01.12.2018 01:59
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Rzeki. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Barwne Niebo i Leśna Łapa:
Imię: Barwne Niebo
Płeć: kotka
Wiek: 33
Wygląd: Barwne Niebo jest średniej wielkości kotką o stosunkowo drobnej budowie ciała, jednak okazałości zdecydowanie nadaje jej długie, zadbane futro. Jej sierść jest mieszaniną trzech różnych barw – przygaszonej szarości, piaskowego kremowego oraz bieli, która pokrywa ponad połowę ciała kocicy, ciągnąc się przez drobny pyszczek, gardło, pierś, brzuch oraz część boków. Na mordce widnieje para bursztynowych oczu oraz różowy nos, otoczony przez bujne wibrysy. Porusza się z naturalną gracja i elegancją, a otaczający jej świat obserwuje przymrużonymi ślepiami, w których można dostrzec błyski inteligencji.
Charakter: Nie tylko kolorowemu futerku zawdzięcza swoje imię – perfekcyjnie potrafi dobierać słowa, aby mogła osiągnąć swój cel. Wygląda na miłą i bardzo spokojną kotkę, która doskonale dała sobie radę w klanowym życiu i osiągnęła swój cel – otrzymała wojownicze imię. Pomimo ładnej zewnętrznej prezencji, wewnętrznie niezbyt często lubi osobę, z którą rozmawia, chociaż nie zdradza tego nawet drgnięciem kącika ust. Jest świadoma tego, że jeden gest może zdradzić jej prawdziwe nastawienie i zniweczyć wszystkie starania, jakie włożyła w wyrobienie sobie nienagannej opinii w klanie. Niezbyt wierzy w Gwiezdny Klan, chociaż tego nie pokazuje. Jest kocicą, która nie uwierzy, dopóki nie zobaczy, a tak się składa, że koty ze Srebrnej Skórki nie chciały odmieniać jej poglądów. Myśli przede wszystkim praktycznie i przede wszystkim… O sobie.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Leśna Łapa
Płeć: Kocur
Wiek: 25
Wygląd: Syn Paprociowego Kwiatu, pomimo długiego pobytu w lecznicy, wyrósł i wrócił do treningów, przez co jego smukłe ciało nabrało masy mięśniowej. Pomimo, że nie jest zbyt wysoki, sięga dolnej granicy średniej wzrostu klanu Rzeki. Jest posiadaczem krótkiego, brązowego futerka poprzecinanego ciemniejszymi, tygrysimi pręgami, z białymi znaczeniami na podbródku oraz łapach, gdzie sięgają do nadgarstków oraz stawów skokowych. Bystre, zielone oczy uważnie badają wszystko, co go zainteresuje, a w stronę ciekawych dźwięków strzyże sporej wielkości uszami. Czasami jego głos staje się nieprzyjemnie zachrypnięty, chociaż kocur robi co może, aby nie brzmieć przerażająco dla innych.
Charakter: Leśna Łapa jest bardzo ambitnym kocurem, jednak jego marzenia dotyczące szybkiego awansu na wojownika legły w gruzach przez częste i długie pobyty w lecznicy związane z powracającym kaszlem. Przez zbyt szybkie powroty do treningów choroba ponownie go łapała i musiał wrócić na następne księżyce do Królikarni. Nie zmieniło to jego przyjaznego nastawienia do wszystkich członków klanu, nigdy nie tracił pogody ducha i trzymał się kurczowo optymistycznych myśli, że uda mu się w końcu wyrwać z kajdan niemocy i… Udało mu się! Jest dodatkowo kotem bardzo pomysłowym oraz sprytnym, chociaż czasami zbyt mocno kombinuje, nie zauważając najprostszych rozwiązań pod nosem.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Syn Paprociowego Kwiatu i Lodowej Skóry. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Leśna Łapa był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC)..
Historia: Syn Paprociowego Kwiatu przez większość swojego życia chorował, jednak po kilkunastu księżycach życia, przy rzadkiej okazji gdy udało mu się wyściubić nos z klanowej lecznicy, zaczął zauważać czyjeś kolorowe futro… i przyglądać się mu z nieskrywaną fascynacją. Gdy kocur zaczął w końcu zdrowieć, zaczął także zaczepiać i zagadywać Barwną. Ta z początku… nie polubiła Leśnej Łapy, wręcz przeciwnie, jednak zawsze podczas rozmów z nich utrzymywała na pyszczku uprzejmy uśmieszek. Z irytacją zaczęła wreszcie zauważać, że Leśna Łapa jest całkiem inteligentnym kocurem i da się go lubić, a na dodatek rzuca jej rozmarzone spojrzenia, gdy myśli, że ona nie patrzy. Im więcej czasu ze sobą spędzali – a było to nieuniknione, biorąc pod uwagę, że buro-biały cały czas kręcił się w pobliżu kocicy, poświęcając rozmowom z nią więcej czasu, niż swoim treningom – tym większą sympatią się darzyli i koniec końców ze strony Leśnego padło magiczne słowo „kocham”. Przypadkiem, rzucone bezmyślnie i odruchowo na pożegnanie… ale podziałało na tyle, że Barwne Niebo zdecydowała się dać kocurowi szansę.
Barwne Niebo i Leśna Łapa nie są parą, która specjalnie rzuca się w oczy innym. Nie okazują sobie miłości na każdym kroku, nie spędzają ze sobą każdej wolnej chwili i dość często się ze sobą ścierają, ponieważ w gruncie rzeczy… dość mocno się różnią. Pogoda ducha i optymistyczne podejście do życia kocura nie do końca pasują jego partnerce, podobnie jak fakt, że wciąż nie został wojownikiem. Nigdy także szaro-kremowo-biała kocica nie powiedziała Leśnemu, że go kocha, ale w gruncie rzeczy darzą się wielkim uczuciem i głównie to sprawia, że są razem… to, oraz, być może, potrzeba Barwnej, by mieć dobrą reputację w klanie, a obecność buro-białego terminatora u jej boku w pewien sposób jeszcze bardziej ociepla jej wizerunek. Kociąt w gruncie rzeczy nie planowali, a przynajmniej jeszcze nie teraz, ponieważ kocica chciała zaczekać, aż jej partner zostanie mianowany na wojownika, ale… cóż. Skoro już zaszła w ciążę i urodziła kocięta, to oboje się starają, jak tylko mogą, nawet jeżeli czasami im nie wychodzi. Plus jest taki, że żadne z nich nie traci łatwo cierpliwości, a Barwna z przyjemnością mówi kociętom wszystko, co według niej przyda się im w życiu – również jeżeli chodzi o nienaganną reputację.
Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec grudnia: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, a rodzicami są Barwne Niebo i Leśna Łapa.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie czterech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Paprotka Rozmaryn (już gra)
• Mięta Byk (już gra)
• Nocny Sarna (już gra)
• Kwaśna Popiół (już gra)
• Sucha (już gra)
• Woda (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, niebieskie, niebieskie pręgowane, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe. Jeżeli pręgowane: tygrysie lub klasyczne. Mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Barwne Niebo i Leśna Łapa:
Imię: Barwne Niebo
Płeć: kotka
Wiek: 33
Wygląd: Barwne Niebo jest średniej wielkości kotką o stosunkowo drobnej budowie ciała, jednak okazałości zdecydowanie nadaje jej długie, zadbane futro. Jej sierść jest mieszaniną trzech różnych barw – przygaszonej szarości, piaskowego kremowego oraz bieli, która pokrywa ponad połowę ciała kocicy, ciągnąc się przez drobny pyszczek, gardło, pierś, brzuch oraz część boków. Na mordce widnieje para bursztynowych oczu oraz różowy nos, otoczony przez bujne wibrysy. Porusza się z naturalną gracja i elegancją, a otaczający jej świat obserwuje przymrużonymi ślepiami, w których można dostrzec błyski inteligencji.
Charakter: Nie tylko kolorowemu futerku zawdzięcza swoje imię – perfekcyjnie potrafi dobierać słowa, aby mogła osiągnąć swój cel. Wygląda na miłą i bardzo spokojną kotkę, która doskonale dała sobie radę w klanowym życiu i osiągnęła swój cel – otrzymała wojownicze imię. Pomimo ładnej zewnętrznej prezencji, wewnętrznie niezbyt często lubi osobę, z którą rozmawia, chociaż nie zdradza tego nawet drgnięciem kącika ust. Jest świadoma tego, że jeden gest może zdradzić jej prawdziwe nastawienie i zniweczyć wszystkie starania, jakie włożyła w wyrobienie sobie nienagannej opinii w klanie. Niezbyt wierzy w Gwiezdny Klan, chociaż tego nie pokazuje. Jest kocicą, która nie uwierzy, dopóki nie zobaczy, a tak się składa, że koty ze Srebrnej Skórki nie chciały odmieniać jej poglądów. Myśli przede wszystkim praktycznie i przede wszystkim… O sobie.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: nieznane.
Imię: Leśna Łapa
Płeć: Kocur
Wiek: 25
Wygląd: Syn Paprociowego Kwiatu, pomimo długiego pobytu w lecznicy, wyrósł i wrócił do treningów, przez co jego smukłe ciało nabrało masy mięśniowej. Pomimo, że nie jest zbyt wysoki, sięga dolnej granicy średniej wzrostu klanu Rzeki. Jest posiadaczem krótkiego, brązowego futerka poprzecinanego ciemniejszymi, tygrysimi pręgami, z białymi znaczeniami na podbródku oraz łapach, gdzie sięgają do nadgarstków oraz stawów skokowych. Bystre, zielone oczy uważnie badają wszystko, co go zainteresuje, a w stronę ciekawych dźwięków strzyże sporej wielkości uszami. Czasami jego głos staje się nieprzyjemnie zachrypnięty, chociaż kocur robi co może, aby nie brzmieć przerażająco dla innych.
Charakter: Leśna Łapa jest bardzo ambitnym kocurem, jednak jego marzenia dotyczące szybkiego awansu na wojownika legły w gruzach przez częste i długie pobyty w lecznicy związane z powracającym kaszlem. Przez zbyt szybkie powroty do treningów choroba ponownie go łapała i musiał wrócić na następne księżyce do Królikarni. Nie zmieniło to jego przyjaznego nastawienia do wszystkich członków klanu, nigdy nie tracił pogody ducha i trzymał się kurczowo optymistycznych myśli, że uda mu się w końcu wyrwać z kajdan niemocy i… Udało mu się! Jest dodatkowo kotem bardzo pomysłowym oraz sprytnym, chociaż czasami zbyt mocno kombinuje, nie zauważając najprostszych rozwiązań pod nosem.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Syn Paprociowego Kwiatu i Lodowej Skóry. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Leśna Łapa był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC)..
Historia: Syn Paprociowego Kwiatu przez większość swojego życia chorował, jednak po kilkunastu księżycach życia, przy rzadkiej okazji gdy udało mu się wyściubić nos z klanowej lecznicy, zaczął zauważać czyjeś kolorowe futro… i przyglądać się mu z nieskrywaną fascynacją. Gdy kocur zaczął w końcu zdrowieć, zaczął także zaczepiać i zagadywać Barwną. Ta z początku… nie polubiła Leśnej Łapy, wręcz przeciwnie, jednak zawsze podczas rozmów z nich utrzymywała na pyszczku uprzejmy uśmieszek. Z irytacją zaczęła wreszcie zauważać, że Leśna Łapa jest całkiem inteligentnym kocurem i da się go lubić, a na dodatek rzuca jej rozmarzone spojrzenia, gdy myśli, że ona nie patrzy. Im więcej czasu ze sobą spędzali – a było to nieuniknione, biorąc pod uwagę, że buro-biały cały czas kręcił się w pobliżu kocicy, poświęcając rozmowom z nią więcej czasu, niż swoim treningom – tym większą sympatią się darzyli i koniec końców ze strony Leśnego padło magiczne słowo „kocham”. Przypadkiem, rzucone bezmyślnie i odruchowo na pożegnanie… ale podziałało na tyle, że Barwne Niebo zdecydowała się dać kocurowi szansę.
Barwne Niebo i Leśna Łapa nie są parą, która specjalnie rzuca się w oczy innym. Nie okazują sobie miłości na każdym kroku, nie spędzają ze sobą każdej wolnej chwili i dość często się ze sobą ścierają, ponieważ w gruncie rzeczy… dość mocno się różnią. Pogoda ducha i optymistyczne podejście do życia kocura nie do końca pasują jego partnerce, podobnie jak fakt, że wciąż nie został wojownikiem. Nigdy także szaro-kremowo-biała kocica nie powiedziała Leśnemu, że go kocha, ale w gruncie rzeczy darzą się wielkim uczuciem i głównie to sprawia, że są razem… to, oraz, być może, potrzeba Barwnej, by mieć dobrą reputację w klanie, a obecność buro-białego terminatora u jej boku w pewien sposób jeszcze bardziej ociepla jej wizerunek. Kociąt w gruncie rzeczy nie planowali, a przynajmniej jeszcze nie teraz, ponieważ kocica chciała zaczekać, aż jej partner zostanie mianowany na wojownika, ale… cóż. Skoro już zaszła w ciążę i urodziła kocięta, to oboje się starają, jak tylko mogą, nawet jeżeli czasami im nie wychodzi. Plus jest taki, że żadne z nich nie traci łatwo cierpliwości, a Barwna z przyjemnością mówi kociętom wszystko, co według niej przyda się im w życiu – również jeżeli chodzi o nienaganną reputację.
Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec grudnia: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, a rodzicami są Barwne Niebo i Leśna Łapa.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie czterech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Paprotka Rozmaryn (już gra)
• Mięta Byk (już gra)
• Nocny Sarna (już gra)
• Kwaśna Popiół (już gra)
• Sucha (już gra)
• Woda (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, niebieskie, niebieskie pręgowane, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe. Jeżeli pręgowane: tygrysie lub klasyczne. Mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: