Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Wersja do druku +- Artemida - Wojownicy PBF (https://artemida.webd.pl) +-- Dział: Strefa Postaci (https://artemida.webd.pl/forum-242.html) +--- Dział: Mioty i Adopcje (https://artemida.webd.pl/forum-125.html) +--- Wątek: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] (/thread-10085.html) Strony:
1
2
|
Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Świetlistooki - 01.05.2024 Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Rzeki. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci. Rodzicami są Rozbita Tafla oraz Wierzbowy Pęd: Imię: Rozbita Tafla Płeć: Kotka Wiek: 54 Wygląd: Rozbita jest kotką wysoką, o proporcjonalnej budowie (chociaż tu trzeba uwierzyć na słowo, bo większość ukrywają długie kłaczki) i puchatym ogonie. Czarna, dymna szata każdego ranka poddawana jest dokładnej pielęgnacji, chociaż już pod wieczór można z niej wygrzebać całą kolekcję liści i innych paprochów. Czemu jest aż takim magnesem na syf tego świata? Nie wiadomo. A już najwięcej dóbr lasu zbiera na szyi – zupełnie jakby wszystkie kawałeczki mchu i źdźbła trawy wyczuwały, że na tamtejszych białych kłaczkach będą się najładniej prezentować. Charakter: Rozbita Tafla jest... sztywna jak patyk w błocie. To przede wszystkim. Jako kociak zawsze słuchała się rodziców i kablowała na rodzeństwo, gdy rozważało wycieczki poza obóz. Jako terminatorka sumiennie wypełniała obowiązki i krzywo patrzyła na tych co zastanawiali się jak zrobić żeby się nie narobić. A jako wojowniczka? Jest wielką fanką przestrzegania Kodeksu, ponieważ zasady to zasady. Świadoma tego, że bywa męcząca, stara się to nadrabiać kulturalnymi rozmowami o pogodzie i żartami, które nie zawsze lądują – a wręcz zwykle się roztrzaskują o grunt. Zainteresowania ma raczej praktyczne, więc do głębokich filozoficznych rozważań nadaje się równie mocno co do szalonych, zahaczających o nielegalne, przygód. Ale jest za to solidną kompanką na polowania i patrole, szczególnie, gdy jest potrzeba by odetchnąć nieco od interakcji towarzyskich i przejść się nieco w ciszy. Urodzona: w Klanie Rzeki. Historia: nieznana. Imię: Wierzbowy Pęd Płeć: Kocur Wiek: 56 Wygląd: Taki kotek o typowej urodzie i niewyróżniającej się budowie – przeciętnego wzrostu, bez wyraźnie zarysowanych mięśni czy fałd tłuszczu. Pokryty krótką sierścią rudej barwy, którą urozmaicają grube, klasyczne pręgi. Uroku dodają mu białe znaczenia występujące na wszystkich palcach jak i równie jasna broda do kompletu. Kolor bladych oczu jest kwestią dyskusyjną – niektórzy dostrzegają w nich pochodną zieleni, inni definitywnie klasyfikują je jako jakąś żółć. Trudno przeoczyć brak prawej, przedniej łapy. Kocur stracił kończynę jeszcze jako terminator, chociaż od tamtego wydarzenia minęło wystarczająco wiele czasu by bezproblemowo odnajdywał się w nowej rzeczywistości. Charakter: Wierzbowy Pęd to przyjazny typ ze skłonnościami do zbyt optymistycznego podejścia do życia oraz rzucania żartami w sytuacjach niesprzyjających. Bez trudu odnajduje się w kontaktach z kociakami, to rozmowy ze starszymi członkami Klanu bywają kłopotliwe. Szczególnie z tymi wymagającymi od niego powagi stosownej do wieku. Zresztą z każdym kolejnym księżycem wspomniane wymagania rosną, a rudzielec nie jest ani trochę bliżej ich spełnienia. Czy mu to przeszkadza? Otóż ani trochę. Kociaki, którymi przychodzi mu się zajmować w Chruśniaku również raczej nie narzekają, bo kompan do zabaw z niego nienajgorszy. Na dodatek zna też sporo porywających opowieści, chociaż gdy ciekawskie mlekosiorby próbują poznać historię stojącą za brakującą łapą to cóż, za każdym razem słyszą inną wersję – czasem całkiem przyziemną, czasem totalnie odklejoną. Urodzony: w Klanie Rzeki. Historia: nieznana. Historia: xxxPierwszy miot Rozbitej Tafli i Wierzbowego Pędu był... jak to ujęła Tafla - nieudany. Większość kociąt zniknęła z obozu przed ukończeniem treningów; ostała im się jedynie dwójka. Oszroniony Patyk, którego mimo naturalnej matczynej miłości, nie potrafiła postrzegać jako tego mężnego, dzielnego wojownika. Oraz Rozmarzona Łapa o bardzo kruchym zdrowiu, która więcej czasu spędzała w Królikarni, zdrowiejąc po kolejnych kaszelkach, niż na Kocim Grzbiecie. Rzecz jasna, Wierzbowy Pęd cieszył się po prostu, że została im chociaż dwójka pociech. Ilu to parom znikały całe, liczniejsze niż ich, mioty? xxxPostanowienie o tym, że należałoby im konkretnie zadbać o przyszłość Klanu pojawiło się już w Porze Nagich Drzew. Wówczas Rozbita Tafla wspominała o tym, że młodsze dzieci będą lepiej edukowane, będą przykładali do nich o wiele więcej uwagi i tym razem wyrosną na koty godne bycia Wojownikami. Wierzbowy Pęd do tej sprawy podchodził z nieśmiałym dystansem, nie chciał sprawiać ukochanej przykrości odmiennym zdaniem, ale też nie podzielał go nawet w najmniejszym procencie, wciąż wierząc w pozytywny wpływ swobody na rozwój kociąt. Zgadzał się jednak z nią w kwestii chęci powiększenia rodziny. Dlatego też uległ kotce, wierząc w rozsądek swojej partnerki, mimo że momentami przypominała mu Śnieżny Płatek. W końcu Rozbita Tafla chciała jedynie by ich kocięta nie sprawiały problemów i wyrosły na godnych wojowników, prawda? Nie miały służyć do utarcia nosa dawno zmarłej rywalce ich matki. xxxGdy Wojowniczka już była w ciąży, jej nastawienie nie zmieniało się ani trochę. Uważała, że tym razem wszystko będzie lepiej, tak jak powinno być już poprzednim razem, a Opiekun tylko cichutko wzdychał i pilnował tego, by kotka skupiała się na odpoczynku, a nie narzekaniu przeplatanym wychodzeniem poza obóz. Na szczęście dla rodziców, ciąża jak i poród przeszły spokojnie i bez żadnych przykrych komplikacji. xxxWierzbowy Pęd na widok swoich dzieci miał ochotę skakać ze szczęścia. Naturalnie, kochał je za sam fakt istnienia i to, że są zdrowe, żyją. Rozbita Tafla... podeszła do nich z typowym dla siebie entuzjazmem. Patrząc na śpiące kociątka przyrzekła, że uwagę skupi na tym, by jej dzieci były posłuszne, dobrze wykształcone, a za wszelkie wybryki spotkają je konsekwencje – bez szans na złagodzenie kary przez proszące, kocięce oczka. Opiekun nie mógł być zaskoczony, chociaż nieprzyjemnie słuchało mu się o przyszłych karach dla tych niewinnych maluszków. Jak którekolwiek z nich mogłoby umyślnie sprawiać kiedykolwiek problemy? Mimo wszystko obiecał wojowniczce, że spróbują tym razem jej metod wychowawczych, Klan Rzeki wzbogaci się o przykładnych wojowników, a oni nie będą musieli opłakiwać kolejnych zaginięć. A w myślach, samemu sobie, obiecał, że gdyby partnerka zaczęła przesadzać, od razu wkroczy, by nie skończyli jak rodzina Śnieżnego Płatka. Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt, z możliwością rozszerzenia miotu do maksymalnie ósemki. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek na koniec maja: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z tego miotu, piątkę starszego rodzeństwa (Oszroniony Patyk, Srocza Łapa, Rozmarzona Łapa, Rozświetlona Łapa, Struga), a rodzicami są Rozbita Tafla i Wierzbowy Pęd. Dodatkowe informacje:
Lista chętnych: x Drobinka (już gra) x Ślimak (już gra) x Konwalia (już gra) x Gąsienica (już gra) x Czapla (już gra) -> Kropla (już gra) x Modliszka (już gra) Typ pyska: Europejski Długość futra: krótkie lub długie Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie):
Te oznaczone * są wyjątkowo rzadkie i może być ciężko znaleźć zdjęcia. Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane klasycznie lub tygrysio. Biel: Kocięta mogą mieć dowolną ilość białych znaczeń lub być całe białe. Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców. RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Kołysanka. - 04.05.2024 jednak rezygnuję z postaci z adopcji i wezmę kotka z tego miotu sorka za problem! RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Łabędzia Gwiazda - 05.05.2024 (04.05.2024 22:09)Kołysanka. napisałx: jednak rezygnuję z postaci z adopcji i wezmę kotka z tego miotu nie ma sprawy, zapraszamy <3 RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Wyjąca Wilczyca - 07.05.2024 Mogę zaklepać miejsce? Imię przyszłej postaci - Drobinka ^^ RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Łabędzia Gwiazda - 08.05.2024 (07.05.2024 18:27)Wyjąca Wilczyca napisałx: Mogę zaklepać miejsce? Imię przyszłej postaci - Drobinka ^^ możesz, owszem, zapraszam do pisania kp 8) RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Połyskujące Futerko - 10.05.2024 juhu juhu, można miejsce?? RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Łabędzia Gwiazda - 10.05.2024 (10.05.2024 19:40)Połyskująca Łapa napisałx: juhu juhu, można miejsce?? można! proszę tylko pamiętać, by zgłosić multi!! RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Kozia Skarpa - 22.05.2024 Iiiiiii Proszę mnie dopisać! <3 RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Żmijooki - 23.05.2024 (22.05.2024 01:08)Kozia Skarpa napisałx: Iiiiiii proszę <3 RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Kawkowy Wzlot - 25.05.2024 stuk puk B) RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Łabędzia Gwiazda - 25.05.2024 (25.05.2024 18:49)Kawka napisałx: stuk puk B) proszę 8) RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Czapla - 31.05.2024 Cześć ;) Jestem tu nowa Poproszę jeden slot na kotkę RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Łabędzia Gwiazda - 31.05.2024 (31.05.2024 13:24)Rdza napisałx: Cześć ;) zapraszamy, możesz pisać kp :D RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Sosnowy Ogon - 06.06.2024 chciałabym klepnąć miejsce, jeśli jeszcze można! <3 RE: Kocięta w Klanie Rzeki [NPC] - Łabędzia Gwiazda - 06.06.2024 (06.06.2024 12:37)Sosnowy Ogon napisałx: chciałabym klepnąć miejsce, jeśli jeszcze można! <3 jasna sprawa! |