Kocięta w Klanie Wichru [NPC]
#1
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Wichru. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.

Rodzicami są Zaćmiona Łapa oraz Lodowa Skóra:


[Obrazek: JAoVBZx.png]

Imię: Zaćmiona Łapa
Płeć: Kotka
Wiek: 24

Wygląd: Córka swoich rodziców, co do joty. Często skołtunione i potargane czarne futro z wiekiem wyładniało nieco, nabierając połysku i aksamitnej faktury, chociaż jego właścicielka wciąż zdaje się o nie dbać tylko, kiedy jej się przypomni. Niektórzy mają po prostu szczęście i dostają ładne futro od losu, o które nie trzeba dbać godzinami. Zagadką pozostaje w jaki sposób Zaćmiona Łapa nie wygląda jak szczotka do kurzu poświęcając swojej aparycji absolutne minimum uwagi, ale takie są fakty - w grubym futerku nie uświadczysz chociaż złamanej gałązki, a terminatorka mogłaby się przeczołgać pomiędzy krzewami bez jednego potarganego czy poszarpanego włosa. Czy inne kocice w Klanie doprowadza to do szaleństwa? Pewnie tak. Oczy żółte, okrągłe, błyszczą z podekscytowaniem i wyraźnym kontrastem odcinają się na ciemnym tle jej mordki. Trochę przysadzista i niska, a wrażenie to potęgują dodatkowo gęsta szata i dość krótkie nogi, które również odziedziczyła po rodzicach.

Charakter: Wraz z wiekiem dojrzała odrobinę, chociaż wciąż bywa bardzo... ekspresywna. Kiedy ma dobry humor to widać, bo wszędzie jej pełno, a jej rozgadaną mordkę słychać nawet daleko poza kociarnią. Kiedy ma zły - widać to jeszcze bardziej, bo Zaćmiona Łapa potrafi tupnąć nogą i postawić na swoim, radośnie (lub nie) manifestując swoje nastroje otoczeniu. Jeśli coś jej nie pasuje to zostanie to zmienione, w tempie natychmiastowym najlepiej, bo albo zrobi to sama... albo będzie gmerać na tyle wytrwale i intensywnie, by ktoś zrobił to dla niej. Mimo impulsywnego i trochę kapryśnego charakterku ma jednak dobre serce i zawsze jest gotowa do pomocy - kociętom, wojownikom, innym matkom. Chociaż Gwiezdny Klan świadkiem, że jako jedna z młodszych, niedoświadczonych matek to raczej ona potrzebuje pomocy. Nic to! Liczą się chęci, prawda?

Urodzona: w Klanie Wichru.

Pochodzenie: Córka Tymiankowego Listka i Czyżykowego Głosu. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Zaćmiona Łapa była odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).


[Obrazek: N09jmgy.png]

Imię: Lodowa Skóra
Płeć: Kocur
Wiek: 50

Wygląd: Od razu, na pierwszy rzut oka widać, że nie jest byle pierwszym lepszym szarym wojownikiem. Mocno zbudowany, z szeroką piersią i potężnym karkiem Lodowa Skóra jest niemalże niczym taran, który miażdży wszystko, co tylko stanie mu na drodze. Nic jednak bardziej mylnego - porusza się z niesamowitą gracją i lekkością, zupełnie jakby niesienie tego potężnego ciała nie sprawiało mu żadnych problemów. Ciało pokryte ma półdługą, gęstą sierścią w kolorze brudnej bieli, które zdradza ukrytą podeń czerń jedynie w formie dwóch smużek na czole kocura oraz kilku ciemnych włosach na końcówce jego ogona. Cechą charakterystyczną Lodowej Skóry są jego oczy o kształcie migdałów, które są blade, niemalże stalowoszare, chłodne i przeszywające na wskroś.

Charakter: Bije od niego duma i pewność siebie. Nie da sobie w kaszę dmuchać; jest silny psychicznie i nie da sobą pomiatać, a swoje opinie wygłasza głośno i bez strachu. Lodowa Skóra jest kotem odważnym i niezwykle walecznym, wręcz sam pcha się do jatki, jeśli jest tylko ku temu sposobność. Nie oznacza to jednak, że nie ma dobrych cech; jeśli tylko chce potrafi być szarmancki i czarujący, zwłaszcza względem pięknych kotek, do których ma słabość. Jest dobrym wojownikiem: lojalnym, wiernym, doskonale wyszkolonym, jednak wartości tych nie przenosi na relacje z kotami; zdarza mu się manipulować dla własnych korzyści lub po prostu zabawy, jest do tego niesamowicie niestały w uczuciach. Lodowa Skóra jest zdobywcą damskich serc, które owija sobie wokół palca, by następnie zniknąć, gdy sytuacja zrobi się zbyt poważna i któraś z nich zechciałaby spróbować go usidlić.
Urodzony: w Klanie Wichru.
Pochodzenie: wnuk Lodowej Skórki, wojowniczki Klanu Wichru.


Historia: Gdyby można było ustawić relacji między kotami jakiś status, to byłoby to pewnie: "to skomplikowane". Lodowa Skóra definitywnie nie jest typem, którego można by posądzić o jakąkolwiek... chęć związania się czy poczucie odpowiedzialności. Zaćmiona Łapa to raczej kolejna zdobycz niż partnerka, a ich związek był równie przelotny co krótkie noce spędzone na Osiedlu Dwunogów. W założeniu. Zaiskrzyło między nimi w trakcie wyprawy na nowe tereny i wtedy właśnie został poczęty ich pierwszy miot - tak właściwie to... całkiem przypadkiem. Zaćmiona Łapa była młoda, ładna, trochę naiwna i przede wszystkim potrzebowała uwagi, a Lodowa Skóra jak najbardziej mógł jej uwagę poświęcić. Co z tego, że chwilowo. Para pożarła się o coś pod koniec wyprawy, o co konkretnie - żadne z nich nie chce powiedzieć, ale nie odzywali się do siebie ostentacyjnie przez resztę drogi, udając, że się w ogóle nie znają. I na tym by się skończyła historia tego związku... gdyby nie fakt, że wkrótce po przybyciu na nowe tereny okazało się, że terminatorka oczekuje jego kociąt. Wedle wszelkich praw logiki powinna skończyć tak jak skończyła Paprociowy Kwiat - samotna, porzucona, z brzuchem jako jedynym śladem po białym kocurze.
Problem polegał na tym - problem Lodowej Skóry - że w przeciwieństwie do jego poprzedniego podboju Zaćmiona Łapa żyła w tym samym Klanie. I wiedziała gdzie mieszka. Tym razem wdepnął i wdepnął solidnie, bo nijak nie da się uciec od matki twoich kociąt na przestrzeni niewielkiego obozu. Dlatego... cóż, mając do wyboru albo wiecznie uciekać i kryć się po kątach, albo zaakceptować fakt, że ma stałą partnerkę - wybrał to drugie, głównie z własnej wygody. Chociaż to jak bardzo stały jest ich związek mogłoby podlegać wątpliwości - zdążyli już ze sobą zerwać dwa razy w trakcie ciąży, hucznie i wybuchowo, by ponownie się zejść przynajmniej raz. Nikt tak naprawdę nie jest w stanie zliczyć. Prawdopodobnie za chwilę znowu się zejdą.

Zaćmiona Łapa jest dobrą matką, a przynajmniej się stara. Brak doświadczenia jednak jej trochę w tym przeszkadza, podobnie jak upór i nadgorliwość. Chce dobrze!... ale czasem nie wychodzi. Chciałaby żeby wszystko było idealne, a przecież nie zawsze się tak da. Ale kocięta są dla niej najważniejsze, niczym oczka w głowie. Natomiast Lodowa Skóra powie i zrobi wszystko, żeby mieć święty spokój, więc z jednej strony rozpieszcza kocięta, a z drugiej - jest ojcem "na dystans", któremu absolutnie nie w głowie jakieś wylizywanie kociąt.

Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak. W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu oraz starsze, przyrodnie rodzeństwo: Wysoka Łapa, Zwiewna Łapa, Drobna Łapa, Sztormowa Łapa, Krecia Łapa, Pręgowana Łapa, Poziomkowa Łapa i Las, a rodzicami są Zaćmiona Łapa i Lodowa Skóra. Kocięta nic nie wiedzą jednak o starszym rodzeństwie w Klanie Rzeki.

Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.

Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.


Kocięta mogą być: (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie) Czarne, niebieskie, białe. Długowłose; mogą pojawić się białe znaczenia, od minimalnych do pokrywających całego kota.

Kocięta skończą 1 księżyc 15.04, a pod koniec kwietnia będą miały 2 księżyce.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#2
Wygląd
Długowłosy, czarno-biały kocur z jasno zielonymi oczami.
biorę kociaczka :D
if there wasn’t money for the tyrant left to spend
he’d take it from his loyal subjects to no end
anyone opposing him was punished for their crime
a l l .t h o s e .w h o .d e f y .m e .a r e .t o .d i e!

[Obrazek: dby3krs-92cc2bae-6e19-4788-b42a-8f5e9df0fa6c.png]
NOW, KNEEL BEFORE ME PEASANTS
Statystyki - lvl: 1 | S: 6 | Zr: 6 | Sz: 5 | Zm: 3 | HP: 65 | W: 35 | EXP: 60/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#3
Wygląd
wrak kota z futrem lśniącym gwiazdami
[Obrazek: maxresdefault.jpg]
THIS MADE MY DAY OH MY GOD


polecam ten miot XDDD Lodowy ojciec A++, ćma na pewno będzie dobrą matką. kocham
l a s t thing i remember ....-..,.. i was running .,.for the door
i had to f i n d the passage back to the place.. i was before
relax - said the night man, we are programmed to receive
you can check out any time you like

but... you... can... n e v e r... l e a v e
Statystyki - lvl: 5 | S: 13 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 70 | W: 70 | EXP: 345/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 44/100
#4
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Matko i córko, ten Lodowy xDD. W ogóle super jest ta para. Szkoda tylko, że tak mało umaszczeń, ale przynajmniej nie będzie problemu ze zdjęciami.
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
#5
Wygląd
Srebrzysty nie jest już małym kocięciem o wielkich dwukolorowych oczach. Teraz jego ciało stało się masywne, pod gęstym długim futrem szarej barwy kryją się mięśnie. Oczy - prawe zielone i lewe błękitne - straciły już swój dziecięcy blask nabierając chłodu oraz pewnej dozy nieczułości. Białe końcówki łap oraz ogona zdają się już nie rzucać tak bardzo w oczy, tak samo jak i jasna sierść na lewym uchu. Poduszki łap przybrały bardziej liliową barwę, nos jednak pozostał niemalże czarny odznaczając się na tle całego jego ciała. Na końcach jego uszu pojawiły się niewielkie, ledwie dostrzegalne, pędzelki, a szczęka wydłużyła się nieznacznie nadając mu bardziej drapieżny wygląd. Pomimo iż nie jest już kocięciem, które wciąż jeszcze miałoby prawo, by rosnąć, jego ciało wciąż zdaje się zmieniać, jakby Gwiezdny Klan pragnął uczynić z niego największego kota we wszystkich czterech Klanach.
[Obrazek: images?q=tbn:ANd9GcTsKwtjAZ6nhJgPY6RmmLl...C_mXeyCIVv]

Sokół dopiero został ojcem, a jest już wujkiem? I w ogóle... Chyba wujek zje wam ojca >:vvvvv
[Obrazek: PMixttm.png]

We came all this way
But now comes the day
To bid you farewell

Many places I have been
Many sorrows I have seen
But I dont regret
Nor will I forget
All who took the road with me

Statystyki - lvl: 6 | S: 22 | Zr: 10 | Sz: 9 | Zm: 9 | HP: 75 | W: 75 | EXP: 255/350
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#6
Wygląd
Szczupły, acz już nie wychudzony i wyniszczony, długołapy kocur. Posiada krótkie, wciąż roztrzepane, dymne futro, które nabrało blasku, podobnie zresztą jak jego intensywnie zielone ślepia.
uwu Ćma będzie najlepszą mamusią na świecie!!!
x
jak .dużo '.niebo .może .znieść
gdy modlę się, .gdy .modlę 'się
ile ptaków, .ile burz
nie ma blizn, skąd wiedzieć już
czy .moje .łzy ..udźwignie .też?
x
Statystyki - lvl: 4 | S: 6 | Zr: 11 | Sz: 11 | Zm: 19 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 160/300
Stat. Med. - lvl: 9 | MED.EXP: 1451/1800
#7
Wygląd
Nieszczęściu, imię twoje - kobieta! Nie zmieniła się zbyt wiele od swojej ceremonii na terminatora, niestety, a może i na szczęście, za wyjątkiem nabycia kilku centymetrów wzwyż. Kolokwialnie rzecz biorąc - urosła, i tyle. Teraz plasuje się gdzieś w granicach średniego wzrostu, ale wyżej niż niżej, chociaż nie można też jej nazwać gigantem. Śnieżnobiałe futerko, szczególnie gęste i nieco dłuższe na piersi i przy uszach dość gładko przylega do ciała na długich, zgrabnych łapach. Oczy duże, jadowicie zielone, pełne roztańczonych iskierek, a barwą przywodzące na myśl świeżą trawę Porą Młodych Liści. Na środku mordki intensywnie jasnoróżowy nos, od którego kocica wzięła zresztą swoje miano. Oj, wygląda jak anioł, ale nawet anioły mogą pokazać czasem zęby. W uśmiechu - słodkim jak maliny i ostrym jak ciernie. W starciu z lisem straciła ogon.
Śnieżka, zapraszamy, wpisuję cię na listę :>
[Obrazek: zqG2Jtv.png]
Caviar and cigarettes, well versed in
etiquette,
extraordinarily nice, she's a

= K I L L E R = Q U E E N =
gunpowder, gelatine; dynamite with a laser beam
Guaranteed to blow your mind
      • Anytime ♡  ̖́-
Statystyki - lvl: 6 | S: 17 | Zr: 11 | Sz: 11 | Zm: 10 | HP: 80 | W: 70 | EXP: 80/500
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#8
Wygląd
Mimo, że od czasów młodości mocno urósł i zmężniał, nadal jest raczej szczupły w porównaniu z innymi kocurami. Dodatkowo, mimo, że nie osiągnął tak potężnego wzrostu jak białofutra siostra, wciąż można nazwać go wysokim, co dodatkowo potęguje wrażenie postępującej chudości kota. Przyczyniły się do tego także księżyce samotnej wędrówki, które szybko pochłonęły wiele z sił Słowika, zwłaszcza, że odmawiał jedzenia karmy przynoszonej przez Dwunogów. Natura chyba chciała spłatać mu psikusa, obdarzając go szarym, lekko pręgowanym futrem - tak, żeby wtapiał się w tło nie tylko spokojnym usposobieniem, ale i wyglądem. Zielonożółte oczy straciły dawny blask i obecnie spoglądają ze smutną rezerwą, choć to powoli zaczyna się zmieniać po powrocie do Klanu. Może nadchodzą dla niego lepsze dni?
...kusi, kusi, nie powiem :c
"The only time we waste is the time we spend thinking we are alone."
Statystyki - lvl: 0 | S: 0 | Zr: 0 | Sz: 0 | Zm: 0 | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#9
Wygląd
Ulewna Łapa, mimo że trochę podrosła, nadal pozostaje jednym z najdrobniejszych kociaków w klanie. Futerko podrosło wraz z nią, tworząc z niej jeszcze bardziej puchatą kulkę. Jest jednak bardzo chuda przez zaburzoną dietę. Ślepia Ulewnej zaczęły zaś bardziej przypominać szare niż niebieskie, jednak nadal pozostają mieszanką tych barw.
Biorę kotka
[Obrazek: hISKXO8.png]
Statystyki - lvl: 1 | S: 5 | Zr: 7 | Sz: 4 | Zm: 4 | HP: 60 | W: 40 | EXP: 15/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#10
Wygląd
Niebieskiej barwy długowłosy kocur średniej wielkości, o zielonych rozbrykanych oczkach i spokojnym w miarę kroku, choć wypełnionym trudną do skrycia energią
Ja też zajmuje kotka! Nareszcie dołączam :3
[Obrazek: image.png]
Statystyki - lvl: 1 | S: 4 | Zr: 5 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 40 | W: 60 | EXP: 50/100
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#11
Wygląd
Wyrosła. Niegdyś była chudym, wysokim kociakiem z patykowatymi łapami. To nie uległo zmianie - wciąż jest wysoka i góruje nad swoimi rówieśnikami, lecz nie jest już tak przeraźliwie chuda, jest zwyczajnie szczupła, chociaż nie widać tego przez grube, gęste i bardzo puchate śnieżnobiałe futro, które niektórym może skojarzyć się z owczym runem. Wygląda niepozornie - słodkie uosobienie niewinności z dużymi ciemnobłękitnymi oczami. Ma duże, nieco zbyt duże uszy zakończone małymi pędzelkami. Ogon zwyczajnej długości, ale za to wyjątkowo puszysty.
Melduję się. :>
Statystyki - lvl: 2 | S: 8 | Zr: 9 | Sz: 5 | Zm: 4 | HP: 65 | W: 45 | EXP: 110/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#12
Wygląd
Kocur wreszcie został wojownikiem. Co prawda może jednak nie jest już tak młody jak kiedyś - ale jednak dalej jest młody! - lecz wygląda jak już trochę nieco starszy kocur, niż w rzeczywistości. Nie urósł więcej, jednak teraz, odkąd pogodził się z tatą, jest trochę zadowolony, że są tego samego wzrostu. Czarne, długie futro błyszczy ładnie w promieniach słońca, podobnie jak oczy, w barwie świeżej trawy. Nabawił się jednak blizny, ledwo uchodząc z życiem, podczas walki z samotnikiem. Zaczyna się ona od nasady lewego ucha, przechodząc przez lewe oko i kończąc się przy brodzie. I fakt... szpeci ona czarnego syna Lodowej Skóry i Zaćmionego Księżyca
zgłaszam się uwu
Statystyki - lvl: 4 | S: 11 | Zr: 9 | Sz: 9 | Zm: 7 | HP: 55 | W: 75 | EXP: 10/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#13
Wygląd
Pewnie nie zdążyłem ale jakby było miejsce to moja łapka chciałaby być na pokładzie
Statystyki - lvl: | S: | Zr: | Sz: | Zm: | HP: | W: | EXP:
Stat. Med. - lvl: | MED.EXP:
#14
Wygląd
Wężowa Łapa dołączyła do grona najwyższch kotów w klanie, co spowodowane jest zapewne całkiem długimi łapami i dość pokażnymi gabarytami ogólnymi. Ma budowę atletyczną; pod skórą wyraźnie rysują się wyrobione mięśnie, któymi mógłby poszczycić się doświadczony wojownik. Nie posiada wiele tkanki tłuszczowej, jest szczupła, co pozwala jej pozostawać nie tylko silną, ale i zwinną. W wykonywaniu uników i poruszaniu się z charakterystycznym dla niej płynnym, chodem, podczas którego łapy stawiane są pewnie, pomaga również długi, biczowaty ogon. Futro kotki jest krótkie, barwy rdzawej. Jedynymi wyjątkami jest biały pyszczek kotki oraz onyksowo czarna, ciągnąca się wzdłuż linii kręgosłupa pręga. Całości dopełniają spore oczy o jadowicie zielonej barwie, zazwyczaj patrzące na otoczenie ze zdecydowaniem i determinacją... Nos kotki jest ceglastoczerwony, zaś opuszki łap przybrały tą samą barwę, co pręga kotki.
Turkus napisał(a):Pewnie nie zdążyłem ale jakby było miejsce to moja łapka chciałaby być na pokładzie

Miejsca są już zapełnione z tego co widzę, ale jest jeszcze 1 miejsce w miocie w gromie, jest miot w cieniu... Ewentualnie możesz poczekać na zwolnienie się miejsca tutaj, w wypadku, gdy ktoś nie złoży kp, o.


W ogóle ten miot... Niedźwiedź będzie obserwował :3
[Obrazek: 0LiGx63.png]
PAIN! you made me a, you made me a believer, believer
PAIN! you break me down and build me up, believer, believer
PAIN!_»_oh let the bullets_f l y, oh let them_r a i n_«
PAIN! you made me a, you made me a believer, believer
Statystyki - lvl: 4 | S: 16 | Zr: 8 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 70 | W: 60 | EXP: 260/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
#15
Wygląd
Nie jestem zbyt wysokim kocurem ale jeśli po tym oceniasz to jest to twój błąd. Moja szczupła sylwetka skrywa niezłe pokłady mięśni, które są jak mechanizm pomagający mi na polowaniu i w walkach. Długie białe futro często jest trochę brudne, bo ciężko jest utrzymać je w czystości przez dłuższy czas, a czasami nawet po prostu to ignoruję, bo szkoda na to mojego cennego czasu. Dobrze że zimą jest mi ciepło, tyle wystarczy. Mam też duże i spiczaste uszy osadzone szeroko na masywnym łbie, a moje złociste oczy są trochę skośne i dobrze wiem, że dzięki nim wyglądam poważnie. Mam też jasnoróżowy nos i nasnoróżowe poduszki ale wnętrze pyska nie jest takie ładne, bo mam tam czarne plamki.
Cytat:W ogóle ten miot... Niedźwiedź będzie obserwował :3

u can look but u cant touch >:(

[ post poprzedniego właściciela konta ]
Statystyki - lvl: 2 | S: 7 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 6 | HP: 55 | W: 55 | EXP: 30/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości