15.11.2018 15:17
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Gromu. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Kolorowy Wiatr oraz Chłodny Nos:
Imię: Kolorowy Wiatr
Płeć: kotka
Wiek: 28
Wygląd: Kolorowy Wiatr zalicza się do całkiem urodziwych kocic, mimo białego futra upstrzonego różnymi kolorami. Od razu widać, że na swoich długich łapach porusza się z gracją, a jej ciało jej szczupłe i sprężyste, choć długie w większości białe futro wygładza jej ostre rysy. Centralnie na pysku ma rudą, pręgowana plamę, która rozciąga się od górnej szczęki do czoła. Przez nos przebiega czarna, nieregularna smuga, która przy wąsach ustępuje rudości, choć po prawej stronie na rudej plamie Kolorowa ma dodający jej uroku czarny pieprzyk. Na boki rozkładają się białe, lekko wygięte ku dołowi wąsy o średniej długości. Ruda plama rozdziela dwa krystalicznie czyste, błękitne ślepia. Na czubku głowy czerń przeradza się w brązową plamę, której siostra pojawiła się też na piersi kocicy i jej zadzie oraz ogonie. Reszta kocicy jest biała jak śnieg, a futerko nigdy nie znajduje się w nieładzie, ponieważ Kolorowa bardzo o nie dba i nie dopuszcza do tego, aby ktokolwiek widział ją brudną.
Charakter: Z pyska patrzy jej źle przez jej zimne oczy o barwie lodu, ale już po pierwszej rozmowie wrażenie zmienia się diametralnie. Kolorowy Wiatr, mimo nieprzyjemnego wyrazu pyska, jest tak naprawdę kocicą sympatyczną i wesołą, która nie stroni od towarzystwa, jednakże nie można nazwać jej konformistką. Bardzo często ma własne zdanie, którego broni dopóki albo kogoś nie przekona, albo... nie stwierdzi, że to jednak ona się myliła. Nie ma problemu z tym, żeby przyznać się do błędu, ale nie da sobie też wejść na głowę. Właśnie dlatego zainteresowała Chłodnego i sprawiła, że przy niej wytrwał. Kolorowa potrafi oczarować lekko cynicznym uśmiechem, ładnymi słowami i błyskiem zimnego oka, choć to ostatnie dotyczy jedynie koneserów podobnych szaremu kocurowi. Wobec kociąt stara się być opiekuńcza i wydaje się na wiele im pozwalać, choć prawda jest taka, że trzyma je w ryzach i nie raz potrafi wybuchnąć, gdy przesadzą. Daje im zwykle sporo swobody, którą sama bardzo ceni.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Chłodny Nos
Płeć: Kocur
Wiek: 31
Wygląd: Kocura charakteryzują długie, szczupłe łapy zakończone jasnymi pazurami i szczupły niczym witka tułów, który od urodzenia zdradzał przyszłe predyspozycje Chłodnego. Jest jednym z najzwinniejszych kotów w Klanie Gromu, choć o to akurat nie trudno, gdy panuje kult siły. W każdym razie zaczynając od głowy można zwrócić uwagę na wątrobiany nos z ciemnoszarą obwódką, znad którego spoglądają lekko skośne, ciemnożółte tęczówki, a na boki odchodzą krótkie, ostro zakończone proste wąsy. Na szczupłej głowie sterczą dość długie, wąskie uszy, a przez pysk przechodzą nieliczne popielate pręgi. Okolice nosa Chłodnego przechodzą w jaśniejszy odcień szarości, a niżej w pobliżu podgardla ustępuje ona czystej bieli, która rozpościera się na całej szerokości klatki piersiowej kocura i sięga podbrzusza, a także wewnętrznej strony przednich łap, sprawiając, że jego łokcie są białe. Na każdą z łap naciągnięte są białe skarpetki, sięgające mniej więcej do połowy kończyn. Na łapach kocura można zauważyć rzadkie pręgi, które jakby zanikają na tułowiu i jedynie wzdłuż grzbietu biegnie ciemniejsze pasmo krótkiej sierści.
Charakter: Nie można nazwać go urodzonym liderem ani rodzinnym typem. Chłodny stroni raczej od towarzystwa, jest zdystansowany i żyje trochę we własnym świecie, jednocześnie będąc obowiązkowym i lojalnym wobec klanu wojownikiem. Jest raczej uparty i zdarza mu się nawet być złośliwym, aczkolwiek nie można powiedzieć, że ma jakichś śmiertelnych wrogów, jak Gorejący Krzew i Czapla Noga (pomijając fakt, że ich konflikt jest raczej jednostronny). Z reguły stara się nie nadepnąć nikomu za bardzo na odcisk. Wobec swoich kociąt jest... raczej żaden. Głównie nieobecny. Nie przepada za zajmowaniem się nimi i ogólnie nie lubi kociąt, do których nie ma ani cierpliwości, ani łapy. Zapewne gdy zostaną terminatorami ich relacja ulegnie zmianie, ale nie ma co oczekiwać, że Chłodny Nos okaże jakieś większe zainteresowanie ich życiem. Swoją partnerkę kocha na swój własny sposób, choć rzadko jej to okazuje, chociaż to właśnie on zainicjował ich relację ku zaskoczeniu wszystkich.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Historia: Para zeszła się już jakiś czas temu po orbitowaniu wokół siebie od czasów sprzed ich ceremonii na terminatorów, ale wcześniej nawet nie zapowiadało się na to, że będą mieli kocięta w najbliższym czasie, choć sam fakt ich posiadania w przyszłości był brany za pewnik. Pytanie tylko kiedy do tego dojdzie. Z początku żadne z nich nie było zainteresowane kociętami. Kolorowa lubiła bardzo swobodę, a widziała, że każda z jej koleżanek na dobre parę księżyców ląduje w kociarni, do której zdawały się być uwiązane aż ich potomstwo nie osiągnie odpowiedniego wieku, aby ją opuścić. Niezbyt podobała jej się taka wizja, zaś Chłodny w żaden sposób nie naciskał, ponieważ nie był kotem rodzinnym i nigdy nawet nie myślał o założeniu takowej. Sęk w tym, że każda kolejna kumpela Kolorowej zachodziła w ciążę, a kocięta atakowały ją zewsząd. Pewnego dnia przyglądała się z ubocza radosnej rodzince Osikowej Łapy i Lekkiego Kroku, aż do momentu, w którym poczuła dziwne ukłucie zazdrości. Czy naprawdę chciała być aż taka niezależna i nigdy niczego po sobie nie zostawić? Zaczęła mieć wątpliwości co do swojego postanowienia, że nie chce zostawać matką tak wcześnie. Zaczęła nawet więcej rozmawiać z Osiką i Skaczącą Żabą o kociętach, jakby próbowała się przygotować do macierzyństwa, choć wcześniej unikała tego tematu jak ognia. Wyglądało na to, że i na nią przyszedł czas. Chciała spróbować, o czym w trakcie jednej z rozmów, późnym wieczorem na początku Pory Opadających Liści, poinformowała Chłodnego. Kocur spojrzał na nią sceptycznie, a później bez słowa wyszedł. Wojownik najzwyczajniej w świecie musiał przetrawić fakt, że będą mieli kocięta, bo, uwaga, nie zamierzał upierać się przy tym, że on do tego łapy nie przyczyni. Po paru wschodach słońca sam powrócił do tematu i jeszcze tego samego dnia spłodzili swoje przyszłe potomstwo. Nie było u nich żadnych wzlotów i emocjonalnych wybuchów, a czyste, uporządkowane planowanie. Na chwilę obecną ojciec niespecjalnie interesuje się kociętami, jakby czekał, aż te zaczną być bardziej rozumne i dojrzałe, jednak nad całą hałastrą czuwa Kolorowy Wiatr, z jednej strony dająca dzieciom sporo swobody, z drugiej zaś potrafiąca w razie potrzeby użyć ostrego tonu.
Jest możliwość wcielenia się w ósemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec listopada: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się siódemkę rodzeństwa z miotu, a rodzicami są Kolorowy Wiatr i Chłodny Nos.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie czterech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Żółć (już gra)
• Mlecz -> Lampart (już gra)
• Chudy (już gra)
• Świstak -> Oddech już gra)
• Wrzoska -> Łasica (już gra)
• Ostatnia -> Świt (już gra)
• Agrest (już gra)
• Wierzba (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, niebieskie, niebieskie pręgowane, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe. Wszystkie te umaszczenia dostępne także w wersji colourpoint (przykłady zobacz tutaj) i mink (przykłady zobacz tutaj). Jeżeli pręgowane: tygrysie, klasyczne, cętkowane lub ticked.
Mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Colourpointy i mink nie mogą mieć heterochromii. Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Kolorowy Wiatr oraz Chłodny Nos:
Imię: Kolorowy Wiatr
Płeć: kotka
Wiek: 28
Wygląd: Kolorowy Wiatr zalicza się do całkiem urodziwych kocic, mimo białego futra upstrzonego różnymi kolorami. Od razu widać, że na swoich długich łapach porusza się z gracją, a jej ciało jej szczupłe i sprężyste, choć długie w większości białe futro wygładza jej ostre rysy. Centralnie na pysku ma rudą, pręgowana plamę, która rozciąga się od górnej szczęki do czoła. Przez nos przebiega czarna, nieregularna smuga, która przy wąsach ustępuje rudości, choć po prawej stronie na rudej plamie Kolorowa ma dodający jej uroku czarny pieprzyk. Na boki rozkładają się białe, lekko wygięte ku dołowi wąsy o średniej długości. Ruda plama rozdziela dwa krystalicznie czyste, błękitne ślepia. Na czubku głowy czerń przeradza się w brązową plamę, której siostra pojawiła się też na piersi kocicy i jej zadzie oraz ogonie. Reszta kocicy jest biała jak śnieg, a futerko nigdy nie znajduje się w nieładzie, ponieważ Kolorowa bardzo o nie dba i nie dopuszcza do tego, aby ktokolwiek widział ją brudną.
Charakter: Z pyska patrzy jej źle przez jej zimne oczy o barwie lodu, ale już po pierwszej rozmowie wrażenie zmienia się diametralnie. Kolorowy Wiatr, mimo nieprzyjemnego wyrazu pyska, jest tak naprawdę kocicą sympatyczną i wesołą, która nie stroni od towarzystwa, jednakże nie można nazwać jej konformistką. Bardzo często ma własne zdanie, którego broni dopóki albo kogoś nie przekona, albo... nie stwierdzi, że to jednak ona się myliła. Nie ma problemu z tym, żeby przyznać się do błędu, ale nie da sobie też wejść na głowę. Właśnie dlatego zainteresowała Chłodnego i sprawiła, że przy niej wytrwał. Kolorowa potrafi oczarować lekko cynicznym uśmiechem, ładnymi słowami i błyskiem zimnego oka, choć to ostatnie dotyczy jedynie koneserów podobnych szaremu kocurowi. Wobec kociąt stara się być opiekuńcza i wydaje się na wiele im pozwalać, choć prawda jest taka, że trzyma je w ryzach i nie raz potrafi wybuchnąć, gdy przesadzą. Daje im zwykle sporo swobody, którą sama bardzo ceni.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Chłodny Nos
Płeć: Kocur
Wiek: 31
Wygląd: Kocura charakteryzują długie, szczupłe łapy zakończone jasnymi pazurami i szczupły niczym witka tułów, który od urodzenia zdradzał przyszłe predyspozycje Chłodnego. Jest jednym z najzwinniejszych kotów w Klanie Gromu, choć o to akurat nie trudno, gdy panuje kult siły. W każdym razie zaczynając od głowy można zwrócić uwagę na wątrobiany nos z ciemnoszarą obwódką, znad którego spoglądają lekko skośne, ciemnożółte tęczówki, a na boki odchodzą krótkie, ostro zakończone proste wąsy. Na szczupłej głowie sterczą dość długie, wąskie uszy, a przez pysk przechodzą nieliczne popielate pręgi. Okolice nosa Chłodnego przechodzą w jaśniejszy odcień szarości, a niżej w pobliżu podgardla ustępuje ona czystej bieli, która rozpościera się na całej szerokości klatki piersiowej kocura i sięga podbrzusza, a także wewnętrznej strony przednich łap, sprawiając, że jego łokcie są białe. Na każdą z łap naciągnięte są białe skarpetki, sięgające mniej więcej do połowy kończyn. Na łapach kocura można zauważyć rzadkie pręgi, które jakby zanikają na tułowiu i jedynie wzdłuż grzbietu biegnie ciemniejsze pasmo krótkiej sierści.
Charakter: Nie można nazwać go urodzonym liderem ani rodzinnym typem. Chłodny stroni raczej od towarzystwa, jest zdystansowany i żyje trochę we własnym świecie, jednocześnie będąc obowiązkowym i lojalnym wobec klanu wojownikiem. Jest raczej uparty i zdarza mu się nawet być złośliwym, aczkolwiek nie można powiedzieć, że ma jakichś śmiertelnych wrogów, jak Gorejący Krzew i Czapla Noga (pomijając fakt, że ich konflikt jest raczej jednostronny). Z reguły stara się nie nadepnąć nikomu za bardzo na odcisk. Wobec swoich kociąt jest... raczej żaden. Głównie nieobecny. Nie przepada za zajmowaniem się nimi i ogólnie nie lubi kociąt, do których nie ma ani cierpliwości, ani łapy. Zapewne gdy zostaną terminatorami ich relacja ulegnie zmianie, ale nie ma co oczekiwać, że Chłodny Nos okaże jakieś większe zainteresowanie ich życiem. Swoją partnerkę kocha na swój własny sposób, choć rzadko jej to okazuje, chociaż to właśnie on zainicjował ich relację ku zaskoczeniu wszystkich.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: nieznane.
Historia: Para zeszła się już jakiś czas temu po orbitowaniu wokół siebie od czasów sprzed ich ceremonii na terminatorów, ale wcześniej nawet nie zapowiadało się na to, że będą mieli kocięta w najbliższym czasie, choć sam fakt ich posiadania w przyszłości był brany za pewnik. Pytanie tylko kiedy do tego dojdzie. Z początku żadne z nich nie było zainteresowane kociętami. Kolorowa lubiła bardzo swobodę, a widziała, że każda z jej koleżanek na dobre parę księżyców ląduje w kociarni, do której zdawały się być uwiązane aż ich potomstwo nie osiągnie odpowiedniego wieku, aby ją opuścić. Niezbyt podobała jej się taka wizja, zaś Chłodny w żaden sposób nie naciskał, ponieważ nie był kotem rodzinnym i nigdy nawet nie myślał o założeniu takowej. Sęk w tym, że każda kolejna kumpela Kolorowej zachodziła w ciążę, a kocięta atakowały ją zewsząd. Pewnego dnia przyglądała się z ubocza radosnej rodzince Osikowej Łapy i Lekkiego Kroku, aż do momentu, w którym poczuła dziwne ukłucie zazdrości. Czy naprawdę chciała być aż taka niezależna i nigdy niczego po sobie nie zostawić? Zaczęła mieć wątpliwości co do swojego postanowienia, że nie chce zostawać matką tak wcześnie. Zaczęła nawet więcej rozmawiać z Osiką i Skaczącą Żabą o kociętach, jakby próbowała się przygotować do macierzyństwa, choć wcześniej unikała tego tematu jak ognia. Wyglądało na to, że i na nią przyszedł czas. Chciała spróbować, o czym w trakcie jednej z rozmów, późnym wieczorem na początku Pory Opadających Liści, poinformowała Chłodnego. Kocur spojrzał na nią sceptycznie, a później bez słowa wyszedł. Wojownik najzwyczajniej w świecie musiał przetrawić fakt, że będą mieli kocięta, bo, uwaga, nie zamierzał upierać się przy tym, że on do tego łapy nie przyczyni. Po paru wschodach słońca sam powrócił do tematu i jeszcze tego samego dnia spłodzili swoje przyszłe potomstwo. Nie było u nich żadnych wzlotów i emocjonalnych wybuchów, a czyste, uporządkowane planowanie. Na chwilę obecną ojciec niespecjalnie interesuje się kociętami, jakby czekał, aż te zaczną być bardziej rozumne i dojrzałe, jednak nad całą hałastrą czuwa Kolorowy Wiatr, z jednej strony dająca dzieciom sporo swobody, z drugiej zaś potrafiąca w razie potrzeby użyć ostrego tonu.
Jest możliwość wcielenia się w ósemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec listopada: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się siódemkę rodzeństwa z miotu, a rodzicami są Kolorowy Wiatr i Chłodny Nos.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie czterech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Żółć (już gra)
• Mlecz -> Lampart (już gra)
• Chudy (już gra)
• Świstak -> Oddech już gra)
• Wrzoska -> Łasica (już gra)
• Ostatnia -> Świt (już gra)
• Agrest (już gra)
• Wierzba (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, niebieskie, niebieskie pręgowane, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe. Wszystkie te umaszczenia dostępne także w wersji colourpoint (przykłady zobacz tutaj) i mink (przykłady zobacz tutaj). Jeżeli pręgowane: tygrysie, klasyczne, cętkowane lub ticked.
Mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Colourpointy i mink nie mogą mieć heterochromii. Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: