14.01.2022 21:40
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Rzeki. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Owocowa Gałązka oraz Łopianowy Korzeń:
Imię: Owocowa Gałązka
Płeć: Kotka
Wiek: 88
Wygląd: Owocowa Gałązka nie należy do grupy wysokich kotów w klanie, bardziej pasuje do tych o przeciętnym wzroście. Porusza się na dobrze umięśnionych łapach swym szybkim krokiem, który rzadko kiedy ustaje. Pyszczek kotki, zazwyczaj uśmiechnięty, jest długi i zdecydowanie bardzo ekspresyjny, łatwo stwierdzić jaki danego dnia posiada humor. Jej ciało jest pokryte krótką i miękką sierścią o białym kolorze z rudymi plamami na pysku, grzbiecie oraz na całkowicie rudym ogonie. Owalną głowę przyozdabia różowy nos i dwukolorowe ślepia, lewe jest w żółte, a prawe pozostaje niebieskie od urodzenia.
Charakter: Cierpliwa z niej sztuka, z chęcią zajmie się kociętami w kociarni, jak tylko znajdzie na to czas. Zwyczajnie plącze się gdzieś koło kociarni czy przy świeżo mianowanych terminatorach - nawet nikogo by to nie zdziwiło gdyby zamiast wojownikiem została matką. Z chęcią zagada do każdego, niezależnie czy to młody, czy nieco starszy kot, zawsze znajdzie miejsce na krótką rozmowę o pogodzie czy o najnowszych wieściach, nawet gdyby tylko ona była tą rozmowniejszą stroną, prowadzącą swoisty monolog. Z natury uparta i trudno o zmianę jej idei: jak się uprze, że A to B, nikt nie będzie w stanie jej wmówić że prawda jest inna, chyba że chce się ją poddenerwować i wejść w dyskusję, której wynik jest wiadomy zanim rozmowa się zacznie.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Córka Kolczastej Mordki i Jastrzębiopiórego. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Owocowa Gałązka była odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Imię: Łopianowy Korzeń
Płeć: Kocur
Wiek: 100
Wygląd: Łopianowy Korzeń jest wysokim, długowłosym kocurem, chociaż nie można powiedzieć, by był szczególnie masywny czy umięśniony. Jest raczej tym typem, który szybko biega, a nie, zadaje celne, mocne ciosy. Zazwyczaj porusza się na lekko ugiętych łapach, przez co po pierwsze wydaje się niższy, a po drugie jego krok jest bardzo cichy. Jego ciało jest w dużej mierze pokryte białym futrem, jednak sporo jest także brązowawo-burawych plam. Na głowie zdecydowanie dominuje burość pokryta czarnymi pręgami, natomiast biel pojawia się na bokach pyska i jako cienka linia między lśniącymi, złocistymi ślepiami kocura. Jeżeli chodzi o grzbiet i boki, to z lewej strony ciało wojownika jest bardziej białe - bury pojawia się tylko jako plama o nieregularnym kształcie na boku i na prawie całej łapie, z wyłączeniem palców i stopy - a z prawej widzimy już nieco więcej burego, biel tylko widać na brzuchu i trochę na grzbiecie z przodu. Na tylnej części przednich łap pojawiają się ciemne plamy, prawie czarne, jednak widać tam prześwity burego. Całości dopełnia bujnie owłosiony ogon, który ma prawie taką długość, co tułów Łopianowego Korzenia.
Charakter: Jest jednym z tych kotów, które egzystują gdzieś w tle klanu, nie wyróżniając się niczym szczególnym: ani nie można go posądzić o bycie złym wojownikiem, jednak wzorem też raczej nie jest, ani też nie można go nazwać duszą towarzystwa. Cichy z niego typ, na dodatek nieśmiały i strachliwy, pomimo rangi, jaką posiada. Zawsze działa powoli, ale metodycznie, a pomimo wierności wobec klanu to nie darzy szczególną sympatią polowania i patroli, dlatego czasami można odnieść wrażenie, że bierze w nich udział za karę. Nie jest ani charyzmatyczny, ani przebojowy, a w rozmowie często mu się plącze język: a to się zająknie, a to zapomni słowa, a to powie coś całkiem innego, niż chciał… ale nie można mu odmówić kreatywności i pogody ducha, jeżeli już zdecyduje się faktycznie z kimś porozmawiać. Łopianowy Korzeń jest także z zasady ufny i łatwo ulega innym, pozwalając im podejmować decyzje i mówić mu, co ma dokładnie zrobić - i zupełnie mu to nie przeszkadza, dopóki ktoś nie przekroczy granicy. W końcu nikt nie lubi być cały czas wykorzystywany, prawda? Wtedy, jąkając się i prawie że trzęsąc, potrafi się postawić.
Urodzony: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: nieznane.
Historia:
xxxPodjęcie decyzji o drugim miocie nie było dla tej dwójki czymś szybkim i prostym. Nie była to wpadka, nie była to decyzja podjęta w chwili emocji, kocięta nie miały też być lekarstwem na ból, który sprawiło Owocowej Gałązce i Łopianowemu Korzeniowi zaginięcie wszystkich ich dzieci. Ale po kolei.
xxxWiele czasu upłynęło od narodzin ich pierwszego miotu. Tak wiele, że właściwie przestali liczyć. Płynące księżyce natomiast niosły ze sobą wiele zmian, i tych dobrych, i tych złych. Nie tylko kocięta dorosły i zyskały nowe rangi, ale i ich matka w końcu dumnie przyjęła wojownicze imię. Oczywiście, kolejne zaginięcia sprawiały im ból znany tylko rodzicom, którzy patrzą na to, jak ich dzieci odchodzą. Oboje jednak próbowali się jakoś trzymać dla pozostałej w Klanie rodziny.
xxxTo nie był koniec zmian. W Klanie Rzeki zmieniała się władza, a część z pozostałych w Klanie kociąt dorobiła się własnych partnerów. Owocowej Gałązce i Łopianowemu Korzeniowi nie było jednak dane dożyć spokojnej starości u boku gromadki dzieci i wnucząt; po zaginięciu Rabarbarowego Korzenia pozostali praktycznie sami. I ta samotność długo ich dręczyła bardziej, niż chcieli to pokazywać na zewnątrz. Oczywiście, wiedzieli że mogą postarać się o kolejny miot… ale gdzieś podświadomie zarówno Owocowa i Łopianowy obawiali się tego, że historia się powtórzy. Że znowu będą kochali swoje dzieci do szaleństwa tylko po to, by te potem pozostawiły ich samych, zbyt starych, by spłodzić kolejny miot. A na to ani ona, ani on nie byli gotowi. Długo więc nie potrafili zdecydować się na dzieci, podczas gdy pustka w ich życiach wcale się nie wypełniała wraz z czasem.
xxxCo w końcu tknęło tą dwójkę do postarania się o kolejny miot? Nie wiadomo. Wiadomo jedynie, że niespodziewanie partnerzy doszli do wniosku, że chcieliby wychować kolejny miot, i że hej! to może być ich ostatnia szansa, księżyców im w końcu nie ubywało. To zresztą przysporzyło początkowo sporo zmartwień partnerom, wszystko jednak się się udało i w wieku ponad osiemdziesięciu księżyców Owocowa Gałązka ponownie została matką. Długi czas, który upłynął od czasu narodzin ich pierwszego miotu, ukształtował ich charaktery i zmienił nieco ich podejście do rodzicielstwa. Oboje są teraz bardziej nastawieni na wychowanie swoich dzieci na koty szczęśliwe, nieobciążone zbytnimi wymaganiami i oczekiwaniami, a zarazem odpowiedzialne i świadome tego, że będą podporą starości swoich rodziców.
Jest możliwość wcielenia się w czwórkę kociąt, z możliwością rozszerzenia miotu do maksymalnie szóstki. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec stycznia: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się trójkę rodzeństwa z miotu oraz szóstkę starszego rodzeństwa (Bagienna Łapa, Czajkowa Łapa, Aronia, Rabarbarowy Korzeń, Jabłkowa Skórka, Płotkowa Łapa). Rodzicami są Owocowa Gałązka i Łopianowy Korzeń.
Dodatkowe informacje:
Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
x Żabka (już gra)
x Pierwiosnek (już gra)
x Cebula (już gra)
x Gwiazdka (już gra)
x Jaszczurka (już gra)
Budowa ciała: Europejska.
Długość futra: Krótkowłose lub długowłose
Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie)
Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane tygrysio lub klasycznie.
Biel: Kocięta mogą być całe białe. Kocięta mogą być pozbawione bieli, albo mogą mieć dowolną ilość białych znaczeń.
Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Owocowa Gałązka oraz Łopianowy Korzeń:
Imię: Owocowa Gałązka
Płeć: Kotka
Wiek: 88
Wygląd: Owocowa Gałązka nie należy do grupy wysokich kotów w klanie, bardziej pasuje do tych o przeciętnym wzroście. Porusza się na dobrze umięśnionych łapach swym szybkim krokiem, który rzadko kiedy ustaje. Pyszczek kotki, zazwyczaj uśmiechnięty, jest długi i zdecydowanie bardzo ekspresyjny, łatwo stwierdzić jaki danego dnia posiada humor. Jej ciało jest pokryte krótką i miękką sierścią o białym kolorze z rudymi plamami na pysku, grzbiecie oraz na całkowicie rudym ogonie. Owalną głowę przyozdabia różowy nos i dwukolorowe ślepia, lewe jest w żółte, a prawe pozostaje niebieskie od urodzenia.
Charakter: Cierpliwa z niej sztuka, z chęcią zajmie się kociętami w kociarni, jak tylko znajdzie na to czas. Zwyczajnie plącze się gdzieś koło kociarni czy przy świeżo mianowanych terminatorach - nawet nikogo by to nie zdziwiło gdyby zamiast wojownikiem została matką. Z chęcią zagada do każdego, niezależnie czy to młody, czy nieco starszy kot, zawsze znajdzie miejsce na krótką rozmowę o pogodzie czy o najnowszych wieściach, nawet gdyby tylko ona była tą rozmowniejszą stroną, prowadzącą swoisty monolog. Z natury uparta i trudno o zmianę jej idei: jak się uprze, że A to B, nikt nie będzie w stanie jej wmówić że prawda jest inna, chyba że chce się ją poddenerwować i wejść w dyskusję, której wynik jest wiadomy zanim rozmowa się zacznie.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Córka Kolczastej Mordki i Jastrzębiopiórego. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Owocowa Gałązka była odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Imię: Łopianowy Korzeń
Płeć: Kocur
Wiek: 100
Wygląd: Łopianowy Korzeń jest wysokim, długowłosym kocurem, chociaż nie można powiedzieć, by był szczególnie masywny czy umięśniony. Jest raczej tym typem, który szybko biega, a nie, zadaje celne, mocne ciosy. Zazwyczaj porusza się na lekko ugiętych łapach, przez co po pierwsze wydaje się niższy, a po drugie jego krok jest bardzo cichy. Jego ciało jest w dużej mierze pokryte białym futrem, jednak sporo jest także brązowawo-burawych plam. Na głowie zdecydowanie dominuje burość pokryta czarnymi pręgami, natomiast biel pojawia się na bokach pyska i jako cienka linia między lśniącymi, złocistymi ślepiami kocura. Jeżeli chodzi o grzbiet i boki, to z lewej strony ciało wojownika jest bardziej białe - bury pojawia się tylko jako plama o nieregularnym kształcie na boku i na prawie całej łapie, z wyłączeniem palców i stopy - a z prawej widzimy już nieco więcej burego, biel tylko widać na brzuchu i trochę na grzbiecie z przodu. Na tylnej części przednich łap pojawiają się ciemne plamy, prawie czarne, jednak widać tam prześwity burego. Całości dopełnia bujnie owłosiony ogon, który ma prawie taką długość, co tułów Łopianowego Korzenia.
Charakter: Jest jednym z tych kotów, które egzystują gdzieś w tle klanu, nie wyróżniając się niczym szczególnym: ani nie można go posądzić o bycie złym wojownikiem, jednak wzorem też raczej nie jest, ani też nie można go nazwać duszą towarzystwa. Cichy z niego typ, na dodatek nieśmiały i strachliwy, pomimo rangi, jaką posiada. Zawsze działa powoli, ale metodycznie, a pomimo wierności wobec klanu to nie darzy szczególną sympatią polowania i patroli, dlatego czasami można odnieść wrażenie, że bierze w nich udział za karę. Nie jest ani charyzmatyczny, ani przebojowy, a w rozmowie często mu się plącze język: a to się zająknie, a to zapomni słowa, a to powie coś całkiem innego, niż chciał… ale nie można mu odmówić kreatywności i pogody ducha, jeżeli już zdecyduje się faktycznie z kimś porozmawiać. Łopianowy Korzeń jest także z zasady ufny i łatwo ulega innym, pozwalając im podejmować decyzje i mówić mu, co ma dokładnie zrobić - i zupełnie mu to nie przeszkadza, dopóki ktoś nie przekroczy granicy. W końcu nikt nie lubi być cały czas wykorzystywany, prawda? Wtedy, jąkając się i prawie że trzęsąc, potrafi się postawić.
Urodzony: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: nieznane.
Historia:
xxxPodjęcie decyzji o drugim miocie nie było dla tej dwójki czymś szybkim i prostym. Nie była to wpadka, nie była to decyzja podjęta w chwili emocji, kocięta nie miały też być lekarstwem na ból, który sprawiło Owocowej Gałązce i Łopianowemu Korzeniowi zaginięcie wszystkich ich dzieci. Ale po kolei.
xxxWiele czasu upłynęło od narodzin ich pierwszego miotu. Tak wiele, że właściwie przestali liczyć. Płynące księżyce natomiast niosły ze sobą wiele zmian, i tych dobrych, i tych złych. Nie tylko kocięta dorosły i zyskały nowe rangi, ale i ich matka w końcu dumnie przyjęła wojownicze imię. Oczywiście, kolejne zaginięcia sprawiały im ból znany tylko rodzicom, którzy patrzą na to, jak ich dzieci odchodzą. Oboje jednak próbowali się jakoś trzymać dla pozostałej w Klanie rodziny.
xxxTo nie był koniec zmian. W Klanie Rzeki zmieniała się władza, a część z pozostałych w Klanie kociąt dorobiła się własnych partnerów. Owocowej Gałązce i Łopianowemu Korzeniowi nie było jednak dane dożyć spokojnej starości u boku gromadki dzieci i wnucząt; po zaginięciu Rabarbarowego Korzenia pozostali praktycznie sami. I ta samotność długo ich dręczyła bardziej, niż chcieli to pokazywać na zewnątrz. Oczywiście, wiedzieli że mogą postarać się o kolejny miot… ale gdzieś podświadomie zarówno Owocowa i Łopianowy obawiali się tego, że historia się powtórzy. Że znowu będą kochali swoje dzieci do szaleństwa tylko po to, by te potem pozostawiły ich samych, zbyt starych, by spłodzić kolejny miot. A na to ani ona, ani on nie byli gotowi. Długo więc nie potrafili zdecydować się na dzieci, podczas gdy pustka w ich życiach wcale się nie wypełniała wraz z czasem.
xxxCo w końcu tknęło tą dwójkę do postarania się o kolejny miot? Nie wiadomo. Wiadomo jedynie, że niespodziewanie partnerzy doszli do wniosku, że chcieliby wychować kolejny miot, i że hej! to może być ich ostatnia szansa, księżyców im w końcu nie ubywało. To zresztą przysporzyło początkowo sporo zmartwień partnerom, wszystko jednak się się udało i w wieku ponad osiemdziesięciu księżyców Owocowa Gałązka ponownie została matką. Długi czas, który upłynął od czasu narodzin ich pierwszego miotu, ukształtował ich charaktery i zmienił nieco ich podejście do rodzicielstwa. Oboje są teraz bardziej nastawieni na wychowanie swoich dzieci na koty szczęśliwe, nieobciążone zbytnimi wymaganiami i oczekiwaniami, a zarazem odpowiedzialne i świadome tego, że będą podporą starości swoich rodziców.
Jest możliwość wcielenia się w czwórkę kociąt, z możliwością rozszerzenia miotu do maksymalnie szóstki. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec stycznia: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się trójkę rodzeństwa z miotu oraz szóstkę starszego rodzeństwa (Bagienna Łapa, Czajkowa Łapa, Aronia, Rabarbarowy Korzeń, Jabłkowa Skórka, Płotkowa Łapa). Rodzicami są Owocowa Gałązka i Łopianowy Korzeń.
Dodatkowe informacje:
- rodzeństwo ze starszego miotu zaginęło, jako ostatni z Klanu Rzeki zniknął Rabarbarowy Korzeń;
- Owocowa Gałązka miała bardzo liczne rodzeństwo, z którego poza nią, mianowania na wojowników doczekali się Czaple Skrzydło, Drżący Płomień i Sosnowy Ogon;
- kocięta będą miały w Klanie dalszą ciotkę, Wydmowy Wiatr (kuzynkę Owocowej Gałązki) oraz dalszego kuzyna, Węgorzowe Gardło.
Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
x Żabka (już gra)
x Pierwiosnek (już gra)
x Cebula (już gra)
x Gwiazdka (już gra)
x Jaszczurka (już gra)
Budowa ciała: Europejska.
Długość futra: Krótkowłose lub długowłose
Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie)
- Czarne, bure;
- niebieskie, niebieskie pręgowane.
- szylkrety:
- rude;
- kremowe
Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane tygrysio lub klasycznie.
Biel: Kocięta mogą być całe białe. Kocięta mogą być pozbawione bieli, albo mogą mieć dowolną ilość białych znaczeń.
Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: