Poprzedni temat «» Następny temat
Wieści ze świata
Autor Wiadomość
Płonące Niebo
Wojownik
Iskariota



Klan:
rzeka

Księżyce: 36 [IV]
Mistrz: Zachodzące Światło
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok [*]
Ojciec: Bukowa Kora
Partner: każdy i nikt
Multikonta: Pajęcza Noga, Rybołów [KRz], Perkozia Łapa [KG]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-09-01, 00:10   Wieści ze świata
   Wygląd: Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i czarne pędzelki na niewielkich uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest w miarę gruby, średniej długości, zakończony czernią. Obecnie Pożar nie posiada żadnych blizn ani widocznych uszkodzeń ciała.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=405052#405052


Temat przeznaczony do publikowania informacji pomocnych w prowadzeniu fabuły oraz rozwijających świat przedstawiony na forum.

Więcej szczegółów na temat działania tematu [KLIK]
_________________


xxxxxxxxxxx

Jestem [ w o l n y ] i stoję
Gdzie NIE lecą na głowę
Sfrustrowanej ambicji kamienie


Swej kariery wyboje
Paznokciami zeskrobię
Własne > gwiazdy < rozświetlę na niebie


Mam już [ D O Ś Ć ]
Wasza Ku*ewska Mość
Bo z i m n o tu jak w psiarni i marznę na kość


xxxxxxxxxxx


Ostatnio zmieniony przez Gryząca Łapa 2021-01-31, 22:11, w całości zmieniany 2 razy  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 195/300
 
Płonące Niebo
Wojownik
Iskariota



Klan:
rzeka

Księżyce: 36 [IV]
Mistrz: Zachodzące Światło
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok [*]
Ojciec: Bukowa Kora
Partner: każdy i nikt
Multikonta: Pajęcza Noga, Rybołów [KRz], Perkozia Łapa [KG]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-09-01, 00:11   
   Wygląd: Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i czarne pędzelki na niewielkich uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest w miarę gruby, średniej długości, zakończony czernią. Obecnie Pożar nie posiada żadnych blizn ani widocznych uszkodzeń ciała.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=405052#405052






Wieści Wrześniowe




Wieść Główna
    > Susza!
    Miejsce wystąpienia: całe tereny
    Opis: Ze względu na słońce oraz niewystarczające opady deszczu terenom zaczyna doskwierać susza. Poziom wody w zbiornikach wodnych oraz rzece się obniża, a Czarny Ogon niemal całkowicie wysycha. Trawa i krzewy przybierają żółtawy kolor a ziemia jest twarda i popękana. Mimo zbliżającej się Pory Opadłych Liści kotom doskwiera upał. Zwiększyła się ilość dwunogów w okolicach Topiołek, gdyż korzystają nad jeziorem z ładnej pogody. Na terenach Klanu Rzeki pojawiło się więcej saren, które zaspokajają pragnienie w rzece. W mniejszych zbiornikach wodnych takich jak Szuwar Turzycy, Księżycowe Jezioro czy Rybie Oko pojawia się rzęsa, zaczynają one wydzielać z siebie nieprzyjemny zapach oraz woda w nich przyjmuje zielonobrązowy kolor.



Wieść Pomniejsza
    > Tyran!
    Miejsce wystąpienia: Osiedle i jego okolice, ziemie niczyje
    Opis: Przywództwo w Gangu Ivana przejął Tyran. Jest bardzo surowy i krzywo patrzy na inne kocury, pilnując, czy nikt nie próbuje zagrozić jego pozycji. Trzyma grupę twardą łapą i jest bezlitosny dla każdego, kogo weźmie za zagrożenie lub problem.
_________________


xxxxxxxxxxx

Jestem [ w o l n y ] i stoję
Gdzie NIE lecą na głowę
Sfrustrowanej ambicji kamienie


Swej kariery wyboje
Paznokciami zeskrobię
Własne > gwiazdy < rozświetlę na niebie


Mam już [ D O Ś Ć ]
Wasza Ku*ewska Mość
Bo z i m n o tu jak w psiarni i marznę na kość


xxxxxxxxxxx


  Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 195/300
 
Płonące Niebo
Wojownik
Iskariota



Klan:
rzeka

Księżyce: 36 [IV]
Mistrz: Zachodzące Światło
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok [*]
Ojciec: Bukowa Kora
Partner: każdy i nikt
Multikonta: Pajęcza Noga, Rybołów [KRz], Perkozia Łapa [KG]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-10-01, 00:00   
   Wygląd: Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i czarne pędzelki na niewielkich uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest w miarę gruby, średniej długości, zakończony czernią. Obecnie Pożar nie posiada żadnych blizn ani widocznych uszkodzeń ciała.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=405052#405052






Wieści Październikowe




Wieść Główna
    > Głód!
    Miejsce wystąpienia: Tereny Klanu Wichru, w małym stopniu tereny Klanu Cienia oraz ziemie niczyje na południe od terenów czterech klanów
    Opis: Trwająca ostatnie dwa księżyce susza zaczęła zbierać swoje żniwo. Ze względu na to, że tereny Klanu Wichru są najbardziej suche oraz odsłonięte, to właśnie tam koty zderzyły się z konsekwencjami nieprzychylnej pogody. Zwierzyny zaczęło być znacząco mniej, na tyle, że jest o nią trudno. Stos zwierzyny jest mniejszy niż wcześniej, koty zaczęły odczuwać fizyczny głód. Trawy i liście nabrały żółtego koloru i wyschły, co spowodowało, że nad kotami poczęło wisieć niebezpieczeństwo nadchodzących pożarów.




Wieść Pomniejsza
    > Rykowisko!
    Miejsce wystąpienia: Południe terenów niczyich, okolice Punktu Obserwacyjnego i Jagodowych Zagajników
    Opis: Nadszedł czas na zaloty jeleni. Na łąkach i w lesie po drugiej, niczyjej stronie Czarnego Ogona pojawiło się ich nienaturalnie dużo. Wielkie, majestatyczne, z potężnymi porożami. Jak się ma szczęście, można nawet dostrzec całe ich stado oraz usłyszeć ich głębokie ryki. Oprócz tego w tamtych okolicach pojawili się także myśliwi oraz dwunodzy parający się fotografią przyrody, czasem przebrani za krzaki albo koślawe kopce. Oprócz ryków jeleni można też usłyszeć dochodzące z oddali odgłosy strzałów. Ani dwunodzy ani jelenie nie sprawiają zagrożenia kotom, jednak na pewno są niesamowitym widokiem.


Wieść Pomniejsza
    > Szczury!
    Miejsce wystąpienia: Północ terenów niczyich, Osiedle i jego okolice, okolice Łanów Rzepaku
    Opis: Można zaobserwować wzmożoną aktywność szczurów oraz zwiększenie się ich ogólnej liczby. Nie są one zbyt agresywne, gdyż mają wystarczająco pożywienia ze śmieci, które pozostawili po sobie dwunodzy. W ostatnich księżycach było ich w okolicy dosyć sporo, gdyż korzystali z ciepłej, słonecznej pogody, co też szczury zaczęły wykorzystywać. Wiedziały, że tam, gdzie dwunodzy, tam i łatwe pożywienie.
_________________


xxxxxxxxxxx

Jestem [ w o l n y ] i stoję
Gdzie NIE lecą na głowę
Sfrustrowanej ambicji kamienie


Swej kariery wyboje
Paznokciami zeskrobię
Własne > gwiazdy < rozświetlę na niebie


Mam już [ D O Ś Ć ]
Wasza Ku*ewska Mość
Bo z i m n o tu jak w psiarni i marznę na kość


xxxxxxxxxxx


  Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 195/300
 
Płonące Niebo
Wojownik
Iskariota



Klan:
rzeka

Księżyce: 36 [IV]
Mistrz: Zachodzące Światło
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok [*]
Ojciec: Bukowa Kora
Partner: każdy i nikt
Multikonta: Pajęcza Noga, Rybołów [KRz], Perkozia Łapa [KG]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-11-01, 00:00   
   Wygląd: Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i czarne pędzelki na niewielkich uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest w miarę gruby, średniej długości, zakończony czernią. Obecnie Pożar nie posiada żadnych blizn ani widocznych uszkodzeń ciała.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=405052#405052






Wieści Listopadowe




Wieść Główna
    > Efekt pożarów!
    Miejsce wystąpienia: Tereny Klanu Wichru, fragment terenów Klanu Cienia
    Opis: Pod koniec suszy, która trwała na terenach czterech klanów i je otaczających, wybuch kilkudniowy pożar, który strawił fragment terenów Klanu Wichru oraz dotarł aż na tereny Klanu Cienia. Uszkodzeniu uległy Samotne Jodły, Borsucza Nora, Stary Kasztan, Trawiaste Grzbiety oraz Senny Ruczaj. Został on ugaszony wraz z pomocą deszczu, które w końcu nadeszły, kończąc suszę, jednak nie cofnęło to szkód, jakie przez niego powstały (w przeciągu doby pojawią się nowe opisy wspomnianych tematów). Na terenach Klanu Wichru zaczęła na nowo pojawiać się zwierzyna, ten ciężki czas nie skończył się jednak bez ofiar.




Wieść Pomniejsza
    > Odlot!
    Miejsce wystąpienia: Całe tereny
    Opis: Pora Nagich Drzew zbliża się nieubłaganie, a wraz z nią nadchodzą zmiany, te same, co przy każdym obiegu pór. Ptaki powoli zbierają się do odlotu, na niebie pojawiają się ich liczne klucze. Niektóre z gatunków widuje się coraz rzadziej, między innymi skowronki, wilgi, gęsi czy jaskółki. Niektóre z innych zwierząt zaczynają popadać w sen zimowy, a życie w lesie się uspokaja i zwalnia tempa.


Wieść Pomniejsza
    > Dwunogi i ich zwyczaje!
    Miejsce wystąpienia: Kamienne Pazury, cmentarz na Osiedlu
    Opis: Raz na jakiś czas dwunogi szaleją, i nie jest to żadna nowość. Tym razem zaczęły pojawiać się tłumnie w ich dziwnych ogrodach, wypełnionych płaskimi kamieniami oraz wbitymi w ziemię gałęziami połączonymi z drugą, krótszą gałęzią. Nie tylko od rana do nocy jest ich tam mnóstwo, ale także przynoszą tam całe sterty różnorodnych, kolorowych kwiatów, od dziwne, małe, kolorowe kamienie, w których środku tli się ogień. Doprawdy dziwne zjawisko!


_________________


xxxxxxxxxxx

Jestem [ w o l n y ] i stoję
Gdzie NIE lecą na głowę
Sfrustrowanej ambicji kamienie


Swej kariery wyboje
Paznokciami zeskrobię
Własne > gwiazdy < rozświetlę na niebie


Mam już [ D O Ś Ć ]
Wasza Ku*ewska Mość
Bo z i m n o tu jak w psiarni i marznę na kość


xxxxxxxxxxx


Ostatnio zmieniony przez Płonące Niebo 2020-11-01, 00:53, w całości zmieniany 1 raz  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 195/300
 
Płonące Niebo
Wojownik
Iskariota



Klan:
rzeka

Księżyce: 36 [IV]
Mistrz: Zachodzące Światło
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok [*]
Ojciec: Bukowa Kora
Partner: każdy i nikt
Multikonta: Pajęcza Noga, Rybołów [KRz], Perkozia Łapa [KG]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-12-01, 00:00   
   Wygląd: Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i czarne pędzelki na niewielkich uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest w miarę gruby, średniej długości, zakończony czernią. Obecnie Pożar nie posiada żadnych blizn ani widocznych uszkodzeń ciała.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=405052#405052






Wieści Grudniowe




Wieść Główna
    > Pomocna łapa dwunożnych!
    Miejsce wystąpienia: Okolice Osiedla dwunogów oraz dowolnych siedlisk dwunogów, Paśnik
    Opis: Ci z dwunogów, którzy nie rzucili się na biedne iglaki, postanowili pomóc zwierzętom w potrzebie. Na osiedlu wystawiono styropianowe budki dla zmarzniętych psów i kotów, rozwieszono karmę dla ptaków, w lesie zaś wyłożono paszę w paśnikach. Siano, jabłka, ziemniaki i pasternak zwabiły sarny, jelenie a nawet dziki. Co odważniejsze koty mogą przyglądać się stołownikom i stołowniczkom, ci jednak, zajęci jedzeniem, ignorują malutkich wojowników. Sporo dwunogów, zwłaszcza tych nieco starszych, zaczęło również stawiać przy swoich siedliskach dodatkową karmę dla kotów, chcąc w ten sposób pomóc swoim małym, czworonożnym przyjaciołom przeżyć bezproblemowo Porę Nagich Drzew.




Wieść Pomniejsza
    > Pierwszy śnieg!
    Miejsce wystąpienia: Całe tereny
    Opis: Do tej pory pogoda nie doskwierała kotom w aż takim stopniu. Może nie było najcieplej, ale przez tereny Czterech Klanów nie przechodziły mrozy, a deszczy nie było na tyle, by miały się negatywnie odbić na mieszkańcach lasów. Teraz jednak miało się to zmienić. Temperatura powoli spadała, aż w końcu w nocy z nieba spadł pierwszy śnieg. Biały puch pokrył cienką warstwą drzewa, krzewy, łąki i skały, przyozdabiając krajobraz okolicy. Co prawda nie minęła doba a niemal całkowicie stopniał, ze względu na brak wyraźnego mrozu, od tego momentu jednak zaczął spadać w miarę regularnie, wprowadzając pewną odmianę do kociego życia. Najpewniej najwięcej radochy miały z niego kocięta, które, zamknięte przez całe dnie w obozie, widziały go po raz pierwszy i miały okazję zasmakować zabawy w nim.


Wieść Pomniejsza
    > Przedziwne żniwa!
    Miejsce wystąpienia: Okolice Osiedla dwunogów, krawędź lasu
    Opis: Dwunogi kręcą się wśród drzew na krawędzi lasu, często ścinając nieduże iglaki i zaciągając je do swoich siedlisk. Kręcący się po osiedlu samotnicy zauważyli, że dwunogi szczególnie przystrajają swoje legowiska w kolorowe i błyszczące ozdoby. Wiele z drzew iglastych, tak tych zerwanych przez dwunożnych jak i tych rosnących w okolicach ich siedlisk jest przez nich owiniętych dziwnymi, kolorowymi i świecącymi kuleczkami, które czasem świecą jednolicie część nocy a czasem migają. Niestety, mimo przypominania leśnych owoców, nie da się ich pogryźć i po polizaniu są zimne i gorzkie!


_________________


xxxxxxxxxxx

Jestem [ w o l n y ] i stoję
Gdzie NIE lecą na głowę
Sfrustrowanej ambicji kamienie


Swej kariery wyboje
Paznokciami zeskrobię
Własne > gwiazdy < rozświetlę na niebie


Mam już [ D O Ś Ć ]
Wasza Ku*ewska Mość
Bo z i m n o tu jak w psiarni i marznę na kość


xxxxxxxxxxx


  Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 195/300
 
Gryząca Łapa
Terminator
the earth in your grave



Klan:
grom

Księżyce: 25 [IV]
Mistrz: Kuni Syk
Płeć: kocur
Matka: Białowąsa
Ojciec: Dębowy Pień
Multikonta: Fairy [KP]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2020-12-31, 23:03   
   Wygląd: Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=423171#423171
   Trwałe urazy: Oderwane 2/3 lewej małżowiny usznej.






Wieści Styczniowe

Wieść Główna
    > Kolorowe huki!
    Miejsce wystąpienia: Całe tereny
    Opis: Podczas kilku ostatnich nocy koty wybudzane są przez dziwaczne hałasy i światła pojawiające się na niebie. Niektórzy widzą w tym znak od Gwiezdnych (ostrzeżenie, wyraz gniewu, czy radości) a inni podejrzewają, że to naturalne zjawisko pogodowe. Nikt nie wie, co dokładnie się dzieje, jednak wielu czeka na zmierzch, żeby przyglądać się tym dziwnym widowiskom.


Wieść Pomniejsza
    > Martwy potwór!
    Miejsce wystąpienia: Szare Brzozy, Rów (Ziemie Niczyje); Korzenny Jar (Klan Rzeki).
    Opis: Przy Grzmiącej Ścieżce leżą resztki rozszarpanego truchła olbrzymiego potwora dwunogów, który przed śmiercią zdążył połamać kilka pni okolicznych drzew. Paskudny smród jego ciemnej krwi unosi się na wschodniej granicy ziem Klanu Rzeki a twarde, błyszczące fragmenty jego wnętrzności rozsypane są po krzakach.
    Jak skorzystać: Wejdź na teren zawarty w miejscach wystąpienia i wyślij zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Przeszukiwanie truchła potwora”, żeby mieć szansę odnaleźć dziwaczne, potencjalnie cenne przedmioty!


Wieść Pomniejsza
    > Łaciate Psisko!
    Miejsce wystąpienia:
    • Siedlisko Koni, Wietrzne Wzniesienia, Rząd Drzew, Mały Grąd, Pszczele Pnie, Głęboka Nora, Duży Grąd (Ziemie Niczyje);
    • Strzeliste Sosny, Borowikowa Polana, Gęsty Las - Zachód, Jodłowa Skarpa (Klan Gromu);
    • Syczący Dół, Szumiący Las - Zachód, Puste Drzewo, Młode Sosny (Klan Cienia).
    Opis: Po lesie za zachodnią granicą Klanu Gromu i Cienia pałęta się olbrzymi, siwy pies. Gubi on pośród drzew kłębki szorstkiego futra a jego ciało pokryte jest łysymi, różowymi łatami. Wygląda na wściekłego i wygłodniałego, dlatego poleca się unikać samotnych wędrówek w okolice Siedliska Koni.
    Jak skorzystać: Jeśli chcesz odnaleźć wielkiego psa, wejdź na tere zawarty w miejscach wystąpienia i wyślij zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Tropienie Łaciatego Psiska”.
_________________

his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

  Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
 
Gryząca Łapa
Terminator
the earth in your grave



Klan:
grom

Księżyce: 25 [IV]
Mistrz: Kuni Syk
Płeć: kocur
Matka: Białowąsa
Ojciec: Dębowy Pień
Multikonta: Fairy [KP]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2021-01-31, 22:13   
   Wygląd: Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=423171#423171
   Trwałe urazy: Oderwane 2/3 lewej małżowiny usznej.






Wieści Lutowe

Wieść Główna
    > Wróżby, gusła i swaty!
    Miejsce wystąpienia:
    • Leśne Ostępy (wszystkie tematy);
    • Topiołki (wszystkie tematy);
    • Łan Rzepaku (wszystkie tematy);
    • Siedlisko Koni (Pszczele Pnie, Głęboka Nora, Mały Grąd, Wietrzne Wzniesienie).
    Opis: Na Ziemiach Niczyich pojawił się rudy kocur o prawym oku zielonym i lewym przejrzystym jak świeży lód. Wydaje się, że potrafi przebywać w kilku miejscach w tym samym czasie, bo patrole każdego klanu natykają się na niego regularnie. Zachowuje się przyjaźnie i często stara się nawiązywać rozmowę. Przedstawia się jako Szkiełko i opowiada o tym, że potrafi wyczytać przyszłość danego kota z organów upolowanej przez niego zwierzyny.
    Jak skorzystać: Wejdź na teren zawarty w miejscach wystąpienia i wyślij zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Spotkanie ze Szkiełkiem”. Pamiętaj, że od gatunku przyniesionej zwierzyny/przeciwnika (nie musisz ich upolować) zależy rodzaj wróżby, którą otrzymasz, a podniesienie łapy na Szkiełko może mieć nieprzewidywalne konsekwencje.


Wieść Pomniejsza
    > Swędząca Zaraza!
    Miejsce wystąpienia: Obóz Klanu Gromu (wszystkie subfora i tematy).
    Opis: Niedawno gromowy patrol zabił Łaciate Psisko, olbrzymiego psa chorego na świerzb. Uczestniczący w tej walce wojownicy natychmiast po powrocie udali się na ceremonię, gdzie przytulali się, bili i dotykali wielu innych kotów. Tym samym roznieśli pasożyty z Psiska po całym obozie.
    Jak skorzystać: Przynależ do Gromu.


Wieść Pomniejsza
    > Figle dwunogiego kociaka!
    Miejsce wystąpienia: Bobrowa Tama, Kwiecista Łąka (Klan Rzeki).
    Opis: Od kilku wschodów słońca nieopodal Bobrowej Tamy pojawia się dwunogie kocię odziane w żółte, świecące futro. Jest hałaśliwe i na tyle silne, by łapami łamać grube gałęzie. Podejrzewa się, że to ono uszkodziło Bobrową Tamę. Kilkukrotnie wyło w kierunku patrolujących ten teren wojowników i próbowało ich gonić, na szczęście nie biega zbyt szybko. Trzeba przegonić je jak najszybciej, żeby nie poczyniło jeszcze większych szkód.
    Jak skorzystać: Wejdź na teren zawarty w miejscach wystąpienia i wyślij zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Spotkanie z dwunogim kociakiem”. Pamiętaj, że dwunogi kociak pojawia się tylko podczas dnia!


Wieść Pomniejsza
    > Kryjówka pod Kamiennym Pazurem?
    Miejsce wystąpienia: Kamienne Pazury (Tereny Niczyje).
    Opis: Drewniana płyta blokująca wejście jednej ze zbudowanych przez dwunogów miniaturowych jaskiń została zniszczona. Teraz każdy odważny kot może zajrzeć do zbudowanej z szarego kamienia groty, której wnętrze roi się od kości, błyszczących na złoto przedmiotów, kolorowych kamieni i... nietoperzy? Kryjówka ta okazała się być siedliskiem hibernującej kolonii latających gryzoni, które tylko czekają na zostanie schwytanym.
    Jak skorzystać: Wejdź na teren zawarty w miejscach wystąpienia i wyślij zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Przeszukiwanie Kryjówki pod Kamiennym Pazurem”.
_________________

his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

  Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
 
Fairy
Medyk
a płyn to żółć



Klan:
pozoga

Księżyce: 20 [IV]
Płeć: kocur
Matka: Cichy Strumyk [*]
Ojciec: Wężowy Język [*]
Multikonta: Gryząca Łapa [KG]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2021-03-03, 02:30   
   Wygląd: wielki, orientalny, krótkowłosy, liliowy, jednolity, bez bieli, pomarańczowooki; łagodna wiotkość stawów.
   Karta Postaci: https://artemida.webd.pl/viewtopic.php?t=10721
   Trwałe urazy: trzy blizny po psich ugryzieniach - z obu stron grzbietu za łopatkami, na lewej tylnej stopie i łydce.






Wieści Marcowe

Wieść Główna
> Smutny potop i ekonomia skapywania - Dotyczy tylko sesji zaczętych po pojawieniu się marcowych Wieści!
Miejsce wystąpienia: MAPKA ZALEWÓW!
  • Tereny Klanu Gromu (Grzmiąca Rzeka - Piaszczysty Brzeg; Śliskie Grzbiety; Pszczela Łąka; Rybie Oko; Grzmiąca Rzeka - Błotnisty Brzeg; Kacze Gniazda);
  • Tereny Klanu Rzeki (Bobrowa Tama; Obgryzione Drzewa; Grzmiąca Rzeka - Kamienisty Brzeg; Martwe Pnie; Piaszczysta Mielizna - Wschód; Małczne Pola; Błotniste Ścieżki; Grząska Ziemia; Kretowisko; Torfowy Rojst);
  • Tereny Klanu Cienia (Mgielne Bajoro; Czarny Ogon - Zachód; Księżycowe Jezioro; Kamienisty Bród; Mechowisko);
  • Leśne Ostępy (Gniazda pośród Turzycy; Szuwar Turzycy);
  • Topiołki (Szare Brzozy; Grzmiąca Ścieżka; Nora Krzywuchy; Samotna Wierzba; Topiołki; Wysokie Trawy).
Opis: Mrozy puściły nagle, zalewając rzeki, jeziora i stawy olbrzymimi ilościami zimnej wody. Grzmiąca Rzeka i Czarny Ogon wystąpiły ze swoich koryt, swoim prądem porywając wszystko, co znalazło się na ich brzegach. Ludzkie śmieci, resztki roślin, żywe i martwe zwierzęta, nawet koty - wszystko to płynie wraz z powodzią przez okoliczne ziemie.
Jak skorzystać:
  1. Zbieranie ziół na zalanych terenach jest utrudnione i potencjalnie niebezpieczne.
  2. Polowania na zalanych terenach traktowane są jako polowania specjalne, więc losowane są w nich nietypowe zwierzęta, znaleziska i wydarzenia.
  3. Jeśli wyślesz zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Skapywanie dóbr”, to możesz poszukać ciekawych przedmiotów wśród płynących z prądem śmieci.

Wieść Pomniejsza
> Wizja lokalna
Miejsce wystąpienia: Granice każdego klanu (wszystkie tematy); Ziemie Niczyje (wszystkie subfora; wszystkie tematy).
Opis: Szkiełko, rudy wróżbita o prawym oku zielonym i lewym ślepym a przejrzystym, pojawia się na klanowych granicach coraz częściej i coraz natrętniej. Wciąż wróży z przyniesionej mu zwierzyny, acz teraz skupia się na wypytywaniu kotów o "łaciatego kocura-robaka". Nikt nie zna jego zamiarów w stosunku do wspomnianego osobnika, ale musi to być naprawdę ważna sprawa, skoro poszukuje go niestrudzenie od tylu wschodów słońca.
Jak skorzystać: Wejdź na teren zawarty w miejscach wystąpienia i wyślij zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Spotkanie ze Szkiełkiem”. Pamiętaj, że od gatunku przyniesionej zwierzyny/przeciwnika (nie musisz ich upolować) zależy rodzaj wróżby, którą otrzymasz, a podniesienie łapy na Szkiełko może mieć nieprzewidywalne konsekwencje.


Wieść Pomniejsza
> Psi dół
Miejsce wystąpienia:
  • Siedlisko Koni (Wietrzne Wzniesienia; Rząd Drzew; Mały Grąd; Pszczele Pnie; Głęboka Nora; Duży Grąd);
  • Tereny Klanu Gromu (Bzycząca Łączka; Strzeliste Sosny; Borowikowa Polana; Drzewo Puchacza, Gęsty Las - Zachód; Jodłowa Skarpa);
  • Tereny Klanu Cienia (Syczący Dół; Zielone Wgłębienie; Szumiący Las - Zachód; Puste Drzewo; Kasztanowiec).
Opis: Sfora dużych i średnich psów pojawiła się na zachodnich ziemiach. Dotąd nie zaatakowały jeszcze ani jednego kota, ale nie boją się przekraczać granic. Nie wyglądają na dzikie czy wygłodniałe, za to zdają się działać zgodnie z jakimś planem. Są głośne i pokazują się każdemu patrolowi, jakby starały się je wystraszyć albo sprowokować.
Jak skorzystać: Podczas każdej sesji z MG (wyprawy po zioła, polowania, patrole, walki) możliwe jest natknięcie się na sforę psów, dlatego nie powinno się zapuszczać na te tereny samotnie. Możesz poszukać psów poprzez wysłanie zgłoszenia do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Szukanie Sfory”.

Rysunek dla Wieści wykonała Mleczna Struga.
_________________
Rojst napisał/a:
od zera do sekty w dwie sekundy
  Statystyki - lvl: 1 | S: 7 | Zr: 9 | Sz: 1 | Zm: 5 | HP: 45 | W: 55 | EXP: 85/100
Stat. Med. - lvl:
2 | MED.EXP: 120/200
 
Fairy
Medyk
a płyn to żółć



Klan:
pozoga

Księżyce: 20 [IV]
Płeć: kocur
Matka: Cichy Strumyk [*]
Ojciec: Wężowy Język [*]
Multikonta: Gryząca Łapa [KG]
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2021-04-01, 01:04   
   Wygląd: wielki, orientalny, krótkowłosy, liliowy, jednolity, bez bieli, pomarańczowooki; łagodna wiotkość stawów.
   Karta Postaci: https://artemida.webd.pl/viewtopic.php?t=10721
   Trwałe urazy: trzy blizny po psich ugryzieniach - z obu stron grzbietu za łopatkami, na lewej tylnej stopie i łydce.






Wieści Kwietniowe
MAPKA EVENTÓW!

Wieść Główna
> Śmierć z przestworzy
Miejsce wystąpienia:
  • Gniazda - Stary Kasztan (Klan Wichru) i Dziki Sad (Klan Wichru)
  • Tereny Klanu Rzeki (Miękkie Podnóże; Piaszczysta Mielizna - wschód; Młaczne Pola; Błotniste Ścieżki; Grząska Ziemia).
  • Tereny Klanu Wichru (Nora Pod Drzewem; Płytka Dziura; Kotlinka - zachód; Kotlinka - wschód; Kwitnące Zarośla; Leśna Sadzawka, Ziołorośla; Dzięciole Drzewo; Wysokie Drzewa; Płaczące Wierzby; Świszczące Trawy - zachód; Czarny Ogon - wschód; Czaple Gniazda; Bujny Janowiec).
  • Leśne Ostępy (Krzywe Drzewo).
Opis: Pewnego dnia patrol Wichru powrócił do obozu przedwcześnie, w wielkim pośpiechu - niósł bowiem niepokojące wieści. Na terenach dostrzeżono dwunogów. W Dzikim Sadzie i przy Starym Kasztanie wbili w ziemię wysokie niczym drzewa, drewniane słupy. Na nich, ku zgrozie każdego zaznajomionego ze skrzydlatym niebezpieczeństwem kota, zagnieździły się gadożery. Smukłe cienie drapieżnych ptaków wieszczą głód i śmierć. Zwierzyny zacznie brakować. Łowcy staną się piszczkami. Każdy butny wojownik, który ośmieli się postawić łapę na bliskich gniazdom terenach, liczyć może na rychły koniec swojego życia. Ostre szpony i dzioby rwać będą kocie mięso, nienasycone drobniejszą zwierzyną, a ich apetyt będzie jeno rósł... wraz z rozwojem piskląt, które lada dzień wyklują się.
Jak skorzystać:
  1. Podczas każdej sesji z MG (wyprawy po zioła, polowania, patrole, walki) możliwe jest napotkanie gadożera.
  2. Możesz spróbować dostać się do gniazd gadożerów porzez wejście do tematu Stary Ksztan lub Dziki Sad i wysłanie zgłoszenia do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Gniazdo Gadożerów”.


Wieść Pomniejsza
> Skundlona rekieterka
Miejsce wystąpienia:
  • Siedlisko Koni (Wietrzne Wzniesienia; Rząd Drzew; Mały Grąd; Pszczele Pnie; Głęboka Nora; Duży Grąd);
  • Tereny Klanu Gromu (Grzmiąca Rzeka - Piaszczysty Brzeg; Pszczela Łąka; Rybie Oko; Bzycząca Łączka; Strzeliste Sosny; Złocista Równina; Wydmowy Wał; Borowikowa Polana; Złamane Drzewo; Drzewo Puchacza, Gęsty Las - Zachód; Jodłowa Skarpa);
  • Tereny Klanu Cienia (Syczący Dół; Pokrzywowa Polana; Zielone Wgłębienie; Szumiący Las - Zachód; Puste Drzewo; Kasztanowiec; Młode Sosny).
Opis: Obecność psich sfor stała się coraz bardziej widoczna, ich zachowanie - coraz śmielsze, niepokojąco wręcz nachalne. Złowieszcze wycie i szczekanie burzyły spokój nocy, strach zasiewając w sercach kociąt i bardziej przesądnych wojowników. W dzień ciemne ich sylwetki przemykały między drzewami, czaiły się w krzewach, utrudniając patrolowanie i oznaczanie granic.
Jak skorzystać:
  1. Podczas każdej sesji z MG (wyprawy po zioła, polowania, patrole, walki) możliwe jest natknięcie się na sforę psów, dlatego nie powinno się zapuszczać na te tereny samotnie.
  2. Możesz poszukać psów poprzez wysłanie zgłoszenia do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Szukanie Sfory”.


Wieść Pomniejsza
> Poszukiwanie skarbów (w błocie)
Miejsce wystąpienia:
  • Tereny Klanu Rzeki (Korzenny Jar; Kretowisko; Torfowy Rojst);
  • Leśne Ostępy (Gniazda pośród Turzycy; Szuwar Turzycy);
  • Topiołki (Szare Brzozy; Nora Krzywuchy; Samotna Wierzba; Topiołki; Wysokie Trawy).
Opis: Po potężnych prądach powodzi pozostała tylko leniwie płynąca woda płytkich zalewisk i olbrzymie ilości błota. Na rozległych płyciznach znaleźć można zbłąkane ryby, rozmoczone rośliny i najróżniejsze przedmioty, które utknęły w mętnych bajorach lub grząskim mule. Większość dotkniętych potopem terenów zdążyła już wrócić do normy, natomiast te, które jeszcze zmagają się z tym problemem, wydają się być równie niebezpieczne co wcześniej.
Jak skorzystać:
  1. Zbieranie ziół na zalanych terenach jest utrudnione i potencjalnie niebezpieczne.
  2. Polowania na zalanych terenach traktowane są jako polowania specjalne, więc losowane są w nich nietypowe zwierzęta, znaleziska i wydarzenia.
  3. Jeśli wyślesz zgłoszenie do MG (LINK!) w typie akcji wpisując “Poszukiwanie skaróbw”, to możesz spróbować wygrzebać z błota interesujące przedmioty.


Rysunek dla Wieści wykonała Mleczna Struga.
Za stworzenie Mapki Eventów i za pomoc z opisaniem Wieści dziękujemy Rojstowi.
_________________
Rojst napisał/a:
od zera do sekty w dwie sekundy
  
  Statystyki - lvl: 1 | S: 7 | Zr: 9 | Sz: 1 | Zm: 5 | HP: 45 | W: 55 | EXP: 85/100
Stat. Med. - lvl:
2 | MED.EXP: 120/200
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Saphic 1.2 created by Sopel & Sklep internetowy | Modified by Foka









Bleach OtherWorld

SnM: Naruto PBF





Smocze RPG - Smoki Wolnych Stad



the-avengers







Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11