Ogłoszenia od administracji
Wygląd
Kolejny biały kociak, niezbyt wyróżniający się swoim futrem, czy też posturą. No, tyle tylko, że wydaje się być nieco szarawy, ba, czasami nawet pojawiają się czarne plamy! Z tym, że te plamy migrują to tu, to tam bo wcale nie są łatami innego koloru - to brud. Obłok jakoś nie potrafi zatrybić o co chodzi z tym całym "myciem". Co prawda mama Wirka próbowała mu to tłumaczyć i czasami coś tam go liźnie... Ale on chwilę później pobiegnie na zwiedzanie i to by było na tyle jego czystości. Za to tym co go może wyróżnić zdecydowanie są oczy. Odziedziczył je po tatusiu! Szkoda, że go nie zna, bo by go pewnie polubił i wtedy może mama powiedziałaby mu, że te oczy to ma po nim... A tak to jedyne co może zrobić to patrzeć na świat tymi tak jasno błękitnymi oczami, że czerwone nitki krwi nadają im fioletowego odcieniu.
12.07.2022

Zmiany w regulaminie
Do regulaminu zostają dodane następujące punkty:
’tak jest’ napisałx:IX. Mioty fabularne
1. Za moment zapłodnienia uznaje się pierwszy post w którym dochodzi do [...], jednak nie każdy stosunek seksualny musi prowadzić do ciąży.
2. Poród odbywa się dokładnie 30 dnia po zapłodnieniu. Administracja w dniu porodu umieszcza o nim informacje w temacie miotu.
3. Odbycie sesji porodowej nie jest obowiązkowe.
4. Sesja porodowa może zacząć się najpóźniej 7 dnia po dacie narodzin kociąt.
5. Karty Postaci z miotów fabularnych muszą zostać opublikowane i zaakceptowane najpóźniej 24 godziny przed porodem. Jeżeli gracz do tego czasu nie ma zaakceptowanego KP, traci miejsce w miocie, a kociak rodzi się martwy albo rodzi się mniej kociąt. Decyzja względem wybrania jednej z opcji należy do rodziców miotu.
6. Od dnia narodzin, niezależnie od tego, czy sesja porodowa miała miejsce, czy nie, kocięta mogą uczestniczyć w sesjach.

Na miejsce punktów które wcześniej brzmiały:
’tak było’ napisałx:1. Gracz, który zgłasza się do miotu fabularnego i zostaje wstępnie wybrany przez graczy odgrywających rodziców, musi:
- przed upływem 30 dni liczonych od daty fabularnego zapłodnienia (pierwszego w kolejności posta zawierającego [...]) spełniać wszystkie warunki potrzebne do założenia multikonta w miocie fabularnym (czyt. VIII, szczególnie pkt 8; 9);
- poinformować o zamiarze założenia multikonta administrację, by ta mogła zweryfikować czy warunki zostały spełnione;
- założyć multikonto;
- mieć zaakceptowaną kartę postaci.
2. Jeśli powyższe warunki nie zostaną spełnione, na miejsce zwolnione przez wstępnie wybranego gracza, gracze odgrywający rodziców mogą:
- dobrać zgłoszenie dowolnej osoby (z listy rezerwowej lub spoza niej), która spełnia warunki przedstawione w IX, pkt 1, ppkt 1 w momencie, w którym ma odbyć się poród;
- zdecydować, że kociąt narodzi się mniej niż pierwotnie zakładali;
- lub, że kocię rodzi się martwe.
3. W wypadku dobrania, przez graczy odgrywających rodziców, zgłoszenia osoby spełniajacej warunki, osoba ta otrzymuje dodatkowe 4 dni na opublikowanie karty postaci. Fabularny poród nie może rozpocząć się przed zaakceptowaniem wszystkich kart postaci rodzących się kociąt.


Mechanika forum
» Zmianie uległy progi oraz exepy które można dostać za sparingi. Ilość wymaganych tur zmniejszyła się, a górną granicą możliwych do uzyskania exepów wzrosła do 20 exp.
» Zmianie uległa w pewnym stopniu mechanika polowań i losowania przeciwników. Spotkanie najsilniejszych przeciwników stało się o wiele rzadsze, a zmysły mają o wiele większy wpływ na to, czy przeciwnik zaatakuje od razu. Od teraz również podczas polowania postaci mogą znaleźć przydatne zioła.
» Exepy które można zdobyć za upolowaną zwierzynę uległy zmianie. Można zauważyć brak przedziałek exepów które niegdyś były obecne przy zwierzynie - oznacza to, że obecnie nie istnieje górna granica możliwych do zdobycia exepów.
» Uległy zmianie statystyki przeciwników oraz exepy dostępne za ich pokonanie.
» Tematy ze spisami zwierzyny, przeciwników oraz ziół zostały odświeżone wizualnie.
» Wciąż trwają prace nad zmianami w mechanice. Można się spodziewać, że za jakiś czas stopniowo będą się pojawiać zmiany dotyczące walk oraz zbierania ziół.


Pozostałe
» Nowymi Mistrzami Gry zostali: Karasiowa Ość, Pochmurny Sen
» Obecnie trwają prace nad nowymi stylami forum, w związku czym poszukujemy ludzi chętnych do pomocy. Najbardziej poszukiwani są ludzie chętni spróbowania swoich rąk w kodowaniu wyglądów. Czujesz się na siłach podjąć wyzwanie, ale nie wiesz tak naprawdę jak kodować? Nic nie szkodzi! Zgłoś się do administracji, a udzielimy ci pomocnej ręki.

Nie byle kto, umie się cieszyć byle czym
I byle co, choć byle jak, bylebyś ty, byleby być
Bylebym mógł, odkurzyć mózg choć trochę
I gdy będziesz jak skała zawsze zmieniać się w wodę


Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 4 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 135/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Kolejny biały kociak, niezbyt wyróżniający się swoim futrem, czy też posturą. No, tyle tylko, że wydaje się być nieco szarawy, ba, czasami nawet pojawiają się czarne plamy! Z tym, że te plamy migrują to tu, to tam bo wcale nie są łatami innego koloru - to brud. Obłok jakoś nie potrafi zatrybić o co chodzi z tym całym "myciem". Co prawda mama Wirka próbowała mu to tłumaczyć i czasami coś tam go liźnie... Ale on chwilę później pobiegnie na zwiedzanie i to by było na tyle jego czystości. Za to tym co go może wyróżnić zdecydowanie są oczy. Odziedziczył je po tatusiu! Szkoda, że go nie zna, bo by go pewnie polubił i wtedy może mama powiedziałaby mu, że te oczy to ma po nim... A tak to jedyne co może zrobić to patrzeć na świat tymi tak jasno błękitnymi oczami, że czerwone nitki krwi nadają im fioletowego odcieniu.
17.07.2022
  • Z dniem dzisiejszym z funkcji administratora juniora odchodzi Bawełniana Nić (Promienna Mordka, Cisowa Łapa). Bardzo dziękujemy za czas i energię poświęconą forum, a także życzymy miłej dalszej rozgrywki!

Nie byle kto, umie się cieszyć byle czym
I byle co, choć byle jak, bylebyś ty, byleby być
Bylebym mógł, odkurzyć mózg choć trochę
I gdy będziesz jak skała zawsze zmieniać się w wodę


Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 4 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 135/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Kolejny biały kociak, niezbyt wyróżniający się swoim futrem, czy też posturą. No, tyle tylko, że wydaje się być nieco szarawy, ba, czasami nawet pojawiają się czarne plamy! Z tym, że te plamy migrują to tu, to tam bo wcale nie są łatami innego koloru - to brud. Obłok jakoś nie potrafi zatrybić o co chodzi z tym całym "myciem". Co prawda mama Wirka próbowała mu to tłumaczyć i czasami coś tam go liźnie... Ale on chwilę później pobiegnie na zwiedzanie i to by było na tyle jego czystości. Za to tym co go może wyróżnić zdecydowanie są oczy. Odziedziczył je po tatusiu! Szkoda, że go nie zna, bo by go pewnie polubił i wtedy może mama powiedziałaby mu, że te oczy to ma po nim... A tak to jedyne co może zrobić to patrzeć na świat tymi tak jasno błękitnymi oczami, że czerwone nitki krwi nadają im fioletowego odcieniu.
03.08.2022

Zmiany w funkcjonowaniu zgłaszania multikont

W dniu dzisiejszym został założony temat, w którym należy zgłaszać zakładanie kolejnych multikont. Można go znaleźć tutaj: KLIK.

W związku z tym następują kolejne zmiany w regulaminie:
’tak było napisałx:VIII. Multikonta
6. Gracz może stworzyć maksymalnie 1 postać na miesiąc.
7. Gracz musi poinformować administrację o stworzeniu każdej postaci poprzez prywatną wiadomość na forum lub na Discordzie.
11. Posty fabularne postaci powracającej liczą się do wymogów tylko, jeśli zostały napisane po jej ostatnim powrocie.

’tak jest’ napisałx:VIII. Multikonta
6. Multikonto można założyć dopiero po upłynięciu 30 dni od stworzenia ostatniej postaci. Za datę stworzenia postaci uznaje się dzień utworzenia Karty Postaci.
7. Gracz musi poinformować administrację o stworzeniu każdej kolejnej postaci poprzez podany temat: KLIK.
11. W przypadku postaci powracającej, w dodatku do spełniania podanych wymogów, należy napisać przynajmniej 30 postów po powrocie by założyć kolejną postać.

Nie byle kto, umie się cieszyć byle czym
I byle co, choć byle jak, bylebyś ty, byleby być
Bylebym mógł, odkurzyć mózg choć trochę
I gdy będziesz jak skała zawsze zmieniać się w wodę


Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 4 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 135/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i pędzelki na uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest gruby, średniej długości, zakończony czernią.
19.08.2022
  • Drodzy gracze!

    Z dniem dzisiejszym chciałbym się z wami pożegnać - oczywiście nie jako gracz albo członek społeczności, ale jako Administrator.
    Moja trzecia kadencja trwała aż trzy lata, to bardzo długo. Przez ten czas musiałm mierzyć się z najróżniejszymi problemami związanymi z moją rangą, które znacznie wykraczały poza zwykłe nadzorowanie forum i pisanie ogłoszeń. Oczywiście tego nie żałuję nawet w najmniejszym stopniu i sie na to nie skarżę, ale muszę przyznać że mocno mnie to wymęczyło i "wypaliło", przez co ostatnimi miesiącami miałm mało sił by w dalszym ciągu czynnie i aktywnie w administracji uczestniczyć. Starałm się jak mogłem, ale i tak miałm wrażenie, że robię mniej od moich towarzyszy oraz cały czas zalegam z projektami.
    Nie chcę dłużej tylko zajmować miejsca wśród Seniorów, zamiast faktycznie dawać dużo od siebie, stąd moja decyzja o powrocie do statusu zwykłego użytkownika. Nie wykluczam, że może w przyszłości zgłoszę się do administracji znowu, z nowymi siłami i chęciami. Na razie jednak wolałbym poukładać sobie życie poza forum, zadbać o moje postacie i odsapnąć trochę od stresu, który temu towarzyszył.
    Wiem także, że odchodzę ze spokojem ducha, znając obecny skład grona administracyjnego - wszyscy mają dobre chęci, zależy im na forum i wiem, że sobie doskonale poradzą!

    Dziękuję wam wszystkim, za ten spędzony z wami czas - trzy długie lata. Gdy o tym myślę, widzę jak dużo się zmieniło na forum i jestem dumn z wielu zmian i nowości które udało nam się w tym czasie wprowadzić. Chcę również podziękować za zaufanie, jakim mnie obdarzyliście, gdy zostałm wybrany Administratorem. To wiele dla mnie znaczyło i dalej znaczy.

    Za mnie w miejsce Administratora Seniora powróci Bies (Pochmurny Sen, Zbożowy Kłos), otrzyma również rangę Administratora/właściciela serwera Discorda Artemidy.


    Z wielką miłością,
    Płonące Niebo.








Są takie >> DNI <<
[ są takie dni, takie dni ]
Kiedy wiatr, kiedy deszcz i tęsknię do ciebie
jeszcze ciągle takie dni

[Obrazek: zZLnUUK.png]








takie >> SNY <<
[ są takie sny, takie sny ]
Kiedy ja, kiedy z nią biegniemy do siebie
jeszcze
ciągle takie sny.



Statystyki - lvl: 5 | S: 18 | Zr: 12 | Sz: 9 | Zm: 6 | HP: 85 | W: 55 | EXP: 70/400
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Średniej wysokości kocur o delikatnie przysadzistej budowie. Nie posiada nadprogramowych kilogramów, ale widać, że jest dobrze odżywiony. Krótkie futro Pszenicy ma jednolicie liliową barwę, na którą w kilku miejscach nachodzi biel. Na przednich łapach tworzy króciutkie skarpetki, sięgające niewiele ponad paluszki, na tylnych natomiast biel sięga aż do stawu skokowego. Biała sierść znajduje się również na grzbiecie nosa, po prawej stronie mordki, brodzie oraz szyi i brzuchu. Futro kocurka często bywa przykurzone albo zmierzwione, a najczęściej można zauważyć oba te stany jednocześnie! Porusza się pewnym krokiem, a ogon zakończony białą plamką często jest wysoko uniesiony. Na czubku okrągłego łebka znajduję się para trójkątnych, szpiczastych uszu zakończonych małymi pędzelkami, różowy nosek i długie białe wąsiki. Jego oczy mają bladożółtą barwę.
16.09.2022

Zmiana formy treningu
Od teraz za ukończone uznaje się treningi, na których zostały przerobione minimum trzy elementy i zajmuje on przynajmniej trzy pełne strony. Wybór elementów zależny jest od mistrza, zachęcamy do konsultacji tematów z uczniem, aby trening był wartościowy dla każdego z uczestników. Materiał, który nie zostanie omówiony fabularnie uznawany jest za przerobiony offscreenowo - jak wyżej, zachęcamy do tego, aby ustalić między sobą co i kiedy mogło zostać omówione na treningu lub zawrzeć to w postach na treningu w formie jednego, dwóch zdań.

Elementy treningu można znaleźć w temacie Nauki i trening na Wojownika.
Ze względu na zmianę formy treningów, dotychczasowe listy obowiązkowych i dodatkowych tematów zostały połączone oraz nieco zmienione. Prosimy o zapoznanie się z tematem.

'tak było' napisałx:Na ceremonii na terminatora każdej postaci zmienione zostaje imię i dostaje ona mistrza, który ma obowiązek założenia osobnego tematu z treningiem danej postaci na terenach treningowych klanu.

Obowiązkowymi elementami każdego treningu są:
  • poznawanie granic i terytorium Klanu
  • władza i rangi w Klanach
  • Kodeks Wojownika
  • polowanie (teoria + praktyka)
  • walka (teoria + praktyka)

Można również przerobić następujące zagadnienia:
  • historia powstania Czterech Klanów
  • historia Klanu lub inne ważne wydarzenia
  • nauka pozostałych umiejętności np. wspinaczki
  • pływanie i łowienie ryb (Klan Rzeki)
  • obowiązki terminatora (opieka nad starszyzną, zbieranie mchu)
  • wyprawa do miejsca Zgromadzeń i kontaktu z Gwiezdnym Klanem


Trening w Nowym Świcie nie różni się formą od treningów przeprowadzanych w Starych Klanach, treść przekazywanych nauk odpowiada jednak realiom panującym w grupie ze wschodu. Obowiązkowymi elementami treningu są:
  • poznawanie granic i terytorium Nowego Świtu,
  • system zarządzania i rangi w Nowym Świcie,
  • geneza powstania Nowego Świtu i różnice między nim a Starymi Klanami,
  • omówienie Jedenastu Zasad Nowego Świtu wraz z uzupełnieniami,
  • polowanie (teoria + praktyka),
  • walka (teoria + praktyka).
Dodatkowo trening może być poszerzony o następujące zagadnienia:
  • władza i rangi Starych Klanów,
  • podstawowy trening medyczny,
  • poznanie wierzeń Starych Klanów,
  • naukę pozostałych umiejętności (np. wspinaczki).

'tak jest' napisałx:Na ceremonii na terminatora każdej postaci zmienione zostaje imię i dostaje ona mistrza, który ma obowiązek założenia osobnego tematu z treningiem danej postaci na terenach treningowych klanu. By trening został uznany za zakończony należy napisać co najmniej trzy strony w temacie treningu oraz przerobić przynajmniej trzy elementy z niżej podanej listy:
  • poznawanie granic i terytorium Klanu
  • władza i rangi w Klanach
  • Kodeks Wojownika
  • polowanie
  • walka
  • historia powstania Czterech Klanów
  • nauka pozostałych umiejętności np. wspinaczki
  • pływanie (Klan Rzeki)
  • łowienie ryb (Klan Rzeki)


Trening w Nowym Świcie nie różni się formą od treningów przeprowadzanych w Starych Klanach, treść przekazywanych nauk odpowiada jednak realiom panującym w grupie ze wschodu. By trening został uznany za zakończony należy napisać co najmniej trzy strony w temacie treningu oraz przerobić przynajmniej trzy elementy z niżej podanej listy:
  • poznawanie granic i terytorium Nowego Świtu
  • system zarządzania i rangi w Nowym Świcie
  • geneza powstania Nowego Świtu i różnice między nim a Starymi Klanami
  • omówienie Jedenastu Zasad Nowego Świtu wraz z uzupełnieniami
  • polowanie
  • walka
  • władza i rangi Starych Klanów
  • poznanie wierzeń Starych Klanów
  • naukę pozostałych umiejętności (np. wspinaczki)

Zachęcamy do tego, aby w treningach pojawiały się elementy spoza wymaganego minimalnego materiału, które pomogą w nawiązaniu relacji mistrz-terminator, w ocenie dojrzałości ucznia oraz przygotują go do dorosłego życia.
Przypominamy także, że jeśli materiał zostanie ukończony przed ukończeniem przez terminatora 12 księżyców - trening wciąż odbywa się offscreenowo do czasu osiągnięcia przez terminatora tego wieku. Kot poniżej 12k nie może być mianowany.

Trwające i przerwane treningi
Trwające treningi będą sprawdzane według nowej formuły. To znaczy, że jeżeli na treningu zostały już przerobione trzy elementy można go zgłosić do treningów zakończonych.
Treningi nieukończone, zgłoszone po wprowadzeniu zmian, do zakończonych w wyniku śmierci lub zaginięcia terminatora będą także sprawdzane według nowej formuły.

Przydział exp
Całkowity przydział exp za ukończony trening nie ulegnie zmianie - łącznie 100exp dla terminatora, 50exp dla mistrza. Zmieni się natomiast przydział exp za poszczególne elementy treningu. Za każdy z trzech omówionych elementów uczeń i mistrz otrzymają kolejno 30 i 15exp, a za jego ukończenie 10 i 5exp.

Przykładowy trening
1) Kodeks Wojownika: 30exp dla terminatora, 15exp dla mistrza
2) polowanie: 30exp dla terminatora, 15exp dla mistrza
3) władza i rangi w klanie: 30exp dla terminatora, 15exp dla mistrza
4) ukończenie: 10exp dla terminatora, 5exp dla mistrza
Statystyki - lvl: 4 | S: 16 | Zr: 12 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 20/300
Stat. Med. - lvl: | MED.EXP:
Wygląd
Średniej wysokości kocur o delikatnie przysadzistej budowie. Nie posiada nadprogramowych kilogramów, ale widać, że jest dobrze odżywiony. Krótkie futro Pszenicy ma jednolicie liliową barwę, na którą w kilku miejscach nachodzi biel. Na przednich łapach tworzy króciutkie skarpetki, sięgające niewiele ponad paluszki, na tylnych natomiast biel sięga aż do stawu skokowego. Biała sierść znajduje się również na grzbiecie nosa, po prawej stronie mordki, brodzie oraz szyi i brzuchu. Futro kocurka często bywa przykurzone albo zmierzwione, a najczęściej można zauważyć oba te stany jednocześnie! Porusza się pewnym krokiem, a ogon zakończony białą plamką często jest wysoko uniesiony. Na czubku okrągłego łebka znajduję się para trójkątnych, szpiczastych uszu zakończonych małymi pędzelkami, różowy nosek i długie białe wąsiki. Jego oczy mają bladożółtą barwę.
10.10.2022

Zmiany w treningu medycznym
Od teraz do uznania treningu medycznego za skończony, postać musi poznać wszystkie choroby oraz urazy wymienione w temacie Choroby, wiedzieć czym i w jaki sposób je leczyć, a całość treningu musi zawierać minimum 2 strony.
Zachęcamy do omówienia z terminatorem również Kodeksu Medyka, jednak nie jest on obowiązkowy - należy jedynie umieścić w treningu wzmiankę o tym, że został on przedstawiony terminatorowi. Poznanie zastosowania wszystkich medykamentów zawartych w temacie Medykamenty również nie jest wymagane do ukończenia treningu, jednak wiążą się z tym negatywne skutki -> więcej w akapicie "Zmiany przydziału MEDexp za zioła". Poznanie medykamentów musi odbywać się fabularnie, jednak nie jest ograniczone do tematu treningowego.

Postaci, które oficjalnie nie odbywają treningu medycznego, ale na własną łapę spełniły wymagania dotyczące ukończenia treningu również mogą zgłosić się po przydział MEDexp.

WAŻNE: Pomocnikiem medyka lub Medykiem nie może zostać kot poniżej 20k*. W przypadku wcześniejszego ukończenia treningu uznaje się, że trwa on offscrenowo do osiągnięcia przez postać wymaganego wieku.
*Wyjątek może stanowić sytuacja, gdy w klanie nie ma Medyka.

Dodatkowo od teraz wszystkie koty mogą znać nazwy oraz wygląd medykamentów spotykanych na zamieszkiwanym przez Klany terenie.

Zmiany przydziału MEDexp za zbieranie ziół
Medykamenty pod względem przydziału MEDexp zostały podzielone na dwie grupy:
- znane - postać zna wszystkie zastosowania medykamentu
- nieznane - postać nie zna zastosowania medykamentu, lub zna je jedynie częściowo
Za zebranie nieznanego zioła postaci będą otrzymywać jedynie połowę należnego MEDexp.

Zgłaszanie awansów medycznych
Od dzisiaj awanse medyczne należy zgłaszać do tematu Awanse. Będą one sprawdzane tak, jak w przypadku zwykłych awansów.
Temat "MedExpy i MedLevele" zmienia nazwę na "Leczenia - punkty doświadczenia"

UWAGA!
Ze względu na wprowadzone zmiany wszystkie postaci, które posiadają częściową wiedzę medyczną i nie ukończyły w pełni treningu medycznego, zobowiązane są do umieszczenia i uzupełnienia w Karcie Postaci poniższego formularza. Służy on do oceny stanu wiedzy postaci, kluczowego podczas sprawdzania wykonywanych przez postać akcji leczenia, zbierania ziół, a także usprawni proces sprawdzania treningu. Postaci, które na dzień dzisiejszy mają ukończony trening medyczny, są zwolnione z tego obowiązku.
Ważne: Brak wpisu w KP o znajomości choroby i/lub użytego medykamentu podczas czynności medycznych będzie skutkować zmniejszona ilością zdobytych MEDexp. Brak wpisu w KP o pełnej znajomości medykamentu podczas zbierania w akcji MG również będzie skutkować zmniejszoną ilością zdobytych MEDexp.

Formularz:
Kod:
Znane choroby i urazy:
1. [url= link do postu z poznaną chorobą ] nazwa choroby [/url]
2.
...

Znane medykamenty:
1. [url= link do postu z poznanym medykamentem] nazwa medykamentu ( część lecznicza )[/url] - poznane zastosowanie 1, poznane zastosowanie 2
2.
...
Statystyki - lvl: 4 | S: 16 | Zr: 12 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 20/300
Stat. Med. - lvl: | MED.EXP:
Wygląd
Mała, krótkowłosa, niebiesko-biała kotka o potarganym futerku, dwukolorowym nosie i zmęczonych, zielonych oczach.
31.10.2022

Medycyna 2.0
spooky scary medicine
sends shivers down your spine


» Z dniem dzisiejszym zostaje przywrócony postęp chorób i urazów.
» Wszystkie niewyleczone choroby i urazy zdobyte przed wprowadzeniem zmian rozwijają się jakby postać nabyła je 1.11.2022.
» Wszystkim postaciom posiadającym zaległe choroby i urazy zostały rozesłane PW z przypomnieniem.
» Został wprowadzony szereg zmian w medycynie, o których poniżej (podzielone według tematów, w których można odnaleźć dane informacje).
» Przyjmuje się, że wszystkie nowe choroby występowały od dawna, a postacie o nich słyszały.
» Każda postać, która na dzień dzisiejszy ma ukończony trening medyczny, może znać nowe medykamenty i choroby (a także sposoby ich leczenia).

Choroby
Zostały stworzone nowe choroby z myślą o postępie chorób – od teraz każda z możliwych do wylosowania chorób może przejść do trzeciego stopnia i zabić kotka. Przy okazji z listy chorób zostały usunięte gorączka oraz świąd, a zatrucie zostało oficjalnie rozdzielone na zatrucia pokarmowe, jadem bądź truciznami. Wylosować można jedynie zatrucie pokarmowe. Opisy wszystkich chorób zostały poprawione, a dla czytelności zostały podzielone ze względu na stopnie.

Nowe choroby:
  • Swędziawka
  • Lekkie zatrucie pokarmowe
  • Zakażenie
  • Kleszczówka
  • Zatrucie pokarmowe
  • Chybotka
  • Gangrena
  • Żółta kleszczówka
  • Bulgotka

Zmianom można przyjrzeć się w temacie Choroby.


Medykamenty
Temat z medykamentami został na przeorganizowany. Poprawiono opisy medykamentów. Dla łatwiejszego odnajdywania informacji rozdzielono opis wyglądu oraz zastosowanie. Dodatkowo przy każdym medykamencie znajduje się informacja o jego miejscach występowania oraz poziomie dostępności.
Zostały także dodane nowe medykamenty: krwiściąg oraz miodunka.

Zmianom można przyjrzeć się w temacie Medykamenty.


System rozwoju medyków
Temat został napisany na nowo, nie zawiera już nieaktualnych informacji, ponadto mamy nadzieję, że jest zwyczajnie czytelniejszy. Odnaleźć tam można teraz nowe zasady ukończenia treningu medycznego.
Zmianie uległy MExpy przyznawane za leczenia oraz progi MedLvli. Od teraz od 10 MedLvl próg jest stały i wynosi 1500 MExp. Gracze posiadający postacie powyżej 10 MedLvla mogą na nowo przeliczyć zebrane MedExpy i zgłosić się po awans w odpowiednim temacie.
Od teraz poziom wiedzy medycznej nowych samotników, którzy mają w historii zawartą styczność z leczeniem i medykamentami, jest zależny od wieku.

Zmianom można przyjrzeć się w temacie System rozwoju medyków.


Leczenie i rozwój chorób
Ze względu na ilość zmian zachęcamy do zapoznania się z nimi samemu i przeczytania całego wątku. Przykładowe zmiany:
  • Wątek zmienił nazwę z Choroby i ich leczenie na Leczenie i rozwój chorób.
  • Zostały opisane zasady wstrzymywania postępu chorób i urazów.
  • Nieleczone choroby stopnia 0. podlegają rzutom określającym czy objawy ustąpiły same z siebie, czy choroba przeszła na wyższy stopień. W przypadku urazów oraz leczonych chorób dalej przyjmuje się 100% szans na wyleczenie.
  • Nowe listy do losowania chorób. Szanse zachorowania są zależne od panującej pory, tak samo częstotliwość występujących chorób.
  • Koty z chorobami i przypadłościami oznaczonymi jako zaraźliwe mają szansę zarazić innych, jeśli pojawią się na zebraniach/ceremoniach/pogrzebach/zgromadzeniach.
  • Udostępniona została lista przykładowych ran w zależności od stopnia.
  • Nieudane leczenia (bądź brak leczenia) ran szarpanych prowadzą do śmierci postaci, natomiast pozostałych (miażdżonych) prowadzą do stałych zwyrodnień.
  • Rzuty na leczenie stopnia 1. uległy zmianie – minimalnie wzrosła szansa na brak poprawy/pogorszenie.
  • Rzuty na leczenie stopnia 3. uległy zmianie – minimalnie wzrosła szansa na wyleczenie.

Zmianom można przyjrzeć się w temacie Leczenie i rozwój chorób.


Życzymy dużo zdrowia, przyda się :)
[Obrazek: E01yWJC.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 7 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 35/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Kolejny biały kociak, niezbyt wyróżniający się swoim futrem, czy też posturą. No, tyle tylko, że wydaje się być nieco szarawy, ba, czasami nawet pojawiają się czarne plamy! Z tym, że te plamy migrują to tu, to tam bo wcale nie są łatami innego koloru - to brud. Obłok jakoś nie potrafi zatrybić o co chodzi z tym całym "myciem". Co prawda mama Wirka próbowała mu to tłumaczyć i czasami coś tam go liźnie... Ale on chwilę później pobiegnie na zwiedzanie i to by było na tyle jego czystości. Za to tym co go może wyróżnić zdecydowanie są oczy. Odziedziczył je po tatusiu! Szkoda, że go nie zna, bo by go pewnie polubił i wtedy może mama powiedziałaby mu, że te oczy to ma po nim... A tak to jedyne co może zrobić to patrzeć na świat tymi tak jasno błękitnymi oczami, że czerwone nitki krwi nadają im fioletowego odcieniu.
26.11.2022
  • Drodzy gracze,

    z dniem dzisiejszym ze stanowiska administratora seniora odchodzi Deszczowa Pogoda (Pochmurna Łapa, Księżycowa Łapa, Śreżoga). Chcielibyśmy podziękować mu za cały włożony wkład w forum, za wszystkie przygotowane eventy i napisane opisy. Życzymy powodzenia w dalszym życiu i liczymy, że jeszcze kiedyś powróci na to forum.

    Przy okazji pragniemy przypomnieć, że nabory na członków administracji są otwarte, a wszystkie zgłoszenia można zamieszczać w tym temacie.

Nie byle kto, umie się cieszyć byle czym
I byle co, choć byle jak, bylebyś ty, byleby być
Bylebym mógł, odkurzyć mózg choć trochę
I gdy będziesz jak skała zawsze zmieniać się w wodę


Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 4 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 135/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
A potem ta kotka stała się Wydmą. Na dzień ceremonii pięknie wyczyściła futerko i starała się, aby tak pozostało. Tylko te parę dni było do przystosowania się do rangi i tego, o z nią związane. Futro Wydmowego Wiatru więc jest teraz czystsze, niż gdy była terminatorką. Zdobyła też trochę mięśni. Nadal wysoka i długa, ruda tygrysio pręgowana z białymi znaczeniami i zielonymi oczami. Teraz już dużo w jej wyglądzie zmieniać się nie będzie, chyba, że dostanie jakieś bitewne blizny. Ale innych zmian chyba nie będzie.
01.12.2022

Dobry wieczór!

Na forum dodany został nowy styl Autumn Storm stworzony przez Wydmowy Wiatr (mnie!), który jest już gotowy do użytku. Propozycje zmian, zgłaszanie błędów itp. można wysyłać do mnie wiadomość prywatną na forum (najlepiej na to konto) bądź na Discorda (Dunewind#0178). Prawdopodobnie z czasem będą dodawane następne style, aby urozmaicić forum, a pomysły na nie można przesyłać na forum (Propozycje) bądź na kanał na Discordzie #pytania-propozycje. Pomoc w tworzeniu styli również można zgłosić do Administracji, aby otrzymać dostęp do serweru "Ekipa Remontowa".

Dodatkowo przypominamy, że miesiąc grudzień dla forum oznacza aż trzy eventy! Secret Santa, Świąteczna Poczta oraz Wielki Konkurs (edycja 19sta). Prosimy o dokładne zapoznanie się z zasadami, życzymy wszystkim udanej zabawy i zachęcamy do uczestnictwa!
[Obrazek: k2n2s6P.png]
what a glorious feeling!
i'm happy again!
° i'm laughing of clouds °
= so
dark up above =
the s u n is in my heart
and I am ready for love!
Statystyki - lvl: 5 | S: 11 | Zr: 12 | Sz: 14 | Zm: 9 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 85/400
Stat. Med. - lvl: 1 | MED.EXP: 80/100exp
Wygląd
Kolejny biały kociak, niezbyt wyróżniający się swoim futrem, czy też posturą. No, tyle tylko, że wydaje się być nieco szarawy, ba, czasami nawet pojawiają się czarne plamy! Z tym, że te plamy migrują to tu, to tam bo wcale nie są łatami innego koloru - to brud. Obłok jakoś nie potrafi zatrybić o co chodzi z tym całym "myciem". Co prawda mama Wirka próbowała mu to tłumaczyć i czasami coś tam go liźnie... Ale on chwilę później pobiegnie na zwiedzanie i to by było na tyle jego czystości. Za to tym co go może wyróżnić zdecydowanie są oczy. Odziedziczył je po tatusiu! Szkoda, że go nie zna, bo by go pewnie polubił i wtedy może mama powiedziałaby mu, że te oczy to ma po nim... A tak to jedyne co może zrobić to patrzeć na świat tymi tak jasno błękitnymi oczami, że czerwone nitki krwi nadają im fioletowego odcieniu.
05.12.2022
  • W dniu dzisiejszym swoją kadencję jako administratora juniora rozpoczyna Łabędzia Gwiazda (Gwiezdny Nurt, Jaśniejący Płomień). Liczymy na owocną współpracę!

    Dodatkowo Karasiowa Ość (Roziskrzona Noc, Szafirkowy Pyłek, Brzozowa Łapa, Azaliowa Łapa) przechodzi z rangi administratora juniora na rangę administratora seniora. Gratulujemy!

Nie byle kto, umie się cieszyć byle czym
I byle co, choć byle jak, bylebyś ty, byleby być
Bylebym mógł, odkurzyć mózg choć trochę
I gdy będziesz jak skała zawsze zmieniać się w wodę


Statystyki - lvl: 2 | S: 5 | Zr: 8 | Sz: 10 | Zm: 4 | HP: 50 | W: 60 | EXP: 135/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Żmija jest kotem drobnym, zarówno pod względem wzrostu jak i tężyzny fizycznej. Jest mniej umięśniony niż typowy kot z klanów a także całkiem sporo niższy. Cechą najbardziej odróżniającą go od innych członków Klanu Cienia są jednak wywinięte uszy i brak ogona, a także nietypowe umaszczenie. Czarne pręgi pokrywają całe jego ciało, najciemniejsze są jednak na pyszczku, uszach, ogonie oraz końcówkach łap, na brzuchu i szyi natomiast są już prawie niewidoczne a Porą Zielonych Liści zanikają całkowicie. W dotyku jego futerko jest niezwykle gładkie - kocur zawsze utrzymuje je w nieskazitelnym stanie. Nos wojownika ma kolor różowo-brązowy, opuszki łap grafitowy a oczy mienią się wieloma odcieniami lodowego błękitu. Rysy jego pyszczka są delikatne - tworzą raczej delikatne łuki niż ostre kąty, nie jest jednak pucołowaty. Ze względu na brak ogona jego chód jest nieco niezgrabny.
08.12.2022

Zmiana w administracji
xxxZe smutkiem musimy poinformować, że od dnia dzisiejszego z grona administracji odchodzi Pochmurny Sen (Zbożowy Kłos, Pszczela Łapa). Bardzo dziękujemy za czas i wysiłek włożony do pracy nad forum.

Potrzebne pomysły
xxxZdarzały się na forum sytuacje, w których przedłużona niska aktywność postaci pełniącej ważne stanowisko w klanie blokowała fabułę innych graczy. Nie możemy takich sytuacji ignorować, nie powinniśmy jednak również wywierać nadmiernej presji na graczy owych postaci - pamiętajmy, że gra na forum ma być przede wszystkim przyjemnością, a nie obowiązkiem. Gdzieś jednak musi zostać postawiona granica. Potrzebujemy więc Waszych pomysłów na to, jak uregulować sytuacje tego typu w regulaminie. Zachęcamy do wypowiadania się w wątku Propozycje.

inxx my xxmindxxxx
I thought the birds would singxxxx
and S P A R K Sx would flyxxxx
but it's just quietxxxx

★ ★ ★xxxx

am I cruel?
xxxxxxxxxxxxor am I ignorant
xxxxxxxxxccxxxxxxxxxxxxor was I FOOLED
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxby the stories I knew
Statystyki - lvl: 4 | S: 9 | Zr: 12 | Sz: 8 | Zm: 8 | HP: 60 | W: 70 | EXP: 195/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Wygląd
Mała, krótkowłosa, niebiesko-biała kotka o potarganym futerku, dwukolorowym nosie i zmęczonych, zielonych oczach.
09.12.2022

Dobry wieczór!

Na forum dodany został nowy styl VioletHill stworzony przez Łabędzią Gwiazdę oraz Karasiową Ość. Jest to finalna wersja stylu The Cooler Spicy Liquorice. Wszelkie błędy związane z funkcjonowaniem stylu należy kierować poprzez wiadomość prywatną na forum bądź na Discorda (Cazanna#3087 – Łabędzia Gwiazda, =)#6679 – Karasiowa Ość). Liczymy jednak na to, że styl będzie działał bez zarzutu, a korzystanie z niego będzie przyjemnością.

Przy okazji informujemy, że The Cooler Spicy Liquorice zostanie usunięte w przyszły piątek (16.12).
[Obrazek: E01yWJC.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 7 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 35/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
A potem ta kotka stała się Wydmą. Na dzień ceremonii pięknie wyczyściła futerko i starała się, aby tak pozostało. Tylko te parę dni było do przystosowania się do rangi i tego, o z nią związane. Futro Wydmowego Wiatru więc jest teraz czystsze, niż gdy była terminatorką. Zdobyła też trochę mięśni. Nadal wysoka i długa, ruda tygrysio pręgowana z białymi znaczeniami i zielonymi oczami. Teraz już dużo w jej wyglądzie zmieniać się nie będzie, chyba, że dostanie jakieś bitewne blizny. Ale innych zmian chyba nie będzie.
10.01.2023

Dobry wieczór!

Witamy w nowym roku, Mikołaj przyniósł spóźnione prezenty!

Użytkownicy stylu forum Autumn Storm odświeżyć mogą swoje ciasteczka (ctrl+f5), ponieważ zostało dokonane parę stylistycznych zmian oraz zostały naprawione błędy (przykładowo to, gdy się jest wylogowanym i nie widać niczego pod guzikami zalogowania lub zarejestrowania się).

Oprócz tego wprowadzone zostało parę nowych znaczników BBcode, sugestie dot. powstania konkretnego znacznika można wysyłać do propozycji, tych na forum jak i na discordzie.

Nowe znaczniki to:
Kod:
[background=X,Y][/background];
[border=X,Y,Z][/border];
[border2=A,X,Y,Z][/border2];
[border-radius=A,X,Y,Z][/border-radius];
[hr=X,Y,Z];
[br];

Sposób ich zastosowania można znaleźć w temacie Formatowanie Postów. W wypadku błędów lub nieprawidłowości zgłaszać się można najlepiej bezpośrednio do mnie. Miłego korzystania <3
[Obrazek: k2n2s6P.png]
what a glorious feeling!
i'm happy again!
° i'm laughing of clouds °
= so
dark up above =
the s u n is in my heart
and I am ready for love!
Statystyki - lvl: 5 | S: 11 | Zr: 12 | Sz: 14 | Zm: 9 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 85/400
Stat. Med. - lvl: 1 | MED.EXP: 80/100exp
Wygląd
Mała, krótkowłosa, niebiesko-biała kotka o potarganym futerku, dwukolorowym nosie i zmęczonych, zielonych oczach.
31.03.2023

ZMIANA PROGÓW EXP
  • Z dniem dzisiejszym progi EXP zostają zmienione:
    tak było napisałx:
    PoziomLiczba potrzebnego EXP
    1 LVL0 EXP (startowy)
    2 LVL100 EXP
    3 LVL150 EXP
    4 LVL200 EXP
    5 LVL300 EXP
    6 LVL400 EXP
    7 LVL500 EXP
    8 LVL600 EXP
    9 LVL750 EXP
    10 LVL900 EXP
    tak jest napisałx:
    PoziomLiczba potrzebnego EXP
    1 LVL0 EXP (startowy)
    2 LVL100 EXP
    3 LVL150 EXP
    4 LVL200 EXP
    5 LVL300 EXP
    6 LVL400 EXP
    7 LVL500 EXP
    8 LVL500 EXP
    9 LVL500 EXP
    10 LVL500 EXP

    Mamy nadzieję, że pozwoli to na przyjemniejsze levelowanie postaci. Nowe progi obowiązują również postacie, które awansowały na level 8 lub wyższy przed wprowadzeniem zmiany, więc zachęcamy graczy takich postaci do przeliczenia expów na nowo i sprawdzenia czy nie przysługuje im awans wynikający z różnicy progów.

RYBY
  • EXP za zwierzynę wodną został zmieniony, usunięte zostały ryby karp i leszcz oraz rak został przeniesiony ze zwierzyny wodnej do zwierzyny specjalnej, która może wypaść w ramach niespodzianki, zostały dodane nowe ryby: krąp, kleń, wzdręga, pstrąg źródlany, ukleja, bystrzanka, kiełb, czebaczek.
    tak było napisałx:brzana — 15exp
    ciernik — 5exp
    jazgarz — 10exp
    karaś — 10exp
    karp — 25exp
    leszcz — 15exp
    lin — 15exp
    okoń — 15exp
    piskorz — 10exp
    płotka — 15exp
    rak — 15exp
    tak jest napisałx:brzana — 15exp
    ciernik — 5exp
    jazgarz — 5exp
    karaś — 10exp
    lin — 15exp
    okoń — 15exp
    piskorz — 10exp
    płotka — 15exp
    krąp — 10exp
    kleń — 15exp
    wzdręga — 10exp
    pstrąg źródlany — 10exp
    ukleja — 5exp
    bystrzanka — 5exp
    kiełb — 5exp
    czebaczek — 5exp

  • Od teraz łowiąc niektóre ryby (karaś, okoń, płotka, kleń, wzdręga, pstrąg) można natrafić na okaz normalny (dający podstawową ilość EXP) bądź dorodny (dający wyższą ilość EXP). Czy okaz jest normalny, czy dorodny określa MG za pomocą rzutu jeszcze przed przystąpieniem postaci do łapania.
  • Dotychczas łowienie ryb było specjalnością Klanu Rzeki, jednak istnieją postacie niepochodzące z Czterech Klanów, które potrafią łowić ryby i robią to nieco inaczej niż Rzeczniacy. Postanowiliśmy uwzględnić to w mechanice, dlatego też od dzisiaj wyróżniamy dwie metody łowienia rybek:
    • metoda pierwsza, nauczana w Klanie Rzeki, która polega na zanurzeniu łapy bądź ogona w wodzie w formie przynęty, która ma zwabić rybę. Znają ją wszystkie koty, które ukończyły trening wojowniczy w Klanie Rzeki bądź koty, które fabularnie zostały nauczone tej metody.
    • metoda druga, która charakteryzuje się dużo większą dowolnością i nie kryje w sobie żadnych specjalnych technik. Polujący może krążyć przy wodzie wypatrując ryb, może też siedzieć w miejscu i czekać aż coś wypłynie z głębin. Mogą ją znać wszystkie koty, które posiadają podstawową wiedzę na temat polowania.
    Niezależnie od użytej metody, aby "podejść" do wytropionej ryby trzeba uwzględnić w poście uniwersalną zasadę łowienia (Polując na ryby należy pamiętać o tym, by nie rzucać cienia na wodę i starać się zachować bezruch).
  • Zmianie uległy również rzuty na łapanie ryb. Nie ma już możliwości "pogoni" za rybą jeśli nie uda się jej złapać za pierwszym podejściem, jednak został nieco obniżony próg od którego ryba zostaje uznana za złowioną. Dodatkowo obowiązują różne rzuty w zależności od metody, którą posłużyła się postać.
  • Z kolei rzuty na pogoń na lądzie stają się teraz łatwiejsze z każdą kolejną turą.

INNE
  • Zmiany w regulaminie
    Tak było:
    Cytat:IX. Mioty fabularne
    5. Karty Postaci z miotów fabularnych muszą zostać opublikowane i zaakceptowane najpóźniej 24 godziny przed porodem. Jeżeli gracz do tego czasu nie ma zaakceptowanego KP, traci miejsce w miocie, a kociak rodzi się martwy albo rodzi się mniej kociąt. Decyzja względem wybrania jednej z opcji należy do rodziców miotu.

    Tak jest:
    Cytat:IX. Mioty fabularne
    5. Karty Postaci z miotów fabularnych muszą zostać opublikowane z dopiskiem "do sprawdzenia" najpóźniej o godzinie 23:59 w przeddzień porodu. Należy liczyć się z tym, że KP opublikowane blisko ostatecznego terminu mogą nie zostać sprawdzone do dnia porodu, a rozpoczęcie rozgrywki takiej postaci zostanie opóźnione. Jeżeli gracz do tego czasu nie ma skończonej KP, traci miejsce w miocie, a kociak rodzi się martwy albo rodzi się mniej kociąt. Decyzja względem wybrania jednej z opcji należy do rodziców miotu.

    9. W przypadku, gdy postać z miotu fabularnego, którą napisano mniej niż 10 postów fabularnych, trafia do adopcji, rodzice miotu mogą zadecydować, czy będzie to konto do adopcji "od zera".

  • Nowa zasada dotycząca łączenia treningów (szkolenia dwóch terminatorów/terminatorów medyka/uczniów w jednym temacie):
    Cytat:W przypadku treningów łączonych, obaj terminatorzy otrzymują standardowe 100 EXP a mistrz otrzymuje 75 EXP zamiast 2 razy 50 EXP. Trening łączony musi mieć co najmniej 5 stron.

  • Zmienione zostały rzuty dotyczące szukania zwierzyny oraz ziół.
  • Wprowadzony zostały rzuty kości decydujące o tym, czy zwierzyna zrani kota w obronie i ile zada ewentualnych obrażeń.
  • Edycji uległy statystyki gronostaja oraz tchórza, a także pieszczochów (tutaj zmianie uległy też EXP, które można otrzymać za ich pokonanie).
    tak było napisałx:Łasica, gronostaj i tchórz: S: 6 | Zr: 9 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 40 | W: 35

    Pieszczoch:
    młody: S: 7 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 35 | W: 45
    EXP: 60 exp
    młody dorosły: S: 8 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 6 | HP: 45 | W: 50
    EXP: 75 exp
    dorosły: S: 10 | Zr: 10 | Sz: 9 | Zm: 8 | HP: 55 | W: 55
    EXP: 100 exp
    tak jest napisałx:Łasica: S: 6 | Zr: 9 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 40 | W: 35
    Gronostaj: S: 6 | Zr: 9 | Sz: 7 | Zm: 4 | HP: 40 | W: 35
    Tchórz: S: 7 | Zr: 8 | Sz: 6 | Zm: 5 | HP: 35 | W: 40

    Pieszczoch:
    młody: S: 7 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 6 | HP: 35 | W: 45
    EXP: 25 exp
    młody dorosły: S: 8 | Zr: 9 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 45 | W: 50
    EXP: 60 exp
    dorosły: S: 10 | Zr: 10 | Sz: 10 | Zm: 8 | HP: 55 | W: 55
    EXP: 75 exp

  • Nowymi Mistrzami Gry zostają: Bluszczowa Jagoda (Wzburzona Łapa, Melodia, Jad) i Żmijooki.
  • Działy w obozie Nowego Świtu zostały ukryte.
[Obrazek: E01yWJC.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 7 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 35/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Wygląd
Mała, krótkowłosa, niebiesko-biała kotka o potarganym futerku, dwukolorowym nosie i zmęczonych, zielonych oczach.
1.04.2023
  • W związku z licznymi prośbami o dodanie szóstego slota na multi, z dniem dzisiejszym wprowadzamy możliwość jednoczesnego posiadania sześciu aktywnych postaci. Mamy jednak nadzieję, że znajdziecie również czas na spacery czy sprzątanie.
  • Przy okazji został minimalnie obniżony próg na piątą postać w przypadku adopcji, żeby faktycznie wynosił 20%.

tak było napisałx:VIII. Multikonta
8. Wymogi na każdą kolejną aktywną postać są następujące:
  • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
  • Postać 3. - napisanie minimum 60 postów fabularnych na postaci 1. oraz 30 na postaci 2.
  • Postać 4. - napisanie minimum 90 postów fabularnych na postaci 1., 60 na postaci 2. oraz 30 na postaci 3.
  • Postać 5. - napisanie minimum 120 postów fabularnych na wszystkich postaciach.

10. W przypadku adopcji postaci wymogi na każdą kolejną aktywną postać są obniżone o 20% i prezentują się tak:
  • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
  • Postać 3. - napisanie minimum 48 postów fabularnych na postaci 1. oraz 24 na postaci 2.
  • Postać 4. - napisanie minimum 72 postów fabularnych na postaci 1., 48 na postaci 2. oraz 24 na postaci 3.
  • Postać 5. - napisanie minimum 100 postów fabularnych na wszystkich postaciach.

tak jest napisałx:VIII. Multikonta
8. Wymogi na każdą kolejną aktywną postać są następujące:
  • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
  • Postać 3. - napisanie minimum 60 postów fabularnych na postaci 1. oraz 30 na postaci 2.
  • Postać 4. - napisanie minimum 90 postów fabularnych na postaci 1., 60 na postaci 2. oraz 30 na postaci 3.
  • Postać 5. - napisanie minimum 120 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
  • Postać 6. - napisanie minimum 200 postów fabularnych na wszystkich postaciach.

10. W przypadku adopcji postaci wymogi na każdą kolejną aktywną postać są obniżone o 20% i prezentują się tak:
  • Postać 2. - brak specjalnych wymogów.
  • Postać 3. - napisanie minimum 48 postów fabularnych na postaci 1. oraz 24 na postaci 2.
  • Postać 4. - napisanie minimum 72 postów fabularnych na postaci 1., 48 na postaci 2. oraz 24 na postaci 3.
  • Postać 5. - napisanie minimum 96 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
  • Postać 6. - napisanie minimum 160 postów fabularnych na wszystkich postaciach.
[Obrazek: E01yWJC.png]
Statystyki - lvl: 4 | S: 7 | Zr: 13 | Sz: 11 | Zm: 8 | HP: 75 | W: 55 | EXP: 35/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości