Pytania
#46
Wygląd
.
Moim zdaniem nie powinno tak być, samotnicy i tak mają już dosyć łatwo.
Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 15 | HP: 80 | W: 60 | EXP:
Stat. Med. - lvl: 6 | MED.EXP:
Odpowiedz
#47
Wygląd
Trzmiel to w głównej mierze biały z pręgowaniem na niebieskich łatach na głowie oraz grzbiecie, jaki ogonie z niemalże czarną końcówką, oraz ciemnopomarańczowych ślepiach. Jego sylwetkę można raczej zamknąć w kształcie zbliżonym do kwadratu. Wyrósł nieco powyżej średniej wzrostu kocurów w Klanie Gromu, ale pod względem tuszy zajmuje w klanie czołowe miejsce. Pod znacznym tłuszczykiem rozbudowały się porządne mięśnie. Kocur-czołg. Blizny: przedłużony uśmiech od lewego kącika pyska aż po ucho; oderwana część małżowiny prawego ucha od boku od zewnętrznej strony po całej wysokości. Po udarze w wieku 65 księżyców jego lewe oko się nie domyka, a lewy kącik pyska jest wiecznie opuszczony.
Totalnie nie widzę Iwana, który łata komuś ranę i w ogóle ma jakąś wiedzę medyczną.
» ɴᴛᴇʀxxᴛʜᴇꜱᴇ xxɢᴀᴛᴇs «
Fill your ʜᴀ ɴ ᴅ ꜱ with the rain
Reaching up to the maze of light in the ꜱ ᴋ ʏ


[Obrazek: 4X60gRV.png]

Turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ, the light you stole
River turns to dust, miles on the run
ᴇ ᴠ ᴇ ʀ ʏ ᴡ ʜ ᴇ ʀ ᴇ you go, can't find no home
All the world you roam turns you into ꜱ ᴛ ᴏ ɴ ᴇ
Statystyki - lvl: 8 | S: 26 | Zr: 17 | Sz: 10 | Zm: 10 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 665/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
#48
Wygląd
Średniej wielkości kocur z długą, czarno-białą sierścią. Futerko jest błyszczące, chociaż lekko roztrzepane. Białe znaczenia ciągną się od czoła, w kierunku podbrzusza. Także na palcach przednich, jak i tylnych łap. Ogon jest pokryty naprzemiennie czernią i bielą. Coś jeszcze bardzo charakterystycznego? Wygląd na to że brakuje mu większości lewej, tylnej łapy. To znacznie utrudnia mu szybsze poruszanie się. Oczy kocura są zielone, powrócił do nich spokój, a zmęczenie i niepewność zniknęła. Choć może nie jest to już to samo, co niegdyś. Dodatkowo na szyi kocura znajduje się ciemno-czerwona obróżka, z srebrnym znaczkiem. Na znaczku znajduje się numer telefonu do właścicieli, a na samej obroży wygrawerowany jest ciemniejszy napis "Kot terapeuta"
Też tego nie widzę. Iwan to mafioso i nie widzę by chciał bawić się w ziółka i miał jakąkolwiek widzę. XD

Now remember when I told you that's the last you'll see of me
Remember when I broke you down to tears
I know I took the path that you would never want for me
I gave you hell through all the years
Statystyki - lvl: 3 | S: 9 | Zr: 9 | Sz: 12 | Zm: 8 | HP: 65 | W: 65 | EXP: 155/200
Stat. Med. - lvl: 1 | MED.EXP: 62/200
Odpowiedz
#49
Wygląd
Po sześciu księżycach siedzenia spokojnie wyrwał ją głos Sójczego Śpiewu. Ceremonia, na której dostała imię Różanej Łapy i siostrę jako mistrzynię. Mysiowąsa, nowa zastępczyni zaczęłą ją trenować. Dzięku temu stała się trochęszybsza, garb zniknął, łapki stały się trochę dłuższe, a jej futro bardziej zmatowiało, gdyż nie dbała już onie jak za czasów kocięcia. Teraz dla terminatorki liczył się bardziej trening, niż uroda. Ale może kiedyś wróci do swoich godzinnych toalet i znów będzie tą czystą, małą pięknisią? Znaczy, nie oznacza to, że nie jest ładna - najpiękniejsza z rodzeństwa. Ma taki medal nawet, o tutaj (kliknij w link!)
można zrobić np. losowych samotników, których trzeba szukać, aby wyleczyły kota
and ya know, ya know, ya know, xlife can be beautiful
you hope, you dream, you pray, and you get your way!
ask me xhow xit feels xlooking xlike xhell xon wheels

.:+ my god, it's beautiful! +:.
Statystyki - lvl: 3 | S: 11 | Zr: 8 | Sz: 8 | Zm: 6 | HP: 65 | W: 55 | EXP: 80/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP: 0/100
Odpowiedz
#50
Wygląd
Rosły. Czarna sierść. Prawe oko zasnute bielmem, lewe barwy zbożowej. Odgryzione prawe ucho. Liczne blizny po oparzeniach, w tym wypalona prawa warga - widoczne zęby.
Znaczy podejrzewam, że Pleśni nie chodziło o samego Iwana, tylko kogoś z jego gangu (?). Jakiegoś bardziej zaufanego członka, który łata szajkę w razie czego.
Nie wiem, czy jestem za, czy przeciw tej propozycji, jednak jeśli zdecydowano by się wprowadzić taką opcje, to proponowałabym, by dostęp do niej miały tylko te koty, które wykonały dla Iwana przynajmniej jeden fabularny quest.
for the witcher, heartless, cold
P A I D _I N _C O I N _O F _G O L D
he comes, he'll go, leave naught
behind but heartache and woe
d e e p ,_d e e p_w o e
Statystyki - lvl: 3 | S: 10 | Zr: 16 | Sz: 3 | Zm: 3 | HP: 65 | W: 55 | EXP: 50/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#51
Wygląd
Średniej wielkości kocur z długą, czarno-białą sierścią. Futerko jest błyszczące, chociaż lekko roztrzepane. Białe znaczenia ciągną się od czoła, w kierunku podbrzusza. Także na palcach przednich, jak i tylnych łap. Ogon jest pokryty naprzemiennie czernią i bielą. Coś jeszcze bardzo charakterystycznego? Wygląd na to że brakuje mu większości lewej, tylnej łapy. To znacznie utrudnia mu szybsze poruszanie się. Oczy kocura są zielone, powrócił do nich spokój, a zmęczenie i niepewność zniknęła. Choć może nie jest to już to samo, co niegdyś. Dodatkowo na szyi kocura znajduje się ciemno-czerwona obróżka, z srebrnym znaczkiem. Na znaczku znajduje się numer telefonu do właścicieli, a na samej obroży wygrawerowany jest ciemniejszy napis "Kot terapeuta"
W sumie nie byłoby to takie złe, zakładając że mogłyby korzystać z tego tylko koty, które były jakoś związane z gangiem.

Now remember when I told you that's the last you'll see of me
Remember when I broke you down to tears
I know I took the path that you would never want for me
I gave you hell through all the years
Statystyki - lvl: 3 | S: 9 | Zr: 9 | Sz: 12 | Zm: 8 | HP: 65 | W: 65 | EXP: 155/200
Stat. Med. - lvl: 1 | MED.EXP: 62/200
Odpowiedz
#52
Wygląd
Wychudzona kotka o śnieżnobiałym, matowym futrze oblanym kremowym płaszczem. Umaszczenie point przejawia się pod postacią beżowych znaczeń pokrywających część maski na pyszczku, przerwanej białą strzałką idącą od mordki, przez nos, aż do czoła. Kolor beżowy przechodzi w ciemnoczekoladowy wokół oczu, na uszach oraz ogonie. Różowy nos dzierży czarną plamkę, a owalne, duże ślepia przyciągają uwagę swoją ciemnoniebieską barwą.
No tak, ale docelowo chodziło mi o Iwana, bo jest jedynym "członkiem gangu" zaznaczonym na liście. I mógłby kogoś ze swojej bandy przywołać, kto umie łatać kotki za np. przysługę.

To bardziej realistyczne niż teleportowanie się z Osiedla na drugi koniec mapy i wpadanie akurat na Krzywuchę, żeby opatrzyć jakąś ranę :F
A silent fault
A silent faulty feeling
I sigh and fall to the ceiling
I sigh and run to the kneeling
Asylums for the feeling
Statystyki - lvl: 2 | S: 6 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 7 | HP: 70 | W: 40 | EXP: 65/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#53
Wygląd
Wężowa Łapa dołączyła do grona najwyższch kotów w klanie, co spowodowane jest zapewne całkiem długimi łapami i dość pokażnymi gabarytami ogólnymi. Ma budowę atletyczną; pod skórą wyraźnie rysują się wyrobione mięśnie, któymi mógłby poszczycić się doświadczony wojownik. Nie posiada wiele tkanki tłuszczowej, jest szczupła, co pozwala jej pozostawać nie tylko silną, ale i zwinną. W wykonywaniu uników i poruszaniu się z charakterystycznym dla niej płynnym, chodem, podczas którego łapy stawiane są pewnie, pomaga również długi, biczowaty ogon. Futro kotki jest krótkie, barwy rdzawej. Jedynymi wyjątkami jest biały pyszczek kotki oraz onyksowo czarna, ciągnąca się wzdłuż linii kręgosłupa pręga. Całości dopełniają spore oczy o jadowicie zielonej barwie, zazwyczaj patrzące na otoczenie ze zdecydowaniem i determinacją... Nos kotki jest ceglastoczerwony, zaś opuszki łap przybrały tą samą barwę, co pręga kotki.
Imho sam Iwan jest złym pomysłem, nie kojarzy mi się jednak zbytnio z medykiem/pielęgniarką (? xD ), ale jakiś członek gangu... Czemu nie? Tyle tylko, że nie byłoby to realistyczne, gdyby leczono koty kompletnie niezwiązane z gangiem - tu się zgadzam z Pieskiem.
[Obrazek: 0LiGx63.png]
PAIN! you made me a, you made me a believer, believer
PAIN! you break me down and build me up, believer, believer
PAIN!_»_oh let the bullets_f l y, oh let them_r a i n_«
PAIN! you made me a, you made me a believer, believer
Statystyki - lvl: 4 | S: 16 | Zr: 8 | Sz: 8 | Zm: 7 | HP: 70 | W: 60 | EXP: 260/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#54
Wygląd
A potem ta kotka stała się Wydmą. Na dzień ceremonii pięknie wyczyściła futerko i starała się, aby tak pozostało. Tylko te parę dni było do przystosowania się do rangi i tego, o z nią związane. Futro Wydmowego Wiatru więc jest teraz czystsze, niż gdy była terminatorką. Zdobyła też trochę mięśni. Nadal wysoka i długa, ruda tygrysio pręgowana z białymi znaczeniami i zielonymi oczami. Teraz już dużo w jej wyglądzie zmieniać się nie będzie, chyba, że dostanie jakieś bitewne blizny. Ale innych zmian chyba nie będzie.
czy nie byłoby prostrze dać paru samotników do łatania ran rozrzuconych na osiedlu? I by nieli swoje miejscówki jak Krzywucha i działaliby na tej samej zasadzie. Leczyliby za jakąś mysz czy coś
[Obrazek: k2n2s6P.png]
what a glorious feeling!
i'm happy again!
° i'm laughing of clouds °
= so
dark up above =
the s u n is in my heart
and I am ready for love!
Statystyki - lvl: 5 | S: 11 | Zr: 12 | Sz: 14 | Zm: 9 | HP: 80 | W: 60 | EXP: 85/400
Stat. Med. - lvl: 1 | MED.EXP: 80/100exp
Odpowiedz
#55
Wygląd
Jeden z najmniejszych kocurów w całym Wichrze. Jego futerko jest bure tygrysio pręgowane z białymi znaczeniami na piersi, brodzie, tylnych łapach i palcach przednich łap, a oczy - bladozielone. Ma bliznę na brodzie i oderwane 3/4 małżowiny lewego ucha. Powoli zaczyna mieć problemy ze wzrokiem, jego chód jest nieco sztywniejszy, niż kiedyś, a na pyszczku, nad białą żuchwą, pojawiają się pierwsze siwe włoski.
ja kompletnie tego nie widzę. samotnicy faktycznie mają i tak dość łatwo, a to tak naprawdę byłoby dublowanie Krzywuchy, tyle tylko, że dla miastowych. w razie poważnych obrażeń są weterynarze, a w przypadku ran 0./1. stopnia można przejść się do klanów, jak nie do Krzywuchy, która jest daleko.
Statystyki - lvl: 8 | S: 14 | Zr: 21 | Sz: 16 | Zm: 11 | HP: 100 | W: 70 | EXP: 400/750
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#56
Wygląd
Rosły. Czarna sierść. Prawe oko zasnute bielmem, lewe barwy zbożowej. Odgryzione prawe ucho. Liczne blizny po oparzeniach, w tym wypalona prawa warga - widoczne zęby.
Wydmowy Wiatr napisałx:czy nie byłoby prostrze dać paru samotników do łatania ran rozrzuconych na osiedlu? I by nieli swoje miejscówki jak Krzywucha i działaliby na tej samej zasadzie. Leczyliby za jakąś mysz czy coś
- Nie, wydaje mi się, że wtedy dostęp do leczenia byłby za łatwy. Jak ktoś wyżej wspomniał, samotnicy i tak mają już ułatwioną grę.

Za to gang zyskałby fabularnie na wartości.
for the witcher, heartless, cold
P A I D _I N _C O I N _O F _G O L D
he comes, he'll go, leave naught
behind but heartache and woe
d e e p ,_d e e p_w o e
Statystyki - lvl: 3 | S: 10 | Zr: 16 | Sz: 3 | Zm: 3 | HP: 65 | W: 55 | EXP: 50/200
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#57
Wygląd
.
Jesteśmy na forum o kotkach wojownikach. Koty nieklanowe to nie jest główny fundament forum i skoro gracz zdecydował się na taką postać/fabuła zdecydowała za gracza to imo logiczne jest, że te postaci mają mieć trudniej. Poza tym konieczność pójścia do klanów/Krzywuchy po pomoc to dodatkowe ciekawe rozwinięcie fabuły a jak nasadzimy pełno samotnikow leczacych to nagle nie będzie praktycznie żadnych trudności w grze.
Statystyki - lvl: 5 | S: 9 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 15 | HP: 80 | W: 60 | EXP:
Stat. Med. - lvl: 6 | MED.EXP:
Odpowiedz
#58
Wygląd
Wychudzona kotka o śnieżnobiałym, matowym futrze oblanym kremowym płaszczem. Umaszczenie point przejawia się pod postacią beżowych znaczeń pokrywających część maski na pyszczku, przerwanej białą strzałką idącą od mordki, przez nos, aż do czoła. Kolor beżowy przechodzi w ciemnoczekoladowy wokół oczu, na uszach oraz ogonie. Różowy nos dzierży czarną plamkę, a owalne, duże ślepia przyciągają uwagę swoją ciemnoniebieską barwą.
To, że granie samotnikiem ma być z góry "trudne" to założenie fabularne, a nie celowe ograniczanie czegoś tak niezbędnego jak mechanika leczenia ran.
I wprowadzenie leczącego kota na Osiedlu (jakikolwiek pionek Iwana) nie będzie nie wiadomo jak wygórowanym ułatwieniem tylko bardziej dodaniem rozgrywce realizmu. Bo na złość każdy samotnik z niedużymi obrażeniami może przeteleportować się do Krzywuchy szóstym zmysłem albo zmaterializować na granicy i AKURAT przypadkiem wpaść na medyka, zamiast pozwolić postaci umrzeć "bo gra poza klanem wcale nie miała być przyjemna hurr".
A silent fault
A silent faulty feeling
I sigh and fall to the ceiling
I sigh and run to the kneeling
Asylums for the feeling
Statystyki - lvl: 2 | S: 6 | Zr: 7 | Sz: 6 | Zm: 7 | HP: 70 | W: 40 | EXP: 65/150
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#59
Wygląd
Kotka ma krótką sierść w kolorze intensywnie rudym, pokrytą nieco ciemniejszymi pręgami (pręgowanie tygrysie). Charakterystycznego wyglądu dodaje jej biały pyszczek oraz ciemniejszy kolor końcówek uszu. Jest nieco większa i mocniej zbudowana niż przeciętne kotki w jej wieku. Oczy ma koloru bursztynowego. Od innych kotów łatwo można ją rozpoznać patrząc na jej puchaty ogon, który nienaturalnie przekrzywia się w lewo. Od urodzenia przeszkadzał on kotce w swobodnym poruszaniu się - został jednak naprawiony przez medyka i od tego czasu funkcjonuje prawidłowo, jednak wygląda nieco inaczej niż ogony innych kotów. W dodatku zdarza się jej być nieco niezdarną, ponieważ jej rozwój przebiegał inaczej niż u przeciętnego kociaka.
Ja jestem przeciw. Łatwy dostęp do medyka to od zawsze był przywilej klanowych kotów.
Panie dzieju, ja to już nie jednych takich przeżyłam.
Panie dzieju, nie jedno widziałam, gdy się tak tu kręciłam.
Nosiłam wdechy takich, wdechy takich, wdechy takich cnych
Nosiłam gnojów jak but głupich, tych do cna, tych do cna złych.
Statystyki - lvl: 7 | S: 19 | Zr: 14 | Sz: 12 | Zm: 12 | HP: 70 | W: 90 | EXP: 240/600
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
#60
Wygląd
Spora, jednolicie czarna, złotooka kotka. Przeważnie ma obojętny lub niezadowolony wyraz pyska, niemal zawsze jest w ruchu - jeżeli się nie przemieszcza, to na pewno będzie tłukła ogonem o podłoże albo przebierała łapami.
1) czy jest gdzieś dostępna stara mapka? czasami jest mi potrzebna do opisów w postach, a nie mogę jej znaleźć

2) to w sumie chyba bardziej do przywódców, niż administracji, aczkolwiek chciałam zwrócić uwagę na ten... no cóż, problem, który zaczął już dość mocno uwierać. czy można coś zrobić z faktem, że w klanie Gromu praktycznie nie ma gdzie grać, jeżeli nie chce się mieć sesji w lecznicy? Grom tematów fabularnych ma najmniej - opisów działów też nie ma, a minęło prawie półtora miesiąca od przeprowadzki. popatrzyłam, policzyłam, i widzę, że w Cieniu też jest trochę problem, tematów jest niewiele i praktycznie nie ma wolnych.

c'mon, jak mówiłam - jest już ponad miesiąc po przenosinach, Grom dostał duży miot dla nowych/powracających graczy, a Cień zdążył dostać dwa również spore mioty, do których przyszli prawie sami nowi. wydaje mi się, że te osoby mogą czuć się zniechęcone i poszkodowane, zwłaszcza, że mają w tych klanach swoje pierwsze konta, a przynajmniej ja bym się tak czuła. ja rozumiem nieobecności, naprawdę, ale w tym momencie to już zaczyna być przesada. widać po kociakach, które wychodzą poza obóz, bo nie mają tematów xD zresztą, Cień i Grom to najbardziej liczne aktualnie klany (Cień ostatnio przegonił Grom), a sytuacja jest... no, nieciekawa.

nie wiem w sumie, czy w Gromie pozwolenie kociakom na zakładanie DJ zmieniło jakoś dużo, ale może dobrze by było zezwolić na to samo w Cieniu?
ONLY THE GOOD DIE OLD
that's what they told me
but I don't know

[Obrazek: aYd51Ub.png]

so long and goodnight
so long,
NOT GOODNIGHT
Statystyki - lvl: 4 | S: 17 | Zr: 8 | Sz: 7 | Zm: 7 | HP: 80 | W: 50 | EXP: 120/300
Stat. Med. - lvl: 0 | MED.EXP:
Odpowiedz
« Starszy wątek | Nowszy wątek »

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 18 gości