Poprzedni temat «» Następny temat
Złamane Drzewo
Autor Wiadomość
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-09-17, 14:53   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Tęgi kocur zostawił wydrę za sobą i na razie nie wchodzili sobie w drogę. Oboje rozeszli się we własnych kierunkach, choć mogliby przecież zewrzeć się w walce i któreś z nich, w tej sytuacji najprawdopodobniej wydra, by zginęło. Wojownik chyłkiem szedł przez las, a jego głowa i ogon równały się z grzbietem. Podmuchy wiatru owiewały jego biały, krótki acz mocny pysk i lekko wyginały jego białe wąsy. Patrzył oczywiście co jakiś czas pod łapy, aby nie spłoszyć zwierząt wokół siebie swoją nieuwagą. W pewnym momencie niedaleko zobaczył szarego gryzonia i automatycznie przeniósł ciężar na tylne łapy, dopełniając tym samym łowieckiej postawy potrzebnej do polowania na tego typu zwierzynę. Później ostrożnie zbliżył się do popielicy i wyskoczył na nią z wysuniętymi pazurami. Chciał ją szybko zagryźć, żeby zbyt długo nie cierpiała. Mimo wszystko musiał podziękować Gwiezdnemu Klanowi za jej życie.


Bury terminator bez problemu upolował skowronka, którego później szczelnie otulił ziemią, żeby żadne drapieżniki nie ukradły mu jego pierwszej tego dnia zdobyczy. Potem ruszył dalej w las z zamiarem dalszego polowania. Właściwie to... wcale nie dalej w las. Ledwo stanął na skraju, gdy za sobą usłyszał szelest trawy i cichy pisk. Nie był to jednak pisk charakteryzujący myszy, czy inne gryzonie. Gdyby się odwrócił i rozejrzał, zobaczyłby szaro-bure futerko, podobne do swojego, ale pozbawione pręg, pomiędzy źdźbłami traw.

Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 70 | W: 48/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Turkuciowy Grzbiet
Gwiezdny
pomagier



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 38 [ kwiecień ]
Mistrz: Trzmiela Gwiazda
Płeć: kocur
Matka: Sójczy Śpiew [*]
Ojciec: Deszczowy Dzień [*]
Partner: Sarnia Łapa
Multikonta: Polna Gwiazda |kc|; Aleksander |p|; Piaszczysty Brzeg, Nietoperze Skrzydło |gk|
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2018-09-17, 15:42   
   Wygląd: Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=259361#259361


...Powoli, bez pośpiechu, bez stresu. Na polowaniu czuł się całkowicie odprężony, wiedział, co robi. Szelest traw za sobą przykuł jego uwagę. Mimo wszystko nie wykonywał żadnych gwałtownych ruchów, nie odwrócił łba od razu w kierunku źródła dźwięku, a jedynie przesunął wzrokiem za siebie. Następnie powolutku obrócił się, oczywiście uginając uprzednio łapy i starając się nie zahaczyć o żaden niekoniecznie chciany obiekt. Przeniósł ciężar ciała na tylne łapy, wciąż trzymał je ugięte, brzuch brzy ziemi, ogon i łeb na równi z linią grzbietu. Oddech cichy i spokojny, a także umiarkowany i płyny. Ruszył przed siebie powoli, niespiesznie, z wiatrem wiejącym mu w pysk. Kiedy dotarł na odpowiednią odległość od zwierzyny, po prostu wybił się tylnymi, mocnymi kończynami z ziemi i wyciągnął przednie łapy, zaopatrzone w ostre pazury. Schemat jak zawsze – przytrzymać i zabić bez zbędnego cierpienia.

Technika i postawa wojownika były wręcz nienaganne. Podkradł się do popielicy bezszelestnie, jednak... ta w porę dostrzegła tęgiego kocura, rzuciła orzeszkiem na ziemię i dała susa przed siebie, rzucając się do ucieczki przed szczękami śmierci. Dla Gromiaka nic nie było stracone, wciąż miał szansę na pochwycenie stworzonka i uśmiercenie go.

Czmiel: lvl: 6 | S: 22 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 60 - 2 = 58/60| 「 prz: 0/5 」
Ostatnio zmieniony przez Turkuciowy Grzbiet 2018-09-26, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
  Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
 
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-09-18, 23:46   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Trzmielowi mogłoby się zdawać, że był zbyt wolny w podchodzeniu do gryzonia, który właśnie dawał nogę przed jego pazurami. Piszczki nie były tak szybkie, jak zające, czy króliki, dlatego postanowił pokusić się o krótki pościg. A nuż uda mu się dopaść stworzenie, na które się natknął? Tęgi wojownik wyrwał przed siebie na swoich krępych, krótkich łapach z zamiarem dogonienia umykającego obiadu i złapaniem go w swoje łapy, bądź zęby, zależnie od tego, co byłoby akurat szybsze, albo łatwiejsze. Pogoń nie była jego mocną stroną, jednakże pojedyncza próba nie powinna stanowić wielkiego problemu. Jeśli nie będzie ćwiczył biegów, to nigdy nie będzie szybszy. Nie, żeby mu na tym zależało. W gruncie rzeczy ten kocur stawiał na walkę i siłę mięśni, bo właśnie z takimi predyspozycjami się urodził. W każdym razie starał się biec najszybciej jak mógł, żeby ją złapać.


Ostrożności nigdy za wiele, prawda? Turkuciowa Łapa chyba też wychodził z tego założenia, skoro odczekał chwilę zanim obrócił głowę w stronę szeleszczącej trawy. Terminator słusznie spłycił oddech. Najwyraźniej domyślał się jakie stworzenie buszowało w wysokiej trawce, próbując kryć się przed drapieżnikami. Wystarczyły dwa zręczne susy, a bury znalazł się przy króliku, który pisnął żałośnie. Próbował się nawet bronić i kopnął Turkucia w pierś, lecz to nie pomogło. Skończył jako kolejna zdobycz kocura. Los mu dopisywał.

+15EXP

Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 70-3=67/70 | W: 48-3=45/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
rana 0. stopnia: lekkie obicie klatki piersiowej
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Turkuciowy Grzbiet
Gwiezdny
pomagier



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 38 [ kwiecień ]
Mistrz: Trzmiela Gwiazda
Płeć: kocur
Matka: Sójczy Śpiew [*]
Ojciec: Deszczowy Dzień [*]
Partner: Sarnia Łapa
Multikonta: Polna Gwiazda |kc|; Aleksander |p|; Piaszczysty Brzeg, Nietoperze Skrzydło |gk|
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2018-09-19, 14:19   
   Wygląd: Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=259361#259361


...Kolejny sukces. Wcześniejszy skowronek nie dałby mu wystarczająco satysfakcji. Teraz, kiedy dorwał królika, był jeszcze bardziej zadowolony, jednak to wciąż było mało. Za mało, aby wyżywić choćby matki i kocięta. Musiał się skupić i sprężyć, nie pozwolić na jakiekolwiek błędy. Zakopał upolowanego szaraka w ziemi, a następnie ruszył pod wiatr na ugiętych łapach, powtarzając te same schematy co zawsze. Jego oddech był spokojny i opanowany, nie stresował się polowaniem, było to dla niego zupełnie normalne. Uważał na suche gałązki i liście, które mogłyby szeleścić pod jego masywnymi łapami. Ogon i głowę trzymał na równi z linią grzbietu, a bystre spojrzenie miętowych ślepi uważnie obserwowało okolicę. Uszy i nos również były gotowe to wychwycenia czegoś ciekawego.

Trzmiel wiedział, co ma robić. Rzucił się w pogoń za popielicą. Pomimo tegiej sylwetki dogonił szare stworzonko, pochwycił je między łapy i zabił jednym mocnym kłapnięciem swoich szczęk. Ofiara pisnęła jedynie, a potem już zwisała wojownikowi z pyska.

+10exp
Czmiel: lvl: 6 | S: 22 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 58 - 3 = 55/60| 「 prz: 0/5 」
Ostatnio zmieniony przez Turkuciowy Grzbiet 2018-09-26, 14:02, w całości zmieniany 2 razy  
  Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
 
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-09-26, 02:45   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Rzucenie się w pogoń najwyraźniej mu się opłaciło. Tęgi wojownik wątpił w swoje powodzenie, jednakże nie zamierzał go kwestionować i się nad nim zbytnio rozwodzić, gdy popielica wpadła w jego białe łapy. Trzmiel dopadł gryzonia i zaniósł go w formie zdobyczy do dołka ze zwierzyną, który za każdym razem zasypywał ziemią. W związku z tym, że udało mu się upolować niewielkiego gryzonia, wojownik postanowił kontynuować swoje łowy i ruszył pod wiatr chyłkiem w poszukiwaniu zwierzyny. Pilnował, aby rozważnie stawiać kroki i nie nadepnąć na liście, czy chrzęszczące patyki, a także by jego brzuch nie dotykał ziemi. Wsłuchiwał się w odgłosy lasu, w którym się znajdował, zaś spojrzeniem wodził po okolicy w poszukiwaniu ruchu. O węchu również nie zapominał i cały czas wdychał leśne zapachy. Gdzieś musiała czaić się zwierzyna.


Truchło zajęczaka wylądowało w dołku w ziemi, który bury terminator wykopał chwilę temu. Ziemia przykryła go szczelnie, a to oznaczało, że Turkuć może wrócić do swoich łowów. Kocur ruszył pod wiatr w poszukiwaniu czegoś, co mógłby wrzucić na ząb, bądź zanieść na stos zwierzyny w obozie swojego klanu.
W pewnym momencie do jego nozdrzy dotarła znajoma woń niewielkiego gryzonia. Buszował on niedaleko kocura w poszyciu leśnym, zlewając się z szaro-brunatnymi kolorami. Piszczek szperał pomiędzy liśćmi i gałęziami najwyraźniej w poszukiwaniu jedzenia.

Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 67/70 | W: 45/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
rana 0. stopnia: lekkie obicie klatki piersiowej
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Turkuciowy Grzbiet
Gwiezdny
pomagier



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 38 [ kwiecień ]
Mistrz: Trzmiela Gwiazda
Płeć: kocur
Matka: Sójczy Śpiew [*]
Ojciec: Deszczowy Dzień [*]
Partner: Sarnia Łapa
Multikonta: Polna Gwiazda |kc|; Aleksander |p|; Piaszczysty Brzeg, Nietoperze Skrzydło |gk|
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2018-09-26, 14:07   
   Wygląd: Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=259361#259361


...Szedł uważnie, nie chcąc zbędnie hałasować, aby nie wystraszyć potencjalnej zwierzyny, co jak co, ale wolał zabijać od razu, a nie bawić się w kotka i myszkę... och, a propos gryzoni...
Piszczek. Małe smaczne coś, co nadawało się na stos idealnie. Przywarł do ziemi, trzymając brzuch nisko, jednak nie za nisko, aby nie szurać nim po ściółce. Ogon i głowa jak zwykle na równi z linią grzbietu, a ciężar ciała przeniesiony na tylne kończyny. Wiedział, że tego typu zwierzyna wymaga innego podejścia. Wyciszył i uspokoił swój oddech, ruszając powoli w kierunku gryzonia, z wiatrem wiejącym mu w pysk. Po drodze zwracał uwagę na wszelkie patyki i gałązki pod łapami, a także suche, opadłe z gałęzi drzew liście, które mogłyby zaszeleścić i zaalarmować ofiarę o obecności potencjalnego zagrożenia, a Turkuć tego nie chciał. Powoli, nie śpieszył się, a kiedy znalazł się w odpowiedniej odległości od piszczka, wybił się tylnymi łapami i wyskoczył w kierunku celu, chcąc przyszpilić go łapami do ziemi i zabić zamaszystym ruchem silnych szczęk.

Dołeczek zrobiony, zdobycz zakopana, można ruszać dalej na łowy. Trzmiel ruszył pod wiatr, próbując namierzyć chowającą się pośród drzew zwierzynę. W pewnym momencie jego ciemnopomarańczowym ślepiom ukazał się długi, pozbawiony nóg gad. Zwierzę miało ciemnooliwkowy, a z tyłu jego głowy znajdowały się dwie żółte plamki. Stworzenie na pewno znane Gromiakowi, pełzało leniwie po ściółce, zmierzając chyba tylko w sobie znanym kierunku.

Czmiel: lvl: 6 | S: 22 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 55/60| 「 prz: 0/5 」
Ostatnio zmieniony przez Turkuciowy Grzbiet 2018-09-26, 14:07, w całości zmieniany 1 raz  
  Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
 
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-09-27, 02:16   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Wojownik po zakopaniu swojej zdobyczy nie musiał długo iść pod wiatr i wytężać zmysłów w poszukiwaniu zwierzyny. Szybko dostrzegł ruch w trawie, pełzakowaty i wijący się, a potem zobaczył stworzenie, które delikatnie poruszało trawami, pomiędzy którymi leniwie sunęło. Trzmieli Pył zobaczył pozbawionego nóg gada, ubranego w ciemne łuski z charakterystycznymi plamami na głowie. Odruchowo obniżył się na łapach, lecz tak, aby brzuch nie stykał się z ziemią, zrównał głowę oraz ogon z tułowiem i w ten sposób ruszył pod wiatr. Zważał na swoje kroki, wodząc wzrokiem po ziemi, po której właśnie stąpał, żeby nie spłoszyć łuskowatego stwora. Gdy był już wystarczająco blisko po prostu wysunął jasne pazury i skoczył na gada, chcąc go szybko złapać w pazury i zacisnąć szczęki na jego gardle - wszystko to by zabić.


Turkuciowi tego dnia wyjątkowo dopisywało szczęście. Już pomijając fakt, że technicznie był bardzo dobry i mógłby się z pewnością równać z niektórymi wojownikami z własnego klanu, choć do własnego mistrza było mu jeszcze troszeczkę daleko. W każdym razie bury terminator bardzo dobrze i poprawnie podszedł do nieświadomej zagrożenia myszy. Jeden szybki sus, błysk pazurów oraz zębów i wkrótce mysz martwa leżała pomiędzy jego ciemnymi, prążkowanymi łapami. To było szybkie.

+5EXP

Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 67/70 | W: 45-2=43/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
rana 0. stopnia: lekkie obicie klatki piersiowej
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Turkuciowy Grzbiet
Gwiezdny
pomagier



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 38 [ kwiecień ]
Mistrz: Trzmiela Gwiazda
Płeć: kocur
Matka: Sójczy Śpiew [*]
Ojciec: Deszczowy Dzień [*]
Partner: Sarnia Łapa
Multikonta: Polna Gwiazda |kc|; Aleksander |p|; Piaszczysty Brzeg, Nietoperze Skrzydło |gk|
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2018-09-27, 13:55   
   Wygląd: Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=259361#259361


...Szybka i prosta akcja, która nie wymagała od burego jakiś wielkich pokładów energii. Skoczył i zabił, czyli dokładnie tak, jak planował. Po raz kolejny tego dnia wykopał dołek, w którym umieścił gryzonia i przysypał ziemią. Westchnął pod nosem, a następnie znów ruszył pod wiatr, uginając łapy i wytężając wszystkie zmysły. Wciąż było mu mało i nie mógłby wrócić do obozu z czystym sumieniem, szedł cicho i ostrożnie, starając się nie wytworzyć żadnego głośnego trzasku za pomocą swoich masywnych łap. No piszczki, chodźcie do Turkucia!

Mogłoby się wydawać, że niebiesko-biały, pręgowany wojownik dopadnie zaskrońca bez zbędnych problemów. Skradał cię cicho, zważając na wszelkie śmieci pod łapami, jednak wąż zauważył go w ostatniej chwili. Splunął w jego stronę, a następnie syknął ostrzegawczo, by w mgnieniu oka rzucić się do ucieczki jak najdalej od Gromiaka, którego udało mu się na chwilę oślepić. Jeśli Trzmieli Pył chciał złapać węża, musiał się pospieszyć.

Czmiel: lvl: 6 | S: 22 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 55 - 3 = 52/60| 「 prz: 0/5 」
■ rana 0. stopnia » splunięcie w oczy 「 chwilowe zaślepienie 」
  Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
 
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-10-03, 11:54   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Wszystko szło dobrze aż do ostatniego etapu podejścia do zaskrońca. Trzmieli Pył zauważył, że zawsze gdy spotyka je na polowaniu, to próbują walecznie stawiać opór, co było zjawiskiem w sumie ciekawym. Wojownicze z nich zwierzęta. Może gdyby miał jeszcze kiedyś kocięta, to nazwałby jednego zaskroniec? Pomimo tej myśli wcale nie poczuł ukłucia tęsknoty za Wrzeszczącym Pyskiem. Już dawno pożegnał się z kocicą i musiał sobie radzić bez niej, więc nie było w jego sercu miejsca na sentymenty, oprócz Szerszeń, ale z nią przynajmniej ostatnio rozmawiał.
Gdy tylko zaskroniec na niego syknął i zaczął uciekać, Trzmiel machnął głową na boki, cofając ją trochę zdezorientowany i zamrugał parokrotnie powiekami. Szybko prześledził wzrokiem trawę przed sobą i wypatrzył uciekiniera. Kolejna pogoń tego dnia? Tęgi wojownik od razu rzucił się w pogoń za gadem. Chciał go dogonić, a potem skoczyć przed siebie i złapać go w swoje ostre, jasne pazury, żeby móc ścisnąć jego gardło szczękami i w ten sposób zabić.


Terminatorowi tego dnia naprawdę dopisywało szczęście. Udało mu się już złapać parę zdobyczy, a polowanie ledwo się rozpoczęło. Co prawda, pokręcił się trochę po okolicy, ale przynajmniej nie bez sensu. Tym razem przeszedł trochę większą odległość niż zwykle i przez długi czas nie mógł niczego znaleźć aż to nagle nie zobaczył ciemnych łusek w trawie, które ozdabiały podłużne, walcowate ciało stworzenia, które się tam kryło.

Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 67/70 | W: 43/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
rana 0. stopnia: lekkie obicie klatki piersiowej
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Turkuciowy Grzbiet
Gwiezdny
pomagier



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 38 [ kwiecień ]
Mistrz: Trzmiela Gwiazda
Płeć: kocur
Matka: Sójczy Śpiew [*]
Ojciec: Deszczowy Dzień [*]
Partner: Sarnia Łapa
Multikonta: Polna Gwiazda |kc|; Aleksander |p|; Piaszczysty Brzeg, Nietoperze Skrzydło |gk|
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2018-10-03, 13:37   
   Wygląd: Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=259361#259361


...O, a co my tu mamy? Czyżby wąż? Turkuć od razu, kiedy tylko dojrzał charakterystyczne długie ciało, przywarł do ziemi. Tego typu stworzenia należały go ulubionych posiłków burego terminatora, dlatego musiał się postarać, aby go złapać i nie pozwolić na ucieczkę. Wyciszył swój oddech i uspokoił go, ustawiając ogon i głowę na równi z linią grzbietu. Ruszył naprzód, powolnym i uważnym krokiem, przenosząc cały ciężar ciała na tylne łapy. Wiatr wiał mu w pysk, nosząc ze sobą smakowity zapach. Nie był co prawda pewien, czy jest to zaskroniec, czy raczej padalec, ale ważne, że wąż. Kiedy dotarł już na odpowiednią odległość - wybił się i próbował przygnieść stworzenie do ziemi, a następnie zatrzasnąć szczęki na ciele gada. Szybka i bezbolesna śmierć.

Trzmieli Pył zareagował szybko, jednak zaskroniec jeszcze szybciej. Splunięcie dało mu czas na ucieczkę i ten postanowił to wykorzystać. Niebieski co prawda rzucił się za nim w pogoń, jednak masa ciała powodowała, se kocur nie zbliżał się do zaskrońca, wciąż znajdował się w tej samej odległości od niego. Gad zwinnie przemykał między kamieniami, krzewami i drzewami, a Gromiak musiał się trochę bardziej wysilić, by go złapać.

Czmiel: lvl: 6 | S: 22 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 52 - 3 = 49/60| 「 prz: 0/5 」
■ rana 0. stopnia » splunięcie w oczy
  Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
 
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-10-03, 18:59   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Węże były zwykle szybkie oraz zwinne i ten zaskroniec najwyraźniej nie był wyjątkiem. Sęk w tym, że Trzmiel przypominał bardziej pociąg towarowy, dlatego długo się rozpędzał i gibkość nie była jego mocną stroną, a tym bardziej pogonie. Kocur nigdy nie lubił biegać, choć tego dnia zwierzyna próbowała go do tego zmusić. Postanowił mimo wszystko biec dalej za uciekającym gadem, który sunął między trawami i kamieniami, chcąc mu po prostu uciec. Było to prawdopodobnie ostatnie podejście ze strony Trzmielego Pyłu do pogoni za tym stworzeniem. Starał się biec ile sił w łapach, jednak dobrze wiedział, że nigdy nie rozpędzi się do prędkości, które osiągały typowe koty z Klanu Wichru, albo co szybsze zwierzęta żyjące w okolicy.
Gdyby zbliżył się do swojej potencjalnej ofiary na wystarczająco bliską odległość, wtedy spróbowałby go złapać w łapy i przyszpilić pazurami do ziemi, a potem go zagryźć.


Zdobycie swojego ulubionego kąska bardzo musiało motywować syna Deszczowego Dnia, jakby nie patrzeć. Pomijając oczywiście fakt, że Turkuć miał już opanowane techniki łowieckie i doskonale wiedział w jaki sposób podejść do danego typu zwierzyny, oprócz tego dopisywało mu również szczęście. Nic dziwnego, że po raz kolejny udało mu się bez problemu podejść ofiarę i jakby za namaszczeniem ojca w Gwiezdnym Klanie bury kocur złapał zaskrońca z zęby. Wąż się bronił i capnął go w policzek, ale na nic mu to było. Skonał w zębach Gromiaka.

+15EXP

Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 67-4=63/70 | W: 43-2=41/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
rana 0. stopnia: lekkie obicie klatki piersiowej
rana 0. stopnia: płytkie ugryzienie w lewy policzek
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Turkuciowy Grzbiet
Gwiezdny
pomagier



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 38 [ kwiecień ]
Mistrz: Trzmiela Gwiazda
Płeć: kocur
Matka: Sójczy Śpiew [*]
Ojciec: Deszczowy Dzień [*]
Partner: Sarnia Łapa
Multikonta: Polna Gwiazda |kc|; Aleksander |p|; Piaszczysty Brzeg, Nietoperze Skrzydło |gk|
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2018-10-03, 19:10   
   Wygląd: Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=259361#259361


...Doskonale. Będzie miał co jeść, kiedy wróci do obozu po całym tym męczącym dniu. Polowanie szło póki co całkiem sprawnie i Turkuć nie narzekał. Miał już całkiem sporo łupów, ale co stało na przeszkodzie, aby zdobyć ich jeszcze więcej? Umieścił węża w wykopanym własnymi silnymi łapami dołku, a następnie przysypał ziemią, wzdychając z ulgą. Oblizał pysk na myśl o doskonałym posiłku jaki go czeka, ale szybko wybił go sobie z głowy, musiał się skupić na dalszej części polowania. Ustawił się pod wiatr ugiął kończyny i ruszył naprzód. Rozglądał się uważnie dookoła siebie, jego zmysły pracowały na najwyższych obrotach, próbując wyłapać jakiekolwiek ślady obecności potencjalnej zwierzyny. Ogon delikatnie falował, będąc na równej linii z kręgosłupem, a czujne, miętowe ślepia mierzyły zarośla i okolicę.

co za frajer
O tyle, o ile buremu terminatorowi dopisywało szczęście, o tyle jego mistrz miał go jakby troszkę mniej. Pogoń wciąż trwała, a wąż nie wyglądał, jakby miał zamiar skończyć w szczękach rosłego wojownika. Zaskroniec wciąż zwinnie wymigiwał się od ostrych jak szpilki pazurów kocura. Trzmiel wciąż miał szansę go pochwycić, ale czy zdecyduje się na kontynuowanie pościgu? Może beznogie stworzenie nie było tego warte?

Czmiel: lvl: 6 | S: 22 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 49 - 3 = 45/60| 「 prz: 0/5 」
■ rana 0. stopnia » splunięcie w oczy
  Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
 
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-10-07, 00:10   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Trzmiel akurat rosły nie był, a bardziej szeroki, gwoli ścisłości, ale mimo wszystko faktycznie szczęście mu nie dopisywało w przeciwieństwie do tego, jak szło jego własnemu, tak naprawdę najświeższemu terminatorowi. Zaskroniec za żadne skarby nie chciał skończyć w paszczy biało-szarego wojownika i sunął przed siebie tak szybko, jak tylko mógł, żeby Trzmieli Pył go nie złapał. Sęk w tym, że tęgi kocur przypominał bardziej pociąg towarowy i skoro się już rozpędził, to trudno było mu się zatrzymać, toteż nie zaprzestał pogoni za łuskowatym gadem. Wyciągał swoje średniej długości białe łapy, a góra mięśni i tłuszczu trzęsła się z każdym susem do przodu. Chciał tylko do niego doskoczyć, a później sprawić by martwy skończył w jego paszczy. Pytanie tylko, czy tym razem go dogoni, czy jednak faktycznie będzie musiał sobie odpuścić gadzie mięso.


Turkuciowa Łapa naprawdę miał tego dnia zdecydowanie zbyt wiele szczęścia. Może Gwiezdny Klan mu sprzyjał, skoro tyle księżyców siedział w obozie i nie był za bardzo użyteczny dla klanu, ponieważ miał równie dużo obowiązków, co małe kocię. W każdym razie po upolowaniu jednego stworzenia i zakopaniu go, kocur chwilę później napotkał w gąszczu kolejne. Szary gryzoń trochę podobny do wiewiórki buszował w wyższych trawach w okolicy kolczastego krzewu, który mógłby Turkucia dotkliwie poranić, jeśli nie będzie zbyt uważny.


Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 63/70 | W: 41/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
rana 0. stopnia: lekkie obicie klatki piersiowej
rana 0. stopnia: płytkie ugryzienie w lewy policzek
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Turkuciowy Grzbiet
Gwiezdny
pomagier



Klan:
gwiezdni

Księżyce: 38 [ kwiecień ]
Mistrz: Trzmiela Gwiazda
Płeć: kocur
Matka: Sójczy Śpiew [*]
Ojciec: Deszczowy Dzień [*]
Partner: Sarnia Łapa
Multikonta: Polna Gwiazda |kc|; Aleksander |p|; Piaszczysty Brzeg, Nietoperze Skrzydło |gk|
Interwencja MG: tak
Wysłany: 2018-10-07, 07:22   
   Wygląd: Wielki i masywny, szeroki w barach. Kark jest mocny i gruby, sylwetka postawna i umięśniona, wyrobiona dzięki ciągłym treningom i polowaniom. Syn Deszczowego Dnia zdecydowanie wyróżnia się też na tle innych dzięki swojemu wysokiemu wzrostowi. Można go zaliczyć do czołówki najwyższych kotów we wszystkich czterech klanach. Powyciągany wzwyż i wszerz, stał się istnym murem obronnym. Zaopatrzone w muskuły ciało pokrywa gęsta i gruba, miejscami nieco zwichrzona sierść barwą podobna do kory drzewa. Widnieją na nim smoliste pręgi, tworzące tygrysi wzór. Delikatne rozjaśnienia pojawiają się na pysku, brzuchu i łapach kocura. Ceglany, cieniowany nos otacza cała masa białych, krótkich wibrysów, a ponad narządem węchu widnieje para jasnych, chłodnych miętowych ślepi. Doskonale zaprojektowana maszyna do polowania i walki. Kocur porusza się dość energicznym, aczkolwiek spokojnym krokiem, zawsze trzymając ogon na równi z linią grzbietu. [ kp ]
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=259361#259361


...Kolejna zwierzyna. Co za szczęście! Turkuć tak samo jak przy poprzednich ofiarach przypadł do ziemi, nie za nisko jednak, aby brzuch nie szurał po podłożu. Ogon i głowa ustawił na równi z linią grzbietu. Jego oddech momentalnie został wyciszony i uspokojony. Problem jednak polegał na tym, że popielica siedziała w okolicy krzaczka, który... nie wyglądał miło dla oka. Ciernie. Bury terminator postanowił poczekać, aż gryzoń oddali się od kłującej rośliny. Gdyby tak się stało, ruszyłby do przodu. Ciężar ciała przeniósł na tylne łapy, uważał, aby nie nadepnąć na żaden suchy patyk czy liść. Wiatr oczywiście wiał mu w pysk. Gdyby podszedł wystarczająco blisko, wybiłby się tylnymi łapami o próbował przygnieść stworzenie do ziemi, a następnie szybko je uśmiercić.

xD
Trzmieli Pył się starał jak mógł. Posyłał swoje obrośnięte w tkankę tłuszczową ciało do przodu, próbując dogonić węża i szybko uśmiercić, jednak... nie wyszło. Nie zmniejszył swojej odległości ani trochę, a na dodatek zaskroniec szybko zniknął w norze o dość wąskim otworze, przez co Gromiak nie miał już szans na złapanie go. Cóż, może następnym razem?

Czmiel: lvl: 6 | S: 22 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 45 - 3 = 42/60| 「 prz: 0/5 」
■ rana 0. stopnia » splunięcie w oczy
  Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 13 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 90/400
 
Trzmieli Pył
Gwiezdny
Gruba Gwiazda



Klan:
grom

Księżyce: 88 [VII]
Mistrz: Wrzeszczący Pysk
Płeć: kocur
Matka: Cietrzewiowy Grzbiet (*) [NPC]
Ojciec: Jaszczurczy Język (*) [NPC]
Partner: Wdowiec [Wrzeszczący Pysk (*)]
Życia: 8
Multikonta: Gwieździsta Łapa (KW), Olchowy Szept (KC), Kruczy Cień (KG) | Bystry Nurt (S/NKT), Chmielograb/Piotr (MGBG), Barszczowa Łapa, Borsucze Futro (GK)
Interwencja MG: tak
Ostrzeżeń:
 2/4/6
Wysłany: 2018-10-21, 13:51   
   Wygląd: Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....p=185986#185986


Zaskroniec miał zdecydowanie inny pomysł na ten dzień. Może spieszył się na randkę i ani myślał umierać? Na to wyglądało. Mimo starań Trzmieli Pył nie dał rady go dogonić, aby ostatecznie go zgubić, gdy skrył się najprawdopodobniej w jakiejś norze. Wojownik zmęczył się tym biegiem i na dodatek zirytował. Niepotrzebnie w ogóle za nim gonił. Wziął kilka głębszych oddechów, aby się uspokoić i wyrównać pracę płuc. Potem rozejrzał się dookoła i wyłapując kierunek wiatru zaczął pod niego iść. Na lekko ugiętych łapach przemykał przez las w poszukiwaniu jakiejś zwierzyny. Węszył i nasłuchiwał, a na dodatek badał okolicę swoimi ciemnopomarańczowymi ślepiami.


Turkuciowa Łapa od razu przybrał dobrą postawę łowiecką, ale słusznie zauważył, że kontakt z ciernistym krzewem może być dosyć problematyczny i na pewno bolesny. Postanowił poczekać aż popielica oddali się nieco od zarośli i... trwało to dosyć długo. Na dodatek w pewnym momencie zaczął zawiewać chłodny, przeszywający wiatr, który dmuchał mu w pysk i drażnił oczy. Po czasie szary gryzoń w końcu odsunął się od krzaka na bezpieczną na Turkucia odległość, a wtedy bury kocur rzucił się na niego i zwierzę zmarło w jego pysku.

+5EXP

Turkuciowa Łapa S: 12 | Zr: 11 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 63/70 | W: 41-2=39/50
(wykorzystane przerzuty: 0/2)
rana 0. stopnia: lekkie obicie klatki piersiowej
rana 0. stopnia: płytkie ugryzienie w lewy policzek
_________________
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ




Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
  Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750 | MED.EXP: 0/100
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Saphic 1.2 created by Sopel & Sklep internetowy | Modified by Foka







Bleach OtherWorld

SnM: Naruto PBF





Smocze RPG - Smoki Wolnych Stad



the-avengers






Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13