Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Stosowanie tagów BBCODE w postach fabularnych nie jest obowiązkowe, jednak większość graczy korzysta z nich w celu wyróżnienia istotnych elementów a także uczynienia postów łatwiejszymi do przeczytania.
W przypadku, w którym stosujemy wiele tagów naraz, ważne jest, by tagi ze sobą nie "kolidowały", czyli jeden tag musi być wewnątrz drugiego, inaczej kod nie będzie działał!

FORMATOWANIE POSTÓW FABULARNYCH

Najczęściej stosowanym tagiem jest pogrubienie - używa się go do zaznaczenia dialogu w tekście. Aby pogrubić fragment tekstu, należy umieścić go w następującym tagu:
  • Kod:
    [b]tekst[/b]

Kursywę można użyć m.in. do zaznaczania myśli postaci, sarkazmu oraz nadawaniu konkretnych słowom więcej wagi.
  • Kod:
    [i]tekst[/i]

Podkreślenie stosowane jest najczęściej podczas ceremonii i zebrań, aby zaznaczyć fragmenty tekstu, na które inni gracze powinni zwrócić uwagę.
  • Kod:
    [u]tekst[/u]

W spoilerze chowa się treści nieodpowiednie dla młodych/wrażliwych graczy. Jeżeli opisujesz w poście coś, co może przestraszyć, obrzydzić lub zaniepokoić innych, zalecane jest umieszczenie odpowiedniego fragmentu w spoilerze i opisanie krótko jego zawartości.
Pokaż zawartośćopis
  • Kod:
    [spoiler=opis]tekst[/spoiler]

Kolor - używany jedynie w postach mistrzów gry.
  • Kod:
    [color=kod HTML koloru]tekst[/color]

POZOSTAŁE TAGI

wyśrodkowanie
  • Kod:
    [center]tekst[/center]
wyrównaj tekst na lewo
  • Kod:
    [align=left]tekst[/align]
wyrównaj tekst na prawo
  • Kod:
    [align=right]tekst[/align]
wyjustowanie
  • Kod:
    [align=justify]tekst[/align]
przekreślenie
  • Kod:
    [s]tekst[/s]
zmiana rozmiaru czcionki
  • Kod:
    [size=x]tekst[/center]
link
  • Kod:
    [url=link]tekst[/url]
Żmijowa Łapa napisał(a):cytat
  • Kod:
    [quote="autor"]tekst[/quote]
Linia pozioma
  • Kod:
    [hr]
scrollbox

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae vitae dicta sunt explicabo. Nemo enim ipsam voluptatem quia voluptas sit aspernatur aut odit aut fugit, sed quia consequuntur magni dolores eos qui ratione voluptatem sequi nesciunt. Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et dolore magnam aliquam quaerat voluptatem. Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur? Quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam nihil molestiae consequatur, vel illum qui dolorem eum fugiat quo voluptas nulla pariatur?
  • Kod:
    [scroll=wartość%,wartośćpx]tekst[/scroll]
obrazek

[Obrazek: pop-cat-cat.gif]
  • Kod:
    [img]link[/img] v [img=szerokośćxwysokość]link[/img] v [img=wartość%]link[/img]


LISTY I TABELE

Każdy element listy poprzedzamy takim czymś [*]. Istnieje 6 rodzajów list, których możemy użyć:
  • kropki
  1. arabskie cyfry
  1. alfabetyczna z małej litery
  1. alfabetyczna z wielkiej litery
  1. rzymskie cyfry z małej litery
  1. rzymskie cyfry z wielkiej litery
  • Kod:
    [list][*]element 1 [*]element 2[/list] v [list=1][*]x[/list] v [list=a][*]x[/list] v [list=A][*]x[/list] v [list=i][*]x[/list] v [list=I][*]x[/list]

Tabele podzielone są na wiersze, a wiersze podzielone są na poszczególne komórki. Cały kod rozpoczynamy tagiem "table", następnie tagiem "tr" rozpoczynamy wiersz. Pierwsze komórki w kolumnie możemy oznaczyć tagiem "th", jeżeli chcemy by były widocznie zaznaczone, lub "td", jeżeli chcemy by wyglądały tak jak reszta tabeli. Aby komórka zajmowała konkretny procent szerokości tabeli, zamiast samego "td" należy napisać "td=liczba".

Pierwsza kolumnaDruga kolumna
Zawartość 1Zawartość 2
  • Kod:
    [table]
    [tr][th]Pierwsza kolumna[/th][th]Druga kolumna[/th][/tr]
    [tr][td=50]Zawartość 1[/td][td=50]Zawartość 2[/td][/tr]
    [/table]
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości