22.02.2021 18:21
Wygląd
Dość duży choć szczupły, lekko zbudowany kocur o gładkiej sierści. Oczy zadziwiające, niezwykłe, o głęboko orzechowej barwie. Lekko postrzępione prawe ucho i cienka długa blizna ciągnąca się po prawym boku od kręgosłupa, poprzez żebra aż do brzucha. Wyraźne oznaki siwizny widoczne na pyszczku i świadczące o zaawansowanym wieku kota przed śmiercią. Futro miedziano rude poprzecznie prążkowane czarnym pigmentem. Wierzch głowy, grzbiet oraz pyszczek wyraźnie ciemniejsze- czarna pręga wzdłuż kręgosłupa oraz końcówka ogona. Spód ciała nieco jaśniejszy.
CZYM WŁAŚCIWIE JEST ARTEMIDA?
Artemida to istniejące od 2006 roku forum → PBF. Jest oparte na serii książek Wojownicy autorstwa Erin Hunter, jednak w wielu kwestiach odbiega od nich dzięki użytkownikom, kształtującym własną, nie narzuconą przez administrację fabułę i postaci.
Forum opiera się przede wszystkim na kreowaniu fabuły klanowej i międzyklanowej przez userów oraz rozwijaniu relacji pomiędzy postaciami, jednak w określonych przypadkach (polowania i sparingi dla chętnych, walki wynikające z fabuły, wyprawy, itp.) wkracza mechanika oparta na systemie statystyk i kostek. Akcje tego typu prowadzą Mistrzowie Gry.
REJESTRACJA
JAK ZACZĄĆ GRĘ?
INFORMACJE O ŚWIECIE
Świat wojowników rządzi się swoimi własnymi prawami. W tej sekcji znajdziesz odnośniki do tematów, z których możesz dowiedzieć się najważniejszych rzeczy.
MECHANIKA FORUM
Na forum funkcjonuje mechanika, która umożliwia Mistrzom Gry sprawiedliwe sędziowanie walk czy polowań oraz system medyczny, który pozwala medykom leczyć nabyte rany i choroby.
POZOSTAŁE WAŻNE LINKI
Artemida to istniejące od 2006 roku forum → PBF. Jest oparte na serii książek Wojownicy autorstwa Erin Hunter, jednak w wielu kwestiach odbiega od nich dzięki użytkownikom, kształtującym własną, nie narzuconą przez administrację fabułę i postaci.
Forum opiera się przede wszystkim na kreowaniu fabuły klanowej i międzyklanowej przez userów oraz rozwijaniu relacji pomiędzy postaciami, jednak w określonych przypadkach (polowania i sparingi dla chętnych, walki wynikające z fabuły, wyprawy, itp.) wkracza mechanika oparta na systemie statystyk i kostek. Akcje tego typu prowadzą Mistrzowie Gry.
REJESTRACJA
- Przed rejestracją na forum należy przeczytać REGULAMIN. Jest to najważniejszy tekst na forum, zawierający wszystkie zasady. Jeśli na forum pojawiają się nieścisłości w zasadach, te ujęte w regulaminie traktowane są jako ważniejsze i wiążące. Rejestracja na forum równa się zgodzie na przestrzeganie regulaminu.
- Na górze pod nagłówkiem forum (obrazkiem na górze strony) znajduje się przycisk “Rejestracja”. Przeniesie cię on do strony pozwalającej założyć konto.
- Nicki, czyli to co wpiszesz w pole “Użytkownik”, na forum są równoznaczne z imionami postaci. Jednak przy rejestracji możesz podać dowolny nick, który po zaakceptowaniu Karty Postaci zostanie zmieniony przez administrację na właściwe, wybrane przez Ciebie imię postaci.
- Jeśli nie masz pomysłu na imię postaci możesz zajrzeć do tematu LISTA IMION, a z tematu IMIONA W ŚWIECIE WOJOWNIKÓW dowiesz się o zasadach, które musisz wziąć pod uwagę, wybierając imię dla kota rodzącego się w Klanie i o tym, jak zmieni się imię Twojej postaci, gdy awansuje ona w klanowej hierarchii.
- Jeśli forum pokazuje ci, że wpisany nick jest już zajęty, dopisz na końcu nicka dowolny znak interpunkcyjny (kropka, wykrzyknik, przecinek, etc.), a po zaakceptowaniu Karty Postaci administracja go usunie. Jeśli jednak na forum jest już postać o wybranym przez Ciebie imieniu, aktywnie zaangażowana w rozgrywkę (nie zaginęła, ani nie zmarła), znak interpunkcyjny będzie musiał tam pozostać do czasu, aż Twoja postać nie stanie się jedyną, aktywnie odgrywaną o danym imieniu.
- Rejestracja na forum nie wymaga podawania aktywnego adresu email. Możesz wpisać w to pole twój prawdziwy adres mailowy, żeby móc odzyskać hasło do konta w razie jego zapomnienia, ale nie jest to konieczne.
- Pola w profilu nie muszą zawierać poprawnych informacji już przy rejestracji. Ich poprawność jest jednak wymagana przy akceptowaniu Karty Postaci (KP), należy więc pamiętać, by zaktualizować pola przed lub tuż po wysłaniu KP.
- Avatary na forum mogą być zdjęciami lub Twoimi/wykonanymi na twoje życzenie rysunkami, a ich wymiary to 180x180px. Avatary muszą przedstawiać twoją postać. Po gotowe avatary możesz zajrzeć do tematu SCHRONISKO - AVATARY. W dziale POGOTOWIE GRAFICZNE możesz poprosić o wykonanie avatarów.
- Na forum wyłączona jest opcja przesyłania avatarów na dysk forum. Należy je wstawiać z zewnętrznych linków. Jeśli masz problem z wstawieniem avatara, spróbuj:
- wgrać go tutaj - LINK;
- kliknąć prawym klawiszem myszki wgrany obrazek i wybrać “Skopiuj link do obrazka”.
- uzyskany link wkleić do pola “Odnośnik do zewnętrznego obrazka” na samym dole podstrony “Profil”.
- wgrać go tutaj - LINK;
JAK ZACZĄĆ GRĘ?
- Są trzy możliwości:
- Postaci z miotu NPC lub fabularnego
- Zaadoptowanie postaci
- Stworzenie Samotnika/Pieszczoszka
- Postaci z miotu NPC lub fabularnego
- Po wybraniu jednej z opcji należy napisać Kartę Postaci. Więcej informacji TUTAJ.
- Po zaakceptowaniu Karty Postaci postać zostaje dodana do odpowiedniej grupy (“otrzymuje kolor”) oraz otrzymuje odpowiednią rangę. Można wtedy rozpocząć pierwsze sesje na forum. By znaleźć partnera do pisania warto o to spytać ludzi na ShoutBoxie lub dać ogłoszenie w temacie SZUKAM SESJI. Prócz tego każdy klan posiada swój własny off-top, znajdujący się w pierwszym subforum danego klanu, w którym można poszukiwać partnerów do pisania. Jeśli posiadasz konto na Discordzie możesz też dołączyć do forumowego serwera KLIK, na którym znajduje się kanał #kto-zagra.
- Jeśli chcesz dołączyć do Nowego Świtu, nie zaczynając gry od wcielenia się w kociaka narodzonego w tej grupie (z miotu NPC lub fabularnego), możesz starać się o dostanie do grupy ze stopy samotnika. Więcej na temat Nowego Świtu znajdziesz TUTAJ.
- Na każdej z postaci na forum możesz prowadzić 6 sesji, a także uczestniczyć w sesjach nie wchodzących w ten limit. Do tych drugich zaliczają się: sesje z udziałem MG (polowania, walki, wyprawy po medykamenty, losowe eventy, wyprawy itp.), nauki, treningi, ceremonie, pogrzeby, zebrania, Zgromadzenia, leczenia (zarówno dla medyka, jak i leczonego, jeśli nie przeciągają się w dłuższe pogawędki). Należy jednak pamiętać, że równocześnie można mieć tylko jedną sesję z MG.
- Sesje wygasają automatycznie po 3 tygodniach od daty ostatniego posta. Jeśli choć jeden uczestnik zgłosił nieobecność na czas nieokreślony, sesje wygasają po maksymalnie 4 tygodniach. Po tym czasie można uznać, że temat jest wolny i zacząć nową sesję.
- Na końcu niektórych postów można znaleźć zapis “zt”. Oznacza on “z tematu”, czyli postać wychodzi z tematu. Jeśli wszystkie postaci uczestniczące w danej sesji napiszą “zt” na końcu swojego posta lub jedna postać napisze “zt” za wszystkie postaci, oznacza to, że temat jest już wolny.
- Jeśli czujesz, że nie wystarcza ci gra jedną postacią, możesz założyć multikonto. Więcej informacji o wymaganiach na kolejne multikonta znajdziesz w REGULAMIN punkt VII. MULTIKONTA.
INFORMACJE O ŚWIECIE
Świat wojowników rządzi się swoimi własnymi prawami. W tej sekcji znajdziesz odnośniki do tematów, z których możesz dowiedzieć się najważniejszych rzeczy.
- Z TERMINOLOGIA - SŁOWNICZEK dowiesz się o zwrotach stosowanych przez koty oraz co one oznaczają.
- Z RANGI dowiesz się o różnych funkcjach sprawowanych przez koty, oraz jaka ilość kotów może piastować dane stanowisko.
- Z ROZRÓD I ROZWÓJ KOCIĄT dowiesz się jak przebiega ciąża, jak rozwijają się kocięta, oraz jakie umiejętności może posiadać twoja postać, zależnie od jej wieku.
- Z WIEK I UPŁYW CZASU dowiesz się o tym jak czas fabularny funkcjonuje względem czasu realnego oraz jak wiek wpływa na pewne możliwości kotów.
- Z ŚMIERĆ I KONTAKT Z DUCHAMI dowiesz się o możliwościach jakie czekają twoją postać po śmierci.
- Z KODEKS WOJOWNIKA dowiesz się o zasadach jakimi w życiu kierują się klany. Twoja postać będzie przyswajać zawartą w nim wiedzę podczas rozgrywki.
- Z NAUKI I TRENING NA WOJOWNIKA dowiesz się czego Twoja postać nauczy się na nieobowiązkowych naukach i treningu, którego zaliczenie jest konieczne, by awansować w hierarchii.
- Z MAPA TERENÓW dowiesz się jak wyglądają tereny na których żyją cztery klany oraz ile czasu zajmuje przemieszczanie się między różnymi punktami.
MECHANIKA FORUM
Na forum funkcjonuje mechanika, która umożliwia Mistrzom Gry sprawiedliwe sędziowanie walk czy polowań oraz system medyczny, który pozwala medykom leczyć nabyte rany i choroby.
- Z STATYSTYKI, POZIOMY I PUNKTY DOŚWIADCZENIA dowiesz się podstawowych informacji o mechanice forum.
- Z POLOWANIA I WALKI dowiesz się bardziej szczegółowych informacji o mechanice tych dwóch akcji.
- Z ZWIERZYNA ŁOWNA dowiesz się jakie zwierzęta może upolować twoja postać i ile EXP za nie dostaniesz.
- Z PRZECIWNICY dowiesz się na jakich przeciwników możesz natrafić podczas polowania.
- Z CHOROBY I ICH LECZENIE dowiesz się jak wygląda leczenie ran i chorób, które nabyła twoja postać.
- Z SYSTEM ROZWOJU MEDYKÓW dowiesz się szczegółów o zdobywaniu wiedzy medycznej.
POZOSTAŁE WAŻNE LINKI
- Z WIEŚCI ZE ŚWIATA dowiesz się o aktualnie trwających wydarzeniach fabularnych.
- Z LISTA KONTAKTOWA DO ADMINISTRACJI dowiesz się jak skontaktować się z administracją poza forum.
- Z OGŁOSZENIA OD ADMINISTRACJI dowiesz się o zmianach i nowościach technicznych na forum.
- Z JAK PISAĆ POSTY? dowiesz się wszystkiego co musisz wiedzieć o pisaniu postów fabularnych.
- Z GENETYKA KOTÓW dowiesz się szczegółów na temat genów i umaszczeń jakie mogą mieć koty.
- Z POMOC TECHNICZNA DLA PRZYWÓDCÓW I MEDYKÓW dowiesz się jakich formułek powinni używać przywódcy oraz medycy podczas ceremonii.
- Z KODY KOLORÓW GRUP dowiesz się jakie są kody na kolory grup na forum.
- W temacie NIEOBECNOŚCI możesz zgłosić, jeśli z dowolnych powodów nie będzie cię na forum dłużej niż 3 dni.
- W razie problemów możesz napisać w temacie PYTANIA.
Statystyki - lvl: 0
| S: 0
| Zr: 0
| Sz: 0
| Zm: 0
| HP:
| W:
| EXP:
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: