#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Postać może umrzeć z wielu powodów: w nieszczęśliwym wypadku, w walce, w wyniku choroby lub ze starości - więcej w temacie Cykl życia kota. Po śmierci postać trafia do jednej z trzech grup: Gwiezdnego Klanu, Miejsca Gdzie Brak Gwiazd lub Martwych. Przydział doń odbywa się na podstawie uczynków popełnionych przez kota za życia.
  • Do Gwiezdnego Klanu trafiają koty (Gwiezdni), które za życia czyniły dobro, przestrzegały Kodeksu Wojownika i wierzyły w Gwiezdny Klan. Gwiezdni wracają do wieku, w którym za życia były najszczęśliwsi, ich rany oraz blizny znikają (chyba, że dany zmarły pragnie je zachować), a ich oczy i futra zaczynają lśnić niczym gwiazdy. Wierzy się, że przebywają w takiej formie na nocnym niebie, nazywanym przez wojowników Srebrną Skórką.
  • Miejsce Gdzie Brak Gwiazd to miejsce, do którego trafiają koty (Bezgwiezdni) dopuszczające się za życia nikczemności, notorycznie i świadomie łamiące Kodeks, jak również zdrajcy wyjęci spod Kodeksu. Bezgwiezdni skazani są na wieczną, samotną wędrówkę po pustym, Ciemnym Lesie.
  • Do grupy Martwych trafiają koty niewierzące za życia w Gwiezdny Klan. Ich dusze mogą błąkać się po świecie żywych (bardzo rzadko – nawiązywać z żywymi kontakt) lub odejść na Srebrną Skórkę, jeśli wierzyły w inne, konkretne zaświaty.


NAWIEDZENIA

Każdy Gwiezdny i Bezgwiezdny może, za zgodą administracji, nawiedzić we śnie dowolnego, żyjącego kota. Nawiedzana postać musi zasnąć w temacie fabularnym - martwy otrzymuje wówczas dostęp do pisania w temacie.
  • Otoczenie we śnie może być nierealne, jednak koty obowiązują zwykłe zasady fizyczne. Nawiedzająca postać otrzymuje +4 do każdej statystyki posiadanej w chwili śmierci.
  • W przypadku starych postaci, których statystyki zaginęły, przyjmujemy, że taka postać ma statystyki równe piątemu levelowi. Daje to 45 punktów statystyk do dowolnego rozdzielenia.
  • Podczas nawiedzenia postaci mogą walczyć i otrzymywać rany, dzięki czemu śniący może otrzymać punkty doświadczenia - nawiedzana postać nie może jednak zginąć, w przeciwieństwie do nawiedzającego. Kiedy zmarły zostaje ponownie zabity, jego dusza przestaje istnieć, a postać trafia do grupy Martwych.
  • We śnie może uczestniczyć kilka duchów, a także kilka postaci może zostać nawiedzonych jednocześnie przez jednego ducha. W takim przypadku wszyscy śpiący spotykają się w jednym miejscu, niezależnie od tego, gdzie śpią.
  • Sen kończy się, kiedy nawiedzający opuści śniącego, lub kiedy ten zostanie obudzony przez kogoś z zewnątrz.
  • Tylko medyk lub terminator medyka mogą przerwać sen samodzielnie. Pozostałe koty muszą śnić dopóki nawiedzający nie zadecyduje inaczej.
Możliwe jest również ukazanie się ducha na jawie jako widziadło pozbawione formy fizycznej. Dzieje się to jednak niezwykle rzadko.

Duchy ukazują się medykom i przywódcom, gdy ci udają się do Szepczącej Sadzawki. W niektórych przypadkach ich rolę mogą przejąć na siebie MG prowadzący daną wyprawę.

Zmarły może również ukazać się umierającej fabularnie postaci i zaprowadzić ją do Gwiezdnego Klanu/Miejsca Gdzie Brak Gwiazd.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: