze nie były bardzo poszkodowane i co druga nie umierała.
Problem w tym, że nie wiem, jak by się to sprawdzało :x I czy w ogóle miałoby rację bytu, ale rzucam propozycją, bo a nuż ktoś na coś wpadnie dzięki temu, cokolwiek.
x
zaczynam.'x spadać.x'' w'.xdół
spadamx.' dox. góryx.' nogami
myślę sobie, xzaraz obudzę się
lecz im bardziej spadam
tym 'bardziej 'widzę, że
to wszystko chyba nie jest sen
x
Statystyki - lvl: 4 | S: 14 | Zr: 9 | Sz: 9 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 25/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości