Grupa: Samotnicy
Księżyce: 124
Mistrz: Zachodzące Światło [*]
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok [*]
Ojciec: Bukowa Kora [*]
Partner: każdy i nikt
Multikonta: Rybołowi Lot, Liliowa Łapa. Bratek [KRz]
Trwałe urazy: blizna na podgardlu po ataku borsuka, blizna na karku, blizna na tylnej łapie i zadrapanie pod prawym okiem
Wygląd
Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i pędzelki na uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest gruby, średniej długości, zakończony czernią.
05.03.2021-
Jak pewnie większość z was wie, przez ostatni tydzień przeprowadziliśmy nabór na członków grona moderacyjnego. Miało to na celu pomóc nam w usprawnieniu pracy, a także odciążyć nasze obecne moderatorki, które zostały, niestety, tylko we dwójkę. Daliśmy sobie trochę czasu na przemyślenia oraz porozmawianie o różnych kandydaturach i zdecydowaliśmy się na wybór dwóch nowych członków moderacji.
Są nimi:
- - Szara Kora (Gorzka Łapa, Aroniowa Łapa)
- Tygrys (Sztormowy Mrok, Wierzbowa Łapa, Blada Łapa, Tęcza)
Liczymy na owocną i spokojną współpracę, która pomoże naszemu forum w dalszym rozwoju i sprawnym oraz szybkim działaniu. Przypominamy również, że temat z naborem nie zostanie zamknięty - wciąż można będzie się do niego zgłaszać, a takie zgłoszenia mogą zostać rozpatrzone w przyszłości, gdybyśmy znowu byli zainteresowani przygarnięciem do swojego grona kolejnych osób.
Administracja Artemidy.
Są takie >> DNI << [ są takie dni, takie dni ] Kiedy wiatr, kiedy deszcz i tęsknię do ciebie Są jeszcze ciągle takie dni
| |
Są takie >> SNY << [ są takie sny, takie sny ] Kiedy ja, kiedy z nią biegniemy do siebie Są jeszcze ciągle takie sny.
|
Statystyki - lvl: 5
| S: 18
| Zr: 12
| Sz: 9
| Zm: 6
| HP: 85
| W: 55
| EXP: 70/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP:
Grupa: Nowy Świt
Księżyce: 150
Mistrz: Dynia, Kos
Płeć: kocur
Matka: Cichy Strumyk [*]
Ojciec: Wężowy Język [*]
Multikonta: Gryząca Łapa [KG]; Złamana Łapa [Z].
Trwałe urazy: trzy blizny po psich ugryzieniach - z obu stron grzbietu za łopatkami, na lewej stopie i łydce.
Wygląd
wielki, orientalny, krótkowłosy, liliowy, jednolity, bez bieli, pomarańczowooki; łagodna wiotkość stawów.
07/03/2021
- ZMIANY REGULAMINU
- Zmieniony został punkt 1. sekcji "Multilokacja" oraz dodany został punkt 2 - od teraz wszystkie sesje prowadzone przez MG nie wliczają się do limitu sesji oraz limitem nie jest objęta gra w DJ danej postaci. Edytowane prezentują się następująco:
- "1. Każdy z graczy ma prawo do prowadzenia 6 równoległych sesji fabularnych na każdym z posiadanych kont. W szczególnych wypadkach gracz może poprosić administrację o dodatkową sesję.
2. Do limitu 6 sesji nie wliczają się:- > zgromadzenia, ceremonie, zebrania i pogrzeby;
> nauki i treningi;
> sesje rozgrywane w temacie Dzielenia Języków (właściciel tematu);
> sesje mające na celu wyleczenie ran lub chorób (leczący i leczony);
> wszystkie sesje z udziałem Mistrza Gry."
- Serwer Discord dla administracji został scalony z serwerem dla moderacji. Informacja o nim została usunięta z regulaminu.
MECHANIKA I MISTRZOWIE GRY
- Ujawnione zostało subforum "dla Medyków", w którym znajdują się informacje o objawach chorób i ziołach, które można odnaleźć na forum. Będziemy dążyli do tego, by ujawnić większość zasad mechaniki obecnie obowiązującej mechaniki, by gracze byli świadomi tego w jaki sposób ich decyzje wpływają na grę.
- Temat Statystyki, poziomy i punkty doświadczenia posiada teraz nową sekcję "Powracające postacie", w której opisane są zasady przyznawania dodatkowym poziomów zaginionym postaciom, które powracają po okresie nieobecności dłuższym niż 6 miesięcy.
- Miętowy Pąk oraz Polna Gwiazda ukończyły swój trening i zostały pełnoprawnymi Mistrzami Gry.
- Popielny Żar rezygnuje z funkcji Mistrza Gry.
UKŁAD FORUM
- Kategoria "Administracja" została przemodelowana, żeby łatwiej było w niej odnaleźć poszczególne tematy.
- Dział "Zasady" przemianowany został na "Kompendium", by nie mylił się z "Regulaminem".
- Tematy dotyczące mechaniki zostały przeniesione z "Kompendium" do jego subforum, "Mechanika".
- Dział "Informacje o Klanach" został przeniesiony z kategorii "Strefa Postaci" do kategorii "Administracja".
- Dział "Informacje o Klanach" zmienił swoją funkcję i od teraz podpięte są pod niego subfora zawierające materiały o konkretnych grupach fabularnych, nad którymi pełną władzę mają Przywódcy i Zastępcy danych grup. Są ich moderatorami i są odpowiedzialni o publikowanie tam informacji o prowadzonych przez siebie grupach.
- Subforum "Pracownie Graficzne" podpięte zostało pod dział "Organizacja", gdyż tworzone są w nich avatary i podpisy przeznaczone do użytku na Artemidzie, przez co nie pasuje tematyką do działu "Twórczość".
- Do działu "Regulamin" dodane zostało subforum "Porady dla początkujących", gdzie znajdują się wszystkie tematy z pomocami dla nowych graczy.
NOWA GRUPA - KLAN POŻOGI
- Powstała nowa grupa Klan Pożogi, która zajęła teren byłych Kamiennych Pazurów i założył tam swój obóz.
- Powstało nowe subforum działu z kartami postaci, "Klan Pożogi", w którym znajdują się karty postaci należących do grupy Klan Pożogi.
- W przygotowaniu są materiały opisujące proces dołączania do nowej grupy, system nowicjatu w niej funkcjonujący oraz temat streszczający historię jej powstania wraz z zasadami w niej obowiązującymi.
- Analizując problemy wynikłe podczas powstawania Klanu Pożogi, pracujemy obecnie nad opisaniem zasad zakładania grup i tworzymy system przejmowania terenów. Są to jednak duże zmiany, więc wymagają czasu.
ZMIANY W KOMPENDIUM
- Do tematu Statystyki, poziomy i punkty doświadczenia dodane zostały informacje o tym, jak rozdać statystyki nowej postaci oraz wzmianka o tym, że podczas sesji z MG statystyki postaci poniżej 6 Księżyca obniżone są o ½.
- Stworzony został temat Nauki i trening na Wojownika, którym wytłumaczone jest, jaką wiedzę powinno przekazywać się podczas nauk i podczas treningów. Temat ten uzupełniony został również o informacje dotyczące Klanu Pożogi.
- Temat Imiona w świecie wojowników został napisany od nowa i przeniesiony do działu "Kompendium".
- Odświeżony został temat Rangi. Opisy rang starych klanów zostały zaktualizowane, by lepiej odwzorowywały to, w jaki sposób wykorzystywane są fabularnie. Do tematu zostały również dodane informacje o rangach funkcjonujących w grupie Klan Pożogi.
- Od teraz temat Rangi zawiera informacje o tym, ile gwiazdek mają konkretne rangi. Według myśli, że liczba gwiazdek pokazuje pozycję w hierarchii, zmieniliśmy liczbę gwiazdek dla niektórych rang (Starszyzna, Matka, Pomocnik Medyka, etc.).
- Do tematu Polowania i walki dodana została sekcja o tym, co dokładnie należy uwzględnić w poście, w którym postać podkrada się do konkretnej zwierzyny.
- Na początku tematu Wiek i upływ czasu pojawiła się sekcja "Pory roku", w której podane są daty rozpoczęcia i zakończenia każdej z pór.
POMOC DLA NOWYCH
- Odświeżony został temat Poradnik dla Początkujących. Niemal każda jego sekcja została napisana na nowo, uwzględniając ostatnie zmiany i redukując ilość tekstu, z jaką muszą poradzić sobie nowi gracze.
- Wystartował Projekt "Mentor", mający na celu pomoc nowym graczom w zorientowaniu się w zasadach i grze na forum. O jego szczegółach można poczytać w temacie Poradnik dla Początkujących. Jeśli dostrzeżecie osobę, która potrzebuje pomocy, nie omieszkajcie skierować się jej do Ciernistego Kwiatu.
- Powstał nowy temat Jak pisać posty?. Tłumaczy on szczegóły tego, jak należy pisać na posty fabularne. Chcieliśmy pokazać, że Artemida nie wymaga długich ani skomplikowanych postów, za to pozwala na prowadzenie narracji na różnorodne sposoby, co zaprezentowane zostało poprzez przedstawienie próbek postów naszych graczy.
POLA PROFILU
- Usunięte zostało pole profilu "Ciąża", bo bardzo rzadko było używane i większość postaci z zaznaczonym "tak" już dawno w ciąży nie było.
- Dodane zostało nowe pole profilu "Trwałe urazy", w którym umieścić należy informacje o trwałych uszkodzeniach ciała postaci, np.: ślepota, oderwane ucho, brak łapy.
INNE ZMIANY
- Odnośnik "Mapa" w ogłoszeniach na stronie głównej odsyła do tematu na forum, gdzie znajdują się informacje o szacowanych odległościach.
- Do tematu Lista kontaktowa dodani zostali również moderatorzy.
- Pierwszy post tematu Nabór na moderatorów i administratorów został zaktualizowany. Od teraz wszystkie zgłoszenia znajdujące się w temacie będą brane pod uwagę podczas dobierania nowych członków zespołu. Pamiętajcie, żeby usuwać swoje nieaktualne zgłoszenia!
- Nazwa tematu "Informacje od Administracji" zmieniona została na "Ogłoszenia od administracji", by lepiej sugerować jego zawartość.
- Subforum “Leśne Ostępy” zyskało dziesięć nowych tematów fabularnych. Jeśli zauważycie, że w którymś z subfor brakuje miejsc do gry, zgłoście to moderatorom.
Statystyki - lvl: 3
| S: 13
| Zr: 12
| Sz: 3
| Zm: 10
| HP: 55
| W: 65
| EXP: 155/200
Stat. Med. - lvl: 5
| MED.EXP: 171/700
Grupa: Nowy Świt
Księżyce: 150
Mistrz: Dynia, Kos
Płeć: kocur
Matka: Cichy Strumyk [*]
Ojciec: Wężowy Język [*]
Multikonta: Gryząca Łapa [KG]; Złamana Łapa [Z].
Trwałe urazy: trzy blizny po psich ugryzieniach - z obu stron grzbietu za łopatkami, na lewej stopie i łydce.
Wygląd
wielki, orientalny, krótkowłosy, liliowy, jednolity, bez bieli, pomarańczowooki; łagodna wiotkość stawów.
18/03/2021
- ZMIANY REGULAMINU
- Do sekcji "Porzucenie i przejęcie konta" w Regulaminie dodany został nowy punkt 4. oraz jej punkt 3. został zmodyfikowany. Obecnie zasady te prezentują się następująco:
- "3. Odchodząc z forum lub porzucając postać gracz może określić, co stanie się z jego postacią. Możliwości są następujące:
-
> postać może zostać oddana do adopcji, jeżeli wyrażono na to zgodę w karcie postaci — przejmie ją wtedy inny gracz. Administracja może odmówić oddania postaci do adopcji, podając przy tym powód.
UWAGA: w przypadku postaci, którą napisano niewiele postów fabularnych (mniej niż 10), zgoda na jej adopcję nie jest wymagana (są to tzw. konta do adopcji "od zera")!
> postać może zostać uśmiercona — można określić okoliczności śmierci
> postać może zostać uznana za zaginioną — można ustalić okoliczności zaginięcia. Opcja ta zakłada możliwość powrotu.
> postać może zostać NPC — Administracja może odmówić przyjęcia postaci do grona NPC.
4. Decyzja gracza o odejściu z forum lub porzuceniu postaci wchodzi w życie po upływie tygodnia od jej publikacji w temacie "Odejścia" lub "Postaci porzucone" i do tego momentu może zostać zmieniona. Jedynym wyjątkiem od niniejszej reguły jest sytuacja, kiedy gracz fabularnie uśmierci swoją postać - wtedy jego decyzja wchodzi w życie od razu, a uśmiercona postać zostaje przeniesiona do grupy "Gwiezdny Klan" lub "Martwi"."
ZMIANY W KOMPENDIUM
- Do tematu System rozwoju medyków dodany został post wymieniający bonusy otrzymywane na start przez postać samotnika medyka/zielarza.
- Ankieta Ograniczenia rozłożenia bieli zakończyła się wynikiem 39 głosów na "Tak" i 7 głosów na "Nie". Od teraz zasady dziedziczenia bieli nie determinują tego, jak dużą część ciała kocięcia może ta biel pokrywać. Wystarczy, że u któregokolwiek rodzica występują białe znaczenia, żeby jego kocięta mogły mieć dowolną ilość białych znaczeń. Wyjątkiem od tej zasady jest zupełnie białe umaszczenie, które występować ma wyłącznie w miotach, których każdy z rodziców ma białe znaczenia.
POZOSTAŁE ZMIANY
- Do subfor działu "Informacje o klanach" dodane zostały opisy klanów zaczerpnięte z Grupy. Jeśli przywódca danej grupy zgłosi swoją propozycję, opisy te mogą zostać zaktualizowane.
- Do polu profilu "Klan" dodana została opcja dla członków Pożogi, która wyposażona jest w ładną animowaną ikonkę i w ogóle.
- Przypominamy o utworzonym niedawno polu profilu "Trwałe urazy". Wypełnienie go jest obowiązkowe!
Statystyki - lvl: 3
| S: 13
| Zr: 12
| Sz: 3
| Zm: 10
| HP: 55
| W: 65
| EXP: 155/200
Stat. Med. - lvl: 5
| MED.EXP: 171/700
Grupa: Rzeka
Księżyce: 58
Mistrz: Płonące Niebo, Czereśniowa Gałązka
Płeć: niebinarne (zapach neutralny, kwiecisty)
Matka: Żołędziowa Cętka
Ojciec: Słony Wiatr
Partner: yyy Tojad???
Multikonta: Pochmurny Sen || Śpiewająca Knieja, Pszczela Łapa, Miraż
Trwałe urazy: Brak lewego ucha.
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości.
Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
30.03.2021
- ZMIANY REGULAMINU
- Usunięto punkt 6. z sekcji “Konta”, który brzmiał ”6. Wszystkie pola w profilu postaci powinny być jak najszybciej uzupełnione.”
- Pojawiła się nowa sekcja w Regulaminie “Karta Postaci”.
Zostały do niej przeniesione punkty wcześniej znajdujące się w innych sekcjach, a także pojawiły się nowe zasady. Dodane zasady brzmią następująco:- 3. Aby Karta Postaci została zaakceptowana, gracz powinien ponadto uzupełnić następujące pola profilu: Klan, Wygląd, Księżyce, Płeć, Matka, Ojciec, Charakter, Karta Postaci, Multikonta oraz Statystyki.
- 4. Publikując Kartę Postaci gracz powinien umieścić w opisie tematu klik hasło: "do sprawdzenia". W przypadku publikacji niedokończonej Karty Postaci w opisie tematu powinno znaleźć się sformułowanie: "w budowie". Osoby akceptujące Karty Postaci nie mają obowiązku sprawdzać Kart Postaci, które nie zawierają informacji, że są już gotowe do sprawdzenia. Po akceptacji Karty Postaci opis tematu może zostać przez gracza dowolnie zmieniony lub usunięty.
- 5. Karty Postaci są sprawdzane według daty ich publikacji, tj. w kolejności od najwcześniej do najpóźniej wstawionych, chyba że Karta Postaci nie zawiera oznaczenia "do sprawdzenia", jest "w budowie" lub oczekuje na wprowadzenie przez gracza zasugerowanych zmian.
MECHANIKA I MISTRZOWIE GRY
- Zostały doprecyzowane zasady rozpoczynania rozgrywki starszą postacią. Od teraz pieszczochy mogą rozpocząć rozgrywkę z wyższym poziomem lub wybrać poziom niższy niż niż należy im się w związku z wiekiem. Więcej w tym temacie.
- Deszczowa Pogoda ukończyłx trening i zostałx pełnoprawnym MG.
POZOSTAŁE ZMIANY
- Została przeprowadzona ankieta mająca na celu wybranie nowej nazwy rangi dla kotów z Miejsca Gdzie Brak Gwiazd. 50% głosów (33) zostało oddanych na “Bezgwiezdny”, 35% (23) na “Potępiony”, 10% (7) na “Kot z Ciemnego Lasu”, a 3% (2) zostało oddanych na “Przeklętego”. W związku z tym tytuł postaci z Miejsca Gdzie Brak Gwiazd został zmieniony na Bezgwiezdny.
- W Poradniku dla Początkujących pojawił się odnośnik do sposobów na dołączenie do Klanu Pożogi.
- Od teraz pogoda w Ogłoszeniach na stronie głównej będzie się zmieniać raz na miesiąc, zawsze 23ego. Zachęcamy do zapoznawania się z opisami!
- Czas wyświetlanych użytkowników na stronie głównej został zmieniony z 24h na 48h.
- Spisy NPC zostały odświeżone. Uzupełnione zostały linki do nowych miotów, dodane zostały brakujące avatary, dodano informacje o zmianach partnerów, poprawiono rangi oraz literówki.
- Rozpoczęty został projekt Kulturalnego Rozwoju Klanów. Każdy z klanów ma szansę na wprowadzenie nowych zwyczajów oraz opisanie już istniejących. Więcej informacji można uzyskać z tematów założonych przez przywódców klanów we własnych subforach.
- Trwają prace nad nowym, uproszczonym tematem o wyglądzie i dziedziczeniu. Jego pojawiania można się spodziewać w ciągu kilku najbliższych dni.
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑
and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5
| S: 15
| Zr: 11
| Sz: 11
| Zm: 8
| HP: 70
| W: 70
| EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 41/100
Grupa: Wicher
Księżyce: 108
Mistrz: Biały Puch
Płeć: transpłciowa kotka
Matka: Trawiasta Polana [NPC]
Ojciec: Wietrzny Dzień [NPC]
Partner: miłość, miłość trzyma nas w uścisku
Multikonta: Zguba [S], Śreżoga [S], Krzyżakowa Nić [KG], Niepylak [KC] || Grzybowa Polana [KC/GK], Jaskółczy Śpiew [KR/S/MGBG], Jeziorna Mgła [KG/zaginieni], Pochmurna Łapa [KC/S/martwa]
Trwałe urazy: urwane pół lewego ucha, podłużna blizna na łapie
Wygląd
Niewielka i krępej budowy. Futro ma rude, tygrysio pręgowane, z białymi znaczeniami na brzuchu, przednich łapach, dolnej połowie pyska, karku, szyi i różowym nosie. Lewe oko ma orzechowe, prawe błękitne. Połowa lewego ucha oderwana; na prawej przedniej łapie ma podłużną bliznę. Porusza się miękkim, cichym chodem.
7.04.2021
Mleczna Struga z dniem dzisiejszym rezygnuje z pełnionej dotychczas funkcji moderatora. Dziękujemy jej serdecznie za poświęcony czas i pomoc, którą dla nas była!
❦ ❦ ❦
chciałabym przeżyć jeszcze jedno
lub nawet dwa życia
ŻEBY MÓC CIĘ ZOBACZYĆ
i tamten ból który mnie wyniósł
ɴᴀ ʀᴏᴢżᴀʀᴢᴏɴʏ ᴘɪᴀsᴇᴋ
❦ ❦ ❦
Statystyki - lvl: 4
| S: 9
| Zr: 11
| Sz: 9
| Zm: 9
| HP: 55
| W: 75
| EXP: 205/300
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 0/100
Grupa: Rzeka
Księżyce: 58
Mistrz: Płonące Niebo, Czereśniowa Gałązka
Płeć: niebinarne (zapach neutralny, kwiecisty)
Matka: Żołędziowa Cętka
Ojciec: Słony Wiatr
Partner: yyy Tojad???
Multikonta: Pochmurny Sen || Śpiewająca Knieja, Pszczela Łapa, Miraż
Trwałe urazy: Brak lewego ucha.
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości.
Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
12.04.2021
ZMIANA STANOWISKA “MODERATOR” NA “ADMIN JUNIOR”
xxxTaka, a nie inna decyzja co do zmiany nazewnictwa i rangi na forum ma swój początek w kilku różnych rzeczach. Jednym z powodów jest to, że od jakiegoś czasu zaobserwowaliśmy na forum pewną niepokojącą tendencję dotyczącą pracy naszych moderatorów - ich słowa i działania były traktowane niepoważnie przez graczy, doszło do sytuacji ignorowania poleceń/słów moderatorów a nawet do świadomego blokowania rozmów dotyczących spraw forumowych czy też blokowania samego moderatora.
xxxModeratorzy na naszym forum mają realny wpływ na działanie artemidy oraz na decyzje administracyjne, mają wgląd w plany i działania administratorów, ich zdanie się liczy. Nawet w przypadku rzeczy takich jak sprawdzanie awansów, treningów czy Kart Postaci jest między nami nieustanna komunikacja i wiemy o tym, jak wygląda status danych rzeczy załatwiany przez innego członka naszego grona lub jak przebiega rozmowa z jakimś userem. Ignorowanie moderatora, który zwraca uwagę na jakieś błędy, braki lub problemy i zwracanie się z tym do innego członka grona administracyjnego nie ma sensu - wszyscy mamy takie samo zdanie na ten temat, jak owy moderator, a dodatkowo jest to wyrazem skrajnego braku szacunku do niego. Jeden przypadek można było określić wypadkiem przy pracy, ale gdy coś takiego powtarza się regularnie wpływa to na samopoczucie moderatorów, ich morale oraz skuteczność i tempo pracy nas wszystkich.
xxxJuż od prawie czterech miesięcy zakres obowiązków członków moderacji jest znacząco szerszy, niż był wcześniej. Mają większy, realniejszy wpływ na działanie forum i jego organizację. Posiadają dostęp do większości spraw, którymi się zajmujemy, a nasze decyzje są podejmowane wspólnie. Z tego powodu zdecydowaliśmy, że nazwa rangi "Moderator" nie jest już adekwatna do faktycznego zakresu obowiązków takich osób oraz nakładu pracy jaki codziennie wkładają w to forum. Ich wsparcie oraz skrupulatność są dla nas nieocenione i niemożliwe by dla nas było zajęcie się forum w taki sposób, jak dotychczas, bez nich. Mamy nadzieję, że decyzja co do zmiany nazewnictwa pozwoli wam wszystkim lepiej zorientować się w tym, jak wygląda podział prac między nami, jak sobie z tym radzimy, jaka komunikacja między nami występuje. I zapobieganie powtarzaniu się sytuacji, w których jedne osoby należące do grona administracyjnego są traktowane bardziej jak osoby należące do grona administracyjnego od innych.
- POZOSTAŁE OGŁOSZENIA
- Założony został nowy temat: Obowiązki i uprawnienia: Admini, Admini Jr i Modzi. Można się z niego dowiedzieć jakie są zakresy obowiązków członków administracji, a także jak wygląda komunikacja między nimi.
- Zmieniona została nazwa serwera administracyjnego z “Modzi + Admini Artemidy” na “Admini + Admini Jr Artemidy”.
- Informacje o planach założenia nowego konta można teraz podawać do każdego członka administracji, niezależnie od funkcji.
- Temat ”Adopcje porzuconych kont” został przeformułowany by zawarte w nim informacje były jaśniejsze dla użytkowników. Ponadto zasady dotyczące zaczynania gry starszą postacią są teraz stosowane również wobec kont z adopcji.
- Barwna Łapa odszedłx ze stanowiska Mistrza Gry. Za to swój trening ukończył Tygrys, zostając pełnoprawnym Mistrzem Gry.
- Wprowadzona zostaje nowa ranga ”Opiekun”. Wynika to ze zmian fabularnych w Klanie Rzeki, gdzie Ćmia Gwiazda, za błogosławieństwem Gwiezdnego Klanu, zmieniła rangę Matki na rangę Opiekuna.
- W związku z zaistniałymi w ostatnich czasach błędami przypominamy jak wyglądają progi na kolejne levele:
PROGI napisałx:II LVL: 100 EXP
III LVL: 150 EXP
IV LVL: 200 EXP
V LVL: 300 EXP
VI LVL: 400 EXP
VII LVL: 500 EXP
VIII Lvl: 600 EXP
IX Lvl: 750 EXP
X Lvl: 900 EXP
... etc.
- Pracujemy nad tematem, w którym będą znajdować się informacje o projektach nad którymi obecnie pracujemy. Szczegóły zostaną podane wkrótce.
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑
and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5
| S: 15
| Zr: 11
| Sz: 11
| Zm: 8
| HP: 70
| W: 70
| EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 41/100
Grupa: Rzeka
Księżyce: 58
Mistrz: Płonące Niebo, Czereśniowa Gałązka
Płeć: niebinarne (zapach neutralny, kwiecisty)
Matka: Żołędziowa Cętka
Ojciec: Słony Wiatr
Partner: yyy Tojad???
Multikonta: Pochmurny Sen || Śpiewająca Knieja, Pszczela Łapa, Miraż
Trwałe urazy: Brak lewego ucha.
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości.
Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
15.04.2021
ZMIANY W REGULAMINIE - W sekcji “Multikonta” doszło do zmiany ilości wymaganych postów potrzebnych do założenia piątego konta, ze 150 na 120, a w przypadku kont z adopcji ze 120 na 100.
- Do sekcji “Karta Postaci” w regulaminie zostały dodane dwa nowe punkty. Wcześniej takie informacje znajdowały się w formularzu Karty postaci, jednak uznaliśmy, że są na tyle istotne, że należy dopisać je do regulaminu.
Cytat:6. Po zaakceptowaniu Karty Postaci nie można usuwać z niej wymaganych informacji nawet pod pretekstem aktualizacji danych.
7. Karta Postaci musi być przede wszystkim czytelna i przejrzysta, a więc wolna od takich modyfikacji jak:- - użycie wyłącznie dużych liter lub użycie zbyt małej czcionki (rozmiar 9 i poniżej);
- zbyt mały kontrast między kolorem czcionki a tłem większości stylów na forum;
- umieszczanie obowiązkowych informacji w innej kolejności niż podana w formularzu Karty Postaci (np. zgoda na adopcję na początku zamiast na końcu Karty Postaci).
7.1. Określone w pkt 7 wymogi przejrzystości obowiązują także po tym, jak Karta Postaci zostanie zaakceptowana.
ZMIENIONY FORMULARZ KARTY POSTACI - Dawny temat z Formularzem Karty Postaci został przeniesiony do archiwum, a na jego miejsce pojawił się Karta postaci - formularz i porady. Został on opracowany tak, by jasno i wyraźnie pokazywać na co zwracamy uwagę podczas sprawdzania kart postaci, odsyłać do istotnych tematów na forum, a także pomóc opracować samą kartę postaci.
UPROSZCZENIA W MECHANICE - Ogólnodostępny opis mechaniki polowań był do tej pory niejasny, i wprowadzała zamęt względem tego co jest wymagane od postaci, by jej próby łapania zwierzyny zostały uznane za udane. Z tego powodu wprowadziliśmy szereg zmian w temacie Polowania i walka.
Cytat:
» Polować może każdy kot, który podczas sesji fabularnej uzyskał podstawowe informacje na temat polowania. Uznaje się, że każdy samotnik powyżej wieku kocięcego potrafi polować.
» Koty, które nie znają podstawowych zasad polowania, mogą podejmować utrudnione próby polowania. Informacja o tym, że dana postać nie umie polować musi zostać umieszczona w poście otwierającym akcję.
» By podejść do wytropionej zwierzyny, należy w poście umieścić informację o tym, że postać "skrada się" lub "porusza się w pozycji łowieckiej" oraz opisać zastosowanie zasady "mysz cię wyczuje, królik usłyszy, a ptak zobaczy" (tj. użycie techniki adekwatnej do typu zwierzyny). Pominięcie którejkolwiek z tych rzeczy skutkuje automatyczną ucieczką zwierzyny.
» Elementy wchodzące w skład "pozycji łowieckiej" to:- ugięcie łap tak, aby brzuch był blisko ziemi;
- zrównanie głowy i ogona z linią grzbietu;
- poruszanie się pod wiatr;
- uważanie na to, co znajduje się pod łapami.
Jeśli w poście znajdzie się wzmianka o tym, że polująca postać "skrada się" lub "porusza się w pozycji łowieckiej", to nie jest wymagane opisywanie każdego z tych elementów.
NOWY TEMAT - AKTUALNE PROJEKTY - Założony został nowy temat Aktualne projekty. Zawiera on informacje na temat prac administracji nad forum, ich stanem, oraz co zostanie wprowadzone. Zachęcamy do przeglądania go regularnie, gdyż od tej pory będzie on stałym elementem forum, uzupełnianym o nowe projekty i informacje o nich.
NOWE TERENY- Ze względu na chęć graczy by odbywać sesje poza obozami, połączoną z wyraźnym niedoborem w tematach terenów klanów, wszystkie klany o stałych terytoriach zyskały po 3 nowe tematy. W przyszłości kolejne tematy będą dodawane według potrzeb klanów.
INNE OGŁOSZENIA - Temat ze zgłoszeniami na mistrzów gry został wyczyszczony ze zgłoszeń nieaktualnych. Pozostawione zostały tylko zgłoszenia obecnych mistrzów gry oraz ludzi, którzy wciąż mają chęci by kiedyś zostać mistrzami gry. Jednocześnie informujemy, że zgłoszenia w tym temacie są uznawane za zawsze aktualne, więc jeśli uznasz, że już nie chcesz być mistrzem gry, prosimy o usunięcie lub zedytowanie postu zgłoszeniowego.
- Przypominamy o temacie z naborem na członków administracji. Został on przeformułowany by zawierać linki potrzebne do zapoznania się z funkcjonowaniem administracji oraz zakresem obowiązków. Temat z naborem jest zawsze otwarty, dlatego zachęcamy do zapoznania się z nim i jeśli uznasz, że to coś dla ciebie, do zgłoszenia się.
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑
and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5
| S: 15
| Zr: 11
| Sz: 11
| Zm: 8
| HP: 70
| W: 70
| EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 41/100
Grupa: Rzeka
Księżyce: 58
Mistrz: Płonące Niebo, Czereśniowa Gałązka
Płeć: niebinarne (zapach neutralny, kwiecisty)
Matka: Żołędziowa Cętka
Ojciec: Słony Wiatr
Partner: yyy Tojad???
Multikonta: Pochmurny Sen || Śpiewająca Knieja, Pszczela Łapa, Miraż
Trwałe urazy: Brak lewego ucha.
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości.
Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
27.04.2021
Witamy na nowej wersji forum! Przenosiny forum miały na celu zaktualizowanie systemu, na którym działa forum, a co za tym idzie usunięcie szeregu problemów, które się przez niego pojawiały, takich jak wolne funkcjonowanie oraz częste błędy. Całość przebiegła pomyślnie, chociaż wciąż pracujemy nad ulepszeniami i dostosowaniem forum do potrzeb jego użytkowników.
Dodatkowo przez trzy kolejne miesiące hostowane będą obie wersje forum, stara oraz nowa. Na nowej będzie można już pisać posty i prowadzić rozgrywkę, podczas gdy stara pozostanie jako archiwum bez możliwości wprowadzania zmian.
Garść dodatkowych informacji: - Konta można ponownie uruchomić poprzez zresetowanie hasła e-mailem, lub użycie programu do migracji haseł.
- Account Switcher - od teraz możecie połączyć swoje konta i zmieniać je do woli w ciągu jednego kliknięcia myszką! Dodatkowo podczas wysyłania postów można wybrać z jakiego konta się to robi. By połączyć konta należy wejść w User CP -> Account Switcher
- Saphic 2.0 - z wielu dawnych styli forum tylko ten styl jest obecnie dopasowany do nowego systemu. W związku z tym szukamy osób chętnych do dostosowania starych stylów lub stworzenia nowych pasujących do forum. Chętnych zachęcamy do zgłoszenia się do administracji po więcej informacji.
- Z racji faktu, że na nowym stylu wciąż brakuje niektórych elementów by był w pełni funkcjonalny, domyślnym stylem forum wciąż jest podstawowy styl zapewniany przez MyBB.
- Jeśli jakiś element niezbędny do funkcjonowania forum nie będzie dostępny na stylu Saphic 2.0 zalecamy zgłosić problem do administracji oraz zmienić styl na Default.
- By zmienić styl należy zjechać na sam dół strony, odnaleźć okienko po prawej stronie z napisem “Default” -> zmienić na “Saphic 2.0”.
- Planowanych jest kilka kolejnych ulepszeń, które stopniowo będą wchodzić w życie.
- Wszelkie błędy prosimy zgłaszać do administracji.
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑
and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5
| S: 15
| Zr: 11
| Sz: 11
| Zm: 8
| HP: 70
| W: 70
| EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 41/100
Grupa: Grom
Księżyce: 150
Mistrz: Kuni Syk
Płeć: kocur
Matka: Białowąsa
Ojciec: Dębowy Pień
Multikonta: Żelazo [NŚ]; Złamana Łapa [Z]
Trwałe urazy: Oderwane 2/3 lewej małżowiny usznej.
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
12/05/2021
Klan Pożogi i Nowy Świt - co się stało i co się będzie działo?
Przepraszam za zamieszanie wywołane moją pochopną decyzją o nadaniu koloru Nowemu Świtu. Nie doceniłem wagi tej zmiany i przez moje niedopatrzenie nie pozwoliłem administracji dostatecznie jej przedyskutować.
Klan Pożogi
- Klan Pożogi został rozwiązany. Podczas ostatniego zebrania Klanu Pożogi przywódca Rojst ogłosił swoją decyzję o przeniesieniu grupy poza znane ziemie.
- Grupa Klan Pożogi została usunięta z chwilą, gdy ostatni jej członek, Rojst, został przeniesiony do Zaginionych.
- Subforum “Klan Pożogi” przemianowane zostało na “Opuszczony obóz Klanu Pożogi”. Od teraz każdy zarejestrowany użytkownik ma dostęp do znajdujących się w nim postów.
- Opuszczony obóz Klanu Pożogi pozostaje otwarty do czasu, aż rozgrywane tam sesje zostaną zakończone oraz przeprowadzone zostaną wszelkie akcje związane z interakcjami z Klanem Pożogi (np. wyprawa Cienia i Rzeki w celu przegonienia grupy).
- Spodziewamy się, że Opuszczony obóz Klanu Pożogi zostanie zamknięty w ciągu maksymalnie dwóch miesięcy. Zostanie wtedy przeniesiony do archiwum, z wyjątkiem tematu “Kamienne Pazury”, który zostanie przywrócony do Leśnych Ostępów.
Nowy Świt
- Utworzona została nowa grupa - Nowy Świt. Grupa ta zrzesza koty należące wcześniej do Pożogi, które zdecydowały się pozostać na znanych ziemiach. Nowy Świt nie posiada przywódcy, ale za najważniejszą członkinią jego rady uznaje się kocicę Tundrę.
- Kolor grupy Nowy Świt wybrany zostanie przez administrację spośród propozycji złożonych przez członków tej grupy.
- Koty z Nowego Świtu wkróce wybiorą się na wyprawę poza znane ziemie, która nadzorowana będzie przez doświadczonego MG Płonące Niebo. Celem tej wyprawy będzie fabularne odnalezienie terenów nadających się na obóz tej grupy.
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might
Statystyki - lvl: 2
| S: 8
| Zr: 12
| Sz: 4
| Zm: 2
| HP: 65
| W: 45
| EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP:
Grupa: Rzeka
Księżyce: 58
Mistrz: Płonące Niebo, Czereśniowa Gałązka
Płeć: niebinarne (zapach neutralny, kwiecisty)
Matka: Żołędziowa Cętka
Ojciec: Słony Wiatr
Partner: yyy Tojad???
Multikonta: Pochmurny Sen || Śpiewająca Knieja, Pszczela Łapa, Miraż
Trwałe urazy: Brak lewego ucha.
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości.
Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
20.05.2021
SPARINGI BEZ MISTRZÓW GRY
Obserwując forum oraz akcje z udziałem Mistrzów Gry, podjęliśmy decyzję, by umożliwić przeprowadzanie sparingów bez udziału Mistrzów Gry. Ma to na celu: usprawnienie przebiegu sparingów, odciążenie Mistrzów Gry oraz wyraźnie rozgraniczenie walki od sparingu. Wcześniej bywały problemy z rozróżnieniem, gdzie zaczyna się walka, a gdzie kończy sparing; poprzez eliminację możliwości otrzymania ran na sparingach oraz wyłączenie Mistrza Gry, podział ten staje się jasny i wyraźny. Więcej o tym jak mają wyglądać sparingi w takim systemie można przeczytać w temacie Polowania, walki, sparingi. Dodatkowo, w związku z tymi zmianami, od teraz sparingi wliczają się w limit 6 sesji oraz możliwe jest uczestniczenie tylko w jednym na raz.
Obecnie trwające sparingi można dokończyć z udziałem Mistrza Gry lub przejść na nowy system.
NOWY TEMAT Z GENETYKĄ
Prezentujemy wszystkim graczom nowy, uproszczony temat z genetyką i wyglądami kotów. Mamy nadzieję, że sposób jego prezentacji ułatwi wam orientację w tej tematyce, a także pomoże przy tworzeniu nowych postaci. Wiele zasad uległo uproszczeniu, oraz pojawiły się nowe możliwości, takie jak jasno opisane mutacje genetyczne, czy wymagania względem możliwości stworzenia szylkretowego kocura. Jednocześnie informujemy, że w planach jest ulepszanie tego tematu oraz dodawanie nowych, przydatnych informacji. Zachęcamy do zapoznania się z nim TUTAJ.
NOWE POLE W PROFILU
Od dzisiaj, oprócz linku do Karty Postaci, w profil należy wstawić również link do tematu miotu, z którego pochodzi postać. Ma to na celu m.i: ułatwienie nawigacji oraz odnajdywania i kojarzenia rodziny każdej postaci z forum, a w efekcie ułatwić orientację w historii całego forum; usprawnienie procesu liczenia wieku powracających postaci itp. Od teraz nowe Karty Postaci nie będą akceptowane bez uzupełnionego tego pola w profilu, a w wypadku postaci zaakceptowanych przed powstaniem tego pola, prosimy o uzupełnienie go.
Zmiany w regulaminie
W związku ze zmianami w genetyce jak, akcjach z MG jak i innych poprawkach prezentujemy punkty które zostały zmienione oraz dodane:
”Regulamin” napisałx:I. Rejestracja i posiadanie kont- 2. Niniejszy regulamin jest najważniejszym dokumentem na forum. W razie jakichkolwiek rozbieżności, pomiędzy zasadami przedstawionymi w regulaminie, a w dowolnym innym temacie, zasady przedstawione w regulaminie są uznawane za wiążące.
II. Konto- 4. Wygląd postaci opisany w Karcie Postaci musi być realistyczny i nie podlega zmianie po zaakceptowaniu KP (za wyjątkiem zmian wynikłych z wydarzeń fabularnych)
- 5. Wygląd postaci urodzonych w miotach na forum podlega zasadom uproszczonej genetyki opisanej w temacie Wygląd postaci i jego dziedziczenie.
III. Karta Postaci- 3. Aby Karta Postaci została zaakceptowana, gracz powinien ponadto uzupełnić następujące pola profilu: Klan, Wygląd, Księżyce, Płeć, Matka, Ojciec, Charakter, Karta Postaci, Miot, Multikonta oraz Statystyki.
- 7. Karta Postaci musi być przede wszystkim czytelna i przejrzysta, a więc wolna od takich modyfikacji jak:
- użycie wyłącznie dużych liter lub użycie zbyt małej czcionki (rozmiar 83 i poniżej)
IV. Pisanie postów- 9. W tematach fabularnych nie obowiązuje bezwzględnie kolejka dodawania postów. Dobrym zwyczajem jest trzymanie się rotacji w odpisach przy rozgrywce na 3-4 osoby, ale nie jest to konieczność.
- 10. Wystąpienie wszelkich miotów, poczętych poza sesjami rozegranymi na forum, musi zostać wcześniej skonsulowane z administracją i być przez nią zatwierdzone.
- 11. Jeśli porzucona postać powraca w ciąży, wielkość jej miotu nie może przekraczać 4 kociąt, które nie mogą wykazywać cech szczególnych dziedziczonych po przynajmniej jednym rodzicu (jeśli nie posiada ich postać będąca w ciąży).
- 12. Mistrz Gry chcący przeprowadzić akcję znajdowania kociąt nieznanego pochodzenia (tzw. “znajd”) musi skonsultować to wcześniej z administracją i uzyskać od niej zgodę.
VI. Sesje z Mistrzami Gry (MG)- 2. W limit sesji z MG nie wchodzą walki treningowe (sparingi). Wliczają się one w limit 6 sesji bez MG.
- 3. Jeśli uczestnik sparingu spróbuje zadać przeciwnikowi prawdziwe obrażenia, walka treningowa zmienia się w zwykłą walkę. Zwykła walka jest sesją z MG, dlatego:
- sesja ta musi zostać zgłoszona w temacie Zgłoszenia do MG;
- gdy którakolwiek z postaci z tej sesji bierze udział w innej akcji MG, należy tę akcję zawiesić do czasu zakończenia walki;
- sesja ta przestaje się wliczać w limit 6 sesji na postać;
- sesja ta wlicza się w limit 1 sesji z MG.
- 5. Jeżeli między jedną a drugą sesją MG upłynął czas krótszy niż tydzień, to wszelkie spadki statystyk z pierwszej sesji przenoszą się na drugą.
Pozostałe informacje - W związku ze zmianami w sposobie przeprowadzania sparingów, powstał nowy temat Rozpoczęcia i zakończenia sparingów, prosimy o zapoznanie się z nim.
- Przypominamy, że Mapa Forum cały czas jest aktualizowana o nowe tematy. Zachęcamy do korzystania z niej, by ułatwić sobie poruszanie się po forum.
- Z funkcji Mistrza Gry odeszła Miętowy Pąk. Pełnoprawnym Mistrzem Gry została Bawełniana Nić.
- Przypominamy, że w razie potrzeby można zwrócić się do administracji z prośbą o możliwość uzyskania dodatkowego slota na sesję fabularną.
- W temacie Adopcje porzuconych kont pojawiła się informacja, będąc w jakim wieku, postaci usuwane są z puli kont do adopcji.
- Od przyszłego miesiąca choroby będą losowane raz w miesiącu, po cztery postaci na klan. Jest to zmiana względem poprzedniego losowania dwa razy w miesiącu po dwie postaci, która ma na celu ułatwienie pracy administracji.
- Przypominamy o nowym temacie: Relacje i ich zmiany między NPC, w którym są publikowane opisy wydarzeń, spotkań, fabularnego tła, do których można ciekawie odnosić się w narracji.
- Ze względu na różnicę w możliwości ustawienia uprawnień na nowym silniku względem starego, wyłączona została możliwość usuwania postów. Jeśli z jakiegoś powodu zajdzie potrzeba by usunąć posty prosimy o zgłoszenie tego do administracji.
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑
and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5
| S: 15
| Zr: 11
| Sz: 11
| Zm: 8
| HP: 70
| W: 70
| EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 41/100
Grupa: Samotnicy
Księżyce: 124
Mistrz: Zachodzące Światło [*]
Płeć: kocur
Matka: Mysi Krok [*]
Ojciec: Bukowa Kora [*]
Partner: każdy i nikt
Multikonta: Rybołowi Lot, Liliowa Łapa. Bratek [KRz]
Trwałe urazy: blizna na podgardlu po ataku borsuka, blizna na karku, blizna na tylnej łapie i zadrapanie pod prawym okiem
Wygląd
Duży, masywny kocur o szerokich barkach i silnych łapach. Ma garbaty nos, skośne, zielone oczy i pędzelki na uszach. Jego umaszczenie jest ciemne, bure tygrysio pręgowane i około połowy jego ciała pokrywa biel, charakterystycznie przecinając mu lewe oko. Ogon jest gruby, średniej długości, zakończony czernią.
Drodzy gracze,
niestety, z dniem dzisiejszym, z grona administracyjnego odchodzi Szara Kora. Chcemy jej serdecznie podziękować za czas, energię, pomysły i pracę jaką włożyła w to forum podczas swojej kadencji. Cieszymy się, że mogliśmy z nią współpracować i że mogła być częścią naszej grupy. Mamy nadzieję, że ona również będzie wspominać czas z nami jako produktywny i przyjemny - taki, którego nie żałuje.
Jednocześnie chcemy powiadomić, że jesteśmy zainteresowani poszerzeniem grona administracyjnego o dodatkowych Administratorów Juniorów. Wraz ze zrezygnowaniem Mlecznej Strugi oraz Szarej Kory z funkcji, nasze szeregi się nieco przetrzebiły, co prowadzi do dodatkowego obciążenia pracą obecnych adminów, tak seniorów jak i juniorów. Nie chcemy, by ktokolwiek czuł się przepracowany, dlatego czujemy, że dwie lub trzy osoby więcej znacznie ułatwiłyby nam pracę. Nabór na członków administracji jest zawsze otwarty, jednak tym razem wyznaczamy orientacyjny termin do którego chcielibyśmy wyłonić nowych członków administracji i jest nim początek lipca. Wiemy, że obecnie trwa okres zintensyfikowanej pracy wśród uczniów i studentów, dlatego mamy nadzieję, że tak długi czas da wam okazję na zastanowienie się, oraz przetrwanie końca roku szkolnego, jak i sesji.
Temat, w którym można się zgłaszać, jak i znaleźć dodatkowe informacje dotyczące samego naboru, znajdują się tutaj [link - https://artemida.webd.pl/thread-7817.html].
Oprócz tego, w tym temacie [link - https://artemida.webd.pl/thread-8194.html] możecie znaleźć orientacyjne informacje dotyczące zakresu obowiązków administratorów seniorów i juniorów, co może pomóc wam zorientować się w tym, jak konkretnie wygląda praca w naszym zespole. Prosimy o zapoznanie się z nim przed ewentualnym zgłoszeniem.
Administracja Artemidy
Są takie >> DNI << [ są takie dni, takie dni ] Kiedy wiatr, kiedy deszcz i tęsknię do ciebie Są jeszcze ciągle takie dni
| |
Są takie >> SNY << [ są takie sny, takie sny ] Kiedy ja, kiedy z nią biegniemy do siebie Są jeszcze ciągle takie sny.
|
Statystyki - lvl: 5
| S: 18
| Zr: 12
| Sz: 9
| Zm: 6
| HP: 85
| W: 55
| EXP: 70/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP:
Grupa: Rzeka
Księżyce: 58
Mistrz: Płonące Niebo, Czereśniowa Gałązka
Płeć: niebinarne (zapach neutralny, kwiecisty)
Matka: Żołędziowa Cętka
Ojciec: Słony Wiatr
Partner: yyy Tojad???
Multikonta: Pochmurny Sen || Śpiewająca Knieja, Pszczela Łapa, Miraż
Trwałe urazy: Brak lewego ucha.
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości.
Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
7.01.2021
Ze względu na zmniejszenie się grona administratorskiego przez ostatnie dwa tygodnie prowadziliśmy nabór na administratorów juniorów. Bardzo dziękujemy za zgłoszenia wszystkim chętnym, a po przemyśleniu i przedyskutowaniu każdej kandydatury wybraliśmy trzech nowych członków administracji.
Są nimi: - Nagietkowa Łapa (Bawełniana Nić, Cis, Promienna Łapa, Gorejący Świt)
- Szafirowa Łapa (Roziskrzona Noc)
- Barania Łapa (Czarnowron)
Mamy nadzieję, że wspólnymi siłami będziemy pracować nad rozwojem i sprawnym funkcjonowaniem Artemidy. Jednocześnie przypominamy, że temat z naborem nie zostaje zamknięty, a wszelkie nowe zgłoszenia będa brane pod uwagę gdy zajdzie potrzeba ponownego poszerzenia grona administratorskiego.
Jeśli postanowisz wycofać swoje zgłoszenie, powiadom o tym administrację! Nieaktualne zgłoszenia będą przenoszone do archiwum.
Administracja Artemidy
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑
and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5
| S: 15
| Zr: 11
| Sz: 11
| Zm: 8
| HP: 70
| W: 70
| EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 41/100
Grupa: Wicher
Księżyce: 108
Mistrz: Biały Puch
Płeć: transpłciowa kotka
Matka: Trawiasta Polana [NPC]
Ojciec: Wietrzny Dzień [NPC]
Partner: miłość, miłość trzyma nas w uścisku
Multikonta: Zguba [S], Śreżoga [S], Krzyżakowa Nić [KG], Niepylak [KC] || Grzybowa Polana [KC/GK], Jaskółczy Śpiew [KR/S/MGBG], Jeziorna Mgła [KG/zaginieni], Pochmurna Łapa [KC/S/martwa]
Trwałe urazy: urwane pół lewego ucha, podłużna blizna na łapie
Wygląd
Niewielka i krępej budowy. Futro ma rude, tygrysio pręgowane, z białymi znaczeniami na brzuchu, przednich łapach, dolnej połowie pyska, karku, szyi i różowym nosie. Lewe oko ma orzechowe, prawe błękitne. Połowa lewego ucha oderwana; na prawej przedniej łapie ma podłużną bliznę. Porusza się miękkim, cichym chodem.
12. 07. 2021
1. W ostatnim czasie miały miejsce sytuacje, które dały nam podstawę do przypuszczeń, iż na forum powróciła osoba mająca na celu przeszkadzać innym w rozgrywce oraz utrudniać funkcjonowanie forum. Osoba ta manipulowała przy IP, zakładała wiele nielegalnych kont i zajmowała miejsca w miotach, a potem szybko porzucała swoje postaci. Udało się nam ustalić, że jej nielegalnymi kontami były: Lódd, Pszczoła, Bocianr, Jaśmin, Dante. Konta te zostały zablokowane. Ogłaszamy jednocześnie, że wszystkie konta po nielegalnych multikontach będą odtąd, o ile pozwoli na to wiek, trafiały do adopcji od 0, niezależnie od ilości postów.
2. Miot w Nowym Świcie, na prośbę graczy, zostaje odmłodzony o dwa księżyce ze względu na okoliczności wyprawy w poszukiwaniu nowych terenów. Postaci zatem skończą 6 księżyców pod koniec lipca, a nie czerwca.
3. Wyprawa Nowego Świtu dobiegła końca. Powstała nowa kategoria jego obozu, a na stronie głównej pojawił się opis tej grupy. Jeżeli któryś z Klanów chciałby zmienić swój opis, prosimy o kontakt z administracją i podesłanie nam nowej propozycji.
4. Punkt 4 w dziale VII regulaminu (Porzucenie i przejęcie konta) zostaje zmieniony.
Dotychczasowe brzmienie:
Regulamin napisałx:Decyzja gracza o odejściu z forum lub porzuceniu postaci wchodzi w życie po upływie tygodnia od jej publikacji w temacie "Odejścia" lub "Postaci porzucone" i do tego momentu może zostać zmieniona.
Nowe:
Regulamin napisałx:Decyzja gracza o odejściu z forum lub porzuceniu postaci wchodzi w życie po upływie trzech dni od jej publikacji w temacie "Odejścia" lub "Postaci porzucone" i do tego momentu może zostać zmieniona.
Zaktualizowany punkt nie stosuje się do postaci, które w chwili tej zmiany oczekują na przeniesienie do odpowiednich grup.
5. Do banku medykamentów dodano nowe zioła. Można je znaleźć podczas akcji szukania ziół.
❦ ❦ ❦
chciałabym przeżyć jeszcze jedno
lub nawet dwa życia
ŻEBY MÓC CIĘ ZOBACZYĆ
i tamten ból który mnie wyniósł
ɴᴀ ʀᴏᴢżᴀʀᴢᴏɴʏ ᴘɪᴀsᴇᴋ
❦ ❦ ❦
Statystyki - lvl: 4
| S: 9
| Zr: 11
| Sz: 9
| Zm: 9
| HP: 55
| W: 75
| EXP: 205/300
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 0/100
Grupa: Rzeka
Księżyce: 58
Mistrz: Płonące Niebo, Czereśniowa Gałązka
Płeć: niebinarne (zapach neutralny, kwiecisty)
Matka: Żołędziowa Cętka
Ojciec: Słony Wiatr
Partner: yyy Tojad???
Multikonta: Pochmurny Sen || Śpiewająca Knieja, Pszczela Łapa, Miraż
Trwałe urazy: Brak lewego ucha.
Wygląd
Zboże jest małym kotem. Ba, wręcz jednym z najmniejszych. Ewidentnie wdało się w mamę ze swoją wielkością, bo pomimo swojego wieku wciąż wygląda jak taki ledwo co terminatorski podrostek. A jakby tego brakowało to jej drugą właściwością jest to, że jest długie i wąskie. Długie kościste łapy na długim tułowiu, z długim ogonem który wiecznie sterczy do góry. Pewnie gdyby nie jej intensywnie rude krótkie futro, pokryte tygrysimi pręgami, to by łatwo po prostu rozpłynęło się w powietrzu od swojej mikrości.
Za to mordę ma dość zwykłą, z takimi o typowymi bursztynowymi oczami, różowym nosem i białymi wąsami. Pewną dozę ciekawości do wyglądu Zboża dodaje brak lewego ucha. Kiedyś było uszczerbione, ale ostatecznie Zboże miało pecha by stracić je zupełnie. Gdzieś pod futrem schowana jest cała gama blizn, które Zboże zawdzięcza samotnikom mieszkającym na osiedlu dwunogów, ale nie są to blizny na tyle duże, by dało się je łatwo zauważyć. Ot, w paru miejscach jej futro jest odrobinę mniej gęste, to tyle.
19.07.2021
ODŚWIEŻENIE KOMPENDIUM
Wraz z wrzuceniem tematów Cykl życia kota oraz Zaświaty i kontakt ze zmarłymi kończymy obecny etap odświeżania kompendium. Wciąż planowane są pewne zmiany, ale obecnie większość tematów została opracowana na nowo i dopasowana do realiów forum oraz potrzeb graczy.
UTWORZENIE NOWEGO DZIAŁU FABULARNEGO - KAMIENNE PAZURY
Klan Pożogi pozostawił po sobie wiele tematów wartych wykorzystania, które przy głosach, że Ziemie Niczyje potrzebują więcej terenów, stały się idealnym materiałem do zagospodarowania. Z tego powodu część tematów, które wcześniej znajdowały się w obozie Klanu Pożogi została przeniesiona do nowego działu o nazwie Kamienne Pazury, który jest częścią Leśnych Ostępów. Tematy takie jak legowiska, dzielenia języków czy treningi i nauki zostały przesunięte wraz z działem Opuszczony obóz Klanu Pożogi do Archiwum.
Jednocześnie informujemy, że opisy tematów zawartych w Kamiennych Pazurach będą stopniowo zamieniane na bardziej pasujące do ich obecnej funkcji.
MY DRESS IS ON FIRE
⭑ ⭑ ⭑ ⭑
and I hurl myself, I heal myself, I drag myself
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxlike a rug in the rain
and my S A I N T she is dancing
as every step I choose to take begins to
??? ??? ????? ??????
Statystyki - lvl: 5
| S: 15
| Zr: 11
| Sz: 11
| Zm: 8
| HP: 70
| W: 70
| EXP: 195/400
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP: 41/100
Grupa: Grom
Księżyce: 150
Mistrz: Kuni Syk
Płeć: kocur
Matka: Białowąsa
Ojciec: Dębowy Pień
Multikonta: Żelazo [NŚ]; Złamana Łapa [Z]
Trwałe urazy: Oderwane 2/3 lewej małżowiny usznej.
Wygląd
Szeroki, ciężki kocur o długiej, złotej sierści z pręgowaniem tygrysim. Ma białe znaczenia, które ciągną się od żuchwy, poprzez pierś i brzuch, aż do końca ogona. Biel rozjaśnia również końce wszystkich jego łap oraz wnętrze ud. Jego ślepia są ciemnozielone, lekko szarawe.
07.09.2021
Z dniem wczorajszym Zbożowa Łapa (Jabłoniowa Łapa, Wilczy Szlak, Pieśń) zrezygnował ze stanowiska administratora.
Chcemy przede wszystkim ogromnie podziękować za całe zaangażowanie, czas i energię poświęcone temu forum. Stanowił on nieocenioną pomoc przy administracyjnych problemach wszelkiego kalibru: sprawach technicznych, czynnościach codziennych, rozwiązywaniu konfliktów, podejmowaniu trudnych decyzji.
Pomimo odejścia Zbożowej Łapy, postanowiliśmy pozostać przy czterech administratorach seniorach. Niezmiernie miło więc jest nam ogłosić, że Okopcona Gałązka (Huba, Mętna Łapa) dołącza dziś do grona seniorów. Liczymy na owocną i długą współpracę, powodzenia!
xxxxxxZMIANY W REGULAMINIE
- Zmiana zasady 4. w sekcji II – Konto ("Wygląd postaci opisany w Karcie Postaci musi być realistyczny i nie podlega zmianie po zaakceptowaniu KP (za wyjątkiem zmian wynikłych z wydarzeń fabularnych)") na:
Regulamin napisałx:4. Wygląd postaci (jej rozmiar, budowa, umaszczenie, kolor oczu i zapach) opisany w Karcie Postaci musi być zgodny z realiami gry (tj. zgodny z informacjami zawartymi w temacie Wygląd postaci i jego dziedziczenie) i nie podlega zmianie po zaakceptowaniu KP, z wyjątkiem trwałych urazów nabytych w grze fabularnej.
- Ze względu na ilość propozycji dotyczących poprawek Regulaminu, pozostałe zmiany w jego treści postanowiliśmy opóźnić do następnej aktualizacji, która skupi się właśnie na nich.
OD STRONY TECHNICZNEJ
- Brakujące obrazki medykamentów zostały dodane w tym temacie.
- W stopce forum pojawiły się bannery i buttony reklamowe! Widoczne na podanych stylach forum: saphic oraz spicy liquorice.
POZOSTAŁE OGŁOSZENIA
- Od teraz nienazwane konta “od-zera”, którym upłynął czas przeznaczony na adopcję, nie będą bez wyjaśnienia usuwane z tematu adopcyjnego. W temacie Relacje i ich zmiany między NPC oraz w pierwszych postach tematu danego miotu będą pojawiać się fabularne wyjaśnienia, na temat tych, nigdy nieodgrywanych postaci (zostaną nazwane; zostanie wyjaśnione jak zaginęły/zmarły lub zostaną przemianowane na NPC Klanu). Ma to na celu wykluczenie sytuacji, w których aktywni gracze nie wiedzą nawet jak nazywać i ustosunkować się do rodziny swojej postaci, która nigdy nie zaistniała na fabule. Mamy nadzieję, że ta praktyka wypełni pewną lukę i ułatwi prowadzenie postaci.
- W Rozwój Postaci pojawił się nowy dział - Wieści ze świata.
- Łaciate Futerko oraz Barwna Woda powracają na swoje stanowisko pełnoprawnego Mistrza Gry! Ponadto Okopcona Gałązka kończy swój trening, zostając pełnoprawnym Mistrzem Gry.
- Przypominamy o uzupełnieniu pola multikonta w profilu! Powinien znajdować się tam spis wszystkich aktywnych postaci, ich pełnych imion. Należy na bieżąco wszystko dodawać i aktualizować.
- Zachęcamy do aktualizacji opisów klanów, które widoczne są na stronie głównej (w opisie klanowego działu) i stanowią wizytówkę grupy. Wysyłajcie propozycje w tematach dyskusyjnych klanów lub do przywódców i zastępców - oni wybiorą najlepsze i przekażą je nam!
Za napisanie aktualizacji dziękujemy Bawełnianej Nici!
his face lit up under yellow street light
with eyes of fear as he caught me in sight
i won't hurt him but he knows that i might
Statystyki - lvl: 2
| S: 8
| Zr: 12
| Sz: 4
| Zm: 2
| HP: 65
| W: 45
| EXP: 45/150
Stat. Med. - lvl: 0
| MED.EXP:
|