Logo Artemidy
Avatary
Hejka :) Czy mógłby mi ktoś obrobić te zdjęcia na avatary?

https://www.instagram.com/p/CKcMcfwpvpD/
https://www.instagram.com/p/CJHObdqphUe/
https://www.instagram.com/p/CH0-LdQJL_D/
https://www.instagram.com/p/CEUXBRzpOcO/
https://www.instagram.com/p/CCqiGESpw8Y/
https://www.instagram.com/p/CBvnxIzpViD/
LVL 1 55 / 100
MedLVL 0 0 / 100
9
Siła
S
6
Zręczność
Zr
3
Szybkość
Sz
2
Zmysły
Zm
65
Punkty Życia
HP
35
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
[Obrazek: nOD2Fx5.png] [Obrazek: CYdloxY.png] [Obrazek: wn9avO0.png]
[Obrazek: nRVq0Tt.png] [Obrazek: AfaqDrx.png] [Obrazek: 5A319Np.png]
[Obrazek: cfOV2lL.png] [Obrazek: 8YowjZp.png] [Obrazek: kh8l8Y0.png]
niektóre mają dwie wersje, bo nie mogłem się zdecydować na kadr 0:
[Obrazek: MwxzTdU.png]
LVL 3 120 / 200
MedLVL 0 0 / 100
8
Siła
S
11
Zręczność
Zr
6
Szybkość
Sz
8
Zmysły
Zm
80
Punkty Życia
HP
40
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
Dziękuję serdecznie :
LVL 1 55 / 100
MedLVL 0 0 / 100
9
Siła
S
6
Zręczność
Zr
3
Szybkość
Sz
2
Zmysły
Zm
65
Punkty Życia
HP
35
Wytrzymałość
W
Odpowiedz

https://www.instagram.com/p/CJ1QV68Hiyw/...rd5lmbpuqz
https://www.instagram.com/p/BURtMHkjNRl/...48qs0ec19h
https://www.instagram.com/p/BqkY6onHNla/...e8619cus6y
https://www.instagram.com/p/BoCJx-ClL-q/...05d9m00bm6
https://www.instagram.com/p/Bm_RXOAH6gL/...rsctjfd2ax
https://www.instagram.com/p/BPnK_BWAzIB/...70ryhlq5hp
https://www.instagram.com/p/BVaFZvNFwNR/...jbqrn48p4o
https://www.instagram.com/p/Bpt26lEAHKR/...ba043vgrhu
https://www.instagram.com/p/BooyY-oFioU/...os3e6r7lez
https://www.instagram.com/p/BoRqUNrlG80/...0yzsw0g212

Czy jakaś dobra duszczyka przerobiłaby chociaż parę avków? Byłabym dozgodnie wdzięczna :ohnie: :lgbt:
LVL 2 115 / 150
MedLVL 0 0 / 100
11
Siła
S
6
Zręczność
Zr
7
Szybkość
Sz
3
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
35
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
[Obrazek: W5jBTdb.png] [Obrazek: Jtj6vY3.png] [Obrazek: 14A7mTi.png] [Obrazek: G7f0GeN.png] [Obrazek: bTD9frD.png] [Obrazek: 2R9ZCDy.png] [Obrazek: Bk2FcVP.png] [Obrazek: NDuvhTi.png] [Obrazek: vqqrfLX.png] [Obrazek: jzoUuIK.png] [Obrazek: zejpiqb.png] [Obrazek: 71TSenO.png]
.
.

[Obrazek: labondz.gif]
⊹₊˚‧︵‿₊.So let's Run..₊‿︵‧˚₊⊹
uwu
x ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ᴇsᴄᴀᴘᴇ x
˚.⋆⁺₊xxxxxx ܁ . ⊹܁xxxxxxx⋆.˚xx
uwu
xxxxxxxxxx≽^•˕ •^≼
⌞ And I'll be waiting outside for the. getaway ⌝
It doesn't matterxxxxxxxxxxxxxxxxx
✩°。⋆˚⁺xx[ who ]x・. xxxxxx
xxxxxxxxxx.・x[ we ] xxx.˚xxx ๋࣭₊˚
xxxxxxxxxxx܁ . [ are ] ܁ .x.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ݁₊ ⊹ . ݁ x.xxwe'll keep runningxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ݁ ๋࣭xx܁ .xthrough the dark .✦ ݁˖
uwu
xAnd all we'll ever need is another dayx
uwu
xxxxWe can slow down, 'cause ˎˊ-
-ˋˏ Tomorrow. is a mile away
xxxxxxxxx

╭───────────────────.★..─╮
܁. And live like shooting stars ⊹˚
╰─..★.───────────────────╯
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁ x'Causexhappy endings'xhardest to fakex . ݁₊ ‧₊˚. x
LVL 12 150 / 500
MedLVL 0 0 / 100
27
Siła
S
27
Zręczność
Zr
16
Szybkość
Sz
17
Zmysły
Zm
115
Punkty Życia
HP
95
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
Dziękuję ślicznie!!! :lgbt:
[Obrazek: NNUbiDJ.png]
LVL 4 75 / 300
MedLVL 0 0 / 100
12
Siła
S
8
Zręczność
Zr
11
Szybkość
Sz
8
Zmysły
Zm
65
Punkty Życia
HP
65
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
Dzień dobry, czy jest jakaś dobra dusza, która mogłaby obrobić mi kilka zdjęć?
.............................................................● ● ●
...................................................................I think it's better when I'm overdramatic
.......................................................................I live in color, never monochromatic
.............................................................................Pop open champagne and I spin up a classic
................................................................................Let's go


.........................................................................» I'm comin' for the gold
.........................................................................» All eyes on me, let's go

................................................................................Let's go
.............................................................................Welcome to the show
.......................................................................All eyes on me, let's go
...................................................................LET'S GO!
» ---- » ---- »
LVL 3 120 / 200
MedLVL 0 0 / 100
13
Siła
S
10
Zręczność
Zr
5
Szybkość
Sz
5
Zmysły
Zm
70
Punkty Życia
HP
50
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
Czy jest może jakiś czarodziej z czasem i chęciami, żeby zmienić te zdjęcia w pełnoprawne avatary (i przy tych dwóch ostatnich kotkach zmienić kolor oczu na żółty)?

https://pixabay.com/photos/kitten-cat-cu...e-6028890/
https://pixabay.com/photos/kitten-cat-cu...899/

https://pixabay.com/photos/kitty-cat-kit...887/

https://pixabay.com/photos/kitten-cat-cu...891/


Nie wiem jak mogłabym się takiemu odwdzięczyć, ale wdzięczna będę bardzo :
LVL 2 50 / 150
MedLVL 0 0 / 100
9
Siła
S
7
Zręczność
Zr
4
Szybkość
Sz
6
Zmysły
Zm
70
Punkty Życia
HP
40
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
[Obrazek: w4RpUoL.png] [Obrazek: C4lu4JZ.jpg]

https://i.imgur.com/w4RpUoL.png
https://i.imgur.com/C4lu4JZ.jpg

W zmianę koloru oczu nie umiem, ale prosze :
I'm alright, I'm okay
I'm alright I'm okay

I'm not a monster, I'm just human
And I've made a few mistakes

I'm alright, I'm okay,
I'm alright, I'm okay

I'm not gruesome, just human
And I've made a few

It's alright, It's okay,
It's alright, It's okay

You're not a demon, there's a reason
You behaved in that way

It's alright, It's okay,
It's alright, It's okay

I belive, yes I belive that
you will see a better day
LVL 5 120 / 400
MedLVL 0 0 / 100
8
Siła
S
15
Zręczność
Zr
13
Szybkość
Sz
9
Zmysły
Zm
80
Punkty Życia
HP
60
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
[Obrazek: 9Ko5YCG.png][Obrazek: SfQvN9V.png][Obrazek: VMYfzdp.png][Obrazek: 8LUoDke.png][Obrazek: oVmn0sq.png]



[Obrazek: ydErZEp.png][Obrazek: IDkR0GR.png][Obrazek: 5bzxQl1.png][Obrazek: 3YRvAdE.png]
.
.

[Obrazek: labondz.gif]
⊹₊˚‧︵‿₊.So let's Run..₊‿︵‧˚₊⊹
uwu
x ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ᴇsᴄᴀᴘᴇ x
˚.⋆⁺₊xxxxxx ܁ . ⊹܁xxxxxxx⋆.˚xx
uwu
xxxxxxxxxx≽^•˕ •^≼
⌞ And I'll be waiting outside for the. getaway ⌝
It doesn't matterxxxxxxxxxxxxxxxxx
✩°。⋆˚⁺xx[ who ]x・. xxxxxx
xxxxxxxxxx.・x[ we ] xxx.˚xxx ๋࣭₊˚
xxxxxxxxxxx܁ . [ are ] ܁ .x.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ݁₊ ⊹ . ݁ x.xxwe'll keep runningxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ݁ ๋࣭xx܁ .xthrough the dark .✦ ݁˖
uwu
xAnd all we'll ever need is another dayx
uwu
xxxxWe can slow down, 'cause ˎˊ-
-ˋˏ Tomorrow. is a mile away
xxxxxxxxx

╭───────────────────.★..─╮
܁. And live like shooting stars ⊹˚
╰─..★.───────────────────╯
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁ x'Causexhappy endings'xhardest to fakex . ݁₊ ‧₊˚. x
LVL 12 150 / 500
MedLVL 0 0 / 100
27
Siła
S
27
Zręczność
Zr
16
Szybkość
Sz
17
Zmysły
Zm
115
Punkty Życia
HP
95
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
Dziękuję bardzo :
LVL 2 50 / 150
MedLVL 0 0 / 100
9
Siła
S
7
Zręczność
Zr
4
Szybkość
Sz
6
Zmysły
Zm
70
Punkty Życia
HP
40
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
https://www.instagram.com/p/CDOYz6ZpTJ9/
https://www.instagram.com/p/CJe02abJcl6/
https://www.instagram.com/p/CBye9UUHZ1A/ (1 i 2 zdjęcie)
https://www.instagram.com/p/CGkj_jsJGCI/
https://www.instagram.com/p/CIBtnTkJhBj/
https://www.instagram.com/p/CLmo30XpRpt/
https://www.instagram.com/p/CLrydXdpmKO/

nie muszą być wszystkie, ale jeśli ktoś miałby chętkę to przyjmę którekolwiek z tych
[Obrazek: da0o94l-eb4808cd-8819-4692-ab77-b2efef9b...tueFFVSniM]
everybody talkin' like i'm dreamin'
what i said became reality
at this point, my words are prophecy
because everything i say comes true
LVL 2 20 / 150
MedLVL 0 0 / 100
8
Siła
S
6
Zręczność
Zr
7
Szybkość
Sz
5
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
35
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
[Obrazek: oXiHc1U.png][Obrazek: DPaKmrL.png][Obrazek: a11mdV9.png][Obrazek: IyE1H9o.png][Obrazek: 9TSlfIB.png][Obrazek: OsN7S30.png][Obrazek: YYERx4B.png][Obrazek: DLAlOgy.png][Obrazek: Iof1LFz.png][Obrazek: PA0BAuq.png]
.
.

[Obrazek: labondz.gif]
⊹₊˚‧︵‿₊.So let's Run..₊‿︵‧˚₊⊹
uwu
x ᴍᴀᴋᴇ ᴀ ɢʀᴇᴀᴛ ᴇsᴄᴀᴘᴇ x
˚.⋆⁺₊xxxxxx ܁ . ⊹܁xxxxxxx⋆.˚xx
uwu
xxxxxxxxxx≽^•˕ •^≼
⌞ And I'll be waiting outside for the. getaway ⌝
It doesn't matterxxxxxxxxxxxxxxxxx
✩°。⋆˚⁺xx[ who ]x・. xxxxxx
xxxxxxxxxx.・x[ we ] xxx.˚xxx ๋࣭₊˚
xxxxxxxxxxx܁ . [ are ] ܁ .x.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ݁₊ ⊹ . ݁ x.xxwe'll keep runningxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. ݁ ๋࣭xx܁ .xthrough the dark .✦ ݁˖
uwu
xAnd all we'll ever need is another dayx
uwu
xxxxWe can slow down, 'cause ˎˊ-
-ˋˏ Tomorrow. is a mile away
xxxxxxxxx

╭───────────────────.★..─╮
܁. And live like shooting stars ⊹˚
╰─..★.───────────────────╯
. ݁₊ ⊹ . ݁˖ . ݁ x'Causexhappy endings'xhardest to fakex . ݁₊ ‧₊˚. x
LVL 12 150 / 500
MedLVL 0 0 / 100
27
Siła
S
27
Zręczność
Zr
16
Szybkość
Sz
17
Zmysły
Zm
115
Punkty Życia
HP
95
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
aaa dziękuję bardzo!! :lgbt:
[Obrazek: da0o94l-eb4808cd-8819-4692-ab77-b2efef9b...tueFFVSniM]
everybody talkin' like i'm dreamin'
what i said became reality
at this point, my words are prophecy
because everything i say comes true
LVL 2 20 / 150
MedLVL 0 0 / 100
8
Siła
S
6
Zręczność
Zr
7
Szybkość
Sz
5
Zmysły
Zm
75
Punkty Życia
HP
35
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
Hejka :) Czy ktoś mógłby mi obrobić to zdjęcie na avatar?
https://www.instagram.com/p/CMrtLO6Jyu4/
LVL 2 130 / 150
MedLVL 0 0 / 100
13
Siła
S
7
Zręczność
Zr
3
Szybkość
Sz
4
Zmysły
Zm
70
Punkty Życia
HP
40
Wytrzymałość
W
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości