Przeciwnicy
#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
TYPY PRZECIWNIKÓW
Przeciwników dzielimy na Agresywnych, Pasywnych i Specjalnych
Agresywni mogą zaatakować pierwsi, jeśli zauważą kota, natomiast Pasywni nigdy nie atakują pierwsi. W przypadku przeciwników "łamanych" decyzja o rozpoczęciu konfrontacji należy do Mistrze Gry. Specjalni przeciwnicy nie mają stałych statystyk i nie mogą zostać wylosowani podczas zwykłego polowania. Biorą udział wyłącznie w planowanych wydarzeniach.

Uwaga! Nagrodę otrzymuje się nie tylko za zabicie przeciwnika! Gracz dostaje exp również za jego przegonienie. Ich ilość z przedziału zależy od stopnia zajadłości walki i jej wyniku.



BORSUK
AGRESYWNY
Borsuk to nieduży drapieżny ssak ważący od 10 do 12 kg i mierzący do 90 cm. Jego sierść jest szarawoczarna z czarną stroną brzuszną, kończynami i stopami. Głowa i czubki uszu białe, 2 czarne pasy na głowie biegnące od pyska przez oczy aż za uszy.
Żywi się małymi kręgowcami takimi jak ptaki, gryzonie, jaszczurki i żaby, również jaja. Nie pogardzi bezkręgowcami (ślimaki, dżdżownice, owady), a także pokarmem roślinnym (owoce, korzonki, orzechy i zboża).

Statystyki: S: 25 | Zr: 12 | Sz: 7 | Zm: 8 | HP: 90 | W: 60
EXP: 175 exp



BÓBR
PASYWNY
Bóbr to duże, masywne i bardzo silne zwierzę pokryte brązowym futrem i ze spłaszczonym, szerokim, łysym ogonem. Bobry żyją w pobliżu rzek gdzie budują swoje siedliska oraz tamy. Znane są z tego, że powalą całe drzewa i przegryzają konary. Mają wyjątkowo długie i twarde przednie zęby które im to umożliwiają. Mogą stanowić dla kota poważnego przeciwnika.

Statystyki: S: 20 | Zr: 10 | Sz: 8 | Zm: 10 | HP: 70 | W: 50
EXP: 130 exp



CZŁOWIEK
SPECJALNY
Człowiek przez koty znany jako Dwunóg to z pewnością najsilniejszy przeciwnik jakiego kot może spotkać. I choć nie posiada on mocnych zębów czy ostrych pazurów to jest on przeciwnikiem wręcz nie do pokonania dla zwykłego kota dlatego lepiej przed nim uciekać niż wdawać się w bójkę szczególnie gdy w dłoni dzierży broń. Często wykorzystuje również psy.
Nie można go pomylić z jakimkolwiek innym przeciwnikiem. Porusza się na dolnych kończynach (stąd kocia nazwa: dwunóg) podczas gdy górnymi wykonuje inne rzeczy. Nie posiada futra lecz nagie ciało (stąd inna nazwa: bezwłosi) dlatego okrywa je ubraniem, jedyne włosy występują na głowie, a w przypadku osobników męskich może posiadać je na twarzy, klatce piersiowej, nogach i rękach. Z pomocą ognistych patyków potrafi ranić i zabijać bez zbliżania się do ofiary.

Statystyki: -
EXP: -


DZIK
SPECJALNY
Dzik to gatunek dużego ssaka lądowego z wyraźnie zarysowanym dymorfizmem płciowym - samce (odyńce) są większe i osiągają wagę nawet do 320kg, a w starszym wieku rozrastają im się fajki oraz szable, zaś samice (lochy) dorastają do 140kg. Ubarwienie dzika jest zmienne, latem ciemniejsze. Może przechodzić od niemal czarnego przez brązowoczerwone po płowe. Z powodu zwyczaju tarzania się w błocie jest zbliżone do barwy gleby występującej w rejonie życia osobnika. Niekiedy sierść na bokach jest tak pozlepiana żywicą, że tworzy pancerz zwany usmołem. Dobrze pływają, dlatego występują na jeziornych i rzecznych wyspach. Dzik jest agresywnym zwierzęciem i w niektórych sytuacjach odważnie szarżuje na wroga. Lochy z potomstwem są szczególnie niebezpieczne.

Statystyki: -
EXP: -


GRONOSTAJ
PASYWNY
Gronostaj jest małym ssakiem podobnym do łasicy. Jego ubarwienie zmienia się w zależności od pory roku: w lecie jest brązowe z żółtym brzuchem, w zimie staje się białe – w obydwu przypadkach jego ogon ma charakterystyczną czarną końcówkę. Zaatakowany, będzie bronił się ostrymi kłami i pazurami.

Statystyki: S: 6 | Zr: 9 | Sz: 7 | Zm: 4 | HP: 40 | W: 35
EXP: 25 exp


JASTRZĄB
AGRESYWNY
Drapieżny ptak prowadzący osiadły częściowo koczowniczy tryb życia.
Dorosłe osobniki mają wierzch ciała szaropopielaty, spód jasny w poprzeczne, faliste prążki. Pręgowane podogonie z jasną plamą u nasady. Sterówki wachlarzowate (w przeciwieństwie do podobnego krogulca). Nad okiem charakterystyczna szeroka, biała brew. Tęczówka jaskrawożółta (u starych samców ognista). Cała sylwetka z krótszymi skrzydłami w stosunku do tułowia i dość długim ogonem, w porównaniu np. ze zbliżonym do jastrzębia rozmiarami myszołowem
Jest rzadko spotykany i najchętniej poluje na gołębie i inne ptaki, czasem udaje się na łowy na zające, króliki, wiewiórki i małe gryzonie – podczas takiego polowania nie trudno mu pomylić młodego kota z potencjalną ofiarą.

Statystyki:
W locie: S: 18 | Zr: 15 | Sz: 15 | Zm: 8 | HP: 60 | W: 60
Na ziemi: S: 18 | Zr: 12 | Sz: 12 | Zm: 8 | HP: 60 | W: 60
EXP: 175 exp


JENOT
PASYWNY
Jenot to gatunek drapieżnego ssaka o długości ciała 49-70 cm, długości ogona 13-20 cm i masie ciała 5,5-9 kg. Ma puszyste futro o szarym zabarwieniu, z ciemną pręgą wzdłuż grzbietu. Bardzo charakterystyczne są odstające pasma włosów po bokach głowy – bokobrody. Pysk czarny. Z wyglądu przypomina szopa pracza, ale jenot ma ledwo przylegające do futra uszy i bardziej puszyste futro.

Statystyki: S: 15 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 6 | HP: 50 | W: 30
EXP: 75 exp


KRUK
PASYWNY
Duży, masywny ptak wielkości jastrzębia o czarnym upierzeniu i z grubym dziobem. W przeciwieństwie do gawronów nie żyją w stadach. Łączą się w większe grupy tylko w okresach lęgowych. Wydają z siebie charakterystyczne chrapliwe krakanie. Są bardzo inteligentne i pewne siebie, potrafią zrobić użytek ze swojej siły. Zdarza się, że uznawane są za omen nieszczęścia

Statystyki:
W locie: S: 12 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 9 | HP: 40 | W: 35
Na ziemi: S: 9 | Zr: 8 | Sz: 7 | Zm: 8 | HP: 40 | W: 35
EXP: 75 exp


KUNA
PASYWNY
Kuna to nieduży ssak odżywiający się głównie małymi ssakami, ptakami, owadami, jajami i owocami. Sierść brązowa ze złotymi lub srebrnymi rozjaśnieniami na głowie i barkach, kończyny i ogon czarne, natomiast pierś w różnych odcieniach kremowej barwy. Doskonale wspina się na drzewa.

Statystyki: S: 7 | Zr: 6 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 40 | W: 40
EXP: 25 exp


LIS
AGRESYWNY
Jeżeli widzisz bujną rudą kitę z czarną bądź białą końcówką, do tego przebiegły uśmiech, rude futro i pysk przypominający psa - z pewnością spotkałeś lisa. To chyba najpospolitszy drapieżnik jakiego można spotkać. Żywi się głównie małymi ssakami, królikami, także gryzoniami. Czasem jada owady, dżdżownice, padlinę, owoce.
Koty powiadają, że straszliwie śmierdzi. Niech jednak nie zmyli cię jego "niegroźny" wygląd. Lisy są chytre i sprytne, dobrze walczą i stanowią zagrożenie dla kociąt, gdyż czasem zakradają się do kociarni.

Statystyki:
dorosły: S: 17 | Zr: 12 | Sz: 12 | Zm: 9 | HP: 80 | W: 65
EXP: 130 exp
młody: S: 15 | Zr: 11 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 65 | W: 40
EXP: 100 exp


ŁABĘDŹ
SPECJALNY
Bardzo duży, biały ptak o długiej szyi i masywnych skrzydłach. Żyje z reguły w parach w pobliżu zbiorników wodnych. Łatwo je sprowokować, zdają sobie sprawę ze swojej siły i nie boją się wejść w konfrontację z kotem a czasem nawet i człowiekiem. Są na tyle ciężkie, że by wzbić się w powietrze potrzebują długiego rozbiegu. Łatwo rozpoznać miejsce ich bytowania po pozostawianych za sobą wyjątkowo długich, białych piórach i niosących się po powierzchni wody nieprzyjemnych odgłos w niczym nie przypominających ptasiego trelu.

Statystyki: -
EXP: -


ŁASICA
PASYWNY
Na pierwszy rzut oka przypomina nieco kunę lecz jest od niej sporo mniejsza. Sierść rudobrązowa z wyraźnym białym brzuchem. Ma smukłe gibkie ciało dzięki czemu skutecznie się broni. Żywi się małymi kręgowcami. Szybko biega, dobrze wspina się i pływa.

Statystyki: S: 6 | Zr: 9 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 40 | W: 35
EXP: 25 exp


PIES
AGRESYWNY/PASYWNY
Stworzenie najczęściej towarzyszące człowiekowi, lecz w przeciwieństwie do pieszczoszków, niebezpieczne. Wygląd psa zależy od jego rasy, podobnie wielkość i nastawienie do klanowych kotów. Są jednak szybkie, silne, mają niebezpieczne kły i należy ich raczej unikać. Zdarzają się psy które zapragnęły wolności i nie mają związku z człowiekiem - będą one znacznie bardziej niebezpieczne od tych, które należą do dwunogów.

Statystyki:
małej rasy: S: 11 | Zr: 8 | Sz: 9 | Zm: 4 | HP: 70 | W: 35
EXP: 60 exp
średniej rasy: S: 17 | Zr: 10 | Sz: 10 | Zm: 7 | HP: 95 | W: 50
EXP: 100 exp
dużej rasy: S: 26 | Zr: 15 | Sz: 15 | Zm: 8 | HP: 130 | W: 70
EXP: 200 exp


PIESZCZOCH DWUNOGÓW
PASYWNY
Zewnętrznie niewiele różnią się od kotów występujących w klanach. Mieszkają jednak z człowiekiem, często noszą na szyi obrożę i silny zapach, dzięki któremu bez trudu można odróżnić je od dzikich kotów. Często są tchórzliwe, rozleniwione i otyłe, dlatego też nie uznaje się ich za prawdziwie groźnych przeciwników.

Statystyki:
młody: S: 7 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 6 | HP: 35 | W: 45
EXP: 25 exp
młody dorosły: S: 8 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 45 | W: 50
EXP: 60 exp
dorosły: S: 10 | Zr: 10 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 55 | W: 55
EXP: 75 exp

Uwaga: statystyki mogą ulegać niewielkim zmianom w zależności od planów Mistrza Gry - jednak bez przesady!


PUCHACZ
AGRESYWNY
Masywny, bardzo duży ptak, większy jeszcze od jastrzębia, którego i tak koty widziały jako bardzo dużego ptaka. Na okrągłej głowie charakterstyczne uszy z piór, duże, pomarańczowe oczy i ostry dziób. Upierzenie o barwie ziemistej, z ciemnym wzorem pręgowania na wierzchu ciała. Najbardziej aktywny jest o świcie, zmierzchu oraz nocą; wówczas poluje bądź siada w eskponowanych miejscach i wydaje charakterystyczne, głośne pohukiwanie "pu-hu!", skąd wzięła się jego nazwa. Niezwykle zręczny i zwrotny, choć jego lot może wydawać się nieco chwiejny.

Statystyki:
W locie: S: 16 | Zr: 14 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 70 | W: 60
Na ziemi: S: 16 | Zr: 11 | Sz: 7 | Zm: 10 | HP: 70 | W: 60
EXP: 150 exp


RAK
SPECJALNY
Choć zwykle rak błotny osiąga wielkość 15 cm, zdarzają się osobniki dorastające do 30 cm. Całe ciało pokryte twardym pancerzem, w części grzbietowej pokrytym drobnymi kolcami; różnorodnie ubarwione, od niebieskawej, przez zielonkawą po brązową z jasnym, biało-żółtym spodem. Ma długie, wąskie, stąd inna nazwa - rak długoszczypcowy.

Statystyki: -
EXP: -


SAMOTNIK
AGRESYWNY/PASYWNY
Mówiąc bardzo zwięźle: kot nienależący do żadnego klanu tudzież plemienia. Nie jest także powiązany z człowiekiem. Samotnicy nie zawsze są wrogo nastawieni do klanowych kotów, jednak często polują na ich terenach łownych co jest przyczyną wielu niesnasek. Większość z nich, w wyniku swej niezależności to koty silne i dobrze walczące.

Statystyki:
młody: S: 12 | Zr: 10 | Sz: 9 | Zm: 7 | HP: 55 | W: 55
EXP: 75 exp
młody dorosły: S: 14 | Zr: 12 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 65 | W: 60
EXP: 100 exp
dorosły: S: 16 | Zr: 15 | Sz: 13 | Zm: 10 | HP: 75 | W: 65
EXP: 150 exp

Uwaga: statystyki mogą ulegać niewielkim zmianom w zależności od planów Mistrza Gry - jednak bez przesady!


STADO GAWRONÓW
PASYWNY
Gawrony są dosyć sporymi, smukłymi, czarnymi ptakami żyjącymi w bardzo licznych stadach. Często się przemieszczają, więc w miejscu, gdzie było stado gawronów jednego dnia, następnego już może go nie być. Nie są agresywne, ale za to ciekawskie i odważne oraz zdają sobie sprawę ze swojej siły zawartej w liczbie więc w sytuacji zagrożenia mogą zrobić się niebezpieczne.

Statystyki: S: 4 | Zr: 6 | Sz: 3 | Zm: 3 | HP: 25 | W: 15
EXP: 15 exp

Uwaga: Statystyka ta odnosi się do jednego osobnika!


STADO SZCZURÓW
AGRESYWNY
Jeden szczur to z pewnością dla kota smaczny posiłek, lecz stado szczurów to wielkie zagrożenie, a te stworzenia jak na złość żyją w dużych grupach. Ich futerko jest szarawobrązowa z jaśniejszym brzuchem i długim ogonem krótszym jednak od reszty ciała. Jest wszystkożerny - dosłownie. Ugryzienia szczurów mogą wywołać zakażenie, któremu zapobiega się z pomocą liści dzikiego czosnku.

Statystyki: S: 4 | Zr: 4 | Sz: 5 | Zm: 3 | HP: 20 | W: 15
EXP: 15 exp

Uwaga: Statystyka ta odnosi się do jednego osobnika!


TCHÓRZ
PASYWNY
Tchórz to nieduży ssak budową podobny łasicy. Młode osobniki są niemal białe, dorosłe ciemnobrunatne z białą częścią pyska i końcówkami uszu. Żywi się owadami, rybami, gryzoniami, płazami i jaszczurkami.

Statystyki: S: 7 | Zr: 8 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 35 | W: 40
EXP: 25 exp


WYDRA
PASYWNY
Brązowy, podłużny ssak z grubym ogonem i szeroką mordką. Przypomina trochę kunę, jednak jest od niej większa. Wydry doskonale pływają i większość życia spędzają w albo przy wodzie. Polują na ryby a czasem także na gryzonie i małe ptaki. Są ciekawskie i lubią się bawić, ale są też silne i sprytne.

Statystyki: S: 10 | Zr: 8 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 50 | W: 35
EXP: 60 exp
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#2
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
PRZECIWNICY WODNI



SZCZUPAK
AGRESYWNY

Drapieżna ryba. Osiąga długość do 1,5 m i masę do około 10 kg. Ciało ich jest spłaszczone, opływowe. Głowa wydłużona, ze zwężającymi się szczękami i bardzo szerokim spłaszczonym pyskiem. Zęby szczupaka na dolnej szczęce są skierowane do środka i bardzo ostre, szczęka górna jest ich pozbawiona. Ubarwienie zmienne w zależności od warunków środowiska. Młode osobniki są zwykle jasnozielone, brązowawe lub srebrzyste. Starsze osobniki mają ciemnozielony grzbiet, jaśniejsze nakrapiane żółtymi plamami boki i biały brzuch.

Statystyki:
  • Młody → S: 12 | Zr: 10 | Sz: 5 | HP: 80 | W: 70
    EXP: 40-60 exp
  • Dorosły → S: 20 | Zr: 12 | Sz: 7 | HP: 100 | W: 80
    EXP: 70-120 exp
  • Olbrzymi → S: 26 | Zr: 12 | Sz: 7 | HP: 150 | W: 90
    EXP: 140-170 exp

im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości