Logo Artemidy
Akacjowe Myszy
#16
Czemu wy mi to robicie? :( nie moglibyście tak trzy kropkowac w wakacje czy coś?
Ale tak serio to słodko i uroczo :) mam nadzieję, że znajdziecie chętnych.
owo
LVL 2 70 / 150
MedLVL 0 0 / 100
14
Siła
S
6
Zręczność
Zr
3
Szybkość
Sz
3
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
35
Wytrzymałość
W
#17
Wujek Turkuć będzie pilnował wujka Szrona by was za oboz nie wywlekł :cukier:
[Obrazek: W3vb2y5.png]
another ..round ..of bullets ..hits ..my skin
well, fire away 'cause today I won't let the shame sink in
I am bursting through the barricades and
reachin' for the sun........... I'm a warrior
yeah,.. that's what..... I've .....b e c o m e

I'm not s c a r e d ..to be seen
I make no apologies, this is ME
LVL 3 0 / 200
MedLVL 0 0 / 100
6
Siła
S
14
Zręczność
Zr
8
Szybkość
Sz
5
Zmysły
Zm
70
Punkty Życia
HP
50
Wytrzymałość
W
#18
Wujek Szron tylko spróbuje to dostanie soczystą fangę w nos 👌👌👌
LVL 5 90 / 400
MedLVL 0 0 / 100
18
Siła
S
13
Zręczność
Zr
7
Szybkość
Sz
7
Zmysły
Zm
80
Punkty Życia
HP
60
Wytrzymałość
W
#19
No ale... No weź Turkuć... No przygoda czeka no : (
[Obrazek: W3vb2y5.png]
another ..round ..of bullets ..hits ..my skin
well, fire away 'cause today I won't let the shame sink in
I am bursting through the barricades and
reachin' for the sun........... I'm a warrior
yeah,.. that's what..... I've .....b e c o m e

I'm not s c a r e d ..to be seen
I make no apologies, this is ME
LVL 3 0 / 200
MedLVL 0 0 / 100
6
Siła
S
14
Zręczność
Zr
8
Szybkość
Sz
5
Zmysły
Zm
70
Punkty Życia
HP
50
Wytrzymałość
W
#20
*Żar voice* żadnego wyciągania poza obóz póki nie wrrrrócę z wyprrrawy i nie nazbierram ziółek, żeby was łatać, wrrrrrrrr
✮x✮x✮
you knowxi leftxi flew the nest
andxyou knowxi won't be alone
and in my chest you know me best
AND YOU KNOW I'LL BE BACK HOME
LVL 5 165 / 400
MedLVL 0 0 / 100
13
Siła
S
12
Zręczność
Zr
11
Szybkość
Sz
9
Zmysły
Zm
65
Punkty Życia
HP
75
Wytrzymałość
W
#21
To lepiej zacznij zbierać, bo Szrona pewnie trzeba będzie często łatać |DDDD
[Obrazek: W3vb2y5.png]
another ..round ..of bullets ..hits ..my skin
well, fire away 'cause today I won't let the shame sink in
I am bursting through the barricades and
reachin' for the sun........... I'm a warrior
yeah,.. that's what..... I've .....b e c o m e

I'm not s c a r e d ..to be seen
I make no apologies, this is ME
LVL 3 0 / 200
MedLVL 0 0 / 100
6
Siła
S
14
Zręczność
Zr
8
Szybkość
Sz
5
Zmysły
Zm
70
Punkty Życia
HP
50
Wytrzymałość
W
#22
Omggg! Ja chcę tak bardzo ❤ zgłaszam się!
[Obrazek: Nuj6cZ1.gif]
= I k n o w the RAIN like ~ t h e ~ C L O U D S know the SKY =
..........I s p e a k to birds AND tell them WHERE to ~ f l y ~
= I S I N G the songs that YOU hear o n the breeze =
...............I write the names OF the R O C K S and the trees
= Oh, you fool, t h e r e are R U L E S I am COMING for you =
..........DARKNESS brings e v i l things, oh, the RECKONING
~ B E G I N S ~
LVL 4 175 / 300
MedLVL 0 0 / 100
11
Siła
S
9
Zręczność
Zr
9
Szybkość
Sz
9
Zmysły
Zm
65
Punkty Życia
HP
65
Wytrzymałość
W
#23
Wpisuję ciebie na listę! 💜
You taught me the courage of stars before you left
How light carries on endlessly even after death
[Obrazek: vk70qUn.png]
LVL 5 360 / 400
MedLVL 0 0 / 100
11
Siła
S
13
Zręczność
Zr
12
Szybkość
Sz
9
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
65
Wytrzymałość
W
#24
*New Challenger Approaching*

No cześ, w sumie gdzieś za tydzień będę mogła mieć nową postać więc ten
Zgłaszam się :)
XXXXXXXXX[Obrazek: ringooo.png]
◤XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX◥
Gdy chłód obejmie tę cierpiącą glinę,
Z niej dusza w jakąż wędruję krainę?
Nie mogąc umrzeć ni zostać z żywemi,
Proch swój sczerniały porzuca na ziemi.
Czy niewcielona górny loт swój wzbije
Gdzie się niebieska planeta promieni,
Albo zapełni królestwo przestrzeni,
Tę rzecz dla oka, co wszystko przeżyje?
◣XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX◢
LVL 1 25 / 100
MedLVL 0 0 / 100
5
Siła
S
5
Zręczność
Zr
6
Szybkość
Sz
4
Zmysły
Zm
55
Punkty Życia
HP
45
Wytrzymałość
W
#25
Ok, wpisuję ciebie na listę :3
leave behind your heart and cast away
rather be the. h u n t e r .than the prey
[Obrazek: LOarr7D.png]
« .you. are .n a t u r a l .»
a beating heart of stone
you .gotta. be .so .cold
to .make. it. in. this .world

LVL 4 20 / 300
MedLVL 0 0 / 100
12
Siła
S
12
Zręczność
Zr
9
Szybkość
Sz
6
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
55
Wytrzymałość
W
#26
Tak!
[Obrazek: Nuj6cZ1.gif]
= I k n o w the RAIN like ~ t h e ~ C L O U D S know the SKY =
..........I s p e a k to birds AND tell them WHERE to ~ f l y ~
= I S I N G the songs that YOU hear o n the breeze =
...............I write the names OF the R O C K S and the trees
= Oh, you fool, t h e r e are R U L E S I am COMING for you =
..........DARKNESS brings e v i l things, oh, the RECKONING
~ B E G I N S ~
LVL 4 175 / 300
MedLVL 0 0 / 100
11
Siła
S
9
Zręczność
Zr
9
Szybkość
Sz
9
Zmysły
Zm
65
Punkty Życia
HP
65
Wytrzymałość
W
#27
No to jak pisałam ma disco, zgłaszam sie.
[Obrazek: dcr367b-e4ff92cd-6cb6-495e-8d8f-a8b97f35df3a.png]
LVL 4 215 / 300
MedLVL 0 0 / 100
7
Siła
S
8
Zręczność
Zr
15
Szybkość
Sz
7
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
55
Wytrzymałość
W
#28
Wpisana! uwu
You taught me the courage of stars before you left
How light carries on endlessly even after death
[Obrazek: vk70qUn.png]
LVL 5 360 / 400
MedLVL 0 0 / 100
11
Siła
S
13
Zręczność
Zr
12
Szybkość
Sz
9
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
65
Wytrzymałość
W
#29
Btw zabawnie by było, gdyby jeden z kociaków miał na imię Korzeń, bo tak miał na imię tatuś jak był mały
I_f e l t_like I won, but I_w a s n' t_ done,---------
the_n i g h t m a r e_repeats itself every_t i m e-

got to keep my calm, and carry on
stay awake until the sun will shine

----------but I'm not so_s t r o n g, and they're not gone
--they're still out there to take what's left of_m i n e
LVL 7 310 / 500
MedLVL 7 782 / 1100
19
Siła
S
13
Zręczność
Zr
15
Szybkość
Sz
18
Zmysły
Zm
85
Punkty Życia
HP
75
Wytrzymałość
W
#30
[quote="Malinowe Chaszcze"]Btw zabawnie by było, gdyby jeden z kociaków miał na imię Korzeń, bo tak miał na imię tatuś jak był mały
[Obrazek: XlreSVu.png]
i'm busy, busy, B U S Y doing nothing
doing nothing, that's the life f o r  m e
for when i'm doing nothing, i'm busy doing something
s o m e t h i n g that suits me to a tee
LVL 2 45 / 150
MedLVL 0 0 / 100
5
Siła
S
10
Zręczność
Zr
8
Szybkość
Sz
2
Zmysły
Zm
60
Punkty Życia
HP
50
Wytrzymałość
W
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości