01.11.2019 05:39
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Gromu. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Osikowa Kora oraz Lekki Krok:
Imię: Osikowa Kora
Płeć: Kotka
Wiek: 56
Wygląd: Wzrost ma przeciętny, nie powala ani tym, ani swoją budową - ot, stosunkowo "standardowych wymiarów" młoda kotka. Jest drobna, ale byłaby pewnie jeszcze niższa, gdyby nie fakt, że ma całkiem długie łapy. Może wydawać się zgrabna, ale w rzeczywistości jest całkiem niezdarna i potrafi potknąć się o własne kończyny, gdy chodzi szybciej albo biegnie. Całkiem zadbane, krótkie futerko Osiki przylega idealnie do jej ciała. Co do samej sierści, ma w większości szaroniebieską barwę, poprzecinaną we wszystkich kierunkach niesymetrycznymi, kremowymi łatami; na pysku, gdzie plamy są większe, widać nawet niewyraźne, odrobinę ciemniejsze pręgi na kremowych znaczeniach. Pierś, część łap, klatka piersiowa, szyja i broda kocicy są śnieżnobiałe. Duże, trójkątne uszy są wiecznie w ruchu, wyłapując różne dźwięki, tak samo jak czarny nos, szukając nowych, ciekawych zapachów. Pomiędzy narządem słuchu i węchu umiejscowione są duże, okrągłe, oliwkowe ślepia.
Charakter: Tak jak jej partner, Osika jest typem lekkoducha, który nie lubi dużo robić i niepotrzebnie się stresować. Nie czuje się specjalnie przywiązana do Klanu Gromu - w końcu nie bez powodu zniknęła na księżyce, prawda? - ale gdzieś trzeba znaleźć swoje miejsce na dłuższą metę, bo... tak jest wygodniej. Stara się chociaż udawać odpowiedzialną przed starszymi kotami, ale to nie znaczy, że zawsze jej to wychodzi. Jest spokojną, nieprzejmującą się niczym, niepoprawną optymistką i na wiele rzeczy po prostu wzrusza ramionami, ale w przeciwieństwie do Lekkiego jest bardziej chętna do rozmowy i generalnych kontaktów międzykocich. Szkoda tylko, że bardzo szybko się nudzi. Lubi kocięta, ale jeszcze bardziej niż zajmowaniem się młodym pokoleniem lubi zwiedzanie Ziem Niczyich. Tak naprawdę rzadko można ją znaleźć w obozie, a jak już, to wcale dużo nie robi.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: Kuzynka Lśniącookiego. Przez kilka księżyców nie było jej w klanie, ale po zmianie terenów odnalazła nowe ziemie Gromu i powróciła do rodziny.
Imię: Lekki Krok
Płeć: Kocur
Wiek: 79
Wygląd: Jego imię doskonale do niego pasuje - jest wysokim, długołapym i szczupłym kocurem, któremu objętości dodaje jedynie jego gęste futro. Krok ma równie lekki i spokojny, jak jego podejście do życia i Klanowych problemów, wojownik porusza się z niesamowitą lekkością i gracją, jak na kocura. Jego ciało pokrywa długie bure futro, zdecydowanie dłuższe na piersi i bokobrodach okalających jego szczękę. Szata Lekkiego Kroku jest przede wszystkim jasnobura, ale zmienia barwę w dwie inne barwy: na pysku, łapach i ogonie ma wyraźne czarne pręgi, podobnie jak przez jego grzbiet przebiega ciemny pas, a jego szyję, pierś, przednie łapy, tylne palce i stopy oraz część pyska zdobi biel. Jasnozielone oczy o lekko migdałowym kształcie, przywodzące na myśl wczesnoletnią trawę, emanują spokojem.
Charakter: Nigdy dużo nie angażował się w życie Klanu Gromu i był bardziej nieuchwytną zjawą, niż wojownikiem - zawsze gdzieś egzystował z tyłu, ale nigdy nie był szczególnie aktywny, ani w życiu Klanowym, ani w swoim prywatnym. Określenie popielica bardzo dobrze do niego pasuje. Lekki jest niesamowicie leniwym i spokojnym wojownikiem. Wszystko wydaje się po nim spływać jak po kaczce, nie przejmuje się szczególnie sprawami Klanu Gromu, wykonuje jak najmniej roboty i dużo sypia. Wydaje się być sympatycznym kocurem, ale nie przepada za towarzystwem wielu kotów i dość ciężko do niego dotrzeć. Zawsze stara się zachować stoicki spokój i nie przejmuje się praktycznie niczym, bo po co się stresować.
Urodzony: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: Brat Agrestowego Kolca.
Historia: Po narodzinach ich pierwszego miotu, związanych z młodzieńczą przygodą, nie podchodzili do rodzicielstwa zbyt poważnie, jednak z każdym kolejnym zniknięciem potomstwa bardziej się to na nich odbijało. Nawet nonszalancki Lekki przez chwilę zaczął się przejmować tym, że ich rodzina dziwnie się uszczupla, choć przy zniknięciu ostatniego z kociaków nie czuł już nic, jedynie gorzką akceptację zaistniałej sytuacji. Z ich pierwszego miotu ostała się jedynie Chłodna Bryza, czyli idealne połączenie obojga rodziców pod względem futra, która została wojowniczką i nawet szkoliła własnych terminatorów. Krótko mówiąc, czy tego chcieli, czy nie, również i ona zaczęła poniekąd własne życie, acz bez partnera, przynajmniej na razie. Lekki Krok trochę się zestarzał, podobnie jak Osikowa Kora, która z młodej terminatorki stała się wojowniczką, jak ich córka. Patrząc na ich charaktery, można się zaskoczyć tym, że zaczęło brakować im towarzystwa, rodziny i kogoś bliskiego. Ponownie zapragnęli mieć młode, lecz tym razem decyzja była w miarę przemyślana. Liczyli na to, że z kolejnymi kociętami nie będzie aż takiego problemu, tj. że nie będą znikać, rozpływać się w eterze. Po chwilach uniesienia i dłuższym oczekiwaniu w końcu otrzymali informację o ciąży Osikowej Kory. Wkrótce zaczęły się pierwsze objawy, a kiedy przyszło co do czego, dobrnęli do porodu, który Osikowa Kora przeszła bardzo ciężko i prawdopodobnie nie będzie miała już szansy na kocięta.
Z racji wieku oboje są nieco poważniejsi, chociaż nadal daleko im do sztywniaków. Ot, luźna, normalna para. Swoje kocięta nadal traktują bardziej jak kolegów, ale Osika zrobiła się bardziej opiekuńcza, aczkolwiek nadal jest leniwa i robie niewiele dla klanu jako wojowniczka, dlatego chętnie podsyła swoim pociechom inne, nietypowe, ale mniej czasochłonne rozwiązania. Lekki Krok natomiast po porodzie nabrał więcej dystansu i zaczął się zastanawiać, czy aby na pewno chciał tych kociąt, przez co jego relacje z rodziną jeszcze bardziej się ochłodziły, na czym ucierpiała Osika.
Jest możliwość wcielenia się w ósemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec listopada: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się siódemkę rodzeństwa z miotu oraz starsze rodzeństwo: Sztorm, Spopielona Łapa, Słowicza Łapa, Piaszczysta Łapa, Chłodna Bryza, Ryś, Pierzasta Łapa, a rodzicami są Osikowa Kora i Lekki Krok.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie czterech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
x Huragan (już gra)
x Pszenica (już gra)
x Topola (już gra)
x Pogłos → Szerszeń → Świerk (już gra)
x Czerwień → Oczko (już gra)
x Jaśmin → Przebłysk (już gra)
x Bluszczyk (już gra)
x Kukułka (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, niebieskie, niebieskie pręgowane, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe.
Jeżeli pręgowane: tygrysie, klasyczne lub ticked. Kocięta mogą być pozbawione bieli, ale mogą pojawić się białe znaczenia: od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Osikowa Kora oraz Lekki Krok:
Imię: Osikowa Kora
Płeć: Kotka
Wiek: 56
Wygląd: Wzrost ma przeciętny, nie powala ani tym, ani swoją budową - ot, stosunkowo "standardowych wymiarów" młoda kotka. Jest drobna, ale byłaby pewnie jeszcze niższa, gdyby nie fakt, że ma całkiem długie łapy. Może wydawać się zgrabna, ale w rzeczywistości jest całkiem niezdarna i potrafi potknąć się o własne kończyny, gdy chodzi szybciej albo biegnie. Całkiem zadbane, krótkie futerko Osiki przylega idealnie do jej ciała. Co do samej sierści, ma w większości szaroniebieską barwę, poprzecinaną we wszystkich kierunkach niesymetrycznymi, kremowymi łatami; na pysku, gdzie plamy są większe, widać nawet niewyraźne, odrobinę ciemniejsze pręgi na kremowych znaczeniach. Pierś, część łap, klatka piersiowa, szyja i broda kocicy są śnieżnobiałe. Duże, trójkątne uszy są wiecznie w ruchu, wyłapując różne dźwięki, tak samo jak czarny nos, szukając nowych, ciekawych zapachów. Pomiędzy narządem słuchu i węchu umiejscowione są duże, okrągłe, oliwkowe ślepia.
Charakter: Tak jak jej partner, Osika jest typem lekkoducha, który nie lubi dużo robić i niepotrzebnie się stresować. Nie czuje się specjalnie przywiązana do Klanu Gromu - w końcu nie bez powodu zniknęła na księżyce, prawda? - ale gdzieś trzeba znaleźć swoje miejsce na dłuższą metę, bo... tak jest wygodniej. Stara się chociaż udawać odpowiedzialną przed starszymi kotami, ale to nie znaczy, że zawsze jej to wychodzi. Jest spokojną, nieprzejmującą się niczym, niepoprawną optymistką i na wiele rzeczy po prostu wzrusza ramionami, ale w przeciwieństwie do Lekkiego jest bardziej chętna do rozmowy i generalnych kontaktów międzykocich. Szkoda tylko, że bardzo szybko się nudzi. Lubi kocięta, ale jeszcze bardziej niż zajmowaniem się młodym pokoleniem lubi zwiedzanie Ziem Niczyich. Tak naprawdę rzadko można ją znaleźć w obozie, a jak już, to wcale dużo nie robi.
Urodzona: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: Kuzynka Lśniącookiego. Przez kilka księżyców nie było jej w klanie, ale po zmianie terenów odnalazła nowe ziemie Gromu i powróciła do rodziny.
Imię: Lekki Krok
Płeć: Kocur
Wiek: 79
Wygląd: Jego imię doskonale do niego pasuje - jest wysokim, długołapym i szczupłym kocurem, któremu objętości dodaje jedynie jego gęste futro. Krok ma równie lekki i spokojny, jak jego podejście do życia i Klanowych problemów, wojownik porusza się z niesamowitą lekkością i gracją, jak na kocura. Jego ciało pokrywa długie bure futro, zdecydowanie dłuższe na piersi i bokobrodach okalających jego szczękę. Szata Lekkiego Kroku jest przede wszystkim jasnobura, ale zmienia barwę w dwie inne barwy: na pysku, łapach i ogonie ma wyraźne czarne pręgi, podobnie jak przez jego grzbiet przebiega ciemny pas, a jego szyję, pierś, przednie łapy, tylne palce i stopy oraz część pyska zdobi biel. Jasnozielone oczy o lekko migdałowym kształcie, przywodzące na myśl wczesnoletnią trawę, emanują spokojem.
Charakter: Nigdy dużo nie angażował się w życie Klanu Gromu i był bardziej nieuchwytną zjawą, niż wojownikiem - zawsze gdzieś egzystował z tyłu, ale nigdy nie był szczególnie aktywny, ani w życiu Klanowym, ani w swoim prywatnym. Określenie popielica bardzo dobrze do niego pasuje. Lekki jest niesamowicie leniwym i spokojnym wojownikiem. Wszystko wydaje się po nim spływać jak po kaczce, nie przejmuje się szczególnie sprawami Klanu Gromu, wykonuje jak najmniej roboty i dużo sypia. Wydaje się być sympatycznym kocurem, ale nie przepada za towarzystwem wielu kotów i dość ciężko do niego dotrzeć. Zawsze stara się zachować stoicki spokój i nie przejmuje się praktycznie niczym, bo po co się stresować.
Urodzony: w Klanie Gromu.
Pochodzenie: Brat Agrestowego Kolca.
Historia: Po narodzinach ich pierwszego miotu, związanych z młodzieńczą przygodą, nie podchodzili do rodzicielstwa zbyt poważnie, jednak z każdym kolejnym zniknięciem potomstwa bardziej się to na nich odbijało. Nawet nonszalancki Lekki przez chwilę zaczął się przejmować tym, że ich rodzina dziwnie się uszczupla, choć przy zniknięciu ostatniego z kociaków nie czuł już nic, jedynie gorzką akceptację zaistniałej sytuacji. Z ich pierwszego miotu ostała się jedynie Chłodna Bryza, czyli idealne połączenie obojga rodziców pod względem futra, która została wojowniczką i nawet szkoliła własnych terminatorów. Krótko mówiąc, czy tego chcieli, czy nie, również i ona zaczęła poniekąd własne życie, acz bez partnera, przynajmniej na razie. Lekki Krok trochę się zestarzał, podobnie jak Osikowa Kora, która z młodej terminatorki stała się wojowniczką, jak ich córka. Patrząc na ich charaktery, można się zaskoczyć tym, że zaczęło brakować im towarzystwa, rodziny i kogoś bliskiego. Ponownie zapragnęli mieć młode, lecz tym razem decyzja była w miarę przemyślana. Liczyli na to, że z kolejnymi kociętami nie będzie aż takiego problemu, tj. że nie będą znikać, rozpływać się w eterze. Po chwilach uniesienia i dłuższym oczekiwaniu w końcu otrzymali informację o ciąży Osikowej Kory. Wkrótce zaczęły się pierwsze objawy, a kiedy przyszło co do czego, dobrnęli do porodu, który Osikowa Kora przeszła bardzo ciężko i prawdopodobnie nie będzie miała już szansy na kocięta.
Z racji wieku oboje są nieco poważniejsi, chociaż nadal daleko im do sztywniaków. Ot, luźna, normalna para. Swoje kocięta nadal traktują bardziej jak kolegów, ale Osika zrobiła się bardziej opiekuńcza, aczkolwiek nadal jest leniwa i robie niewiele dla klanu jako wojowniczka, dlatego chętnie podsyła swoim pociechom inne, nietypowe, ale mniej czasochłonne rozwiązania. Lekki Krok natomiast po porodzie nabrał więcej dystansu i zaczął się zastanawiać, czy aby na pewno chciał tych kociąt, przez co jego relacje z rodziną jeszcze bardziej się ochłodziły, na czym ucierpiała Osika.
Jest możliwość wcielenia się w ósemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec listopada: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się siódemkę rodzeństwa z miotu oraz starsze rodzeństwo: Sztorm, Spopielona Łapa, Słowicza Łapa, Piaszczysta Łapa, Chłodna Bryza, Ryś, Pierzasta Łapa, a rodzicami są Osikowa Kora i Lekki Krok.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie czterech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
x Huragan (już gra)
x Pszenica (już gra)
x Topola (już gra)
x Pogłos → Szerszeń → Świerk (już gra)
x Czerwień → Oczko (już gra)
x Jaśmin → Przebłysk (już gra)
x Bluszczyk (już gra)
x Kukułka (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, niebieskie, niebieskie pręgowane, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe.
Jeżeli pręgowane: tygrysie, klasyczne lub ticked. Kocięta mogą być pozbawione bieli, ale mogą pojawić się białe znaczenia: od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: