Kroniki Klanu Gromu
#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.

Kroniki Klanu Gromu

Zdarzenia bieżące
  • Temat służący zapisywaniu aktualnych losów Klanu i poszczególnych jego członków, które są w jakimś stopniu znaczące dla fabuły (np: ceremonie, nowe mioty, nowy członkowie, romanse, kłótnie, wszystko co warte zapamiętania).
    Nowe informacje powinny być dopisywane w formie przejrzystych punktów.
    Zająć się tym może każdy, kto akurat posiada chwilę czasu lub chęci plus oczywiście wiedzę na temat danego zdarzenia.

    Co jakiś czas nagromadzone w danym okresie informacje obrabiane będą przez wybraną osobę w ładną i czytelną wersję tekstową, która kierowana będzie do podforum Kronik.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#2
Wygląd
Sporych rozmiarów, masywny, dobrze zbudowany kocur. Długi, puszysty ogon zazwyczaj nosi uniesiony wysoko, tak samo jak szeroki, potężny pysk, który zdobią śnieżnobiałe, rozłożyste wąsy i para ślepi o chłodnym, przeszywającym spojrzeniu w kolorze lodu. Gęste, białe futro o szaro-błękitnym odcieniu skrywa wiele blizn pozostałych mu po stoczonych bitwach. Jednymi z wyraźniejszych są ślady najświeższej z walk - prócz rozoranego barku Pajęczy wraz ze swymi poplecznikami pozostawili mu strzaskaną kostkę u przedniej łapy. Do końca życia będzie kulał.
  • (...)

    Ceremonia dzieci Kruczego Serca i Trzmielego Grzbietu - Borsuka i Psa.
    Jarzębinowa Łapa znajduje Piołuna i przynosi ją Jaskółczej Nadziei. Medyczka namawia Arktycznego do zatrzymania jej w Klanie i przejmuje na siebie całą odpowiedzialność za poczynania kotki.

    Z powodu zauroczenia w Arktycznej Gwieździe Mleczna Łapa decyduje się porzucić Trening na Medyka na rzecz życia przyszłej Wojowniczki. Mówi o tym Srebrzystemu Pazurowi, który wraz z Terminatorką informuje Przywódcę. Jaskółcza Nadzieja słysząc plany swojej podopiecznej wścieka się i uderza Mleczną. Po krótkim czasie Mleczna Łapa ginie pod szponami jastrzębia.

    Psia Łapa samotnie pokonuje lisa bez wcześniejszego przeszkolenia. Poturbowny trafia do Medyczki.
    W tym samym czasie jego ojciec, Trzmieli Grzbiet spotyka Samotniczkę Mrówka który życzy sobie aby został ojcem jej kociąt. Dochodzi do walki, do której włącza się Czosnek, siostra Mrówki, i Krucze Serce, partnerka Wojownika. Trzmieli Grzbiet cudem uchodzi z życiem przypłacając walkę stratą ucha, Mrówka nie żyje.
    Krucze Serce i Trzmieli Grzbiet podążają do Medyczki gdzie trafiają na swego syna, Psią Łapę. Zastępczyni zwierza się Jaskółczej Nadziei ze spotkania z Łabędzią Pieśnią nad Mknącą Rzekę i wspomina o swoich skojarzeniach z Rzeczną Wojowniczką.

    Jaskółcza Nadzieja podczas zbierania ziół spotyka Burzyka, zaginionego syna Arktycznej Gwiazdy który brał swego czasu udział w rebelii pod wodzą Pajęczego Znamienia.
    Para ponawia spotkanie na Terenach Niczyich.

    Srebrzysty Pazur znajduje Dziką i przyprowadza ją do Obozu. Stara się namówić Przywódcę do zatrzymania jej w Klanie. Arktyczny decyduje odesłać ją do Medyczki, a następnie wydalić z Terenów Gromu.

    Przychodzą na świat kocięta Srebrzystego Pazura i Rosistej Łapy.

    Ceremonia Psiej Łapy, Terminatora Srebrzystego Pazura.

Na tą chwilę nie przychodzi mi nic innego do głowy. Jeśli ktoś ma coś do dodania między tymi punktami, lub znalazłby się ktoś chętny do spisania wstecz to gorąco zachęcam.
:rotfl:
[Obrazek: palm1min.png]

Gorzej być nie może
U króla na dworze
Obce orły błąkają się po salach
Pękają na pół zorze

Słodki Boże mój
Ty
Wiesz że nie mam dokąd już stąd
Spie..alać

U króla na dworze
Słodki Boże
W stosie pustych kałamarzy
Wyschły diamentowe gęsie pióra

[Obrazek: 2z82jrb-png.png]
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#3
Wygląd
Sporych rozmiarów, masywny, dobrze zbudowany kocur. Długi, puszysty ogon zazwyczaj nosi uniesiony wysoko, tak samo jak szeroki, potężny pysk, który zdobią śnieżnobiałe, rozłożyste wąsy i para ślepi o chłodnym, przeszywającym spojrzeniu w kolorze lodu. Gęste, białe futro o szaro-błękitnym odcieniu skrywa wiele blizn pozostałych mu po stoczonych bitwach. Jednymi z wyraźniejszych są ślady najświeższej z walk - prócz rozoranego barku Pajęczy wraz ze swymi poplecznikami pozostawili mu strzaskaną kostkę u przedniej łapy. Do końca życia będzie kulał.
Przychodzą na świat kocięta Niedźwiedziej Stopy i Jagodowej Skórki.
[Obrazek: palm1min.png]

Gorzej być nie może
U króla na dworze
Obce orły błąkają się po salach
Pękają na pół zorze

Słodki Boże mój
Ty
Wiesz że nie mam dokąd już stąd
Spie..alać

U króla na dworze
Słodki Boże
W stosie pustych kałamarzy
Wyschły diamentowe gęsie pióra

[Obrazek: 2z82jrb-png.png]
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#4
Wygląd
Sporych rozmiarów, masywny, dobrze zbudowany kocur. Długi, puszysty ogon zazwyczaj nosi uniesiony wysoko, tak samo jak szeroki, potężny pysk, który zdobią śnieżnobiałe, rozłożyste wąsy i para ślepi o chłodnym, przeszywającym spojrzeniu w kolorze lodu. Gęste, białe futro o szaro-błękitnym odcieniu skrywa wiele blizn pozostałych mu po stoczonych bitwach. Jednymi z wyraźniejszych są ślady najświeższej z walk - prócz rozoranego barku Pajęczy wraz ze swymi poplecznikami pozostawili mu strzaskaną kostkę u przedniej łapy. Do końca życia będzie kulał.
  • Ceremonia kociąt Srebrzystego i Rosistej na Terminatorów, wraz ze zmianą imion.

    Ceremonia Rosistej i Węglowej na Wojowniczki.
    Mianowanie miotu Jagodowej i Niedźwiedziego Terminatorami.

    Podczas odbywającego się w Śladzie Przodka Spotkania Medyków Jaskółcza Nadzieja odstąpiła rangę swej byłej Terminatorce, Jarzębinowej Łapie mianowanej podczas Ceremonii imieniem Jarzębinowego Ptaka.

    Arktyczna Gwiazda umiera.

    Jaskółcza Nadzieja i Jarzębinowy Ptak wracają ze Spotkania Medyków.

    Szronista Łapa porzucił i zdradził Klan Gromu.

    Krucze Serce w asyście Srebrzystego Pazura i świeżo upieczonej Wojowniczki, Węglowego Ucha, wyrusza na Wyprawę do Śladu Przodka.

Misie, ja tu ostatnio bywałam po łebkach i jeszcze nie zdążyłam uporać się z Nieprzeczytanymi, więc uprzejmie prosiłabym o uzupełnienie ewentualnych braków w Kronice. Albo przynajmniej dajcie znać, że nic np się nie działo jeśli tak faktycznie było. :fire:
[Obrazek: palm1min.png]

Gorzej być nie może
U króla na dworze
Obce orły błąkają się po salach
Pękają na pół zorze

Słodki Boże mój
Ty
Wiesz że nie mam dokąd już stąd
Spie..alać

U króla na dworze
Słodki Boże
W stosie pustych kałamarzy
Wyschły diamentowe gęsie pióra

[Obrazek: 2z82jrb-png.png]
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#5
Wygląd
Sporych rozmiarów, masywny, dobrze zbudowany kocur. Długi, puszysty ogon zazwyczaj nosi uniesiony wysoko, tak samo jak szeroki, potężny pysk, który zdobią śnieżnobiałe, rozłożyste wąsy i para ślepi o chłodnym, przeszywającym spojrzeniu w kolorze lodu. Gęste, białe futro o szaro-błękitnym odcieniu skrywa wiele blizn pozostałych mu po stoczonych bitwach. Jednymi z wyraźniejszych są ślady najświeższej z walk - prócz rozoranego barku Pajęczy wraz ze swymi poplecznikami pozostawili mu strzaskaną kostkę u przedniej łapy. Do końca życia będzie kulał.
  • Psi Kieł poległ w starciu z psem.

    Brzozowa Gałązka urodziła kocięta Długiemu Cieniowi.

    Ćmia Łapa wyznał miłość Sztormowej Łapie, która nie odwzajemniła jego uczuć. Odtrącony Ćmi popełnił samobójstwo.

Ponawiam standardową prośbę o ewentualne uzupełnienie o co ważniejsze (lub nawet te mniej ważne) wydarzenia.
Szczerze mówią to jesteście beznadziejnymi Kronikarzami. D: D: D:
[Obrazek: palm1min.png]

Gorzej być nie może
U króla na dworze
Obce orły błąkają się po salach
Pękają na pół zorze

Słodki Boże mój
Ty
Wiesz że nie mam dokąd już stąd
Spie..alać

U króla na dworze
Słodki Boże
W stosie pustych kałamarzy
Wyschły diamentowe gęsie pióra

[Obrazek: 2z82jrb-png.png]
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#6
Wygląd
Z brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia - tak najkrócej można ując metamorfozę Bystrzaka. Jego długie łapy za czasów kocięcych były zwiastunem przyszłych rozmiarów kocura. Bystrzak wyrósł na ponadprzeciętnych rozmiarów kota (po ojcu, hah!) z długimi, masywnymi łapami, dźwigającymi smukłe ciało o idealnych proporcjach. Zadbane futro przystojnego młodzieńca okazało się długie i wyrosło z przeważającej szarości, gdyż jest w większości białe. Szare elementy to część głowy, grzbietu i ogon. Inteligentne, bystre oczy błyszczą intensywnym błękitem. Idealnie ułożona szata skrywa mięśnie kocura. Bystry najczęściej widywany jest z szarmanckim, wręcz szelmowskim uśmiechem na pyszczku obnażającym nieco przydługie, lśniące kły.
Mam sporo braki w wiedzy, więc na PW pisać o czym zapomniałam to dopisze.


~ Bystrzak jest wszędobylski i panoszy się po obozie zaglądając wszędzie gdzie może.

~ Gradowa Łapa spotyka się z matką - Rosa wraca do rodzinnego Gromu po chwilowej nieobecności.

~ Zroszony Nos rozpoczyna kocięce nauki dzieciakom Długiego i Brzozowej, w których uczestniczy tylko dwójka kociąt.

~ Wichrowa i Burzowa Łapa powracają do obozu (przed wyprawą Kruczej). Dowiadują się o śmierci Arktycznej Gwiazdy i niedługo po tym wyruszają na polowanie, które kończy się bójką z psem. Kocice przeganiają intruza z terenów Gromu.

~ Burzowa spotyka braci z Klanu Wichru na ternach Gromu, wdając sie z nimi w słowną przepychankę (jakie to dojrzałe).

~ Bystrzak po raz pierwszy wychodzi z obozu śledząc Węglowe Ucho. Niebawem wychodzi ponownie w towarzystwie Trzmielego Grzbietu, prosząc by ten go czegoś nauczył (polowanie).

~ Jaskółcza Nadzieja, jak ten stęskniony pies, siedzi w legowisku Arktyka i opowiada historie głodnym wiedzy klanowiczom.

~ Grom ma problemy z czasoprzestrzenią.
I saw the light fade from the sky
On the wind I heard a sigh
As the snowflakes cover my fallen brothers
I will say this last goodbye

To these memories I will hold
With your blessing I will go
To turn at last to paths that lead home
And though where the road then takes me
I cannot tell
We came all this way
But now comes the day
To bid you farewell
Statystyki - lvl: 4 | S: 17 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 210/250
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#7
Wygląd
Z brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia - tak najkrócej można ując metamorfozę Bystrzaka. Jego długie łapy za czasów kocięcych były zwiastunem przyszłych rozmiarów kocura. Bystrzak wyrósł na ponadprzeciętnych rozmiarów kota (po ojcu, hah!) z długimi, masywnymi łapami, dźwigającymi smukłe ciało o idealnych proporcjach. Zadbane futro przystojnego młodzieńca okazało się długie i wyrosło z przeważającej szarości, gdyż jest w większości białe. Szare elementy to część głowy, grzbietu i ogon. Inteligentne, bystre oczy błyszczą intensywnym błękitem. Idealnie ułożona szata skrywa mięśnie kocura. Bystry najczęściej widywany jest z szarmanckim, wręcz szelmowskim uśmiechem na pyszczku obnażającym nieco przydługie, lśniące kły.
Okej, to znów ja. Jako, że chciałam kroniki robić na początku każdego miecha tak jak jest wiek i lista aktywnych to mogło mi coś wylecieć to mnie poprawiać proszę na PW lub Gromowym Offie

~ Harmider w lecznicy. Próby poprawienia stanu zdrowia Jasnej. Leczenie Burzowej i Wichrowej Łapy

~ Ze względu na nieobecność Kruczej, Jaskółcza postanawia zrobić ceremonię dla Sztormowej Łapy, która od dłuższego czasu powinna być wojowniczką, Jasnej, która niedawno wróciła do klanu po porwaniu przez dwunogi i Motylej Łapy, by przekazać jej edukacje obecnej medyczce - Jarzębinie. Sztormowa Łapa zostaje Sztormowym Świtem, a Wichrowa Łapa - Piorunopręgą. Sztormowa otrzymuje również terminatora - Gołębią Łapę (Jasną)

~ Piorunia wychodzi z obozu i na Ziemiach Niczyich poznaje samktniczkę - Dziką

~ Bystrzak i Drozd mimo zakazu wychodzą z obozu, gdzie zostają zaatakowani przez wodną kunę. Z pomocą przychodzi Gradowa Łapa, która ogłusza napastnika na tyle, że ten postanawia uciec. Bystrzak zabija agresora tracąc przy tym mlecznego kła. Drozd kończy z rozerwanym uchem.

~ Powrót Kwiatuszka (Sójki) do obozu po zniknięciu w tajemniczych okolicznościach.

~ Srebrzysty Pazur i Węglowe Ucho powracają z wyprawy. Bez Kruczej. Od razu zwołują zebranie, na którym dochodzi do kolejnego rozłamu i kłótni w Gromie, który wciąż jest bez przywódcy. Planowana jest kolejna wyprawa by porozumieć się z przodkami i wszystko wyjaśnić.

~ Deszczowa i Burzowa Łapa odbywają "twórczą dyskusję" zaprawioną jadem przy Kolczastym Przejściu. Spór dotyczył braku szacunku pierworodnej wobec ojca.

~ Bystrzak wyciąga Kusego z Szarej Dziury z chęcią opowiedzenia mu o Klanie. Sztormowy Świt w tym czasie przynosi do obozu osierocone kocie, które straciło matko z jej własnych łap (ale cii i to tez nie do końca true, bo Piaskowa postanowiła zejść na zawał). Kusemu i jego bratu się to nie podoba, później do dyskusji dołącza Jaskółcza Nadzieje, która nakazuje zabrać Chaos do dwunogów. Sztormowy Świt ujawnia byłej medyczce swoje rozdwojenie jaźni.

~ Węglowe Ucho stara się wesprzeć psychicznie Borsucza Łapę, która jest załamana stratą brata - Psiego Kła. Na domiar złego, córka Trzmielego Grzbietu nie ma pojęcia co dzieje się z jej matką - Kruczym Sercem.

~ Deszczowa Łapa i Bystrzak rozmawiają w Kamienisku o tym, co działo się na zebraniu.

~ Deszczowy poznaje Krzykliwą Łapę na Ziemiach Niczyich - terminatorkę Klanu Wichru.

~ Srebrny i jego ego w końcu wychodzą z lecznicy. Kocurek natrafia na Gołębią Łapę z którą wdaje się w "rozmowę", nie zyskując tym samym sympatii kocicy. Wkrótce pojawia się i Bystrzak, dzięki czemu rozmowa zaczyna iść w nieco bardziej pozytywnym (jeśli można to tak nazwać) kierunku. Srebrny opuszcza "konwersacje" i spotyka Drozda w Szarej Dziurze.

~ Drozd poznaje Borsuczą Łapę na Złocistych Pagórkach gdzie kotka uczy go polować. Niedługo po tym Borsucza wdaje sie w konwersacje z Gradową Łapa w Ciernistym Leżu, do kotek dołącza sie Bystrzak.

~ Trzmieli Grzbiet ginie w starciu z Samotnikiem, Burzowym Gardłem - synem Arktycznej Gwiazdy, który podczas dawnej rebelii w Klanie Gromu zwrócił się przeciw swemu ojcu stając po stronie swej Mistrzyni, Wroniego Serca i jej ojca, Pajęczego Znamienia - na terenach klanu Gromu.

~ Na świat przychodzi drugi już miot Jagodowej Skórki i Niedźwiedziej Stopy.

~ Ceremonia, na której klan dowiaduje sie i śmierci Trzmielego Grzbietu. Gradowa i Burzowa Łapa zostają wojowniczkami, a dzieci Długiego Cienia i Brzozowej Gałązki dostają imiona terminatorskie. Deszcz dostaje nowego mistrza.
I saw the light fade from the sky
On the wind I heard a sigh
As the snowflakes cover my fallen brothers
I will say this last goodbye

To these memories I will hold
With your blessing I will go
To turn at last to paths that lead home
And though where the road then takes me
I cannot tell
We came all this way
But now comes the day
To bid you farewell
Statystyki - lvl: 4 | S: 17 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 210/250
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#8
Wygląd
Z brzydkiego kaczątka w pięknego łabędzia - tak najkrócej można ując metamorfozę Bystrzaka. Jego długie łapy za czasów kocięcych były zwiastunem przyszłych rozmiarów kocura. Bystrzak wyrósł na ponadprzeciętnych rozmiarów kota (po ojcu, hah!) z długimi, masywnymi łapami, dźwigającymi smukłe ciało o idealnych proporcjach. Zadbane futro przystojnego młodzieńca okazało się długie i wyrosło z przeważającej szarości, gdyż jest w większości białe. Szare elementy to część głowy, grzbietu i ogon. Inteligentne, bystre oczy błyszczą intensywnym błękitem. Idealnie ułożona szata skrywa mięśnie kocura. Bystry najczęściej widywany jest z szarmanckim, wręcz szelmowskim uśmiechem na pyszczku obnażającym nieco przydługie, lśniące kły.
~ Kusa Łapa trenuje pod okiem Piorunopręgiej, Drozd i Sójka pod okiem Węglowego Ucha, a piecze nad Bystrym i Deszczem ma Srebrzysty Pazur.

~ Bystra i Drozdowa Łapa postanawiają poznać nowe pokolenie Klanu Gromu w Szarej Dziurze: Pisk, Delikatną, Tygryska i Żmijowego.

~ Po pewnym czasie i Deszczowa Łapa zapoznaje się z dzieciakami: spotyka Delikatną i opowiada jej róznę historie, w tym tą o powstaniu Czterech Klanów.

~ Gdy Węglowe Ucho zapada w sen w okolicach Kolczastego Przejścia, ukazuje jej się ojciec - Dymnopręgi z Klanu Cienia, który zginął w obronie własnego klanu.

~ Słoneczna Łapa odwiedza Szczelinę w poszukiwaniu nowych podwładnych i udaje mu się - pręgus wciska kity i swojej władzy i potędze w młode, chłonne rozumki, zyskując tym samym ich sympatie. Genialny plan terminatora krzyżuje jego siostra - Sójczą Łapa. Miedzy rodzeństwem dochodzi do kłótni.

~ Bytra Łapa spotyka przy Stosue Zdobyczy Delikatną. Podczas zabawy z nią opowiada kotce o Arktycznej Gwieździe oraz uświadamia ją, że Słoneczna Łapa kłamał co do swojej pozycji. Koteczka wyznaje, że chciałaby by Bystry został jej mistrzem.

~ Bystry wyciąga Drozda (nie zeby ten stawiał opór) poza tereny Klanu Gromu. Kocury lądują koniec końców na plaży gdzie spotykają samotnika - Pogroma.

~ Delikatna wychodzi bez nadzoru na tereny Gromu. Przy Wichrowej granicy poznaje Osetowego Ciernia, nieświadoma zagrożenia z jego strony. Sytuacje ratuje Drozdowa Łapa, który w porę łapie kotkę i bierze łapy za pas, tuż przed tym, jak Wichrowy wojownik postanawia zrobić sobie z nich obiad.

~ Zroszony Nos ponownie powraca na Gromowe ziemie i spotyka zaraz swojego partnera - Srebrzystego Pazura. Oboje dyskutują o niepewnej przyszłości Klanu.

~ Pisk i Bielki postanawiają bez opieki wyjść poza oboz *tu dopisze co się stało, jak już się laskawie stanie XD*

~ Po tajemniczym zniknięciu i długiej nieobecności na ziemie Gromu powraca Owsiana Łapa. Deszcz znajduje rannego przyjaciela, który opowiada mu cała historie swojego zniknięcia. Kocury postanawiają szybko zapolować, gdyż Owies nie chce wracać do Klanu z pustymi łapami.

~ Po sprowadzeniu Owsa, Deszcz poznaje bliżej Borsucze Serce, z która nie miał jeszcze okazji rozmawiać. Oboje zakłądają się kto pierwszy wyszkoli w przyszłości terminatora.

~ Jaskółcza Nadzieja zasypia w Legowisku Przywódcy, gdzie we śnie nawiedza ją sam Arktyczny by wyznaczyć nowego przywódcę Gromu. Ruda kocica nie zgadza się z werdyktem byłego przywódcy, który chciał by piecze nad Klanem przejęła Burzowy Kieł.

~ Gdy tylko kocica budzi się, bezzwłocznie wzywa wszystkich pod Skałe nie ważąc na środek nocy. Powiadamia Klan Gromu, że dostała wiadomości od Gwiezdnych, jednak nie przekazuje im prawdy. Sama postanawia, że to Bystra Łapa ma zostać nowym przywódcą. Tej nocy mianuje również Deszcza, Owsa, Drozda i Bystrego wojownikami, wierząc, ze teraz klan stanie na nogi.

~ Słoneczna Łapa ucieka z ceremonii słysząc informacje o przyszłej gwieździe. Pręgus ląduje na terytorium Klanu Cienia gdzie spotyka Żądląca Gwiazdę.

~ Chwile po ceremonii, Jaskółcza Nadzieja wraz ze Srebrzystym Pazurem udali się na rozmowę w cztery oczy, w której kocica wyznaje wojownikowi prawdę. Również żegna się z nim, wiedząc, że jej czas dobiega właśnie końca. Jak na życzenie Gwiezdny Klan zstępuje ze Srebrnej Skórki w gniewie zabierając byłą medyczka klanu Gromu do siebie. Zakazują jej jakiegokolwiek kontaktu z żywymi.
Jaskółcza Nadzieja umiera.
I saw the light fade from the sky
On the wind I heard a sigh
As the snowflakes cover my fallen brothers
I will say this last goodbye

To these memories I will hold
With your blessing I will go
To turn at last to paths that lead home
And though where the road then takes me
I cannot tell
We came all this way
But now comes the day
To bid you farewell
Statystyki - lvl: 4 | S: 17 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 210/250
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#9
Wygląd
Piorunopręga charakteryzuje się srebrzystym umaszczeniem. Szare, krótkie, często zwichrzone gęste futerko, raz wpadające w biel, raz w grafit. Całość naznaczona ciemnymi pręgami przypominającymi rozsiane po niebie błyskawice. Harmonijna, proporcjonalna sylwetka z delikatnie zarysowanymi mięśniami. W zasadzie nic szczególnego, o ile oczywiście pominie się wielkość wojowniczki bo chociaż z początku nie wyróżniała się szczególną wysokością, z wiekiem nabrała masy i poszła nieco w górę. To jednak, co wyróżnia ją najbardziej to oczy. Intensywnie błękitne, niemal w kolorze lodu. Chłodne spojrzenie jakim piorunuje inne koty, przywodzi na myśl pradziadka wojowniczki - Arktyczny Oddech.
~ Srebrzysty Pazur i Zroszony Nos doczekują się kolejnego potomstwa. Na świat przychodzi Buk, Dąb, Wierzba, Lipa, Czereśnia, Wiśnia i Brzoza.

~ Wyprawa Bystrego Potoku w towarzystwie Srebrzystego Pazura i Drozdowego Gardła.

~ Bystry wraca z Wyprawy, mianuje Srebrzystego Pazura swoim zastępcą oraz wybiera wojowników, którzy będą towarzyszyć mu na Zgromadzeniu: Piorunopręgą, Deszczowy Dzień, Borsucze Serce i Drozdowe Gardło. Mianuje też terminatorów - Delikatna Łapa zostaje podopieczną Gwiazdy, zaś Wydrza Łapa - medyczki Jarzębinowego Ptaka.

~ Do Klanu powraca Sztormowy Świt.

~ Zgromadzenie.

~ Wydrza Łapa postanawia szukać zaginionej Jarzębiny, idzie na terytorium Cienia i tam trafia na Króliczka oraz Wężowookiego, który nie jest zadowolony z jej wizyty.

~ Delikatna Łapa zostaje zgwałcona przez brata - Sosnową Łapę, zwanego Zalotnikiem, który został pieszczochem dwunogów. Biegnie do swojego mistrza by prosić o pomoc.

~ Ceremonia. Wychodzi niespokojny temperament gromiaków - Delikatna Łapa swoim emocjonalnym zachowaniem zwraca na siebie uwagę Piorunopręgiej, która każe się jej wynosić do kociarni - Delikatna Łapa ze łzami w oczach ucieka. Nie zakłóca to wcale ceremonii, która w spokoju zostaje doprowadzona do końca. Dąb trafia do Drozdowego, Wiśnia do Srebrzystego, Buk do Piorunki, Wierzba do Burzowej zaś Lipa do Bystrego.

~ Żądląca Gwiazda wraz z Groźnym Niedźwiedziem i Wężowookim pojawia się na terytorium Gromu, wszczynając kłótnię o Wydrzą Łapę i jej naruszenie granicy. Nie daje dojść do słowa gromiakom i po chwili opuszcza teren gromiaków.

~ Delikatna Łapa wyrusza na polowanie, na którym spotyka lisa. Wzywa pomoc, na którą reaguje dwójka samotników - Pisk (siostra Delikatnej) oraz Pogrom Nieba. Niestety, dopiero wkroczenie Bystrej Gwiazdy kończy walkę. Bystry traci w ten sposób jedno ze swoich żyć. Samotnicy odciągają ciało terminatorki na inne tereny, gdzie napotykają patrol Bukowej Łapy i Burzowego Kła. Ci widząc ich i poranioną gromiaczkę, ruszają do ataku. Buk zabija Pisk, zaś Burzowa powstrzymuje go przed atakiem na Pogroma. Pogrom Nieba dostaje pouczenie, by już nigdy nie zbliżał się do terenów Gromu. Delikatna Łapa wykrwawia się na śmierć.

~ Spotkanie Piorunopręgiej z Wężowookim. Informacja o rysiu, który zabił przywódczynię Cienistych, oraz o przyszłej Gwieździe - Iskrzącym Śniegu.

~ Śmierć Czereśni. Pogrzeb Czereśni i Delikatnej Łapy.

~ Piorunopręga podczas patrolu natyka się na polującą samotniczkę (Panterę), którą ostatecznie zabija.

~ Trująca Łapa rodzi szóstkę kociąt - Zemstę, Konwalię, Pustułkę, Myszkę, Kwiatuszka i Ciszę. Nie ujawnia tożsamości ojca, mówi, iż był on wojownikiem jednego z Klanów i prawdopodobnie już nie żyje.

~ Ceremonia terminatorów Piorunopręgiej, tym razem prowadzona przez Zastępcę. Młodzi wojownicy dostają imiona Bukowego Pnia i Słonecznookiego.

~ Buk podczas patrolu spotyka Białą Różę (partnerka Pogromu Nieba). Do wojownika dołącza Piorun. Samotniczka próbuje wkupić się w łaski gromiaków, mówiąc im iż jest medyczką i oferuje swoje usługi za zwierzynę dla swoich kociąt. Rodzeństwo zabija intruza, po czym Piorun leczy rany u Mroźnego Nosa.

~ Do Klanu powraca Jarzębinowy Ptak, jednak wkrótce po tym znika, zabierając ze sobą Wydrzą Łapę.

~ Piorunopręga ponownie spotyka się z Wężowookim i zachodzi w ciążę.

~ Srebrzysty Pazur spotyka na patrolu medyka Klanu Wichru. Zdradza mu informacje o ucieczce Jarzębiny i prosi o pomoc w przyuczeniu kolejnego medyka Gromu. Płowy Grzbiet wyraża chęć pomocy.

~ Piorunopręga rodzi ósemkę kociąt - Gwiazdkę, Księżyca, Bursztyna, Sen, Grzmot, Błyska, Skrę i Szrona.

~ Piorunopręga spotyka się z Wężowookim. Informacja o nowym Zastępcy Klanu Cienia. Po tym wydarzeniu, informuje swoje dzieci o tożsamości ich ojca.

~ Srebrzysty Pazur spotyka się z pomocniczką medyka Klanu Wichru - Pstrą Chmurą. Ta obiecuje się zająć treningiem medycznym przyszłego medyka Gromu.

~ Do obozu wraca znaleziona przez Piorunopręgą Brzozowa Łapa.

~ Ceremonia. Bystra Gwiazda zwołuje Klan i mianuje terminatorów. Pustułcza Łapa trafia pod opiekę Burzowego Kła, zaś Cicha Łapa - pod opiekę Słonecznookiego. Piorunopręga dostaje Kwiecistą Łapę, zaś Buk - Mściwą Łapę. Mysia Łapa od tej pory będzie szkolona przez Bystrego, zaś Brzozową zajmie się jej ojciec, Srebrzysty Pazur. Konwaliowa Łapa zostaje terminatorką medyka, jednak jej nauczycielka z Klanu Wichru nie pojawia się.

~ Do Klanu wraca Dębowa Łapa, ponownie znika natomiast jego siostra - Brzozowa Łapa.

~ Srebrzysty Pazur nakazuje Piorunopręgiej by porozmawiała z medykiem Klanu Cienia lub medykiem Klanu Rzeki i poprosiła któregoś z nich o pomoc w przyuczeniu przyszłych gromowych Medyków (Konwaliowej Łapy i Gwiazdki).

~ Z Klanu znika Słonecznooki.

~ Śmierć Bystrej Gwiazdy, który zginął w walce z samotnikami.

~ Kwiecista Łapa, mimo ran po walce z samotniczką kończy trening, tak samo jak Mściwa Łapa.

~ Ceremonia. Srebrzysty Pazur zwołuje Klan, jednak nim rozpoczyna ceremonię pojawia się Piorunopręga, która nakazuje ojcu ustąpienie ze stanowiska Zastępcy. Powołuje się na informacje, jakie udzielił jej Mroźny Nos, medyk Rzeki. Dowiedziała się ona o tym, że wiele księżyców temu Gwiezdni wybrali na przywódcę Klanu jej siostrę - Burzowy Kieł, a nie Bystrego Potoka. Zarówno Jaskółcza Nadzieja jak i Srebrzysty Pazur wiedzieli o tym, jednak postanowili zignorować polecenie przodków. Zastępca odmówił, prosząc o wyrok Gwiezdny Klan. Ze Srebrnej Skórki zstąpił sam Arktyczny Oddech, by potwierdzić swoje wcześniejsze słowa i polecić Burzowej, by wybrała się na Wyprawę po dar 9 żyć.

~ Wyprawa Burzowego Kła w towarzystwie Kwiecistej i Mściwej Łapy.

~ Buk i Piorun wybierają się na polowanie. Ginie dużo przeciwników. Wojowniczka walczy ze szczurami - jej rany są zbyt duże, by poradziła sobie z nimi klanowa matka, więc Piorunopręga idzie do rzecznego Medyka. Leczy rany i ustala szczegóły treningu dla Konwali i Gwiazdki.

~ Ceremonia. Burzowa Gwiazda wraca do Klanu. Kwiecista i Mściwa Łapa zostają mianowane wojowniczkami - Rozerwaną Mordką i Mściwym Sykiem. Dzieci Piorunopręgiej nareszcie zdobywają rangę terminatorów i mistrzów. Księżycowa Łapa zostaje uczniem Piorunopręgiej, Bezsenna Łapa - Burzowej Gwiazdy, Szronista Łapa - Bukowego Pnia, Błyskająca Łapa - Mściwego Syku, zaś Bursztynowa Łapa - Rozerwanej Mordki. Buk przejmuje również treningi Mysiej i Cichej Łapy. Gwiazdka (Gwieździsta Łapa), chcąca zostać medykiem upomina się o swojego mistrza. Jako przyszła medyczka, nie może mieć oficjalnego treningu, lecz przywódczyni pozwala jej dołączyć do treningu Bezsennej. Gwiazda wybiera również swojego Zastępcę - Bukowego Pnia.

~ Bursztyn idzie na granicę z Cieniem, gdzie trafia na swojego ojca, Wężowookiego. Odmawia odejścia, przez co Zastępca Cienia postanawia mu w tym pomóc - nagle pojawia się Burzowa, która wybrała się właśnie na polowanie i między dwójką dorosłych dochodzi do ostrej wymiany zdań. Burzowa dowiaduje się, iż jej terminatorka nie przekazała jej informacji, które Wąż nakazał przekazać Klanowi, iż w okolicy czai się najgroźniejszy z przeciwników. Ryś.

~ Konwaliowa i Gwieździsta Łapa zaczynają swój trening z Mroźnym Nosem.

~ Przy Jeżynowych Krzewach, Pustułcza Łapa natrafia na Sarnią Łapę z Klanu Wichru. Pogawędka zmienia szybko charakter i pojawia się widmo walki między terminatorkami. Do gromiaczki dołączają jej siostry - Rozerwana Mordka oraz Mysia Łapa, zaś przy wichrzaczce pojawia się Jastrzębia Łapa. Wichrowcy nie zamierzają ustępować - do porządku przywołuje ich dopiero Bezchmurne Niebo, wojownik Klanu Wichru, który nakazuje im wrócić do obozu i przeprasza gromiaczki za zamieszanie jakie wywołali terminatorzy.

~ Księżycowa Łapa kończy swój trening jako pierwszy z dzieci Piorunopręgiej.

~ Srebrzysty Pazur umiera na serce w swoim legowisku, wcześniej odbywając długą rozmowę z Mściwym Sykiem.

~ Ceremonia. Księżyc zostaje mianowany wojownikiem i dostaje (po ojcu, hihihi) imię Księżycowookiego. Do Klanu wraca również Dębowa Łapa, którego pod opiekę bierze sama Burzowa Gwiazda. Również Skierka doczekuje się wreszcie terminatorskiego miana i jako Skrząca Łapa zostaje uczennicą Piorunopręgiej. Przywódczyni informuje Klan o zagrożeniu ze strony rysia. Pustułcza Łapa przyznaje się do zatajenia informacji i dostaje zakaz wychodzenia z obozu.

~ Ceremonia. Błysk zostaje Błyskającym Niebem. Kończy się kara Pustułczej Łapy, nie zostaje ona jednak jeszcze wojowniczką. Grzmotka (w końcu!) pojawia się na ceremonii i zostaje termiatorką - Grzmiącą Łapą. Jej treningiem ma zająć się Mściwy Syk.

~ Olchowy Listek i Szczurzy Ogon doczekują się potomstwa: Niebieskiego, Lwiątka, Sójki, Plamki, Ważki i Poziomki.

~ Mysia Łapa i Rozerwana Mordka znajdują na Grzmiącej Ścieżce ciało swojej siostry - Cichej Łapy. Wkrótce umiera również Mysia Łapa.

~ Rozerwana Mordka podczas polowania zabija samotnika, zaś Piorunopręga natyka się na pieszczocha (który oczywiście również ginie). Później pręgowana wojowniczka spotyka również Kruczego Ogona, który informuje ją o znalezionych na terenie Wichru pułapkach dwunogów.

~ Z Klanu znika Błyskające Niebo, Skrząca Łapa, Bursztynowa Łapa i Grzmiąca Łapa. Ginie również jedno z kociąt Olchowej - Ważka.

~ Trująca Łapa ponownie zachodzi w ciążę, tym razem z wojownikiem Klanu Gromu - Kamiennym Pyskiem. Na świat przychodzą: Pomruk, Rudy, Ryś, Sarenka, Śmiała i Śnieżka.

~ Ceremonia. Pustułcza Łapa i Oszroniona Łapa zostają wojownikami - Pustułczym Krzykiem i Oszronionym Wąsem. Piorunopręga zostaje mistrzynią Pszczelej Łapy (Północ) i Łodygowej Łapy (Poziomka), Księżycowooki obejmuje opiekę nad Imbirową Łapą, zaś Mściwy Syk zajmie się treningiem Niskiej Łapy (Niebieski) i Nakrapianej Łapy (Plamki). Pustułczy Krzyk dostaje pierwszego terminatora - Sójczą Łapę.

~ Wysłannik z Klanu Rzeki informuje Burzową Gwiazdę, że Mroźny Nos zapadł w śpiączkę. Odtąd treningiem Gwieździstej i Konwaliowej Łapy zajmie się Medyk z Klanu Cienia - Jasny Poranek.

~ Wyprawa (opis Wyprawy)

~ Rozerwana Mordka zostaje porwana przez dwunogów. A Grzmocąca Łapa powraca do Klanu.

~ Pogrzeb Niedźwiedziej Stopy, Gradowego Grzbietu i Sztormowego Świtu, którzy polegli w walce z samotnikami.

~ Tereny Gromu, a dokładniej Ukryte Jeziorko, narusza Niedźwiedzia Łapa. Mściwy Syk jest na miejscu i eskortuje Wichrowego Terminatora do granicy. Pojawia się Wichrowy Zastępca Kruczy Ogon i zgarnia niesfornego ucznia.

~ Treningi kończą Łodygowa i Pszczela Łapa pod okiem Piorunopręgiej.

~ Po terenach Gromu grasuje ryś. Drapieżnik zabija Bukowego Pnia i Burzową Gwiazdę. Klan traci Przywódcę i Zastępcę, ale Gwiezdny Klan czuwa. Gwiezdni wyznaczają Szczurzego Ogona, który idzie po życia wraz z Deszczowym Dniem i Kamiennym Pyskiem. Wraca do Klanu jako Szczurza Gwiazda, a na swojego Zastępcę wyznacza Mściwy Syk.

~ Piorunopręga czuwa przy ciele zmarłej Burzowej Gwiazdy, aż do jej zakopania o zachodzie słońca i wtedy też już na zawsze opuszcza tereny Klanu Gromu. Tym samym staje się Samotniczką. W ślad za matką podąża Bezsenna Łapa, stając się Bezsenną Nocą.

~ Zastępczyni zabrania samodzielnego opuszczania obozu, ze względu na niebezpieczeństwo niesione przez rysia. Przez incydent w Ukrytym Jeziorku zostają zwiększone patrole na granicy z Klanem Wichru.

~ Do Klanu wraca Rozerwana Mordka.
[Obrazek: HnuYS39.jpg]
If the heavens ever did speak,
she's the last true mouthpiece.
Every storm's getting more grey,
a fresh blood for each day.


Statystyki - lvl: 10 | S: 32 | Zr: 13 | Sz: 17 | Zm: 13 | HP: 105 | W: 85 | EXP: 135/1050
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#10
Wygląd
Srebrzysty nie jest już małym kocięciem o wielkich dwukolorowych oczach. Teraz jego ciało stało się masywne, pod gęstym długim futrem szarej barwy kryją się mięśnie. Oczy - prawe zielone i lewe błękitne - straciły już swój dziecięcy blask nabierając chłodu oraz pewnej dozy nieczułości. Białe końcówki łap oraz ogona zdają się już nie rzucać tak bardzo w oczy, tak samo jak i jasna sierść na lewym uchu. Poduszki łap przybrały bardziej liliową barwę, nos jednak pozostał niemalże czarny odznaczając się na tle całego jego ciała. Na końcach jego uszu pojawiły się niewielkie, ledwie dostrzegalne, pędzelki, a szczęka wydłużyła się nieznacznie nadając mu bardziej drapieżny wygląd. Pomimo iż nie jest już kocięciem, które wciąż jeszcze miałoby prawo, by rosnąć, jego ciało wciąż zdaje się zmieniać, jakby Gwiezdny Klan pragnął uczynić z niego największego kota we wszystkich czterech Klanach.
Rozerwana Mordka została doprowadzona przed oblicze Szczurzej Gwiazdy, gdy tylko powróciła na ziemie rodzinnego Klanu. Gwiazda, jak to on już miał w zwyczaju, wysłuchał jej bez jednego chociażby uśmiechu i milczał długo zastanawiając się nad tym, jak postąpić. Jej powrót był dla niego czymś dobrym, wszakże otrzymywał na powrót wojownika, lecz kara nie mogła minąć córki Trującej Łapy, która powinna mieć więcej rozumu i nie pchać się tam, gdzie można wiele stracić. Szczur uważał, że kara może nauczyć ją rozwagi, ale musiała być to kara, która jednocześnie przyniesie pożytek Klanowi Gromu.

Nakazał jej ostatecznie, co następuje:
~ pozostanie w pobliżu obozu, mogła zatem wychodzić jedynie na Słoneczny Skwer, nie dalej
~ zajęcie się legowiskami wszystkich mieszkańców Klanu
~ opiekę nad kociętami do czasu, aż nie osiągną wieku terminatorskiego, kiedy i jej kara dobiegnie końca
[Obrazek: PMixttm.png]

We came all this way
But now comes the day
To bid you farewell

Many places I have been
Many sorrows I have seen
But I dont regret
Nor will I forget
All who took the road with me

Statystyki - lvl: 6 | S: 22 | Zr: 10 | Sz: 9 | Zm: 9 | HP: 75 | W: 75 | EXP: 255/350
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#11
Wygląd
Brązowa, pręgowana, dość krótka sierść dłuższa pozostaje jedynie na karku oraz przeciętnej długości ogonie. Zemsta jest właścicielką ciemnobrązowych, futrzastych uszu, których środki są w odcieniu delikatnego beżu. Jej pyszczek ozdabiają mieniące się wieloma iskrami płomienne oczy, wokół których kreuje się cienka, beżowa obwódka. Centrum pyska jest ciemnoróżowy nosek, a na jej ustach widnieją kolejne znaczenia beżu. Po chwili odstępu tuż na piersi ponownie pojawia się wymieniony wyżej kolor, na który najeżdżają niektóre z burych pręg. Kremowe futerko ciągnie się po całej długości brzucha. Następnym elementem są umięśnione łapy, ozdobione beżowymi skarpetkami na samych paluszkach od których potem ciągnie się delikatny, ciemny brąz. Zjawisko to występuje na dwóch przednich łapach, podczas gdy na tylnych są dwie brunatne skarpety. Dobrze zbudowana, cechuje ją pewny siebie chód i przenikliwe spojrzenie.
~ Szczurza Gwiazda zrzeka się rangi ze względu na rodzinę i wyrusza wraz z Mściwym Sykiem i Pszczelą Łapą, aby swoje dary przekazać Zastępczyni,

~ Rodzi się miot Sójczej Łapy i Deszczowego Dnia,

~ Łodygowa Łapa i Węglowe Gardło zgarniają Rudego, po puszczeniu przez kociaka obozu. Czarny Wojownik w ramach nauczki odgryza mu ucho,

~ Z Bursztynowej Groty wraca Mściwa Gwiazda wraz ze Szczurzym Ogonem i Pszczelą Łapą, następuje ceremonia na której:
- Łodygowa Łapa staje się Łodygową Nogą,
- Pszczela Łapa staje się Pszczelim Żądłem,
- Ryś staje się Tygrysią Łapą,
- Sarenka staje się Sarnią Łapą,
- Pomruk staje się Mruczącą Łapą,
- Śmiała staje się Leszczynową Łapą,
- Lwiątko staje się Lwią Łapą.
Zostaje zniesiony zakaz o opuszczaniu obozu samodzielnie. Podczas Ceremonii do obozu zostaje przyprowadzony krwawiący Rudy, przez Węglowe Gardło. Kociak nie zostaje Terminatorem, lecz jego edukację przejmuje Jeleni Ryk. Deszczowy Dzień staje się Zastępcą Klanu Gromu. Mściwa Gwiazda wyznacza delegację na granice Klanu Cienia.

[Obrazek: msci.png]

Czy widzisz te gruzy na szczycie?
Tam wróg twój się ukrył jak szczur.
Musicie, musicie, musicie
Za kark wziąć i strącić go z chmur.
I poszli szaleni zażarci,
I poszli zabijać i mścić,
I poszli jak zawsze uparci,
Jak zawsze za honor się bić.


Statystyki - lvl: 4 | S: 13 | Zr: 10 | Sz: 9 | Zm: 7 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 105/250
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#12
Wygląd
Nieszczęściu, imię twoje - kobieta! Nie zmieniła się zbyt wiele od swojej ceremonii na terminatora, niestety, a może i na szczęście, za wyjątkiem nabycia kilku centymetrów wzwyż. Kolokwialnie rzecz biorąc - urosła, i tyle. Teraz plasuje się gdzieś w granicach średniego wzrostu, ale wyżej niż niżej, chociaż nie można też jej nazwać gigantem. Śnieżnobiałe futerko, szczególnie gęste i nieco dłuższe na piersi i przy uszach dość gładko przylega do ciała na długich, zgrabnych łapach. Oczy duże, jadowicie zielone, pełne roztańczonych iskierek, a barwą przywodzące na myśl świeżą trawę Porą Młodych Liści. Na środku mordki intensywnie jasnoróżowy nos, od którego kocica wzięła zresztą swoje miano. Oj, wygląda jak anioł, ale nawet anioły mogą pokazać czasem zęby. W uśmiechu - słodkim jak maliny i ostrym jak ciernie. W starciu z lisem straciła ogon.
Złe dni nastały dla Klanu Gromu wraz z Porą Nagich Drzew, a ten stan jedynie pogłębiał się z każdym kolejnym księżycem. Mściwa Gwiazda była ciężko chora - tak ciężko, że nawet przyjęcie ziół nie było w stanie jej pomóc, a Gwieździsta Ścieżka mogła tylko bezsilnie patrzeć jak z jej Przywódczyni umyka życie za życiem. To jednak nie koniec ciosów, jakie Klan Gromu musiał znieść - wkrótce zachorował również Deszczowy Dzień, Zastępca, a w Klanie Gromu poza młodą i świeżo mianowaną Medyczką nie pozostał nikt kto mógłby sprawować kontrolę. Mściwa Gwiazda nie mogąc pogodzić się z takim stanem rzeczy, świadoma swoich wątłych już sił wezwała do siebie Rozerwaną Mordkę. Klan Gromu musi pozostać silny, w Klanie Gromu nie może po raz kolejny zabraknąć zarówno Przywódcy jak i Zastępcy. Dlatego mocą nadaną jej przez Gwiezdny Klan mianowała Rozerwaną Mordkę swoim Zastępcą w miejsce Deszczowego Dnia, który ze względu na chorobę nie był w stanie dłużej pełnić swoich obowiązków.

I niecałe trzy dni później, podczas deszczu zwiastującego coraz bardziej zbliżającą się Porę Zielonych Liści... płomyk Deszczowego Dnia wciąż migotał niewyraźnie, ale nieprzerwanie. Natomiast płomyk ostatniego życia Mściwej Gwiazdy zgasł tak szybko i nagle jak zdmuchnięta przez kogoś świeca.


Oto co następuje, dla tych co nie lubią zadań z treścią:
~ Deszczowy Dzień zapada na tę samą chorobę co Mściwa Gwiazda i zostaje zdjęty ze stołka Zastępcy
~ Rozerwana Mordka zajmuje jego miejsce
~ Mściwa Gwiazda traci ostatnie życie, pokonana chorobą i Rozerwana staje przed perspektywą wyprawy po życia
~ możecie zrobić fabularny pogrzeb Mściwej Gwiazdy... albo nie, jak wolicie
[Obrazek: zqG2Jtv.png]
Caviar and cigarettes, well versed in
etiquette,
extraordinarily nice, she's a

= K I L L E R = Q U E E N =
gunpowder, gelatine; dynamite with a laser beam
Guaranteed to blow your mind
      • Anytime ♡  ̖́-
Statystyki - lvl: 6 | S: 17 | Zr: 11 | Sz: 11 | Zm: 10 | HP: 80 | W: 70 | EXP: 80/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#13
Wygląd
Spora, jednolicie czarna, złotooka kotka. Przeważnie ma obojętny lub niezadowolony wyraz pyska, niemal zawsze jest w ruchu - jeżeli się nie przemieszcza, to na pewno będzie tłukła ogonem o podłoże albo przebierała łapami.
Rodzą się kocięta Jaszczurczego Języka i Cietrzewiowego Grzbietu: Drozd, Noc, Sówka, Szerszeń, Trzcina, Trzmiel i Ważka.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Przed śmiercią Mściwej Gwiazdy odbył się pogrzeb: Brzozowej Gałązki, Długiego Cienia oraz Pustułczego Krzyku. Tego samego dnia Imbirowa Łapa został wojownikiem i dostał nowe imię: Imbirowy Korzeń. Przywódczyni przyjęła z powrotem do klanu Piorunopręgą.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Do klanu powracają Błyskające Niebo i Skrząca Łapa.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Gwieździsta Łapa kończy trening z Jasnym Porankiem, ale udaje się do Bursztynowej Groty tylko z Błyskającym Niebiem, nie z Medykiem klanu Cienia. Tam otrzymuje imię Gwieździsta Ścieżka i staje się Medykiem.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Odbywa się pogrzeb Mściwej Gwiazdy. Rozerwana Mordka udaje się do Bursztynowej Groty i zostaje nowym przywódcą klanu Gromu - Rozerwaną Gwiazdą.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Szerszeń i Trzmiel w wieku 5 księżyców wychodzą poza obóz. Ostatecznie dostają zakaz samotnego wychodzenia z obozu do odwołania.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Rodzą się kocięta Gorejącego Krzewu i Bursztynowookiej: Burza, Nadzieja, Syk, Szept, Wichura i Zmierzch.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Odbywa się ceremonia kociąt Cietrzewiowego Grzbietu oraz nowych wojowników. Niska Łapa zostaje Niskim Krokiem, a Wrzeszcząca Łapa otrzymuje imię Wrzeszczący Pysk.

Ważka staje się Ważkową Łapą, a na mentora dostaje Pszczele Żądło. Mistrzynią Trzciny - teraz Motylej Łapy - zostaje Piorunopręga. Noc otrzymuje imię Nocnej Łapy, a jej mistrzynią zostaje Łodygowa Noga. Szerszeń, od teraz Szerszeniowa Łapa, na mistrza dostaje Węglowe Gardło, a Trzmiel staje się Trzmielą Łapą, zaś jego mistrzynią zostaje Wrzeszczący Pysk. Drozd staje się Ptasią Łapą, a na mistrza dostaje Rozerwaną Gwiazdę.

Przywódczyni oficjalnie przyjmuje do klanu Skrzącą Łapę i Błyskające Niebo, którzy od teraz mają mieć wspólny trening. Rozerwana Gwiazda ogłasza także, że zamierza wstrzymać się z wyborem zastępcy.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Lwia Łapa zdrowieje i wznawia trening z Rozerwaną Gwiazdą.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Piorunopręga zostaje mistrzynią Mruczącej Łapy.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Ruda Łapa ginie podczas walki z lisem. Odbywa się pogrzeb terminatora.
ONLY THE GOOD DIE OLD
that's what they told me
but I don't know

[Obrazek: aYd51Ub.png]

so long and goodnight
so long,
NOT GOODNIGHT
Statystyki - lvl: 4 | S: 17 | Zr: 8 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 120/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#14
Wygląd
Spora, jednolicie czarna, złotooka kotka. Przeważnie ma obojętny lub niezadowolony wyraz pyska, niemal zawsze jest w ruchu - jeżeli się nie przemieszcza, to na pewno będzie tłukła ogonem o podłoże albo przebierała łapami.
[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Odbywa się ceremonia, na której Rozerwana Gwiazda mianuje nowych wojowników. Mysia Łapa zostaje Mysiowąsą, Skrząca Łapa - Skrzącym Płomieniem, a Sójcza Łapa - Sójczym Śpiewem.

Mianowani są też nowi terminatorzy z poprzednich miotów. Dzięcioł, syn Deszczowego Dnia i Sójczego Śpiewu, staje się Wróblą Łapą i będzie trenował pod okiem Błyskającego Nieba, a Sówka z miotu Jaszczurczego Języka i Cietrzewiowego Grzbietu - Sowią Łapą, terminatorką Niskiego Kroku.

Na tej samej ceremonii Błyskające Niebo zostaje ogłoszony Zastępcą Klanu Gromu, a Rozerwana Gwiazda ogłasza skład delegacji na pierwsze od wielu księżyców Zgromadzenie.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Odbywa się Zgromadzenie XI. Udali się na nie: Rozerwana Gwiazda, Błyskające Niebo, Gwieździsta Ścieżka, Niski Krok, Wrzeszczący Pysk, Skrzący Płomień, Trzmiela Łapa oraz Deszczowa Łapa.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Z klanu znika Sójcza Łapa, córka Szczurzego Ogona i Olchowego Listka.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Odbyła się ceremonia części kociąt Bursztynowookiej oraz nowych wojowników. Trzmiela Łapa zostaje Trzmielim Pyłem, zaś Szerszeniowa Łapa - Szerszeniowym Jadem.

Nadzieja staje się Trawiastą Łapą, a jej mistrzynią zostaje Mysiowąsa. Syk - Sycząca Łapa - na mistrza dostaje Skrzący Płomień. Wichura otrzymuje imię Zwichrzonej Łapy i Piorunopręgą na mistrza. Kieł będzie znany jako Jadowita Łapa pod opieką Wrzeszczącego Pyska.

Na terminatora mianowany jest także syn Sójczego Śpiewu Deszczowego Dnia, Smutek, a raczej - Oszroniona Łapa. Otrzymuje on Trzmieli Pył na mistrza.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Na terenach odnalezione zostały zwłoki Łodygowej Nogi, córki Szczurzego Ogona i Olchowego Listka. Zamordowana została przez psa. Tego samego dnia odbył się jej pogrzeb.

[Obrazek: Xv3mjqZ.png]

Ciało Jeleniego Ryku zostaje odnalezione na terenach przez patrol. Odbywa się pogrzeb wojownika.
ONLY THE GOOD DIE OLD
that's what they told me
but I don't know

[Obrazek: aYd51Ub.png]

so long and goodnight
so long,
NOT GOODNIGHT
Statystyki - lvl: 4 | S: 17 | Zr: 8 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 120/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#15
Wygląd
Zgodnie z tym co sugerowała jego kocięca budowa, wyrósł na kocura rosłego i tęgiego. Życie na własną łapę zahartowało nie tylko ducha, lecz także i ciało syna Piorunopręgiej. Długie, miękkie futro najprawdopodobniej w pewnym stopniu odziedziczył ze strony matki. Sierść na mordce jest po prostu bura a wraz z kolejnymi kawałkami grzbietu przechodzi w coraz ciemniejszą, tworząc nieco dziwną konstrukcję pasków i kresek. Poważnego tonu nadają mu dodatkowo złociste oczy, w których rzadko kiedy jest się w stanie dostrzec jakiekolwiek emocje.
Jeśli czegokolwiek brakuje, proszę o pw.
  • Po pogrzebie Jeleniego Ryku, Rozerwana Gwiazda wyrusza na patrol wraz z Pszczelim Żądłem i Szerszeniowym Jadem. Szerszeniowy Jad poczuła się źle i wróciła do obozu, natomiast pozostała dwójka trafiła na truchło dzika oraz wypatrzyła rysia po drugiej stronie grzmiącej ścieżki.

    Rodzą się kocięta Czaplej Nogi i Lśniącookiego: Bez, Korzeń, Malina, Pierwiosnek, Tytoń, Zmierzch.

    Gwieździsta Ścieżka rozpoczyna trening medyczny Łososiowej Łapy z Klanu Rzeki.

    Sparing między Malinką a Pierwiosnek przerodził się w walkę podczas której Malinka złamała łapę Pierwiosnek.

    Na granicy z Klanem Gromu pojawia się Sójka, córka Olchowego Listka. Kotka trafia na Pszczele Żądło oraz Rozerwaną Gwiazdę. Zostaje uznana za zdrajcę i przegnana z terenów pod groźbą śmierci.

    Rodzą się kocięta Agrestowego Kolca i Jaszczurczego Języka: Otoczak, Paproć, Szczygieł, Grążel, Piasek, Kolec.

    Tytoń uderza młodziutką Otoczak za to, że kotka na niego wpadła.

    Błyskające Niebo, Szerszeniowy Jad, Trawiasta Łapa i Zwichrzona Łapa odnajdują ciało Jadowitej Łapy zabitego przez rysia. Pogrzeb kocura zostaje odprawiony poza obozem.

    Błyskające Niebo zwołuje zebranie, podczas którego informuje koty o śmierci Jadowitej Łapy. Przykazuje kotom, by nie wychodziły poza obóz w pojedynkę.

    Podczas zebrania Deszczowy Dzień przekazuje informację o zebraniu Klanów zwołanym przez Kruczą Gwiazdę.

    Obdywa się ceremonia kociąt Czaplej Nogi.
    Gwieździsta Ścieżka wybiera swoją terminatorkę, Malinową Łapę.
    Lwia Łapa zostaje Lwim Rykiem, Deszczowa Łapa - Deszczowookim, Puszczykowa Łapa - Puszczykowym Ogonem, Zwichrzona Łapa - Nocną Wichurą, Sarnia Łapa - Sarnią Skórką, Sowia Łapa - Sowim Sercem, Oszroniona Łapa - Oszronionym Pazurem.
    Bez staje się Bzową Łapą (mistrz: Piorunopręga), Korzeń - Akacjową Łapą (mistrz: Niski Krok), Malina - Malinową Łapą, Zmierzch - Zachodzącą Łapą (mistrz: Wrzeszczący Pysk), Pierwiosnek - Złamaną Łapą (mistrz: Rozerwana Gwiazda), Tytoń - Długą Łapą (mistrz: Skrzący Płomień).
    Długa Łapa za karę (zaatakowanie Otoczak) otrzymuje zakaz wychodzenia z obozu bez wojownika u boku.

    Długa Łapa wymyka się z obozu ignorując trening i zakaz jaki nałożyła na niego Rozerwana Gwiazda. Odnajdują go Błyskające Niebo oraz Skrzący Płomień i odprowadzają przed oblicze Rozerwanej.

    Długa Łapa obraża przywódczynię i inne koty w otoczeniu kociąt i terminatorów. Błyskające Niebo interweniuje. Długa Łapa zostaje wygnany z Klanu otrzymując imię Długi.

    Na prośbę Gwieździstej Ścieżki, Błyskające Niebo podejmuje się części treningu Malinowej Łapy.

    Rodzą się kocięta Olchowego Listka i Szczurzego Ogona: Lis, Łatka, Sen, Borowa, Krzywus, Modra, Burza, Grzmot.

    Nakrapiana Łapa zostaje NPC.

    Pszczele Żądło znika z Klanu, trening Ważkowej Łapy przejmuje Błyskające Niebo.

    Rozerwana Gwiazda z przyczyn zdrowotnych nie jest w stanie udać się na zebranie Klanów. Klan Gromu na spotkaniu reprezentuje Błyskające Niebo.

    Otoczak oraz Paproć wymykają się z obozu na słoneczny skwer. Tam wpadają na samotniczkę - Niedźwiedzicę. Interweniują wojownicy: Trzmieli Pył, Wrzeszczący Pysk i Szerszeniowy Jad. Pojawia się partner samotniczki - Jeleń. Szerszeniowy Jad ginie w walce.

Stoję sam na sam z życiem i muszę coś zniszczyć.
Jutro z tego nie będzie już nic.

Przegrajmy wszystko i przestańmy istnieć.
Statystyki - lvl: 6 | S: 14 | Zr: 16 | Sz: 13 | Zm: 8 | HP: 80 | W: 70 | EXP: 330/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 46/100
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości