Propozycje
Wygląd
Wysoka kocica o czarnym dymnym, długowłosym futrze. Jest mieszaniną wielu odcieni szarości - jaśnieje na ogonie, brzuchu, piersi, uszach, bokach głowy i wokół szyi, a w pozostałych miejscach przejściowo ciemnieje. Tygrysie pręgi są na nim niemal niewidoczne, ale występuje trochę bieli - po prawej stronie pyszczka, idąc wzdłuż nosa, na piersi oraz łapach. Przednie skarpetki sięgają nadgarstków, a tylne kolan. Jej okrągłe oczy wybarwią się wkrótce na kolor bursztynowy.
Mrucząca Łapa napisałx:To Grom, Cień i Wicher mają jakieś faktyczne znaczące umiejętności?
Logicznie rzecz biorąc, tak, mają. Biorąc pod uwagę że Wojownicy polują i patrolują tereny codziennie, muszą te umiejętności posiadać, chociaż nie są odzwierciedlone pod postacią dodatkowych/specjalnych statystyk. Wicher porusza się na otwartym terenie, co jest zupełnie inną formą tropienia zwierzyny (z elementami pościgu) niż np. Klan Cienia umiejscowiony w gęstym, wilgotnym lesie, po którym również musi się umieć poruszać.
Ale ze względu na losowość forumowego systemu i różnorodność postaci te umiejętności są bardzo marginalne, dlatego nie ma sensu ich gloryfikować.

Cytat:W sumie zawsze mnie trochę raziło to że Rzeka ma tak konkretną zaletę że praktycznie każdy kot tam potrafi pływać (chyba że ktoś specjalnie stworzyłby postać która boi się wejść do wody), a reszta w sumie nie ma żadnych konkretnych plusów.
Czemu niby raziło? Każdy kot potrafi pływać tak, jak każdy rzeczniak, o ile nie "doszkoli" tego na treningu albo od doświadczonego Wojownika. To nie jest tak, że rodzą się lepsi od innych Klanów XD

be thou as chaste as ice, as pure as snow, thou shalt not escape calumny
Statystyki - lvl: 1 | S: 8 | Zr: 6 | Sz: 3 | Zm: 3 | HP: 60 | W: 40 | EXP: 70/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Okrywa włosowa kocura jest w kolorze białym, beż żadnych widocznych znaczeń. W dotyku futro jest całkiem miękkie, chociaż wydaje się lekko potargane. Sierść jest najdłuższa i najgęstsza na piersi, policzkach i ogonie kota. Pod futrem są mięśnie, które jednak łatwo nie są widoczne gołym okiem. Oczy Mruczka są koloru złotego, okazjonalnie wpadające w lekki pomarańcz, zależnie od nachylenia światła. Na udzie kocura można zobaczyć sporą bliznę pozostawioną przez borsuka. Mruczek jest także kastratem.
Wapienko, chyba trochę nie zrozumiałaś żartu w mojej pierwszej wypowiedzi. XD

Może raziło to trochę zbyt mocne słowo, bo w sumie nigdy nie obchodziło mnie to do tego stopnia, by kiedykolwiek o tym mówić. Po prostu zdawałam sobie sprawę że te cechy klanów są raczej mało widoczne, poza Rzeką. Fakt że Wichrowe koty polują więcej na zające, ale do tej pory nie było to coś takiego, co miałoby jakieś większe znaczenie na forum.

W sumie pomysł Szepczącego jest całkiem interesujący, by przypisać cechy bardziej do terenów, niż samych kotów. To chyba byłoby najlepsze do odzwierciedlenia, by zwiększyć szanse na rodzaj zwierzyny. Ale to jak już reszta to widzi, bo jak mówiłam nie jest to coś co stanowczo wymaga zmiany. Po prostu nie mogłam się powstrzymać przed skomentowaniem tego.
[Obrazek: 1lsf8b4.png]
Statystyki - lvl: 2 | S: 6 | Zr: 8 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 150/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Nie dość posturnej budowy kotka, z krótkim, czarnym futrem. Posiada żółte oczy i bliznę na tylnej, prawej łapie.
Dobry, przychodzę z małą propozycją

Chciałabym, aby osoba, która napisze w ciągu całego miesiąca najwięcej postów ze wszystkich ludzi na Artemidzie dostała dodatkowe +5exp. (Czyli nie 30, a 35). Niby mała rzecz, a cieszy c:
[Obrazek: eRHGF6x.png]
If I d.i.e, don't cry,
look AT the sky
and say goodbye
Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 0/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
W takim razie co miesiąc będzie ta nagroda wędrowała do jednej osoby. I jako, że mówisz o osobie, to jakbyś to widziała? 5expa dla której postaci? Albo może dla wszystkich? W mojej opinii pomysł wyjątkowo nietrafiony.
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
Wygląd
Nie dość posturnej budowy kotka, z krótkim, czarnym futrem. Posiada żółte oczy i bliznę na tylnej, prawej łapie.
W sensie nie chodziło mi o osobę, a o postać. To konto, na którym jest napisane najwięcej postów (przejęzyczenie).
[Obrazek: eRHGF6x.png]
If I d.i.e, don't cry,
look AT the sky
and say goodbye
Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 0/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Niska, drobna koteczka o delikatnych kształtach, które pieczołowicie skrywane są pod długim, lekko potarganym futrem. Gdyby tak wrzucić ją do rzeki okazałoby się, że jest dwa razy chudsza i niezwykle krucha, podatna na każdy podmuch wiatru i każde złamanie, co zresztą już udowodniła. Szata córki Czerwonego Pazura jest natomiast fikuśną paletą najróżniejszych odcieni kremu, czerni i bieli, choć te dwie ostatnie barwy zdominowały pierwszą, spychając ją do okolic pyska, gdzie jaśnieje do kościanego odcienia, zadu, gdzie ciemnieje do wyblakłej rudości, oraz kości promieniowej prawej łapy. Jesion pochwalić się może także śnieżnobiałą kryzą, której kolor ciągnie się przez całe podbrzusze, gardło oraz żuchwę, tworząc krótkie skarpetki u łap przednich i dłuższe u łap tylnych, a także zalewa lewą część pyska i mostka nosa. (reszta w KP)
A komu by się chciało to wszystko liczyć i sprawdzać? Wątpię, by przywódcy nudzili się do tego stopnia, aby liczyć graczom WSZYSTKIE posty i jeszcze to gdzieś spisywać. Raczej dochodzi się maksymalnie do 28 (30 exp) i tyle, do widzenia, lecimy dalej. Mi samej zdarzyło się pewnego miesiąca natrzepać około 90 postów na Lampart i szczerze wątpię, by przebijanie się przez to wszystko było przyjemne, zwłaszcza kiedy postaci na forum jest niemało i kupka do kupki to trochę roboty dla osób tym się zajmujących.
Statystyki - lvl: 1 | S: 9 | Zr: 7 | Sz: 2 | Zm: 2 | HP: 60 | W: 40 | EXP: 30/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Wciąż będzie to raczej jedna osoba, a konkretniej Malinowe Chaszcze, która potrafi napisać ponad 100 postów w miesiącu na jednej postaci xD. Jaki jest w tym sens?
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
Wygląd
Jest mała i drobna. Znajduje się w dolnej granicy wzrostu kotek w tym klanie. Posiada krótkie, jasnorude futerko, pokryte ciemniejszymi, klasycznymi pręgami. Pod tym futerkiem skrywa smukłe, chude ciałko, pod którym prześwitują żebra, oraz ledwo widoczne mięśnie. Jej pyszczek jest okrągły i krótki, a na jego końcu widoczny jest różowy nosek. Nad nim widoczne są żółte, duże oczy. Na krańcu głowy posiada długie uszka. Ma strasznie długie i gęste białe wąsy. Przy pyszczku i oczkach jej sierść jest jaśniejsza. Podobnie, chociaż nie tak widoczne przejaśnienia są również na jej klatce piersiowej, brzuchu, oraz wewnętrznej części ud. Jej futerko jest wiecznie zadbane, ponieważ bardzo o nie dba; uważa że jakoś trzeba się prezentować!
Również nie podoba mi się ten pomysł, jeśli mam być szczera - samo liczenie expa dla klanu do tych 28 postów jest pewnie męczące, a co dopiero, jakby ktoś jeszcze miał przeglądać wszystkich użytkowników i liczyć ile oni konkretnie w ogóle tych postów rzucili, żeby nagrodzić najbardziej aktywną postać w danym miesiącu. Niepotrzebna robota w sumie dla dodatkowych 5 exp. xD
[Obrazek: VuBTvl6.png]
Statystyki - lvl: 6 | S: 9 | Zr: 15 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 85 | W: 65 | EXP: 235/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Nie dość posturnej budowy kotka, z krótkim, czarnym futrem. Posiada żółte oczy i bliznę na tylnej, prawej łapie.
Eh, no dobra, nie ważne xD
[Obrazek: eRHGF6x.png]
If I d.i.e, don't cry,
look AT the sky
and say goodbye
Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 0/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Kotka ma krótką sierść w kolorze intensywnie rudym, pokrytą nieco ciemniejszymi pręgami (pręgowanie tygrysie). Charakterystycznego wyglądu dodaje jej biały pyszczek oraz ciemniejszy kolor końcówek uszu. Jest nieco większa i mocniej zbudowana niż przeciętne kotki w jej wieku. Oczy ma koloru bursztynowego. Od innych kotów łatwo można ją rozpoznać patrząc na jej puchaty ogon, który nienaturalnie przekrzywia się w lewo. Od urodzenia przeszkadzał on kotce w swobodnym poruszaniu się - został jednak naprawiony przez medyka i od tego czasu funkcjonuje prawidłowo, jednak wygląda nieco inaczej niż ogony innych kotów. W dodatku zdarza się jej być nieco niezdarną, ponieważ jej rozwój przebiegał inaczej niż u przeciętnego kociaka.
Tyle liczenia i sprawdzania, żeby jedna osoba dostała 5 exp? Trochę gra nie warta świeczki. Plus jest ryzyko, że osoby bardzo nakręcone na to, żeby zdobyć te dodatkowe expy będą pisały posty na ilość a nie na jakość.
Panie dzieju, ja to już nie jednych takich przeżyłam.
Panie dzieju, nie jedno widziałam, gdy się tak tu kręciłam.
Nosiłam wdechy takich, wdechy takich, wdechy takich cnych
Nosiłam gnojów jak but głupich, tych do cna, tych do cna złych.
Statystyki - lvl: 7 | S: 19 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 12 | HP: 70 | W: 90 | EXP: 240/600
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Spora, jednolicie czarna, złotooka kotka. Przeważnie ma obojętny lub niezadowolony wyraz pyska, niemal zawsze jest w ruchu - jeżeli się nie przemieszcza, to na pewno będzie tłukła ogonem o podłoże albo przebierała łapami.
Jesionowa Łapa napisałx:A komu by się chciało to wszystko liczyć i sprawdzać? Wątpię, by przywódcy nudzili się do tego stopnia, aby liczyć graczom WSZYSTKIE posty i jeszcze to gdzieś spisywać. Raczej dochodzi się maksymalnie do 28 (30 exp) i tyle, do widzenia, lecimy dalej. Mi samej zdarzyło się pewnego miesiąca natrzepać około 90 postów na Lampart i szczerze wątpię, by przebijanie się przez to wszystko było przyjemne, zwłaszcza kiedy postaci na forum jest niemało i kupka do kupki to trochę roboty dla osób tym się zajmujących.
To. W klanach jest obecnie po 50-65 postaci, już policzenie postów do tych 28 (a czasami trochę więcej, jak komuś się zdarzyło pisać posty po dwie linijki) zajmuje MNÓSTWO czasu, zwłaszcza jak jest bardziej aktywny miesiąc. Poza tym lista aktywnych to nie wyścig; już obecnie sam fakt przyznawania expów za aktywność tworzy czasami trochę niezdrową presję (pt. muszę mieć 30 expa na wszystkich postaciach!!), a to byłoby jeszcze wprowadzenie niepotrzebnej rywalizacji między graczami.
ONLY THE GOOD DIE OLD
that's what they told me
but I don't know

[Obrazek: aYd51Ub.png]

so long and goodnight
so long,
NOT GOODNIGHT
Statystyki - lvl: 4 | S: 17 | Zr: 8 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 120/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Nie dość posturnej budowy kotka, z krótkim, czarnym futrem. Posiada żółte oczy i bliznę na tylnej, prawej łapie.
Dobrze, dobrze, ogarnęłam, że pomysł do kitu (nie musi mi 10 osób tłumaczyć)
[Obrazek: eRHGF6x.png]
If I d.i.e, don't cry,
look AT the sky
and say goodbye
Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 0/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Niebiesko-kremowa, pręgowana klasycznie szylkretka z krótkim futerkiem. Nosek przybiera barwę prawie czarną. Po prawej stronie głowy a także lewej stronie bródki przeważa odcień kremowy, to samo dzieje się na szyi. Reszta ciała wypełniona jest równomierną ilością niebieskiego oraz kremowego. Oczy ukazują barwę pomarańczową. Po tylu księżycach można stwierdzić, że Cisowa Łapa jest jedną z najmniejszych kotów jakie można spotkać w lesie. Choć jest ona bardzo zawziętą i charakterną kocicą (kiedy akurat nie udaje super biednego bobo), to jej mały wzrost oraz masa nadają jej dość... Niewinnego wyglądu, przez który może zostać odbierana jako mały, niedoświadczony bachor.
Ja tak tylko dodam, że wcale nikt nie musi liczyć wszystkich osób sam. Osoby sprawdzające mogłyby zapisywać ile postów osoba dokładnie zdołała napisać na jednej, konkretnej postaci, np w danym klanie (bo dla mnie nagradzanie po jednej osobie z klanu byłoby chyba najlepsze). Wtedy 4 osoby do stałyby te dodatkowe np. 5exp, a to faktycznie jest mała rzecz a cieszy. Poza tym gdybyśmy mieli patrzeć na to, że "ta osoba będzie co miesiąc na szczycie, a nie ktoś inny", to nie byłoby sensu w życiu robić wielu rzeczy. Dla mnie pomysł całkiem dobry, wiedząc przy tym, że nie mam szans na bycie jedną z nich |D
[a co do postaci spoza klanu - nie są to postaci aż tak aktywne, dlatego ich nie policzyłam, ale odc nie znaczy że w ogóle wyrzucam z worka exp]
<center><table><td><p aling="left"> = 'Cause all of my demons </br> are my friends, are my friends, </br> And I know they'll be there </br> till the end, till the end.</br></br> > Best friends forever <</br></br> </td><td> <p aling="justify">[Obrazek: dcjfhoe-8895f74c-101e-4354-ab19-23a3facb...-oprltsQPk]</td></p aling></table></center>
Statystyki - lvl: 2 | S: 6 | Zr: 9 | Sz: 7 | Zm: 4 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 85/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Kotka średniej wielkości o dużych, migdałowatych ślepiach o jasnozłotej barwie. Nie ma za bardzo mięśni, jest za to stosunkowo gruba, co jednak przykrywa jej długie, puszyste futro. Na prawej stronie jej głowy przeważa czerń, podczas gdy na lewej: rudy. Przez jej szyję i grzbiet ciągną się nieregularne czarne i rude plamy; na rudym widać grube, klasyczne pręgi. Białe zaś są całe jej łapy, brzuch, klatka piersiowa, szyja, pysk (gdzie biel sięga strzałką aż ponad oczy), częściowo policzki i boki, oraz, rzecz bardzo szczególna: pędzel i zewnętrzna krawędź jej lewego ucha.
Podrzucam pomysły co do mechaniki ciąży i porodów.

Otóż, po pierwsze: obecnie wg systemu można swobodnie manipulować datą porodu w ciągu całej ciąży. Żaden zapis nie zabrania przyspieszenia porodu o np. tydzień, ba, nawet dwa, co jest... lekko problematyczne. Dajmy na to sytuację Lśniącej: poród był zaplanowany na 13.11, Lśniąca poszła na zioła, zaczęłam je mistrzować 01.11, więc nie miała na nim obniżenia statystyk (to wchodzi dopiero tydzień przed porodem), zioła skończyły się 3.11 i tego samego dnia Lśniąca zmieniła datę porodu, który finalnie odbył się 5.11. W ten cudowny sposób mamy przeskoczenie obniżenia statystyk na akcjach MG. Celowe czy nie - nie wiem, nie obchodzi mnie to, not my point, czy to pierwsza taka sytuacja - na pewno nie, ale dopiero teraz uderzyło mnie to, że przecież to jest ważne dla potencjalnych akcji MG przyszłych matek. Do tego dochodzi fakt, że nagłe skrócenie długości ciąży oznacza, że postaci mogły zwyczajnie tej ciąży nie zauważyć, bo było dziesięć dni do porodu, a nagle są dwa i nie ma czasu rozegrać jakiegoś wątku.
W każdym razie... podejrzewam, że jak zaproponuję twardy termin porodu po 30 dniach od zapłodnienia (+/- 3 dni), to spotka się z to oporem, więc proponuję tylko, żeby w przeciągu TYGODNIA od zapłodnienia matka musiała ustalić OSTATECZNY termin porodu, żeby uniknąć takich sytuacji. Tzn. ostateczny, +/- 1 dzień, I guess, żeby była jakakolwiek możliwość manewru (wiadomo, czasami są sytuacje losowe albo nawet gracze tupią nogami, żeby JUŻ NATYCHMIAST |D), ale żeby to się jednak spinało z obniżeniami statystyk, sposobem odgrywania i widocznością ciąży, itd.

Druga kwestia: wiek kociaków. Wszyscy wiemy, jakich to nastręcza problemów. Najchętniej, tak szczerze, widziałabym zrównanie początkowego rozwoju kociąt z normalnym upływem czasu na forum, ale to jest jednak pozbawianie graczy możliwości grania na dwa tygodnie, versus tydzień obecnie, co koniec końców może być jeszcze bardziej frustrujące. W tej kwestii proponuję wiec, by najpóźniej w dniu porodu (czy nawet max. w przeciągu tygodnia od porodu) gracze rodziców i kociąt ustalili, jaki wiek kocięta będą miały na koniec miesiąca. Znowu, trzymając się kociąt Lśniącej - urodziły się 5 listopada, mamy 14 listopada, wciąż nie jest ustalone, w jakim wieku będą na koniec miesiąca. Z tego co widzę (poprawcie mnie, jeśli się mylę, patrzyłam w temacie miotu i liście wieku) to kocięta Świetlik również nie mają ustalonego wieku, chociaż poród był... miesiąc temu xD Proszę, uregulujmy to, ja bym kompletnie nie wiedziała, jak mam grać taką postacią i jak ją też traktować w sesjach.

Poza tym po raz któryś przypominam administracji o dodaniu jakiegoś zapisu w kwestii rzutów na zapłodnienie, bo, z tego co rozumiem, zostało ustalone, że te przysługują jedynie w przypadku gwałtów, chociaż w zasadach w ogóle nie ma o tym informacji. W zasadzie nie wiem, czy i w tej kwestii nie przydałaby się jakaś dyskusja z użytkownikami, tak szczerze.
Statystyki - lvl: 3 | S: 9 | Zr: 5 | Sz: 9 | Zm: 9 | HP: 80 | W: 40 | EXP: 30/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Nietypowy, specyficzny, wyróżniający się w tłumie. Sporawy, długowłosy kocur o dymnej szacie, acz bardzo rozjaśnionej. Jego ślepia są niebieskie, jak to przystało na kocię, acz w niedalekiej przyszłości przyjmą swój docelowy, jasnożółty kolor.
Zgadzam się z Zając w obu kwestiach, w gruncie rzeczy. Faktycznie takie sytuacje mogą być nieprzyjemne i trochę nie w porządku względem MG, chociaż zakładam, że wcale nie było zamierzone. Podawanie ostatecznej daty po tygodniu - jak najbardziej ok. Z wiekiem kociąt też się zgadzam, bo chciałam ostatnio sprawdzić wiek miotu Świetlik i jedyne, co zobaczyłam, to znaki zapytania XD

A co do rzutów na zapłodnienie, bo o tym bardziej chciałam się wypowiedzieć... imo powinna być możliwość, by w przypadku zwykłych zbliżeń gracze mogli poprosić o rzuty MG. To tylko jeden rzut kostką, a mogłoby dawać ciekawe rezultaty na fabule - jak chociażby z Lśniącą lub z kotką, która ma pecha i nie może zajść w upragnioną ciążę
Statystyki - lvl: 1 | S: 6 | Zr: 4 | Sz: 4 | Zm: 6 | HP: 70 | W: 30 | EXP: 10/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 42 gości