#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
I. Rejestracja i posiadanie konta

  1. Rejestrując się na forum akceptujesz niniejszy regulamin i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.
  2. Niniejszy regulamin jest najważniejszym dokumentem na forum. W razie jakichkolwiek rozbieżności, pomiędzy zasadami przedstawionymi w regulaminie, a w dowolnym innym temacie, zasady przedstawione w regulaminie są uznawane za wiążące.
  3. Zabrania się umieszczania na forum treści rasistowskich, pornograficznych, wulgarnych, hakerskich, a także w jakikolwiek sposób obrażających innych graczy; ich religię, pochodzenie, orientację seksualną, tożsamość płciową czy osobę.
  4. Dopuszcza się posiadanie multikont. Zasady związane z nimi objaśnione są w sekcji "Multikonta" tego regulaminu.
  5. Zabronione jest korzystanie z wirtualnych sieci prywatnych (VPN-ów). W przypadku wykrycia podejrzanego adresu IP, bez względu na faktyczny powód, uznawane jest to za próbę oszustwa i ukrywania multikont. Złamanie tego punktu grozi odebraniem możliwości posiadania multikont na okres 6 miesięcy.
  6. W przypadku posiadania rodzeństwa lub współlokatorów, z którymi dzieli się IP, należy powiadomić Administrację.
  7. Powrót do gry bez przymusu podawania do publicznej wiadomości swoich dawnych kont przysługuje każdemu graczowi, którego poziom ostrzeżeń nie przekracza łącznej wartości 2.
    • W przypadku, gdy łączna wartość ostrzeżeń przekracza ww. wartość, gracz zobowiązany jest do umieszczenia w polu profilu “Multikonta” informacji o swoich poprzednich kontach. Za próby łamania tej zasady wobec gracza będą wyciągnięte konsekwencje w formie ostrzeżenia o wartości 2.
    • Przy podliczaniu łącznej wartości ostrzeżeń danego gracza brane pod uwagę są ostrzeżenia na wszystkich jego znanych Administracji kontach (aktywnych i nieaktywnych).
  8. Zabrania się stosowania AI (sztucznej inteligencji) do generowania treści publikowanych na forum.

II. Konto

  1. Nazwa użytkownika to imię Twojej postaci; powinna zaczynać się wielką literą i nie zawierać cyfr ani znaków specjalnych (za wyjątkiem sytuacji, gdy powtarzają się nicki — wtedy możliwe jest dodanie kropki lub przecinka). Więcej informacji można znaleźć w wątku Imiona w świecie wojowników.
  2. Niedozwolone jest granie postaciami książkowymi, czyli jednoczesne posiadanie ich imion, charakteru i wyglądu. Imiona wojowników z książek mogą powtarzać się na forum.
  3. Wygląd postaci opisany w Karcie Postaci musi być realistyczny i nie podlega zmianie po zaakceptowaniu KP (za wyjątkiem zmian wynikłych z wydarzeń fabularnych)
  4. Wygląd postaci urodzonych w miotach na forum podlega zasadom uproszczonej genetyki opisanej w temacie Wygląd postaci i jego dziedziczenie.
  5. Choroby, z którymi postać się rodzi, muszą zostać opisane w Karcie Postaci, a w niektórych przypadkach, gdy schorzenie znacząco wpływa na sprawność postaci (np. częściowa lub całkowita utrata jednego ze zmysłów, wady kończyn) początkowa pula punktów do statystyk może zostać obniżona. Gra całkowicie głuchym kotem jest zakazana, ze względu na realia i fakt, że taki kociak nie poradziłby sobie na wolności.
  6. NIE KASUJEMY KONT. Jeżeli gracz kończy grę postacią, jej konto zostaje przeniesione do odpowiedniej grupy. Usuwane są jedynie konta, z których nie napisano żadnych fabularnych postów, i na które nie wchodzono dłużej niż przez miesiąc bez wcześniejszego uzasadnienia.

III. Karta Postaci

  1. Grę na forum rozpoczynasz po zapoznaniu się z zasadami, stworzeniu i zaakceptowaniu Karty Postaci. Karta Postaci, również po zaakceptowaniu, musi zawierać wszystkie wymagane informacje i spełniać formalne wymogi czytelności i przejrzystości, określone w pkt 7 tej sekcji. Karta Postaci powinna być systematycznie aktualizowana. Więcej informacji znaleźć można w wątku Karta Postaci - formularz i porady.
  2. Kartę Postaci akceptuje administrator lub administrator junior. W przypadku wystąpienia błędów użytkownik dostaje informację przez prywatną wiadomość i ma tydzień na wprowadzenie zmian, w przeciwnym wypadku Karta Postaci trafia do archiwum.
  3. Aby Karta Postaci została zaakceptowana, gracz powinien ponadto uzupełnić następujące pola profilu: Klan, Wygląd, Płeć, Matka, Ojciec, Charakter, Karta Postaci, Miot, Multikonta oraz Statystyki.
  4. Publikując Kartę Postaci gracz powinien umieścić w opisie tematu hasło: "do sprawdzenia". W przypadku publikacji niedokończonej Karty Postaci w opisie tematu powinno znaleźć się sformułowanie: "w budowie". Osoby akceptujące Karty Postaci nie mają obowiązku sprawdzać Kart Postaci, które nie zawierają informacji, że są już gotowe do sprawdzenia. Po akceptacji Karty Postaci opis tematu może zostać przez gracza dowolnie zmieniony lub usunięty.
  5. Karty Postaci są sprawdzane według daty ich publikacji, tj. w kolejności od najwcześniej do najpóźniej wstawionych, chyba że Karta Postaci nie zawiera oznaczenia "do sprawdzenia", jest "w budowie" lub oczekuje na wprowadzenie przez gracza zasugerowanych zmian.
  6. Po zaakceptowaniu Karty Postaci nie można usuwać z niej wymaganych informacji nawet pod pretekstem aktualizacji danych.
  7. Karta Postaci musi być przede wszystkim czytelna i przejrzysta, a więc wolna od takich modyfikacji jak:
    • użycie wyłącznie dużych liter lub użycie zbyt małej czcionki (rozmiar 83 i poniżej);
    • zbyt mały kontrast między kolorem czcionki a tłem większości stylów na forum;
  8. Określone w punkcie 7. wymogi przejrzystości obowiązują także po tym, jak Karta Postaci zostanie zaakceptowana.

IV. Pisanie postów

  1. W postach nie powinny się znajdować żadne treści łamiące punkt 3. sekcji I. Rejestracja i posiadanie konta, a także treści szczególnie drastyczne i/lub seksualne.
    • Za treści przekraczające granice brutalności i seksualności na forum uznaje się: dokładne opisy organów, wyglądu rany, dziur w ciele; wulgarne i nieprzyjemne słownictwo; przesadne napawanie się brutalnością; dokładniejsze opisy czynności, jakie zachodzą podczas stosunku; opisywanie genitaliów czy płynów.
    • Jakiekolwiek sceny na fabule przedstawiające stosunek seksualny między postaciami nie mogą być opisane w sposób graficzny, zamiast tego w poście powinien być zawarty trzykropek w nawiasie [...]. Tyczy się to także dialogów między postaciami, które mogą między sobą rozmawiać o stosunkach seksualnych lub je między sobą nawzajem opisywać.
  2. Zabronione są offtopowanie i spamowanie.
  3. Posty należy pisać domyślnym kolorem, inne barwy przeznaczone są dla administratorów, administratorów junior i Mistrzów Gry.
  4. Posty fabularne (czyli posty w grze) powinny być pozbawione emotikon. Tam, gdzie wypowiadamy się jako gracze, nie ma takiego ograniczenia, ale apelujemy o umiar.
  5. Zakładanie nowych fabularnych tematów (nie licząc treningów) jest możliwe jedynie za zgodą administracji. Takiej zgody nie potrzeba w działach pozafabularnych, pod warunkiem, że tematy nie są powielane, oraz w dwóch poniższych przypadkach:
    • Każdemu samotnikowi oraz pieszczochowi przysługuje prawo do założenia własnego legowiska/rewiru w podforum "Ziemie Niczyje". Temat zostaje oddany do użytku innych graczy gdy samotnik umrze, dołączy do klanu lub zakończy grę.
    • Każdy członek Klanu po ukończeniu 6 księżyców ma prawo stworzyć dla siebie jeden temat do rozgrywki fabularnej w dziale „Dzielenie Języków”. Służy on prowadzeniu sesji na dowolną liczbę osób, ale z udziałem "właściciela" tematu. Można prowadzić w nim sparingi, rozmowy, romanse, nawiedzenia od Gwiezdnego Klanu i tym podobne. Tak jak w przypadku samotników, po śmierci, odejściu z Klanu lub porzuceniu postaci właściciela, temat zostaje oddany do użytku innych graczy.
  6. Do tematu może wejść każda postać. Można prosić o niewchodzenie do sesji, umawiać się między sobą na ilość jej uczestników, ale nie można nikomu zakazać udziału, "zarezerwować" sobie miejsca. Administracja nie będzie podejmować żadnych działań, jeśli między preferencjami graczy wystąpi konflikt - należy po prostu się ze sobą dogadać.
  7. Sesja fabularna wygasa po 3 tygodniach od daty opublikowania ostatniego posta w temacie. Jeśli któryś z uczestników danej sesji zgłosił nieobecność o nieokreślonym czasie trwania, sesja wygasa po maksymalnie 4 tygodniach.
  8. Rozpisywanie sesji fabularnych poza forum, a następnie przeklejanie postów w niewielkim odstępie czasowym, uniemożliwiając tym samym innym użytkownikom ingerencje, jest karane upomnieniem, a jeśli sytuacja będzie się powtarzać - ostrzeżeniem.
  9. W tematach fabularnych nie obowiązuje bezwzględnie kolejka dodawania postów. Dobrym zwyczajem jest trzymanie się rotacji w odpisach przy rozgrywce na 3-4 osoby, ale nie jest to konieczność.
  10. W przypadku śmierci postaci lub odejścia z klanu gracz ma tydzień na dokończenie prowadzonych sesji. W przypadku zgłoszonej nieobecności okres wydłuża się do dwóch tygodni.
  11. Administracja forum zastrzega sobie prawo do natychmiastowej edycji posta, który zawiera w sobie treści przekraczające granice w opisach scen seksualnych i brutalnych. Usunięta część posta zostanie przesłana graczowi w wiadomości prywatnej, a gracz będzie miał możliwość późniejszej edycji swojego posta, w celu opisania sytuacji w sposób łagodniejszy i zgodny z zasadami forum.

V. Multilokacja

  1. Każdy z graczy ma prawo do prowadzenia 6 równoległych sesji fabularnych na każdym z posiadanych kont. W szczególnych wypadkach gracz może poprosić administrację o dodatkową sesję.
  2. Do limitu 6 sesji nie wliczają się:
    • zgromadzenia, ceremonie, zebrania i pogrzeby;
    • nauki i treningi;
    • sesje rozgrywane w temacie Dzielenia Języków (właściciel tematu);
    • sesje mające na celu wyleczenie ran lub chorób (leczący i leczony);
    • wszystkie sesje z udziałem Mistrza Gry.
  3. Po tygodniu bez odpowiedzi gracza, z którym prowadzi się sesję, można pominąć go w kolejce lub opuścić temat. Wyjątek stanowi sytuacja, w której gracz zgłosił nieobecność, albo przynajmniej uprzedzi.

VI. Sesje z Mistrzami Gry (MG)

  1. Nie można uczestniczyć w kilku sesjach MG jednocześnie. W przypadku nieprzewidzianych zdarzeń sesja o niższym priorytecie i mniejszym zagrożeniu życia musi zostać zamrożona.
  2. W limit sesji z MG nie wchodzą walki treningowe (sparingi), jednak wliczają się one w limit 6 sesji bez MG.
  3. Jeśli uczestnik sparingu spróbuje zadać przeciwnikowi prawdziwe obrażenia, walka treningowa zmienia się w zwykłą walkę. Zwykła walka jest sesją z MG, dlatego:
    • sesja ta musi zostać zgłoszona w temacie Zgłoszenia do MG;
    • gdy którakolwiek z postaci z tej sesji bierze udział w innej akcji MG, należy tę akcję zawiesić do czasu zakończenia walki;
    • sesja ta przestaje się wliczać w limit 6 sesji na postać;
    • sesja ta wlicza się w limit 1 sesji z MG.
  4. Mistrz Gry ma 1 tydzień na odpisanie w prowadzonej przez siebie sesji. Jeżeli tego nie zrobi, inny MG przejmuje tę sesję.
  5. Gracz ma 1 tydzień na odpisanie w sesji z MG. Jeżeli tego nie zrobi (nie zgłosiwszy nieobecności lub innego wyjaśnienia), tura postaci tego gracza może zostać pominięta.
  6. Jeżeli między jedną a drugą sesją MG upłynął czas krótszy niż tydzień, to wszelkie spadki statystyk z pierwszej sesji przenoszą się na drugą.
  7. Jeżeli postać odniosła rany w walce, powinna udać się medyka. Do momentu całkowitego wyleczenia nie powinna brać udziału w sesjach mistrzowanych, a czas regeneracji zależy od stopnia odniesionych ran. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w wątku Leczenie i rozwój chorób.
  8. Wszyscy Mistrzowie Gry na forum mają prawo wchodzić do dowolnych sesji i wprowadzać losowe akcje, jeżeli uczestniczący w sesji użytkownicy wyrazili zgodę na interwencję MG w profilu oraz nie mają innych trwających akcji MG.
    • sesja ta przestaje się wliczać w limit 6 sesji na postać;
    • sesja ta wlicza się w limit 1 sesji z MG.
  9. Administracja ma pełne prawo do wyciągnięcia konsekwencji fabularnych dla postaci, które zostają postawione w bezpośrednim zagrożeniu zdrowia i życia przez graczy (gracza postaci lub graczy innych postaci), niezależnie od pola „Interwencja MG”.
    • gdy którakolwiek z postaci z tej sesji bierze udział w innej akcji MG, należy tę akcję zawiesić do czasu zakończenia interwencji;
    • sesja ta przestaje się wliczać w limit 6 sesji na postać;
    • sesja ta wlicza się w limit 1 sesji z MG
  10. Nie ma ścisłych ograniczeń co do formy, jaką przybiorą akcje. Może to być na przykład znalezienie dziwnych śladów lub czegoś pozostawionego na terenach przez ludzi, jednak nie może być to akcja, która jednoznacznie prowadzi do śmierci, bez możliwości ujścia z życiem, jak stado lisów rzucające się znienacka na kota. Poza tym głównym ograniczeniem jest wyobraźnia Mistrzów Gry.
  11. Zgoda jest przydzielana dla każdej postaci z osobna i można cofnąć ją w każdej chwili, chyba, że akcja już trwa.
  12. Jeśli kocię lub kocięta znajdują się poza obozem, Mistrz Gry ma prawo do niej wejść i przeprowadzić w niej losową akcję niezależnie od tego, czy wszyscy uczestnicy sesji wyrazili zgodę na interwencję MG w profilu, czy nie. Gracz, który decyduje się na przeprowadzenie takiej sesji, musi liczyć się z reakcją Mistrza Gry lub innych postaci.

VII. Porzucenie i przejęcie konta

  1. Konta dodawane są do grupy Nieaktywni, gdy zostanie spełniony choć jeden warunek:
    • na koncie nie pojawił się post fabularny przez ostatnie 60 dni.
    • gracz nie logował się na dane konto przez ostatnie 30 dni.
  2. Postać przebywająca w grupie Nieaktywni pozostaje zarazem w swojej grupie docelowej i fabularnie uznawana jest w niej za obecną, lecz z jakiegoś powodu, mniej aktywną. W tym wypadku, by odzyskać kolor grupy, wystarczy w temacie Aktualizacje Kart Postaci odnotować aktualizację, w której zawrze się fabularną informację co działo się z postacią podczas nieaktywnego okresu (np. choroba). Karty postaci kont z grupy Nieaktywni nie są przenoszone do Archiwum. Z kont tych możliwe jest śledzenie tematów fabularnych i odpowiadanie w nich.
  3. Konta dodawane są do grupy Zaginieni (lub przekazywane do adopcji, w tym też nie-od-0, jeżeli wyrażono na to zgodę), gdy zostanie spełniony choć jeden warunek:
    • z konta została wysłana jedynie karta postaci oraz na koncie nie pojawił się ani jeden post fabularny przez ostatnie 30 dni oraz gracz nie logował się na dane konto przez ostatnie 30 dni.
    • na koncie nie pojawił się post fabularny przez ostatnie 90 dni.
    • gracz nie logował się na dane konto przez ostatnie 60 dni.
  4. Postać przebywająca w grupie Zaginieni jest już fabularnie uznawana za nieobecną w rozgrywce. Jeśli gracz wyrazi taką chęć, może powrócić do grupy docelowej jedynie fabularnie (poprzez rozegranie sesji), ze stopy samotnika/pieszczocha. Wiąże się to ze zaktualizowaniem karty postaci, w której należy zawrzeć powód, który doprowadził do zaginięcia postaci. O dokonanej aktualizacji gracz musi poinformować administrację w wątku Aktualizacje Kart Postaci. Po uzyskaniu akcepta, konto uzyskuje kolor samotnika/pieszczocha. Karty postaci kont z grupy Zaginieni są przenoszone do Archiwum, a dopiero po uzyskaniu akcepta, przywracane do odpowiednich subfor grup.
  5. Odchodząc z forum lub porzucając postać gracz może określić, co stanie się z jego postacią. Możliwości są następujące:
    • postać może zostać oddana do adopcji, jeżeli wyrażono na to zgodę w karcie postaci — przejmie ją wtedy inny gracz. Administracja może odmówić oddania postaci do adopcji, podając przy tym powód.
      UWAGA: w przypadku postaci, którą napisano niewiele postów fabularnych (mniej niż 10), zgoda na jej adopcję nie jest wymagana (są to tzw. konta do adopcji "od zera")!
    • postać może zostać uśmiercona — można określić okoliczności śmierci
    • postać może zostać uznana za zaginioną — można ustalić okoliczności zaginięcia. Opcja ta zakłada możliwość powrotu.
    • postać może zostać NPC — Administracja może odmówić przyjęcia postaci do grona NPC.
  6. Decyzja gracza o odejściu z forum lub porzuceniu postaci wchodzi w życie po upływie 3 dni od jej publikacji w temacie "Odejścia" lub "Postaci porzucone" i do tego momentu może zostać zmieniona. Jedynym wyjątkiem od niniejszej reguły jest sytuacja, kiedy gracz fabularnie uśmierci swoją postać - wtedy jego decyzja wchodzi w życie od razu, a uśmiercona postać zostaje przeniesiona do grupy "Gwiezdny Klan" lub "Martwi".
  7. Postać, której gracz odchodzi z forum lub która zostaje porzucona, nie może być uznana za chorą; takie postaci są automatycznie uznawane za nieobecne w klanie i muszą powrócić ze stopy samotnika. Punkt nie dotyczy postaci oddanych do adopcji, które mogą być uznane za chore przez okres oczekiwania na adopcję jeżeli ten nie trwa dłużej niż trzy miesiące (fabularne sześć księżyców).
  8. Nawet gracz, który odszedł z forum, porzucając swoje postacie, ma prawo do powrotu postacią zmarłego i nawiedzenia żywej postaci.

VIII. Multikonta

  1. Na jednego gracza przypada maksymalnie 6 aktywnych postaci.
  2. Maksymalnie 1 postać danego gracza może piastować stanowisko Przywódcy lub Zastępcy.
  3. Maksymalnie 1 postać danego gracza może piastować stanowisko Medyka lub Pomocnika Medyka lub Terminatora Medyka.
  4. Pole profilu "Multikonta" musi zawierać pełne nicki wszystkich aktywnych postaci danego gracza.
  5. Gracz może wrócić do gry swoją zaginioną postacią w dowolnym momencie, jeżeli obecnie ma mniej niż 6 aktywnych postaci.
  6. Multikonto można założyć dopiero po upłynięciu 30 dni od stworzenia ostatniej postaci. Za datę stworzenia postaci uznaje się dzień utworzenia Karty Postaci.
  7. Gracz musi poinformować administrację o stworzeniu każdej kolejnej postaci w temacie Zgłaszanie multikont.
  8. Wymogi na każdą kolejną aktywną postać są następujące:
    • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
    • Postać 3. - napisanie minimum 60 postów fabularnych na postaci 1. oraz 30 na postaci 2.
    • Postać 4. - napisanie minimum 90 postów fabularnych na postaci 1., 60 na postaci 2. oraz 30 na postaci 3.
    • Postać 5. - napisanie minimum 120 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
    • Postać 6. - napisanie minimum 200 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
  9. W specjalnych okolicznościach (takich jak chęć rozpoczęcia gry w miocie fabularnym) wymagany czas pomiędzy stworzeniem kont może zostać obniżony o maksymalnie 7 dni, natomiast wymagana liczba postów fabularnych do stworzenia kolejnej postaci może zostać obniżona maksymalnie o 10.
  10. W przypadku adopcji postaci wymogi na każdą kolejną aktywną postać są obniżone o 20% i prezentują się tak:
    • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
    • Postać 3. - napisanie minimum 48 postów fabularnych na postaci 1. oraz 24 na postaci 2.
    • Postać 4. - napisanie minimum 72 postów fabularnych na postaci 1., 48 na postaci 2. oraz 24 na postaci 3.
    • Postać 5. - napisanie minimum 96 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
    • Postać 6. - napisanie minimum 160 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
  11. W przypadku postaci powracającej, w dodatku do spełniania podanych wymogów, należy napisać przynajmniej 30 postów po powrocie by założyć kolejną postać.
  12. W przypadku niezamierzonej utraty aktywnej postaci (tj. przez śmierć naturalną lub podczas sesji z MG), gracz może stworzyć kolejną postać w jej miejsce bez spełniania specjalnych wymogów.

IX. Mioty fabularne

  1. Za moment zapłodnienia uznaje się pierwszy post w którym dochodzi do [...], jednak nie każdy stosunek seksualny musi prowadzić do ciąży.
  2. Poród odbywa się dokładnie 30 dnia po zapłodnieniu.
  3. Odbycie sesji porodowej nie jest obowiązkowe.
  4. Sesja porodowa może zacząć się najpóźniej 7 dnia po dacie narodzin kociąt.
  5. Karty Postaci z miotów fabularnych muszą zostać opublikowane z dopiskiem "do sprawdzenia" najpóźniej o godzinie 23:59 w przeddzień porodu. Należy liczyć się z tym, że KP opublikowane blisko ostatecznego terminu mogą nie zostać sprawdzone do dnia porodu, a rozpoczęcie rozgrywki takiej postaci zostanie opóźnione. Jeżeli gracz do tego czasu nie ma skończonej KP, traci miejsce w miocie, a kociak rodzi się martwy albo rodzi się mniej kociąt. Decyzja względem wybrania jednej z opcji należy do rodziców miotu.
  6. Od dnia narodzin, niezależnie od tego, czy sesja porodowa miała miejsce, czy nie, kocięta mogą uczestniczyć w sesjach.
  7. Wystąpienie wszelkich miotów poczętych poza sesjami rozegranymi na forum musi zostać wcześniej skonsultowane z administracją i być przez nią zatwierdzone.
  8. Mistrz Gry chcący przeprowadzić akcję znajdowania kociąt nieznanego pochodzenia (tzw. “znajd”) musi skonsultować to wcześniej z administracją i uzyskać od niej zgodę.
  9. W przypadku, gdy postać z miotu fabularnego, którą napisano mniej niż 10 postów fabularnych, trafia do adopcji, rodzice miotu mogą zadecydować, czy będzie to konto do adopcji "od zera".

X. Avatary i grafiki

  1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za łamanie przez użytkowników praw autorskich ani praw własności intelektualnej, ale nalega na ich uszanowanie.
  2. Dozwolone jest używanie jednego wizerunku (galerii) przez więcej niż jednego gracza. Dwóch lub więcej graczy nie może w tym samym czasie używać tego samego zdjęcia jako avatara ustawionego w profilu postaci.
  3. Avatar jest odzwierciedleniem wyglądu Twojej postaci. Maść, długość sierści i wiek kota na avatarze powinny być jak najbardziej zbliżone do opisu wyglądu.
  4. Używanie rysunków w avatarach i sygnaturach nie jest zabronione pod warunkiem, że rysunek/grafika jest wykonana przez użytkownika lub użytkownik ma pozwolenie autora na jego użycie. W przypadku użycia zdjęcia zachęcamy do podania autora i źródła, choć nie jest to wymagane.
XI. Oficjalne serwery forum na Discordzie

  1. Serwery forum na Discordzie („Wojownicy-Artemida”, „Admini + Admini Jr Artemidy” oraz „Artemidowi MG”) są oficjalnymi kanałami, które uzupełniają komunikację przez forum, obowiązują je więc te same zasady i ta sama jurysdykcja.
  2. Gracze funkcyjni (Administratorzy, Administratorzy Junior, Mistrzowie Gry) są zobowiązani do dbania o płynny przepływ informacji z resztą funkcyjnych przez serwery i wiadomości Discord.
  3. MG mają obowiązek być na dwóch serwerach DC:
    • „Wojownicy-Artemida” w celu wykonywania rzutów na akcje przy pomocy bota;
    • „Artemidowi MG” w celu zachowania płynności komunikacji, sprawnej dystrybucji sesji i efektywnego przeprowadzania treningów MG.

XII. Kary i konsekwencje

  1. Słowne upomnienie — pierwszy stopień kary. Udzielone przez administratora lub administratora junior za naginanie zasad w jakikolwiek sposób.
  2. Ostrzeżenia — za niestosowanie się do poleceń administratora, łamanie regulaminu i zasad, stosowane są ostrzeżenia. Jeśli po udzielonym upomnieniu użytkownik nie zmieni postępowania, otrzymuje ostrzeżenie. Po otrzymaniu czterech ostrzeżeń użytkownikowi odebrana jest możliwość pisania postów, a po sześciu nie może wchodzić na forum. Udzielane są przez administratora lub administratora juniora (w uzasadnionych przypadkach)
  3. Ban - Jeśli ostrzeżenia nie skutkują, admin ma prawo ukarać użytkownika banem. Ban blokuje możliwość udzielania się, lub w ogóle wchodzenia na witrynę. Zbanować można konto, e-maila lub IP, przez co user nie będzie miał możliwości w jakikolwiek sposób odwiedzić forum.
  4. Ostrzeżenia o wadze 1 przedawniają się po 3 latach od daty ich wystawienia (w przypadku ostrzeżeń wystawionych przed przenosinami forum będą one bazowane na datach z archiwum forum). Ostrzeżenia o wadze 2 i większej nie przedawniają się z czasem.
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: