Kocięta w Klanie Rzeki [NPC]
#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Rzeki. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.

Rodzicami są Płonący Świt oraz Lodowy Kieł:


[Obrazek: jPyZM2m.png]

Imię: Płonący Świt
Płeć: Kotka
Wiek: 65

Wygląd: Płonący Świt nie należy do najbardziej masywnych wojowników w klanie. Jej sylwetka jest raczej smukła, co w połączeniu z długimi łapami daje niesamowity efekt i kocica naprawdę potrafi zachwycić innych swoją urodą. Na pierwszy rzut oka rzeczniaczka przypomina trochę sarenkę. Jej krótkie, przylegające do ciała futro jest barwy ogniście pomarańczowej, przyozdobione tygrysimi pręgami. Nie jest ona jednak w pełni ruda, wszakże od pyska począwszy, przez klatkę piersiową przechodząc i na podbrzuszu kończąc, ciągnie się biel. Posiada również białe skarpetki na łapach. Natomiast jej oczy są barwy zielonej, przypominają nieco odcień trawy w Porze Zielonych Liści.

Charakter: Płonący Świt zdecydowanie należy do tych, których ciężko jest nie polubić. Jest miła i sympatyczna, przez co rozmowa z nią wydawać się może wręcz nagrodą, a do tego nie należy też do najgłupszych, przez co często można dowiedzieć się od niej paru ciekawych rzeczy. Rozmówca nie musi należeć do najbardziej rozgadanych kotów, albowiem kocica jest gadułą i wyśmienicie poradzi sobie w konwersacji, nawet jeśli miałby to być bardziej monolog. Oczywiście nikt nie jest bez wad, więc jeśli komuś nie przeszkadza gadulstwo wojowniczki, to na pewno zdenerwuje go jej głos, który jest piskliwy do granic możliwości. Nie przeszkadza jej to jednak w mówieniu na tyle głośno, by cały klan ją usłyszał. W związku natomiast daje z siebie wszystko i stara się za wszelką cenę uszczęśliwić swojego partnera. Nie należy do konfliktowych kotów, dlatego też unika jakichkolwiek sprzeczek, a jeśli jest świadkiem jakiejś kłótni, stara się załagodzić całą sytuację najlepiej jak tylko może.

Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: nieznane.


[Obrazek: WpAYE5B.png]

Imię: Lodowy Kieł
Płeć: Kocur
Wiek: 68

Wygląd: Nawet w najcieplejsze dni Pory Zielonych Liści można trząść się z zimna, poprzez spojrzenie na wojownika. Wygląda on jak chodzący mróz. Spojrzenie jego lodowatych oczu wystarczy, by sprowadzić do pionu nawet te wyszczekane kociaki, a w połączeniu z jego gburowatym i wiecznie obojętnym wyrazem pyska, brany on być może nawet za postrach młodzieży. Lodowy Kieł jest przeciwieństwem swojej partnerki. Jest masywny, tęgi i niewiele wyższy od Płonącego Świtu. Jego sierść jest długa, na pysku, uszach i ogonie ma barwę niebieską, natomiast resztę ciała ma kremową. Wyjątek stanowią palce przednich łap, połowa tylnych łap oraz broda, na której to ma białe znaczenia. Na czole natomiast ma małą, białą smugę. Gdyby porównać go do jakiegoś innego zwierzęcia, mógłby być to dzik.

Charakter: Lodowy Kieł to gbur. Wieczne burczy coś niezrozumiale pod nosem i unika innych jak ognia. Nie jest najsympatyczniejszym kotem w klanie, to na pewno. Wygląda jakby był wiecznie obrażony, a jego chód jest powolny i leniwy. Jest również bardzo leniwy, nic mu się nie chce. Ktoś, kto go nie zna, zapewne nie chciałby mieć z nim nic do czynienia, jednak wojownik zyskuje przy bliższym poznaniu. Z początku denerwowało go to, że Płonący Świt tak się za nim ugania i zawraca mu głowę, jednak po czasie zaczęło mu to odpowiadać. Kotka robiła wszystko, o co ten ją poprosi, będąc ślepo zakochana, a po czasie również i on zaczął dostrzegać w niej coś więcej. Przy swojej partnerce zmienia się nie poznania. Stara się być bardziej otwarty, czasem nawet zdarzy mu się uśmiechnąć. Nie jest jednak w stanie okazywać swoich uczuć publicznie i najczęściej po prostu udaje, że rudej nie zna, przez co dochodzi między nimi do kłótni.


Urodzony: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: nieznane.


Historia: Para ta przeżywała swego rodzaju wzloty i upadki, nie można było powiedzieć, by ciągle byli ze sobą zgodni, jednak, mimo wszystko, mimo tych przemijających księżyców, nadal trzymali się razem. Nie do końca wiadomo było czemu - już patrząc z daleka można było dojrzeć, że nie ma między nimi jakiejś wielkiej chemii, ba, Lodowy Kieł nadal czasami wypierał się swojej partnerki, nawet częściej, niż wcześniej, przed ich pierwszym miotem. Ona jednak nie opuszczała go niemal na krok, radośnie trajkotając mu nad uchem tym swoim charakterystycznym, piskliwym tonem. Niektórzy spekulują, że to dlatego, iż ich związek zwyczajnie nie przetrwał próby kociąt, czasu, a inni, że po prostu nie zgadzali się ze sobą w wielu kwestiach, więc Lód odsuwał od siebie swoją partnerkę, by ostatecznie z nią zerwać.
Jakież więc było zdziwienie wszystkich, gdy ruda kocica po raz kolejny przeprowadziła się do Chruśniaka! Początkowo krążyły plotki, że coś jej się stało, że została Matką, bo nie była w stanie wypełniać wojowniczych obowiązków - mimo wszystko faktycznie oddalili się od siebie z Lodowym Kłem i nikt nie spodziewał się z tego związku więcej kociąt - szczególnie że kocur skutecznie to od siebie odpychał, powołując się na poprzedni miot, gdzie tylko jedno jego kocię zostało w klanie. Wydawał się, mimo swojej lodowej postawy, widocznie tym przejmować - nie okazywał tego bardzo, ale w jego słowach, gdy mówił o tym, było to wyraźnie słychać. Nikt nie wie, co tak naprawdę się wydarzyło, jak to się stało, dlaczego, skoro wyraźnie nie byli sobie tak bliscy. A jednak - oboje nadal dużo dla siebie wzajemnie znaczyli - a przynajmniej kiedy Płonący Świt nie narzucała się Lodowemu w obozie. Nadal chodzili na wspólne “patrole” w świetle gwiazd i księżyca, spędzali wiele czasu, samotnie, poza obozem, w obozie niemal unikając się nawzajem. I właśnie podczas jednego z takich spacerów - ponownie - kotka zaszła w ciążę. A historia lubi się powtarzać, prawda?
Tym razem dwójka kotów była nieco bardziej przygotowana na obrót zdarzeń. Ponownie, nie były one do końca planowane, Lodowy Kieł skutecznie odsuwał od Płonącego Świtu takie pomysły, ale jak widać - na niewiele się to zdało. Poród przebiegł bardzo dobrze, choć nieco męcząco dla wojowniczki. Przez jakiś czas była wyraźnie bardziej osłabiona, niż przy pierwszym porodzie, ale szybko wróciła do siebie. Poświęca bardzo dużo czasu, by opiekować się kociętami, opiekuje się nimi, dba o nie, o ich wykształcenie, maniery, zachowanie, jest bardzo uczuciowa względem kociąt. A Lodowy Kieł… Cóż. Na pewno jest lepszym ojcem, niż poprzednim razem, ponieważ często zagląda do partnerki i dzieci, również spędza z nimi czas, gdy akurat jest w obozie, aczkolwiek, ponownie, bardziej ogranicza się do praktycznych rzeczy - jak zabawa w walkę, pokazanie łowieckiej pozycji, tego typu rzeczy. Widać jednak po nim, że jest nieco bardziej zaagnażowany niż poprzednim razem. Może wziął sobie za cel, żeby tym razem sam wziąć udział w wychowaniu młodych, żeby wyrosły na dobrych wojowników? Kto wie.


Jest możliwość wcielenia się w szóstkę siódemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec maja: 3 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że rodzicami są Płonący Świt i Lodowy Kieł, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, oraz starsze rodzeństwo: Ważkową Łapę, Szkarłatny Zachód, Ciemną Mordkę, Deszczową Dolinę, Szczupaczą Łapę, oraz Dudkową Łapę.

Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie dwóch graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.


Lista chętnych:
x Skała (już gra)
x Gorejący (już gra)
x Muszelka (już gra)
x KrecikGwiazda (już gra)
x Kwas (już gra)
x NurtŁabędź (już gra)
x Maleństwo (już gra)

Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie):
Krótkowłose lub długowłose. Czarne, bure, niebieskie, niebieskie pręgowane, szylkrety (czarno-rude, buro-rude, niebiesko-kremowe, niebiesko-kremowe pręgowane), rude, kremowe, białe. Wszystkie te umaszczenia dostępne także w wersji colourpoint (przykłady zobacz tutaj). Jeżeli pręgowane: tygrysie, klasyczne lub cętkowane. Kocięta mogą być pozbawione bieli, ale mogą pojawić się białe znaczenia od minimalnych do pokrywających prawie całego kota.
Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (jedno oko niebieskie, drugie w dowolnym naturalnym kolorze). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#2
Wygląd
Ładna, czarnofutra wojowniczka o rudych łatach na pewno nie należy do wysokich. Jest raczej w średnim wzroście, przez co na spokojnie przewyższają ją wszyscy rówieśnicy, a czasem nawet trochę młodsze koty. Mimo swej smukłej sylwetki, zielonooka jest dość silna, nawet, jeśli tego po niej nie widać. Krótkie futro wojowniczki jest bardzo lśniące, gładkie i niesamowicie przyjemne w dotyku, dzięki monotonnej pielęgnacji czarno-rudej sierści. Jej łapy o krótkich, śnieżnobiałych skarpetkach są drobne, a futerko na brzuchu i piersi o tym samym kolorze błyszczy w promieniach słońca. W jej ogromnych ślepiach zawsze panuje spokój, a to długie, bialutkie wibrysy drżą delikatnie przy każdym jej eleganckim i dostojnym kroku.
M-młodsze rodzeństwo Szkar...
紅葉
Do not hesitate, for this is the path we've chosen
Even
during the times when we're at a loss,
And
f e e l like they've stripped us off our pride
There's
only one honourable way for us succeed
Statystyki - lvl: 4 | S: 11 | Zr: 9 | Sz: 10 | Zm: 9 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 0/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#3
Wygląd
Imię Skały doskonale odzwierciedla jego fizyczną naturę: jest ciężki i postawny, zbudowany solidnie niczym czołg i poruszający się z podobnym brakiem elegancji, pomimo rozmiarów dość krępy i przysadzisty. Sierść ma krótką, szorstką, gęstą i niemal jednolicie beżową, lecz ciemniejsze, bure, tygrysio pręgowane znaczenia widnieją na masywnych łapach, długim ogonie i szerokim łbie, z którego na świat łypią bezwzględnie przenikliwe, niebieskie ślepia.
Poproszę miejsce.



a story is true. a story is untrue.
as time extends, it matters less and less.
the stories we want to believe, those are
the ones that survive, despite upheaval
and transition and progress. those are
the stories that shape history.



Statystyki - lvl: 1 | S: 9 | Zr: 7 | Sz: 2 | Zm: 2 | HP: 60 | W: 40 | EXP: 15/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#4
Wygląd
Kocica trochę ponad średni wzrost, umięśniona, ale sucha i raczej szczupła, trochę "kanciasta". Ma trójkątną głowę z wystającymi kośćmi policzkowymi i garbatym nosem. Jej oczy są skośne i ogniście pomarańczowe, ogon długi i cienki a pazury u przednich łap zawsze wysunięte. Jej futro jest krótkie, gęste i brudne oraz rozczochrane w kolorze popielatym, szaro-niebieskim. Jest cała pokryta drobnymi bliznami, a z tych większych ma jedną przecinającą jej nos, jedną rozrywającą jej lewe ucho, jedną wielką na grzbiecie po walce z borsukiem i dwie duże na szyi po walce z lisem. Kocica wyraźnie siwieje na pysku oraz innych częściach ciała.
Witamy w Klanie Rzeki! :lgbt:
<center><table><tr><td>


Gdy emocje już opadną
Jak po wielkiej bitwie kurz

Gdy nie można mocą żadną
Wykrzyczanych cofnąć słów

Czy w milczeniu białych, haniebnych flag
Zejść z barykady

Czy podobnym być do skały
Posypując solą ból
Jak posąg pychy samotnie stać


Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść
┍━━━━━━━━━━━━━━━┑
N I E P O K O N A N Y M
┕━━━━━━━━━━━━━━━┙

Wśród tandety lśniąc jak diament
Być zagadką której nikt
Nie zdąży zgadnąć nim minie czas


.
</td><td>

[Obrazek: 8zVB1hn.png]


</td></tr></table></center>
Statystyki - lvl: 9 | S: 24 | Zr: 19 | Sz: 14 | Zm: 12 | HP: 105 | W: 75 | EXP: 440/900
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#5
Wygląd
Jest mała i drobna. Znajduje się w dolnej granicy wzrostu kotek w tym klanie. Posiada krótkie, jasnorude futerko, pokryte ciemniejszymi, klasycznymi pręgami. Pod tym futerkiem skrywa smukłe, chude ciałko, pod którym prześwitują żebra, oraz ledwo widoczne mięśnie. Jej pyszczek jest okrągły i krótki, a na jego końcu widoczny jest różowy nosek. Nad nim widoczne są żółte, duże oczy. Na krańcu głowy posiada długie uszka. Ma strasznie długie i gęste białe wąsy. Przy pyszczku i oczkach jej sierść jest jaśniejsza. Podobnie, chociaż nie tak widoczne przejaśnienia są również na jej klatce piersiowej, brzuchu, oraz wewnętrznej części ud. Jej futerko jest wiecznie zadbane, ponieważ bardzo o nie dba; uważa że jakoś trzeba się prezentować!
Tempestris: Już dopisuję na listę. :
[Obrazek: VuBTvl6.png]
Statystyki - lvl: 6 | S: 9 | Zr: 15 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 85 | W: 65 | EXP: 235/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#6
Wygląd
Trzaskający Mróz jest wojownikiem średniej wielkości, ale zdecydowanie sprawia wrażenie dużego przez swoje szerokie boki oraz grube, długie, gęste futro. Jego łapy są grube i proporcjonalne do reszty ciała, ale te tylne są zdecydowanie bardziej umięśnione. Jego ogon jest gruby oraz puchaty. Posiada również nieco większe małżowiny uszne, które od środka przybierają kolor delikatnego różu. Jego nos natomiast jest cały czarny. Dużą część jego futra zajmuje kolor biały, który obejmuje jego pierś, podbrzusze, gardło, łapy, całkiem spora są część pyska oraz prawe ucho.Drugim kolorem zaś jest czarny. Zajmuje głównie tył głowy, grzbiet, ogon oraz górną część pyska. Charakterystycznymi elementami są dwie czarne plamy na nosie, jedna większa, obejmująca nos oraz kawałek dolnej wargi, a obok niej druga oraz czarna plamka na lewej, przedniej łapce i czarna, większa plamka na prawej, przedniej łapie. Oczy kocura są duże i posiadają kolor świeżej trawy.
Zabiorę na sesję matkiem Mrozem ♥
[Obrazek: pwPXtIX.png]
Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 5 | Sz: 6 | Zm: 7 | HP: 55 | W: 55 | EXP: 50/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#7
Wygląd
wysoki, długowłosy czarny srebrny klasycznie pręgowany z dużą ilością bieli i niebieskimi oczami || kp
NOWE POKOLENIE :lgbt:
po tylu latach wiem już na pewno
że kiedy przyjdzie jasne będzie jedno
złe myśli nie były tego warte


zostawię drzwi otwarte


[Obrazek: barwna_woda_ale_gwiazdki.png]
Statystyki - lvl: 5 | S: 7 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 22 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 140/400
Stat. Med. - lvl: 9 | MED.EXP: 321/800
#8
Wygląd
Najogólniej rzecz ujmując, Kałuża sprawiedliwie upodobnił się trochę do matki, a trochę do ojca. Po Ognistopręgiej odziedziczył, a to ci dopiero, ognisty kolor futerka i ciemniejsze nań tygrysie pręgi, natomiast z Rudzikowym Ogniem łączy go krótka, gładko przylegająca do skóry sierść. Nie jest jednak idealną kopią kolorystyczną rudej kotki, bo brak mu białych znaczeń, albo chociaż jaśniejszych przebarwień, które w jakiś sposób koiłyby intensywną, płomienną barwę puchatego futra. Nos ma w typowym dla rudzielców, ciemnoróżowym odcieniu. Jedynej odskoczni od ciepłych tonów można szukać w bystrych oczach kocura, bowiem te zawsze z porównywalną dozą wesołkowatości błyszczą raz bardziej zielonkawo, raz bardziej niebiesko - w zależności od światła. Po ojcu wyrósł na wysokiego, szczupłego kocura o sprężystym kroku, lubiącego wywijać zwartym ogonem w powietrzu.
Cudowne, małe pućki...

I tyle opcji! I tacy rodzice!

Ukocham na pokładzie :
<table><tr><td>[Obrazek: BSznWcn.png]</td> <td>
___________________ _ __ _ ____

Co mogę zrobić to żyć do utraty tchu!
Zawrócić zdążę wiem
Zaskoczę światłem zmierzch
Gdzieś na końcu świata odnajdę się
Chyba chciałbym już tam być

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯ ¯¯¯¯ ¯¯
</td></tr></table>
Statystyki - lvl: 3 | S: 12 | Zr: 10 | Sz: 5 | Zm: 6 | HP: 80 | W: 40 | EXP: 175/200 (stan na 1.01.21)
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#9
Wygląd
Ku swojemu nieskończonemu szczęściu z postury wdał się w ojca. Oczy teraz są szaroniebieskie, w przyszłości będą lodowobłękitne jak u Lodowego Kła, które zawsze są delikatnie przymrużone. Jego pyszczek przeważnie zdobi gburowata mina, ale jest to kwestia przyzwyczajenia i próby upodobnienia się do ojca, a nie naturalna grymas. Gorejący to kocurek średniej wielkości, ale raczej tęgi i na pewno tłuściutki, widać że w przyszłości będzie przeciwieństwem chuchra. Jego umaszczenie jest podobne do ojca, ale niebieska barwa została zastąpiona przez soczyście czekoladowy kolor. Kremowe ciało ustępuje brązowemu ogonowi, przednim łapkom oraz mordce, która jest niemalże czarna. Kocur posiada białe palce na łapkach. Poza tym jego futro jest długie i puszyste.
Moje bagno! To znaczy miejsce :ha:
Statystyki - lvl: 1 | S: 9 | Zr: 5 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 70 | W: 30 | EXP: 35/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#10
Wygląd
Jest mała i drobna. Znajduje się w dolnej granicy wzrostu kotek w tym klanie. Posiada krótkie, jasnorude futerko, pokryte ciemniejszymi, klasycznymi pręgami. Pod tym futerkiem skrywa smukłe, chude ciałko, pod którym prześwitują żebra, oraz ledwo widoczne mięśnie. Jej pyszczek jest okrągły i krótki, a na jego końcu widoczny jest różowy nosek. Nad nim widoczne są żółte, duże oczy. Na krańcu głowy posiada długie uszka. Ma strasznie długie i gęste białe wąsy. Przy pyszczku i oczkach jej sierść jest jaśniejsza. Podobnie, chociaż nie tak widoczne przejaśnienia są również na jej klatce piersiowej, brzuchu, oraz wewnętrznej części ud. Jej futerko jest wiecznie zadbane, ponieważ bardzo o nie dba; uważa że jakoś trzeba się prezentować!
Dopisuję! :
[Obrazek: VuBTvl6.png]
Statystyki - lvl: 6 | S: 9 | Zr: 15 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 85 | W: 65 | EXP: 235/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#11
Wygląd
Poprzez ciężką pracę, zbudowała potężne mięśnie. Szeroka w barkach, jednocześnie jest dość niska jak na członka Klanu Gromu - jej głowa wchodzi kotu o przeciętnym wzroście pod szyję. Krótka, zadbana i błyszcząca sierść przylega do ciała, eksponując wszystko, co Malina ma do zaoferowania, jednak w jednym miejscu na szyi sierść się kończy, ustępując miejsca bladej, krótkiej bliźnie z dzieciństwa. Złote oczy patrzą ze spokojem, który ukrywa zmęczenie, a krok jest pewny i energiczny. Przy wargach, zaczęły się pojawiać pojedyncze, widoczne dopiero z bliskiej odległości, siwe włoski.
Fajny miocik. W starszym rodzeństwie powinna być wpisana Deszczowa Dolina.
I_f e l t_like I won, but I_w a s n' t_ done,---------
the_n i g h t m a r e_repeats itself every_t i m e-

got to keep my calm, and carry on
stay awake until the sun will shine

----------but I'm not so_s t r o n g, and they're not gone
--they're still out there to take what's left of_m i n e
Statystyki - lvl: 7 | S: 19 | Zr: 13 | Sz: 15 | Zm: 18 | HP: 85 | W: 75 | EXP: 310/600
Stat. Med. - lvl: 7 | MED.EXP: 782/1200
#12
Wygląd
Kotka ma delikatne kształty ciała i przyjemne rysy pyszczka. Posiada smukłą sylwetkę, a także długie łapy, przez co wygląda raczej elegancko. Z początku przewyższała swoje rodzeństwo, ale w pewnym momencie jej wzrost zaczął zwalniać i przez to jest po prostu... średnia wzrostem. Jej krótkie futerko, w dotyku nadal jak przyjemny meszek ma rudo-buro-białe kolory czyniąc z niej szylkretkę. Jej wszystkie łapki pokrywają białe łaty, które w większości ciągną się aż do ich końców i rozpoczęcia się ud, oprócz przedniej, prawej łapy, która jedyna posiada mniejszą ilość bieli. Dodatkowo, plamy ciągną się od brzucha, przez szyję, aż po pyszczek. Jeśli za to chodzi o resztę futra, w większości jest rude i poprzecinane tygrysimi pręgami, oprócz nielicznych, burych plam (podobnie jak reszta ciała - pręgowanych), które w większości pojawiają się na plecach i czubku głowy. Jej oczy wybarwiły się już prawie całkowicie, błyszcząc w słonecznym, żółtym odcieniu.
Mogłabym też zostać dopisana do listy?

<style>.woda1 {border:1px none #FFFFFF;background-color:rgba(49, 61, 72, 0.5);background-image:url('https://media1.tenor.com/images/2bb3f1b82cb3687a51f65da1cc5b629f/tenor.gif?itemid=5968497'); height:160px;width:350px;} .divmlem {border:1px none #FFFFFF;background-color:rgba(49, 61, 72, 0.4); height:160px;width:350px;} .tekkkst2 {font-family: 'Open Sans Condensed';width:300px;height:80px;background-color: rgba(49, 61, 72, 0.5);text-shadow: 1px 1px 1px rgb(49, 61, 72);color: rgb(221, 227, 227, 0.6);position: relative; top:-65px; center;} .tekkkst1 {font-family: 'Caveat';padding:20px;color: rgba(221, 227, 227, 0.9);position: relative; bottom:-1px;letter-spacing:0.8;}</style>

<div class="woda1"><div class="divmlem">
<div class="tekkkst1">I'm still standing yeah yeah yeah!</div>


<div class="tekkkst2">Don't you know I'm still standing B E T T E R than I ever did
Looking like a true survivor, feeling like a little kid
I'm still standing after A L L this time
Picking up the pieces of my life without you on my mind
</div></div></div>
<link href="https://fonts.googleapis.com/css2?family=Caveat&family=Open+Sans+Condensed:wght@300&display=swap" rel="stylesheet">
Statystyki - lvl: 1 | S: 3 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 4 | HP: 65 | W: 35 | EXP: 65/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#13
Wygląd
Można miejsce? :))
Statystyki - lvl: | S: | Zr: | Sz: | Zm: | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: | MED.EXP:
#14
Wygląd
Szczupły, wysoki, niebieski, tygrysio-pręgowany kocur o długim futrze, z białymi znaczeniami i zawsze wypielęgnowaną sierścią. Posiada złote, chłodne oczy, obserwujące wszystko dookoła.
oczywiście, już dopisuję :ha:
[Obrazek: b40S8Rw.png?1]
Statystyki - lvl: 7 | S: 21 | Zr: 17 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 95 | W: 65 | EXP: 305/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#15
Wygląd
Kwas jest czarno-białą, wysoką kotką. Już od narodzin była duża - długie łapy, długi ogon, długie futro. Nie należy do bardzo szczupłych, ale również nie jest puszysta (nie licząc futra). Ma duże, żółto-zielone ślepia. Jej sierść oscyluje między przyjemną w dotyku a szorstką.
Można?
Statystyki - lvl: 1 | S: 6 | Zr: 7 | Sz: 5 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 35 | EXP: 0/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości