Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Chmurnooka
2020-12-30, 14:44
Mróz
Autor Wiadomość
Szczypiący Mróz
Gwiezdny
najlepszy



Klan:
cien

Księżyce: 37 [listopad]
Mistrz: Ciernisty Kwiat, Topniejący Lód, Lśniąca Sadzawka
Płeć: kocur
Matka: Ciemna Toń
Ojciec: Olchowy Szept
Multikonta: Węglowy Pył [KW], Wilczy Ślad [KG], Huraganowy Szum [KG]
Interwencja MG: nie
Wysłany: 2019-05-05, 10:44   Mróz
   Wygląd: Duży, masywny kocur o długim i gęstym futerku w barwie niebieskiej pręgowanej klasycznie. Ma przeciętnej wielkości łapy, a jego ogon jest długi i puszysty. Nosek jest ciemno kremowy, a oczy duże, jasnożółte. Uszy o średniej wielkości postawione do góry. Na nieco jaśniejszym końcu pyszczka ma długie sterczące wąsy.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....opic.php?t=8666



    Imię : Mróz → Szczypiąca Łapa → Szczypiący Mróz
    Płeć : Kocur

    Klan : Cienia
    Ranga : Kociak → Terminator Medyka → Medyk

    Wiek : 21 księżyców [marzec]
    Urodzony : Pora Nowych Liści

    ------Nauczyciel : Ciernisty Kwiat
    ------Mistrz : Ciernisty Kwiat, Topniejący Lód, Lśniąca Sadzawka

    Dzielenie języków : Mroźne Drzazgi

    Zgoda na adopcję postaci : Nie


    wysoki; masywny; długie futro; niebieski; pręgowany klasycznie; żółte oczy

    Kociak : Mróz urodził się dziedzicząc rozmiary po swoich rodzicach. Jest ponadprzeciętnie duży i masywny. Pod względem futerka też wdał się w rodziców, posiadając długą i gęstą szatę. Jest ona w kolorze niebieskim z ciemniejszymi, klasycznymi pręgami. Nieco więcej jaśniejszego koloru ma na piersi i na samym końcu pyszczka. Nosek ma ciemny, nieco zabarwiony na kremowo. Oczy ma duże i okrągłe o kolorze niebieskim. W przyszłości zabarwią się na intensywny żółty kolor. Łapy ma raczej przeciętnej długości. Ogon Mroza jest za to długi i puszysty. Jego uszy są średniej wielkości postawione do góry. Chodzi z głową lekko uniesioną do góry, zaś spojrzenie ma neutralne, czasem łagodne. Wąsy ma dosyć długie, jasne i sterczące na boki. Na pyszczku zazwyczaj gości lekki uśmiech, który może zniknąć, jeśli Mróz napotka kota którego nie lubi. Głos Mroza jest melodyjny, niemal aż chcący się posłuchać.

    Terminator : Niebieski kocur nie poprzestawał rosnąć ani na chwilę. Piął się w górę, osiągając coraz to większe rozmiary. Nabrał masy, a jego łapy się wydłużyły. Futerko wciąż zaś niebieskie, z ciemniejszymi pręgami. Oczy duże i okrągłe wybarwiły się na czysty, żółty kolor, który czasem w zależności od oświetlenia może przypominać też jasny brąz. Rysy pyska w niczym nie przypominają te Olchowego Szeptu czy niektórych z rodzeństwa. Łagodne, o spokojnym obliczu, nie oznacza to jednak, że nie potrafi przybrać ostrzejszego wyrazu. Ba, potrafi, marszcząc czoło i rzucając zimne, przeszywające spojrzenie. Większość czasu jednak chodzi z neutralnym spojrzeniem, a czasem nawet czarującym uśmiechem. Mróz chodzi lekko, z pewną elegancją i gracją oraz podbródkiem uniesionym ku górze, niczym cienisty szlachcic, za którego się też uważa. Po rodzicach zdecydowanie został obdarzony zwyczajnie ładnym wyglądem, gdzie nie można się do niczego przyczepić.


    ISTP; ambitny; podwyższona samoocena; analityk; ambitny; wyluzowany; perfekcjonista

    Kociak : Mróz jest kocurem o nieco wyluzowanym charakterze z podwyższoną samooceną. Nie pozwala sobie, by inni go obrażali. Ceni sobie ciszę a hałas jest dla niego nie do zniesienia. Nie cierpi, kiedy ktoś zawraca mu głowę bez wyraźnego powodu kiedy jest w trakcie jakiejś innej czynności. Potrafi się obrazić, kiedy ktoś krytykuje czy obraża jego opinię. Jest gotów się o to z kimś kłócić a na pewno nie dogada się z kotem o skrajnie odmiennych poglądach niż on. Często potrafi zachowywać się jak taki rozwydrzony kociak - chce dostawać to co chce, nienawidzi przegrywać, nie lubi sprzeciwu. Jeśli ktoś opowiada mu o czymś, co go nie interesuje to zwyczajnie sobie pójdzie mając to gdzieś. Jak za to znajdzie jakiś bardzo ciekawy temat będzie pytał o to i męczył innych, dopóki nie dowie się wszystkiego. W czasie kłótni, lub kiedy ktoś go zirytuje przypomina wybuchający wulkan. Może na kogoś nawrzeszczeć, zrobić złą minę a nawet wyciągnąć pazury. Mimo tych cech charakteru, Mróz posiada też zalety. Można go określić jako kota ambitnego, który chce coś osiągnąć w życiu tak, by przynieść rodzinie dumę, a także sobie. W stosunku do obcych stara się być miły, nie oceniając z góry. Potrafi zachować spokój, jeśli ktoś go czymś szczególnie nie urazi. Do starszych kotów odnosi się z szacunkiem ale nawet ten może ktoś stracić. W stosunku do rodziny przejął poglądy Olchowego Szeptu, którego szanuje i ceni jako ojca.

    Terminator : Mróz, doroślejąc trochę się zmienił. Z wiekiem stał się nieco bardziej poważny, co jednak nie oznacza, że nie potrafi żartować czy się śmiać. Owszem, potrafi, ale nie tak często jak w czasach, kiedy był kociakiem. Wciąż twierdzi, że jest lepszy od innych i należy mu się wszystko. Irytuje się, kiedy coś nie idzie po jego myśli, jednak raczej jedynie zmarszczy pysk i rzuci ostre spojrzenie. Trudniej go zdenerwować, ale jeśli już się uda, to nie ma problemu, by komuś przyłożyć. Bardzo rzadko dochodzi do tego typu sytuacji, więc nie jest ona niemożliwa. Mróz często zadaje wiele pytań na interesujący go temat. Stał się niemal uzależniony od informacji. Chce dowiedzieć się wszystkiego i nawet nie myśli o tym, że coś mu umknie. Denerwuje się w sytuacji, kiedy rozmówca wie więcej od niego a szczególnie, kiedy nie chce mu tych informacji udzielić. Czasem jego konwersacja z kimś zamienia się niemalże w wywiad i Mróz nawet nie zdaje sobie z tego sprawy. Niekiedy potrafi być w ten sposób nieco wścibski.
    Ma duże ambicje. Pragnie zdobyć dużą wiedzę i być silnym. Nie wyobraża sobie przynieść wstydu rodzinie i to jest coś, czego bardzo unika. Ujawnił się u niego perfekcjonizm, na razie lekki, choć i to wystarczy, by chciał zrobić wszystko tak, jak należy i nie dopuszcza do siebie porażki. Jeśli już coś mu nie wyjdzie, stara się to poprawić i jest zmotywowany, by coś wykonać należycie, bez żadnego minimalnego błędu. Jest także trochę podejrzliwy. Ostrożnie rozmawia z kotami, których nie zna, chcąc najpierw dowiedzieć się o nich jak najwięcej i sprawdzić, czy w ogóle są godni rozmowy z nim. Wciąż kryje się w nim ten rozwydrzony kociak, choć nie pokazuje tego tak bardzo.



    Mróz urodził się w Porze Nowych Liści w klanie Cienia jako syn Olchowego Szeptu i Ciemnej Toni. Przyszedł na świat jako pierwszy, a tuż za nim urodziła się szóstka braci o imionach: Zawierucha, Zawieja, Szron, Kra, Chłód, Lód. Ostatnia urodziła się jego siostra - Zimno. Pierwsze księżyce swojego życia spędził u boku matki i rodzeństwa. Podczas jednej z przechadzek wraz z siostrą próbował łapać plamki światła, a następnie bawił się z nią w berka. Ze Szronem zamienił parę zdać na temat nielubianych kociąt Modliszkowego Zagajniku. Już od małego miał wbitą w mózg rodzinną ideologię, przez co Mróz uważał się za kogoś lepszego, o czystej krwi. Wraz z Zawieją zajął pewien tunel w Liściastym Gąszczu, do którego planowali zaciągnąć jakieś inne kociaki. Ostatecznie Mróz sam nazwał to miejsce, nie pozwalając na to Zawiei uważając, że skoro był tu pierwszy to ma do tego pełne prawo. Przeprowadził rozmowę równocześnie ze Szronem i Olchowym Szeptem, dowiadując się między innymi, kim był ojciec nieczystych i brudnych kociaków oraz tego, że powinni chronić jedyną siostrę - Zimno. Poza tym, Mróz zdobył wiedzę dotyczącą medyków oraz tego, że któreś z nich ma zostać terminatorem Ciernistego Kwiatu. Od tego momentu bardziej zainteresował się tematem, co ostatecznie doprowadziło do tego, że z ciekawości Mróz sam przyszedł do medyczki, by dowiedzieć się więcej. Jeszcze przed tym, Mróz rozmawiał między innymi z Zawieruchą, Chłodem oraz Krą, który zachowywał się podejrzanie spokojnie i normalnie, przez co Mróz nie potrafił tak łatwo uwierzyć w zmianę brata na lepsze. W czasie rozmowy z cienistą medyczką Mróz poznał inne obowiązki medyka oraz poznał powód, dla którego Ciernisty Kwiat obecnie nie miała swojego terminatora. Zadawał także inne, nietypowe pytania. Koniczynie powiedział, co o niej sądzi, a od Polnej i Ciepłej Łapy dowiedział się conieco na temat polowania i kodeksu. Czas spędzał na zdobywaniu wiedzy i rozmowach z innymi, aż w końcu przyszedł czas ceremonii.




    Poziom : 1 → 2 → 3 → 4

    Siła : 7 → 8 → 10 → 12
    Zręczność : 6 → 7 → 9 → 11
    Szybkość : 4 → 5 → 7 → 8
    Zmysły : 3 → 6 → 7 → 8 → 9 → 10 → 11 → 12 → 13 → 14 →15

    Punkty życia : 60 → 65 → 70
    Punkty wytrzymałości : 40 → 45 → 50 → 55


    Exp : 220/300

    1. Aktywność [maj] - 5 EXP
    2. Aktywność [czerwiec] - 30 EXP
    3. Aktywność [lipiec] - 30 EXP
    4. Aktywność [sierpień] - 30 EXP
    5. Aktywność [wrzesień] - 30 EXP
    6. Aktywność [październik] - 30 EXP
    7. Aktywność [listopad] - 30 EXP
    8. Aktywność [grudzień] - 30 EXP
    9. Aktywność [styczeń] - 30 EXP
    10. Ukończenie treningu [luty] - 100 EXP
    11. Zioła Szczypiącej Łapy [luty] - 25 EXP
    12. Aktywność [luty] - 30 EXP
    13. Wyprawa [luty] - 15 EXP
    14. Ziółka [luty] - 5 EXP
    15. Aktywność [marzec] - 30 EXP
    16. Walka z lisem [kwiecień] - 25 EXP
    17. Aktywność [kwiecień] - 30 EXP
    18. Aktywność [maj] - 30 EXP
    19. Pokonanie łasicy [czerwiec] - 25 EXP

    20. Aktywność [czerwiec] - 30 EXP
    21. Aktywność [lipiec] - 30 EXP
    22. Aktywność [sierpień] - 20 EXP
    23. Aktywność [wrzesień] - 10 EXP
    22. Aktywność [pańxdziernik] - 20 EXP


    Poziom : 1 → 2 → 3 → 4 → 5 → 6 → 7

    MedExp : 141/1200

    1. Leczenie Mknącej Łapy [październik] +60 MedExp
    2. Leczenie Płonącego Łapy [grudzień] +60 MedExp
    3. Leczenie Polnego Chwasta [grudzień] +60 MedExp
    4. Leczenie Zmarzniętej Łapy [grudzień] +45 MedExp
    5. Leczenie Popielnego Żaru [styczeń] +40 MedExp
    6. Leczenie Wirującego Pióra [luty] +55 MedExp
    7. Ziółka z Zimno i Olchą [luty] +28 MedExp
    8. Leczenie Wirującego Pióra [luty] +55 MedExp
    9. Leczenie Kaliny [luty] +50 MedExp
    10. Leczenie Dymnego Nieba i Wzbierającej Fali [luty] +160 MedExp
    11. Zioła Szczypiącej Łapy [luty] +182 MedExp
    12. Leczenie Sowiookiej [luty] +30 MedExp
    13. Leczenie Czterolistnej Łapy [luty] +70 MedExp
    14. Leczenie Szczypiącej Łapy [marzec] +30 MedExp
    15. Ukończenie Treningu Medycznego [marzec] +150 MedExp
    16. Ziółka [marzec] +274 MedExp
    17. Leczenie Szczypiącego Mrozu [marzec] +130 MedExp
    18. Leczenie Pietruszki [marzec] +45 MedExp
    19. Ziółka [kwiecień] +232 MedExp
    20. Leczenie Szczypiącego Mrozu, Mroźnego Serca, Bobrzego Kła [kwiecień] +175 MedExp
    21. Leczenie Pomidorka [kwiecień] +30 MedExp
    22. Leczenie Kasztana [maj] +30 MedExp
    23. Leczenie Żurawia [maj] +30 MedExp
    24. Leczenie Wirującego Pióra [maj] +45 MedExp
    25. Leczenie Płomykówkowej Gwiazdy [maj] +30 MedExp
    26. Ziółka [maj] +324 MedExp
    27. Ziółka [czerwiec] +124 MedExp
    28. Leczenie Płomykówkowej Gwiazdy [czerwiec] +30 MedExp
    28. Leczenie Lisiego Wrzasku i Lodowego Pyłu [lipiec] +75 MedExp
    29. Leczenie Wężowej Łapy [sierpień] +30 MedExp
    30. Leczenie Moreli [sierpień] +30 MedExp
    31. Leczenie Polnego Chwasta [sierpień] +30 MedExp
    32. Leczenie Czaplej Łapy [wrzesień] +30 MedExp
    33. Leczenie Końskiej Łapy [październik] +192 MedExp
Ostatnio zmieniony przez Szczypiący Mróz 2020-11-03, 08:58, w całości zmieniany 96 razy  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 12 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 15 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 220/300
Stat. Med. - lvl:
7 | MED.EXP: 141/1200
 
Szczypiący Mróz
Gwiezdny
najlepszy



Klan:
cien

Księżyce: 37 [listopad]
Mistrz: Ciernisty Kwiat, Topniejący Lód, Lśniąca Sadzawka
Płeć: kocur
Matka: Ciemna Toń
Ojciec: Olchowy Szept
Multikonta: Węglowy Pył [KW], Wilczy Ślad [KG], Huraganowy Szum [KG]
Interwencja MG: nie
Wysłany: 2019-05-05, 13:50   
   Wygląd: Duży, masywny kocur o długim i gęstym futerku w barwie niebieskiej pręgowanej klasycznie. Ma przeciętnej wielkości łapy, a jego ogon jest długi i puszysty. Nosek jest ciemno kremowy, a oczy duże, jasnożółte. Uszy o średniej wielkości postawione do góry. Na nieco jaśniejszym końcu pyszczka ma długie sterczące wąsy.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....opic.php?t=8666



    Ciemna Toń - matka |
    Mróz bardzo kocha swoją matkę, którą ceni i szanuje. Cieszy się, że akurat ona jest jego rodzicielką. Potrafi się do niej wtulić czy po prostu porozmawiać i wie, że może na nią liczyć.

    Olchowy Szept - ojciec |
    Ojciec jest dla Mroza wzorem i autorytetem, którego słucha. Wierzy w każde jego słowo, dając sobie wpajać całą ideologię. Przy nim stara się zachowywać oficjalnie, by sprawiać jak najlepsze wrażenie. To po nim przejąć niemal wszystkie poglądy odnośnie innych kotów, władzy i ambicji.

    Zawierucha - brat |
    Brat bardzo mało się odzywa, jednak Mrozowi to nie przeszkadza aż tak. Może czasem chciałby wdać się z nim w jakąś dłuższą dyskusję, co jest utrudnione, ale mimo wszystko Mróz lubi z Zawieruchą przebywać. Jeden z lepszych braci.

    Zawieja - brat |


    Szron - brat |
    O Szronie mało co negatywnego może Mróz powiedzieć. Mają nieco zróżnicowane poglądy w paru kwestiach, co mogłoby doprowadzić do ich kłótni, ale jeśli unikają nieodpowiednich tematów, to dobrze się ze sobą dogadują. Tak samo jak z Zawieruchą, Mróz uważa go za dobrego towarzysza do rozmowy czy zabawy. Może czasem z dużo gada.

    Kra - brat |
    Kra źle się zachowywał w stosunku do rodziny, czego jednak Mróz aż tak nie zaznał. Rozmawia z nim bardzo ostrożnie, ciężko mu uwierzyć, że naprawdę się zmienił na lepsze. Ogólnie nie potrafi zrozumieć, dlaczego Kra się tak zachowywał.

    Chłód - brat |
    Z Chłodem w zasadzie jest tak samo jak ze Szronem. Można z nim rozmawiać, gdzieś pochodzić, pożartować. Czasem Mroza aż zadziwia jego otwartość i optymizm, ale nie są to przecież złe cechy, dlatego nic do nich nie ma.

    Lód - brat |


    Zimno - siostra |
    Bardzo fajna, przyjazna jedyna siostra, z którą Mróz lubi rozmawiać. Może właśnie dlatego, że to jedyna siostra, jest do niej bardzo przywiązany i chciałby ją chronić.

    Ciernisty Kwiat - medyczka |
    Mróz ma aspiracje do tego, by zostać terminatorem medyka, a rozmowa z medyczką bardzo wszystko ułatwiła. Ciernisty Kwiat wydaje się mu być bardzo opanowaną i spokojną kotką, która konkretnie odpowiada na pytania, co Mróz bardzo ceni. Lubi medyczkę i szanuje za pracę, jaką wykonuje. Cieszy się, że to akurat ona prowadzi jego nauki. Troszeczkę było mu jej szkoda po tym, jak powiedziała co się z nią działo.

    Polna Łapa - terminator |
    Naprawdę w porządku, fajny terminator, z którym dobrze się rozmawia. Sprawia wrażenie niegłupiego i ambitnego. Opowiedział mu naprawdę wiele ciekawych i przydatnych rzeczy. W zasadzie to nie ma do czego się u niego przyczepić. Zapowiada się na porządnego wojownika.

    Ciepła Łapa - kuzynka |
    Do uzupełnienia

    Czterolistna Łapa - kociak Modliszkowego Zagajniku |
    Do uzupełnienia

    Dzwonek - znajoma |
    Do uzupełnienia

    Wirujące Pióro - wojownik |
    Do uzupełnienia

    Sosna - znajomy |
    Do uzupełnienia

    Gorąca Łapa - znajomy |
    Do uzupełnienia

    Jasna Kropla - znajoma |
    Do uzupełnienia

    Topniejący Lód - mistrz |
    Do uzupełnienia
Ostatnio zmieniony przez Szczypiący Mróz 2019-09-18, 19:50, w całości zmieniany 9 razy  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 12 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 15 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 220/300
Stat. Med. - lvl:
7 | MED.EXP: 141/1200
 
Szczypiący Mróz
Gwiezdny
najlepszy



Klan:
cien

Księżyce: 37 [listopad]
Mistrz: Ciernisty Kwiat, Topniejący Lód, Lśniąca Sadzawka
Płeć: kocur
Matka: Ciemna Toń
Ojciec: Olchowy Szept
Multikonta: Węglowy Pył [KW], Wilczy Ślad [KG], Huraganowy Szum [KG]
Interwencja MG: nie
Wysłany: 2019-05-05, 13:51   
   Wygląd: Duży, masywny kocur o długim i gęstym futerku w barwie niebieskiej pręgowanej klasycznie. Ma przeciętnej wielkości łapy, a jego ogon jest długi i puszysty. Nosek jest ciemno kremowy, a oczy duże, jasnożółte. Uszy o średniej wielkości postawione do góry. Na nieco jaśniejszym końcu pyszczka ma długie sterczące wąsy.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....opic.php?t=8666






I will keep quiet
You won't even know I'm here
You won't suspect a thing
You won't see me in the mirror
But I crept into your heart
You can't make me disappear
Till I make you



N i g h t is falling over MY HOME The land of snow
AND s o r r o w, oh carry ME away from the COLD
A n d I FALL asleep, I w i l l dream THE last DREAM
All I WAS, is G O N E now and sorrow IS all I f e e l




» turning back, turning back «
to my special place
» give it up, give it up «
all the fears we share
and i just don't care



Pszczela Łapa


Szkarłatny Zachód


Ciemna Toń


Oddech
Ostatnio zmieniony przez Szczypiący Mróz 2019-10-15, 17:32, w całości zmieniany 22 razy  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 12 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 15 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 220/300
Stat. Med. - lvl:
7 | MED.EXP: 141/1200
 
Szczypiący Mróz
Gwiezdny
najlepszy



Klan:
cien

Księżyce: 37 [listopad]
Mistrz: Ciernisty Kwiat, Topniejący Lód, Lśniąca Sadzawka
Płeć: kocur
Matka: Ciemna Toń
Ojciec: Olchowy Szept
Multikonta: Węglowy Pył [KW], Wilczy Ślad [KG], Huraganowy Szum [KG]
Interwencja MG: nie
Wysłany: 2019-05-27, 15:04   
   Wygląd: Duży, masywny kocur o długim i gęstym futerku w barwie niebieskiej pręgowanej klasycznie. Ma przeciętnej wielkości łapy, a jego ogon jest długi i puszysty. Nosek jest ciemno kremowy, a oczy duże, jasnożółte. Uszy o średniej wielkości postawione do góry. Na nieco jaśniejszym końcu pyszczka ma długie sterczące wąsy.
   Karta Postaci: http://www.artemida.webd....opic.php?t=8666


    Sesje : 5/6

Ostatnio zmieniony przez Szczypiący Mróz 2020-11-03, 09:03, w całości zmieniany 103 razy  
  Statystyki - lvl: 4 | S: 12 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 15 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 220/300
Stat. Med. - lvl:
7 | MED.EXP: 141/1200
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Saphic 1.2 created by Sopel & Sklep internetowy | Modified by Foka









Bleach OtherWorld

SnM: Naruto PBF





Smocze RPG - Smoki Wolnych Stad



the-avengers







Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 15