Wygląd
To już nieistotne
Kaszelki też nie są aż tak częste, więc nawet jeśli, przy 11 sztuk podbiału zgnije ci tak maksymalna ilość, czyli 4, to w dalszym ciągu zostanie ci ich 7, co jest wystarczającą ilością i wystarczy, dopóki nie znajdziesz więcej, bo choroby przecież tak często się nie losują. Nikt nie robi z rangi medyka rangi dla najaktywniejszych, bo nikt nie wymaga od tego, by grindować zioła 24/h bez potrzeby, a skoro nie będą gnić zioła, których jest mniej niż 10, to hej, w czym problem?
Poza tym, nikt nie każe medykowi chodzić na zioła pojedynczo. Może zabierać innych, przez co jest większa szansa na znalezienie okreslonego medykamentu.
Imo rozwiązanie zaproponowane przez administrację jest calkiem w porządku i nie szkodzi nawet tym mniej aktywnym, bo nie jest powiedziane, że ZAWSZE coś będzie gniło. Jest w końcu te 50% szans. Wydaje mi się, że trochę przesadzasz, Księżyc, bo to nie jest utrudnianie na siłę, ani robienie celowo pod górkę tym mniej aktywnym, bo te maksymalnie cztery sztuki to nie jest nie wiadomo jaka strata, która sprawi, że klan stanie w płomieniach, a ciekawe rozwiązanie. Sama od roku już nie mogę w żaden sposób znaleźć jałowca, czy teraz mam problem ze ślazem, ale gdy będzie ich mniej niż 10, to i tak przecież nic im się nie stanie.
when this world is no more
the m o o n is all we'll see
I'll ask you to fly away with me
until the stars all fall down
they empty from the sky
but I don't m i n d
if you're with me
then everything's alright
Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 12 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 60/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
niezbyt wielka, długowłosa srebrna szylkretka klasycznie pręgowana o ciepłych, złotych oczach, z bielą na łapach, piersi i pyszczku
Księżyc, ale nikt nie pisze o obcinaniu ziół których praktycznie nie ma, w propozycji Topnieja jest mowa o ziołach, których w składziku jest ponad 10, więc nawet w najgorszym przypadku, jeśli zioła jest 11 (mniejsza liczba nie wchodzi w grę), a z kostek wypadnie max, czyli 4, to zostanie Ci go 7. Analogicznie 16 odjąć 6 - zostanie 10.
A jako medyk przykro mi, ale wiedziałeś na co się piszesz, że będziesz musiał regularnie fabularnie szukać ziół. Tu nie chodzi o to, żeby zająć stołek i nic nie pisać, przywódcy tak samo muszą regularnie się udzielać.
Yet I feel my heart is aching
Though it doesn't beat it's breaking
And the pain here that I feel
Try and tell me it's not real
I know that I am d e a d

[Obrazek: RCty4E2.png]
Yet it seems that I still have some tears to shed
Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 9 | Sz: 11 | Zm: 10 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 245/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 63/100
Wygląd
Kocica trochę ponad średni wzrost, umięśniona, ale sucha i raczej szczupła, trochę "kanciasta". Ma trójkątną głowę z wystającymi kośćmi policzkowymi i garbatym nosem. Jej oczy są skośne i ogniście pomarańczowe, ogon długi i cienki a pazury u przednich łap zawsze wysunięte. Jej futro jest krótkie, gęste i brudne oraz rozczochrane w kolorze popielatym, szaro-niebieskim. Jest cała pokryta drobnymi bliznami, a z tych większych ma jedną przecinającą jej nos, jedną rozrywającą jej lewe ucho, jedną wielką na grzbiecie po walce z borsukiem i dwie duże na szyi po walce z lisem. Kocica wyraźnie siwieje na pysku oraz innych częściach ciała.
Ja, tak ogólnie, zgadzam się z Księżycem, bo też jestem bardzo sceptycznie nastawiona do tego pomysłu i technicznie to wolałabym, by to nie było wprowadzane.
Głównie dlatego, ze to karanie medyków za błąd systemu. Chodzisz dużo zbierać zioła --> masz dużo ziół --> problem z jakiegoś powodu? --> niszczymy wam zatem te zioła --> musisz chodzić więcej szukać ziół
To takie... napędzanie błędnego koła, zwłaszcza, że medyk już i tak musi chodzić na zioła czy chce czy nie. Tacy wojownicy na przykład nie muszą polować, jeśli nie chcą, a medycy nie mogą tego uniknąć i bezsensu zmuszać ich do tego jeszcze bardziej, za samo to, że już to robią.
Imo lepiej by było zmienić system tak, by zioła były bardziej wykorzystywane i by więcej ich schodziło, lub, właśnie, dodać choroby które by częściej wykorzystywały nagromadzone zioła. I, na przykład, zwiększyć ilość wypadanych chorób i bardziej wyrównać to, co się leczy jakimi ziołami, bo teraz mamy takie super bardzo wykorzystywane i takie praktycznie nigdy, co jest problemem ich zaleganie na składziku.

Ogólnie to cały zaproponowany pomysł z przeterminowaniem/niszczeniem ziół nie jest pozbyciem się źródła problemu z nadmiarem ziół.


Dlatego byłabym bardziej za dodanie większej ilości możliwych do wypadnięcia chorób i dolegliwości, ew dodanie paru ziołom jeszcze jakiegoś "dodatkowego zastosowania" (np coś, co do tej pory działało tylko na jedną rzecz, teraz będzie działało na dwie, by częściej to wykorzystywać) i może zmniejszyć maksymalną ilość znajdowanych ziół na wyprawach? Albo coś w tym guście.


Nie powinniśmy dokładać medykom problemów i pracy za coś, co nie jest ich błędem i w czym nie zawinili w żaden sposób, tylko dlatego, że hej, możemy i czemu nie. Zwłaszcza, że nadmiar ziół w niczym nikomu nie szkodzi i nie jest żadnym realnym problem i to, ze tu o tym rozmawiamy to tylko dlatego, że komuś to przeszkadza bo to "nierealistyczne" że mamy tyle danego zioła i nam zalega.


Więc jeśli chcemy coś z tym zrobić, to spróbujmy uciąć problem w zarodku, bo mi też serio nie podoba się tak po prostu niszczenie ziół na których zebranie ktoś poświęcał czas i energię. Dla mnie to jest strasznie zniechęcające do grania medykiem kiedykolwiek w przyszłości.
<center><table><tr><td>


Gdy emocje już opadną
Jak po wielkiej bitwie kurz

Gdy nie można mocą żadną
Wykrzyczanych cofnąć słów

Czy w milczeniu białych, haniebnych flag
Zejść z barykady

Czy podobnym być do skały
Posypując solą ból
Jak posąg pychy samotnie stać


Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
┍━━━━━━━━━━━━━━━┑
N I E P O K O N A N Y M
┕━━━━━━━━━━━━━━━┙

Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas


.
</td><td>

[Obrazek: 8zVB1hn.png]


</td></tr></table></center>
Statystyki - lvl: 9 | S: 24 | Zr: 19 | Sz: 14 | Zm: 12 | HP: 105 | W: 75 | EXP: 440/900
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Sierść w kolorze piasku, zawsze czysta i lśniąca - oto znak rozpoznawszy Rzecznej medyczki. Pokryta jest niewiele ciemniejszymi pręgami, które na bokach układają się w grube zawijasy. Nie brak także mlecznobiałych akcentów, które zdobią jej mordkę, gardło, brzuch, palce oraz końcówkę ogona. Aparycja Księżyc jest zupełnie nieimponująca; przykrótkie łapy noszą smukły, nieco wydłużony korpus oraz zaokrągloną głowę, na której osadzone są nieduże uszy, orzechowe oczy i nos o barwie łososiowej. Jej skóra jest wolna od blizn, za to na brzuchu, bokach i biczowatym ogonie widać niemal łyse fragmenty - efekt zbyt intensywnego czyszczenia futra w momentach stresu. Głos Rzeczniaczki jest dość charakterystyczny; jako że transpłciową kotką musi nad nim pracować, by był wyższy i brzmiał jak głos kotki.
:ehe: :ehe: :ehe:
podpisuję się pod Czerwią. to tak jakby nagle kazać wojownikom regularnie chodzić na polowania, bo jak się nie wyrobią w ciągu miesiąca z odpowiednią ilością zdobyczy to klan będzie głodował, z tym że wojowników jest dużo więcej, podczas gdy na każdy klan przypada z reguły 1-2 medyków w porywach do ZERA. XDDD
[Obrazek: b0CQi7B.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 8 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 18 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 65/400
Stat. Med. - lvl: 7 | MED.EXP: 640/1200
Wygląd
wysoki, długowłosy czarny srebrny klasycznie pręgowany z dużą ilością bieli i niebieskimi oczami || kp
rękami i nogami podpisuję się pod tym co napisała czerwia :
........................................
choć nie chcę budzić się
nie umiem spać
świat dziwny jest jak [Obrazek: kTgQRyy.jpeg]
a sen jak Ś W I A T
Statystyki - lvl: 4 | S: 6 | Zr: 11 | Sz: 11 | Zm: 20 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 220/300
Stat. Med. - lvl: 8 | MED.EXP: 125/700
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Czy dałoby się zrobić dział na zamknięte (zakończone) treningi pod normalnymi treningami?
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Wygląd
Wrzask jest masywnym, krępym kotem o przykrótkich, potężnych łapach. Na szerokiej, pełnej blizn głowie znajdują się nieduże uszy, z których pozostały już jedynie strzępy. Ma krótki, gruby ogon, który rzadko pozostaje w bezruchu dłużej niż kilka sekund, o ile kocica nie śpi. Jej futro jest nieco zaniedbane, krótkie i rude, pełne podłużnych pręg rozłożonych na całym ciele. Jedynymi białymi elementami są nastroszone wąsy, pyszczek i gardło, a także kilka pręg przy końcu ogona. Charakterystycznym elementem wojowniczki są intensywnie pomarańczowe oczy, z czego na lewe niedowidzi, a także masa blizn. W jej arsenale zębów brakuje lewego dolnego kła.
:ehe: jestem za. np. jako subforum jak z naukami.
everything _goes _a w a y
yeah, e v e r y t h i n g _goes away
but i'm going to be here 'til forever
so just _call_ when you're _around
enter, ok
Statystyki - lvl: 5 | S: 20 | Zr: 11 | Sz: 7 | Zm: 6 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 310/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Duży i masywnie zbudowany kocurek. Posiada krótkie futro o czarnym, pręgowanym tygrysio zabarwieniu. Jego oczy, jak to zwykle u kociaków mają kolor szaro-niebieski.
Też jestem za :piona: byłoby to na pewno bardziej przejrzyste
As a child you would wait
And watch from far away
But you always knew that you'd be the one
That work while
.................................they
..........................................all
.................................................play
In youth you'd lay
Awake at night and scheme
Of all the things that you would change
But it was
....................... just
................................ a
..................................... dream
Statystyki - lvl: 1 | S: 8 | Zr: 4 | Sz: 3 | Zm: 5 | HP: 60 | W: 40 | EXP: 80/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Kotka posiada czarne futerko, naznaczone w niektórych miejscach białymi znaczeniami, znajdującymi się na pyszczku, piersi, przednich i tylnych łapach jak i częściowo również na brzuchu. Jak już o kolorze, to i o długości futerka! Odziedziczyła ją bowiem po swojej matce Kosiczce, co oznacza, że najdłuższej sierści nie ma. Jej budowa jest dość przeciętna, nie za chuda, nie za gruba i masywna. Po prostu przeciętna. Na razie ślepia młodej córki Głogowego Cienia są pół-wybarwione, a przez dawny niebieski, z jakim otworzyła swoje ślepia, przebija się już docelowy zielono-żółtawy kolorek. Dlaczego zielono-żółty? Oczy Głogówny są bowiem dość specyficzne. Ich kolor w większym znaczeniu zależy od padającego słońca, chociaż zazwyczaj zachowują one kolor świeżej, zielonkawej trawki.
:ehe: :ehe: Podbijam. I moim zdaniem jest to dobry pomysł, przynajmniej te prehistoryczne treningi nie będą zalegać pod stosem nowych i nowych. Na spokojnie po sprawdzeniu treningu, można byłoby przerzucić właśnie do subforum z zakończonymi/zamkniętymi treningami - nie będzie z tym problemu przynajmniej z mojej strony, bo będzie to lecieć jakby na "świeżo".
.................€€
...................€
.............................tak tęsknię za twoim spojrzeniem, tym wymyślonym, którego nigdy, nigdy nie było
.............................tak tęsknię za twoim dotykiem, tym wymyślonym, którego nigdy, nigdy nie było


.........................................................€€ €€ €€ €€ ll

.............................tak tęsknię za twoją czułością, tą wymyśloną, a której nigdy, nigdy nie było
.............................tak tęsknię za twoim głosem, tym wymyślonym, którego nigdy, nigdy nie było

.........................................l l l
Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 16 | Sz: 12 | Zm: 8 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 65/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Koteczka niewielkich rozmiarów o bardzo szczupłej sylwetce. Futro pokrywające jej drobne ciało ciągle tej samej barwy - pręgowane, bure z fragmentami rudości. Od brody poprzez pierś i cały brzuch sierść jest idealnie biała, tak samo jak skarpetki na łapach i końcówka długiego, biczowatego ogona. Mysz ma nienaturalnie duże uszy, tym samym doskonały słuch. Trochę niżej znajdują się dwa przenikliwe, blado-zielone talary, Mysie ślepia, które drążą nowo poznane koty na wskroś. Jeszcze niżej umiejscowiony jest ciemnoróżowy nos, który jest wiecznie w ruchu. Wyraz Mysiej mordki jest zazwyczaj obojętny, nie okazujący żadnych uczuć, jednak nie raz można dostrzec lekki, najczęściej zuchwały uśmieszek.
podbijam :piona:
I have to go, I have to go, I have to go
And leave you alone

But alway
s know, always know, always know
That I love you so, I love you so

I love you so
Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 7 | Sz: 9 | Zm: 5 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 15/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Gwiazdka odziedziczyła po ojcu nie tylko gęste, długie i wyjątkowo puszyste futro, ale również niewielkie trójkątne uszy o bujnych włosach wyrastających z ich środka oraz niewielkich pędzelkach na ich czubkach w brawie pomiędzy ciemną szarością a czernią. Na srebrzystym, nieco ciemniejszym, niż na reszcie ciała czole, widnieje zgrabna M-ka. Sierść na pysku Gwiazdki jest ciemniejsza - chodzi o gęste i liczne pręgi na jej mordce w barwie zbliżonej do czarnej. Uroku dodają jej oczy w kształcie migdałów, lekko skośne o barwie soczystej zieleni. Koteczka ma również krótki, zgrabny pyszczek ozdobiony symetrycznym białym znaczeniem, ciągnącym się szerokim pasmem od jej brwi do różowego, niewielkiego noska, przez kryzę, aż po brzuch, gdzie zlewa się z jasnym, srebrzystym futrem. Po tacie odziedziczyła też długie, proste wąsy skierowane bardziej ku dołowi. Grzbiet oraz boki kocicy pokrywają czarne klasyczne pręgi. Biel na przednich łapach obejmuje same stópki, a na tylnych sięga do pięt.
Śliwkowa Pestka napisał(a)::ehe: :ehe: Podbijam. I moim zdaniem jest to dobry pomysł, przynajmniej te prehistoryczne treningi nie będą zalegać pod stosem nowych i nowych. Na spokojnie po sprawdzeniu treningu, można byłoby przerzucić właśnie do subforum z zakończonymi/zamkniętymi treningami - nie będzie z tym problemu przynajmniej z mojej strony, bo będzie to lecieć jakby na "świeżo".


To jest akurat robota dla przywódców xD. Zwykli moderatorzy nie muszą być w ogole angażowani w sprawę.
<div class="gwiazdkowo"></div><div class="gwiazdkowonapisduzy">[Obrazek: uNMuGiW.png]</div><div class="gwiazdkowonapisikamly" align="center">noc jest z milczenia skrzydeł ptasich
gwiazdy z mądrości swoich oczu
rozkute w planetarnym czasie
po grzbiecie nieba światło toczą

a my z wiecznego n i e p o k o j u
z przelotów wiatru, z garści cienia
z b r z ó z przedwieczornych
które stoją nad cichą rzeką zamyślenia</div></div></div>

<style>.gwiazdkowo{width:400px !important;height:200px;background: url(https://66.media.tumblr.com/c6ceec655068...1_400.gifv) no-repeat; box-shadow: inset 0 0 1em #051438;border:1px solid #051438;} .gwiazdkowonapisduzy{position:relative;margin-top: -32px; font-family: 'Homemade Apple'; font-size: 16px;color: #5981c9; text-transform: none;} .gwiazdkowonapisikamly {width: 240px; position:relative;margin-top:-20px;font-family: calibri; font-size: 10px; line-height: 10px; letter-spacing: 1.9px; text-align: center;}</style>
Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 10 | Sz: 7 | Zm: 4 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 135/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Wygląd
niezbyt wielka, długowłosa srebrna szylkretka klasycznie pręgowana o ciepłych, złotych oczach, z bielą na łapach, piersi i pyszczku
Sprawa z działem na zakończone treningi - jako Administracja jesteśmy za i niezwłocznie podejmiemy kroki żeby coś takiego powstało.

Sprawa gnicia/psucia się ziół - tutaj bardzo prosimy o wypowiadanie się w tej sprawie, bo naprawdę niewiele osób zabrało głos, a zdania są podzielone.
Yet I feel my heart is aching
Though it doesn't beat it's breaking
And the pain here that I feel
Try and tell me it's not real
I know that I am d e a d

[Obrazek: RCty4E2.png]
Yet it seems that I still have some tears to shed
Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 9 | Sz: 11 | Zm: 10 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 245/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 63/100
Wygląd
Bardzo wysoki, atletycznie zbudowany kocur o długich łapach. Krótkowłosy, rudy, klasycznie pręgowany, z białymi znaczeniami na pysku, szyi i przednich łapach. Siwe włosy zaczynają oprószać jego pysk i grzbiet. Duże, zielone oczy coraz wyraźniej pokrywa mgła. Najbardziej widoczne blizny: rozcięcia na nosie, duża blizna na lewej pięcie i grzbiecie.
ponieważ na sb ciągle jest dyskusja o kolorze, proponuję, żeby serio zmienić kolor wichru. obecny kolor jest mdły i ma nieciekawy odcień, na co sporo osób zwraca uwagę. padły propozycje kilku kolorów, by kolor bardziej przypominał poprzedni odcień, chociażby #8DB654 czy #91b917, które są ciemniejszymi odpowiednikami poprzedniego koloru, ale są żywsze i bardziej pasują do reszty klanów. oba kolory są widoczne na białym tle, pod które miała być cała ta zmiana.
[Obrazek: LnVCLYV.png]
قالوا: تموت بها حبـاًً؟ قلـت: ألا آذكروها علـى قبـري لتحيينـي
they asked: "do you love her to death?"
I said "speak
of her over my grave and
watch
how she brings me back to l i f e"
Statystyki - lvl: 8 | S: 17 | Zr: 18 | Sz: 16 | Zm: 9 | HP: 90 | W: 80 | EXP: 530/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Kocur zdecydowanie przypomina Zakurza. Ma trójkątne, duże uszy, garbaty nos i długi, cienki ogon. Jednak jego czekoladowa sierść, choć równie jednolita jak u ojca, w wielu miejscach odstaje od ciała i jest matowa. Brak mu również gracji i elegancji, z którą poruszał się liliowy kocur. Odróżniają go też białe znaczenia, które nierównomiernie pokrywają jego mordkę, szyję, brzuch, łapy i spód złamanego przy końcówce ogona. Po obu stronach różowego nosa znajdują się splątane wąsy, zaś nad nim lekko skośne oczy o barwie złoto-zielonej. Znakiem rozpoznawczym łaciatego kocura są blizny, których w trakcie pobytu poza klanem nabył jeszcze więcej, a także wzrost. Jest jednym z najwyższych kotów w klanach.
zgadzam się z Fiołkiem. mi osobiście podoba się kolor #8DB654 z tych dwóch.
<center><table><tr><td>[Obrazek: CYV3Fze.png]</td><td> </td><td>
- ̗̀ ✿. ̖́-
na zakrętach s m u t k u w biegu tych wydarzeń
jak mogliśmy się tak szybko po prostu zestarzeć
każdy t y l k o gorzko sam siebie p r z e k l i n a
zestarzałem się po cichu..................................
................................trudno to wytrzymać jest


bije nam zaklęty dzwon
w święconej wodzie......
......palce brudnych rąk
bliżej podszedł pod nasz próg
zimny od śmierci duch


niektórzy z nas życiem już zmęczeni
jak staliśmy razem.................................
.............................tak leżymy podzieleni
jedni poszli w prawo lub zostali w miejscu
drudzy całkiem w lewo inni zaś s t a n ę l i

w przejściu
</td></tr></table></center>
czasem tylko zerkamy za siebie u k r a d k i e m.................
.............i to co nas bardzo boli żyje w nas najbardziej wiem
xxx
Statystyki - lvl: 5 | S: 8 | Zr: 16 | Sz: 13 | Zm: 9 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 90/400
Stat. Med. - lvl: 2 | MED.EXP: 109/200
Wygląd
Okala ją krótkie, sztywne futerko o jasnej szarej barwie. Budowa smukła, niewielka; jest raczej kimś szybkim i kamuflującym się niżeli silnym, umięśnionym czołgiem. Trójkątna głowa, na niej turkusowe, zimne oczy; nos o zaokrąglonych krawędziach, przypominający rozpłaszczone serduszko, nieco ciemniejszy niż sierść. Broda mała, okrągła. Uszy trójkątne, tylko troszkę zaokrąglone.
głosuję na #91b917!! ale ogólnie PO PROSTU GO ZMIEŃCIE PROSZĘ JA NIE MOGĘ NA TO PATRZEĆ-
XDD
Statystyki - lvl: 3 | S: 9 | Zr: 11 | Sz: 8 | Zm: 5 | HP: 80 | W: 40 | EXP: 180/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości