Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
MAPA

Stare Klany


Nowy Świt


1 - Leśne Skałki
2 - Wrzosowe Wzgórze
3 - Pszczele Chaszcze
4 - Brzeżek
5 - Grzbiety
6 - Mroczne Ostępy
7 - Złamana Jodła
8 - Zadrapana kora


Orientacyjne odległości:
  • obejście całej granicy klanu: połowa dnia
  • przejście od Szuwaru Turzycy do Łanu Rzepaku: połowa dnia
  • przejście od Siedliska Koni do Topiołek: połowa dnia
  • przejście od lewego górnego rogu mapy do Osiedla: cały dzień
Uprasza się o uwzględnianie tych odległości w postach i nie "teleportowanie" postaci po mapie! Należy pamiętać, że każda wyprawa na Osiedle równa się z nieobecnością przez cały dzień i całą noc co najmniej, a postać może spotkać się z konsekwencjami w związku ze zniknięciem z terenów swojego Klanu.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości