27.07.2022 21:06
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Cienia. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Agrestowy Krzew oraz Zmarznięty Nos:
Imię: Agrestowy Krzew
Płeć: Kotka
Wiek: 70
Wygląd: Okrągła i pulchna, o przyjemnych kształtach, niezbyt wysoka kotka. Jej futerko jest gładkie i krótkie, zawsze starannie wypielęgnowane, aksamitne w dotyku. Kolorem przyrównać je można do jasnego beżu, na którym malują się ciemniejsze zawijasy. Brodę, gardło i kawałek piersi pokrył biały nalot, podobnie palce i spodnią część brzucha. Mordka ma przyjemne, delikatne rysy, nos różowy, ponad którym osadzona jest para okrągłych, jasnych, zielonych oczu. Ma niezwykle dźwięczny i melodyjny, przyjemny dla ucha głos.
Charakter: Niezbyt wyróżniająca się z tłumu kotka, która o wiele bardziej woli towarzystwo najmłodszych członków Klanu, aniżeli dorosłych współklanowiczów. Jest pełna ciepła i empatii. Prawdziwa oaza spokoju, która cierpliwości ma więcej niż wszystkie koty razem wzięte, nigdy nie podnosi głosu, z jej gardła nie wyrwie się nawet pojedyncze prychnięcie. Każde konflikty, każde kłótnie i sprzeczki wśród kociąt stara się rozwiązywać pokojowo, bez nadawania kar. Jest dość zdystansowana, jeśli chodzi o relacje z innymi, zdaje się być trochę zamknięta na nowe znajomości i ciężko jest ją do siebie przekonać, choć jeśli zdobędzie się już jej zachowanie, zyska się naprawdę lojalną i wierną, oddaną przyjaciółkę.
Urodzenie: w Klanie Cienia
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Zmarznięty Nos
Płeć: Kocur
Wiek: 74
Wygląd: To bardzo wysoki i solidnie zbudowany kocur, którego ciało pokryte jest jednolitym, śnieżnobiałym futrem. Na świat patrzy okrągłymi, jasnoniebieskimi uszami a koniec jego prostego pyska zakończony jest różowym noskiem. Uszy ma zakończone puchatymi pędzelkami i jak na kota o tak postawnej budowie to porusza się zwinnie i z gracją. Futro Zmarzniętego Nosu jest nieco dłuższe na policzkach, łokciach, udach i brzuchu, a jego długi ogon tworzy rozłożystą kitę.
Charakter: Uśmiechnięty, choć już nie aż tak ciekawski, jak za kocięcych księżyców. Lubi irytować kotki, drażnić je i łapać je za słówka bo uważa, że są urocze, gdy się złoszczą. Jest typem samotnika, choć od czasu do czasu lubi spędzić z kimś czas. Sprawy rodzinne go nie interesują, a z samą rodziną nie przepada. Nigdy się nie poddaje, a w stosunku do kotek bywa wręcz nachalny i nie odpuszcza nawet, gdy dostanie po pysku. Zdanie innych go nie obchodzi, a w niektórych przypadkach śmieszy.
Urodzenie: Klan Cienia
Pochodzenie: Urodzony jako syn Jałowcowej Jagody oraz Zroszonego Pąka. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Zmarznięty Nos był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Historia: Agrestowy Krzew i Zmarznięty Nos są parą dość dziwną już na pierwszy rzut oka. Przez wiele księżyców krążyli wokół siebie, w relacji przypominającej przyjacielską, ale jednak nie do końca nią będąc. Zmarznięty Nos upatrzył sobie Agrestowy Krzew jako tę kotkę, którą koniecznie musi doprowadzić do szału, a Agrestowy Krzew miała to w nosie i pozostawała wiecznie zdystansowana, wykazując się nieskończoną cierpliwością. Niektóre matki były wręcz w stanie przysiąc, że Agrest bawiło, jak bardzo Przymrozek starał się ją rozzłościć.
A pewnego dnia Agrestowy Krzew oznajmiła Zmarzniętemu Nosowi, że od teraz są partnerami. Och, jakie było zdziwienie kocura! Wyśmiał Agrest, wyszydził, żarty robił sobie cały dzień! Ale jednocześnie nigdy nie zaprzeczył. I chociaż dalej męczył inne kotki, chociaż flirtował i żartował, żadnemu z nich nie zdawało się to przeszkadzać.
Innego dnia z kolei Agrestowy Krzew oznajmiła Zmarzniętemu Nosowi, że chce mieć kocięta. Na co Przymrozek oznajmił, że on się nimi nie będzie zajmować. Na co Agrest oznajmiła, że to będą jej kocięta, nie jego. Na co Przymrozek się zgodził.
Parę księżyców później przyszły na świat kocięta tej pary-nie-do-pary. Zmarznięty Nos praktycznie nie pokazuje się w kociarni po tym, jak po raz pierwszy zobaczył kocięta, tylko od czasu do czasu przynosząc jakąś zwierzynę. Za to Agrestowy Krzew jest zachwycona. Zawsze chciała mieć własne kocięta, a jako że już od dawna zajmowała się kociętami innych matek, to była przygotowana doskonale do tej roli, przez to szybko stała się kochającą i cierpliwą matką gromadki kociąt.
Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec lipca: 1 księżyc). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, a rodzicami są Agrestowy Krzew i Zmarznięty Nos.
Lista chętnych:
x Wiśnia (już gra)
x Szyszka (już gra)
x Wrzos (już gra)
x Trzask (już gra)
x Cedr (już gra) -> Żołądź (już gra)
x Skowyt (już gra)
Typ pyska: Europejski
Długość futra: Krótkie lub długie
Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie)
Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane tygrysio lub klasycznie.
Biel: Kocięta mogą mieć dowolną ilość białych znaczenia, bądź być całe białe.
Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Agrestowy Krzew oraz Zmarznięty Nos:
Imię: Agrestowy Krzew
Płeć: Kotka
Wiek: 70
Wygląd: Okrągła i pulchna, o przyjemnych kształtach, niezbyt wysoka kotka. Jej futerko jest gładkie i krótkie, zawsze starannie wypielęgnowane, aksamitne w dotyku. Kolorem przyrównać je można do jasnego beżu, na którym malują się ciemniejsze zawijasy. Brodę, gardło i kawałek piersi pokrył biały nalot, podobnie palce i spodnią część brzucha. Mordka ma przyjemne, delikatne rysy, nos różowy, ponad którym osadzona jest para okrągłych, jasnych, zielonych oczu. Ma niezwykle dźwięczny i melodyjny, przyjemny dla ucha głos.
Charakter: Niezbyt wyróżniająca się z tłumu kotka, która o wiele bardziej woli towarzystwo najmłodszych członków Klanu, aniżeli dorosłych współklanowiczów. Jest pełna ciepła i empatii. Prawdziwa oaza spokoju, która cierpliwości ma więcej niż wszystkie koty razem wzięte, nigdy nie podnosi głosu, z jej gardła nie wyrwie się nawet pojedyncze prychnięcie. Każde konflikty, każde kłótnie i sprzeczki wśród kociąt stara się rozwiązywać pokojowo, bez nadawania kar. Jest dość zdystansowana, jeśli chodzi o relacje z innymi, zdaje się być trochę zamknięta na nowe znajomości i ciężko jest ją do siebie przekonać, choć jeśli zdobędzie się już jej zachowanie, zyska się naprawdę lojalną i wierną, oddaną przyjaciółkę.
Urodzenie: w Klanie Cienia
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Zmarznięty Nos
Płeć: Kocur
Wiek: 74
Wygląd: To bardzo wysoki i solidnie zbudowany kocur, którego ciało pokryte jest jednolitym, śnieżnobiałym futrem. Na świat patrzy okrągłymi, jasnoniebieskimi uszami a koniec jego prostego pyska zakończony jest różowym noskiem. Uszy ma zakończone puchatymi pędzelkami i jak na kota o tak postawnej budowie to porusza się zwinnie i z gracją. Futro Zmarzniętego Nosu jest nieco dłuższe na policzkach, łokciach, udach i brzuchu, a jego długi ogon tworzy rozłożystą kitę.
Charakter: Uśmiechnięty, choć już nie aż tak ciekawski, jak za kocięcych księżyców. Lubi irytować kotki, drażnić je i łapać je za słówka bo uważa, że są urocze, gdy się złoszczą. Jest typem samotnika, choć od czasu do czasu lubi spędzić z kimś czas. Sprawy rodzinne go nie interesują, a z samą rodziną nie przepada. Nigdy się nie poddaje, a w stosunku do kotek bywa wręcz nachalny i nie odpuszcza nawet, gdy dostanie po pysku. Zdanie innych go nie obchodzi, a w niektórych przypadkach śmieszy.
Urodzenie: Klan Cienia
Pochodzenie: Urodzony jako syn Jałowcowej Jagody oraz Zroszonego Pąka. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Zmarznięty Nos był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Historia: Agrestowy Krzew i Zmarznięty Nos są parą dość dziwną już na pierwszy rzut oka. Przez wiele księżyców krążyli wokół siebie, w relacji przypominającej przyjacielską, ale jednak nie do końca nią będąc. Zmarznięty Nos upatrzył sobie Agrestowy Krzew jako tę kotkę, którą koniecznie musi doprowadzić do szału, a Agrestowy Krzew miała to w nosie i pozostawała wiecznie zdystansowana, wykazując się nieskończoną cierpliwością. Niektóre matki były wręcz w stanie przysiąc, że Agrest bawiło, jak bardzo Przymrozek starał się ją rozzłościć.
A pewnego dnia Agrestowy Krzew oznajmiła Zmarzniętemu Nosowi, że od teraz są partnerami. Och, jakie było zdziwienie kocura! Wyśmiał Agrest, wyszydził, żarty robił sobie cały dzień! Ale jednocześnie nigdy nie zaprzeczył. I chociaż dalej męczył inne kotki, chociaż flirtował i żartował, żadnemu z nich nie zdawało się to przeszkadzać.
Innego dnia z kolei Agrestowy Krzew oznajmiła Zmarzniętemu Nosowi, że chce mieć kocięta. Na co Przymrozek oznajmił, że on się nimi nie będzie zajmować. Na co Agrest oznajmiła, że to będą jej kocięta, nie jego. Na co Przymrozek się zgodził.
Parę księżyców później przyszły na świat kocięta tej pary-nie-do-pary. Zmarznięty Nos praktycznie nie pokazuje się w kociarni po tym, jak po raz pierwszy zobaczył kocięta, tylko od czasu do czasu przynosząc jakąś zwierzynę. Za to Agrestowy Krzew jest zachwycona. Zawsze chciała mieć własne kocięta, a jako że już od dawna zajmowała się kociętami innych matek, to była przygotowana doskonale do tej roli, przez to szybko stała się kochającą i cierpliwą matką gromadki kociąt.
Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec lipca: 1 księżyc). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, a rodzicami są Agrestowy Krzew i Zmarznięty Nos.
Lista chętnych:
x Wiśnia (już gra)
x Szyszka (już gra)
x Wrzos (już gra)
x Trzask (już gra)
x Cedr (już gra) -> Żołądź (już gra)
x Skowyt (już gra)
Typ pyska: Europejski
Długość futra: Krótkie lub długie
Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie)
- Czarne, bure;
- niebieskie, niebieskie pręgowane;
- czekoladowe, czekoladowe pręgowane;
- liliowe, liliowe pręgowane;
- szylkrety:
- czarno-rude,
- niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane,
- czekoladowo-rude, czekoladowo-rude pręgowane*,
- liliowo-kremowe, liliowo-kremowe pręgowane*.
- rude;
- kremowe.
Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane tygrysio lub klasycznie.
Biel: Kocięta mogą mieć dowolną ilość białych znaczenia, bądź być całe białe.
Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: