Propozycje
Wygląd
Kocica trochę ponad średni wzrost, umięśniona, ale sucha i raczej szczupła, trochę "kanciasta". Ma trójkątną głowę z wystającymi kośćmi policzkowymi i garbatym nosem. Jej oczy są skośne i ogniście pomarańczowe, ogon długi i cienki a pazury u przednich łap zawsze wysunięte. Jej futro jest krótkie, gęste i brudne oraz rozczochrane w kolorze popielatym, szaro-niebieskim. Jest cała pokryta drobnymi bliznami, a z tych większych ma jedną przecinającą jej nos, jedną rozrywającą jej lewe ucho, jedną wielką na grzbiecie po walce z borsukiem i dwie duże na szyi po walce z lisem. Kocica wyraźnie siwieje na pysku oraz innych częściach ciała.
Ewentualnie, jeśli komuś wyda się, że 3 to za mało za poziom, to może być 4 ale np z zasadą, że nie można na raz dać do jednej statystyki więcej niż 2 punkty (przez co za poziom będziesz mógł sobie dać np +2 do Zr i +2 do Sz ale Siła i Zmysły zostaną nieruszone. Albo będziesz mógł dać +1 do każdego, albo +2 do S i +1 do Zm i +1 do Zr...).
<center><table><tr><td>


Gdy emocje już opadną
Jak po wielkiej bitwie kurz

Gdy nie można mocą żadną
Wykrzyczanych cofnąć słów

Czy w milczeniu białych, haniebnych flag
Zejść z barykady

Czy podobnym być do skały
Posypując solą ból
Jak posąg pychy samotnie stać


Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
┍━━━━━━━━━━━━━━━┑
N I E P O K O N A N Y M
┕━━━━━━━━━━━━━━━┙

Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas


.
</td><td>

[Obrazek: 8zVB1hn.png]


</td></tr></table></center>
Statystyki - lvl: 9 | S: 24 | Zr: 19 | Sz: 14 | Zm: 12 | HP: 105 | W: 75 | EXP: 440/900
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
ok, mi też się podoba spowolnienie wzrostu statystyk po pewnym lvlu, szczególnie, że już kiedyś zastanawiałam się, co zrobić, by te staty nie rosły w nieskończoność i by np. z założenia silny, wolny kot nie skończył ze zbyt dużą ilością punktów Sz. imo lepsze odebranie tych punktów, które idą w każdą statystykę, a dodanie 1 lub 2 więcej do dowolnego rozdzielenia. chcecie, by takie rozdawanie statystyk zaczynało się od awansu na 6, czy od awansu na 7 poziom?

+ mogę od razu w systemie MG zmniejszyć minimalne statystyki na 1, chyba że ktoś ma jeszcze jakieś uwagi :D
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Bardzo wysoki, atletycznie zbudowany kocur o długich łapach. Krótkowłosy, rudy, klasycznie pręgowany, z białymi znaczeniami na pysku, szyi i przednich łapach. Siwe włosy zaczynają oprószać jego pysk i grzbiet. Duże, zielone oczy coraz wyraźniej pokrywa mgła. Najbardziej widoczne blizny: rozcięcia na nosie, duża blizna na lewej pięcie i grzbiecie.
tak właśnie zastanawiałem się czy ktoś w końcu wspomni o tym, że większość postaci z wysokimi lvlami miała je wbite przy starych progach. nie można nikomu cofnąć rozwoju postaci, stąd jest dysproporcja pomiędzy postaciami założonymi przed i po podniesieniu progów :x

i taka uwaga: statystyki spadają do maks. 2 tylko w wypadku walki z wieloma przeciwnikami, podczas normalnego obniżania statystyk (na skutek wieku lub obrażeń) mogą one spokojnie spaść do 1, więc nie wiem skąd się wziął ten argument o 2 będącym minimalną ilością. halo, mg, co jest?? co do minimalnej ilości się nie wypowiem, bo moja Żubr miała 1 w zmysłach i bodajże 3 w zręczności - to wszystko miało być odzwierciedleniem jej problemów ze wzrokiem w jednym oku. imo dopóki ktoś nie przesadza (tj statystyki 17 1 1 1 albo w okolicach) to nie ma sensu szczególnie w to ingerować.

co do kar za porzucenia - też jestem za c. imo wydaje mi się to być najrozsądniejsze rozwiązanie. to ma być kara, ale nie taka, żeby ludzi zniechęcać i zmuszać ich do gry bo inaczej będą musieli czekać pół roku żeby móc założyć nową postać.

i podoba mi się pomysł z tym, że po 6 lvlu nie ma +1 do każdej statystyki, tylko 4 punkty do dowolnego rozdzielenia z zastrzeżeniem, że do jednej statystyki nie można wpakować więcej niż 2. postać osiąga ten poziom najczęściej będąc w sile wieku i nie oszukujmy się, dużo lepsza na pewno już nie będzie, więc takie ograniczenie, które jednocześnie nie będzie widocznie ograniczało rozwoju postaci tylko nadal będzie pozwalało na ulepszanie będzie imho najlepsze.

yyy nie wiem czy coś jeszcze było, ale chyba wypowiedziałem się na każdy z tematów, hmhmhm
قالوا: تموت بها حبـاًً؟ قلـت: ألا آذكروها علـى قبـري لتحيينـي
they asked: "do you love her to death?"
I said "speak
of her over my grave and
watch
how she brings me back to l i f e"
Statystyki - lvl: 8 | S: 17 | Zr: 18 | Sz: 16 | Zm: 9 | HP: 90 | W: 80 | EXP: 530/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
.
Fiołkowy Świt napisałx:tak właśnie zastanawiałem się czy ktoś w końcu wspomni o tym, że większość postaci z wysokimi lvlami miała je wbite przy starych progach. nie można nikomu cofnąć rozwoju postaci, stąd jest dysproporcja pomiędzy postaciami założonymi przed i po podniesieniu progów :x
Dlatego gdy kiedyś był rework statystyk i progów to wszyscy na nowo sumowali expy i lvlowali. Do teraz nie rozumiem, czemu tego nie zrobiono przy ostatniej zmianie...
Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 15 | HP: 80 | W: 60 | EXP:
Stat. Med. - lvl: 6 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Wychudzona kotka o śnieżnobiałym, matowym futrze oblanym kremowym płaszczem. Umaszczenie point przejawia się pod postacią beżowych znaczeń pokrywających część maski na pyszczku, przerwanej białą strzałką idącą od mordki, przez nos, aż do czoła. Kolor beżowy przechodzi w ciemnoczekoladowy wokół oczu, na uszach oraz ogonie. Różowy nos dzierży czarną plamkę, a owalne, duże ślepia przyciągają uwagę swoją ciemnoniebieską barwą.
*alert: propozycja niezwiązana z niczym powyższym*

Czy w spisie NPC można zacząć uwzględniać rangi postaci? Najbardziej chodzi mi o to, żeby wiedzieć i sprostować, które kocice są w Klanie matkami na stałe, a które wracają do obowiązków Wojownika po odchowaniu swoich miotów. No i kto jest już w starszyźnie.
A silent fault
A silent faulty feeling
I sigh and fall to the ceiling
I sigh and run to the kneeling
Asylums for the feeling
Statystyki - lvl: 2 | S: 6 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 7 | HP: 70 | W: 40 | EXP: 65/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Ciemno-bury klasycznie pręgowany, krótkowłosy, wysoki kocur z nadwagą. Ślepia ma zielone. Jego prawe ucho jest oderwane w połowie, natomiast lewe lekko rozerwane. Ma też małą bliznę ciągnąca się znad brwi aż po oko. [KP]
Ok, (prawie) wszyscy śpią*, więc mogę na spokojnie poczytać i się wypowiedzieć. Oh boy, sporo tego.
*w momencie zaczęcia tego postu


1. Sparingi – które gdzieś przepadły w lawinie innych spraw
Zając napisałx:
Tygrys napisałx:„Ewentualnie, żeby nie ingerować za bardzo w system, można wprowadzić "sztuczne krwawienie" i uwzględniać spadek HP postaci tak jakby mogła krwawić, gdyby sparing był prawdziwą walką.
ta opcja mi osobiście wydaje się lepsza - można uznać, że to byłby dodatkowy spadek HP spowodowany zmęczeniem czy coś takiego? ewentualnie pokombinować z czymś innym, o ile w ogóle, bo to ciężko wyjaśnić. „

Za zmęczenie odpowiada właśnie wytrzymałość [W], dlatego pod tym kątem akurat pasuje i to było moją główną propozycją. Rozwiązanie zasugerowane prze Fiołka podoba mi się jednak dużo bardziej – łatwiejszy w zastosowaniu i mający więcej sensu, bez konieczności naciągania i kombinowania – koniec sparingu przy zejściu HP poniżej 1/4.
Jestem jak najbardziej za, ale ktoś jeszcze musiałby się wypowiedzieć w tej kwestii, czy w ogóle graczom by to odpowiadało?

2. Mutacje
Co do heterochromii dorzuciłabym małe ograniczenie żeby maksymalnie jedna żyjąca postać gracza mogła mieć tę mutację. Moim zdaniem nie są aż tak pospolite, żeby za chwilę pół lasu biegało z dwukolorowymi oczami. Można liczyć na zdrowy rozsądek graczy, ale drobny zapis mógłby być przydatny dla tych bardziej upartych i nastawionych na ~jak-najoryginalniejszą-postać~
Podobnie powinno być z innymi chorobami/mutacjami (albinizm, bielactwo, ślepotę, czy cokolwiek przyjdzie graczom do głowy) – maksymalnie jedna żyjąca postać. Jeśli natomiast chodzi o ogólne ograniczenia forumowe to... no ciężko je z góry narzucić? Postacie są, znikają, powracają – ich liczba jest ruchoma i nie sposób zapanować nad tym ile dozwolonych „udziwnień” na daną chwilę jest ok, bo za chwilę ilość aktywnych postaci może ulec drastycznej zmianie.
Tutaj niestety administracja musi powoływać się na własną intuicję i liczyć się z ewentualnymi fochami na odmowy typu „a on mógł, a ja nie!!!11 :'//”
W dalszym ciągu zostawiłabym zakaz grania szylkretowymi kocurami – skoro w większości wypadków jest z tym związana choroba. Niepotrzebne robienie sobie pod górkę, takiego gracza trzeba by było pilnować z każdym postem czy aby na pewno dobrze odgrywa postać co jest... meh.

3. Wysokie stanowiska w klanach przypadające na jedną osobę
Zając napisałx:„zacznie się być może nieco kontrowersyjnie - zastanawiamy się nad zmniejszeniem tego do jednej postaci na usera. „
Nie sądzę, aby było to dobre rozwiązanie pod względem fabularnym. Naginanie zachowanie postaci do regulaminu już teraz byłoby kłopotliwe chociażby we wspomnianej przez Czerwię sytuacji w jakiej jest Klan Rzeki. Oczywiście jeśli wśród potencjalnych kandydatów na dane stanowisko znalazłby się ktoś bez stołka i ktoś, kto ma już postać z wyższą rangą – w dobrym guście byłoby wybrać tą pierwszą, jednak nie zapominajmy, że przede wszystkim liczy się to co zrobiłaby nasza postać.

Postacie na stołkach już odchodziły i... jakoś grało się dalej. Cień wcale nie cierpiał z powodu braku medyka, choć długo czekaliśmy z wyborem następcy licząc na powrót Szum. Brak zastępcy czy przywódcy to również jedynie chwilowa niedogodność, którą idzie przetrwać.

4. Sprecyzowanie kwestii powrotów – nowy punkt o podobnej treści
Zając napisałx:„nie wiem, czy nie jest zbyt chaotycznie, ale to tylko propozycja - w każdym razie chodzi o to, że można wrócić: a) wszystkimi dotychczasowymi postaciami, ale masz wtedy bana na nowe multikonta na 3 miesiące, b) jedną całkowicie nową postacią, z możliwością powrotu do poprzednich po spełnieniu obniżonych wymagań na multi jak przy adopcji konta, np. 35 postów, c) jedną całkowicie nową postacią i jeśli nie chcesz wracać do starych postaci, ale brać kolejne nowe - musisz spełnić normalne wymagania, np. 50 postów „

To rozwiązanie wydaje się w porządku i ciesze się, że zostało w końcu rozpisane, w szczególności przy tak licznych powrotach graczy.

5. Aktualne karty postaci warunkiem na multi
Zając napisałx:
Cytat:8. Warunkiem otrzymania zgody na multikonto jest posiadanie aktualnych podstawowych informacji w karcie postaci (imię, wiek, ranga, klan, charakter, wygląd). Aktualizacja historii nie jest obowiązkowa, ale mile widziana.
tę zasadę proponujemy albo usunąć, albo się rygorystycznie trzymać, bo w praktyce nie jest przestrzegane i to od dłuższego czasu. bardziej mimo wszystko skłaniamy się ku usunięciu tego punktu. karta postaci mimo wszystko to trochę inna sprawa, niż prowadzenie fabuły. „

Aktualny wiek i wygląd w profilu wydaje się być odpowiednim zamiennikiem w ramach aktualnej KP. Charakter niekoniecznie, choć dobrze byłoby go od czasu do czasu odświeżać.
Myślałam też o tym, żeby może dodać osobną rubrykę na wypisanie ran/cech szczególnych typu blizny, czy urwane uszy. Ot, żeby opis wyglądu był krótszy i przejrzystszy. Szczegóły byłyby wyróżnione i nie umykałyby tym bardziej roztargnionym graczom.
I avatary – wprowadziłabym obowiązek posiadania... jakiegokolwiek. Mamy schronisko, mamy graczy, którzy chętnie pomogą ze znalezieniem odpowiedniego zdjęcia, mamy shoutboxa gdzie można poprosić o pomoc ze wstawieniem (obstawiam, że to główny powód braku avatarów u niektórych graczy).
Wiem, że to beznadziejne podejście, ale mam dużo mniej ochoty na pisanie z postacią bez ustawionego ava |D

6. Konta incognito
Jestem przeciwna wprowadzaniu zezwolenia na granie incognito. Już wcześniej widziałam czym to się skończyło – administracja nie dotrzymała tajemnicy. Nie zarzucam z góry, że sytuacja miałby się powtórzyć, ale trzeba mieć na uwadze, że taki scenariusz jest możliwy.

Poza tym znów kwestia zgody administracji na specjalne traktowanie, ewentualne odmowy i zgrzyty „bo inni mogą, a ja nie”. Skoro w regulaminie jest punkt o tym, że konta maja być jawne – tak też powinno pozostać.

7. Zasady dotyczące drugiego, trzeciego i czwartego konta (skrócenie czasu oczekiwania na drugie konto)
Ogółem jestem za tym – 3 miesiące to... całkiem sporo i doskonale wiem jak dłuży się ten czas oczekiwania na drugie konto. Aktualnie zgody często są wydawane i tak wcześniej, więc nie widzę przeszkód, aby zrobić z tego regułę.

8. Powrót porzuconą postacią, a nowe konto
Ślizg napisałx:"Mianowicie od pewnego czasu jest praktykowane, że po porzuceniu postaci napisane na niej posty zerują się i po powrocie nią należy je naklepać ponownie, by ubiegać się o kolejne multikonto. I po pierwsze, nie jest to w żaden sposób określone w regulaminie. Po drugie, skąd w ogóle pomysł na to?
Rozumiem, że nie lubimy porzuceń i staramy się "odstraszyć" od tego użytkowników, ale tak szczerze? Wolę uczciwe postawienie sprawy i zawieszenie postaci (wraz z postawieniem powodu, dla którego kot "zniknął" z Klanowego życia), niż jak współgracze bujają się x czasu z nieaktywną postacią, która egzystuje gdzieś w czasoprzestrzeni i nie masz z nią żadnej relacji, a jednak musisz uznawać jej istnienie. I druga sprawa, że w mojej opinii, że pozytywną sytuacją jest jak gracz po unormowaniu swojej sytuacji wraca do gry starą postacią, a nie zakłada kolejne i kolejne nowe konta, prawda? Tymczasem okazuje się, że zawieszenie postaci oznacza, że cały trud, który się w nią wcześniej włożyło magicznie wyparowuje. Skoro już chcemy nałożyć jakąś "karę" to może postawmy na cooldown pomiędzy "powrotem", a wzięciem nowego konta? Albo jak już chcemy kazać klepać te posty to w jakiejś rozsądnej ilości, a nie od zera."
Zając napisałx:„o tym też można pomyśleć, jeżeli jest taka potrzeba. można by użyć chociażby tych samych wymagań, co na postaci adoptowane? „

Jak najbardziej za tym, aby obniżyć progi do takich jak na adopcję (bez względu czy postać będzie nowa, czy faktycznie adoptowana). Nie uważam, że gracz, który powraca porzuconą postacią powinien być karany poprzez konieczność pisania postów całkiem „na nowo”. Sama miałam taką sytuację i nie będę ukrywać, że mocno mnie zniechęciła wtedy do pisania akurat tą postacią.

9. Invisible mode: off
Turkuć napisałx:„A teraz ja wyjeżdżam ze swoją propozycją. Nie jest ona duża, ale myślę, że będzie przydatna, jeśli administracja na nią przystanie. Chodzi mi o opcję ukrywania się na forum. Według mnie powinno się zakazać tego typu czynności głównie dla osób, które pastują wysokie stanowiska. Nie chodzi mi tu tylko o adminów/modów, ale i o Przywódców, Zastępców i Medyków. Nigdy nie wiadomo kiedy dana osoba będzie potrzebna, a zwykły user nie będzie jej widział. Ogólnie jest to wielka niewiedza, bo nie wiadomo nawet, czy ktoś pojawia się na forum czy nie. Uważam, że powinno się zupełnie usunąć tą opcję z forum, a jeśli już to chociaż ograniczyć ją dla osób o wysokich stanowiskach. To tylko propozycja, podkreślam. „
Skoro już nakłaniamy administrację do wyjścia z ukrycia to powinniśmy być fair wobec wszystkich i zakazać tego po równo – tak samo władzy jak i szarym userom. Dobrze mieć wgląd do tego kiedy user był ostatnio na forum, co nie jest możliwe przy byciu ukrytym.

10. Statystyki
Nie leży mi to, że niektóre koty na forum są w stanie dobić psa/lisa samodzielnie i wyjść z tego niemalże bez szwanku. W rzeczywistości coś takiego nie miałoby miejsca, zwierzak albo by uciekł albo zostały z niego strzępy.

Zarówno skalowanie poziomu przeciwnika, jak i maksymalny poziom statystyk są słabymi rozwiązaniami, a powody były już podane stronę wcześniej.
Przemawia natomiast do mnie propozycja Czerw - zmniejszenie puli punktów dostawanych za awans na wyższy poziom. Można by to jeszcze odrobinę wypoziomować, że od któregoś poziomu jest coraz mniej np. 6lvl +4 do dowolnego rozdania (max. 2 na daną cechę), 7 lvl +3, 8+2 i do końca już +2, o ile ktoś zajdzie wyżej. Ale to mogłaby być już znów przesada w drugą stronę, eh? Nie wiem.
I zdecydowanie jestem za tym, aby spadek zaczął się już przy awansie na 6-ty poziom.

11. Rangi NPC
Pianka napisałx:„Czy w spisie NPC można zacząć uwzględniać rangi postaci? Najbardziej chodzi mi o to, żeby wiedzieć i sprostować, które kocice są w Klanie matkami na stałe, a które wracają do obowiązków Wojownika po odchowaniu swoich miotów. No i kto jest już w starszyźnie. „

Czemu nie? Nadałoby to przejrzystości. Czasem przyłapuje się na tym, że w narracji używam głównie samczych NPC, bo nie jestem pewna które z matek na stale mieszka w kociarni, a która nie |D


Pozdrawiam mamę i tatę, a przede wszystkim rodziców.
[Obrazek: bYR17bk.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 7 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 260/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Cechą charakterystyczną kocura jest rozdarte na pół prawe ucho - ślad po walce z jenotem. Rana zdążyła się zagoić, jednak ucho nie zrosło się w całość i mniej-więcej od połowy jest podzielone na dwie połówki. Podczas dorastania, jego chude łapy stały się bardziej masywne, pasujące do reszty ciała. Jest wysoki i dobrze zbudowany, ale absolutnie nie za gruby. Dzięki dużej dawce ruchu jego mięśnie ładnie rysują się pod futerkiem i nie ma miejsca na choćby gram dodatkowego tłuszczu. Jego futro jest koloru szarego, pokryte grubymi, czarnymi pręgami, które nie zlewają się w szaro-burą masę, a bardziej przypominają pręgi tygrysa. Na ciele nie ma białych znaczeń; wyjątkiem jest niewielka plamka na pyszczku, konkretniej na brodzie. Tym, co wyróżnia go od innych są jego przenikliwe, jasnozielone oczy.
Spieniona Łapa napisałx:*alert: propozycja niezwiązana z niczym powyższym*

Czy w spisie NPC można zacząć uwzględniać rangi postaci? Najbardziej chodzi mi o to, żeby wiedzieć i sprostować, które kocice są w Klanie matkami na stałe, a które wracają do obowiązków Wojownika po odchowaniu swoich miotów. No i kto jest już w starszyźnie.

Tak, plz! Strasznie to ułatwi ogarnianie w jaką fabułę jakiego NPC można wcisnąć.
Uciekaj chłopcze od wielkich idei co
Niczym bajeczne race płoną nad moim miastem

Biegnij teraz jak
łagodny zwierz
Biegnij by dowiedzieć się

O sobie samym
i o świecie co
Zimny jest jak lód

Biegnij dalej sam
Żeby sprawdzić co cię martwi
Żeby sprawdzić
komu ufać
Kogo mijać i się bać
Statystyki - lvl: 5 | S: 16 | Zr: 11 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 70 | W: 70 | EXP: 300/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 18/100
Odpowiedz
Wygląd
Znajdujący się w górnej granicy średniego wzrostu, całkiem przystojny kocur o burym, tygrysiopręgowanym umaszczeniu. Jest posiadaczem mocnej brody, białych palców, ciemnoszarego nosa oraz nakrapianych czernią opuszek łap i języka. Jego wąsy są długie, biało-czarne i powyginane w różnych kierunkach. Na końcu uszu kocura znajdują się czarne pędzelki. Szczupły z budowy; ma długie łapy i ogon, dzięki którym porusza się lekko i bezszelestnie zarówno po ziemi, jak i po drzewach. W oliwkowych oczach dużo częściej można dostrzec dystans i powagę. Posiada blizny nosie - pamiątka po pazurach Krogulczego Szponu - oraz szpetną szramę nachodzącą na prawą łopatkę, wynik kontaktu z psimi zębami.
^ też jestem za. albo chociaż za regularnym aktualizowaniem biosów, ale to jest trochę ból w dupie, wiem z doświadczenia, bo sam robiłem raz wichrowy bios. XD

plus

Cytat:Jestem przeciwna wprowadzaniu zezwolenia na granie incognito. Już wcześniej widziałam czym to się skończyło – administracja nie dotrzymała tajemnicy. Nie zarzucam z góry, że sytuacja miałby się powtórzyć, ale trzeba mieć na uwadze, że taki scenariusz jest możliwy.

jeśli chodzi ci o pio i jej gwiazdkę, to z tego co pamiętam nie administracja zdradziła tajemnicę, tylko jeden user wydedukował ten fakt jak pio gadała ze świetlika o ziółkach, czy coś w ten deseń. reszta pociągnęła snucie domysłów, a reakcja pio utwierdziła wszystkich w tym. ale poprawcie mnie jeśli się mylę, bo mogłem coś przeoczyć. to było jednak dawno temu.
Statystyki - lvl: 4 | S: 4 | Zr: 16 | Sz: 14 | Zm: 5 | HP: 60 | W: 70 | EXP: 100/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
.
Cytat:jeśli chodzi ci o pio i jej gwiazdkę, to z tego co pamiętam nie administracja zdradziła tajemnicę, tylko jeden user wydedukował ten fakt jak pio gadała ze świetlika o ziółkach, czy coś w ten deseń. reszta pociągnęła snucie domysłów, a reakcja pio utwierdziła wszystkich w tym. ale poprawcie mnie jeśli się mylę, bo mogłem coś przeoczyć. to było jednak dawno temu.
Szmali (admin) na sb wydała czyja to postać. End of story.
Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 15 | HP: 80 | W: 60 | EXP:
Stat. Med. - lvl: 6 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Znajdujący się w górnej granicy średniego wzrostu, całkiem przystojny kocur o burym, tygrysiopręgowanym umaszczeniu. Jest posiadaczem mocnej brody, białych palców, ciemnoszarego nosa oraz nakrapianych czernią opuszek łap i języka. Jego wąsy są długie, biało-czarne i powyginane w różnych kierunkach. Na końcu uszu kocura znajdują się czarne pędzelki. Szczupły z budowy; ma długie łapy i ogon, dzięki którym porusza się lekko i bezszelestnie zarówno po ziemi, jak i po drzewach. W oliwkowych oczach dużo częściej można dostrzec dystans i powagę. Posiada blizny nosie - pamiątka po pazurach Krogulczego Szponu - oraz szpetną szramę nachodzącą na prawą łopatkę, wynik kontaktu z psimi zębami.
skoro tak to wyglądało, to podpisuję się pod tygrysem. jeśli ktoś nawet nie wyda celowo, to może przypadkiem naprowadzić innych na trop i wtedy i tak koniec tajemnicy. poza tym, zabawnie by było jakby nagle wszyscy chcieli mieć takie konto "incognito".
<center><table><tr><td>[Obrazek: O5u4QFO.png]</td><td> </td><td>
boli łeb i dzień mi umyka
tuż przed mym nosem trzaskają drzwi
mój bóg z ł y nie mówi o n i c nie pyta

- ̗̀ ★ SAM NIE WIERZY W NIC ★ ̖́-


coś się wierci w mej duszy....................
....................coś kotłuje się w g ł o w i e
jakby chciało się przebić na drugą połowę
w głowę walą jak w bęben słowa z ekranu

xTRZEBA DUSZĘ OCZYŚCx
xTYLKO POMAŁUx


trzeba ciągle wiosłować wieczorem i r a n o........
........trzeba zrasz nadzieją to co jeszcze zostało
xxx
</td></tr></table></center>
Statystyki - lvl: 4 | S: 4 | Zr: 16 | Sz: 14 | Zm: 5 | HP: 60 | W: 70 | EXP: 100/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Przeżute długą podróżą ciało porzuciło nadmiar tkanki tłuszczowej, pozostałej po ciąży i porodzie. Ostre, kanciaste kontury ciała ciasno otulają dobrze rozwinięte mięśnie, pracujące ostatnimi czasy ciężej, niż zazwyczaj. Jastrzębica stąpa twardo na niezwykle długich, skocznych łapach, utrzymując lepszą równowagę dzięki biczowatemu ogonowi. Ma szeroki kark, jak na kocicę, a także masywny łeb, który optycznie wyszczuplają długie, spiczaste uszy. Szorstkie, nieprzyjemne w dotyku futro jest jednolicie niebieskie, blaknąc jedynie na brzuchu, piersi, pysku i wewnętrznej stronie łap, gdzie przybiera pszenny odcień. Gdzieniegdzie, w szczególności na bokach i grzbiecie, widać ubytki w krótkiej sierści. (KP)
Przychodzę z propozycją, dotyczącą klanowych granic.
Obecnie granice są na zasadzie lokacji w danych terenach klanowych i nie ma ich dużo (bo ile? 4-5 na klan?), co wydaje mi się trochę głupie.
Jedna mała kociarnia, leżę terminatorów czy starców mają mnóstwo pierdółkowatych lokacji (pokroju 'nora', 'kamyk', 'paproć', 'kąt1', 'kąt2', 'patyczek'), a rozległa granica to po prostu... jedna lokacja? wth?

Generalnie proponuję, aby każda granica była oddzielnym tematem, w którym zawarłoby się poszczególne lokacje (jakieś strumyki, kamyki, drzewka, owocki, wszyscy wiedzą o co chodzi). Otworzyłoby to znacznie więcej drzwi do interakcji międzyklanowych (i tym samym rozwoju ciekawszych relacji i powiązań), gdyż w obecnej chwili niektórzy na granicach polują, a inni prowadzą sesję z własnym klanem, nie mając miejsca w obozie.
Rozszerzenie granic z lokacji do terenów umożliwiłoby poniekąd zaspokojenie wszelkich potrzeb: czy to na polowania, spotkania z własnym klanem, czy spotkania z innymi klanami, gdzie ostatni element jest tu raczej priorytetem.
Oczywiście lokacje ktoś musiałby uprzednio stworzyć, bo same raczej z popiołów się nie stworzą, dlatego też dla rzeki z góry mogę zaoferować się ja, gdyż jako-tako pisanie takich rzeczy mam w małym palcu.
Statystyki - lvl: 4 | S: 10 | Zr: 15 | Sz: 8 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 50/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Była to niewysoka, chuda kotka, której brak wysokiego wzrostu rekompensowała długość ciała, naturalnie przystosowująca ją do biegu, oraz długi ogon...chwila, moment. To ostatnie nie opisuje najlepiej wymiarów tej części ciała u tej wojowniczki. Ogon Grzyb był nieprawdopodobnie, szokująco wręcz długi. Jak i reszta ciała, porośnięty był czarnym, krótkim futerkiem pozbawionym jakichkolwiek białych znaczeń. Natura wyposażyła ją w złote, bystre oczy, w których od niedawna błyszczy uśmiech przez łzy. Jej nawykiem było trzymanie zwieńczonych frędzelkami uszu postawionych. Szyję szpeciła sporych rozmiarów blizna - ślad po oderwanej przez lisa skórze. Jako Gwiezdny powróciła do wieku kocięcego: znowu jest maleńkim kociakiem o ledwo wybarwionych ślepkach.
Czereśnia. napisałx:Przychodzę z propozycją, dotyczącą klanowych granic.
Obecnie granice są na zasadzie lokacji w danych terenach klanowych i nie ma ich dużo (bo ile? 4-5 na klan?), co wydaje mi się trochę głupie.
Jedna mała kociarnia, leżę terminatorów czy starców mają mnóstwo pierdółkowatych lokacji (pokroju 'nora', 'kamyk', 'paproć', 'kąt1', 'kąt2', 'patyczek'), a rozległa granica to po prostu... jedna lokacja? wth?

Generalnie proponuję, aby każda granica była oddzielnym tematem, w którym zawarłoby się poszczególne lokacje (jakieś strumyki, kamyki, drzewka, owocki, wszyscy wiedzą o co chodzi). Otworzyłoby to znacznie więcej drzwi do interakcji międzyklanowych (i tym samym rozwoju ciekawszych relacji i powiązań), gdyż w obecnej chwili niektórzy na granicach polują, a inni prowadzą sesję z własnym klanem, nie mając miejsca w obozie.
Rozszerzenie granic z lokacji do terenów umożliwiłoby poniekąd zaspokojenie wszelkich potrzeb: czy to na polowania, spotkania z własnym klanem, czy spotkania z innymi klanami, gdzie ostatni element jest tu raczej priorytetem.
Oczywiście lokacje ktoś musiałby uprzednio stworzyć, bo same raczej z popiołów się nie stworzą, dlatego też dla rzeki z góry mogę zaoferować się ja, gdyż jako-tako pisanie takich rzeczy mam w małym palcu.

*bije brawo* Bardzo się zgadzam.
[Obrazek: 8xukyrS.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 9 | Sz: 13 | Zm: 7 | HP: 65 | W: 55 | EXP: 75/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
Wygląd
Duża wszerz, wzdłuż i wzwyż. Pokryta warstwą grubego, zazwyczaj potarganego futra, którego większość jest czarna. Rude jedynie nieliczne fragmenty, w tym miejsce od prawego oka, przez przestrzeń nad nasadą nosa, po lewy policzek. Żółte oczy. Ostre kły i pazury. Brak lewego ucha, blizna nad okiem i na lewym poliku.
Absolutnie ZA.
[Obrazek: _f2u__crown_by_gayb0t-db4bqar.png]
ZBUDUJĘ CZOŁG! OŻONY Z CZĘŚCI DWÓCH!
Z MEJ WIARY W SIEBIE I! NIEZŁOMNEJ WOLI, BY!
TEN
WIELKI CZOŁG! NIGDY NIE PODD SIĘ!
CH GO ZATRZYMAĆ LECZ! ON WCIĄŻ DO PRZODU PRZE!
Statystyki - lvl: 4 | S: 14 | Zr: 16 | Sz: 4 | Zm: 5 | HP: 81 | W: 49 | EXP: 10/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
Wygląd
Jest wysokim kocurem. Może nie najwyższym, aczkolwiek wyróżnia się spośród pobratymców. Jego futerko jest krótkie, ciemnoszare i pozbawione pręg. Na łapach widnieją białe skarpetki, zaś na gardle pojawia się jasna plamka. Ciemnoszary nos i wąsy w podobnej barwie nie wyróżniają się, podobnie jak uszy, które są przeciętnej wielkości. Jedynie duże oczy w kolorze wiosennych listków mogą przykuć uwagę. Ogon Ciężkiej Łapy jest gruby i stosunkowo krótki. Od czasu związania się z Klonową Łapą zaczął nieco większą uwagę poświęcać wyglądowi, teraz stara się prezentować jak najlepiej. Prócz tego delikatnie przytył. Nie jest gruby, aczkolwiek nie jest tak chudy, jak po opuszczeniu lecznicy.
^ Jak najbardziej jestem za, już kilka razy miałam sytuacje, że nie mogę z kimś wziąć sesji, bo wszystkie granice były zajęte.
[Obrazek: WAkbW0Q.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 17 | Zr: 11 | Sz: 9 | Zm: 8 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 225/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
Wygląd
Czarno-biały kocurek z plamką na brodzie. Przeciętny wzrost oraz budowa ciała. Plamy na jego ciele są nieregularne i dosyć zawiłe. | KP
W sumie, w razie potrzeby można tak poszerzać nie tylko granice, ale też normalne tereny. Czasami tam też brakowało miejsc, a przynajmniej tak było na początku gry na nowych terenach. Jestem za tym pomysłem
a toast to the night_______
a toast to romance_______
to .those .unafraid_______
of taking a chance_______
________[Obrazek: toYgrbf.gif]
______why should you settle for less, dear
___________________when there's more?
Statystyki - lvl: 4 | S: 11 | Zr: 13 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 75/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 15 gości