Propozycje
#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
W tym temacie każdy może przedstawić swoje propozycje na temat usprawnienia działania forum.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#2
Wygląd
Zgodnie z tym co sugerowała jego kocięca budowa, wyrósł na kocura rosłego i tęgiego. Życie na własną łapę zahartowało nie tylko ducha, lecz także i ciało syna Piorunopręgiej. Długie, miękkie futro najprawdopodobniej w pewnym stopniu odziedziczył ze strony matki. Sierść na mordce jest po prostu bura a wraz z kolejnymi kawałkami grzbietu przechodzi w coraz ciemniejszą, tworząc nieco dziwną konstrukcję pasków i kresek. Poważnego tonu nadają mu dodatkowo złociste oczy, w których rzadko kiedy jest się w stanie dostrzec jakiekolwiek emocje.
Czy byłaby możliwość zwiększyć limit miejsc w Gromowych znajdach? Błysk by wziął wszystkie, więc z jego strony nie byłoby problemu. Prooooszę! :)

I dodatkowo chcę zaproponować, skoro już mamy te nowe tereny, żeby od teraz sesje faktycznie odbywały się tam, gdzie znajduje się na mapie dany temat. Czyli jeśli ktoś bierze sesję w temacie Złamane Drzewo to nie może sobie uznać, że jest na granicy. Od czegoś mamy tę mapę i nazwy tematów, więc dobrze byłoby się tego trzymać.
Stoję sam na sam z życiem i muszę coś zniszczyć.
Jutro z tego nie będzie już nic.

Przegrajmy wszystko i przestańmy istnieć.
Statystyki - lvl: 6 | S: 14 | Zr: 16 | Sz: 13 | Zm: 8 | HP: 80 | W: 70 | EXP: 330/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 46/100
Odpowiedz
#3
Wygląd
Ciemno-bury klasycznie pręgowany, krótkowłosy, wysoki kocur z nadwagą. Ślepia ma zielone. Jego prawe ucho jest oderwane w połowie, natomiast lewe lekko rozerwane. Ma też małą bliznę ciągnąca się znad brwi aż po oko. [KP]
Podpisuję się pod propozycją Błyska. Wiem, że takich sytuacji była znikoma ilość, ale dobrze jest zachować porządek i nie wprowadzać niepotrzebnego zamieszania.
Ewentualnie, jeśli faktycznie jest to pilna sesja, a miejsca na granicach (bo rozumiem, że o nie głównie chodzi) brakuje - zapytać admina lub moderatora na zgodę na użycie innego tematu z późniejszą wyraźną, widoczną na pierwszy rzut oka adnotacją w poście, że akcja ma miejsce gdzieś indziej. Ot, żeby pisało się nam lepiej. Nie boli, a pomoże uniknąć nieprzyjemnych nieporozumień.

Tak samo myślę, że dobrze byłoby, aby gracze mieli obowiązek* równie wyraźnie zaznaczać, że sesja dzieje się w czasoprzestrzeni przed ważniejszymi zdarzeniami, jak zebrania/ceremonie czy inne mające duże znaczenie dla fabuły sesje. Ogółem jestem przeciwna wciskaniu jakichkolwiek sesji "przed", ale czasem jest to konieczne, albo zwyczajnie postać jest blokowana - różnie bywa. Nie ma problemu, gdy ową sesją przed jest zwykła pogawędka z kimś z klanu. Inna sytuacja, gdy dany kot wdaje się w rozmowę z członkiem innego klanu czy samotnikiem, gdzie mimo wszystko ciężko przewidzieć co może się tam wydarzyć. Uważam, że to bardzo usprawni przebieg rozgrywki i trochę zmniejszy ryzyko powstania zgrzytu między graczami, w przypadku, gdy ktoś zechce dołączyć do sesji. Nie zawsze znamy postać na tyle dobrze, żeby być w stanie po samym jej zachowaniu wnioskować, czy tak zachowywałaby się w danej chwili, z informacjami jakie posiada w owej sesji. A taka widoczna notka zaoszczędzi pewnie czasu i nerwów, gdyby podobne sytuacje miały miejsce.
Tak, wiem, że przecież można napisać PW i zapytać o czasoprzestrzeń... Ale po co? Trochę marnowanie czasu, bo trzeba czekać na odpowiedź, a rożni gracze są w różnych godzinach na forum. W tym samym czasie można już naskrobać post, a mała informacja o tym, że czasoprzestrzeń jest do tyłu to tylko kilka słów więcej przy okazji rozpoczynania sesji.


*obowiązek w sensie... nie jako coś, czego brak skutkowałby otrzymaniem ostrzeżenia, ale no... po prostu, aby było to gdzieś uwzględnione i dopiero notoryczne ignorowanie mogłoby mieć jakieś skutki. Coś jak z podawaniem ran w postach w leczeniu, niby obowiązkowe, a czasem się zapomni.
[Obrazek: bYR17bk.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 7 | Zm: 6 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 260/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#4
Wygląd
Przeciętnego wzrostu srebrzysta kotka o jasnym, prawie białym brzuchu i czujnych, zielonkawych ślepiach, nosi na pysku małą pamiątkę po walce z jastrzębiem - cienką bliznę idącą po skosie tuż nad nosem (kp). Co ciekawe, środek jej czoła przecina pojedyncza, ruda pręga, o której istnieniu nie wie nawet sama Skra.
^myślę, że moi poprzednicy rozsądnie prawią; szczególnie kwestia poruszona Tigri jest mi bliska, bo pomogłaby uniknąć miliona podpytywania osób naokoło czy postać może coś wiedzieć, czy nie i ewentualnego tłumaczenia innym, kiedy źle odczytają nasze zamiary względem prowadzenia sesji w jakiejś czasoprzestrzeni

Okej, przed przenosinami Fiołek wspominał w temacie propozycji, że jest większa szansa na ruszenie jakiś zmian już po całym tym chaosie związanym z przenosinami i że lepiej już po nich zgłaszać propozycje, więc... Hello.

1) Uważam, że userzy powinni mieć jakiś wpływ na rekrutację ekipy zarządzającej forum. Może niekoniecznie na szczeblu wyboru kogoś na administratora, ale przy wybieraniu kogoś na moda już tak... A czemu? Bo admini to też ludzie i formularze dają im bardzo oględną wiedzę o pewnym człowieku, mają też wyrobione, przede wszystkim subiektywne zdanie o określonych użytkownikach; widzą więc pewien wycinek, a nie całość funkcjonowania. Moderator to taka funkcja, która nie jest obciążona gigantyczną odpowiedzialnością, jednocześnie jest już oficjalną, publiczną funkcją, więc powinien być to ktoś, kto ma poparcie nie tylko administracji, ale i użytkowników jako ogółu.
Dlatego proponuję wprowadzenie bardziej demokratycznego wyboru przy moderatorach - wypełnione w temacie naboru formularze mogą posłużyć ewentualnym kandydatom za prezentację swojej kandydatury, ale według mnie całość powinna się odbyć jako głosowanie. I nie, nie jako ankieta, gdzie każdy zaznacza, kogo by wybrał, ale takie głosowanie, w którym można by też dawać głosyw przeciw. W końcu takie głosy przeciw, szczególnie w większej ilości mogłyby wskazać, czy dana osoba rzeczywiście jest jednoznacznie pozytywnym kandydatem na dane stanowisko. Pozwolę sobie podać przykład, jak taki sposób głosowania mógłby wpłynąć na wybór:

Zwykła ankieta:
A - 20 głosów
B - 15 głosów
C - 10 głosów

Ankieta za/przeciw:
A - 20 głosów za/13 głosów przeciw = 20-13 = 7
B - 15 głosów za/7 głosów przeciw = 15-7 = 8
C - 10 głosów za/0 głosów przeciw = 10-0 = 10
To bardzo kontrastowy przykład, ale pokazuje, jak możliwość wyrażenia obiekcji w tak prosty sposób jak głos przeciw może zadecydować o wyniku.

2) Widzę, że co jakiś czas ten problem powraca, pojawiał się chyba kilkukrotnie też w starych propozycjach, więc coś zapewne jest na rzeczy - system mg w jakiś sposób nie domaga. Są oskarżenia o brak obiektywizmu, realizmu, czegokolwiek w odgrywaniu akcji przez przeróżnych mg, więc można pomyśleć nad zmianami w systemie. Proponuję dwie zmiany:
- Szkolenie nowych mg - starsi userzy wiedzą, jak mg szkoliło się kiedyś, może to posłużyć za inspirację przy tworzeniu nowego systemu szkolenia userów. Jednocześnie koniec szkolenia mógłby być pewnym wyznacznikiem, czy dana osoba opanowała podstawy. Informacja "tu i tu masz takie tematy, pytaj XYZ, jeśli coś będzie niejasne" to zdecydowanie za mało i nie daje żadnej gwarancji, że ktoś zrozumiał to, co przeczytał albo że nie będzie czuł się głupio pytając o pierdoły. Szkolenie naturalnie pozwala sprawdzić czy wiedza została opanowana i w razie czego - w jakim zakresie trzeba coś wytłumaczyć. No i tutaj pojawia się kwestia, że trzeba by jasno i wyraźnie określić, kto jest mg starszym stażem i mniej-więcej porówno między te osoby (jeśli np. wyrażą chęć szkolenia nowych mg) rozdzielać nowych z naboru z tematu.
- Publiczne kostki - nie oszukujmy się, ani zapisane rzuty z kostnicy, ani screeny, ani nawet nagrania rzucania realnymi kostkami nie są żadnymi dowodami na to, co faktycznie wypadło. Pojawiały się przepychanki o obiektywizm mg, więc proszę, jest rozwiązanie - istnieje możliwość zainstalowania idk, skryptu, kodu, który pozwala rzucać kostkami w temacie forumowym. Edycja posta zmienia całkowicie wyniki rzutów a to, że post był edytowany będzie przecież widać, więc mamy obiektywizm. Trzeba by sprawdzić co prawda, czy da się to wprowadzić na tym systemie, na którym stoi nasze forum; to rozwiązanie widziałem na pewno na proboards i na polishforum.
  • Run away, away with me
    Lost souls in reverie
    Running wild then running free
    Two k i d s, you and me

    .............LIVING LIKE WE'RE RENEGADES

    Long live the pioneers
    Rebels and mutineers
    Go forth and have no fear
    Come close and lend an ear


    [ It's our time to make a m o v e ]
Statystyki - lvl: 5 | S: 14 | Zr: 14 | Sz: 9 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 65 | EXP: 90/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 56/100
Odpowiedz
#5
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
w związku z ostatnimi problemami zgadzam się z przedmówcami co do miejsca sesji oraz określonej czasoprzestrzeni, aczkolwiek to pierwsze musiałoby dopuszczać pewne wyjątki (np. właśnie zgoda administracji byłaby potrzebna), a to drugie odnosić się tylko do pewnych sesji, gdzie jest jakieś ryzyko, żeby też nie popadać w paranoję.

co do głosowania na moderatorów, ja to widzę tak, że moderator ma... przede wszystkim sprzątać, klepać rzeczy i pomagać nowym. to bardziej brudna robota, bo mod nie ma żadnego udziału w decyzjach podejmowanych przez adminów. osobiście nie sądzę, żeby to była tak ważna funkcja, by tu były potrzebne jakieś głosowania i tak dalej, bo i tak wybór będzie subiektywny, będziemy głosować na osoby, które znamy lepiej i które lubimy. a chyba nie chodzi o to, by moderator był przede wszystkim lubiany i popularny, tylko o to, by ogarniał. już prędzej bym się skłaniała do tego, że to w wyborze admina userzy powinni mieć coś do powiedzenia, bo to jest o wiele bardziej istotna funkcja, aczkolwiek nie jestem pewna, czy takie głosowania (szczególnie jeśli byłyby publiczne) to na pewno taki dobry pomysł.

głosy o szkoleniu MG się pojawiają co jakiś czas, a ja osobiście jestem neutralnie nastawiona. ja chociażby jestem samoukiem, ale nie boję się pytać o jakieś drobne sprawy, dla mnie szkolenie wciśnięte w jakieś ramy byłoby czymś bolesnym. już lepsze by było zadanie paru problemów do rozwiązania np. na koniec okresu próbnego? np. poprowadzenie przykładowej walki kota ze szczurami, itd.
mam też wrażenie, że czasami wymaga się od MG, by w ogóle nie popełniali błędów i wszystko robili perfekcyjnie, co jest dość... irracjonalne, ale to już inna sprawa.

Skrzący Płomień napisał(a):- Publiczne kostki - nie oszukujmy się, ani zapisane rzuty z kostnicy, ani screeny, ani nawet nagrania rzucania realnymi kostkami nie są żadnymi dowodami na to, co faktycznie wypadło. Pojawiały się przepychanki o obiektywizm mg, więc proszę, jest rozwiązanie - istnieje możliwość zainstalowania idk, skryptu, kodu, który pozwala rzucać kostkami w temacie forumowym. Edycja posta zmienia całkowicie wyniki rzutów a to, że post był edytowany będzie przecież widać, więc mamy obiektywizm. Trzeba by sprawdzić co prawda, czy da się to wprowadzić na tym systemie, na którym stoi nasze forum; to rozwiązanie widziałem na pewno na proboards i na polishforum.
zorientowałam się jakiś czas temu i ogólnie jest tak, że na tym skrypcie nie ma takiej możliwości, a na pewno nie jeśli chodzi o tak rozbudowany system jak nasz, gdzie używa się różnych kości. wydaje mi się, że na razie musimy się pogodzić z tym, co jest.
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#6
Wygląd
Cechą charakterystyczną kocura jest rozdarte na pół prawe ucho - ślad po walce z jenotem. Rana zdążyła się zagoić, jednak ucho nie zrosło się w całość i mniej-więcej od połowy jest podzielone na dwie połówki. Podczas dorastania, jego chude łapy stały się bardziej masywne, pasujące do reszty ciała. Jest wysoki i dobrze zbudowany, ale absolutnie nie za gruby. Dzięki dużej dawce ruchu jego mięśnie ładnie rysują się pod futerkiem i nie ma miejsca na choćby gram dodatkowego tłuszczu. Jego futro jest koloru szarego, pokryte grubymi, czarnymi pręgami, które nie zlewają się w szaro-burą masę, a bardziej przypominają pręgi tygrysa. Na ciele nie ma białych znaczeń; wyjątkiem jest niewielka plamka na pyszczku, konkretniej na brodzie. Tym, co wyróżnia go od innych są jego przenikliwe, jasnozielone oczy.
Pomysł z głosowaniem w wyborze moderatora mi się podoba, zwłaszcza, że często moderator potem zostaje adminem. Oczywiście powinny liczyć się tylko głosy z porządnym wyjaśnieniem.

Co do szkolenia MG to też jestem ZA. Zwłaszcza ważne powinny być pierwsze akcje przeprowadzone przez MG w treningu - można by np. wysyłać je wcześniej przed akceptacją. Żeby nie było potem, że postać umrze przez błąd MG zanim ktoś zdąży zareagowąć i powiedzieć, że w poście MG są błędy (skrajny przypadek, ale i takie się zdarzały).
Uciekaj chłopcze od wielkich idei co
Niczym bajeczne race płoną nad moim miastem

Biegnij teraz jak
łagodny zwierz
Biegnij by dowiedzieć się

O sobie samym
i o świecie co
Zimny jest jak lód

Biegnij dalej sam
Żeby sprawdzić co cię martwi
Żeby sprawdzić
komu ufać
Kogo mijać i się bać
Statystyki - lvl: 5 | S: 16 | Zr: 11 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 70 | W: 70 | EXP: 300/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 18/100
Odpowiedz
#7
Wygląd
Bardzo wysoki, atletycznie zbudowany kocur o długich łapach. Krótkowłosy, rudy, klasycznie pręgowany, z białymi znaczeniami na pysku, szyi i przednich łapach. Siwe włosy zaczynają oprószać jego pysk i grzbiet. Duże, zielone oczy coraz wyraźniej pokrywa mgła. Najbardziej widoczne blizny: rozcięcia na nosie, duża blizna na lewej pięcie i grzbiecie.
co do wyborów na moda jestem na nie. mod ma nie być od lubienia, tylko ma być aktywny i sprzątać. i tak docelowo będziemy mieć trzech moderatorów, więc głosowanie na ewentualnego administratora i tak by mogło być, chyba że byśmy wszyscy troje odeszli na raz.

Ogni, możesz tego nie wiedzieć, ale dokładnie tak obecnie wygląda szkolenie mg. każę im brać sparing do oceny i wysyłać mi posta z oceną przed wstawieniem, żebym mógł go ocenić. nie są puszczani samopas po otrzymaniu dostępu do działu mg. myślałem o zmianie tego i robieniu szkoleń mg najpierw w np. w pliku na google czy przez discorda poprzez symulacje, ale jeszcze nie wiem jak to zrobić, żeby było możliwie jak najbardziej sprawne i sprawdzało najbardziej potrzebne informacje.
قالوا: تموت بها حبـاًً؟ قلـت: ألا آذكروها علـى قبـري لتحيينـي
they asked: "do you love her to death?"
I said "speak
of her over my grave and
watch
how she brings me back to l i f e"
Statystyki - lvl: 8 | S: 17 | Zr: 18 | Sz: 16 | Zm: 9 | HP: 90 | W: 80 | EXP: 530/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#8
Wygląd
Poprzez ciężką pracę, zbudowała potężne mięśnie. Szeroka w barkach, jednocześnie jest dość niska jak na członka Klanu Gromu - jej głowa wchodzi kotu o przeciętnym wzroście pod szyję. Krótka, zadbana i błyszcząca sierść przylega do ciała, eksponując wszystko, co Malina ma do zaoferowania, jednak w jednym miejscu na szyi sierść się kończy, ustępując miejsca bladej, krótkiej bliźnie z dzieciństwa. Złote oczy patrzą ze spokojem, który ukrywa zmęczenie, a krok jest pewny i energiczny. Przy wargach, zaczęły się pojawiać pojedyncze, widoczne dopiero z bliskiej odległości, siwe włoski.
Popieram Fiołka. Mod ma być od pracy i przede wszystkim ma być aktywny, a nie maja go lubić. Owszem, można zrobić takie głosowanie, ale byłby krzyk, gdyby ostatecznie został wybrany ktoś inny niż zwycięzca, bo wygrany by się nie nadawał do pełnienia tej funkcji.

Pozwolę się wypowiedzieć jako jeden z nowszych mistrzów gry. Szkolenie jako takie ISTNIEJE. Przez wysłaniem posta gdziekolwiek najpierw wysyła się go do Fiołka (nie wiem, czy do kogoś innego), a dopiero po błogosławieństwie można go wysłać. I dodatkowo zawsze jest paru mistrzów gry, którzy przeglądają od czasu do czasu posty innych i wysyłają do nich pw z ewentualnymi błędami, jakie popełnili. Także to nie jest tak, że nowomianowany mg jest pozostawiony sam sobie i hulaj dusza, piekła nie ma.

Z publicznymi kostkami problem wygląda tak, że nawet gdyby się dało, to na forum jest tyle rodzai różnych rzutów, że nie sposób ich wszystkich zawrzeć w tym skrypcie. W jednym poście może być bardzo duzo rzutów i to na głowie mg powinna spoczywać odpowiedzialność, aby je wszystkie wykonać, nie na użytkowniku. Powiedzmy, że zapomni o jednym i nawet nie może edytować, żeby poprawić, bo zaraz będzie hurr durr, czemu edytujesz, rzuty zmieniasz.
I_f e l t_like I won, but I_w a s n' t_ done,---------
the_n i g h t m a r e_repeats itself every_t i m e-

got to keep my calm, and carry on
stay awake until the sun will shine

----------but I'm not so_s t r o n g, and they're not gone
--they're still out there to take what's left of_m i n e
Statystyki - lvl: 7 | S: 19 | Zr: 13 | Sz: 15 | Zm: 18 | HP: 85 | W: 75 | EXP: 310/600
Stat. Med. - lvl: 7 | MED.EXP: 782/1200
Odpowiedz
#9
Wygląd
Nie należy do wielkich piękności - dosłownie, bowiem nie tylko nie jest specjalnie ładna, ale też zdecydowanie niewysoka. Ciało ma kompaktowe - korpus krótki, łapy mocne i niedługie, a rysy jej pyszczka z wiekiem wyostrzyły się - chociaż garbaty nos pozostał - przede wszystkim za sprawą wąskiego i podłużnego kształtu oczu. Krótkie i gładkie futerko, pokrywające ciało Śliskiego Brzegu, byłoby monotonnie białe, gdyby nie kilka drobnych, czarnych znaczeń - ciemny od nasady, aż po końcówkę ogon, dwie symetryczne plamy pod uszkami. I czarny nos, u szczytu również ozdobiony łatką. Monochromatyczność tych barw łamie ciemnobursztynowy kolor ślepi. Wojowniczka głos ma niski, często zabarwiony chrypą, a krok szybki i pewny.
Dlaczego z góry zakładacie, że głosowanie = kierowanie się sympatią lub antypatią? Mod, oczywiście, ma przede wszystkim być od pracy, czyli wykazywać sumienność oraz czas do pełnienia swoich obowiązków, ale oprócz tego powinien być bezkonfliktowy, mieć szacunek do pozostałych graczy, bo jakby nie patrzeć pełni odpowiedzialną FUNKCJĘ na forum, stoi pomiędzy graczami i adminami, oprócz pracy to również wyróżnienie, a forum często jest oceniane m.in przez pryzmat osób funkcyjnych. Inna sprawa, że to właśnie spośród modów w pierwszej kolejności będzie szukane zastępstwo za admina, jeżeli któryś z obecnych zdecyduje się odejść.
Ponadto nie wszyscy gracze mają poczucie, że ich interesy czy problemy są w równym stopniu zauważane i respektowane. Głosowanie dałoby poczucie realnego wpływu, chociażby przez wybór właściwej osoby na wyższe stanowisko lub wyrażenie wyraźnego sprzeciwu wobec osoby, która z pewnych względów nie powinna go piastować. Jednak przy publicznym i oficjalnym głosowaniu gracze raczej staraliby się oddawać uzasadnione i przemyślane głosy, niekierowane nepotyzmem, chociaż tego się nie da całkiem uniknąć, nawet przy wyborze dokonanym stricte przez grono administratorskie.


W temacie szkolenia nowych MG, również uważam, że szkolenie nie powinno się odbywać na żywym organizmie. Ostatnio proponowałam formę testu - kilka różnych, najważniejszych akcji do "rozwiązania" przez nowego MG (myślę chyba o podobnym rozwiązaniu co Zając), mogłyby to być nawet realne polowania czy walki wyciągnięte z archiwum. Oczywiście, wymagałoby to trochę czasu oraz zaangażowanie osoby, która to będzie sprawdzać, ale nie potrzebujemy nowych MG "na gwałt" i nawet jeżeli szkolenie zajmie trochę więcej niż dzień to nic się nie stanie, a będzie to - prawdopodobnie - z pożytkiem dla wszystkich.
Przy okazji zapytam ponownie - jakie są kryteria przejścia MG z grupy "MG w treningu" do " (starszy) MG"? Jakie są obowiązki tych drugich, a ograniczenia tych pierwszych? Oraz gdzie aktualnie znajduje się lista MG? >D

Z zaufaniem do MG to w ogóle jest szerszy problem i dużo większy niż był wcześniej. Skrypt chyba faktycznie nie przejdzie na naszym silniku (forum mogłoby już całkiem wybuchnąć), ale warto się pochylić nad tematem i poszukać jakiekolwiek rozwiązania, które zbudowałoby lepsze morale i podniosło wiarygodność rzutów, bo to znowu będzie z pożytkiem dla wszystkich - i MG, i graczy.

Zdecydowanie popieram przedmówców w kwestii czasu i przestrzeni. Przy czym uważam, że gracze powinni jednak się ograniczać w rozpoczynaniu tzw. "sesji PRZED". Multilokacja wymusza na nas pójście na pewne ustępstwa, oczywiście, ale cofanie się w czasoprzestrzeni przed ważne wydarzenia, czy na przykład walki, z których ma się rany, wydaje mi się próbą uniknięcia konsekwencji. Zdaje się, że nie na tym polega gra pbf, by zakładać, że nie wydarzy się nic nieprzewidzianego, nikt nam nie wbije do sesji, czy nawet rozmowa o pogodzie nie potoczy się w takim kierunku, że zmieni się całkiem nastawienie postaci. Jasne, nie popadajmy w paranoję, ale czasem warto uzbroić się w cierpliwość i rozsądek, i odczekać kilka dni do rozwiązania jakiegoś zagadnienia niż zaczynać sesję z optymistycznym "jakoś to będzie", a potem następuje zgrzyt.


「 it's so quiet here and i feel so cold
... this house no longer feels like HOME


Statystyki - lvl: 5 | S: 10 | Zr: 11 | Sz: 14 | Zm: 10 | HP: 60 | W: 80 | EXP: 020/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#10
Wygląd
Po sześciu księżycach siedzenia spokojnie wyrwał ją głos Sójczego Śpiewu. Ceremonia, na której dostała imię Różanej Łapy i siostrę jako mistrzynię. Mysiowąsa, nowa zastępczyni zaczęłą ją trenować. Dzięku temu stała się trochęszybsza, garb zniknął, łapki stały się trochę dłuższe, a jej futro bardziej zmatowiało, gdyż nie dbała już onie jak za czasów kocięcia. Teraz dla terminatorki liczył się bardziej trening, niż uroda. Ale może kiedyś wróci do swoich godzinnych toalet i znów będzie tą czystą, małą pięknisią? Znaczy, nie oznacza to, że nie jest ładna - najpiękniejsza z rodzeństwa. Ma taki medal nawet, o tutaj (kliknij w link!)
[Dzisiaj 21:23] Wydmowy Wiatr: wiem że to będzie straszne spinanie się, ale może ktoś z adminów co np. 2/3 miechy pisać w zgłoszeniach na mg, kto przeszedł, by ci, którzy soę nie dostali wiedzieli, kiedy mogą znowu się zgłosić. Czy otwieranie ilościowe, np. 5graczy na nowych mg i zamykane
and ya know, ya know, ya know, xlife can be beautiful
you hope, you dream, you pray, and you get your way!
ask me xhow xit feels xlooking xlike xhell xon wheels

.:+ my god, it's beautiful! +:.
Statystyki - lvl: 3 | S: 11 | Zr: 8 | Sz: 8 | Zm: 6 | HP: 65 | W: 55 | EXP: 80/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
#11
Wygląd
krótkowłosa, zielonooka szylkretka. big ded.
Dzie dobere

Chciałabym zaproponować pomysł, by koty starsze niż 6 ks., niezależnie od rangi mogły zakładać dj. Takie koty, jak Grzmot czy Świerkowe Skóry przed ceremonią nie siedzą raczej w kociarni przy matkach, a najwyżej tak mi się wydaje.
flower without any name to call,
fell asleep all alone peacefully
Statystyki - lvl: 1 | S: 6 | Zr: 5 | Sz: 4 | Zm: 5 | HP: 50 | W: 50 | EXP: 85/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#12
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Cisowa Łapa napisał(a):Dzie dobere

Chciałabym zaproponować pomysł, by koty starsze niż 6 ks., niezależnie od rangi mogły zakładać dj. Takie koty, jak Grzmot czy Świerkowe Skóry przed ceremonią nie siedzą raczej w kociarni przy matkach, a najwyżej tak mi się wydaje.

Mi się zawsze wydawało, że to tak właśnie działa xD. Tzn. że wystarczy przekroczyć ten próg 6ks.
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
#13
Wygląd
krótkowłosa, zielonooka szylkretka. big ded.
W sensie, idk, ale z tego co wiem dopiero od otrzymania rangi można. I całe życie tak myślałam, większość forum chyba też, więc zgaduję, że tak jest? xD

Edit;
Cytat:W tym dziale każdy terminator i wojownik może założyć swoje własne legowisko lub miejsce, w którym często przesiaduje.

W opisie kategorii mamy o tym, a w regulaminie 'Każdy członek starszy niż kocię'. Im confused
flower without any name to call,
fell asleep all alone peacefully
Statystyki - lvl: 1 | S: 6 | Zr: 5 | Sz: 4 | Zm: 5 | HP: 50 | W: 50 | EXP: 85/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#14
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Cisowa Łapa napisał(a):W sensie, idk, ale z tego co wiem dopiero od otrzymania rangi można. I całe życie tak myślałam, większość forum chyba też, więc zgaduję, że tak jest? xD

Edit;
Cytat:W tym dziale każdy terminator i wojownik może założyć swoje własne legowisko lub miejsce, w którym często przesiaduje.

W opisie kategorii mamy o tym, a w regulaminie 'Każdy członek starszy niż kocię'. Im confused


Kocię jest tutaj potraktowane jako wiek, a nie jako ranga. Podobnie jest podczas sparingów z obniżaniem statystyk.
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
#15
Wygląd
krótkowłosa, zielonooka szylkretka. big ded.
Yep, to wiem, ale mówię o opisie dj w klanach. + większość forum zakładała dopiero po otrzymaniu rangi, więc coś chyba jest na rzeczy
flower without any name to call,
fell asleep all alone peacefully
Statystyki - lvl: 1 | S: 6 | Zr: 5 | Sz: 4 | Zm: 5 | HP: 50 | W: 50 | EXP: 85/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości