Propozycje
Wygląd
Nie rzuca się w oczy. Jest kocurem średniego wzrostu o dość lekkiej budowie ciała, co nadrabia półdługą sierścią; najdłuższa jest na szyi gdzie tworzy kryzę, brzuchu i ogonie, ale również u nasady szczęki i na policzkach, łokciach i udach; dłuższy kosmyk na jego potylicy często lekko odstaje. Jego kruczoczarna szata nie jest szczególnie gęsta, przypomina nieco pióra; jest też często niedokładnie ułożona bądź wyczesana jedynie w połowie, gdyż stracił zainteresowanie w trakcie pielęgnacji. Biel pojawia się na jego pysku, skąd spływa na szyję, pierś i brzuch, białe ma również przednie łapy od palców po nadgarstki i tylne - aż po kolana. Głowę ma kwadratową, oczy stosunkowo wąskie, o barwie bladej żółci. Różowy nos okolony długimi, białymi wąsami jakie wywijają się ku dołowi.
tak... trochę po to jest temat z nieobecnościami, żeby jednak tam się zgłaszać i żeby każdy widział. jakoś nie uśmiecha mi się ciągłe aktualizowanie ewentualnych nieobecności na pięciu kontach tbh, bo pewnie do tego by doszło. masz zgłoszoną nieobecność, ale na tym koncie nie jest zaznaczona, więc twój problem że ci przerwałem sesję.
if i took you everywhere, then well, you wouldn't know how to walk
if i spoke
on your behalf, then well, you wouldn't know how to talk
if i gave you everything and everything is what i bought
i
can take it all back, i never cared 'bout what you thought

i didn't mean to make you mad, i don't like when you're upset
i'ma call
you later on, baby girl, don't you forget
Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 16 | Sz: 12 | Zm: 8 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 75/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeżynowy Cierń jest dość drobną, niedużą kotką o smukłej budowie ciała, bez wyraźnie zaznaczonych mięśni. Sylwetkę ma zgrabną i proporcjonalną, z całą pewnością więc miłą dla oka - dopóki nie przeniesie się spojrzenia na jej zwykle skwaszoną mordkę. Kotka porusza się z zwinnie i z gracją, kroki stawia zdecydowanie i bez wahania. Jej szara, krótka i gładka sierść niezmiennie nie ustępuje miejsca żadnej innej barwie. Charakterystyczną cechą futerka jest to, że nie błyszczy w słońcu, sprawiając wrażenie bardzo matowego. Kanciasto wyrzeźbioną głowę kotki zdobią owalne ślepia o barwie zimnej, rozbielonej mięty, niemal czarny nosek i długie, srebrzyste wąsiki. Bardzo ruchliwe uszy są długie i szpiczaste, ogon natomiast cienki i biczowaty, często z impetem przecinający powietrze.
Polemizowałabym, czy to ułatwi wszystkim życie. Tak jak napisał Fiołek - aktualizowanie tego pola na wielu kontach mogłoby się okazać dość niewygodne. Pomijam już, że aktualność tej rubryki równałaby się aktualności chociażby pola wiek (nie mówię że u wszystkich, wiadomo), a co za tym idzie - jakaś postać może mieć niekończącą się nieobeność i zapewnić sobie, że nikt jej nigdy sesji nie będzie mógł przerwać, bo przecież wisi nb. Tak czy owak trzeba by było się upewniać, czy to nb faktycznie obowiązuje itd.
Szczerze mówiąc, to chyba nie jest taki duży problem, żeby przed wbiciem komuś do z pozoru wygasłej sesji sprawdzić, czy przynajmniej jedna z tych osób nie zgłosiła w ostatnim czasie nb (chociażby przeglądając jej posty, nie koniecznie wertując temat z nb).
You crawled away from me.
Slipped away from me.
I can see your back is turning.
If I could I'd stick a knife in...

‧ ⚔ ‧
Statystyki - lvl: 4 | S: 10 | Zr: 13 | Sz: 10 | Zm: 6 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 175/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Sierść w kolorze piasku, zawsze czysta i lśniąca - oto znak rozpoznawszy Rzecznej medyczki. Pokryta jest niewiele ciemniejszymi pręgami, które na bokach układają się w grube zawijasy. Nie brak także mlecznobiałych akcentów, które zdobią jej mordkę, gardło, brzuch, palce oraz końcówkę ogona. Aparycja Księżyc jest zupełnie nieimponująca; przykrótkie łapy noszą smukły, nieco wydłużony korpus oraz zaokrągloną głowę, na której osadzone są nieduże uszy, orzechowe oczy i nos o barwie łososiowej. Jej skóra jest wolna od blizn, za to na brzuchu, bokach i biczowatym ogonie widać niemal łyse fragmenty - efekt zbyt intensywnego czyszczenia futra w momentach stresu. Głos Rzeczniaczki jest dość charakterystyczny; jako że transpłciową kotką musi nad nim pracować, by był wyższy i brzmiał jak głos kotki.
chyba była już kiedyś podobna propozycja, ale mogłem źle zapamiętać. zgadzam się z tym co mówi fiołek: po co? niby ułatwienie życia, fajnie super, ale spójrzmy prawdzie w oczy, na dłuższą metę byłoby to strasznie uciążliwe(aktualizować na wszystkich kontach? lol nope, ja np. mam problemy już z samym aktualizowaniem wieku w profilu) i mogłoby doprowadzić do innych spięć, tj. to wymienione przez fiołka. poza tym, w temacie z nieobecnościami wszystko jest na miejscu i naprawdę nie boli tam zajrzeć jak się nie ma pewności. po to został założony ten temat.
[Obrazek: b0CQi7B.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 8 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 18 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 65/400
Stat. Med. - lvl: 7 | MED.EXP: 640/1200
Odpowiedz
Wygląd
Wychudzona kotka o śnieżnobiałym, matowym futrze oblanym kremowym płaszczem. Umaszczenie point przejawia się pod postacią beżowych znaczeń pokrywających część maski na pyszczku, przerwanej białą strzałką idącą od mordki, przez nos, aż do czoła. Kolor beżowy przechodzi w ciemnoczekoladowy wokół oczu, na uszach oraz ogonie. Różowy nos dzierży czarną plamkę, a owalne, duże ślepia przyciągają uwagę swoją ciemnoniebieską barwą.
wydaje mi się, że taka rubryka w profilu byłaby dobra dla dłuższych nieobecności, jak np. moja, prawie czteromiesięczna. i z tego powodu Pleśń trafiła do nieaktywnych, a Pianka już nie xD

z zaglądaniem do tematu nieobecności jest różnie, bo może mieć już po kilka stron i nie wiadomo, na którym z pięciu kont zostało zgłoszone (potem okaże się, że z konta gwiezdnego sprzed x lat)

można ewentualnie zrobić takie coś, z zaznaczeniem, że nieobecność liczy się za zgłoszoną tylko przez temat "nieobecności", a pole w profilu ma służyć jedynie za opcjonalne ułatwienie dla innych graczy.
A silent fault
A silent faulty feeling
I sigh and fall to the ceiling
I sigh and run to the kneeling
Asylums for the feeling
Statystyki - lvl: 2 | S: 6 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 7 | HP: 70 | W: 40 | EXP: 65/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Czosnek to wszystko, czego można się spodziewać po doświadczonej samotniczce i córce miejskiego gangstera. Choć trochę jej brakuje do zakwalifikowania się do grupy najwyższych kotów, wciąż jest imponującego wzrostu. Długie, kudłate i splątane futro jest szaro-bure z czarnymi pręgami na głowie i łapach, a także ciemnym płatem pokrywającym grzbiet i ogon; barwy kocicy o zanikającym pręgowaniu są dość ciemne na całej powierzchni ciała, tylko na pysku, szyi i brzuchu widać jaśniejsze przebłyski. Jej bokobrody nie są najdłuższe, lecz wokół szyi posiada długą i gęstą kryzę. Sylwetkę ma masywną, pod grubą warstwą brudnej i zakurzonej sierści zarysowane są mocne mięśnie. Wąsy, którymi ozdobiony jest pysk, wywijają się do góry, nos jest barwy wątrobianej, a wyżej znajdują się lodowate, szaro-błękitne oczy. Blizny: parę szram na głowie, ślad po oderwanym płacie skóry na lewej przedniej łapie, postrzępione krawędzie uszu.
w przypadku w miarę dokładniej określonej nieobecności postać nie powinna zostać uznana za zaginioną, nie wiem jednak jak wyglądała sytuacja pleśni. przejrzałem też cały temat nieobecności i nawet jeśli ludzie wrzucali tam posty z kont gwiezdnych, mieli wypisane resztę multikont przynajmniej w odpowiednim polu w profilu. jeśli stałoby się to jednak problemem, zawsze można dodać zasadę, by ludzie nie ograniczali się do wpisania nieobecności pod "wszystkie" multikonta, a wymienili je z pełnych imion. nie rozumiem potrzeby robienia ~opcjonalnego ułatwienia~ dla innych graczy w postaci kolejnej rubryki, bo w takim razie jeśli komuś naprawdę zależy, może po prostu dodać krótką adnotację gdzieś w podpisie. na jedno wychodzi i od razu rzuca się w oczy, szczególnie jeśli się odpowiednio podkreśli. to jest moje zdanie w tej kwestii.
<table><tr><td>[Obrazek: GrahmtT.png]</td><td><br>we've gone way too fast for way too long<br>
and we were never supposed to make it half this far<br>
and I lived so much life, lived so much life<br>
I think that God is gonna have to kill me twice

</td></tr></table>
enter,ok
x
Statystyki - lvl: 6 | S: 18 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 70 | EXP: 130/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 65/100
Odpowiedz
Wygląd
Nie rzuca się w oczy. Jest kocurem średniego wzrostu o dość lekkiej budowie ciała, co nadrabia półdługą sierścią; najdłuższa jest na szyi gdzie tworzy kryzę, brzuchu i ogonie, ale również u nasady szczęki i na policzkach, łokciach i udach; dłuższy kosmyk na jego potylicy często lekko odstaje. Jego kruczoczarna szata nie jest szczególnie gęsta, przypomina nieco pióra; jest też często niedokładnie ułożona bądź wyczesana jedynie w połowie, gdyż stracił zainteresowanie w trakcie pielęgnacji. Biel pojawia się na jego pysku, skąd spływa na szyję, pierś i brzuch, białe ma również przednie łapy od palców po nadgarstki i tylne - aż po kolana. Głowę ma kwadratową, oczy stosunkowo wąskie, o barwie bladej żółci. Różowy nos okolony długimi, białymi wąsami jakie wywijają się ku dołowi.
dlatego w temacie nieobecności powstało pole "konta", żeby w nim wypisywać wszystkie swoje postaci (co raczej było średnio oczywiste, biorąc pod uwagę fakt że masa osób pisze tam po prostu "wszystkie", kwik). albo w ogóle uzupełnione multikonta. wtedy wystarczy ctrl+f i przeskoczenie przez kilka stron tematu, co zajmuje mniej niż minutę :y
wciąż nie widzę potrzeby robienia do tego osobnego pola w profilu.
if i took you everywhere, then well, you wouldn't know how to walk
if i spoke
on your behalf, then well, you wouldn't know how to talk
if i gave you everything and everything is what i bought
i
can take it all back, i never cared 'bout what you thought

i didn't mean to make you mad, i don't like when you're upset
i'ma call
you later on, baby girl, don't you forget
Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 16 | Sz: 12 | Zm: 8 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 75/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Kolec z pewnością część wyglądu odziedziczył po rodzicach. Skąd wzięła się reszta jego ubarwienia jest tajemnicą znaną jedynie Gwiezdnemu Klanowi. Kocurek w dużej mierze ma białe futro - na piersi, przednich i większości tylnych łap oraz niemalże na całym pyszczku. Na brodzie ma uroczą czarną plamkę. Reszta to wszelkie możliwe odciecie brązu oraz beżu przeplatane czarnymi pasmami. Dookoła oczu ma czarną obwódkę. Jego prawe ślepie pokrywa bielmo, lewe zdaje się być w lepszym stanie. Wąsy ma długie, lekko zakręcone na końcach. Jego futro nie jest z pewnością bardzo długie, nie należy jednak również do najkrótszych. Kolec nie jest zbyt wielkim kotem, może sprawiać wrażenie delikatniejszego, niż w rzeczywistości jest.
Dlatego ja zawsze byłam z tym, żeby nieobecności działały inaczej. Po powrocie postaci administracja kasuje post z tematu, który robi się bardziej przejrzysty. Jeśli się nie wraca, post zostaje i też wiadomo wtedy, kiedy dana osoba zniknęła.
[Obrazek: jasny_240px.png]

Someday, when we are wiser
When the worlds older
When we have learned
I pray
Someday we may yet
Live to live and to let live
Someday, life will be fairer
Need will be rarer
And greed will not pay
Statystyki - lvl: 5 | S: 7 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 18 | HP: 65 | W: 75 | EXP: 285/300
Stat. Med. - lvl: 7 | MED.EXP: 285/700
Odpowiedz
Wygląd
Aparycja Mrówki nie zmieniła się szczególnie. Wciąż jest proporcjonalnie zbudowanym kurdupelkiem, a jej futro pozostało mozaiką rudych i czarnych plam, z kilkoma białymi wyjątkami jak drobna plama na brodzie. Miękkie rysy pyszczka i okrągłe, zielone oczy nadają jej nadal dziecięcego uroku, jednak niewielkie blizny i utrata wagi zdradzają wiele księżyców samotnej wędrówki. Drobne mięśnie pozostały dość dobrze widoczne, a górny, lewy kieł wciąż niesfornie wystaje z jej mordki. Zwykle zwichrzone futerko zdaje się być bardziej zadbane niż przed opuszczeniem Klanu.
Czuję się trochę niepewnie rzucając taką propozycję jako nowy urser, który (jak można zapewne po moich pytaniach na sb zauważyć) nie wszystko zawsze ogarnia, ale raz kozie śmierć :)

A więc jak dowiedziałam się (z sb właśnie) stos z pożywieniem nie jest fabularnie jakoś spisywany i domyślam się, po głębszym zastanowieniu, że byłoby to zbyt ciężkie do ogarnięcie, ale... No właśnie, gdyby wprowadzić zasadę, że każdy wojownik i terminator, który przeszedł już na treningu polowanie, musi przynajmniej raz w miesiącu zapolować dla klanu (wyłączając choroby i nieobecnych) i wyciągać konsekwencje z niewywiązywania się w postaci małej ilości pożywienia, podwyższenia progów wchodzenia na levele, albo drobnych ekstra chorobach, na które łatwiej koty przy niewystarczającej ilości pożywienia zapadją? To jeszcze nie koniec... można by ustalić dane tereny, na których pożywienie złapać łatwiej, a na których bardzo ciężko (w danych porach roku na przykład).
Jak dla mnie to wszystko prowadziłoby do zwiększonej interakcji graczy (zapoluje dla ciebie ekstra, bo fabularnie coś tam coś tam itp)), a przede wszystkim dużego kopa fabularnego w kontaktach między klanami. Kłótnie o tereny, może jakieś sojusze, bójki itp.
Całkiem przykładowo i może nielogicznie, ale Grom, który latem ma sporą ilość zwierzyny, zimą mógłby mieć jej nikłą ilość, a np. Cień odwrotnie i to tylko fabularne potyczki mogą zdecydować czy Wojownicy będą orać jak w Kieleckim ciągnąc niezwykle długie polowania, żeby coś złapać, zawalczą o terytorium, czy też nawiążą międzyklanową współpracę.

Dziękuję i przepraszam jeżeli to waszym zdaniem głupi pomysł :)


Chłodny wicher krew przenika
Niebo zrzuca chmurny płaszcz
Słychać głos przez mgłę, to skały
Pną się tam, gdzie bije blask


[Obrazek: dasj6kh-fcc362f4-4eae-4ea0-ab51-566d0609...VRtQg5FHd0]

Mój to czas, mój to świat
Gonię słońce, chwytam wiatr...

Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 11 | Sz: 9 | Zm: 5 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 105/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jest jedną z wyższych kotek w Klanie Rzeki, choć nie w klanach. Łapy ma długie, smukłe, choć umięśnione. Na pewno nie można jej zaliczyć do grubych - o nie! Wręcz przeciwnie, podczepia się ona jeszcze pod te szczupłe koty. Pysk ma idealnie proporcjonalny, nie za długi, nie za krótki, oczy odrobinę skośne, choć wiecznie bijące miłym, radosnym blaskiem. Są one koloru zielonego, czasami zaś błyszcząc trochę bardziej na zielono-żółto. Futro ma krótkie, szorstkie, koloru czekoladowego z białym pyszczkiem, szyją, brzuchem i odrobinę łapami, jak i ogonem. Na nim zaś jest sobie pamiątka po pewnym polowaniu - żyłka wędkarska, która zawinęła się i zasupłała wokół jej ogona, której do tej pory nie potrafi zdjąć; jest po prostu zbyt ścisło zawiązana.
Według mnie to nie jest dobry pomysł. To strasznie dużo roboty jak na ogarnianie tego co miesiąc. W klanach postaci jest dużo, a terenów niekoniecznie, tworzyłyby się zastoje, bo ktoś nagle wziął nieobecność. Z resztą nie każda postać potrzebuje polowań. Niektóre postacie polują dużo, bo wbijają ekspy i poziomy, inne nie potrzebują wysokich statystyk, bo z założenia są słabe. To by nałożyło ogromne ograniczenia, zamiast pomóc :x
Statystyki - lvl: 4 | S: 13 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 55 | W: 75 | EXP: 155/250
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Bardzo wysoki, atletycznie zbudowany kocur o długich łapach. Krótkowłosy, rudy, klasycznie pręgowany, z białymi znaczeniami na pysku, szyi i przednich łapach. Siwe włosy zaczynają oprószać jego pysk i grzbiet. Duże, zielone oczy coraz wyraźniej pokrywa mgła. Najbardziej widoczne blizny: rozcięcia na nosie, duża blizna na lewej pięcie i grzbiecie.
wiązałoby się to ze zmuszeniem graczy do chodzenia na polowania, a nie każdy ma zwyczajnie na to ani czas, ani ochotę. posypałaby się lawina śmierci, bo zaraz postaciom na niższych lvlach wypadaliby przeciwnicy, a nikt nie będzie mógł pomóc w walce, bo będzie miał własne polowanie. ewentualnie będą prowadzone duże polowania grupowe, które zawsze się ciągną przez wiele tygodni. spowoduje to duży zastój i mnóstwo problemów z czasoprzestrzenią. jakbym musiał chodzić na polowanie pięcioma postaciami co miesiąc to bym chyba skisł, bo nie do każdego też polowanie mi pasuje, nie na każdym sprawia mi to frajdę i nie zawsze jest to też dla mnie ważne, polowanie jest jak każda inna fabularna sesja, skoro już ją biorę, to niech ma jakiekolwiek znaczenie w życiu mojej postaci, o. na forum kiedyś był system głodu, który zmuszał do chodzenia na polowania i jest powód, dla którego już go nie ma |D ani tu, ani na w zasadzie żadnym innym forum, na jakim grałem, ten system nie utrzymał się długo, bo był zwyczajnie upierdliwy dla każdego.

poza tym system mg bierze pod uwagę losowość akcji. czasem można iść na polowanie i nie złapać zupełnie niczego (mam teraz taką sytuację Głogiem, który nie może niczego znaleźć), nic nie stoi na przeszkodzie by jakaś postać powiadomiła o tym przywódcę że hej, nie ma zwierzyny bo byliśmy z tym npc na polowaniu i nic nie złapaliśmy |D

i proszę kieleckiego w to nie mieszać :((
قالوا: تموت بها حبـاًً؟ قلـت: ألا آذكروها علـى قبـري لتحيينـي
they asked: "do you love her to death?"
I said "speak
of her over my grave and
watch
how she brings me back to l i f e"
Statystyki - lvl: 8 | S: 17 | Zr: 18 | Sz: 16 | Zm: 9 | HP: 90 | W: 80 | EXP: 530/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Aparycja Mrówki nie zmieniła się szczególnie. Wciąż jest proporcjonalnie zbudowanym kurdupelkiem, a jej futro pozostało mozaiką rudych i czarnych plam, z kilkoma białymi wyjątkami jak drobna plama na brodzie. Miękkie rysy pyszczka i okrągłe, zielone oczy nadają jej nadal dziecięcego uroku, jednak niewielkie blizny i utrata wagi zdradzają wiele księżyców samotnej wędrówki. Drobne mięśnie pozostały dość dobrze widoczne, a górny, lewy kieł wciąż niesfornie wystaje z jej mordki. Zwykle zwichrzone futerko zdaje się być bardziej zadbane niż przed opuszczeniem Klanu.
Jestem z Podhala. My nie mamy swojego Sosnowca jak Katowiczanie, więc musimy na kogoś zwalać :( sorry Fiołek.

Tak jak pisałam na sb i zresztą we wstępie i podsumowaniu mojego pomysłu jest on bardzo luźny i rozumiem totalnie jeżeli ma on więcej minusów (który jako nowy gracz nie dostrzegłam) niż plusów i dlatego wrzuciłam to tu, żeby wasze zdanie usłyszeć :)


Chłodny wicher krew przenika
Niebo zrzuca chmurny płaszcz
Słychać głos przez mgłę, to skały
Pną się tam, gdzie bije blask


[Obrazek: dasj6kh-fcc362f4-4eae-4ea0-ab51-566d0609...VRtQg5FHd0]

Mój to czas, mój to świat
Gonię słońce, chwytam wiatr...

Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 11 | Sz: 9 | Zm: 5 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 105/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
co do nieobecności - ja się generalnie zgadzam ze zdaniem Czosnka, Jeżyny i Fiołka. aktualizowanie nieobecności na wszystkich kontach wydaje się upierdliwe, a i wydaje mi się, że userzy mogliby zacząć polegać na tym polu w profilu, zamiast sprawdzać temat z nieobecnościami, co mogłoby prowadzić do sytuacji konfliktowych ("nie miałeś nic wpisane w profilu, więc ci wbiłem do sesji" podczas gdy ta osoba miała np. przedłużoną nieobecność, ale tylko w temacie, albo nie zaktualizowała po prostu profilu).

kwestia polowań - ja wychodzę z założenia, że to indywidualna sprawa gracza i postaci. niektórzy, tak jak mówi Mlecz, chodzą na polowania, żeby szybciej wbijać expy i lvle; niektórzy nie chodzą w ogóle albo robią to bardzo rzadko, bo pisanie tego ich nuży, a na przykład postać traktuje to tylko jako obowiązek, w związku z czym nie ma za bardzo czego opisywać oprócz prób szukania i złapania zwierzyny - co prowadzi do tego, że tak naprawdę... to by do niczego nie prowadziło, tylko do bezmyślnego klepania postów, "bo trzeba", a zero z tego przyjemności i fabularnego rozwoju. a założenie jest takie, że i tak każdy kot, który umie polować, robi to praktycznie codziennie, po prostu na polowania z MG chodzi się wtedy, gdy ma się na to ochotę. już nie wspominając o tym, że osobom które mają więcej niż 1-2 konto chyba by było przykro, gdyby musiały chodzić na polowania każdym kontem |D
dalej jest problem z terenami, bo polowania mogłyby się ciągnąć i nie byłoby gdzie prowadzić normalnych sesji, które są nieporównywalnie ważniejsze od akcji MG, a nie wszystko może się toczyć w obozie, mimo wszystko.
wreszcie kwestia tego, że trzeba by dobrać jeszcze więcej MG - już teraz akcji jest sporo, a co dopiero, gdyby każdy musiał iść raz w miesiącu na polowanie; a wg mnie ilość w tej kwestii niekoniecznie idzie w parze z jakością.
więc ogólnie w tej kwestii nie narzucałabym nic odgórnie :3
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
po jej drobnym wypadku, jej wygląd przeszedł wiele zmian. Przycięte do połowy prawe ucho, zerwane niemal całe lewe, do tego blizna przechodząca od brody aż nad prawe oko - a to tylko sam pysk. Na szyi widnieją ślady po pazurach, choć te w dużym stopniu zostały zasłonięte przez futro. Długie ślady po kocich pazurach są również przez całą długość grzbietu, do tego na prawej przedniej i lewej tylnej są ślady po ugryzieniach. Jej futro wciąż pozostaje czysto białe i długie, a ślepia mają ten sam kolor - lewe zielone i prawe niebieskie. Wciąż jest smukła i wysoka, lecz do dawnej piękności jej daleko. Na szyi ma ciemnoczerwoną obrożę z kontaktem do jej człowieka.
Okazało się, że w systemie polowań są pewne niejasności co do tego kiedy i jakie zasady stosować. Największym problemem jest przenoszenie ciężaru ciała na tylne łapy - jedni twierdzą, że tylko przy gryzoniach, inni, że cały czas. Zmiana niby mała, ale będzie dotyczyć wszystkich postaci, więc uznaliśmy, że decyzję zostawiamy tutaj wam.
Zasada zostanie, po prostu chcemy ustalić, kiedy należy ją stosować.
there's so much more here, a life worth living
and with time you drown the FEELING out
it's so n o s t a l g i c
maybe all the love was worth the pain?
[Obrazek: wAuc6Vj.png]

<style>.tloCieńsz{height:110px; width:170px;background:url('https://imgur.com/wAuc6Vj.png');border-style: solid; border-width: 0.2px; border-left-width: 0.2px; border-right-width: 0.2px; border-color: transparent; border-radius: 0px 0px 0px 0px} .Cieńsz1{height:54px; width: 240px; margin-top:45px; font-size:10px; text-align:center; line-height:11px; background-color: rgb(105, 95, 86, 0.35);border-style: solid; border-width: 0.0px; border-left-width: 0.0px; border-right-width: 0.0px; border-color: #000000; border-radius: 0px 0px 0px 0px} .Cieńsz2 {font-family: 'Shippori Mincho B1'; font-size: 14px; line-height:14px}</style><link href="https://fonts.googleapis.com/css2?family=Shippori+Mincho+B1&display=swap" rel="stylesheet">}<style>.Cieńsza3 {font-family: 'Cormorant Unicase'; font-size: 15px; line-height:14px;text-shadow: 0.45px 0.45px white;}</style><link href="https://fonts.googleapis.com/css2?family=Cormorant+Unicase:wght@300&display=swap" rel="stylesheet">}<style> .Cieńśny3 {text-shadow: 0.45px 0.45px black;}</style> <style> .Cieńśny {font-family: 'Homemade Apple'; font-size: 11px; line-height:14px; text-shadow: 0.45px 0.45px black;}</style><link href="https://fonts.googleapis.com/css2?family=Homemade+Apple&display=swap" rel="stylesheet">}
Statystyki - lvl: 5 | S: 11 | Zr: 13 | Sz: 10 | Zm: 20 | HP: 70 | W: 70 | EXP: 235/400
Stat. Med. - lvl: 8 | MED.EXP: 591/1500
Odpowiedz
Wygląd
W porównaniu do Badylarki jako najmłodszej i najsłabszej z miotu... Nagle, nie wiedzieć kiedy, wystrzeliła gwałtownie w górę. Jej łapy się wydłużyły, stając się nieproporcjonalne w porównaniu do drobnej budowy ciała. Szczególnie, że je tyle samo, co wcześniej gdy była malutka, przez co nie dostarcza swojemu ciału tyle jedzenia, ile potrzebuje. Gdyby nie przydługie, lekko zmatowione, rude futro to by prawdopodobnie było widać jej przebijające przez skórę żebra. Ale to nie jedyna zmiana, która zaszła w wyglądzie Badylarki. Jej oczy wybarwiły się z kocięcego błękitu na... Ognisty pomarańcz, co jest prawdopodobnie spadkiem po dziadkach.
Moim zdaniem, powinno zostać przy wszystkich. Jak się przeniesie ciężar ciała na tylne łapy to unika się tupania przednimi łapami oraz łatwiej się wybić do porządnego skoku.
[Obrazek: 67indML.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 7 | Zr: 15 | Sz: 13 | Zm: 10 | HP: 75 | W: 65 | EXP: 130/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Ciernisty Kwiat napisałx:Okazało się, że w systemie polowań są pewne niejasności co do tego kiedy i jakie zasady stosować. Największym problemem jest przenoszenie ciężaru ciała na tylne łapy - jedni twierdzą, że tylko przy gryzoniach, inni, że cały czas. Zmiana niby mała, ale będzie dotyczyć wszystkich postaci, więc uznaliśmy, że decyzję zostawiamy tutaj wam.
Zasada zostanie, po prostu chcemy ustalić, kiedy należy ją stosować.

W systemie wcale nie ma żadnych nieścisłości |D. Po prostu niektórym utarła się jakaś wizja, chociaż fragment o przenoszeniu jest zaznaczony w zasadach ogólnych, więc nie wprowadzajcie ludzi w błąd.

Natomiast, jeśli mamy coś zmieniać, to moim zdaniem ciężar ciała wciąż powinien pozostać na tylnych łapach, ponieważ wycisza to chód kota, a nie tylko sprawia, że lżej stąpa i nie wprowadza ziemi w tak silne wibracje.
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 11 gości