Propozycje
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
z tego co wiem, to nie da się tak ustawić na tym serwerze - każde konto musi mieć osobnego maila, przynajmniej przy rejestracji, ale jeżeli ktoś wie, jak to zrobić, to poproszę o informację na pw. natomiast odpowiadając bezpośrednio na pytanie Wydmy - jeżeli ktoś później chce mieć wszystkie na jednym mailu, to owszem, można to zmienić przez panel administracyjny
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jest starsza. Grubsza, z burym futerkiem z rozmazaną plamą na plecach, pręgami, które im wyżej się pięły, tym były mniej widoczne oraz pręgami na pysku oraz ogonie w kolorze bliskim czerni. Pręgi na czole kotki układają się w literkę "M" oraz wyżej twoją pasy. Pomiędzy oczami oprócz wcześniej wymienionych pręg znajdują się także po trzy dłuższe pasy, jedne usadowione najwyżej dotykają dolnych powiek, zaś tamte dwie pną się aby złapać się nosa, jednak bez powodzenia. Uszy dość trójkątne, ogon długi i puszysty. Dodatkowo na pysku znajduje się jaśniejsza plama. Jej oczy są szaro-niebieskie, chociaż o wyraźniejszej barwie niż te kocięce. Nos, małżowina uszna oraz jej poduszki łap są w kolorze różowo-szarym. Chód kotki trochę się ustabilizował, jednak nadal trochę zbyt łagodnie chodzi. Ciągle źle na nich stawała, przez co mogą sprawiać wrażenie, jakby były trochę wykręcone.
~propozycje ożywianie~
no to tak, strasznie mnie gryzą kolory tytułów i chciałabym podrzucić taką propozycję aby taki kolor zapisać:
a) poprzez kolor hex
a2) albo po prostu takie kółko kolorowe co by wybierać tak
b) trochę tych kolorów pododawać / pozmieniać obecne, bo np. ten brązowy kompletnie tak nie wygląda :x
<table><td>[Obrazek: dadmwmd-8f715029-dfa1-4f42-b909-3dfbb414...Aqk8BDqvo0]</td>
<td><p align="center">I left the..., country for the .,..c i t y
thought I was smart but I was silly
I should've known I'd get in trouble being so green
I've.. lived ..m y.. l i f e ..and ..I'm ..only ,..eighteen
</p></td></table>
Statystyki - lvl: 2 | S: 10 | Zr: 7 | Sz: 5 | Zm: 4 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 15/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
Wygląd
Średniej postury, długowłosa biała kotka z jasnoniebieskimi oczami. Szczupła
Yo. Z tego co wiem, wszelkie choroby (genetyczne, choroby poszczególnych układów itd), z którymi dana postać się rodzi, powinny być konsultowane z administracją (albo powinny być wyrażane na nie zgody, tak jak w przypadku gry szylkretowym kocurem). Ostatnio jednak zauważyłam, że są postacie, które takiej weryfikacji nie przeszły i w KP choroba była opisana w taki sposób, że nie dało się tego zweryfikować, czy to faktycznie jakaś poważna choroba, czy może zwykła wizja postaci, np. niemowy. Proponuję więc dodanie do regulaminu punktu, który będzie mówił o tym, że wszelkie choroby, z którymi kotek się rodzi mogą wystąpić tylko i wyłącznie po zaakceptowaniu przez administrację i powinny być dokładnie opisane w karcie postaci. Nie wiem, czy taka sytuacja miała jak dotąd miejsce, ale jeśli nie, to taki zabieg może temu zapobiec - chodzi o sytuację, w której gracz nie ma bladego pojęcia o tym, jak wygląda dana choroba poza niektórymi objawami, albo w ogóle wymyśla coś, przez co kot nie ma szansy na przeżycie, ale jest to za słabo opisane i nie da się domyślić, że to jakaś choroba. Wydaje mi się to dość sprawiedliwe - robisz research, pokazujesz, że wiesz coś o danej chorobie, jak ona wygląda, co się przez nią dzieje, jak ona wpływa na organizm - możesz zrobić taką postać, droga wolna. Ot, luźna propozycja. Podałam dość skrajne przypadki, ale oprócz tego myślę że dobrze będzie, jeśli administracja będzie wiedziała, ile na forum jest postaci chorych, żeby nie doszło w pewnym momencie do sytuacji, w której będzie postaci nieuleczalnie chorych, bądź z wrodzonymi wadami, po prostu za dużo.
[Obrazek: Podpis.png]
Statystyki - lvl: 7 | S: 15 | Zr: 18 | Sz: 12 | Zm: 26 | HP: 85 | W: 75 | EXP: 265/600
Stat. Med. - lvl: 13 | MED.EXP: 11/1500
Odpowiedz
Wygląd
Gąska nie jest wysoka, jej wzrost można określić jako przeciętny, nadrabia to jednak swoją całkiem krępą budową. Nie, nie jest gruba. Ma po prostu... ładne kształty, nie to co te chuderlawe, długołape kotki, które nawet imię własnego klanu powinno zwiewać. Pysk ma raczej okrągły, tak samo wygląda kwestia jej dużych oczu o zielonych tęczówkach. Sierść kotki jest krótka, acz bardzo gęsta, o barwie złotej, jednakże wzdłuż linii kręgosłupa i na końcu ogona część składających się na jej futro włosów przybrała kolor czarny. Łapy kotki nie są ani długie, ani krótkie, długi jest natomiast ogon, bardzo puszysty, miękki i gruby, który potrafi plątać się jej pod łapami, jeśli zapomni o tym, by zwracać na niego uwagę. Od jakiegoś czasu sierść kotki stała się znacznie bardziej matowa, nie jest już tak lśniąca i wyczyszczona, jak była dawniej. Całości dopełniają zmęczone spojrzenie i zapuchnięte ze zmęczenia oczy.
Osobiście jestem w sumie jak najbardziej za, wtedy nie byłoby niedomówień w takich sytuacjach i każdy wiedziałby, że robiąc postać z jakimś "defektem", nawet, jeśli pojawi się z czasem, musi mieć zgodę, bo w tej chwili może to nie być tak jasno zrozumiane.
Statystyki - lvl: 3 | S: 12 | Zr: 13 | Sz: 5 | Zm: 3 | HP: 80 | W: 40 | EXP: 0/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Chudziutka i drobna kotka o burym, szylkretowym, krótkim futerku. Jej boki pokrywają spiralne zawijasy w niektórych miejscach rude, a w niektórych czarne. Ma okropecznie długi ogon wraz z białymi łapkami i zielono-żółte duże i okrągłe ślepia. Jej pysk, część policzków oraz nasada nosa również są białe, a sam nosek jasnoróżowy.
Tak, proszę o to bardzo mocno xDD. Wreszcie unikniemy jakichś problemów z układem nerwowym i brakiem odczuwania bodźców, czy innych takich rzeczy. Przydałby się też zapis, że wszelkie wady postawy, czy upośledzenie zmysłów musi się łączyć z odwzorowaniem tego w statystkach i zależnie od przypadku obcięciem tej początkowej puli 20 punktów.
[Obrazek: XlreSVu.png]
i'm busy, busy,B U S Ydoing nothing
doing nothing, that's the lifef o r  m e
for when i'm doing nothing, i'm busy doing something
s o m e t h i n gthat suits me to a tee
Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 10 | Sz: 8 | Zm: 2 | HP: 60 | W: 50 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Drobnej budowy, buro-biała koteczka. Jej jasne, krótkowłose ciało pokrywa mozaika łat: większe obejmują oczy, uszy i tył głowy oraz cały grzbiet od łopatek do ogona. Mniejsze występują na tylnych łapach, palcach, biodrach i ramieniu. Wszystkie są delikatnie pręgowane w typie broken mackerel. Zawsze roześmianą mordkę wieńczy pomarańczowy, perkaty nos na tle białego trójkąta oraz duże, owalne oczy z figlarnym połyskiem w kolorze mosiądzowym (lśniącym żółtobrązowym).
Ja jestem przeciwna nakładaniu na użytkowników tak wielu ograniczeń i zmuszaniu ich do pisania kartkówki z wiedzy o schorzeniu/chorobie, zanim zaczną grę. Zgoda administracji w formie zaakceptowania KP powinna opierać się na uświadomieniu gracza, jakie konsekwencje fabularne poniesie.. ale nie wyobrażam sobie sytuacji, w której admin uzna, że "ty sobie nie poradzisz z prowadzeniem postaci głuchej/niewidomej, nie możesz spróbować". Teoria a praktyka to dwie różne rzeczy.

Zresztą, samych konsekwencji nie da się do końca przewidzieć: np. postać głuchoniema nie może zostać wojownikiem, polować ani prowadzić sesji ze wszystkimi, bo nie wszystkie koty zrozumieją "język migowy". Przywódca może nawet uznać, że nie chce utrzymywać w klanie upośledzonego kota i zostanie oddana Dwunogom, co jeszcze bardziej fabularnie ją pogrąży. Na własne ryzyko.

Takie zgody można też obejść - w pewnym momencie rozgrywki uznam, że moja postać zachorowała na zaćmę i oślepła, straciła mowę, uległa off-screenowemu wypadkowi i nie może się poruszać. Zostaną mi odebrane prawa do postaci czy co?

Poza uświadamianiem o konsekwencjach fabularnych i ewentualnym egzekwowaniu ich (w razie niedociągnięć), dałabym graczom wolną rękę do tworzenia tego, czego chcą. Przez artemidę zawsze przewijały się różne trendy - były choroby psychiczne, wady wymowy, w przyszłości mogą być też dysfunkcje... ale na dłuższą metę nigdy nie doszło do sytuacji, by czegoś było stanowczo "za dużo".

Barszcz napisałx:Przydałby się też zapis, że wszelkie wady postawy, czy upośledzenie zmysłów musi się łączyć z odwzorowaniem tego w statystkach i zależnie od przypadku obcięciem tej początkowej puli 20 punktów.
A z tym się akurat zgadzam + żeby wszelkie choroby/problemy były jawne i zapisane w KP.
<table><td>[Obrazek: HOz3QDY.png]</td>
<td>so much i have lost
and so much i resent
my spite became the steps
upon the stairway of descent
</td>
</table>
Statystyki - lvl: 5 | S: 12 | Zr: 17 | Sz: 9 | Zm: 7 | HP: 75 | W: 65 | EXP: 30/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
Ostrężyna, podejrzewam, że możliwości silnika, na którym stoi forum, na to nie pozwolą.

co do propozycji Lśniącej: ogólnie zgadzam się, że należałoby dać wymóg opisywania takich rzeczy w kp, ale chyba średnio mi się podoba wpisywanie tego do regulaminu w formie "żeby mieć jakąś poważną chorobę to musisz wykazać się wiedzą i mieć zgodę administracji". bo to nie jest kwestia tego, że tego jest za dużo - bo tak naprawdę mało kto się podejmuje odgrywania chorób - i nie chodzi nawet o to, czy dany gracz faktycznie jakoś bardzo dobrze odgrywa schorzenie X (zwłaszcza, że nie wszystkie choroby wyglądają tak samo u kotów, jak u ludzi), tylko po prostu... no, żeby była informacja, że ma jakieś objawy, bo potem wychodzą naprawdę dziwne sytuacje, np. ja parę dni temu, jeszcze jako admin, dowiedziałam się od Turkucia, że postać mająca już rok nie odczuwa praktycznie bólu (co było widać w akcji z MG), ale w karcie nie było o tym nic wspomniane xD tu jeszcze dochodzi ten argument, że przez niektóre choroby koty powinny krócej żyć (a np. kot głuchy w ogóle by nie przeżył w dziczy :x), a poza tym dość mocno mogą one wpływać na ich codzienne funkcjonowanie, ale np. inni gracze ani nawet admini o tym nie wiedzą.

Barszcz napisałx:Przydałby się też zapis, że wszelkie wady postawy, czy upośledzenie zmysłów musi się łączyć z odwzorowaniem tego w statystkach i zależnie od przypadku obcięciem tej początkowej puli 20 punktów.
this. to proponuję wpisać w temacie ze statystykami i formularzu KP.

+ powracam do kwestii medexpów za treningi, ponieważ obecnie jest czterech terminatorów medyka. w końcu nic nie zostało ustalone, ja na przykład nie wiem, jak to dobrze rozdzielić (i czy w takiej sytuacji medyk dostaje expy czy medexpy), ale może ktoś ma jakąś propozycję
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Najniższy spośród wszystkich Rybek, jednak zbudowany najmocniej z nich. Ma szerokie barki, grubą szyję i ogon oraz dużą, kanciastą głowę. Garbaty nos kończy się brudnoróżowym, szerokim nosem i wywiniętymi w górę wąsami. Uszy małe, lekko zaokrąglone, oczy wąskie i lekko skośne, w kolorze bursztynu. Burą, klasycznie pręgowaną sierść ma gęstą i często potarganą na lewej stronie pyska. Biel oblewa pysk, pierś, brzuch, palce przednich łap oraz goleń wraz ze stopą tylnych. Na lewej przedniej łapie ponad nadgarstkiem szpetna blizna, pod nią - wykrzywiony nadgarstek i dłoń pozbawiona czucia.
krótko. choroby tylko za zgodą nie, choroby jakoś wspomniane w kp tak i odejmowanie statów za niepełnosprawność też tak (bo tak robiłem jako admin i parę postaci rozdawało staty z puli np. 18 punktów).

a, i jestem za tym, żeby za trening medyczny medyk dostawał 50 exp, jak za zwykłego terma, a terminator 100 mexp. to tyle.
x
★ ★ ★
behind my eyelids are islands of violence, my mind shipwrecked, this is the only land my mind could find. I did not know it was such a violent island, full of tidal waves, suicidal crazed lions; they're trying to eat me, blood running down their chin and I know that I can fight or I can let the lion win. I begin to assemble what weapons I can find 'cause sometimes to stay alive you got to kill your mind...
x
Statystyki - lvl: 6 | S: 16 | Zr: 13 | Sz: 5 | Zm: 19 | HP: 85 | W: 65 | EXP: 190/500
Stat. Med. - lvl: 8 | MED.EXP: 916/1500
Odpowiedz
Wygląd
To już nieistotne
Łososiowa Łuska napisałx:jestem za tym, żeby za trening medyczny medyk dostawał 50 exp, jak za zwykłego terma, a terminator 100 mexp. to tyle.

jak najbardziej za
when this world is no more
the m o o n is all we'll see
I'll ask you to fly away with me
until the stars all fall down
they empty from the sky
but I don't m i n d
if you're with me
then everything's alright
Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 12 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 60/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Kocica nie zmieniła się wiele. Nadal dużo trenuje, przez co jej ciało jest wyćwiczone, sama ma budowę atletyczną. Nadal chodzi pewnym siebie krokiem, a pysk szylkretki często jest zmarszczony, przez co można powiedzieć, że chodzi wiecznie niezadowolona czy naburmuszona, chociaż niekoniecznie tak jest. Obecnie ciało wojowniczki wróciło już do normy po porodzie przez to, że każdą wolną chwilę poświęca doprowadzeniu siebie do porządku. Na ciele widnieje parę blizn - jedna po wyrwanym płacie skóry na karku, druga na lewej tylnej łapie w postaci śladu po ugryzieniu lisa, trzecia to lekko wyszczerbione, prawe ucho po walce treningowej z Lis. A ostatnia jest urwanym ogonem, ostała się jej mniej niż połowa, przez co jej chód stał się bardziej ostrożny.
100 medexp to trochę za mało moim zdaniem XD proponowałbym 150, bo to będzie pierwszy level i połowa do drugiego
[Obrazek: d86kpls-359c10b8-1779-4663-b5ec-7066fd2dd134.png][Obrazek: d86kp7h-7066584f-fa2b-4e29-acfe-58d17d385b0e.png]

I look inside myself and see my heart is black.

I see my red door and must have it painted black.

Maybe then I'll fade away and not have to face the facts.

It's not easy facing up when your whole world is black.
Statystyki - lvl: 7 | S: 21 | Zr: 13 | Sz: 9 | Zm: 12 | HP: 90 | W: 70 | EXP: 30/600
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Sierść w kolorze piasku, zawsze czysta i lśniąca - oto znak rozpoznawszy Rzecznej medyczki. Pokryta jest niewiele ciemniejszymi pręgami, które na bokach układają się w grube zawijasy. Nie brak także mlecznobiałych akcentów, które zdobią jej mordkę, gardło, brzuch, palce oraz końcówkę ogona. Aparycja Księżyc jest zupełnie nieimponująca; przykrótkie łapy noszą smukły, nieco wydłużony korpus oraz zaokrągloną głowę, na której osadzone są nieduże uszy, orzechowe oczy i nos o barwie łososiowej. Jej skóra jest wolna od blizn, za to na brzuchu, bokach i biczowatym ogonie widać niemal łyse fragmenty - efekt zbyt intensywnego czyszczenia futra w momentach stresu. Głos Rzeczniaczki jest dość charakterystyczny; jako że transpłciową kotką musi nad nim pracować, by był wyższy i brzmiał jak głos kotki.
Łososiowa Łuska napisałx:krótko. choroby tylko za zgodą nie, choroby jakoś wspomniane w kp tak i odejmowanie statów za niepełnosprawność też tak (bo tak robiłem jako admin i parę postaci rozdawało staty z puli np. 18 punktów).

a, i jestem za tym, żeby za trening medyczny medyk dostawał 50 exp, jak za zwykłego terma, a terminator 100 mexp. to tyle.

jeśli chodzi o wszelkie niepełnosprawności, to gdy takowe zauważymy w karcie postaci, prosimy gracza, by odjął sobie parę punktów, aby odwzorowywało to w jakiś sposób fakt, że postać nie jest w pełni sprawna.

jeśli chodzi o medexpy za trening medyczny, imo wręcz absurdalne jest to, że ich nie ma. pamiętam, że temat już niejednokrotnie się przewijał, ale nigdy nie zostało nic w tej sprawie ustalone. pogadam z resztą administracji na ten temat i myślę, że może do jutra postaramy się ogarnąć tę kwestię. moim zdaniem 50 expów dla medyka i 100-150 medexpów dla terma brzmi spoko.
[Obrazek: b0CQi7B.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 8 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 18 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 65/400
Stat. Med. - lvl: 7 | MED.EXP: 640/1200
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z masywniejszych i być może największy ze wszystkich kociaków w miocie, który najprawdopodobniej sprawił matce nieco więcej katorgi przy narodzinach, aby chwilę później okazać dumnym rodzicom swoje prawdziwe wdzięki. Między innymi największy atut w postaci osobliwej sylwetki, o tęgich aczkolwiek krótkich łapkach, prężnie utrzymujących barczysty korpus. Na jakim spoczywa całkiem spora głowa z lekko wypukłym czołem oraz zaokrąglonymi policzkami, które w pewien sposób potęgują jej wielkość. Gdzie równocześnie można spostrzec parę okrągłych nad wyraz ciekawskich tęczówek koloru złotego. To wszystko zwieńcza średniej długości puszysty ogon zwężający się ku końcowy który jest zaokrąglony, oraz okrywająca go szata w postaci krótkiej, choć gęstej a także twardej sierści koloru szarego. Jednocześnie mieniącej się w blasku słońca delikatnym błękitem. Sam malec porusza się dosyć nieporadnie, wydając przy tym stosunkowo zabawny tupot, poniekąd spowodowany jego niedźwiedzią masą.
Księżycowa Łapa napisałx:jeśli chodzi o wszelkie niepełnosprawności, to gdy takowe zauważymy w karcie postaci, prosimy gracza, by odjął sobie parę punktów, aby odwzorowywało to w jakiś sposób fakt, że postać nie jest w pełni sprawna.
Szczerze powiedziawszy to mam mieszane uczucia na ten temat. Bowiem z jednej strony takie odejmowanie, bardzo szybko doprowadzi do tego, że wszystkie postacie na tym forum będą genetycznie idealne.
Natomiast odnosząc się do rzeczywistości, czy takie upośledzenia czynią danych ludzi gorszymi od innych?
Np: Ludwig van Beethoven - minus od statystyki słuchu nie przeszkodził mu w napisaniu IX Symfonii. Albo Bethany Hamilton - minus od zręczności nie sprawił, aby przegrała zawody z pełnosprawnymi surferami.
A skoro jest to forum fantasy, to może wypadałoby przymknąć oko nie niektóre aspekty? To tak, jakby doszukiwać się we Władcy Pierścieni zasad fizyki kwantowej, a u Barbarzyńcy z Diablo. Tego w jaki sposób dzierży dwa dwuręczne topory. A u nas kotki leczą ziołami i nikogo to jeszcze nie zdziwiło na tyle aby zadać tutaj owe pytanie? xD
_Non est ad astra mollis e terris via_
[Obrazek: gW9Bx1V.gif]
Peace is a Lie • There is only Passion
Through Passion • I gain Strength
Through Strength • I gain Power
Through Power • I gain Victory
Through Victory • My chains are Broken
The Dark Forest shall free me
Statystyki - lvl: 3 | S: 12 | Zr: 9 | Sz: 7 | Zm: 4 | HP: 8o | W: 4o | EXP: 15|2oo
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Drobnej budowy, buro-biała koteczka. Jej jasne, krótkowłose ciało pokrywa mozaika łat: większe obejmują oczy, uszy i tył głowy oraz cały grzbiet od łopatek do ogona. Mniejsze występują na tylnych łapach, palcach, biodrach i ramieniu. Wszystkie są delikatnie pręgowane w typie broken mackerel. Zawsze roześmianą mordkę wieńczy pomarańczowy, perkaty nos na tle białego trójkąta oraz duże, owalne oczy z figlarnym połyskiem w kolorze mosiądzowym (lśniącym żółtobrązowym).
Niedźwiedzia Łapa napisałx:Natomiast odnosząc się do rzeczywistości, czy takie upośledzenia czynią danych ludzi gorszymi od innych?
Np: Ludwig van Beethoven - minus od statystyki słuchu nie przeszkodził mu w napisaniu IX Symfonii. Albo Bethany Hamilton - minus od zręczności nie sprawił, aby przegrała zawody z pełnosprawnymi surferami.
Ci ludzie na pewno ciężko pracowali, by swoje "wady" skorygować i dorównać/prześcignąć pełnosprawnych ludzi. Więc nikt tego nie broni takiej postaci - zaczyna z mniejszą pulą, ale jeśli nad tym popracuje, to przecież również przysługuje jej exp i system awansów.

W książkach Jednooka miała tak wyostrzone zmysły, że nie dało się jej "podejść", bo zawsze cię słyszała. Jayfeather został medykiem mimo kompletnej ślepoty, ale Longtail po utracie wzroku od razu przeniósł się do legowiska starszyzny. Był też głuchy kociak, co został porwany przez jastrzębia i Briarlight - złamała kręgosłup, co poskutkowało paraliżem tylnych łap, ale Klan Gromu utrzymywał ją do końca życia (pomagała w lecznicy chyba). I niezliczona ilość kulawych (Cinderpelt, Martwa Stopa, etc).

Więc -2 do początkowych statystyk nie jest tak naprawdę krzywdzące na dłuższą metę.
<table><td>[Obrazek: HOz3QDY.png]</td>
<td>so much i have lost
and so much i resent
my spite became the steps
upon the stairway of descent
</td>
</table>
Statystyki - lvl: 5 | S: 12 | Zr: 17 | Sz: 9 | Zm: 7 | HP: 75 | W: 65 | EXP: 30/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Średniego wzrostu, czarnofutra kotka. Zadbana, pełna gracji. Ma piękne, okrągłe ślepia o szmaragdowej barwie. Na pyszczku i na szyi znajdują się pojedyncze białe włoski. Na grzbiecie nosa ma trzy cienkie blizny po pazurach, a na prawym boku, dużą, nieregularną szramę, pamiątkę po dwunogach.
Niedźwiedzia Łapa napisałx:Np: Ludwig van Beethoven - minus od statystyki słuchu nie przeszkodził mu w napisaniu IX Symfonii.
wybacz czepialstwo, ale Beethoven nie był głuchy od urodzenia i miał na tyle doświadczenia muzycznego, by wiedzieć jak dane połączenia i frazy brzmią, więc nie robiło mu to znacznej różnicy
xx
you knowxi leftxi flew the nest
andxyou knowxi won't be alone
and in my chest you know me best
AND YOU KNOW I'LL BE BACK HOME
Statystyki - lvl: 5 | S: 13 | Zr: 12 | Sz: 11 | Zm: 9 | HP: 65 | W: 75 | EXP: 165/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z masywniejszych i być może największy ze wszystkich kociaków w miocie, który najprawdopodobniej sprawił matce nieco więcej katorgi przy narodzinach, aby chwilę później okazać dumnym rodzicom swoje prawdziwe wdzięki. Między innymi największy atut w postaci osobliwej sylwetki, o tęgich aczkolwiek krótkich łapkach, prężnie utrzymujących barczysty korpus. Na jakim spoczywa całkiem spora głowa z lekko wypukłym czołem oraz zaokrąglonymi policzkami, które w pewien sposób potęgują jej wielkość. Gdzie równocześnie można spostrzec parę okrągłych nad wyraz ciekawskich tęczówek koloru złotego. To wszystko zwieńcza średniej długości puszysty ogon zwężający się ku końcowy który jest zaokrąglony, oraz okrywająca go szata w postaci krótkiej, choć gęstej a także twardej sierści koloru szarego. Jednocześnie mieniącej się w blasku słońca delikatnym błękitem. Sam malec porusza się dosyć nieporadnie, wydając przy tym stosunkowo zabawny tupot, poniekąd spowodowany jego niedźwiedzią masą.
Sasankowa Łapa napisałx:Zaczyna z mniejszą pulą, ale jeśli nad tym popracuje, to przecież również przysługuje jej exp i system awansów.
I tego właśnie się obawiam, że nikt po czymś takim nie zacznie gry taką postacią. Nie chcąc gonić, być gorszym od innych postaci (zawsze to mniejsza pula w porównaniu do tej zdrowej)

Kosowa Łapa napisałx:wybacz czepialstwo
Ależ nie mam o co. Specjalnie dobrałem takie przykłady - wcześniej w pełni sprawnych osób. Żeby zobrazować to, że takie upośledzenie nie sprawiło, iż stali się z automatu o poprzeczkę gorsi. Oczywiście jak zauważyła Sasanka, ciężką pracą (choćby w przypadku Bethany) udało się im to nadrobić. Czyli jak dobrze rozumiem zrównać z innymi. A nawet ich prześcignąć. Dlatego, jeżeli takowa postać będzie wybornie prowadzona, to zostaną jej zwrócone brakujące punkty?
_Non est ad astra mollis e terris via_
[Obrazek: gW9Bx1V.gif]
Peace is a Lie • There is only Passion
Through Passion • I gain Strength
Through Strength • I gain Power
Through Power • I gain Victory
Through Victory • My chains are Broken
The Dark Forest shall free me
Statystyki - lvl: 3 | S: 12 | Zr: 9 | Sz: 7 | Zm: 4 | HP: 8o | W: 4o | EXP: 15|2oo
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości