09.04.2022 16:02
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
Oto kolejna okazja, by zagrać postacią urodzoną w Klanie Wichru. Kocięta pochodzą z miotu NPC (rodzice nie są i nie będą nigdy odgrywani), a grę rozpoczynamy od razu po wysłaniu i zaakceptowaniu Karty Postaci.
Rodzicami są Trawiasta Polana oraz Wietrzny Dzień:
Imię: Trawiasta Polana
Płeć: Kotka
Wiek: 98
Wygląd: Trawiasta Polana jest… przysadzista to chyba pierwsze słowo, jakie przychodzi na myśl, gdy się na nią spojrzy. Jest dość niewielką kotką, niziutką, ale też zaokrągloną, a wrażenie to potęguje jej okrągły, nieco płaski pyszczek. Mimo to widać u niej zarys mięśni – ciężko zresztą, by ich nie miała choć trochę rozbudowanych, skoro często poluje i chodzi na patrole, prawda? Wojowniczka ma króciutkie, przylegające do ciała, ale i miękkie futerko, o które zdaje się bardzo dbać, bo wręcz lśni w słońcu; jest ono w spokojnym, nieco zgaszonym odcieniu kremowej barwy. Od grzbietu widać nieco ciemniejszy nalot, a na tylnych łapach i głowie pojawiają się wąskie, nieznacznie ciemniejsze prążki. Całości dopełnia biel, która pokrywa połowę tylnych łap partnerki Wietrznego Dnia, a także jej szyję, klatkę piersiową i prawie całe przednie łapy, w kremowym kolorze zostawiając tylko łokcie. Na pyszczku kotki bieli jednak nie uświadczysz, jedynie przy nosie jest troszkę jaśniej, ale nie jest to biel, a jaśniejszy kremowy. Kocica na świat spogląda migdałowatymi, trawiastozielonymi ślepiami, a z jej uszu wychodzi spora ilość jasnych włosów. Nos zaś ma niewielki, różowy.
Charakter: Bardzo energiczna i rozmowna kocica, która wydaje się być roztrzepana i beztroska, jednak w rzeczywistości jest całkiem obowiązkowa i odpowiedzialna. Na jej pyszczku ciągle widnieje uśmiech, którym zaraża innych. Często można ją spotkać w kociarni, gdzie pomaga matkom, jednak nie zaniedbuje przy tym patroli, polowań i innych swoich obowiązków. Widać jej żywe zainteresowanie każdym klanowiczem, a także dobrem całego klanu. Ma spory dystans do siebie, nawet pomimo wrażliwości, dzięki czemu potrafi każde swoje niepowodzenie obrócić w żart. Mimo wszystko nie jest specjalnie uległa, nie daje sobą pomiatać i jest gotowa do powiedzenia „nie”, gdy ktoś przekracza granicę, na przykład ciągle ją o coś prosząc – woli iść na kompromisy, niż cały czas tańczyć tak, jak zagra jej rozmówca. Co ciekawe, kotka w młodości była przez chwilę partnerką Żółtookiego, jednak tylko i wyłącznie dlatego, że sama się nim zainteresowała i wydawało jej się, że to ciekawy wojownik… szybko jednak okazało się, że nie ma w nim nawet partnera do rozmowy. Dlatego właśnie zainteresowała się kimś bardziej rozmownym, energicznym i w wieku zbliżonym do swojego.
Urodzona: w Klanie Wichru.
Pochodzenie: nieznane
Imię: Wietrzny Dzień
Płeć: Kocur
Wiek: 104
Wygląd: Wietrzny Dzień, podobnie jak jego partnerka, nie należy do specjalnie wysokich kotów. Jest raczej przeciętnego wzrostu, jednak wielkości dodaje mu długie futro, obficie wieńczące całe jego ciało – najbardziej obficie wyposażona w futro jest jego szyja, gdzie tworzy się bardzo gęsta kryza. Długie włosy na brzuchu kocura nieco utrudniają mu polowanie, jednak tak wprawiony wojownik, jak on, nauczył się sobie z tym radzić. Wygląda nieco nieproporcjonalnie, bowiem przy krótkich łapach jest dosyć mocno umięśniony i zdaje się mieć bardzo masywny przód ciała z racji na kryzę, jego ogon zaś jest stosunkowo krótki. Przechodząc jednak do jego umaszczenia – kocur jest… najlepiej chyba opisać go jako srebrzysto-białego. Na jego grzbiecie można dostrzec sporo ciemnoszarego nalotu, podobnie jak i na ogonie, którego końcówka jest prawie czarna, zaś na czole i wszystkich łapach kocura widać cienkie, prawie czarne pręgi. Na jego brodzie, palcach przednich łap oraz palcach i stopach tylnych łap widać także białe znaczenia. Ma długie wąsy, ceglasty nos z czarnym obramowaniem i złoto-zielone ślepia, a z pyska zazwyczaj wydaje się być niezadowolony.
Charakter: Pomimo nieprzyjemnego wyrazu pyska Wietrzny Dzień nie jest ani nietowarzyski, ani wybuchowy. Zazwyczaj spokojny, a choć nie jest specjalnie przyjaznym kotem, to nie można go też nazwać szorstkim gburem, zwłaszcza że lubi towarzystwo innych kotów i rozmowy z nimi. Jest jednak dość zarozumiałym wojownikiem, który uważa się za lepszego od innych, chociaż zazwyczaj nie daje im tego do zrozumienia. Nie jest łatwo go sprowokować, ale jeżeli już się uda, to zazwyczaj huknie donośnie, rzuci parę soczystych wyzwisk i niemiłych słów, by następnie unieść się dumą i obrazić – a chować urazę potrafi bardzo długo. Mimo wszystko potrafi żartować, ale na pewno nie z samego siebie, bowiem uważa się za świetnego wojownika i, tak po prawdzie, nie można mu odmówić ani oddania wobec klanu, ani dobrego wypełniania obowiązków. Zdecydowanie nastawiony jest na dobro klanu Wichru, nie cierpi intruzów, zdrajców, wygnańców czy kotów mających za nic Kodeks Wojownika.
Urodzony: w Klanie Wichru.
Pochodzenie: nieznane.
Historia:
xxxxOstatni miot Wietrznego Dnia i Trawiastej Polany… nie był najszczęśliwszy, przynajmniej jeżeli zapytać ojca. Większość kociąt zaginęła lub zmarła, z Deszczową Pogodą był skłócony, natomiast Nietoperze Niebo popadła w depresję. Podsumowując, żadne z dzieci nie wpisywało się w jego ideał porządnego wojownika i wartościowego członka Klanu. Ta kompletna porażka wychowawcza nieco zdusiła żelazną pewność siebie Wietrznego Dnia i na wiele dni zwarzyła mu humor.
xxxxInaczej na sprawę zapatrywała się jego partnerka. Trawiasta Polana z obydwiema córkami utrzymywała relacje zupełnie poprawne i cieszyła się z ich osiągnięć. Oczywiście, tęskniła bardzo za swymi zaginionymi i zmarłymi kociętami – jednak czas leczy rany i po długich księżycach bolesne poczucie straty zaczęło słabnąć. Wraz z biegiem czasu jednak Trawiasta zaczęła coraz bardziej tęsknić za dniami, gdy opiekowała się kociętami: zaglądała coraz częściej do kociarni, doglądała najmłodszych, aż wreszcie zaczęła zastanawiać się, czy nie chciałaby postarać się o nowy miot.
xxxxPodczas gdy ona wiodła swe przemyślenia, Wietrzny Dzień chodził zły i skwaszony. Patrzył na coraz to nowych dzielnych wojowników i pewnych siebie terminatorów – i wzrastało w nim poczucie, że to szalenie niesprawiedliwe, iż jego dzieci tak bardzo się nie udają. Wraz z tym dojrzał w nim pewien pomysł: a co, gdyby spróbować wychować kolejny miot, póki jeszcze ma na to szansę? Długo się nie musiał zastanawiać, bo sama partnerka zasugerowała mu postaranie się o kocięta, na co chętnie przystał – i już wkrótce Trawiasta znowu miała zawitać w kociarni. Wietrzny Dzień obiecał sobie już z góry, że będzie starał się jeszcze bardziej, by jego dzieci stały się idealnymi wojownikami. Trawiasta Polana nie ma o tym pojęcia i planuje być matką równie troskliwą i łagodną, co poprzednio.
Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt, z możliwością rozszerzenia miotu do maksymalnie ósemki. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec kwietnia: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, szóstkę rodzeństwa z najstarszego miotu: Ares, Bluszczowa Łapa, Burzowa Łapa, Gwieździsta Noc, Jaskrowa Łapa i Krucha Łapa, oraz ósemkę rodzeństwa ze średniego miotu: Deszczowa Pogoda, Gradowa Łapa, Dzwonkowa Łapa (Juliette von Purrson), Kamienna Łapa, Len, Nietoperze Niebo, Nocna Łapa, Roska.
Dodatkowe informacje:
Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
x Szronik -> Róża (już gra)
x Borsuk (już gra)
x Węgiel -> Wielki (już gra)
x Trzask (już gra)
x Zgnilizna (już gra)
x Srebro (już gra)
x Firletka (już gra)
x Krzyk (już gra)
Budowa ciała: Europejska.
Długość futra: Krótkowłose lub długowłose
Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie)
Te oznaczone * są wyjątkowo rzadkie i może być ciężko znaleźć zdjęcia.
Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane tygrysio, klasycznie lub ticked.
Biel: Kocięta mogą być całe białe. Kocięta mogą być pozbawione bieli, albo mogą mieć dowolną ilość białych znaczeń.
Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
Rodzicami są Trawiasta Polana oraz Wietrzny Dzień:
Imię: Trawiasta Polana
Płeć: Kotka
Wiek: 98
Wygląd: Trawiasta Polana jest… przysadzista to chyba pierwsze słowo, jakie przychodzi na myśl, gdy się na nią spojrzy. Jest dość niewielką kotką, niziutką, ale też zaokrągloną, a wrażenie to potęguje jej okrągły, nieco płaski pyszczek. Mimo to widać u niej zarys mięśni – ciężko zresztą, by ich nie miała choć trochę rozbudowanych, skoro często poluje i chodzi na patrole, prawda? Wojowniczka ma króciutkie, przylegające do ciała, ale i miękkie futerko, o które zdaje się bardzo dbać, bo wręcz lśni w słońcu; jest ono w spokojnym, nieco zgaszonym odcieniu kremowej barwy. Od grzbietu widać nieco ciemniejszy nalot, a na tylnych łapach i głowie pojawiają się wąskie, nieznacznie ciemniejsze prążki. Całości dopełnia biel, która pokrywa połowę tylnych łap partnerki Wietrznego Dnia, a także jej szyję, klatkę piersiową i prawie całe przednie łapy, w kremowym kolorze zostawiając tylko łokcie. Na pyszczku kotki bieli jednak nie uświadczysz, jedynie przy nosie jest troszkę jaśniej, ale nie jest to biel, a jaśniejszy kremowy. Kocica na świat spogląda migdałowatymi, trawiastozielonymi ślepiami, a z jej uszu wychodzi spora ilość jasnych włosów. Nos zaś ma niewielki, różowy.
Charakter: Bardzo energiczna i rozmowna kocica, która wydaje się być roztrzepana i beztroska, jednak w rzeczywistości jest całkiem obowiązkowa i odpowiedzialna. Na jej pyszczku ciągle widnieje uśmiech, którym zaraża innych. Często można ją spotkać w kociarni, gdzie pomaga matkom, jednak nie zaniedbuje przy tym patroli, polowań i innych swoich obowiązków. Widać jej żywe zainteresowanie każdym klanowiczem, a także dobrem całego klanu. Ma spory dystans do siebie, nawet pomimo wrażliwości, dzięki czemu potrafi każde swoje niepowodzenie obrócić w żart. Mimo wszystko nie jest specjalnie uległa, nie daje sobą pomiatać i jest gotowa do powiedzenia „nie”, gdy ktoś przekracza granicę, na przykład ciągle ją o coś prosząc – woli iść na kompromisy, niż cały czas tańczyć tak, jak zagra jej rozmówca. Co ciekawe, kotka w młodości była przez chwilę partnerką Żółtookiego, jednak tylko i wyłącznie dlatego, że sama się nim zainteresowała i wydawało jej się, że to ciekawy wojownik… szybko jednak okazało się, że nie ma w nim nawet partnera do rozmowy. Dlatego właśnie zainteresowała się kimś bardziej rozmownym, energicznym i w wieku zbliżonym do swojego.
Urodzona: w Klanie Wichru.
Pochodzenie: nieznane
Imię: Wietrzny Dzień
Płeć: Kocur
Wiek: 104
Wygląd: Wietrzny Dzień, podobnie jak jego partnerka, nie należy do specjalnie wysokich kotów. Jest raczej przeciętnego wzrostu, jednak wielkości dodaje mu długie futro, obficie wieńczące całe jego ciało – najbardziej obficie wyposażona w futro jest jego szyja, gdzie tworzy się bardzo gęsta kryza. Długie włosy na brzuchu kocura nieco utrudniają mu polowanie, jednak tak wprawiony wojownik, jak on, nauczył się sobie z tym radzić. Wygląda nieco nieproporcjonalnie, bowiem przy krótkich łapach jest dosyć mocno umięśniony i zdaje się mieć bardzo masywny przód ciała z racji na kryzę, jego ogon zaś jest stosunkowo krótki. Przechodząc jednak do jego umaszczenia – kocur jest… najlepiej chyba opisać go jako srebrzysto-białego. Na jego grzbiecie można dostrzec sporo ciemnoszarego nalotu, podobnie jak i na ogonie, którego końcówka jest prawie czarna, zaś na czole i wszystkich łapach kocura widać cienkie, prawie czarne pręgi. Na jego brodzie, palcach przednich łap oraz palcach i stopach tylnych łap widać także białe znaczenia. Ma długie wąsy, ceglasty nos z czarnym obramowaniem i złoto-zielone ślepia, a z pyska zazwyczaj wydaje się być niezadowolony.
Charakter: Pomimo nieprzyjemnego wyrazu pyska Wietrzny Dzień nie jest ani nietowarzyski, ani wybuchowy. Zazwyczaj spokojny, a choć nie jest specjalnie przyjaznym kotem, to nie można go też nazwać szorstkim gburem, zwłaszcza że lubi towarzystwo innych kotów i rozmowy z nimi. Jest jednak dość zarozumiałym wojownikiem, który uważa się za lepszego od innych, chociaż zazwyczaj nie daje im tego do zrozumienia. Nie jest łatwo go sprowokować, ale jeżeli już się uda, to zazwyczaj huknie donośnie, rzuci parę soczystych wyzwisk i niemiłych słów, by następnie unieść się dumą i obrazić – a chować urazę potrafi bardzo długo. Mimo wszystko potrafi żartować, ale na pewno nie z samego siebie, bowiem uważa się za świetnego wojownika i, tak po prawdzie, nie można mu odmówić ani oddania wobec klanu, ani dobrego wypełniania obowiązków. Zdecydowanie nastawiony jest na dobro klanu Wichru, nie cierpi intruzów, zdrajców, wygnańców czy kotów mających za nic Kodeks Wojownika.
Urodzony: w Klanie Wichru.
Pochodzenie: nieznane.
Historia:
xxxxOstatni miot Wietrznego Dnia i Trawiastej Polany… nie był najszczęśliwszy, przynajmniej jeżeli zapytać ojca. Większość kociąt zaginęła lub zmarła, z Deszczową Pogodą był skłócony, natomiast Nietoperze Niebo popadła w depresję. Podsumowując, żadne z dzieci nie wpisywało się w jego ideał porządnego wojownika i wartościowego członka Klanu. Ta kompletna porażka wychowawcza nieco zdusiła żelazną pewność siebie Wietrznego Dnia i na wiele dni zwarzyła mu humor.
xxxxInaczej na sprawę zapatrywała się jego partnerka. Trawiasta Polana z obydwiema córkami utrzymywała relacje zupełnie poprawne i cieszyła się z ich osiągnięć. Oczywiście, tęskniła bardzo za swymi zaginionymi i zmarłymi kociętami – jednak czas leczy rany i po długich księżycach bolesne poczucie straty zaczęło słabnąć. Wraz z biegiem czasu jednak Trawiasta zaczęła coraz bardziej tęsknić za dniami, gdy opiekowała się kociętami: zaglądała coraz częściej do kociarni, doglądała najmłodszych, aż wreszcie zaczęła zastanawiać się, czy nie chciałaby postarać się o nowy miot.
xxxxPodczas gdy ona wiodła swe przemyślenia, Wietrzny Dzień chodził zły i skwaszony. Patrzył na coraz to nowych dzielnych wojowników i pewnych siebie terminatorów – i wzrastało w nim poczucie, że to szalenie niesprawiedliwe, iż jego dzieci tak bardzo się nie udają. Wraz z tym dojrzał w nim pewien pomysł: a co, gdyby spróbować wychować kolejny miot, póki jeszcze ma na to szansę? Długo się nie musiał zastanawiać, bo sama partnerka zasugerowała mu postaranie się o kocięta, na co chętnie przystał – i już wkrótce Trawiasta znowu miała zawitać w kociarni. Wietrzny Dzień obiecał sobie już z góry, że będzie starał się jeszcze bardziej, by jego dzieci stały się idealnymi wojownikami. Trawiasta Polana nie ma o tym pojęcia i planuje być matką równie troskliwą i łagodną, co poprzednio.
Jest możliwość wcielenia się w szóstkę kociąt, z możliwością rozszerzenia miotu do maksymalnie ósemki. Kocięta można adoptować przez najbliższe trzy miesiące, aż do osiągnięcia przez miot wieku terminatorskiego. Rozpoczynamy grę jako 1 księżycowy kociak (wiek pod koniec kwietnia: 2 księżyce). W historii obowiązkowy jest zapis, że posiada się piątkę rodzeństwa z miotu, szóstkę rodzeństwa z najstarszego miotu: Ares, Bluszczowa Łapa, Burzowa Łapa, Gwieździsta Noc, Jaskrowa Łapa i Krucha Łapa, oraz ósemkę rodzeństwa ze średniego miotu: Deszczowa Pogoda, Gradowa Łapa, Dzwonkowa Łapa (Juliette von Purrson), Kamienna Łapa, Len, Nietoperze Niebo, Nocna Łapa, Roska.
Dodatkowe informacje:
- rodzeństwo z najstarszego miotu zaginęło, a z rodzeństwa z środkowego miotu ostały się Nietoperze Niebo i Deszczowa Pogoda
- Starsza siostra Deszczowa Pogoda ma partnerkę Rzeżuchowy Kiełek
Rezerwacja miejsca przepada, jeżeli w ciągu tygodnia nie zostanie napisana i wysłana Karta Postaci.
Wszelkie wątpliwości, pytania i zapisy można zamieszczać w tym temacie.
Lista chętnych:
x Szronik -> Róża (już gra)
x Borsuk (już gra)
x Węgiel -> Wielki (już gra)
x Trzask (już gra)
x Zgnilizna (już gra)
x Srebro (już gra)
x Firletka (już gra)
x Krzyk (już gra)
Budowa ciała: Europejska.
Długość futra: Krótkowłose lub długowłose
Umaszczenia: (kliknij na umaszczenie, by zobaczyć przykładowe zdjęcie)
- Czarne; bure; czarne dymne
- czarne srebrne pręgowane; czarne srebrne cieniowane
- niebieskie; niebieskie pręgowane; niebieskie dymne
- niebieskie srebrne pręgowane; niebieskie srebrne cieniowane*
- szylkrety:
- rude; rude dymne*
- rude srebrne pręgowane*; rude srebrne cieniowane*
- kremowe; kremowe dymne*
- kremowe srebrne pręgowane*; kremowe srebrne cieniowane*
Te oznaczone * są wyjątkowo rzadkie i może być ciężko znaleźć zdjęcia.
Pręgowanie: Kocięta mogą być jednolite (niepręgowane) lub pręgowane tygrysio, klasycznie lub ticked.
Biel: Kocięta mogą być całe białe. Kocięta mogą być pozbawione bieli, albo mogą mieć dowolną ilość białych znaczeń.
Kolor oczu: Dowolny naturalny kolor. Koty z jakąkolwiek ilością białych znaczeń mogą mieć heterochromię (oczy w dwóch różnych kolorach). Przypominamy, że kocięta rodzą się z niewybarwionymi oczami, tzn. niebieskimi, a docelowy kolor przyjmują one w wieku ok. 3-5 księżyców.
im ciemniejsza noc, tym jaśniejszy dzień
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
światło ma moc i nie zgasi go cień
światło ma moc, ciemność jej nie ogarnia
choć cienie są zawsze po drugiej stronie światła
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: