18.07.2021 17:44
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Postać może umrzeć z wielu powodów: w nieszczęśliwym wypadku, w walce, w wyniku choroby lub ze starości - więcej w temacie Cykl życia kota. Po śmierci postać trafia do jednej z trzech grup: Gwiezdnego Klanu, Miejsca Gdzie Brak Gwiazd lub Martwych. Przydział doń odbywa się na podstawie uczynków popełnionych przez kota za życia.
Każdy Gwiezdny i Bezgwiezdny może, za zgodą administracji, nawiedzić we śnie dowolnego, żyjącego kota. Nawiedzana postać musi zasnąć w temacie fabularnym - martwy otrzymuje wówczas dostęp do pisania w temacie.
Duchy ukazują się medykom i przywódcom, gdy ci udają się do Szepczącej Sadzawki. W niektórych przypadkach ich rolę mogą przejąć na siebie MG prowadzący daną wyprawę.
Zmarły może również ukazać się umierającej fabularnie postaci i zaprowadzić ją do Gwiezdnego Klanu/Miejsca Gdzie Brak Gwiazd.
- Do Gwiezdnego Klanu trafiają koty (Gwiezdni), które za życia czyniły dobro, przestrzegały Kodeksu Wojownika i wierzyły w Gwiezdny Klan. Gwiezdni wracają do wieku, w którym za życia były najszczęśliwsi, ich rany oraz blizny znikają (chyba, że dany zmarły pragnie je zachować), a ich oczy i futra zaczynają lśnić niczym gwiazdy. Wierzy się, że przebywają w takiej formie na nocnym niebie, nazywanym przez wojowników Srebrną Skórką.
- Miejsce Gdzie Brak Gwiazd to miejsce, do którego trafiają koty (Bezgwiezdni) dopuszczające się za życia nikczemności, notorycznie i świadomie łamiące Kodeks, jak również zdrajcy wyjęci spod Kodeksu. Bezgwiezdni skazani są na wieczną, samotną wędrówkę po pustym, Ciemnym Lesie.
- Do grupy Martwych trafiają koty niewierzące za życia w Gwiezdny Klan. Ich dusze mogą błąkać się po świecie żywych (bardzo rzadko – nawiązywać z żywymi kontakt) lub odejść na Srebrną Skórkę, jeśli wierzyły w inne, konkretne zaświaty.
NAWIEDZENIA
Każdy Gwiezdny i Bezgwiezdny może, za zgodą administracji, nawiedzić we śnie dowolnego, żyjącego kota. Nawiedzana postać musi zasnąć w temacie fabularnym - martwy otrzymuje wówczas dostęp do pisania w temacie.
- Otoczenie we śnie może być nierealne, jednak koty obowiązują zwykłe zasady fizyczne. Nawiedzająca postać otrzymuje +4 do każdej statystyki posiadanej w chwili śmierci.
- W przypadku starych postaci, których statystyki zaginęły, przyjmujemy, że taka postać ma statystyki równe piątemu levelowi. Daje to 45 punktów statystyk do dowolnego rozdzielenia.
- Podczas nawiedzenia postaci mogą walczyć i otrzymywać rany, dzięki czemu śniący może otrzymać punkty doświadczenia - nawiedzana postać nie może jednak zginąć, w przeciwieństwie do nawiedzającego. Kiedy zmarły zostaje ponownie zabity, jego dusza przestaje istnieć, a postać trafia do grupy Martwych.
- We śnie może uczestniczyć kilka duchów, a także kilka postaci może zostać nawiedzonych jednocześnie przez jednego ducha. W takim przypadku wszyscy śpiący spotykają się w jednym miejscu, niezależnie od tego, gdzie śpią.
- Sen kończy się, kiedy nawiedzający opuści śniącego, lub kiedy ten zostanie obudzony przez kogoś z zewnątrz.
- Tylko medyk lub terminator medyka mogą przerwać sen samodzielnie. Pozostałe koty muszą śnić dopóki nawiedzający nie zadecyduje inaczej.
Duchy ukazują się medykom i przywódcom, gdy ci udają się do Szepczącej Sadzawki. W niektórych przypadkach ich rolę mogą przejąć na siebie MG prowadzący daną wyprawę.
Zmarły może również ukazać się umierającej fabularnie postaci i zaprowadzić ją do Gwiezdnego Klanu/Miejsca Gdzie Brak Gwiazd.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: