12.07.2022 14:19
Wygląd
Kolejny biały kociak, niezbyt wyróżniający się swoim futrem, czy też posturą. No, tyle tylko, że wydaje się być nieco szarawy, ba, czasami nawet pojawiają się czarne plamy! Z tym, że te plamy migrują to tu, to tam bo wcale nie są łatami innego koloru - to brud. Obłok jakoś nie potrafi zatrybić o co chodzi z tym całym "myciem". Co prawda mama Wirka próbowała mu to tłumaczyć i czasami coś tam go liźnie... Ale on chwilę później pobiegnie na zwiedzanie i to by było na tyle jego czystości.
Za to tym co go może wyróżnić zdecydowanie są oczy. Odziedziczył je po tatusiu! Szkoda, że go nie zna, bo by go pewnie polubił i wtedy może mama powiedziałaby mu, że te oczy to ma po nim... A tak to jedyne co może zrobić to patrzeć na świat tymi tak jasno błękitnymi oczami, że czerwone nitki krwi nadają im fioletowego odcieniu.
12.07.2022
Zmiany w regulaminie
Do regulaminu zostają dodane następujące punkty:
Na miejsce punktów które wcześniej brzmiały:
Mechanika forum
» Zmianie uległy progi oraz exepy które można dostać za sparingi. Ilość wymaganych tur zmniejszyła się, a górną granicą możliwych do uzyskania exepów wzrosła do 20 exp.
» Zmianie uległa w pewnym stopniu mechanika polowań i losowania przeciwników. Spotkanie najsilniejszych przeciwników stało się o wiele rzadsze, a zmysły mają o wiele większy wpływ na to, czy przeciwnik zaatakuje od razu. Od teraz również podczas polowania postaci mogą znaleźć przydatne zioła.
» Exepy które można zdobyć za upolowaną zwierzynę uległy zmianie. Można zauważyć brak przedziałek exepów które niegdyś były obecne przy zwierzynie - oznacza to, że obecnie nie istnieje górna granica możliwych do zdobycia exepów.
» Uległy zmianie statystyki przeciwników oraz exepy dostępne za ich pokonanie.
» Tematy ze spisami zwierzyny, przeciwników oraz ziół zostały odświeżone wizualnie.
» Wciąż trwają prace nad zmianami w mechanice. Można się spodziewać, że za jakiś czas stopniowo będą się pojawiać zmiany dotyczące walk oraz zbierania ziół.
Pozostałe
» Nowymi Mistrzami Gry zostali: Karasiowa Ość, Pochmurny Sen
» Obecnie trwają prace nad nowymi stylami forum, w związku czym poszukujemy ludzi chętnych do pomocy. Najbardziej poszukiwani są ludzie chętni spróbowania swoich rąk w kodowaniu wyglądów. Czujesz się na siłach podjąć wyzwanie, ale nie wiesz tak naprawdę jak kodować? Nic nie szkodzi! Zgłoś się do administracji, a udzielimy ci pomocnej ręki.
Zmiany w regulaminie
Do regulaminu zostają dodane następujące punkty:
’tak jest’ napisałxIX. Mioty fabularne
1. Za moment zapłodnienia uznaje się pierwszy post w którym dochodzi do [...], jednak nie każdy stosunek seksualny musi prowadzić do ciąży.
2. Poród odbywa się dokładnie 30 dnia po zapłodnieniu. Administracja w dniu porodu umieszcza o nim informacje w temacie miotu.
3. Odbycie sesji porodowej nie jest obowiązkowe.
4. Sesja porodowa może zacząć się najpóźniej 7 dnia po dacie narodzin kociąt.
5. Karty Postaci z miotów fabularnych muszą zostać opublikowane i zaakceptowane najpóźniej 24 godziny przed porodem. Jeżeli gracz do tego czasu nie ma zaakceptowanego KP, traci miejsce w miocie, a kociak rodzi się martwy albo rodzi się mniej kociąt. Decyzja względem wybrania jednej z opcji należy do rodziców miotu.
6. Od dnia narodzin, niezależnie od tego, czy sesja porodowa miała miejsce, czy nie, kocięta mogą uczestniczyć w sesjach.
Na miejsce punktów które wcześniej brzmiały:
’tak było’ napisałx1. Gracz, który zgłasza się do miotu fabularnego i zostaje wstępnie wybrany przez graczy odgrywających rodziców, musi:
- przed upływem 30 dni liczonych od daty fabularnego zapłodnienia (pierwszego w kolejności posta zawierającego [...]) spełniać wszystkie warunki potrzebne do założenia multikonta w miocie fabularnym (czyt. VIII, szczególnie pkt 8; 9);
- poinformować o zamiarze założenia multikonta administrację, by ta mogła zweryfikować czy warunki zostały spełnione;
- założyć multikonto;
- mieć zaakceptowaną kartę postaci.
2. Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione, na miejsce zwolnione przez wstępnie wybranego gracza, gracze odgrywający rodziców mogą:
- dobrać zgłoszenie dowolnej osoby (z listy rezerwowej lub spoza niej), która spełnia warunki przedstawione w IX, pkt 1, ppkt 1 w momencie, w którym ma odbyć się poród;
- zdecydować, że kociąt narodzi się mniej niż pierwotnie zakładali;
- lub, że kocię rodzi się martwe.
3. W wypadku dobrania, przez graczy odgrywających rodziców, zgłoszenia osoby spełniajacej warunki, osoba ta otrzymuje dodatkowe 4 dni na opublikowanie karty postaci. Fabularny poród nie może rozpocząć się przed zaakceptowaniem wszystkich kart postaci rodzących się kociąt.
Mechanika forum
» Zmianie uległy progi oraz exepy które można dostać za sparingi. Ilość wymaganych tur zmniejszyła się, a górną granicą możliwych do uzyskania exepów wzrosła do 20 exp.
» Zmianie uległa w pewnym stopniu mechanika polowań i losowania przeciwników. Spotkanie najsilniejszych przeciwników stało się o wiele rzadsze, a zmysły mają o wiele większy wpływ na to, czy przeciwnik zaatakuje od razu. Od teraz również podczas polowania postaci mogą znaleźć przydatne zioła.
» Exepy które można zdobyć za upolowaną zwierzynę uległy zmianie. Można zauważyć brak przedziałek exepów które niegdyś były obecne przy zwierzynie - oznacza to, że obecnie nie istnieje górna granica możliwych do zdobycia exepów.
» Uległy zmianie statystyki przeciwników oraz exepy dostępne za ich pokonanie.
» Tematy ze spisami zwierzyny, przeciwników oraz ziół zostały odświeżone wizualnie.
» Wciąż trwają prace nad zmianami w mechanice. Można się spodziewać, że za jakiś czas stopniowo będą się pojawiać zmiany dotyczące walk oraz zbierania ziół.
Pozostałe
» Nowymi Mistrzami Gry zostali: Karasiowa Ość, Pochmurny Sen
» Obecnie trwają prace nad nowymi stylami forum, w związku czym poszukujemy ludzi chętnych do pomocy. Najbardziej poszukiwani są ludzie chętni spróbowania swoich rąk w kodowaniu wyglądów. Czujesz się na siłach podjąć wyzwanie, ale nie wiesz tak naprawdę jak kodować? Nic nie szkodzi! Zgłoś się do administracji, a udzielimy ci pomocnej ręki.
Nie byle kto, umie się cieszyć byle czym
I byle co, choć byle jak, bylebyś ty, byleby być
Bylebym mógł, odkurzyć mózg choć trochę
I gdy będziesz jak skała zawsze zmieniać się w wodę
Statystyki - lvl: 2
| S: 5
| Zr: 8
| Sz: 10
| Zm: 4
| HP: 50
| W: 60
| EXP: 135/150
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: