12.04.2021 19:00
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Na administrację forum składają się Administratorzy i Administratorzy Juniorzy. Działania poszczególnych członków administracji są konsultowane z całym zespołem administracyjnym przed wprowadzeniem w życie.
Administrator – główny zwierzchnik forum, odpowiadający zarówno za: planowanie i organizowanie rozgrywki fabularnej graczy (m.i planowanie eventów, związanej z nimi mechaniki; pisanie i otwieranie nowych miotów NPC; nadzorowanie treningów i pracy Mistrzów Gry), jak i zarządzanie stroną organizacyjno-techniczną, ściśle powiązaną z fabułą (m.i opracowywanie zasad; wykonywanie rzutów na śmierć i na choroby postaci; wprowadzanie udoskonaleń i nowości; nadzorowanie i edycja tematów takich jak np. ‘Lista Wieku’; prowadzenie dialogu z graczami, ustosunkowywanie się do ich propozycji, potrzeb). Posiada uprawnienia do edytowania całego forum, ma dostęp do pełnego Panelu Administracyjnego, obejmującego również pliki forum. Zajmuje się płatnościami za hosting i technicznymi błędami forum.
Administrator Junior – zastępca głównego zwierzchnika forum, uczestniczący w: planowaniu i organizowaniu zarówno rozgrywki fabularnej graczy, jak i zarządzaniu stroną organizacyjno-techniczną, ściśle powiązaną z fabułą. Jako członek administracji bierze udział we wszystkich decyzjach i dyskusjach zespołu, ma na nie realny wpływ. Podobnie jak Administrator, wykonuje: m.i rzuty na leczenie postaci; zatwierdza punkty doświadczenia za walki i sparingi; zmienia imiona, rangi; opracowuje ‘Pogodę’; zbiera pomysły, spisuje zadania do wykonania i informacje do ‘Aktualności’; przyjmuje i weryfikuje zgłoszenia na multikonta. Przede wszystkim: przenosi konta do ‘nieaktywnych’/ ‘adopcji’; akceptuje Karty Postaci; przyklepuje awanse; sprawdza treningi i przydziela punkty doświadczenia. Posiada uprawnienia do edytowania całego forum, ma dostęp do Panelu Administracyjnego, obejmującego zarządzanie użytkownikami. Nie zajmuje się płatnościami za hosting i technicznymi błędami forum. Ma dostęp do konta technicznego ‘Chmurnookiej’ o uprawnieniach Administratora.
Moderator – użytkownik (fabularnie: Przywódca lub Zastępca/Prawa Łapa danego Klanu) posiadający konkretne uprawnienia do edytowania działów lub/i subforów na forum. W przypadku Przywódców użytkownik ma uprawnienia edycji: subforum swojego Klanu w dziale ‘Informacje o Klanach’ i ‘Karty Postaci’ oraz całego działu swojego Klanu, wraz ze wszystkimi subforami. W przypadku Zastępców użytkownik ma uprawnienia edycji: subforum swojego Klanu w dziale ‘Informacje o Klanach’. Zostały one nadane w celu utrzymania porządku w tematach takich jak ‘Biosy’, ‘Spisy rang’, tematach treningowych itp. oraz dla ułatwienia organizacji fabularnego życia Klanów.
Administrator – główny zwierzchnik forum, odpowiadający zarówno za: planowanie i organizowanie rozgrywki fabularnej graczy (m.i planowanie eventów, związanej z nimi mechaniki; pisanie i otwieranie nowych miotów NPC; nadzorowanie treningów i pracy Mistrzów Gry), jak i zarządzanie stroną organizacyjno-techniczną, ściśle powiązaną z fabułą (m.i opracowywanie zasad; wykonywanie rzutów na śmierć i na choroby postaci; wprowadzanie udoskonaleń i nowości; nadzorowanie i edycja tematów takich jak np. ‘Lista Wieku’; prowadzenie dialogu z graczami, ustosunkowywanie się do ich propozycji, potrzeb). Posiada uprawnienia do edytowania całego forum, ma dostęp do pełnego Panelu Administracyjnego, obejmującego również pliki forum. Zajmuje się płatnościami za hosting i technicznymi błędami forum.
Administrator Junior – zastępca głównego zwierzchnika forum, uczestniczący w: planowaniu i organizowaniu zarówno rozgrywki fabularnej graczy, jak i zarządzaniu stroną organizacyjno-techniczną, ściśle powiązaną z fabułą. Jako członek administracji bierze udział we wszystkich decyzjach i dyskusjach zespołu, ma na nie realny wpływ. Podobnie jak Administrator, wykonuje: m.i rzuty na leczenie postaci; zatwierdza punkty doświadczenia za walki i sparingi; zmienia imiona, rangi; opracowuje ‘Pogodę’; zbiera pomysły, spisuje zadania do wykonania i informacje do ‘Aktualności’; przyjmuje i weryfikuje zgłoszenia na multikonta. Przede wszystkim: przenosi konta do ‘nieaktywnych’/ ‘adopcji’; akceptuje Karty Postaci; przyklepuje awanse; sprawdza treningi i przydziela punkty doświadczenia. Posiada uprawnienia do edytowania całego forum, ma dostęp do Panelu Administracyjnego, obejmującego zarządzanie użytkownikami. Nie zajmuje się płatnościami za hosting i technicznymi błędami forum. Ma dostęp do konta technicznego ‘Chmurnookiej’ o uprawnieniach Administratora.
Moderator – użytkownik (fabularnie: Przywódca lub Zastępca/Prawa Łapa danego Klanu) posiadający konkretne uprawnienia do edytowania działów lub/i subforów na forum. W przypadku Przywódców użytkownik ma uprawnienia edycji: subforum swojego Klanu w dziale ‘Informacje o Klanach’ i ‘Karty Postaci’ oraz całego działu swojego Klanu, wraz ze wszystkimi subforami. W przypadku Zastępców użytkownik ma uprawnienia edycji: subforum swojego Klanu w dziale ‘Informacje o Klanach’. Zostały one nadane w celu utrzymania porządku w tematach takich jak ‘Biosy’, ‘Spisy rang’, tematach treningowych itp. oraz dla ułatwienia organizacji fabularnego życia Klanów.
- → Komunikacja między członkami administracji odbywa się przez serwer Discord, na serwerze ‘Admini + Admini Jr Artemidy’. Dwa oddzielne serwery (‘Artemidowa Administracja’ oraz ‘Modzi + Admini Artemidy’) zostały scalone w jeden, o czym pisaliśmy w temacie ‘Ogłoszenia od administracji’ 07/03/21 i co zostało odnotowane w Regulaminie. Następnie nazwa ‘Modzi + Admini Artemidy’ została przemianowana na obowiązującą aktualnie, ‘Admini + Admini Jr Artemidy’, zgodnie ze zmianą funkcji na forum. Pisaliśmy o tym 12/04/21 i również ta zmiana odnotowana została w Regulaminie.
→ Informacje i zadania do wykonania, w miarę dostępności administratorów i administratorów juniorów, są na bieżąco przekazywane z forum (np. w formie linków) do odpowiednich kategorii (np. sprawy techniczne) oraz kanałów, takich jak np. #awanse, #treningi, #nieaktywni-adopcja, #karty-postaci, by ułatwić pracę innym. Odnotowuje się również wykonanie zadań. To wszystko składa się na płynną komunikację w zespole. Przykłady:
Omawianie Karty Postaci
→ Ze względu na różnorodność jednocześnie realizowanych zadań, dla większych projektów tworzone są nowe kanały, np. dyskusje o zasadach tworzenia grup i przejmowania terenów omawiane są na #zasady-grup-i-terenów.
→ Poza komunikacją pisemną, zespół administracyjny organizuje głosowe spotkania przez serwer Discord na specjalnym kanale: #adminowy. Spotkania, w miarę dyspozycyjności, odbywają się raz na tydzień/dwa tygodnie. Omawiane są na nich bieżące problemy, zbierane są pomysły, zespół odnosi się do sytuacji, które miały miejsce na forum i stara się m.i wypracowywać nowe rozwiązania. Dzięki temu administracja jest w stanie lepiej zrozumieć jej poszczególnych członków, a także zapobiegać ewentualnym, przyszłym konfliktom, poprzez prowadzenie otwartego dialogu.
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: