Ogłoszenia od administracji
#91
Wygląd
Śliczne stworzenie o krótkim, miękkim futrze. Ćma jest nieduża, drobna, zgrabna i szczupła, czarna od opuszków po czubki uszu. Tylko oczy ma jasne. Wielkie, żółte, blade, jak zwietrzały bursztyn. Pyszczek ma raczej okrągły, uszka i nosek nieduże. Trzeba jej przyznać, wyrosła na prawdziwą piękność.
15.12.2020
  • Tak jak proponowaliście, w temacie z Nieobecnościami dodano rubryczkę „przyczyna nieobecności”. Jeżeli znikacie na dłużej niż dwa tygodnie lub na czas nieokreślony, możecie napisać, co się dzieje z waszymi postaciami :
xxxsee the big gold chain that I'm rockin'
xxxxxxxxxI got the ring for the bling, not a p r o b l e m
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxI got a stash full of cash that I owe to my brother

<span class="Ciemka3">- ̗̀ all up in the club, just to live it up ̖́-</span>

look how the streets turn cold when I walk itxxxxx
it's my rules, no man can stop itxxxxxxxxxxx

<style>.Ciemka3 {font-family: 'Cinzel'; font-size: 17px; line-height:13px}</style><link href="https://fonts.googleapis.com/css2?family=Cinzel&display=swap" rel="stylesheet"> }
Statystyki - lvl: 6 | S: 12 | Zr: 19 | Sz: 11 | Zm: 9 | HP: 85 | W: 65 | EXP: 300/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 70/100
#92
Wygląd
Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i pędzelki na uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest gruby, średniej długości, zakończony czernią.
18.12.2020
  • Przeczytałyśmy i rozważyłyśmy zgłoszenie Gryzącej Łapy w temacie z naborem na członków administracji i moderacji. Sam temat nie został przez nas zamknięty właśnie ze względu na to, że jeśli zdarzy się, że ktoś zechce w jakiś sposób nam pomóc, to wciąż może się w nim zgłosić - nie obiecujemy, że taką propozycję rozważymy od razu, ale możemy na nią spojrzeć, gdy zdecydujemy, że przyda nam się więcej rąk do pracy lub, gdy ktoś z obecnej administracji lub moderacji zdecyduje się przejść na emeryturę.

    Nasz obecny skład jest składem nowym, i przyznajemy, że chętnie rozpoczniemy współpracę z osobą, która zna się na stronie technicznej forum oraz może nam pomóc usprawnić pracę oraz w przyszłości wprowadzać nowości. Dlatego też, od dzisiaj, Gryząca Łapa dołącza do grona administracyjnego forum na stanowisku Administrator.

    Liczymy na owocną współpracę i witamy wśród nas.

    Administracja Artemidy.








Są takie >> DNI <<
[ są takie dni, takie dni ]
Kiedy wiatr, kiedy deszcz i tęsknię do ciebie
jeszcze ciągle takie dni

[Obrazek: zZLnUUK.png]








takie >> SNY <<
[ są takie sny, takie sny ]
Kiedy ja, kiedy z nią biegniemy do siebie
jeszcze
ciągle takie sny.



Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 12 | Sz: 9 | Zm: 6 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 70/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#93
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
20.12.2020
  • UWAGA!
    Dnia 21 grudnia w godzinach od 3:00am do około 8:00am forum będzie niedostępne.

    Będziemy wtedy generować ponownie tabelę słów kluczowych do wyszukiwania postów w celu zmniejszenia rozmiaru bazy danych forum.
    Jest to jeden z ostatnich kroków, które należy wykonać przed rozpoczęciem testów aktualizacji forum do najnowszej wersji phpbb.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#94
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
20.12.2020
  1. Garść zmian technicznych:

  2. Trwają przygotowania do aktualizacji oprogramowania forum do phpBB 3.

  3. W ramach redukcji rozmiaru forum uporządkowałem pliki forum i usunąłem zbędne treści z dysku forum. Obecnie rozmiar plików forum wynosi niecałe 0.4% poprzedniego rozmiaru. Dłuższe awarie forum w ciągu ostatnich kilku lat wynikały właśnie z tego, że forum przekraczało limit dostępnego miejsca na dysku. Podobne problemy nie powinny się już pojawiać.

  4. Opcja dodawania załączników na forum została wyłączona.

  5. Opcja wgrywania avatarów i sygnatur na dysk forum została wyłączona. Od teraz avatary można dodawać wyłącznie przez wpisanie w profilu odnośnika do zewnętrznego obrazka (np. linku z Imgur). Jeżeli potrzebujesz pomocy ze swoim avatarem, napisz do mnie prywatną wiadomość lub zgłoś się na forumowym serwerze Discord. Wszystkie usunięte obrazki skopiowałem na swój dysk i zahostowałem na Imgur. Możesz znaleźć je tutaj:
    • Galeria usuniętych avatarów - LINK
    • Galeria usuniętych sygnatur - LINK
  6. Zagadka codziennych krótkoterminowych awarii forum została rozwiązana - forum każdego dnia automatycznie i w niepoprawny sposób wykonywało kopię bazy danych (rozmiaru 2.26GB w momencie pisania, więc zajmowało to powyżej 30 minut, ale nie jestem pewny dokładnego czasu). Podczas tworzenia i przesyłania tej kopii forum przerywało pracę, żeby nie zakłócić tego procesu. Od teraz metoda tworzenia kopii bazy danych została zmieniona i tworzenie kopii będzie wykonywane raz w tygodniu, nie codziennie. Krótkoterminowe awarie nie powinny mieć już miejsca.

  7. W celu zmniejszenia rozmiaru bazy danych nastąpiło wyczyszczenie tabeli z informacjami o nieprzeczytanych postach oraz historia nieprzeczytanych postów została ograniczona. Od teraz:
    • Informacja o nieprzeczytanych postach przetrzymywana jest przez 60 dni.
    • Maksymalna liczba nieprzeczytanych postów dla jednego użytkownika to 500.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#95
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
20.12.2020
  • Nowy Mistrz Gry!

    Zbożowa Łapa (Eden#3358) tymczasowo przejmuje funkcję awaryjnego Mistrza Gry. Od teraz jest upoważniony do poprowadzenia każdej zgłoszonej akcji, która nie zostanie przejęta przez żadnego MG w ciągu 24 godzin od zgłoszenia. Mamy nadzieję, że rozwiąże to palący problem opóźnień w rozstrzyganiu walk i innych akcji. Będziemy dążyć do tego, żeby możliwie najszybciej wytrenować nowych MG, żeby nie musieć obciążać naszego moderatora ich obowiązkami.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#96
Wygląd
Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i pędzelki na uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest gruby, średniej długości, zakończony czernią.
20.12.2020
  • Przepraszamy za tyle info od administracji jednego dnia - gdybyśmy wcześniej wiedzieli o każdej z tych rzeczy to postaralibyśmy się wszystko upchać w jednej wiadomości. Mamy nadzieję, że w przyszłości będziemy mogli publikować posty zbiorczo, a nie kilka dziennie.

    Z dniem dzisiejszym ze stanowiska moderatora odchodzi Popielny Żar.
    Chcemy jej serdecznie podziękować za jej pomoc i wkład w działanie forum, oraz za to, jak jej wsparcie było nieocenione gdy obecny skład został nowym gronem administracyjnym. Jej doświadczenie i pracowitość były dla nas bardzo ważne i mamy świadomość, jak wiele zrobiła i w jak wielu sytuacjach była dla nas ratunkiem.
    Mamy nadzieję, że powrót do stanowiska zwykłego użytkownika-Mistrza Gry pozwoli jej odpowiednio odpocząć i powrócić do codziennego trybu bez przemęczania się i stresu jaki wielokrotnie temu towarzyszył.


    Administracja Artemidy.








Są takie >> DNI <<
[ są takie dni, takie dni ]
Kiedy wiatr, kiedy deszcz i tęsknię do ciebie
jeszcze ciągle takie dni

[Obrazek: zZLnUUK.png]








takie >> SNY <<
[ są takie sny, takie sny ]
Kiedy ja, kiedy z nią biegniemy do siebie
jeszcze
ciągle takie sny.



Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 12 | Sz: 9 | Zm: 6 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 70/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#97
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
26.12.2020
  • Poniżej przedstawiam oficjalne stanowisko administracji wobec sprawy Malinowych Chaszczy i wyjaśniam czynności, które zamierzamy podjąć w odpowiedzi na nią.

    Zachowanie, w sprawie którego Administracja zainterweniowała, to utrudnianie komunikacji między członkami ekipy opiekującej się forum. Dla ułatwienia wykonywania obowiązków utrzymujemy kontakt ze wszystkimi funkcyjnymi przez Discord i każda grupa ekipy ma obecnie swój serwer komunikacyjny (administratorzy, moderatorzy, MG). Z czasem używanie tej drogi kontaktu stało się konieczne, gdyż rozmowy przez prywatne wiadomości powodują duże opóźnienia i są niepraktyczne.

    Próbowałem skontaktować się z Malinowym Chaszczami, by mogła potwierdzić chęć kontynuowania walki jej postaci, i by przedyskutować z nią jej obowiązki MG. Nie byłem w stanie wysłać do niej wiadomości, więc skontaktowała się z nią Ćmi Zmierzch. Malinowe Chaszcze odmówiła odblokowania mnie pomimo wielokrotnych próśb. Powody jej odmowy nie mogły być ważniejsze niż utrzymanie komunikacji niezbędnej do wykonywania obowiązków funkcji, które dobrowolnie przyjęła - nigdy wcześniej do niej nie pisałem i, oczywiście, nie gnębiłem jej w żaden sposób.
    W połowie rozmowy z Ćmim Zmierzchem, Malinowe Chaszcze prawdopodobnie zablokowała ją. Ćmi Zmierzch nagle przestała móc wysyłać do niej wiadomości, chociaż sama nie zmieniała żadnych ustawień. Otrzymała następujący komunikat - [LINK]. Ćmi Zmierzch już wcześniej nie miała Malinowych Chaszczy w znajomych i mimo tego mogła wysyłać do niej wiadomości. Uznaliśmy to za kolejną próbę utrudnienia komunikacji ze strony Malinowych Chaszczy. Jakieś działania uniemożliwiające wysłanie wiadomości musiały zostać podjęte przez nią w tym konkretnym momencie, bo dosłownie minutę wcześniej można było taką wiadomość wysłać.
    Zaskoczyło nas to szczególnie dlatego, że wszystkie rozmowy prowadzone między administratorami a Malinowymi Chaszczami były z naszej strony prowadzone w tonie neutralnym i uprzejmym, pozbawionym złośliwości.


    Nie spodziewałem się, że z mojej próby zapytania Chaszczy o to, czy chce kontynuować walkę, wyniknie coś takiego. Nie takie były moje intencje. Nie wyobrażałem sobie, że może to skończyć się półtoragodzinną dyskusją.
    Przypominam, że Malinowe Chaszcze nie otrzymała ostrzeżenia, ani nawet upomnienia. Została jedynie poinformowana, że może do otrzymania ich dojść, jeżeli nie zmieni swojego postępowania. Nie wynikało to po prostu z tego, że zablokowała dwóch adminów. Powodem naszego niepokoju było również to, że wyszła z serwera DC, na którym MG wykonują rzuty kostkami i w ten sposób uniemożliwiła sobie wykonywanie swoich obowiązków MG w przejrzysty sposób. Przede wszystkim dużo do życzenia pozostawiał sposób, w jaki potraktowała sprawę treningu na MG Jasnej Kropli. Dobrowolnie podjęła się go, ale celowo nie zamierzała go prowadzić. Powód, który podała, jest jeszcze bardziej alarmujący - poinformowała Jasną Kroplę, że “aktualnie nie chce robić nic dla artemidy”. Sytuacja, w której ktoś jasno i wyraźnie mówi, że nie chce robić nic, gdy jest Mistrzem Gry i przywódcą mogło nas zaniepokoić i wzbudzić w nas wątpliwości co do tego, czy możemy na niej polegać jako członku zespołu opiekującego się forum.
    Ponadto żaden z administratorów i moderatorów nie otrzymał od Malinowych Chaszczy komunikatu o tym, że należy znaleźć Jasnej Kropli nowego nauczyciela.

    Możliwość wystawienia ostrzeżenia została przedstawiona dopiero po około godzinie rozmowy, w której Ćmi Zmierzch i Deszczowa Łapa po kolei wyjaśniali jej, dlaczego zależy nam na kontakcie przez Discord, i starali się ją przekonać do odblokowania mnie.
    Całość rozmowy była ze strony administratorów prowadzona kulturalnie i spokojnie. Nikt nie traktował Malinowych Chaszczy “jak najgorszego śmiecia” [cytat z posta w Odejściach].
    Możemy także, gdyby było to konieczne, upublicznić wiadomości administracji w rozmowach z Malinowymi Chaszczami, w celu ewentualnego ukazania ich kulturalnego poziomu, oczywiście, bez upubliczniania jakichkolwiek wypowiedzi rozmówczyni.


    W poście Malinowych Chaszczy w temacie Odejścia znalazło się:
    Malinowe Chaszcze napisałx:Ale administracji życzę serdecznego kopa w tyłek, zanim się zorientują, że na forum została tylko garstka i to z ich grona wzajemnej adoracji. Jak tak ma wyglądać „Nowa Artemida”, to mam dość.
    Takimi słowami się z nami pożegnała, co poniekąd pokazuje jej całe nastawienie wobec nas. Uważamy, że przedstawiła administrację w bardzo krzywdzącym świetle, i to skłoniło Ćmi Zmierzch do wypowiedzi na serwerze DC. Wypowiedzi, którą retrospektywnie uznała za zbyt emocjonalną, choć w chwili pisania mającą na celu jak najszybsze sprostowanie oskarżeń, które padły pod adresem administracji. Podczas całego zajścia żaden członek administracji nie oczerniał Malinowych Chaszczy. Wszystkie przytoczone informacje dotyczyły jej faktycznych czynów i rzeczywistych wydarzeń, jakie miały miejsce.

    Jesteśmy świadomi tego, że nasza szybka i nie dość przemyślana reakcja wprowadziła niepotrzebny zamęt. Przepraszamy za brak sensownej procedury postępowania, i za wypowiadanie się o sprawie bez stosownego podsumowania jej.
    Jednym z powodów zamieszania jest to, że niewystarczająco szybko wprowadziliśmy aktualizację zasad dotyczących Discorda, co mogło być dezorientujące dla graczy. Ponadto nieprecyzyjnie wyjaśniliśmy Malinowym Chaszczom dlaczego groziło jej upomnienie i/lub ostrzeżenie, gdyż wspomnieliśmy wyłącznie o utrudnianiu komunikacji, nie o problemach, które zamierzaliśmy przedyskutować z nią w ciągu najbliższych dni. Kłamstwo na temat blokowania/nieblokowania Ćmiego Zmierzchu i gaslighting, jaki mu towarzyszył, były kroplą która przepełniła czarę.


    W ramach uniknięcia przyszłych problemów w dniu dzisiejszym (26.12.2020 r.) wprowadzamy do Regulaminu forum nową sekcję “Oficjalne serwery forum na Discordzie”, w której znajdą się następujące zasady:
    Serwery forum na Discordzie („Wojownicy-Artemida”, „Artemidowa Administracja”, „Modzi + Admini Artemidy” oraz „Artemidowi MG”) są oficjalnymi kanałami, które uzupełniają komunikację przez forum, obowiązują je więc te same zasady i ta sama jurysdykcja.Gracze funkcyjni (Admini, Modzi, MG) są zobowiązani do dbania o płynny przepływ informacji z resztą funkcyjnych przez serwery i wiadomości Discord. MG mają obowiązek być na dwóch serwerach DC:„Wojownicy-Artemida” w celu wykonywania rzutów na akcje przy pomocy bota;„Artemidowi MG” w celu zachowania płynności komunikacji, sprawnej dystrybucji sesji i efektywnego przeprowadzania treningów MG.
    Ważne jest dla nas, żeby utrzymać z funkcyjnymi szybki, sprawny i bezpośredni kontakt, jak najbliższy rozmowie twarzą w twarz. Spora część życia społecznego forum dzieje się obecnie na oficjalnym serwerze Discord Artemidy, dlatego zdecydowaliśmy się uznać ten komunikator za odpowiednie medium do komunikacji z zespołem. Wprowadzamy te zasady, aby każda osoba, która dobrowolnie podejmuje się funkcji administratora, moderatora lub MG, była świadoma naszych wymagań dotyczących ich dyspozycyjności i utrzymania sprawnej komunikacji. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, z powodu odejść, i mamy nadzieję, że wyciągnięte z tych wydarzeń wnioski zapobiegną w przyszłości podobnym konfliktom.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#98
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
02.01.2021
  1. ZMIANY ZASAD MULTIKONT
  2. Regulamin Multikont został przeniesiony do archiwum i jego zasady przestały obowiązywać.
  3. Do Regulaminu została dodana nowa sekcja "Multikonta", w której znalazły się nowe zasady obejmujące ten element forum:
    1. Na jednego gracza przypada maksymalnie 5 aktywnych postaci.
    2. Maksymalnie 1 postać danego gracza może piastować stanowisko Przywódcy lub Zastępcy.
    3. Maksymalnie 1 postać danego gracza może piastować stanowisko Medyka.
    4. Pole profilu "Multikonta" musi zawierać pełne nicki wszystkich aktywnych postaci danego gracza.
    5. Gracz może wrócić do gry swoją nieaktywną postacią w dowolnym momencie, jeżeli obecnie ma mniej niż 5 aktywnych postaci.
    6. Gracz może stworzyć maksymalnie 1 postać na miesiąc.
    7. Gracz musi poinformować administrację o stworzeniu każdej postaci poprzez prywatną wiadomość na forum lub na Discordzie.
    8. Wymogi na każdą kolejną aktywną postać są następujące:
      • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
      • Postać 3. - napisanie minimum 60 postów fabularnych na postaci 1. oraz 30 na postaci 2.
      • Postać 4. - napisanie minimum 90 postów fabularnych na postaci 1., 60 na postaci 2. oraz 30 na postaci 3.
      • Postać 5. - napisanie minimum 150 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
    9. W specjalnych okolicznościach (takich jak chęć rozpoczęcia gry w miocie fabularnym) wymagany czas pomiędzy stworzeniem kont może zostać obniżony o maksymalnie 7 dni, natomiast wymagana liczba postów fabularnych do stworzenia kolejnej postaci może zostać obniżona maksymalnie o 10.
    10. W przypadku adopcji postaci wymogi na każdą kolejną aktywną postać są obniżone o 20% i prezentują się tak:
      • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
      • Postać 3. - napisanie minimum 48 postów fabularnych na postaci 1. oraz 24 na postaci 2.
      • Postać 4. - napisanie minimum 72 postów fabularnych na postaci 1., 48 na postaci 2. oraz 24 na postaci 3.
      • Postać 5. - napisanie minimum 120 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
    11. Posty fabularne postaci powracającej liczą się do wymogów tylko, jeśli zostały napisane po jej ostatnim powrocie.
  4. Wszystkie "bany na multi" zostają anulowane, z wyjątkiem tych nadanych z powodu łamania regulaminu.

    ZMIANY ZASAD ROZMNAŻANIA
  5. Tytuł tematu "Ciąża i rozwój kociąt" został zmieniony na Rozród i rozwój kociąt a treść sekcji "Rozród" (wcześniej "Rozmnażanie i ciąża") zawiera teraz następujące punkty:
    1. Do stosunku może dojść jedynie wtedy, kiedy właściciele postaci mających w nim uczestniczyć wyrażą jasną zgodę.
    2. Opisywanie stosunku jest zabronione i poleca się oznaczanie go za pomocą wielokropka w nawiasie, np. […].
    3. Wiek płodny dla postaci mogącej zajść w ciążę to: od 12 do 100 Księżyców. Wiek płodny dla postaci mogącej zapładniać to: od 10 Księżyców do śmierci.
    4. Postać może zajść w ciążę maksymalnie 2 razy w roku w odstępie przynajmniej 4 Księżyców.
    5. Decyzja o zajściu w ciążę należy do właściciela danej postaci. Właściciel może również poprosić dowolnego MG o rzut mający pomóc w zadecydowaniu o ciąży.
    6. Ciąża trwa zazwyczaj od 1 do 2 Księżyców. Decyzję o długości ciąży i dacie porodu podejmuje właściciel danej postaci.
    7. Maksymalna liczba kociąt w miocie powinna zależeć od postury ciężarnej postaci:
      • Szczególnie drobna postać powinna rodzić od 1 do 3 kociąt.
      • Przeciętnej postury postać powinna rodzić od 1 do 6 kociąt.
      • Wielkie postacie mogą rodzić od 1 do 8 kociąt.
      Przekroczenie maksymalnej zalecanej liczby kociąt w miocie jest możliwe, ale może zagrozić zdrowiu ciężarnej postaci.
    8. Tydzień przed porodem oraz tydzień po porodzie statystyki danej postaci są obniżone o ½ we wszystkich akcjach prowadzonych przez MG.
    ZMIANY W SYSTEMIE MG
  6. Stworzyliśmy nowy serwer Discord dla Mistrzów Gry o nazwie "Artemidowi MG". Ma on za zadanie usprawnić komunikację między funkcyjnymi, szczególnie samymi MG. Zawiera on:
    • kanały na ogłoszenia, przydatne linki, propozycje, pytania i dyskusje oraz ogólne rozmowy;
    • kategorię zgłoszeń do MG, mającą wspomóc sprawne ich rozdzielanie, jak również śledzenie postępu prowadzonych akcji;
    • kategorię treningów, mającą pozwolić administratorom na śledzenie postępu treningów MG oraz na szybkie ich sprawdzanie.
    Administratorzy oraz Mistrzowie Gry (w treningu również) mają obowiązek przebywania na tym serwerze.
  7. Stary temat na forum o nazwie "Zgłoszenia do MG" został zarchiwizowany i na jego miejsce powstał nowy (LINK!). Od teraz posty ze zgłoszeniami akcji, które zostały już zakończone, będą usuwane.
  8. Forma treningów na MG została zmieniona - od teraz nie wymaga się przeprowadzania pełnych symulowanych akcji w Google Docach i sposób wyłożenia wiedzy o mechanice zależy od samego trenującego. Zakończone treningi sprawdzane są przez administrację lub pełnoprawnych MG w celu kontroli jakości.
  9. Księżycowy Pył został nowym Mistrzem Gry. Z funkcji odeszli Malinowe Chaszcze i Węglowy Pył. Mamy nadzieję, że treningi pozostałych MG zostaną zakończone szybko, żeby mogli odciążyć naszą niewielką grupę MG.
  10. Od teraz Mistrzowie Gry na wszystkich wybranych kontach mają dostęp do każdego fabularnego działu na forum oraz mogą w nich pisać posty.

    ZMIANY PROCEDUR I UPRAWNIEŃ
  11. Od teraz moderatorzy mają wgląd w każdy dział na forum oraz są ich moderatorami. Mogą również zmieniać posty wysłane z kont o uprawnieniach administratorskich.
  12. Od teraz zmiany imion będą się odbywały za wcześniejszym uprzedzeniem właścicieli kont przez prywatną wiadomość. Nick konta może zostać edytowany dopiero wtedy, gdy ta prywatna wiadomość zostanie odczytana.
  13. Od stycznia zapisy do samotników będą otwarte w każdym miesiącu, zamiast w co drugim.
  14. W tematach miotów NPC już nie będzie dopisku o tym, że nowi gracze mają pierwszeństwo rezerwacji miejsc. Uważamy, że sprawiedliwiej będzie po prostu zaoferować więcej miejsc lub miotów, niż ograniczać ich dostępność.

    POZOSTAŁE ZMIANY
  15. Aktualizacja pogody w ogłoszeniach na Porę Nagich Drzew.
  16. Publikacja styczniowych Wieści ze świata oraz lekka zmiana ich formy - od teraz w opisach wydarzeń znajdują się również wskazówki co do tego, jak wejść z nimi w interakcję, oraz w dziale dla MG dodawane są wyjaśnienia jak prowadzić akcje odnoszące się do Wieści.
  17. Aktualizacja reklam w stopce forum i przejrzenie tematów reklamowych w dziale "Wymiany".
  18. Temat Lista Imion został zaktualizowany przez Zbożową Łapę oraz przeniesiony do subforum "Porady dla Początkujących".
  19. Dziękujemy Zbożowej Łapie za przejrzenie postów w dziale "Twórczość" i przeniesienie nieaktywnych tematów do archiwum.
  20. Forum zostało upiększone nowymi faviconami (ikonami na pasku zakładek).
  21. Poprawione zostały błędy około połowy stylów forum, które powodowały pojawianie się poziomego suwaka u dołu strony.
  22. Przeprowadzane są pierwsze testy konwersji forum do najnowszej wersji phpBB.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#99
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
09.01.2021
  1. MECHANIKA I MISTRZOWIE GRY
  2. Dzik stał się przeciwnikiem specjalnym. Specjalni przeciwnicy nie mają stałych statystyk i nie mogą zostać wylosowani na zwykłych polowaniach i biorą udział wyłączenie w planowanych akcjach.
  3. Do sekcji "Sesje z Mistrzami Gry (MG)" Regulaminu dodane zostały dwie zasady:
    • "2. W limit sesji z MG nie wchodzą walki treningowe (sparingi).
      3. Mistrz Gry ma 1 tydzień na odpisanie w prowadzonej przez siebie sesji. Jeżeli tego nie zrobi, inny MG przejmuje tę sesję.
      4. Gracz ma 1 tydzień na odpisanie w sesji z MG. Jeżeli tego nie zrobi (nie zgłosiwszy nieobecności lub innego wyjaśnienia), tura postaci tego gracza może zostać pominięta.
      5. Jeżeli między jedną a drugą sesją MG upłynął czas krótszy niż tydzień, to statystki postaci przechodzą z jednej sesji na drugą. Zasada ta nie dotyczy walk treningowych (sparingów).
      "
  4. Topniejący Lód skończyła swój trening i została pełnoprawnym MG. Fiołkowy Świt powraca na stanowisko pełnoprawnego MG.

    RANGI
  5. Temat Rangi został napisany na nowo. Odświeżone zostały opisy istniejących rang, dodane zostały opisy rang nieklanowych i usunięte zostały opisy nieużywanych rang plemiennych.
  6. W opisie rangi Pomocnik Medyka ujęte zostało, że ich liczba w Klanie nie jest sztucznie limitowana.
  7. Do tematu została również dodana następująca informacja:
    • "Przedstawione tutaj rangi klanowe są rangami sugerowanymi i mogą zostać dowolnie modyfikowane przez przywódców tych grup."
    ZMIANY ZASAD
  8. Do sekcji "Multikonta" w Regulaminie dodana została następująca zasada:
    • "12. W przypadku niezamierzonej utraty aktywnej postaci (tj. przez śmierć naturalną lub podczas akcji z MG), gracz może stworzyć kolejną postać w jej miejsce bez spełniania specjalnych wymogów."
    ADRES FORUM
  9. Zgodnie z wynikiem ankiety adres forum został zmieniony na "artemida.webd.pl".
  10. W celu uniknięcia pomyłek zostały dodane przekierowania na nowy adres z adresów "(www.)artemida.webd.pl/warriorcats" i "www.artemida.webd.pl".
  11. Ze względu na wątpliwości wyrażone przez graczy w temacie ankiety, zorganizowane zostaną dwie kolejne. Wynik pierwszej będzie decydował o tym, czy nazwa forum zostanie zmieniona, natomiast wynik drugiej zdeterminuje nową nazwę.
  12. Ankieta Czy nazwa forum powinna zostać zmieniona? została stworzona i będzie trwała do godziny 15:55 dnia 16 Stycznia 2021.

    ZABEZPIECZENIA
  13. Forum otrzymało certyfikat SSL.
  14. Linki wszystkich dotąd dodanych avatarów zostały zmienione na bezpieczne.

    NOWE TERENY - OSIEDLE DWUNOGÓW
  15. Tereny "Osiedle Dwunogów" zostały wzbogacone o 6 dodatkowych subfor oraz 27 tematów fabularnych.

    INNE ZMIANY
  16. Długość sesji została podniesiona do 3600 sekund (jednej godziny). Oznacza to, że gracz zostanie wylogowany dopiero po godzinie nieaktywności.
  17. Limit znaków we wiadomości na ShoutBoxie podniesiony został do 999 znaków.
  18. Dział "Pogotowie Graficzne" został uporządkowany przez Zbożową Łapę. Nieaktywne tematy zostały zarchiwizowane.
  19. Do pola "Płeć [gracza]" dodana została opcja "Osoba niebinarna".
  20. Bug niepozwalający na dodanie avatarów z linków zaczynających się od "https" został naprawiony.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i pędzelki na uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest gruby, średniej długości, zakończony czernią.
17.1.2021

ZGROMADZENIE

  • Z przyjemnością pragniemy was poinformować, że na forum odbędzie się Zgromadzenie, które rozpocznie się wraz z dniem 1 lutego. Z tej racji, chcemy zawrzeć tu wszystkie potrzebne informacje dotyczące jego przeprowadzania, a także specjalne zasady go obowiązujące. Zależy nam, aby całe Zgromadzenie poszło sprawnie i aby niepotrzebnie nie rozciągało się w czasie, pozwalając nam na wygodną i mieszczącą się w czasoprzestrzeni rozgrywkę, której nikt nie blokuje. Z tego też powodu obowiązywać na nim będą pewnie specjalne reguły inne od reszty rozgrywek fabularnych.




Czas trwania.
  • Zgromadzenie rozpocznie się 1 lutego i będzie trwało przez miesiąc, aż do 28 lutego. Mamy nadzieję, że da to wam wystarczająco czasu na zaobserwowanie jego przebiegu, wymienienie plotek z członkami innych Klanów a przywódcom na rozmowę. W sytuacji, gdyby na fabule Zgromadzenie zakończyło się szybciej, to, oczywiście, nie będzie trwać pełnego, zaplanowanego dla niego czasu.



Liczba kotów.
  • Liczba członków poszczególnych Klanów biorących udział w Zgromadzeniu jest ściśle określona w następujący sposób:
    • Trójka Klanowa (3) - Przywódca, Zastępca, Medyk (lub Pomocnik Medyka/Terminator Medyka, zależnie jaki kot jest w danym czasie dostępny)
    • Członkowie Klanu (10) - Wojownicy, Terminatorzy, Matki, Starszyzna, inni członkowie grona medycznego. Mogą to być dowolne koty spoza Trójki Klanowej które nie są Kociętami.
    • NPC (3) - postacie NPC dowolnej rangi.
    Postacie biorące udział w Zgromadzeniu są wybierane przez przywódcę danego Klanu.
    Chcemy umożliwić jak największej liczbie osób możliwość uczestnictwa w Zgromadzeniu. Nie ma zasady dotyczącej tego, ile maksymalnie postaci jednego gracza może wziąć udział, jednak prosimy o możliwą komunikację i ewentualne patrzenie na rozkład w innych Klanach przy decyzji o tym, kogo zabrać. Byłoby fajnie uniknąć sytuacji, gdy idzie 5 postaci jednego gracza, kiedy można by zrobić w ten sposób miejsce dla kogoś, kto ma postaci mniej.
    Jak widzicie, w Zgromadzeniu mogą brać udział postacie NPC. Za zasada powstała w celu urozmaicenia rozgrywki, dodania klimatu oraz, także, utworzenia sztucznego tłumu na wzór książkowych Zgromadzeń.



Kolejka i tempo odpisów.
  • Podczas Zgromadzenia najważniejsze są wiadomości Przywódców, którzy takie Zgromadzenie prowadzą, zaczynają je oraz kończą i którzy dzielą się informacjami. Dlatego też ścisła kolejka obowiązuje tylko i wyłącznie między przywódcami. Prosimy o trzymanie się jej tak, jakby była to sesja MG. W przypadku pozostałych postaci biorących udział w Zgromadzeniu kolejka nie obowiązuje i mogą oni pisać tyle postów, ile chcą, oraz jak często chcą. Postać, która została wybrana na Zgromadzenie, ale nie napisała na nim żadnego posta, i tak jest uznawana za postać, która z Klanem przyszła i wzięła w nim udział, po prostu nic nie powiedziała ani do nikogo się nie dosiadła.
  • Kolejka zostaje ustalona wraz z tempem przyjścia na Zgromadzenie - przywódca, który przyprowadził swój Klan pierwszy, jest pierwszy w kolejce, ten który przyprowadził swój Klan jako ostatni, jest ostatni.
  • Jeśli zaś chodzi o tempo odpisów, to została ustalona pewna reguła, mająca na celu usprawnienie działania Zgromadzenia i nie pozwolenie mu na przekroczenie określonego czasu trwania. Każdy z przywódców ma dokładnie 2 doby na napisanie posta po wiadomości ostatniego przywódcy. Od tej reguły nie obowiązują wyjątki i nie zwalnia od niej zgłoszona na forum nieobecność. Wiemy, że to krótki czas, jednak jest to potrzebne dla usprawnienia działania całego wydarzenia. Jeśli przywódca nie napisze posta w przeciągu dwóch dób od poprzedniego, kolejka automatycznie przechodzi na kolejnego przywódcę. W pierwszym poście Zgromadzenia będzie opisana kolejka odpisów, która będzie mogła być edytowana zależnie od wydarzeń podczas Zgromadzenia i przeskoków kolejki. Oczywiście, można napisać posta nawet 20 minut po poście ostatniego w przywódców, jednakże maksymalny czas oczekiwania to 2 doby. Wiemy jednak, że gracze nie są maszynami, i w przypadku takiej potrzeby, czas może zostać wydłużony o kilka dodatkowych godzin.
  • Jest możliwość dostania się do kolejki postaci innych, niż przywódcy. Gdyby jednak doszło do takiej sytuacji, że postać wypowiada się na forum Klanów lub uczestniczy w dyskusji z przywódcami, to automatycznie zostaje wpisana do kolejki w pierwszym poście tematu oraz obowiązuje ją zasada 48 godzin przeznaczonych na odpis.
  • Jest możliwość zrezygnowania ze swojej kolejki, jeśli postać w danym momencie nie ma nic do powiedzenia lub gracz nie chce nią w jakikolwiek sposób reagować. W takiej sytuacji kolejka przechodzi na następnego gracza a jego czas na odpis liczy się od momentu rezygnacji poprzedniego.


Kolory postów.
  • W pierwszym poście zostanie zamieszczona lista czterech kolorów odpowiadających poszczególnym Klanom. Postacie biorące udział w Zgromadzeniu piszą domyślnym kolorem forum, natomiast kolor Klanów jest zarezerwowany dla postów Przywódców. Mają oni przywilej pisania całych swoich postów w kolorze Klanu do którego należą, w celu ułatwienia czytania całego tematu Zgromadzenia oraz wyszczególnienie ich postów. Dzięki temu łatwiej będzie się połapać scrollując cały temat w przypadku osób, które nie są zainteresowane czytaniem wszystkich rozmów i narracji. Mogą w ten sposób łatwo i szybko wyhaczyć najważniejsze posty i kontrolować tylko główną oś Zgromadzenia.



Rozpoczęcie.
  • Wiadomość o Zgromadzeniu zostanie przekazana w formie snu od Gwiezdnych Klanowych Medykom (lub kotom odpowiedzialnym za to stanowisko w danym Klanie, lub Przywódcy w przypadku braku grona medycznego). Chcemy usprawnić rozgrywkę i upewnić się co do tego, że Zgromadzenie rozpocznie się w terminie, dlatego też sen nie odbędzie się fabularnie a jego opis zostanie tutaj zamieszczony wraz z listą kotów, które ową wizję zobaczyły. Do nich należy decyzja, czy informację o rozpoczęciu Zgromadzenia przekażą swoim przywódcom w sesji czy też offscreenowo. Wtedy też przywódcy mają obowiązek wybrać koty, które wybiorą się na Zgromadzenie. Mogą to zrobić na fabule, podczas Zebrania, Ceremonii czy też Pogrzebu, ale mogą to także zrobić pozafabularnie, publikując listę w offtopie Klanowym lub temacie z wiadomościami Klanowymi, jeśli dany Klan taki temat posiada. Czas na to jest do 31 stycznia do godziny 23:59. Wtedy też, 1 lutego, zostanie utworzony nowy temat ze Zgromadzeniem.




Wizja.
  • Noc.
    Granatowe, niemalże czarne niebo pokryte jest licznymi, jasnymi, migoczącymi w ciemności gwiazdami, a między nimi znajduje się idealnie okrągły, oświetlający cały las księżyc. Jego niebieskawe światło opada na korony drzew oraz odbija się od tafli płynącej w rzece wody, w miejscach, gdzie sama rzeka jeszcze nie zamarzła.
    Lekki wiatr porusza gałązkami olbrzymiego, górującego nad całym krajobrazem dębu, którego konar rozdziela się na dwie części, a te dwie na kolejne dwie, tworząc cztery, niemalże osobne drzewa, wyrastające z jednego miejsca na ziemi. Wokół panuje niczym nie przerwana cisza, aż w końcu da się słyszeć delikatny szelest. Potem kolejny i kolejny, aż z jednej strony, w kierunku dębu, wylewa się masa kotów różnego wieku, koloru i płci. Większość z nich wskakuje na drzewo, część siada na korzeniach, a na samym szczycie usadawia się tylko jeden z nich. Po chwili słuchać kolejny szelest. Zjawia się druga grupa kotów, a za nią trzecia i czwarta, aż ich dziesiątki obsiadają niemalże całe Cztery Dęby, zagłuszając nocną ciszę swoimi szeptami oraz skrobaniem pazurów i zmarzniętą korę. Wysoko w koronie drzewa można dostrzec tylko cztery sylwetki, zasiadające dumnie na grubszych konarach.
    Zapada cisza, a spojrzenia wszystkich zebranych kierują się w twoją stronę. Już czas.




Koty który ową wizję ujrzały podczas snu:
  • Klan Wichru: Lśniąca Sadzawka, Krwawnikowa Łapa, Olchowa Łapa
    Klan Rzeki: Barwna Łapa, Gorzka Łapa
    Klan Cienia: Polna Gwiazda, Sianko
    Klan Gromu: Truskawkowy Gąszcz, Wieczorna Łapa
    Pieszczochy: Dziwnooka








Są takie >> DNI <<
[ są takie dni, takie dni ]
Kiedy wiatr, kiedy deszcz i tęsknię do ciebie
jeszcze ciągle takie dni

[Obrazek: zZLnUUK.png]








takie >> SNY <<
[ są takie sny, takie sny ]
Kiedy ja, kiedy z nią biegniemy do siebie
jeszcze
ciągle takie sny.



Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 12 | Sz: 9 | Zm: 6 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 70/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
23.01.2021
  1. MECHANIKA I MISTRZOWIE GRY
  2. Szczupak przeniesiony został z kategorii zwierzyny do przeciwników wodnych. Występuje on teraz w trzech wariantach (młody, dorosły i olbrzymi) i każdy z nich otrzymał własne statystyki.
  3. Zmienione zostały rzuty na gatunki przeciwników i zwierzyny. Od teraz każdy gatunek przeciwnika lub zwierzyny ma taką samą szansę na pojawienie się.
  4. Od teraz w przypadku wylosowaniu gatunku zwierzyny, który nie występuje podczas danej pory roku, wykonuje się przerzut na gatunek zwierzyny, zamiast przyjmować, że polujący nie znalazł niczego.
  5. Jasna Kropla, Gryząca Łapa i Płonące Niebo ukończyli swój trening i zostali pełnoprawnymi MG. Z funkcji odeszła Lodowy Pył.

    REGULAMIN
  6. Do sekcji "Pisanie postów" dodany został następujący punkt:
    • "7. Sesja fabularna wygasa po 3 tygodniach od daty opublikowania ostatniego posta w temacie. Jeśli któryś z uczestników danej sesji zgłosił nieobecność o nieokreślonym czasie trwania, sesja wygasa po maksymalnie 4 tygodniach."
  7. Trzeci punkt sekcji "Multikonta" został zmodyfikowany. Od teraz ograniczenie dotyczy wszystkich rang leczących, nie tylko Medyka:
    • "3. Maksymalnie 1 postać danego gracza może piastować stanowisko Medyka lub Pomocnika Medyka lub Terminatora Medyka."
    CHOROBY I RANY
  8. Progresja stopni chorób i ran ze względu na upływ czasu zostaje zatrzymana do odwołania. Powodem są niejasne i często krzywdzące zasady dotyczące tej mechaniki, które zamierzamy zmienić w najbliższym czasie.

    INNE ZMIANY
  9. Ankieta Czy nazwa forum powinna zostać zmieniona? zakończyła się wynikiem 35 głosów na "Nie" i 28 głosów na "Tak". Nazwą forum pozostaje "Artemida".
  10. Ze względu na prośbę graczy stworzone zostało nowe pole profilu Zaimki, w którym każdy użytkownik może umieścić listę swoich preferowanych zaimków.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might

Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 12 | Sz: 4 | Zm: 2 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Mleko to kotka o błękitnych jak niebo oczkach i mlecznym, białym futerku. Jest ona dość normalnych gabarytów, taki na Klan Cienia, posiada mocne łapy oraz długi ogon. Jej futerko jest krótkie, dosyć puszyste i miłe w dotyku. Jej pyszczek zdobią długie, białe wibrysy. Ważne w wyglądzie mleka jest fakt, że ma ona naderwane lewe ucho.
14.02.2021
  • Mała rzecz, a może ucieszyć! - Walentynkowy Picrew

Oddajemy w ten wyjątkowy dzień do Waszego użytku specjalne wydanie picrewa, wzbogacone o niezgłębioną ilość nieujarzmionej miłości. Podobna ilość miłości, jak bumerang powinna powrócić do autorów projektu: wykonawczyni Ari (Mleczna Struga) (oklaski!), pomysłodawcy Gryzielowi (Gryząca Łapa) oraz zespołu wymyślającego "teksty na podryw".

Jak używać?
1. Chyba każdy wie, jak działa picrew. Robicie kotka, wybieracie wszystko tak, jak wam będzie pasować.
2. Pobieracie gotowy obrazek!!
3. Piszecie od kogo jest walentynka i do kogo. Można również usunąć wymyślony przez nas tekst, aby napisać swój!

Cała administracja forum życzy Wam wielu wzruszeń i udanej zabawy!

Powstał również post do dzielenia się kartkami!
Link!

link: https://picrew.me/image_maker/646484
[Obrazek: mini-graphics-food-and-drinks-027148.gif]
tell me did you sail across the sun
did you make it to the milky way
to see the lights all faded
and that heaven is overrated
Statystyki - lvl: 3 | S: 9 | Zr: 9 | Sz: 9 | Zm: 6 | HP: 60 | W: 60 | EXP: 145/200 (IV)
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Śliczne stworzenie o krótkim, miękkim futrze. Ćma jest nieduża, drobna, zgrabna i szczupła, czarna od opuszków po czubki uszu. Tylko oczy ma jasne. Wielkie, żółte, blade, jak zwietrzały bursztyn. Pyszczek ma raczej okrągły, uszka i nosek nieduże. Trzeba jej przyznać, wyrosła na prawdziwą piękność.
Drodzy,

ze względu na sprawy zawodowe i prywatne poza forum żegnam się ze stanowiskiem administratora. Dziękuję Wam wszystkim za te kilka miesięcy, dziękuję Kot, Gryzielowi i Kropli, i całej naszej moderacji.
Moja sytuacja zawodowa zmieniła się o 360 stopni. Czas, który mam dla forum, chcę poświęcić na aktywną grę.

Jeszcze raz dziękuję,

Ćmok.
xxxsee the big gold chain that I'm rockin'
xxxxxxxxxI got the ring for the bling, not a p r o b l e m
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxI got a stash full of cash that I owe to my brother

<span class="Ciemka3">- ̗̀ all up in the club, just to live it up ̖́-</span>

look how the streets turn cold when I walk itxxxxx
it's my rules, no man can stop itxxxxxxxxxxx

<style>.Ciemka3 {font-family: 'Cinzel'; font-size: 17px; line-height:13px}</style><link href="https://fonts.googleapis.com/css2?family=Cinzel&display=swap" rel="stylesheet"> }
Statystyki - lvl: 6 | S: 12 | Zr: 19 | Sz: 11 | Zm: 9 | HP: 85 | W: 65 | EXP: 300/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 70/100
Wygląd
Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i pędzelki na uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest gruby, średniej długości, zakończony czernią.
18.02.2021
  • Ze względu na odejście Ćmiego Zmierzchu, zadecydowaliśmy, że warto dodać kogoś do naszych szeregów, by nasza praca szła sprawnie i by zachować odpowiedni balans a także nie pozwolić, by którykolwiek z adminów czuł się przepracowany.
    Dlatego też miło nam ogłosić, że od dzisiaj do grona administracyjnego dołącza Zbożowa Łapa (Kwitnąca Łapa, Chłód). Liczymy na owocną i zgodną współpracę, oraz mamy nadzieję, że pozostanie z nami na długo :wilcza:


    Administracja Artemidy.








Są takie >> DNI <<
[ są takie dni, takie dni ]
Kiedy wiatr, kiedy deszcz i tęsknię do ciebie
jeszcze ciągle takie dni

[Obrazek: zZLnUUK.png]








takie >> SNY <<
[ są takie sny, takie sny ]
Kiedy ja, kiedy z nią biegniemy do siebie
jeszcze
ciągle takie sny.



Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 12 | Sz: 9 | Zm: 6 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 70/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości. Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
25.02.2021
  • W związku ze zmianami w kadrze, jakie zaszły w ostatnich czasach otwieramy nabór na moderatorów forum. Poniżej przedstawiamy listę obowiązków, z którymi muszą się mierzyć kandydaci:
    • Odnajdowanie kont, które powinny trafić do nieaktywnych i przenoszenie ich do tej grupy.
    • Śledzenie tematów z porzuceniami/odejściami by przenieść postaci do odpowiednich grup w odpowiednim czasie.
    • Archiwizacja starych tematów, przede wszystkim: Kart Postaci.
    • Kontrolowanie czy KP została założona w wymaganym czasie; sprawdzanie KP według wymogów, punktowanie błędów i przesyłanie/pomoc z ewentualnymi błędami. Kończenie całego procesu zmianą rangi/dodawaniem do grupy/czasami zmianą imienia. Również kontrolowanie czy gracz poinformował o zakładanym multikoncie i ewentualne tłumaczenie zasad.
    • Kontrolowanie tematów „z miotami”, by po adopcjach odsyłały do odpowiednich postaci; kontrolowanie tematu „adopcje”, edytowanie gdy dane konto zostaje „zaklepane”.
    • Edytowanie i kontrolowanie: wieku postaci; „listy wieku”, naprostowywanie ewentualnych błędów przysłanych przez userów.
    • Techniczne: zmienianie imion, rang, dodawanie i usuwanie z grup, podstawowa znajomość bbcodu i html (można liczyć na wsparcie aktualnych moderatorów :>)
    • Gotowość do pisania/współtworzenia dłuższych tekstów dla forum.
    • Odsyłanie graczy do konkretnych informacji z zasobów forum, orientowanie się w Zasadach, Regulaminie, Poradniku, czyli znajomość gry w kontekście organizacyjnym.
    • Sprawdzanie ukończonych treningów według zasad, przydzielanie według nich exp; również kontrolowanie exp przydzielonych za walki i przyklepywanie ich.
    • Przyklepywanie awansów (sprawdzanie exp według progów), do czego również potrzebna jest orientacja nawet w fabule (czy postać ostatnio walczyła / polowała?).
    • Dobry kontakt z userami, otwartość i życzliwość; wspieranie ekipy administracyjnej; umiejętność współpracy i działania w zespole; dyspozycyjność.
    • Posiadanie konta na Discordzie.

    Obowiązki te są współdzielone przez moderatorów, i wspólnie zapewniają gładkie funkcjonowanie forum. Po zapoznaniu się z tą listą i przemyśleniu jej swoją chęć zostania moderatorem należy zgłosić w temacie NABÓR.

    Mamy nadzieję, że w ten sposób uda nam się wyłonić ludzi którzy wspomogą nas swoją pracą.

    Administracja Artemidy
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑

and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5 | S: 15 | Zr: 11 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 70 | W: 70 | EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 41/100
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości