14.07.2018 17:12
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Rzeki. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Okoniowy Ogon oraz Gilowe Gardło:
Imię: Okoniowy Ogon
Płeć: Kotka
Wiek: 47
Wygląd: Córka Pierzastego Serca, w pewnym niezauważalnym momencie przerosła swoją matkę i większość krępego rodzeństwa. Okoniowy Ogon ma długie, zgrabne łapy, szczupłą sylwetkę i długi ogon. Jej futerko jest srebrzyste, pokryte grubym, kruczoczarnym klasycznym pręgowaniem, a także gładkie, krótkie i miękkie w dotyku. Szmaragdowe ślepia nabierają wyrazu dumy, są lekko skośne i intensywnie zielone. Kiedy chce, potrafi patrzeć jak gdyby chciała wypalić tym spojrzeniem dziury. Pyszczek Okoniowego Ogona jest wąski i dość długi, bardzo często gości na nim uśmiech, a jeszcze częściej (to znaczy, gdy akurat z nikim nie rozmawia) mina kota, który zna swoją wartość - delikatny, zalotny i ironiczny jednocześnie - uśmiech młodej księżniczki. Każdy krok Okoń jest sprężysty, postawiony z gracją i pewnością siebie.
Charakter: Kiedy kogoś poznaje, mało jest w niej radości i naiwności - jest zdystansowana, choć i tak bardzo ciekawska i ujmująca. Łatwo zauważyć jej urok, jakąś nieodpartą słodycz, dzięki której zdobywa serce każdego, kogo zechce. Chce stawiać na swoim, dążyć do spełnienia marzeń i idei. Nie jest typem filozofa, kieruje się prostymi zasadami moralnymi i przede wszystkim Kodeksem. Szybko się uczy i przyswaja nowe informacje, potrafi słuchać tego co chcą jej przekazać, ale także wie co przed nią ukryto. Ona sama, jeśli wie, że na tym skorzysta, potrafi kłamać jak z nut i nawet się nie zająknąć, ale nie wykorzystuje tego talentu zbyt często. Dla tych, którzy są zawsze blisko, nadal pozostaje małą Ciszą - uroczą pod każdym względem, ciekawską i wrażliwą. Na innych wypróbowuje nowe zachowania i scenariusze, dzięki czemu coraz lepiej radzi sobie z owijaniem kotów wokół swych zgrabnych łap.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Córka Pierzastego Serca i Trawiastookiego. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Okoniowy Ogon była odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Imię: Gilowe Gardło
Płeć: Kocur
Wiek: 42
Wygląd: Osiągnął swoje finalne rozmiary, lecz wcale nie został wielkoludem. Zalicza się raczej do tych przeciętnych, choć troszkę powyżej normy. Łapy wydłużyły się, a na ciele zarysowały się mocne mięśnie, ukryte pod długim, czystym i jedwabiście gładkim futrem w kolorze czekolady bez żadnych białych znaczeń. Na głowie usytuowały się bardzo duże uszy, na których czubkach praktycznie nie widać pędzelków. Pysk odziedziczył po ojcu, klinowaty i iście orientalny czym również wyróżnia się na tle innych. Poniżej uszu znajduje się para skośnych, błyszczących, szmaragdowych oczu. Nos jest ciemniejszy od sierści, a poniżej niego znajdują się cztery równe rzędy białych wąsów, symetrycznie po każdej stronie. Nic szczególnego. Trzeba jeszcze dodać, że porusza się inochodem, najpierw dwie lewe łapy do przodu, a potem, dwie prawe.
Charakter: Gilowe Gardło jest spokojnym i opanowanym kocurem z jasno postawionymi sobie zasadami. Trzyma się ich mocno i nie ma zamiaru kiedyś od nich odbiec choć na jeden krok. Mimo to, chętnie nawiązuje nowe kontakty, jest otwarty, mówi to co myśli i nie boi się bycia szczerym, nawet, gdyby przez to kogoś obraził. Z każdym stara się utrzymać dobre relacje. Ważna jest dla niego rodzina, bez niej czuł by się samotny, mimo obecności innych klanowiczów. Nie rzuca się w wir walki, robi to właściwie tylko, gdy sytuacja tego naprawdę wymaga. Pomocny, stara się zawsze dać dobre rady, pomóc w czymś, ale sam nie pogardzi też pochwałą ze strony innych. Ufa najbliższym i jest w stanie powierzyć im swoje sekrety, podzielić się żalem i wątpliwościami. Dobro klanu jest dla niego najważniejsze, skoczyłby w ogień za klanem. Wie kiedy ugryźć się w język, dlatego czasami po prostu milczy. Nie znaczy to jednak, że nie słucha, nie! Co prawda nie wypapla twojego sekretu, ale doradzi ci i pomoże, na tyle, ile będzie umiał oczywiście.
Urodzony: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Syn Śliwkowej Gałązki i Zakurzonego Grzbietu. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Gilowe Gardło był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Historia: Mysi Krok i Gilowe Gardło związali się, gdy mieli po mniej więcej dwadzieścia księżyców, a krótka chwila zapomnienia zaowocowała niespodziewaną ciążą. Zaiskrzyło między nimi, to fakt, jednak czy tak naprawdę darzyli się jakimś bardzo poważnym, dojrzałym uczuciem? Zostali wystawieni na pierwszą poważną próbę, gdy ich córka, Kasztan, została wygnana z klanu z powodu zaatakowania małego kocięcia. Trwali jednak przy sobie, być może z powodu kociąt, jednak z czasem coś się po prostu wypaliło… a Gil zaczął zwracać uwagę na inną klanową kocicę, z którą zaczął spędzać coraz więcej czasu. Była to właśnie Okoniowy Ogon – na początku ich relacja była czysto platoniczna, przyjacielska, jednak z czasem para się po prostu zakochała w sobie. Trzeba jednak przyznać, że zarówno córka Pierzastego Serca, jak i syn Śliwkowej Gałązki są kotami dość zasadniczymi i dlatego właśnie postanowili, że jeżeli mają być razem, to Gil najpierw musi przeprowadzić rozmowę ze swoją dotychczasową partnerką. Mysi Krok… co tu dużo mówić – była zrozpaczona i mocno przeżyła wiadomość, że brązowy wojownik jest zainteresowany kimś innym. Czarno-biała wojowniczka nie spodziewała się czegoś takiego po swoim partnerze, chociaż była świadoma, że ich związek nie jest już taki sam, jak wcześniej. Stwierdziła jednak, że rozumie i pozwoliła Gilowi odejść. Ten, chociaż targany pewnymi wyrzutami sumienia, po pewnym czasie wyznał Okoń miłość. Kocur jest pewien, że srebrna kocica jest Tą Jedyną, wojowniczka zaś jest naprawdę szczęśliwa, chociaż może po niej tego nie widać. Drugi miot, jaki spłodził Gilowe Gardło, nie był kolejną wpadką; para wspólnie podjęła decyzję o tym, by zostać rodzicami. Starają się, jak mogą, by wychować swoje koty na dobrych członków Klanu Rzeki – wpajają im, że najważniejsze wartości to rodzina, klan i Kodeks, jednak przy tym nie naciskają na kocięta, by były „najlepszymi wojownikami”. Oczywiście wspierają ich ambicję, jednak nic na siłę, prawda? Można stwierdzić, że są dobrymi rodzicami i interesują się swoimi pociechami, jak tylko mogą, chociaż zdarzają się im potknięcia, jak każdym rodzicom.
Tymczasem Mysi Krok zaczęła być częściej widywana w towarzystwie Bukowej Kory, jak gdyby znalazła pocieszenie u starszego wojownika…
Jest możliwość wcielenia się w ósemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek w połowie lipca: 1 księżyc, wiek na koniec lipca: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się siódemkę rodzeństwa z miotu oraz starsze, przyrodnie rodzeństwo ze strony ojca: Liliowa Łapa, Miętowa Łapa, Kasztan, Czarna Łapa, Szara Łapa, Oszroniona Łapa i Lodowa Łapa, a rodzicami są Okoniowy Ogon i Gilowe Gardło.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie trzech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Zwinna (już gra)
• Mgiełka (już gra)
• Żonkil (już gra)
• Karp -> Trucizna (już gra)
• Perkoz -> Jaskier (już gra)
• Ziąb (już gra)
• Gawronka -> Fiołek (już gra)
• Dzięcioł -> Tygrys (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, czarne dymne, bure, czarne srebrne pręgowane, czarne srebrne cieniowane/szynszylowe, niebieskie, niebieskie dymne, niebieskie pręgowane, niebieskie srebrne pręgowane, niebieskie srebrne cieniowane/szynszylowe, czekoladowe, czekoladowe dymne*, czekoladowe pręgowane, czekoladowe srebrne pręgowane*, liliowe, liliowe pręgowane. Jeżeli pręgowane: tygrysie lub klasyczne. Te oznaczone * są wyjątkowo rzadkie i może być ciężko znaleźć zdjęcia. Białe znaczenia są niedopuszczalne. Można wcielić się w kota przypominającego rasę orientalną, zarówno krótkowłosego, jak i długowłosego.
Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Okoniowy Ogon oraz Gilowe Gardło:
Imię: Okoniowy Ogon
Płeć: Kotka
Wiek: 47
Wygląd: Córka Pierzastego Serca, w pewnym niezauważalnym momencie przerosła swoją matkę i większość krępego rodzeństwa. Okoniowy Ogon ma długie, zgrabne łapy, szczupłą sylwetkę i długi ogon. Jej futerko jest srebrzyste, pokryte grubym, kruczoczarnym klasycznym pręgowaniem, a także gładkie, krótkie i miękkie w dotyku. Szmaragdowe ślepia nabierają wyrazu dumy, są lekko skośne i intensywnie zielone. Kiedy chce, potrafi patrzeć jak gdyby chciała wypalić tym spojrzeniem dziury. Pyszczek Okoniowego Ogona jest wąski i dość długi, bardzo często gości na nim uśmiech, a jeszcze częściej (to znaczy, gdy akurat z nikim nie rozmawia) mina kota, który zna swoją wartość - delikatny, zalotny i ironiczny jednocześnie - uśmiech młodej księżniczki. Każdy krok Okoń jest sprężysty, postawiony z gracją i pewnością siebie.
Charakter: Kiedy kogoś poznaje, mało jest w niej radości i naiwności - jest zdystansowana, choć i tak bardzo ciekawska i ujmująca. Łatwo zauważyć jej urok, jakąś nieodpartą słodycz, dzięki której zdobywa serce każdego, kogo zechce. Chce stawiać na swoim, dążyć do spełnienia marzeń i idei. Nie jest typem filozofa, kieruje się prostymi zasadami moralnymi i przede wszystkim Kodeksem. Szybko się uczy i przyswaja nowe informacje, potrafi słuchać tego co chcą jej przekazać, ale także wie co przed nią ukryto. Ona sama, jeśli wie, że na tym skorzysta, potrafi kłamać jak z nut i nawet się nie zająknąć, ale nie wykorzystuje tego talentu zbyt często. Dla tych, którzy są zawsze blisko, nadal pozostaje małą Ciszą - uroczą pod każdym względem, ciekawską i wrażliwą. Na innych wypróbowuje nowe zachowania i scenariusze, dzięki czemu coraz lepiej radzi sobie z owijaniem kotów wokół swych zgrabnych łap.
Urodzona: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Córka Pierzastego Serca i Trawiastookiego. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Okoniowy Ogon była odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Imię: Gilowe Gardło
Płeć: Kocur
Wiek: 42
Wygląd: Osiągnął swoje finalne rozmiary, lecz wcale nie został wielkoludem. Zalicza się raczej do tych przeciętnych, choć troszkę powyżej normy. Łapy wydłużyły się, a na ciele zarysowały się mocne mięśnie, ukryte pod długim, czystym i jedwabiście gładkim futrem w kolorze czekolady bez żadnych białych znaczeń. Na głowie usytuowały się bardzo duże uszy, na których czubkach praktycznie nie widać pędzelków. Pysk odziedziczył po ojcu, klinowaty i iście orientalny czym również wyróżnia się na tle innych. Poniżej uszu znajduje się para skośnych, błyszczących, szmaragdowych oczu. Nos jest ciemniejszy od sierści, a poniżej niego znajdują się cztery równe rzędy białych wąsów, symetrycznie po każdej stronie. Nic szczególnego. Trzeba jeszcze dodać, że porusza się inochodem, najpierw dwie lewe łapy do przodu, a potem, dwie prawe.
Charakter: Gilowe Gardło jest spokojnym i opanowanym kocurem z jasno postawionymi sobie zasadami. Trzyma się ich mocno i nie ma zamiaru kiedyś od nich odbiec choć na jeden krok. Mimo to, chętnie nawiązuje nowe kontakty, jest otwarty, mówi to co myśli i nie boi się bycia szczerym, nawet, gdyby przez to kogoś obraził. Z każdym stara się utrzymać dobre relacje. Ważna jest dla niego rodzina, bez niej czuł by się samotny, mimo obecności innych klanowiczów. Nie rzuca się w wir walki, robi to właściwie tylko, gdy sytuacja tego naprawdę wymaga. Pomocny, stara się zawsze dać dobre rady, pomóc w czymś, ale sam nie pogardzi też pochwałą ze strony innych. Ufa najbliższym i jest w stanie powierzyć im swoje sekrety, podzielić się żalem i wątpliwościami. Dobro klanu jest dla niego najważniejsze, skoczyłby w ogień za klanem. Wie kiedy ugryźć się w język, dlatego czasami po prostu milczy. Nie znaczy to jednak, że nie słucha, nie! Co prawda nie wypapla twojego sekretu, ale doradzi ci i pomoże, na tyle, ile będzie umiał oczywiście.
Urodzony: w Klanie Rzeki.
Pochodzenie: Syn Śliwkowej Gałązki i Zakurzonego Grzbietu. Historię życia można przeczytać w Karcie Postaci (Gilowe Gardło był odgrywaną postacią, znajduje się obecnie w grupie NPC).
Historia: Mysi Krok i Gilowe Gardło związali się, gdy mieli po mniej więcej dwadzieścia księżyców, a krótka chwila zapomnienia zaowocowała niespodziewaną ciążą. Zaiskrzyło między nimi, to fakt, jednak czy tak naprawdę darzyli się jakimś bardzo poważnym, dojrzałym uczuciem? Zostali wystawieni na pierwszą poważną próbę, gdy ich córka, Kasztan, została wygnana z klanu z powodu zaatakowania małego kocięcia. Trwali jednak przy sobie, być może z powodu kociąt, jednak z czasem coś się po prostu wypaliło… a Gil zaczął zwracać uwagę na inną klanową kocicę, z którą zaczął spędzać coraz więcej czasu. Była to właśnie Okoniowy Ogon – na początku ich relacja była czysto platoniczna, przyjacielska, jednak z czasem para się po prostu zakochała w sobie. Trzeba jednak przyznać, że zarówno córka Pierzastego Serca, jak i syn Śliwkowej Gałązki są kotami dość zasadniczymi i dlatego właśnie postanowili, że jeżeli mają być razem, to Gil najpierw musi przeprowadzić rozmowę ze swoją dotychczasową partnerką. Mysi Krok… co tu dużo mówić – była zrozpaczona i mocno przeżyła wiadomość, że brązowy wojownik jest zainteresowany kimś innym. Czarno-biała wojowniczka nie spodziewała się czegoś takiego po swoim partnerze, chociaż była świadoma, że ich związek nie jest już taki sam, jak wcześniej. Stwierdziła jednak, że rozumie i pozwoliła Gilowi odejść. Ten, chociaż targany pewnymi wyrzutami sumienia, po pewnym czasie wyznał Okoń miłość. Kocur jest pewien, że srebrna kocica jest Tą Jedyną, wojowniczka zaś jest naprawdę szczęśliwa, chociaż może po niej tego nie widać. Drugi miot, jaki spłodził Gilowe Gardło, nie był kolejną wpadką; para wspólnie podjęła decyzję o tym, by zostać rodzicami. Starają się, jak mogą, by wychować swoje koty na dobrych członków Klanu Rzeki – wpajają im, że najważniejsze wartości to rodzina, klan i Kodeks, jednak przy tym nie naciskają na kocięta, by były „najlepszymi wojownikami”. Oczywiście wspierają ich ambicję, jednak nic na siłę, prawda? Można stwierdzić, że są dobrymi rodzicami i interesują się swoimi pociechami, jak tylko mogą, chociaż zdarzają się im potknięcia, jak każdym rodzicom.
Tymczasem Mysi Krok zaczęła być częściej widywana w towarzystwie Bukowej Kory, jak gdyby znalazła pocieszenie u starszego wojownika…
Jest możliwość wcielenia się w ósemkę kociąt. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek w połowie lipca: 1 księżyc, wiek na koniec lipca: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się siódemkę rodzeństwa z miotu oraz starsze, przyrodnie rodzeństwo ze strony ojca: Liliowa Łapa, Miętowa Łapa, Kasztan, Czarna Łapa, Szara Łapa, Oszroniona Łapa i Lodowa Łapa, a rodzicami są Okoniowy Ogon i Gilowe Gardło.
Proszę pamiętać, że w pierwszej kolejności miot jest przeznaczony dla NOWYCH użytkowników; w miocie może grać maksymalnie trzech graczy już posiadających aktywną postać na forum. Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
• Zwinna (już gra)
• Mgiełka (już gra)
• Żonkil (już gra)
• Karp -> Trucizna (już gra)
• Perkoz -> Jaskier (już gra)
• Ziąb (już gra)
• Gawronka -> Fiołek (już gra)
• Dzięcioł -> Tygrys (już gra)
Kocięta mogą być (kliknij na umaszczenie by zobaczyć przykładowe zdjęcie): Krótkowłose lub długowłose. Czarne, czarne dymne, bure, czarne srebrne pręgowane, czarne srebrne cieniowane/szynszylowe, niebieskie, niebieskie dymne, niebieskie pręgowane, niebieskie srebrne pręgowane, niebieskie srebrne cieniowane/szynszylowe, czekoladowe, czekoladowe dymne*, czekoladowe pręgowane, czekoladowe srebrne pręgowane*, liliowe, liliowe pręgowane. Jeżeli pręgowane: tygrysie lub klasyczne. Te oznaczone * są wyjątkowo rzadkie i może być ciężko znaleźć zdjęcia. Białe znaczenia są niedopuszczalne. Można wcielić się w kota przypominającego rasę orientalną, zarówno krótkowłosego, jak i długowłosego.
Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: