#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Medyk może pozwolić sobie na kocięta tylko w sytuacji w której w klanie znajduje się przynajmniej jeden kot będący w stanie go zastąpić.
Medyk nie może pozwolić, by uczucia wzięły górę nad jego obowiązkami.
Medyk nie może odmówić udzielenia pomocy żadnemu rannemu kotu, nie tylko z własnego Klanu.
Medyk ma obowiązek zrobienia wszystkiego co w jego mocy, by pomóc choremu lub rannemu kotu.
Medyk jest ponad międzyklanową rywalizacją, powinien jednak opanować podstawy walki by być w stanie się obronić.
Medyk może przejść trening na wojownika zanim zostanie medykiem, jednak nie może zostać pełnoprawnym wojownikiem.
Medyk nie ma obowiązku polować.
Medyk ma obowiązek uczestniczyć w spotkaniach medyków, gdzie medycy wszystkich Czterech Klanów dzielą sny z Gwiezdnym Klanem oraz przekazują sobie nawzajem ważne informacje. Na wyprawie medykowi może towarzyszyć tylko jego terminator.
Medyk ma prawo zrzec się swoich obowiązków i przejść do starszyzny tylko wtedy, gdy jego terminator opanował całą wiedzę medyczną i jest gotowy do pełnienia tej roli.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: