#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
ZASADY WYBIERANIA IMION

Cztery Klany, w których to zazwyczaj rozpoczyna się grę, żyją w lesie w Europie Środkowej. Tym samym, urodzone w Klanach koty noszą niemal zawsze imiona pochodzące od obiektów, roślin, zwierząt i zjawisk, które w takim lesie można zaobserwować. Będą to zatem imiona w rodzaju Kamień, Dąb, Kruk czy Tęcza; oprócz tego, zdarzają się imiona opisujące jakąś cechę kotów, w rodzaju Mały, Rudy, Długi itp. Odpadają za to imiona od egzotycznych zwierząt i roślin (jak na przykład Pantera czy Kokos), terminów, które koty określają innymi wyrażeniami lub słowami (Zima, Galaktyka, Tydzień), nazw miejsc nieznanych kotom (Syberia, Biegun, Sahara), określeń, które nie są znane w kulturze Klanów (Anioł, Bóstwo). Ogółem, niedopuszczalne są imiona pochodzące od słów, których koty żyjące w lesie nie znają i nie używają.

Należy pamiętać, że nie zawsze pierwsze wybrane imię będzie mogło być zaakceptowane (z powodów wymienionych wyżej lub gdy w wybranym Klanie gra postać o identycznym). W takim wypadku wystarczy wpisać w KP nową wersję imienia; po zaakceptowaniu, nazwa użytkownika zostanie odpowiednio zmieniona.

Imiona kotów żyjących w Czterech Klanach zmieniają się wraz z osiąganiem kolejnych szczebli w hierarchii klanowej.

KOCIAKI
Imiona kociąt są praktycznie zawsze jednoczłonowe, na przykład: Żołądź, Patyk, Motyl. Możemy też pozwolić sobie na imię będące przymiotnikiem, jak na przykład Szary czy Wysoka. Formalnie rzecz ujmując, można nazwać kociaka imieniem dwuczłonowym, w którym drugi człon to “Kocię” (Mgliste Kocię, Płowe Kocię etc.), jednak w praktyce nie używa się już tych form. Oprócz tego, bardzo często zdarza się używać tutaj zdrobnień: zupełnie zwyczajne jest nazywanie kociaka Chmurką czy Słoneczkiem.

TERMINATORZY
Imiona terminatorów składają się z dwóch członów; pierwszy człon jest przymiotnikiem/imiesłowem utworzonym od imienia kocięcego, drugi to zawsze słowo “Łapa”. Tak więc kociak o imieniu Słońce zapewne zostanie Słoneczną Łapą, Ciepły - Ciepłą Łapą, i tak dalej. Nie jest to jednak w stu procentach regułą: niekiedy przywódcy decydują się nadać terminatorowi imię zupełnie niepowiązane z kocięcym. Dzieje się tak zazwyczaj w przypadku imion, od których trudno utworzyć przymiotnik, jak na przykład Podmuch czy Pnącze.
W wyjątkowych przypadkach może zdarzyć się, że w jednym Klanie znajdą się dwie postaci o tym samym kocięcym imieniu. Wtedy przywódca zazwyczaj nadaje terminatorowi nieco zmodyfikowane lub zupełnie inne imię.

WOJOWNICY
Wojownicy zazwyczaj zachowują pierwszy człon imienia terminatorskiego; “Łapa” jednak zostaje zastąpiona przez inny człon. Tym z kolei może być dowolne słowo, pod warunkiem, że jest ono znane naszym kotom. Na przykład Mysia Łapa może stać się Mysim Ogonem, Poranna Łapa - Poranną Zorzą, Drzewna Łapa - Drzewną Korą, i tym podobne. Zdarza się też, że przywódca zmienia imię terminatora, aby potem wykorzystać dawne kocięce imię jako drugi człon: na przykład kociak nazywa się Strumyk, jako terminator zostaje nazwany Głęboką Łapą, natomiast jako wojownik będzie nazywał się Głęboki Strumyk. Czasami przywódcy zmieniają zupełnie imiona i nie odnoszą się w żaden sposób do poprzednich.
Zazwyczaj można skontaktować się z przywódcą przed ceremonią i poprosić go o nadanie konkretnego imienia, jakkolwiek należy pamiętać, że ostateczny wybór należy do przywódcy.
Możliwa jest też zmiana już otrzymanego imienia wojowniczego po tym, jak w życiu wojownika zaszły jakieś istotne zmiany (wyglądu czy osobowości). Zdarza się to jednak niezwykle rzadko.

PRZYWÓDCY
Wojownik, który zostaje przywódcą, zmienia drugi człon swojego imienia na “Gwiazdę”. Zdarzają się wyjątki, w których nowy przywódca otrzymuje zupełnie zmienione imię, jakkolwiek są one raczej rzadkie.

SAMOTNICY/PIESZCZOCHY
W tej kwestii panuje zupełna dowolność: jedyny wymóg jest taki, że kot, który nigdy nie słyszał o Klanach i panujących w nich zasadach, raczej nie będzie nosić imienia przypominającego imiona wojownicze.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: