Propozycje
Wygląd
Aparycja Mrówki nie zmieniła się szczególnie. Wciąż jest proporcjonalnie zbudowanym kurdupelkiem, a jej futro pozostało mozaiką rudych i czarnych plam, z kilkoma białymi wyjątkami jak drobna plama na brodzie. Miękkie rysy pyszczka i okrągłe, zielone oczy nadają jej nadal dziecięcego uroku, jednak niewielkie blizny i utrata wagi zdradzają wiele księżyców samotnej wędrówki. Drobne mięśnie pozostały dość dobrze widoczne, a górny, lewy kieł wciąż niesfornie wystaje z jej mordki. Zwykle zwichrzone futerko zdaje się być bardziej zadbane niż przed opuszczeniem Klanu.
*ykhym* ja wiem, że to ciężka praca na pewno jest i tak dalej... ale czy byłaby możliwość, żeby każdy klan posiadał bios? To bardzo ułatwia zorientowanie się w klanie nowym graczom i tak wiem co i jak w rzece i wichrze, ale już z gromem muszę czytać masę fabuły, żeby się jako-tako orientować o kogo chodzi, kto gra itd.
No fajni by po prostu było...


Chłodny wicher krew przenika
Niebo zrzuca chmurny płaszcz
Słychać głos przez mgłę, to skały
Pną się tam, gdzie bije blask


[Obrazek: dasj6kh-fcc362f4-4eae-4ea0-ab51-566d0609...VRtQg5FHd0]

Mój to czas, mój to świat
Gonię słońce, chwytam wiatr...

Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 11 | Sz: 9 | Zm: 5 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 105/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Czosnek to wszystko, czego można się spodziewać po doświadczonej samotniczce i córce miejskiego gangstera. Choć trochę jej brakuje do zakwalifikowania się do grupy najwyższych kotów, wciąż jest imponującego wzrostu. Długie, kudłate i splątane futro jest szaro-bure z czarnymi pręgami na głowie i łapach, a także ciemnym płatem pokrywającym grzbiet i ogon; barwy kocicy o zanikającym pręgowaniu są dość ciemne na całej powierzchni ciała, tylko na pysku, szyi i brzuchu widać jaśniejsze przebłyski. Jej bokobrody nie są najdłuższe, lecz wokół szyi posiada długą i gęstą kryzę. Sylwetkę ma masywną, pod grubą warstwą brudnej i zakurzonej sierści zarysowane są mocne mięśnie. Wąsy, którymi ozdobiony jest pysk, wywijają się do góry, nos jest barwy wątrobianej, a wyżej znajdują się lodowate, szaro-błękitne oczy. Blizny: parę szram na głowie, ślad po oderwanym płacie skóry na lewej przedniej łapie, postrzępione krawędzie uszu.
biosami będę się zajmował ja i najprawdopodobniej krogulec. rzeczny bios jest regularnie aktualizowany przez świetlika. osobiście postaram się jeszcze w tym tygodniu zaktualizować resztę.
<table><tr><td>[Obrazek: GrahmtT.png]</td><td><br>we've gone way too fast for way too long<br>
and we were never supposed to make it half this far<br>
and I lived so much life, lived so much life<br>
I think that God is gonna have to kill me twice

</td></tr></table>
enter,ok
x
Statystyki - lvl: 6 | S: 18 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 70 | EXP: 130/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 65/100
Odpowiedz
Wygląd
Aparycja Mrówki nie zmieniła się szczególnie. Wciąż jest proporcjonalnie zbudowanym kurdupelkiem, a jej futro pozostało mozaiką rudych i czarnych plam, z kilkoma białymi wyjątkami jak drobna plama na brodzie. Miękkie rysy pyszczka i okrągłe, zielone oczy nadają jej nadal dziecięcego uroku, jednak niewielkie blizny i utrata wagi zdradzają wiele księżyców samotnej wędrówki. Drobne mięśnie pozostały dość dobrze widoczne, a górny, lewy kieł wciąż niesfornie wystaje z jej mordki. Zwykle zwichrzone futerko zdaje się być bardziej zadbane niż przed opuszczeniem Klanu.
Oooo podziękował Czosnku


Chłodny wicher krew przenika
Niebo zrzuca chmurny płaszcz
Słychać głos przez mgłę, to skały
Pną się tam, gdzie bije blask


[Obrazek: dasj6kh-fcc362f4-4eae-4ea0-ab51-566d0609...VRtQg5FHd0]

Mój to czas, mój to świat
Gonię słońce, chwytam wiatr...

Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 11 | Sz: 9 | Zm: 5 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 105/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
A potem ta kotka stała się Wydmą. Na dzień ceremonii pięknie wyczyściła futerko i starała się, aby tak pozostało. Tylko te parę dni było do przystosowania się do rangi i tego, o z nią związane. Futro Wydmowego Wiatru więc jest teraz czystsze, niż gdy była terminatorką. Zdobyła też trochę mięśni. Nadal wysoka i długa, ruda tygrysio pręgowana z białymi znaczeniami i zielonymi oczami. Teraz już dużo w jej wyglądzie zmieniać się nie będzie, chyba, że dostanie jakieś bitewne blizny. Ale innych zmian chyba nie będzie.
Jestem za Czereśnią, plus nasuwam pomysł zwiększenia ilości tematów w miejscu zgromadzeń, bo nasze postaci nie będą iść wokól innego klanu aby porozmawiać z kimś z innego klanu. Czyli zamiast tylko Granicy V dodanie jakiegoś kamyczka patyczka czy coś
[Obrazek: k2n2s6P.png]
what a glorious feeling!
i'm happy again!
° i'm laughing of clouds °
= so
dark up above =
the s u n is in my heart
and I am ready for love!
Statystyki - lvl: 5 | S: 11 | Zr: 12 | Sz: 14 | Zm: 9 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 85/400
Stat. Med. - lvl: 1 | MED.EXP: 80/100exp
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
Czereśnia. napisał(a):Przychodzę z propozycją, dotyczącą klanowych granic.
Obecnie granice są na zasadzie lokacji w danych terenach klanowych i nie ma ich dużo (bo ile? 4-5 na klan?), co wydaje mi się trochę głupie.
Jedna mała kociarnia, leżę terminatorów czy starców mają mnóstwo pierdółkowatych lokacji (pokroju 'nora', 'kamyk', 'paproć', 'kąt1', 'kąt2', 'patyczek'), a rozległa granica to po prostu... jedna lokacja? wth?

Generalnie proponuję, aby każda granica była oddzielnym tematem, w którym zawarłoby się poszczególne lokacje (jakieś strumyki, kamyki, drzewka, owocki, wszyscy wiedzą o co chodzi). Otworzyłoby to znacznie więcej drzwi do interakcji międzyklanowych (i tym samym rozwoju ciekawszych relacji i powiązań), gdyż w obecnej chwili niektórzy na granicach polują, a inni prowadzą sesję z własnym klanem, nie mając miejsca w obozie.
Rozszerzenie granic z lokacji do terenów umożliwiłoby poniekąd zaspokojenie wszelkich potrzeb: czy to na polowania, spotkania z własnym klanem, czy spotkania z innymi klanami, gdzie ostatni element jest tu raczej priorytetem.
Oczywiście lokacje ktoś musiałby uprzednio stworzyć, bo same raczej z popiołów się nie stworzą, dlatego też dla rzeki z góry mogę zaoferować się ja, gdyż jako-tako pisanie takich rzeczy mam w małym palcu.
generalnie jestem za - myślę, że śmiało można stworzyć więcej granic. wg mnie po dwie lokacje na jedną granicę byłyby w porządku - wtedy mamy 10 tematów granicznych dla każdego klanu, po 2 z każdej strony + 2 z Czterema Dębami. inna sprawa, że faktycznie trzeba coś takiego napisać, także jeżeli dla innych klanów również znajdą się chętni, to zapraszam; jeśli nie, to sama spróbuję, ale nie wiem, czy zdołam to zrobić w tym miesiącu.
można część z tych tematów utworzyć również poprzez skopiowanie już istniejących lokacji, np. na granicy Cienia z Wichrem Jeżynowe Chaszcze, na granicy Wichru z niczyimi Barwna Łąka, itd. można na to w sumie utworzyć osobny dział pt. "Granice", tak jak tereny, jeżeli chcecie.

Iskrząca Łapa napisał(a):W sumie, w razie potrzeby można tak poszerzać nie tylko granice, ale też normalne tereny. Czasami tam też brakowało miejsc, a przynajmniej tak było na początku gry na nowych terenach. Jestem za tym pomysłem
na razie klany dostały po cztery nowe (albo prawie nowe tematy), jeżeli będzie potrzeba, by było ich jeszcze więcej - proszę zgłaszać. problem z terenami jest taki, że nie można już wcisnąć większej ilości nazw na mapę, dlatego gdyby były jakieś propozycje, to powinny to być takie "małe" lokacje, typu pojedyncze drzewa, itd.

Wydmowy Wiatr napisał(a):Jestem za Czereśnią, plus nasuwam pomysł zwiększenia ilości tematów w miejscu zgromadzeń, bo nasze postaci nie będą iść wokól innego klanu aby porozmawiać z kimś z innego klanu. Czyli zamiast tylko Granicy V dodanie jakiegoś kamyczka patyczka czy coś
dodałam ostatnio dwa tematy w Czterech Dębach; stoją puste. ogólnie nie chcę, by ziemie niczyje dominowały, więc można co najwyżej powiększyć liczbę klanowych granic z Czterema Dębami do dwóch, tak jak wspomniałam wyżej >:3
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Długotrwała włóczęga wyraźnie odcisnęła swoje znaki na jego wyglądzie. Jest dużym, wręcz ogromnym, postawnym, dobrze umięśnionym kocurem o szerokich barkach i okrągłym, pobliźnionym pysku, z którego patrzą złote, migdałowe oczy. Jego uszy są nieco poszarpane, a końcówka ogona nadłamana, skrzywiona. Całe jego ciało pokrywa gęste, miękkie, półdługie ciemnobure futro, które również skrywa całą kolekcję najróżniejszych blizn, z których najwyraźniej rysuje się nieregularnie okrągła na karku, którą zadał mu pies, oraz ślady szponów borsuka na grzbiecie.
W poprzednim stylu było tak, że pola na nick i hasło czyściły się, gdy się na nie klikało. Czy można by było zrobić to i na tym? ^^' Wiem, że to pierdoła, ale bardzo ułatwia życie. I może przy okazji zrobić coś z tym podwójnym logowaniem?
Tragedia wydarzyła się na moście:
Samobó
jca postanowił żyć.
Statystyki - lvl: 4 | S: 12 | Zr: 9 | Sz: 9 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 105/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
Mruczące Gardło napisał(a):W poprzednim stylu było tak, że pola na nick i hasło czyściły się, gdy się na nie klikało. Czy można by było zrobić to i na tym? ^^' Wiem, że to pierdoła, ale bardzo ułatwia życie. I może przy okazji zrobić coś z tym podwójnym logowaniem?
jak tylko dowiem się, jak to zrobić, to spróbuję to załatwić, bo faktycznie teraz trochę ucierpiała funkcjonalność. a o co chodzi z podwójnym logowaniem? : o
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Długotrwała włóczęga wyraźnie odcisnęła swoje znaki na jego wyglądzie. Jest dużym, wręcz ogromnym, postawnym, dobrze umięśnionym kocurem o szerokich barkach i okrągłym, pobliźnionym pysku, z którego patrzą złote, migdałowe oczy. Jego uszy są nieco poszarpane, a końcówka ogona nadłamana, skrzywiona. Całe jego ciało pokrywa gęste, miękkie, półdługie ciemnobure futro, które również skrywa całą kolekcję najróżniejszych blizn, z których najwyraźniej rysuje się nieregularnie okrągła na karku, którą zadał mu pies, oraz ślady szponów borsuka na grzbiecie.
No, w sensie że muszę logować się dwa razy. W każdym razie z laptopa, bo na telefonie jest okej. Myślałam że każdy tak ma, bo ja mam ten problem w sumie od zawsze xD
Tragedia wydarzyła się na moście:
Samobó
jca postanowił żyć.
Statystyki - lvl: 4 | S: 12 | Zr: 9 | Sz: 9 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 105/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Mruczące Gardło napisał(a):No, w sensie że muszę logować się dwa razy. W każdym razie z laptopa, bo na telefonie jest okej. Myślałam że każdy tak ma, bo ja mam ten problem w sumie od zawsze xD

Wow, pierwsze słyszę. Nigdy nie miałam tego problemu :0c. Może to kwestia Twojego komputera?
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
Wygląd
Jest wysokim kocurem. Może nie najwyższym, aczkolwiek wyróżnia się spośród pobratymców. Jego futerko jest krótkie, ciemnoszare i pozbawione pręg. Na łapach widnieją białe skarpetki, zaś na gardle pojawia się jasna plamka. Ciemnoszary nos i wąsy w podobnej barwie nie wyróżniają się, podobnie jak uszy, które są przeciętnej wielkości. Jedynie duże oczy w kolorze wiosennych listków mogą przykuć uwagę. Ogon Ciężkiej Łapy jest gruby i stosunkowo krótki. Od czasu związania się z Klonową Łapą zaczął nieco większą uwagę poświęcać wyglądowi, teraz stara się prezentować jak najlepiej. Prócz tego delikatnie przytył. Nie jest gruby, aczkolwiek nie jest tak chudy, jak po opuszczeniu lecznicy.
Trzmieli Pył napisał(a):
Mruczące Gardło napisał(a):No, w sensie że muszę logować się dwa razy. W każdym razie z laptopa, bo na telefonie jest okej. Myślałam że każdy tak ma, bo ja mam ten problem w sumie od zawsze xD

Wow, pierwsze słyszę. Nigdy nie miałam tego problemu :0c. Może to kwestia Twojego komputera?

Nie bardzo. Ja mam ten problem od zawsze + skaczące czarne kwadraty, o których wspominałam już parę razy na sb.
[Obrazek: WAkbW0Q.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 17 | Zr: 11 | Sz: 9 | Zm: 8 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 225/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
odnośnie kwadratów podawałam rozwiązanie parę razy na sb. problem z tego co się orientuję występuje tylko w chrome i żeby go rozwiązać, trzeba wejść w ustawienia -> zaawansowane -> Użyj akceleracji sprzętowej, gdy jest dostępna -> przełączyć.

przyjrzę się sprawie podwójnego logowania, niestety też o tym pierwsze słyszę |D zobaczę, co da się zrobić. na razie mogę zalecić wyczyszczenie cookies

edit: czyszczenie pola i dymek z nickami powinien się już pojawiać; jeżeli nie działa tak, jak należy, to ctrl+F5 powinno pomóc

edit2: podwójne logowanie też już nie powinno (chyba) występować :3
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Pchełka to malutka i grubiutka kotka. Prawdopodobnie najmniejsza i najgrubsza z miotu. Porusza się powoli na swoich krótkich łapkach, śmiesznie wywijając w powietrzu puchatym ogonkiem. Długość futerka odziedziczyła po mamie - jest ono w większości białe, jednak na grzbiecie i ogonie przechodzi w srebro. Oprócz tego przez większość czasu kotka ma odrobinkę rozchylony pyszczek, przez co sprawia wrażenie wiecznie zdziwionej. Mimo niskiego wzrostu jest wyjątkowo silna, z czego jeszcze nie do końca zdaje sobie sprawę.
To ja przychodzę z propozycją, która mogłaby ułatwić wszystkim życie. Chyba każdemu zdarzyło się kiedyś wbić do jakiejś sesji, która z pozoru wygasła, ale użytkownik miał nieobecność. Albo na odwrót – ktoś wbił nam. Proponuję więc coś w stylu pola w profilu, w którym zaznaczałoby się zgłoszenie nieobecności i ewentualnie datę jej trwania. Żeby to było jakoś widoczne przy postach, bo z doświadczenia wiem, że czasem przeszukiwanie odpowiedniego tematu i sprawdzanie, czy użytkownik zgłaszał nieo, czy nie, może być czasochłonne, a i tak zdarza się taką informację przegapić w natłoku innych.

though I know I have to learn to walk before I .r u n,
my legs just don’t appear to work, so please forgive me
[Obrazek: 11_by_koizora-d71q6wd.gif]
-̗̀ the abelias are blooming bright ̖́-
gazing down on the t o w n sleeping tight
Statystyki - lvl: 2 | S: 10 | Zr: 5 | Sz: 4 | Zm: 7 | HP: 70 | W: 40 | EXP: 90/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Długowłosy, tygrysio pręgowany rudy kocur o żółtych oczach. Ma bliznę idącą od lewego oka, pod nos i do prawego oka oraz na szyi, z prawej strony, po wyrwanym płacie skóry. Oprócz tego, na karku, z lewej strony, posiada również ślad po ugryzieniu przez lisa.
jestem za
Statystyki - lvl: 7 | S: 26 | Zr: 12 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 95 | W: 65 | EXP: 295/600
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Kocica nie zmieniła się wiele. Nadal dużo trenuje, przez co jej ciało jest wyćwiczone, sama ma budowę atletyczną. Nadal chodzi pewnym siebie krokiem, a pysk szylkretki często jest zmarszczony, przez co można powiedzieć, że chodzi wiecznie niezadowolona czy naburmuszona, chociaż niekoniecznie tak jest. Obecnie ciało wojowniczki wróciło już do normy po porodzie przez to, że każdą wolną chwilę poświęca doprowadzeniu siebie do porządku. Na ciele widnieje parę blizn - jedna po wyrwanym płacie skóry na karku, druga na lewej tylnej łapie w postaci śladu po ugryzieniu lisa, trzecia to lekko wyszczerbione, prawe ucho po walce treningowej z Lis. A ostatnia jest urwanym ogonem, ostała się jej mniej niż połowa, przez co jej chód stał się bardziej ostrożny.
Też jestem za. I nie trzeba będzie przekopywać całego tematu z nieobecnościami :/
[Obrazek: d86kpls-359c10b8-1779-4663-b5ec-7066fd2dd134.png][Obrazek: d86kp7h-7066584f-fa2b-4e29-acfe-58d17d385b0e.png]

I look inside myself and see my heart is black.

I see my red door and must have it painted black.

Maybe then I'll fade away and not have to face the facts.

It's not easy facing up when your whole world is black.
Statystyki - lvl: 7 | S: 21 | Zr: 13 | Sz: 9 | Zm: 12 | HP: 90 | W: 70 | EXP: 30/600
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Aparycja Mrówki nie zmieniła się szczególnie. Wciąż jest proporcjonalnie zbudowanym kurdupelkiem, a jej futro pozostało mozaiką rudych i czarnych plam, z kilkoma białymi wyjątkami jak drobna plama na brodzie. Miękkie rysy pyszczka i okrągłe, zielone oczy nadają jej nadal dziecięcego uroku, jednak niewielkie blizny i utrata wagi zdradzają wiele księżyców samotnej wędrówki. Drobne mięśnie pozostały dość dobrze widoczne, a górny, lewy kieł wciąż niesfornie wystaje z jej mordki. Zwykle zwichrzone futerko zdaje się być bardziej zadbane niż przed opuszczeniem Klanu.
Klaszcze lapkami i uszami. Tez za.


Chłodny wicher krew przenika
Niebo zrzuca chmurny płaszcz
Słychać głos przez mgłę, to skały
Pną się tam, gdzie bije blask


[Obrazek: dasj6kh-fcc362f4-4eae-4ea0-ab51-566d0609...VRtQg5FHd0]

Mój to czas, mój to świat
Gonię słońce, chwytam wiatr...

Statystyki - lvl: 3 | S: 8 | Zr: 11 | Sz: 9 | Zm: 5 | HP: 75 | W: 45 | EXP: 105/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości