Data wysłania: 01.06.2018, 00:26
  Wygląd: Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
STATYSTYKI, POZIOMY I PUNKTY DOŚWIADCZENIA
STATYSTYKI
  • Siła (S) – odpowiada za siłę ataków fizycznych.
  • Zręczność (Zr) – odpowiada za unikanie ciosów przeciwnika i obronę oraz skuteczność ciosów/łapania zwierzyny.
  • Szybkość (Sz) – wskaźnik szybkości i refleksu postaci. Liczy się podczas ucieczki lub pogoni za przeciwnikiem.
  • Zmysły (Zm) – ta statystyka pomaga przy poszukiwaniu zwierzyny lub ziół.

  • Punkty Życia (HP) – odpowiadają za stan kota. Kiedy spada do połowy, statystyki słabną o 1/4, a gdy spada do 1/4 – statystyki zostają obniżone do 1/2. Gdy postać ma 5 pkt HP – traci przytomność, natomiast gdy HP spadnie poniżej 0 – kot umiera. Wyjątkiem są sparingi. W ich przypadku utrata wszystkich punktów HP oznacza zmęczenie i niezdolność do dalszej walki.
  • Wytrzymałość – określa jak wytrzymały jest kot, ile ruchów w ciągu danej akcji może wykonać. Wytrzymałość jest odejmowana za atakowanie, unikanie, ucieczkę, pogoń i próby łapania zwierzyny. Utrata pewnej ilości Wytrzymałości obniża celność postaci, co skutkuje mniejszą szansą na powodzenie akcji. W razie sparingów i polowań utrata całej Wytrzymałości oznacza zmęczenie i niezdolność do dalszej walki/polowania, w przypadku prawdziwych walk – kot jest wyczerpany i traci przytomność.
Na 1 poziomie jest 20 punktów do podziału na 4 umiejętności i 100 punktów do podziału na punkty życia i wytrzymałość. Z każdym kolejnym poziomem (LVL) postać otrzymuje + 1 punkt do: siły, zręczności, szybkości i zmysłów, ponadto + 2 punkty do dowolnego rozdzielenia, oraz + 5 punktów do: HP i W.
Nie polecamy dawać do którejkolwiek statystyki mniej niż 2.

HP i W dobrze jest rozdzielić w ten sposób, by HP było więcej - ich spadek w przypadku walki jest o wiele szybszy i zależy od siły innej postaci lub drapieżnika. Wytrzymałość w jednej turze spada od 1 do 5 za każdą próbę: ataku, uniku, pogoni, ucieczki, pochwycenia zwierzyny, a więc jej spadek jest wolniejszy, a konsekwencje utraty Wytrzymałości nie są tak poważne, jak w przypadku utraty całego HP (postać wtedy umiera). Nowym graczom zaleca się takie rozdzielenie: 60 HP i 40 W.

!! Należy pamiętać, że kocięta poniżej 6 księżyca mają, podczas sparingów i innych sesji z MG, statystyki obniżone o połowę !!



POZIOMY, PUNKTY DOŚWIADCZENIA I AWANSE

» Każda postać zaczyna od 1 poziomu (wyjątkiem są samotnicy, o których niżej).
» Aby przejść na kolejny poziom, potrzebna jest odpowiednia ilość exp (punktów doświadczenia).

» Punkty doświadczenia zdobywa się przede wszystkim za akcje z MG – polowania, walki, sparingi lub eventy/nieprzewidziane akcje. Uzyskuje się je także za ukończenie treningu/wytrenowanie terminatora (terminator otrzymuje 100 exp, a mistrz – 50 exp), comiesięczną aktywność (do 30 exp za miesiąc), a czasami także konkursy (symboliczne ilości).
» Ilość exp zdobytych przez daną postać za aktywność jest ogłaszana raz na miesiąc w tym temacie. Progi wyglądają tak:

Liczba postówEXP
3-7+5
8-12+10
13-17+15
18-22+20
23-27+25
28++30
» Przy ukończeniu treningu terminator zyskuje również bonusowy punkt do statystyk. Jaki – zależy od postaci i treningu. Administracja najczęściej kieruje się sugestią mistrza.
» W wypadku zniknięcia terminatora, mistrz prowadzący mu trening otrzymuje odpowiednią ilość exp, zależnie od ilości materiału jaką zdążył z owym terminatorem przerobić. Jeśli jego uczeń wróci w przyszłości i postanowi dokończyć trening - mistrz otrzymuje pozostałą, zaległą część exp (łącznie 50 exp). Tak samo ma się sprawa z terminatorami, którzy zginęli lub zostali wygnani.
» Ponadto każda Gwiazda za przeprowadzoną Ceremonię dostaje 10 exp, a za każde pomniejsze zebranie 5 exp. Jeżeli sytuacja jest wyjątkowa i Ceremonię lub zebranie przeprowadza Medyk/Zastępca, również otrzymuje on exp.

» Progi na kolejne lvle wyglądają następująco:
PoziomLiczba potrzebnego EXP
1 LVL0 EXP (startowy)
2 LVL100 EXP
3 LVL150 EXP
4 LVL200 EXP
5 LVL300 EXP
6 LVL400 EXP
7 LVL500 EXP
8 LVL600 EXP
9 LVL750 EXP
10 LVL900 EXP
» Exp zerują się po przejściu na nowy poziom.

» Przy awansie każda postać otrzymuje + 1 punkt do: siły, zręczności, szybkości i zmysłów, ponadto + 2 punkty do dowolnego rozdzielenia, oraz + 5 punktów do: HP i W.
» Gdy zdobędziesz odpowiednią liczbę exp należy zgłosić się w odpowiednim temacie, by administracja zaakceptowała nowe statystyki. Dopiero wtedy można je wpisać do profilu.


SAMOTNICY I PIESZCZOCHY

» Samotnicy i Pieszczochy są bardzo często tworzeni jako dorosłe postacie, które z założenia powinny mieć już jakieś doświadczenie. Dlatego właśnie na start otrzymują wyższy poziom, zależny od wieku postaci.
Cytat: 1 - 19 księżyców: 1 poziom
20 - 39 księżyców: 2 poziom
40 - 69 księżyców: 3 poziom
70 + : 4 poziom
» Należy pamiętać, że jest to premia przysługująca jednorazowo, a do jej ustalenia bierze się pod uwagę wiek postaci w chwili rozpoczęcia rozgrywki. Później trzeba zdobywać punkty doświadczenia w standardowy sposób - przez polowania, za miesięczną aktywność, itd.
» Premia nie jest dodatkiem obowiązkowym do gry - jeżeli gracz chce stworzyć słabszą postać niż wynika to z wyżej wskazanych zasad (np. ze względu na przyjęty przez siebie koncept), ma do tego prawo.


POWRACAJĄCE POSTACIE

» Jeśli do gry powraca postać, która była zaginiona przez dłuższy czas, to uznaje się, że podczas swojej nieobecności rozwinęła swoje umiejętności. Przez to jej level może zostać podwyższony według następującej listy:
Cytat:1 - 19 księżyców: 1 poziom
20 - 39 księżyców: 2 poziom
40 - 69 księżyców: 3 poziom
70 + : 4 poziom
» By zapobiec jej nadużyciom, mechanika ta podlega dodatkowym zasadom:
  1. Poziom powracającej postaci można podwyższyć tylko, jeżeli była ona zaginiona przez przynajmniej 6 miesięcy.
  2. Czas bycia zaginionym nalicza się od momentu, w którym konto gracza trafiło do grupy "Nieaktywne/zaginione".
  3. Jeżeli powracająca postać już przed zaginięciem osiągnęła poziom wymieniony w tabeli, przypisany do jej wieku (w którym powraca) lub wyższy, jej poziom nie zostanie zmieniony na jej niekorzyść.
  4. Powracająca postać zachowuje wszystkie zdobyte wcześniej punkty EXP, nawet jeśli jej poziom został podwyższony.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości