#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
UPŁYW CZASU NA FORUM

Wiosna - Pora Młodych Liści (21 marca - 21 czerwca)
Lato - Pora Zielonych Liści (22 czerwca - 22 września)
Jesień - Pora Opadających Liści (23 września - 21 grudnia)
Zima - Pora Nagich Drzew (22 grudnia - 20 marca)

» Pory roku na forum oraz daty ich zmian odpowiadają porom roku w prawdziwym życiu. Oznacza to więc, że jeden, pełen obieg pór na forum trwa 24 księżyce = 12 miesięcy, czyli 1 rok w prawdziwym życiu.

Księżyc = fabularny miesiąc = dwa tygodnie w prawdziwym życiu


ROZRÓD
  • Do stosunku płciowego może dojść jedynie wtedy, kiedy właściciele postaci mających w nim uczestniczyć wyrażą jasną zgodę.
  • Opisywanie stosunku jest zabronione i poleca się oznaczanie go za pomocą wielokropka w nawiasie, np. [...].
  • Wiek płodny dla postaci mogącej zajść w ciążę to: od 12 do 100 Księżyców. Wiek płodny dla postaci mogącej zapładniać to: od 10 Księżyców do śmierci.
  • Postać może zajść w ciążę maksymalnie 2 razy w roku w odstępie przynajmniej 4 Księżyców.
  • Decyzja o zajściu w ciążę należy do właściciela danej postaci. Właściciel może również poprosić dowolnego MG o rzut mający pomóc w zadecydowaniu o ciąży.
  • Ciąża trwa 2 Księżyce (30 dni).
  • Maksymalna liczba kociąt w miocie to 8.
  • Liczebność miotu powinna zależeć od postury ciężarnej postaci:
    • Szczególnie drobna postać powinna rodzić od 1 do 3 kociąt.
    • Przeciętnej postury postać powinna rodzić od 1 do 6 kociąt.
    • Wielkie postacie mogą rodzić od 1 do 8 kociąt.
  • Przekroczenie maksymalnej zalecanej liczby kociąt w miocie jest możliwe, ale może zagrozić zdrowiu ciężarnej postaci.
  • Tydzień przed porodem oraz tydzień po porodzie statystyki danej postaci są obniżone o ½ we wszystkich akcjach prowadzonych przez MG.


ROZWÓJ KOCIĄT
  • Gracze rodziców oraz kociąt decyzję o wieku na koniec miesiąca podejmują najpóźniej do tygodnia po porodzie, w przeciwnym wypadku wiek ustala administracja.
  • Mały kotek rodzi się z zamkniętymi powiekami i zaciśniętymi przewodami słuchowymi i w gruncie rzeczy przez pierwsze dni swojego życia nie interesuje się niczym oprócz sutków swojej mamy i ciepłym kątem, gdzie może spać.
  • Dla ułatwienia rozgrywki w miotach fabularnych rozwój kociąt jest przyspieszony względem rozwoju kociąt w prawdziwym świecie i prezentuje się on następująco:
    • 2 dni od urodzenia: kocię ma zdolności dziesięciodniowego kocięcia w prawdziwym świecie, otwiera oczy oraz słyszy już normalnie - oczy kociąt zawsze są niebieskoszare!
    • 5 dni od urodzenia: kocię ma zdolności trzytygodniowego kocięcia w prawdziwym świecie, zaczyna podejmować próby poznania świata, w tym i mowy, jaką posługują się jego rodzice.
    • 8 dni od urodzenia: kocię ma zdolności miesięcznego kocięcia w prawdziwym świecie, umie chodzić i zaczyna podejmować próby przyjmowania pokarmu stałego.

  • Od tego momentu rozwój kociąt biegnie zgodnie z biegiem czasu na forum. Wciąż jest szybszy niż u prawdziwych kociąt, ze względu na mechanikę upływu czasu na forum, gdzie dwa tygodnie = 1 księżyc, jednak już nie w takim stopniu. Dalszy rozwój kociąt wygląda następująco:
    • 2 księżyce: rośnie zdolność manualna kocięcia - może już sprawnie biegać, bawić się i poznawać świat. Od tego momentu ma już wykształcone wszystkie zęby mleczne.
    • 3 księżyce: oczy są bliskie docelowego koloru (mogą wybarwiać się jeszcze do ukończenia piątego księżyca), zaczyna pojawiać się uzębienie stałe, a co za tym idzie, kocię przechodzi całkowicie na pokarm stały.
    • 6 księżyców: spowolnienie wzrostu kota - w tym momencie zbliża się do swojego docelowego wzrostu.
    • W okolicy wieku 10 księżyców kot osiąga swój docelowy wzrost.
    • 12 księżyców: kot wkraczający w dorosłość, który osiągnął dojrzałość fizyczną, a jego psychika jest względnie ukształtowana.
      *Oczywiście lista ta jest poglądowa i mogą występować pewne niewielkie odstępstwa związane ze wzrostem i rozwojem kota wynikające z cech osobniczych.

Porównywalny wzrost kota w poszczególnych okresach wzrostu:
[Obrazek: BiCT2z4.png]
(kliknij w obrazek, żeby zobaczyć w pełnej rozdzielczości)


WIEK A MECHANIKA

Wiek postaci ustawiany jest przez administrację w momencie akceptacji Karty Postaci, po czym co miesiąc zwiększa się automatycznie o 2 księżyce. Wiek każdej postaci można znaleźć w temacie Lista Wieku w dziale Rozwój Postaci.
  • Kot od urodzenia aż do 6 księżyca życia, nazywany dalej kociakiem, ma statystyki obniżone o połowę.
  • Po ukończeniu 4 księżyca życia kociak może, ale nie musi, uczęszczać na nauki (więcej o naukach w tym temacie).
  • Po ukończeniu 6 księżyca życia kociak może zostać mianowany na terminatora. Należy jednak pamiętać, że ceremonia, na której kociakowi powinno zostać nadane imię terminatorskie, może opóźnić się z przyczyn losowych.
  • Imię wojownicze otrzymuje kot, który ukończył trening i ma co najmniej 12 księżyców.
  • W wieku 100 księżyców wojownik może odejść do starszyzny. Od tej chwili statystyki obniżają się stopniowo: po ukończeniu 100 księżyców o 1/4, 110 księżyców o 1/3 oraz po 120 księżycach o 1/2.
  • Gdy kot ma 120 księżyców, administracja wykonuje rzuty na jego śmierć.

[Obrazek: EBJwJzs.png]

Postać, której wypadła śmierć, umiera pod koniec miesiąca. Może zakończyć jeszcze swoje aktywne sesje i napisać post końcowy.

W wyjątkowych przypadkach, jak na przykład choroba genetyczna postaci, rzuty na śmierć mogą zostać wykonane wcześniej.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: