Kocięta w Klanie Gromu [NPC]
#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Gromu. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.

Rodzicami są Cicha Noc i Danieli Trop:


Imię: Cicha Noc
Płeć: Kotka
Wiek: 65

Wygląd: Pierwsze, co rzuca się w oczy, to wielkość kotki. Jest wysoka, masywna, ma szerokie barki, gruba szyja i łapki, a puszyste, chociaż krótkie futro dodaje jej objętości. Kotka jest ewidentnie kimś, z kim nikt nie chciałby stoczyć boju, bo z samego wyglądu daje znać wszystkim wokół, że jest silna. Mięśnie ma rozwinięte lepiej od niejednego kocura! Tym, co je kryje, jest warstwa czarnego, dymnego futra z ciemnoszarymi przejaśnieniami imitującymi tygrysie pręgi. Z kolorem futra zlewa się jej ciemny nos, przez co rozmówcy kotki mogą się szybciej skupić na jej złotych ślepiach... a później zauważyć, że jej uszy, zamiast stać na baczność jak u znacznej większości kotów, są zupełnie oklapłe! Chociaż kotka wyznaje, że za młodu się ich bardzo wstydziła, wraz z wiekiem zaczęła je lubić - coś co jest malutkie i niemal zawsze przywiera do czaszki jest trudniejszym celem do ugryzienia! Należy też zauważyć, że ciało kotki pokrywają liczne blizny, będące efektami polowań i nieco bardziej agresywnych bójek.

Charakter: Chociaż niektórym mogłoby się to wydawać dziwne, Cicha jest absolutnym aniołem pod przykrywką kota. Zawsze chętnie pogada, pomoże, wesprze, doradzi... zrobi wszystko, co tylko w jej mocy, aby czuć się potrzebną. Lubi kontakt z innymi, docenia to że niektórzy preferują słuchać niż mówić - sama jest bowiem gadułą jakich mało! - ale również nie ma nic przeciwko temu, by to ona zajęła miejsce słuchaczki. Unika agresji, nie lubi się kłócić, a walkę traktuje czysto jako sport dla rozluźnienia nerwów. Swoją siłę wykorzystuje w inny sposób, choćby po to żeby pomóc komuś coś przenieść, albo żeby wyjść na polowanie, których - jak uważa - jest największą fanką. Niemal nigdy się nie denerwuje, bo uważa to za marnowanie czasu... chyba, że ktoś zbliża się do bliskich jej kotów - och, wtedy należy się mieć na baczności! Cicha Noc na raz staje się Krzykliwą Burzą, bowiem nie zostawi suchej nitki na kimś, kto niesłusznie zaczyna się kłócić. Nie ważne czy za awanturą stoi kocię, terminator, wojownik, medyk czy nawet przywódca. Jeśli ktoś potrzebuje klepnięcia w łeb i powrotu do rzeczywistości, ona to zrobi bez chwili zastanowienia! Jest kotką raczej wyluzowaną; lubi żartować i ma łagodne podejście do świata, co jest zabawnym kontrastem do jej wyglądu. W końcu kto by pomyślał, że woli wąchać kwiatki, od szukania zaczepek i bitew?



Urodzenie: w Klanie Gromu
Pochodzenie: nieznane.



Imię: Danieli Trop
Płeć: Kocur
Wiek: 70

Wygląd: Daniel jest tym kocurem, na którym nie jedna chciała by zawiesić swój wzrok. Z kluchowatego kociaka wyrósł na przystojnego kocura. Bardziej wdał się w ojca niż w matkę. Po matce został mu tylko kolor futra, zaś po ojcu większość. Jest wysoki i dobrze zbudowany. Ma w miarę długie łapy bogato zdobione puchem, a co dopiero nie mówiąc o szyi! Futro ma, długie, delikatne i puszyste w dotyku. Ogon jest długi, a futro na nim swobodnie zwisa ku dołowi, przez co jak jest uniesiony, to wygląda jak kurtyna. Grzywa zdobiąca szyję kocura nie wygląda jak jego, a bardziej jak zabrana. Wygląda jak nakładana, a kształtem przypomina romb. Ma szeroki łeb o przyjemnym wyglądzie.
Ale no, przecież nasz Daniel ma również kolor, a nie tylko sylwetkę! Jego eleganckie i zadbane futro jest w niebieskim odcieniu. Niebieskie futro przerywają ciemne, klasyczne pręgowanie ciągnące się przez całą niebieską barwę. Biel u niego jest również poukładana jak futro. Na pyszczku po obu stronach zdaje się być równa. Biel ciągnie się na cały pyszczek, kawałek między oczami i schodzi na policzki. Taki trochę trójkąt. Na szyi nie ma miejsca, aby gdzieś się rozjeżdżała, gdyż szyja jest biała. Poza karkiem. Tam, gdzie grzbiet przechodzi na kark, nie ma bieli. Potem biel spływa na brzuch, ale nie dużo. Ma również łapki w tym samym odcieniu, ale nie ciągną się wysoko. Połowa jego przednich łap jest biała, zaś tylne również do połowy. Ale dopiero jak równo! Ogon za to jest wolny od bieli, nie nosi tam żadnych białych plamek ani ciapek. Ale co przykuwa uwagę: na szerokim pysku kocura znajduje się para różnobarwnych oczu. Jego prawe oko jest czysto błękitne, zaś lewe - soczyście zielone.

Charakter:Da się go opisać jednym zdaniem - jeden, wielki żart. Dębowy Pień mógłby się spodziewać, że któreś z jego potomstwa odziedziczy dumne miano i będzie wspaniałym wojownikiem Klanu Gromu. Oh, po Danielu niech się tego nie spodziewa! Daniel jest z pewnością... Wyjątkowy. Jest to kocur wiecznie wesoły i roześmiany. Nie brakuje mu radości, a cały czas nią emanuje. Jest dowcipny i wali sucharami kiedy to tylko możliwe. Niekiedy tym denerwuje, ale takie coś go tylko nakręca. Zdaje się, że nigdy go humor nie opuszcza, jak i uśmiech na kolorowej mordce. Jest pierwszym, który zgodzi się na jakiś głupi pomysł, byle by było wesoło. A potem z uśmiechem na pysku przyjmie zruganie. Jest też odrobinę sarkastyczny, co przeobraża niekiedy w żart. Zdecydowanie pochlebia mu moment, kiedy ktoś śmieje się z jego tekstów. Wtedy to mu nawet żarcie nie potrzebne do życia!
Ale ten pajac ma jednak dobrą zaletę. Ma bardzo dobrą pamięć, jedną z lepszych. Ma fotogeniczną pamięć do kotów. Potrafi zapamiętać każdy szczegół ich futra, zachowania, szczególne znaki. Potrafi również dokładnie zacytować to, co ktoś powiedział.


Urodzenie: w Klanie Gromu
Pochodzenie: Syn Białowąsej i Dębowego Pnia. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Danieli Trop był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).


Historia: xxxDaniel i Cicha byli tą tak zwaną "parą idealną". Nie ważne co się działo, gdzie i kiedy, nie mieli z niczym żadnych problemów i nie martwili się o nic - w końcu czemu by mieli? Tak długo, jak byli obok siebie, nic nie sprawi że na ich świat spadnie chociażby kropla smutku czy zmartwień. Niemniej, przystało im być rodzicami, i wraz z każdym księżycem dorastania ich kociąt, ten idealny świat jaki sobie stworzyli, zaczął się zatapiać w tym, co najgorsze.
Począwszy od pierwszych problemów z Badylem i Gałązką, gdzie otrzymali karę od Wężowej Gwiazdy, poprzez ciągnącą się chorobę Kota, do walki Ziemi i Nieba, gdzie oboje zostali poszkodowani po kres ich dni, Danieli Trop i Cicha Noc kłócili się coraz więcej, i więcej, aż ostatecznie padły najgorsze z możliwych słów, gdzie kotka zarzuciła mu że wszystko jest jego winą, bo był zbyt miękki, a kocięta nigdy nie miały odpowiedniego wzorca ze strony ojca. Na tym zakończyły się ich kłótnie, a dwójka postanowiła się rozejść, czując względem siebie żal wymieszany ze złością.
Prawdziwa miłość, niemniej, jest nie do zabicia. Minęło parę wschodów słońca, a Cicha Noc postanowiła podejść do zmarnowanego Daniela i z nim szczerze porozmawiać. Po paru wyjaśnieniach, że wcale nie tak miało to wyglądać, i że chciałaby spróbować jeszcze raz, dwójka znów się pogodziła i starała się pracować nad tym, co stracili. Gdy jednak unieśli się uczuciem, okazało się, że oklapłoucha znów zaszła w ciążę.
xxxWpierw ogarnął ich szok i obawy, co teraz będzie, czy znów dojdzie to tak wielu nieprzyjemnych sytuacji, czy ponownie będą się kłócić, a może tym razem będzie tak źle, że się rozstaną na zawsze? Z czasem jednak zaczęli się uspokajać i wzajemnie zapewniać, że jeśli raz się pogodzili, drugi raz nie będą tak samo głupi (co jest niesamowitym oczekiwaniem od Danielego Tropu!).
xxxPoród, jak i sama ciąża, pomimo drobnych stresów przeszły bezproblemowo. Kocięta, które przyszły na świat są kochane przez obu rodziców z podwójną siłą, gdzie tym razem postanowili że będą zdecydowanie przykładać większą uwagę do tego, co dzieje się z ich pociechami. Danieli Trop stara się, dla swojej partnerki, być surowszym i poważniejszym ojcem, który posłuży kociętom za odpowiedni wzór. Chociaż nie do końca odnajduje się w tej roli i gdy Cicha Noc wychodzi rozprostować łapy, wojownik pokazuje kociętom swoją prawdziwą, bardziej zabawową wersję.


Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt, z możliwością rozszerzenia miotu do maksymalnie ósemki. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec października: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, ósemkę rodzeństwa ze starszego miotu (Jałowa Łapa, Chrabąszczowa Łapa, Skacząca Łapa, Uschnięta Łapa, Wysoka Łapa, Krzewiasta Łapa, Nurkująca Łapa, Powietrzna Łapa), a rodzicami są Cicha Noc oraz Danieli Trop.

Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci. Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.

Dodatkowe informacje:
  • W Klanie ostała się większość rodzeństwa: Skacząca Łapa, Uschnięta Łapa, Wysoka Łapa, Krzewiasta Łapa, Nurkująca Łapa, Powietrzna Łapa.

Lista chętnych:
x Wąsik (już gra)
x Taniec (już gra)
x
x
x
x

Typ pyska: standardowy (europejski) lub krótki (perski)
Kształt uszu: Proste lub fold


Długość futra: Krótkie lub długie

Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie) Te oznaczone * są wyjątkowo rzadkie i może być ciężko znaleźć zdjęcia.

Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane tygrysio, klasycznie.

Biel: Kocięta mogą mieć dowolną ilość białych znaczeń, oprócz bieli pokrywającej całego kota.

Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#2
Wygląd
czekoladowy długowłosy z bielą, charakteryst6czny wąs z bieli, na razie puchata kulka o zabawnym, krótkim pyszczku i małych uszach.
można zgarnąć slocik? :D
Statystyki - lvl: 1 | S: 7 | Zr: 3 | Sz: 5 | Zm: 5 | HP: 60 | W: 40 | EXP: 0/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
#3
Wygląd
Długowłosa czekoladowa dymna koteczka. Obdarzona została oklapniętymi uszami oraz krótkim pyskiem. Jej ślepka aktualnie niebieskie w przyszłości wybarwią się na mocno bursztynowe. Poprawnej mocnej budowy.
tez poprosze slot!
Statystyki - lvl: 1 | S: 8 | Zr: 5 | Sz: 4 | Zm: 3 | HP: 55 | W: 45 | EXP: 0/100
Stat. Med. - lvl: | MED.EXP:
Odpowiedz
#4
Wygląd
Mała, krótkowłosa, niebiesko-biała kotka o potarganym futerku, dwukolorowym nosie i zmęczonych, zielonych oczach.
(05.10.2024 17:03)Wąsik napisałx: można zgarnąć slocik? :D

Można uwu
[Obrazek: E01yWJC.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 7 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 35/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#5
Wygląd
Mała, krótkowłosa, niebiesko-biała kotka o potarganym futerku, dwukolorowym nosie i zmęczonych, zielonych oczach.
(05.10.2024 17:07)Taniec. napisałx: tez poprosze slot!

Ok!! Udaję, że nie widzę tego KP w budowie już, trzymaj slot!!
[Obrazek: E01yWJC.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 7 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 35/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#6
Wygląd
x
poproszę o miejsce !!
Statystyki - lvl: x | S: x | Zr: x | Sz: x | Zm: x | HP: x | W: x | EXP: x
Stat. Med. - lvl: | MED.EXP:
Odpowiedz
#7
Wygląd
Malutka, prawie cała pokryta białą sierścią kotka. Rude, klasycznie pręgowane plamki pojawiają się na ogonie, dwie na grzbiecie i na twarzy. Pyszczek kotki ma delikatne rysy z wybijającym się różowym noskiem i szaro-niebieskimi oczkami.
(05.10.2024 23:05)Rdest napisałx: poproszę o miejsce !!

już dopisuje!!
⋆⁺₊⋆ ⋆⁺₊⋆
I hold so many small regrets
and what-ifs down inside my head
some confidence it couldn't hurt me
my demeanor is often misread
Statystyki - lvl: 1 | S: 3 | Zr: 8 | Sz: 5 | Zm: 4 | HP: 70 | W: 30 | EXP: 70/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości