30.10.2022 19:09
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
LECZENIE I ROZWÓJ CHORÓB
- » Klasyfikacja chorób
» Rzuty: losowanie chorób
» Rzuty: zarażanie chorobami
» Rozwój chorób i urazów
» Rzuty: leczenie
» Jak leczyć?
Wojownicy przez całe życie muszą mierzyć się z przeciwnościami losu. Jednymi z nich niewątpliwie są choroby i urazy, których koty mogą się nabawić w każdej chwili. Może to być niegroźne zadrapanie nabyte w czasie polowania albo lekkie przeziębienie złapane w trakcie pory nagich drzew, ale również niebezpieczne dla życia zatrucia, czy też śmiertelny czarny kaszel. Bez względu na to, jakiego rodzaju szkoda dotknęła naszą postać, powinna się ona udać do medyka.
Ważne informacje:
• Każdy ma obowiązek brać pod uwagę chorobę swojej postaci podczas pisania postów fabularnych.
• Co więcej, należy brać pod uwagę stan postaci i odgrywać urazy (oraz choroby) adekwatnie, np. kot ze złamaną łapą nie powinien wychodzić z obozu do czasu wyleczenia. Jeśli postać bagatelizuje sytuację i naraża swoje zdrowie, może ponieść tego konsekwencje (np. trwałe obniżenie statystyk).
• Każdy udając się do medyka ma obowiązek podania w swoim pierwszym poście ran poniesionych przez jego postać, wraz ze wskazaniem ich stopnia, umiejscowienia oraz wystąpienia infekcji, jeśli ta została wskazana przez MG.
• Medyk ma zgadnąć chorobę na podstawie opisu objawów i zachowania postaci, więc kiedy otrzymasz informacje, że Twoja postać jest chora, nie zdradzaj nazwy choroby, tylko ją odegraj!
Wstrzymanie postępu chorób/ran:
• Kiedy gracz chorej postaci zgłosi całkowitą nieobecność przed lub po wylosowaniu choroby bądź doznaniu urazu, postęp zostaje wstrzymany. W takim przypadku pierwszy post fabularny po powrocie musi być w leczeniu, w przeciwnym razie dolegliwość zaczyna postępować zgodnie z zasadami zawartymi w Rozwój chorób i urazów.
• Kiedy medyk klanu, do którego należy chora postać, ma zgłoszoną całkowitą nieobecność i brakuje w klanie innych kotów potrafiących wyleczyć konkretny przypadek, czas na wyleczenie wydłuża się do 4 tygodni. W przypadku braku leczenia 29 dnia po wylosowaniu choroby/doznaniu urazu, choroba/uraz przechodzi na kolejny stopień.
• Po rozpoczęciu sesji z leczeniem, postęp choroby/urazu zostaje wstrzymany. Jeśli medyk nie odpisuje przez tydzień, postęp wznawia się, sesja zostaje unieważniona i gracz ma dodatkowy tydzień na znalezienie pomocy gdzie indziej.
• Gracz chorującej postaci ma tydzień na odpisanie w sesji, w której odbywa się leczenie. Jeżeli tego nie zrobi, choroba postępuje, jakby postać nigdy nie udała się do medyka.
• Jako że postęp chorób/urazów zostaje wstrzymany na czas trwania sesji z leczeniem, musi zostać ona zakończona w ciągu 28 dni od wylosowania choroby, inaczej uznaje się, że postać nie podjęła się leczenia, a choroba/uraz przechodzi na wyższy stopień.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: