Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Temat mający na celu poinformowanie użytkowników forum nad czym obecnie pracuje administracja. Informacje o projektach już zakończonych i wprowadzonych w życie można znaleźć w temacie Ogłoszenia od administracji. Temat będzie aktualizowany na bieżąco, wraz z postępami w pracach nad projektami.

PRZENOSINY FORUM - ZMIANA OPROGRAMOWANIA
Forum w bieżącym stanie ma problemy z funkcjonowaniem na obecnym silniku. Trwają prace nad zmianą tego silnika, by forum mogło sprawnie funkcjonować, bez często pojawiających się błędów, oraz by mogło się rozwijać również od strony technicznej.
Szczegóły:
  1. Najpóźniej do 20/04/2021 zamierzamy ukończyć plan przenosin. Przenosiny postaramy się przeprowadzić do końca kwietnia 2021. Opóźnienia! Plan przenosin powstanie najpóźniej do 23/04/2021.
  2. Przenosiny będą wiązały się z wyłączeniem możliwości zakładania kont i pisania postów na 2 lub 3 dni.
  3. Po przenosinach przez 3 miesiące będziemy hostowali obie wersje forum. Na starej nie będzie można jednak wprowadzać żadnych zmian.
  4. Przenosiny nie obejmują zmiany adresu forum.
  5. Przewidywany proces migracji obejmuje konwersję bazy danych do standardu phpBB 3, następnie do myBB 1.8.0.
  6. Docelowo forum ma korzystać z najnowszej wersji myBB i być na bieżąco aktualizowane.
  7. Modyfikacja by przemo uniemożliwia przeniesienie haseł do nowych tabeli bazy danych, więc zostaną one zresetowane.
  8. Zależy nam na tym, żeby nie zmuszać was do korzystania z systemu resetowania hasła przez email, więc nie powinno być problemu z odzyskaniem dostępu do kont założonych na nieaktywnych adresach mailowych.
  9. Nowa wersja forum wystartuje na jednym z podstawowych responsywnych stylów - obecnie istniejące na forum style przestaną być z nim kompatybilne.
  10. Każdy nowy styl będzie musiał być przystosowany do urządzeń mobilnych.
  11. Nie będzie limitu na liczbę stylów, które mogą być używane na forum.
  12. Ze względu na bezpieczeństwo nowa wersja forum nie będzie zezwalała na używanie HTML w postach, więc podpisy i karty postaci napisane w HTML przestaną działać. Nie zostaną jednak usunięte - nie przewidujemy utraty żadnych danych w obrębie treści postów.
  13. Na nowej wersji forum będzie funkcjonował system BBCode, czyli tagów tworzonych na potrzeby forum, które mogą wykorzystywać HTML, CSS i nawet JavaScript. BBCode ma służyć jako bezpieczna alternatywa dla HTML - możemy dodawać stworzone przez was szablony kart postaci i podpisów właśnie w tej formie.

NOWA MECHANIKA
Obecna mechanika nie przystaje do tego, jak świat przedstawiony funkcjonuje, często wręcz stając na drodze dobremu opisywaniu historii. Z racji tego trwają prace nad nową, drastycznie inną mechaniką, która zmieni zarówno przebieg walk i polowań, jak i leczenia postaci.
Szczegóły:
  1. Nie ustaliliśmy jeszcze przybliżonej daty wprowadzenia nowej mechaniki. Wiemy, że najwcześniej może stać się to po ukończeniu przenosin forum i wyłapaniu błędów powstałych podczas tego procesu.
  2. Planowana jest pełna zmiana mechaniki. Zmienią się statystyki, sposoby zdobywania punktów statystyk, systemy treningów, walki, tropienia, polowania oraz system ran i leczenia.
  3. Pojawi się również nowa mechanika cech i atutów. Cechy odnoszą się do wrodzonych cech i nabytych urazów, atuty natomiast - do bonusów zdobytych w ramach osiągnięć w grze fabularnej.
  4. Prawdopodobnie nowa mechanika usystematyzuje również kontakty ze zmarłymi, żeby umożliwić graczom angażowanie się w podobne wątki bez przymusu pytania administracji o zgodę.
  5. Zamierzamy wynagrodzić rozwój postaci wypracowany w starej mechanice w sposób, który brałby pod uwagę każdy zdobyty punkt doświadczenia. Również te punkty, które wykasowywały się przy awansowaniu na kolejne poziomy.
  6. Po wprowadzeniu nowej mechaniki dozwolone będzie ponowne rozdanie punktów statystyk każdej postaci.

NOWA GENETYKA
Powstaje nowy, uproszczony temat z genetyką oraz umaszczeniami kotów. Ma on na celu jasne i proste wytłumaczenie jakie cechy koty mogą posiadać i na jakich zasadach. Temat jest już na ukończeniu, zostanie opublikowany po udanym przeniesieniu forum na nowy silnik.
Szczegóły:
  1. Wprowadzenie tematu łączy się z wprowadzeniem nowych, uproszczonych zasad opisu i dziedziczenia umaszczenia oraz występowania mutacji.
  2. Docelowo temat ma zawierać zdjęcia lub rysunki poglądowe dla każdej opcji wyglądu kota.

MODERNIZACJA KOMPENDIUM
Część tematów już została odświeżona, nad częścią wciąż pracujemy. Ma to na celu uporządkowanie informacji oraz sprawienie, że poruszanie się po forum i odnajdywanie potrzebnych informacji będzie bardziej intuicyjne, niż jest to w tej chwili.

MECHANIKA PRZEJMOWANIA TERENÓW
Ze względu na powstanie Klanu Pożogi pojawiło się zapotrzebowanie na mechanikę przejmowania terenów. Pracujemy nad stworzeniem czegoś, co będzie przydatne nie tylko w tym momencie, ale mogłoby też zostać wykorzystane w przyszłości, przez dowolną grupę kotów.
Szczegóły:
  1. Opracowanie mechaniki przejmowania terenów wymusza na nas podzielenie terenów fabularnych w bardziej usystematyzowany sposób.
  2. Do czasu opracowania nowego podziału terenów fabularnych z mechaniki przejmowania terenów korzystać będzie można jedynie w obrębie obecnego działu “Leśne Ostępy” oraz sesje wykorzystujące tę mechanikę prowadzić będą mogli tylko MG, którzy są również administratorami.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości