22.05.2018 10:54
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Gromu. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Czapla Noga oraz Lśniącooki:
Imię: Czapla Noga
Płeć: Kotka
Wiek: 55
Wygląd: Czapla Noga nie bez powodu dostała swoje imię, jest bowiem zdecydowanie jedną z najwyższych kotek w Klanie Gromu, a wszystko zawdzięcza swoim niebotycznie długim, zgrabnym łapom, które z gracją i lekkością niosą ją po terenach Klanu. Kotka jest smukła i wygląda raczej na wiotką, choć w gruncie rzeczy nie należy do tych, które gną się pod silniejszym podmuchem wiatru. Jej ciało pokryte jest krótkim, choć gęstym białym futerkiem, które przechodzi w czerń na ogonie, na grzbiecie tworzy trzy duże, nieregularne plamy, a na zgrabnej mordce tworzy chaotyczny, z pewnością niepowtarzalny wzór. Czapla ma dość wąskie, żółtozielone oczy, które żywo obserwują świat, a czarny nos okalają mocno kontrastujące z nim białe wąsy.
Charakter: Na pierwszy rzut oka może się wydawać chłodna i nieprzyjazna. Prawda wygląda jednak zupełnie inaczej - Czapla Noga jest po prostu mocno zobojętniała i zdystansowana do większości kotów. To nie tak, że cię szczególnie nie lubi, raczej zwyczajnie nie ma o tobie zdania. Konfliktu unika jak ognia, woli pochylić głowę niż się przeciwstawić, a wiele rzeczy - tak jak związek z Lśniącookim - robi głównie dla świętego spokoju. Nie zależy jej na zdaniu innych kotów i nie zdarza jej się zaistnieć w grupowych dyskusjach, więc to co myśli pozostaje przeważnie zagadką. Tylko jedna rzecz dotycząca niej jest pewna - nie wierzy w Gwiezdny Klan, a raczej jest on jej tak obojętny, jak większość otaczającego ją świata... za wyjątkiem być może jej kociąt. Wiadomo o tym powszechnie przez napięte stosunki z Gorejącym Krzewem. Co prawda to odrobinę jednostronny konflikt - to kocur jest prowodyrem większości burz jakie rozpętują się w tym temacie, bo Czapla co najwyżej przewraca oczami i stara się go unikać - ale nie mniej przez to burzliwy.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Lśniącooki
Płeć: Kocur
Wiek: 56
Wygląd: Jest raczej niski i większości wypadków by z kimś porozmawiać musi zadzierać głowę. Nieraz staje na palcach by wydawać się wyższym, co oczywiście stało się powodem do żartów w Klanie, jednak Lśniącooki zdaje się w ogóle tym nie przejmować. Tak, jak sugeruje jego imię jego oczy są niezwykłe - błękitne, niezwykle jasne i żywe, tak bardzo, że drugiego tak wyjątkowego kota z pewnością nie znajdziecie w żadnym z Czterech Klanów. Gdy spojrzy się na niego en face widać, że ma kanciastą głowę o dość klinowatym kształcie, jednak zdecydowanie daleko mu do egzotycznego wyglądu orientalnych pieszczochów. Jego smukłe ciało pokryte jest krótką sierścią o śnieżnobiałym odcieniu, nie ma na nim nawet jednego kolorowego włoska! Sam fakt, że pod sierścią jest rudy zdradza jedynie mała, ciemnoróżowa plama u nasady jego nosa, który poza tym ma odcień pudrowego różu.
Charakter: Uparty jak muł cwaniaczek. Kiedy już raz sobie coś postanowi to nie ma zmiłuj, doprowadzi do końca, a między godnym podziwu zawzięciem a zwykłą obsesją jest przeważnie bardzo, bardzo cienka linia, którą Lśniącooki przekracza każdego dnia. Nie przyjmuje "nie" jako odpowiedzi, dlatego lepiej nie wdawać się z nim w dyskusje - musi wyjść na jego, koniec, kropka, inaczej się obraża lub manifestuje swój podły humor otoczeniu. Swoich wad nie dostrzega i uważa się za pierwszy cud świata, za to cudze jak najbardziej, wytknie ochoczo i z radością przy pierwszej nadarzającej się okazji. Nie wszystko złoto co się świeci, najwyraźniej, bo chociaż jego oczy błyszczą wyjątkowo jasno, to skrywają egoistyczny, konfliktowy charakter. Ale żeby nie zakończyć na takiej całkiem negatywnej nucie - kiedy tańczy się mu tak jak on zagra to całkiem przyjazny, wesoły z niego koleżka.
Urodzony: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Historia: Ich związek nie można zaliczyć do udanych i inspirujących. Nie można powiedzieć, że dobrana z nich para, ale jakimś cudem jeszcze się nie rozstali. Najprawdopodobniej to zasługa Lśniącookiego, który dzięki swojej upartości cały czas trzyma przy sobie Czaplę, chociaż bywa naprawdę ciężko. Czarno-białej kocicy ten związek zdaje się być obojętny, chociaż ich pierwsze potomstwo sprawiło, że trochę bardzie się do siebie zbliżyli i zaczęło jej lekko zależeć, aczkolwiek trzeba być naprawdę bardzo dobrym obserwatorem, żeby to zauważyć. Relację tej niedobranej pary przycementował fakt utarcia nosa Gorejącemu Krzewowi, ponieważ jego córki również były zainteresowane szkoleniem się na medyka, a na dodatek rudzielcowi zależało na tym zdecydowanie bardziej, niż im. Powiedzmy, że z biegiem czasu Lśniący i Czapla zaczęli się dogadywać i dotarli się na tyle, że wystarczyło to do zmajstrowania sobie kolejnego miotu. Związek tej dwójki wojowników wydaje się niepewny i chwiejny, chociaż bliskie im koty wiedzą, że to tylko pozory, ponieważ zaczęło łączyć ich ciut więcej niż przyzwyczajenie, co jest znacznym progresem w porównaniu do okoliczności spłodzenia pierwszych kociąt. Z pierwszego miotu tej pary w klanie pozostali Malinowe Chaszcze – była pomocniczka medyka – oraz Akacjowy Kolec, podczas gdy Bzowa Gałąź, Złamana Łapa i Tytoń (Długa Łapa) zaginęli. Ten ostatni po tym, jak został wyrzucony z klanu, zginął ze szczęk psa, jednak jego rodzina nigdy nie dowiedziała się, co tak naprawdę stało się z kocurem.
Jest możliwość wcielenia się w czwórkę-piątkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako ponad 1 księżycowy kociak (wiek 2 księżyców ten miot osiąga na koniec maja). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się trójkę-czwórkę rodzeństwa z miotu oraz starsze rodzeństwo z pierwszego miotu: Bzowa Gałąź, Złamana Łapa, Akacjowy Kolec, Malinowe Chaszcze i Tytoń.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie dwóch graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Bocian (już gra)
• Mrówka (już gra)
• Sroka (już gra)
• Miodek (już gra)
• Rumianek (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose. Czarne, niebieskie, białe. szylkrety (czarno-rude, niebiesko-kremowe), rude, kremowe. Jeżeli rude lub kremowe, na futrze pokazują się nieznaczne pręgi: tygrysie lub klasyczne. Mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Czapla Noga oraz Lśniącooki:
Imię: Czapla Noga
Płeć: Kotka
Wiek: 55
Wygląd: Czapla Noga nie bez powodu dostała swoje imię, jest bowiem zdecydowanie jedną z najwyższych kotek w Klanie Gromu, a wszystko zawdzięcza swoim niebotycznie długim, zgrabnym łapom, które z gracją i lekkością niosą ją po terenach Klanu. Kotka jest smukła i wygląda raczej na wiotką, choć w gruncie rzeczy nie należy do tych, które gną się pod silniejszym podmuchem wiatru. Jej ciało pokryte jest krótkim, choć gęstym białym futerkiem, które przechodzi w czerń na ogonie, na grzbiecie tworzy trzy duże, nieregularne plamy, a na zgrabnej mordce tworzy chaotyczny, z pewnością niepowtarzalny wzór. Czapla ma dość wąskie, żółtozielone oczy, które żywo obserwują świat, a czarny nos okalają mocno kontrastujące z nim białe wąsy.
Charakter: Na pierwszy rzut oka może się wydawać chłodna i nieprzyjazna. Prawda wygląda jednak zupełnie inaczej - Czapla Noga jest po prostu mocno zobojętniała i zdystansowana do większości kotów. To nie tak, że cię szczególnie nie lubi, raczej zwyczajnie nie ma o tobie zdania. Konfliktu unika jak ognia, woli pochylić głowę niż się przeciwstawić, a wiele rzeczy - tak jak związek z Lśniącookim - robi głównie dla świętego spokoju. Nie zależy jej na zdaniu innych kotów i nie zdarza jej się zaistnieć w grupowych dyskusjach, więc to co myśli pozostaje przeważnie zagadką. Tylko jedna rzecz dotycząca niej jest pewna - nie wierzy w Gwiezdny Klan, a raczej jest on jej tak obojętny, jak większość otaczającego ją świata... za wyjątkiem być może jej kociąt. Wiadomo o tym powszechnie przez napięte stosunki z Gorejącym Krzewem. Co prawda to odrobinę jednostronny konflikt - to kocur jest prowodyrem większości burz jakie rozpętują się w tym temacie, bo Czapla co najwyżej przewraca oczami i stara się go unikać - ale nie mniej przez to burzliwy.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Lśniącooki
Płeć: Kocur
Wiek: 56
Wygląd: Jest raczej niski i większości wypadków by z kimś porozmawiać musi zadzierać głowę. Nieraz staje na palcach by wydawać się wyższym, co oczywiście stało się powodem do żartów w Klanie, jednak Lśniącooki zdaje się w ogóle tym nie przejmować. Tak, jak sugeruje jego imię jego oczy są niezwykłe - błękitne, niezwykle jasne i żywe, tak bardzo, że drugiego tak wyjątkowego kota z pewnością nie znajdziecie w żadnym z Czterech Klanów. Gdy spojrzy się na niego en face widać, że ma kanciastą głowę o dość klinowatym kształcie, jednak zdecydowanie daleko mu do egzotycznego wyglądu orientalnych pieszczochów. Jego smukłe ciało pokryte jest krótką sierścią o śnieżnobiałym odcieniu, nie ma na nim nawet jednego kolorowego włoska! Sam fakt, że pod sierścią jest rudy zdradza jedynie mała, ciemnoróżowa plama u nasady jego nosa, który poza tym ma odcień pudrowego różu.
Charakter: Uparty jak muł cwaniaczek. Kiedy już raz sobie coś postanowi to nie ma zmiłuj, doprowadzi do końca, a między godnym podziwu zawzięciem a zwykłą obsesją jest przeważnie bardzo, bardzo cienka linia, którą Lśniącooki przekracza każdego dnia. Nie przyjmuje "nie" jako odpowiedzi, dlatego lepiej nie wdawać się z nim w dyskusje - musi wyjść na jego, koniec, kropka, inaczej się obraża lub manifestuje swój podły humor otoczeniu. Swoich wad nie dostrzega i uważa się za pierwszy cud świata, za to cudze jak najbardziej, wytknie ochoczo i z radością przy pierwszej nadarzającej się okazji. Nie wszystko złoto co się świeci, najwyraźniej, bo chociaż jego oczy błyszczą wyjątkowo jasno, to skrywają egoistyczny, konfliktowy charakter. Ale żeby nie zakończyć na takiej całkiem negatywnej nucie - kiedy tańczy się mu tak jak on zagra to całkiem przyjazny, wesoły z niego koleżka.
Urodzony: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Historia: Ich związek nie można zaliczyć do udanych i inspirujących. Nie można powiedzieć, że dobrana z nich para, ale jakimś cudem jeszcze się nie rozstali. Najprawdopodobniej to zasługa Lśniącookiego, który dzięki swojej upartości cały czas trzyma przy sobie Czaplę, chociaż bywa naprawdę ciężko. Czarno-białej kocicy ten związek zdaje się być obojętny, chociaż ich pierwsze potomstwo sprawiło, że trochę bardzie się do siebie zbliżyli i zaczęło jej lekko zależeć, aczkolwiek trzeba być naprawdę bardzo dobrym obserwatorem, żeby to zauważyć. Relację tej niedobranej pary przycementował fakt utarcia nosa Gorejącemu Krzewowi, ponieważ jego córki również były zainteresowane szkoleniem się na medyka, a na dodatek rudzielcowi zależało na tym zdecydowanie bardziej, niż im. Powiedzmy, że z biegiem czasu Lśniący i Czapla zaczęli się dogadywać i dotarli się na tyle, że wystarczyło to do zmajstrowania sobie kolejnego miotu. Związek tej dwójki wojowników wydaje się niepewny i chwiejny, chociaż bliskie im koty wiedzą, że to tylko pozory, ponieważ zaczęło łączyć ich ciut więcej niż przyzwyczajenie, co jest znacznym progresem w porównaniu do okoliczności spłodzenia pierwszych kociąt. Z pierwszego miotu tej pary w klanie pozostali Malinowe Chaszcze – była pomocniczka medyka – oraz Akacjowy Kolec, podczas gdy Bzowa Gałąź, Złamana Łapa i Tytoń (Długa Łapa) zaginęli. Ten ostatni po tym, jak został wyrzucony z klanu, zginął ze szczęk psa, jednak jego rodzina nigdy nie dowiedziała się, co tak naprawdę stało się z kocurem.
Jest możliwość wcielenia się w czwórkę-piątkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako ponad 1 księżycowy kociak (wiek 2 księżyców ten miot osiąga na koniec maja). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się trójkę-czwórkę rodzeństwa z miotu oraz starsze rodzeństwo z pierwszego miotu: Bzowa Gałąź, Złamana Łapa, Akacjowy Kolec, Malinowe Chaszcze i Tytoń.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie dwóch graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Bocian (już gra)
• Mrówka (już gra)
• Sroka (już gra)
• Miodek (już gra)
• Rumianek (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose. Czarne, niebieskie, białe. szylkrety (czarno-rude, niebiesko-kremowe), rude, kremowe. Jeżeli rude lub kremowe, na futrze pokazują się nieznaczne pręgi: tygrysie lub klasyczne. Mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: